Nog altijd geen boardradio van Max gehoord, denk dat er teveel bliepjes nodig zijn....
Max had gewoon podium kunnen halen vandaag. Maakt het nog kloter zijn fout.
3 seconde achter Bottas.
3 seconde achter Bottas.
Straks als de Halo er is, is dat probleem ook uit de wereld.Dijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:37:
losse wielen vind de FIA nooit leuk..
"When you grow up your heart dies"
Hulkenberg - Grosjean: Wie begon de actie? Wie had er recht op de lijn?DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:37:
[...]
Hulkenberg ramde Grojean van de baan, niks. Sainz Alonso van de baan, niks. Max verremt zich en 10 seconde penalty. Nee, erg consistent is dit niet...
Sainz - Alonso: Was er een herstart?
Max - Ric: Wie begon de actie? Wie had er recht op de lijn?
Dit werd net goed uitgelegd op Sky trouwens
Was Ric Max niet voorbij gegaan was er niets aan de hand geweest.UltraSub schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Had Max RIC niet een beuk gegeven dan was die radiator niet lek geweest.
Kom op zeg.
Kom op zeg.
Die radiateur ging kapot door die beuk maar die beuk is niet het gevol van het uitvallen, dat is het lek. Maar als jij Max de schuld wil geven mag dat van mij.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Aii monteur gaf het al aan en toch releasen.. zure uitval dit.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Kom op zeg, beide waren race incidenten. Max maakt gewoon een stomme fout en krijgt daar terecht een straf voor.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:37:
[...]
Hulkenberg ramde Grojean van de baan, niks. Sainz Alonso van de baan, niks. Max verremt zich en 10 seconde penalty. Nee, erg consistent is dit niet...
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ja, goed gezegd. Er achter op P4.alwaysleft schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:38:
Max had gewoon podium kunnen halen vandaag. Maakt het nog kloter zijn fout.
3 seconde achter Bottas.
Niet van die loze opmerkingen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een band in het publiek vind de FIA nog minder leuk...sjaool schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Straks als de Halo er is, is dat probleem ook uit de wereld.
I am the great Cornholio!
De straf van max is niet gelijk aan die van Vettel. Vettel had een stop and go, Max krijgt er alleen 10 seconden bij.Maurice079 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:37:
Een straf is m.i. terecht, maar 10 seconden voor een blokkerend wiel is gewoon buiten proporties. Dat is gelijk aan opzettelijk op iemand inrijden onder een SC...
Verwijderd
Nee, je moet niet reageren. Doe dat dan ook niet.
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 30-07-2017 14:40 ]
10 sec tijdstraf of 10 seconden stop & go is niet echt vergelijkbaar. Zit een zeer groot verschil tussen qua tijdsvelies.Maurice079 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:37:
Een straf is m.i. terecht, maar 10 seconden voor een blokkerend wiel is gewoon buiten proporties. Dat is gelijk aan opzettelijk op iemand inrijden onder een SC...
Ik zeg Halo op de tribune!MetaFrame schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Een band in het publiek vind de FIA nog minder leuk...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max ook, wees consistent als leiding...Jeroen Blom schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Kom op zeg, beide waren race incidenten. Max maakt gewoon een stomme fout en krijgt daar terecht een straf voor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja ik vraag me af hoe hij dat zo snel kan zien?Chiron schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:38:
Aii monteur gaf het al aan en toch releasen.. zure uitval dit.
dat het schroefdraad dus scheef erop zit?
Hoho, dat heb ik ook nergens gezegd. Zei eerder al dat hij het makkelijk had kunnen voorkomen en dat het te driest ging. RIC heeft natuurlijk echt wel een punt.Chiron schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Het was toch ook geen handige actie van Max? Ik vond RIC nog vrij gelaten en politiek reageren. Dat is in het verleden met incidenten tussen andere rijders wel eens anders geweest.
Logisch dat emoties wat meespelen maar als max een amateur is, mag hij wel even bij gaan trappen, want die amateur verslaat hem tegenwoordig wel in de kwalificaties.
Vettel kreeg toch ook gewoon een 10 seconden tijdstraf? Hoe max die inlost is aan hem.Dijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:39:
[...]
De straf van max is niet gelijk aan die van Vettel. Vettel had een stop and go, Max krijgt er alleen 10 seconden bij.
PSN: xMaurice93
Over het feit dat hij Bottas niet kan aanvallen, en dat al niet op de supersoft. Laat staan op de soft. En dat dan op deze baan.
'Laat spa maar komen' snap ik dus niet zo. Daar rijden de rode en de zilveren gewoon weer weg.
[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 30-07-2017 14:40 ]
Die zal ook niet lekker in die kuip zitten inderdaad. Zometeen 10 seconden tandenknarsen..metallicattim schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:38:
Nog altijd geen boardradio van Max gehoord, denk dat er teveel bliepjes nodig zijn....
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Alleen GRO nog maar, maar die had eigenlijk wat langer moeten durenLAD93 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:39:
Heeft iemand gezien wat de pitstop-delta is?
Dat voel je direct.JBplap schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Ja ik vraag me af hoe hij dat zo snel kan zien?
Als je die beuk 10x doet dan zal je denk ik in 9 gevallen gewoon door kunnen rijden, ik kijk slechts een paar jaar F1 maar ik heb nog nooit iets anders dan bodywork en banden zien sneuvelen bij zo'n actie.
Alsnog gewoon een fout van Max, als je buiten de baan komt moet je weten dat je eerder/veiliger moet remmen, al helemaal als je teamgenoot vlak voor je zit.
Alsnog gewoon een fout van Max, als je buiten de baan komt moet je weten dat je eerder/veiliger moet remmen, al helemaal als je teamgenoot vlak voor je zit.
Nope, Vettel kreeg echt 10 5 seconden stop & go, en moest zelfs binnen 2-3 ronden binnen komen.Maurice079 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Vettel kreeg toch ook gewoon een 10 seconden tijdstraf? Hoe max die inlost is aan hem.
Dat voel je als je die luchtmoersleutel in je handen hebt.JBplap schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Ja ik vraag me af hoe hij dat zo snel kan zien?
Haha, ja dat snap ik. Maar wat is hij ongeveer?Smultie schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Alleen GRO nog maar, maar die had eigenlijk wat langer moeten duren
per aspera ad astra
Goed, in principe dus max p5 voor Max. Ben benieuwd of er nou nog een teamcall komt voor BOT om HAM voorbij te laten.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Vettel had een stop-and-go dan mag je geen pitstop (dus niks aan de auto doen) uitvoeren. Max mag wel een pistop uitvoeren nadat hij 10 seconden stil heeft gestaan.Maurice079 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Vettel kreeg toch ook gewoon een 10 seconden tijdstraf? Hoe max die inlost is aan hem.
- DaniëlWