Doet ie toch nog netjes RIC bij Jack
Dezelfde RIC die in vorige jaren in Turn 1 mensen van de baan reed en lekke banden verorzaakte? En dat was dan fantastisch inhalen...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maw dus ook niet unaniem.azerty schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:27:
Op LaDeux vond 64% de straf van VER terecht... Zie je maar hoe andere landen over VER denken vs het oranje gekleurde beeld hier
How do you save a random generator ?
Goede reactie Ricciardo. Max wou teveel in de eerste ronde. Goed dat die Max terecht gaat wijzen. Hulde voor Ricciardo!
Waarom een lulverhaal?matthijst schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:28:
Benieuwd... denk dat Max namelijk wel een lulverhaal gaat ophangen straks.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"It was amateur to say the least". RIC
Dat denk ik ook. Die gaat niet zeggen dat het zijn schuld was. En het zou hem sieren als hij dat wel deed.matthijst schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:28:
De straf is ook redelijk terecht, maar normaal geven ze hier geen straf voor. Zou wel moeten, maar dan wel altijd! En een bocht eerder gebeurt hetzelfde en die krijgt geen straf? Juist...azerty schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:27:
Op LaDeux vond 64% de straf van VER terecht... Zie je maar hoe andere landen over VER denken vs het oranje gekleurde beeld hier
Valt best mee? Nogmaals het woord : inconsequentazerty schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:27:
Op reddit ook zat mensen die dat verkondigen, moet Nederlands
Ik hoop dat ze bij RBR Max eerst even debriefen en de beelden laten zien voor hij de pers te woord staan en hem duidelijk maken dat hij even door het stof moet.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Denk dat er snel een pr dame bij staatUltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:28:
[...]
Dat denk ik ook. Die gaat niet zeggen dat het zijn schuld was. En het zou hem sieren als hij dat wel deed.
Waarom zou hij dat doen? Hij weet heus wel wat er fout ging.matthijst schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:28:
"When you grow up your heart dies"
Weinig actief op de baan!?
Wanneer moet Max zijn penalty inwisselen?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Volwassen reactie van Daniel, en ik denk dat Max ook wel de eerste is om naar hem toe te verontschuldigen dat ie fout zat door te laat te remmen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat heeft met politiek te maken. De een krijgt eerder straf dan de ander.Oscar Mopperkont schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:26:
Als leek kan ik het allemaal moeilijk beoordelen, maar snap niet helemaal waarom de straf gelijk is met moedwillig beuken zoals Vettel deed.
Hopelijk schaadt het de relatie niet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Straf komt bepaald briljant uit voor Mercedes idd, net als het niet bestraffen van Bottas meerdere keren.caspervc schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:28:
Max iig al +10 op Sainz. Verliest dus alleen op HAM
How do you save a random generator ?
Ik zie Max niet zeggen: ja, ik zag je voorbij komen en dacht ‘gvd, daar ga ik hem eens even binnenlangs in zetten’.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik denk dat hij uit zichzelf wel het boetekleed aantrekt. En nu extra z'n best doet voor het team!sanderb schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:29:
Ik hoop dat ze bij RBR Max eerst even debriefen en de beelden laten zien voor hij de pers te woord staan en hem duidelijk maken dat hij even door het stof moet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bij eerstvolgende pitstop. Hij verliest dan 1 plek, wat denk ik sowieso wel zou gebeuren met wat hammertime.Tacoos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:29:
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 30-07-2017 14:31 ]
Hungaboring...
[ Voor 23% gewijzigd door Shva op 30-07-2017 14:30 ]
Bij eerstvolgende pitstop.Tacoos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:29:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bij zijn pitstopTacoos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:29:
Dit is trouwens in de regel geen baan voor veel on-track actie.
En Sainz mag Alonso buiten de baan duwen. Nice
Flickr PSN ID= cheironnl
Bah zeg, van te voren weet je al dat het een processie race wordt. En dan dit nog. Jammer.
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Gewoon net als Vettel doen alsof er nooit iets is gebeurdmatthijst schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:29:
[...]
Ik zie Max niet zeggen: ja, ik zag je voorbij komen en dacht ‘gvd, daar ga ik hem eens even binnenlangs in zetten’.
"Geraakt? I ging gewoon de bocht door, niks gemerkt"
Time penalty is toch gewoon einde race +10 sec
Stop and Go is stoppen in de pits.
Iets zegt me dat deze race verder saai gaat worden 
Sainz geen straf... Whut?!
Sainz geen straf... Whut?!
Maar goed, de race gaat door en wat Senna zei :
“If you no longer go for a gap which exists you are no longer a racing driver”
“If you no longer go for a gap which exists you are no longer a racing driver”
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Alleen Max wordt hier dus gestraft.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Probeert Olav nu te zeggen dat het radiator lek geen direct gevolg is van de touche?
Mol: "die einde wedstrijd situatie is gekomen doordat de radiator kapot was, en niet omdat hij van de baan gerost was". WTF Ollie?

Eerste bocht (en herstart) wordt anders behandeld dan later in de race. Meer dynamiek en risico's in eerste bocht.gambieter schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:28:
Dezelfde RIC die in vorige jaren in Turn 1 mensen van de baan reed en lekke banden verorzaakte? En dat was dan fantastisch inhalen...
In dit geval had VES er voor kunnen kiezen om minder lomp te doen. Minder risico, auto meer in de race, geen safety car.
NeeRedHat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 30-07-2017 14:32 ]
Misschien niet teveel vooruit lopen op de zaken...UltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:28:
[...]
Dat denk ik ook. Die gaat niet zeggen dat het zijn schuld was. En het zou hem sieren als hij dat wel deed.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
RIC hield zich nog rustig bij het interview bij SKY.
A bit of a amateur move.
A bit of a amateur move.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
nee, extra stil staan bij een stop.RedHat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
stop en go is door de pitstraat rijden
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Neen.RedHat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
Chiron schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:29:
Volwassen reactie van Daniel, en ik denk dat Max ook wel de eerste is om naar hem toe te verontschuldigen dat ie fout zat door te laat te remmen.
Je teamgenoot een amateur noemen vind ik nou niet echt volwassen (maar goed, het is hem vergeven.. hij's geen ijskonijn zoals die scandinaviërs).
Nee hij zegt dat als jij bijvoorbeeld een wiel had geraakt ricc gewoon door had kunnen rijden. Net zoals sainz op alonso.Dennism schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
Probeert Olav nu te zeggen dat het radiator lek geen direct gevolg is van de touche?
Alternate factsUltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
Mol: "die einde wedstrijd situatie is gekomen doordat de radiator kapot was, en niet omdat hij van de baan gerost was". WTF Ollie?![]()
![]()
Niet zo netjes van Ric om zn teammaat een amateur te noemen. Iedereen komt weer met van alles weg behalve max. Achterlijke organisatie daar.
Olav. Met zijn oranje bril. Doe mij maar een objectief brilletje.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Wedstrijdleiding heeft zichzelf ook belachelijk gemaakt...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat ligt eraan, als je nog stopt moet je de time penalty bij de stop meenemen, als je niet meer hoeft te stoppen krijg je de 10 sec na de finish.RedHat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
"Beperkt begrip van techniek?"UltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
Mol: "die einde wedstrijd situatie is gekomen doordat de radiator kapot was, en niet omdat hij van de baan gerost was". WTF Ollie?![]()
![]()

Weten en toegeven zijn twee verschillende dingen.sjaool schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:29:
[...]
Waarom zou hij dat doen? Hij weet heus wel wat er fout ging.
Daarom ben ik benieuwd
Haters everywhere but I don’t really care
Dat is toch zo? Was die radiateur niet lek gegaan dan had RIC nu nog rond gereden.UltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
![]()
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Niets nieuws toch? Stekeblind en allesbehalve objectief als het over Max gaat..UltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
![]()
Wel bemoedigend dat Max tijden kan noteren gelijk aan Mercedes.
Op naar Spa voor een echt goed resultaat!
Hoe denk je dat die radiateur lek is gegaan?Lekker Ventje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:32:
[...]
Dat is toch zo? Was die radiateur niet lek gegaan dan had RIC nu nog rond gereden.
Ondertussen rijdt DIR ook nog rond op plek 17
An sich praat hij het publiek ook naar de mond. Kijk maar naar de reacties hierGrimmie187 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:32:
[...]
Niets nieuws toch? Stekeblind en allesbehalve objectief als het over Max gaat..
Net als Sky over HAMGrimmie187 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:32:
[...]
..
en jij over VET en RAI btw
Denken jullie dat Max het gaat redden met een 1 stopper plus de 10 sec? Dan moet hij denk ik wel later pitten dan de Ferraris en BOT
De wedstrijdleiding kan wel een objectief brilletje gebruiken, Olav heeft gewoon gelijk, ook gezien eerdere beslissingen van hun.alwaysleft schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:32:
Olav. Met zijn oranje bril. Doe mij maar een objectief brilletje.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Nee, want power...alwaysleft schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:33:
Dus zonder lekke radiateur was Ric ook uitgevallen? Over objectief gesproken....Grimmie187 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:32:
[...]
Bij LeSports zit de voice-over hele tijd met zijn pen te klikken... Zeer irritant!
Kwalitatief blaten
Had Max RIC niet een beuk gegeven dan was die radiator niet lek geweest.Lekker Ventje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:32:
[...]
Dat is toch zo? Was die radiateur niet lek gegaan dan had RIC nu nog rond gereden.
Kom op zeg.
Uhh Bottas rijdt gewoon weg bij Max. Als HAM voor hem had gereden was die al weg geweest.alwaysleft schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:33:
Grote verchil is dat ik geen commentator op TV ben, duhSmultie schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Net als Sky over HAM
..
en jij over VET en RAI btw
Nee nooit. P5 is normaliter max nu.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:33:
Denken jullie dat Max het gaat redden met een 1 stopper plus de 10 sec? Dan moet hij denk ik wel later pitten dan de Ferraris en BOT
Lastig. Nog 50 ronden, het is heet, en Max is aardig aan het stampen... Ik geef het minder dan 50% kans dat dat zou slagen.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:33:
Zullen we elkaar hier maar geen verwijten gaan maken van fanboyisme?
De redeneringen van Olav slaan kant noch wal.UltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
![]()
"Einde wedstrijd kwam door een lekke band, niet omdat coureur X een tikje gaf met zijn voorvleugel"
DUH. Door de touche is de auto stuk. Dan is coureur X toch schuldig van het uitvallen

Verwijderd
Beetje meerJasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:31:
RIC hield zich nog rustig bij het interview bij SKY.
A bit of a amateur move.
“I don’t think he likes when a team-mate gets in front. You’ve got the whole race to try and repair the mistake but the pass was never on. It wasn’t even a pass, it was a very poor mistake.
Hij was wat te gretig maar gezien hij een teamauto hiermee raakt is de penalty erg overdreven.
Vond het wel vreemd dat Ricciardo hem niet zag, blijkbaar alleen zicht naar voren??
2.8s vind ik meevallend0s schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:34:
[...]
Uhh Bottas rijdt gewoon weg bij Max. Als HAM voor hem had gereden was die al weg geweest.
Max zit 3 seconden achter Bottas. Onzin.d0s schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:34:
[...]
Uhh Bottas rijdt gewoon weg bij Max. Als HAM voor hem had gereden was die al weg geweest.
Nog aan het ragen?DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:32:
Wedstrijdleiding heeft zichzelf ook belachelijk gemaakt...
Begrijp het massale fan-geroep van de Max-fans door de gekleurde bril. Maar wanneer je hier neutraal naar kijkt is het een kamikaze actie met het late remmen, dan ga je heel vaak in de flank komen van de rijder in de buitenbocht. Dat hij het bij een teamgenoot doet maakt het extra kwalijk (maakt natuurlijk niet uit bij de straf).
Nee dat begrijp ik. Maar met die 10 dec kan hij ook zakken naar P8 oid als hij een tweestopper maakt.
2,8s nu? Waar heb je het over?d0s schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:34:
[...]
www.google.nl
Het was toch ook geen handige actie van Max? Ik vond RIC nog vrij gelaten en politiek reageren. Dat is in het verleden met incidenten tussen andere rijders wel eens anders geweest.SuBBaSS schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:32:
[...]
Je teamgenoot een amateur noemen vind ik nou niet echt volwassen (maar goed, het is hem vergeven.. hij's geen ijskonijn zoals die scandinaviërs).
Baku ook veel power ging de RB best goed.
Ander onderwerp:
Ben benieuwd wat di resta klaar kan krijgen.de Saubers hebben 0,0 pace en di resta kan grosjean aardig bijhouden op softs.
En belangrijker nog: 5,5 seconden van Stroll af. Op softs!
Ben benieuwd wat di resta klaar kan krijgen.de Saubers hebben 0,0 pace en di resta kan grosjean aardig bijhouden op softs.
En belangrijker nog: 5,5 seconden van Stroll af. Op softs!
[ Voor 17% gewijzigd door LoeWn op 30-07-2017 14:36 ]
Een team-genoot van de baan af rijden is minder fout want?Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:34:
[...]
Hij was wat te gretig maar gezien hij een teamauto hiermee raakt is de penalty erg overdreven.
Vond het wel vreemd dat Ricciardo hem niet zag, blijkbaar alleen zicht naar voren??
Nee dat zie ik niet gebeuren, het verschil tussen de top 3 teams en de rest is te groot. Sainz al op 16s van Hamilton.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Nee dat begrijp ik. Maar met die 10 dec kan hij ook zakken naar P8 oid als hij een tweestopper maakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 30-07-2017 14:36 ]
Tis hier op het terras in Frankrijk een stuk gezelliger dan in het topic zo te lezen ;-)
DUGG
Safetycar zou nu wel lekker uitpakken voor max...
I am the great Cornholio!
Oeps GRO
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
Hulkenberg ramde Grojean van de baan, niks. Sainz Alonso van de baan, niks. Max verremt zich en 10 seconde penalty. Nee, erg consistent is dit niet...tuinïnen schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Nog aan het ragen?
Begrijp het massale fan-geroep van de Max-fans door de gekleurde bril. Maar wanneer je hier neutraal naar kijkt is het een kamikaze actie met het late remmen, dan ga je heel vaak in de flank komen van de rijder in de buitenbocht. Dat hij het bij een teamgenoot doet maakt het extra kwalijk (maakt natuurlijk niet uit bij de straf).
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
@LoeWn goed plan, wat zeggen ze bij SKY over de prestaties van DIR?
Amen. Gewoon fout Max. Niks meer, niks anders.tuinïnen schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Nog aan het ragen?
Dat zal het team allemaal als het goed is wel uitrekenen, maar imho als de rest een 1 stopper kan doen, moet Max dit ook kunnen tenzij hij hele rare dingen gaat doen met de banden.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Ergens verbaasd het me niet dat Max deze relatief zware straf krijgt. Garry Connelly is dit weekend weer eens steward en hij staat hierom bekend. Hij heeft in het verleden al eens vaker laten blijken alle schijn van partijdigheid te hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Bee.nl op 30-07-2017 16:02 . Reden: naam gefixed ]
Grosjean zijn race is ook een opstapeling van drama's, man man.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Oei, Grosjean.. hij was al zo blij met zijn leeglopende band..
Flickr PSN ID= cheironnl
P8?? P6 zit al 18 sec achter hem.Jasphur schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:35:
[...]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Een straf is m.i. terecht, maar 10 seconden voor een blokkerend wiel is gewoon buiten proporties. Dat is gelijk aan opzettelijk op iemand inrijden onder een SC...
PSN: xMaurice93
Gro kan door, ALO kan door, RIC valt uit....DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:37:
[...]
Hulkenberg ramde Grojean van de baan, niks. Sainz Alonso van de baan, niks. Max verremt zich en 10 seconde penalty. Nee, erg consistent is dit niet...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
- DaniëlWW2
- Niet online
Haas heeft ook een volslagen rampweekend...
Wat een prutsteam dat Haas zeg. Dat doe je toch niet, stelletje amateurs...
"When you grow up your heart dies"
Het probleem is inderdaad de consistentie van de beslissingen. De impact is wel anders, maar volgens mij zou dat voor de straf niet uit moeten maken?DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:37:
[...]
Hulkenberg ramde Grojean van de baan, niks. Sainz Alonso van de baan, niks. Max verremt zich en 10 seconde penalty. Nee, erg consistent is dit niet...
Di Resta doet het heel erg netjes inderdaad! Al ben ik benieuwd hoe het met zijn uithoudingsvermogen is over veertig rondjes.LoeWn schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:36:
Ander onderwerp:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1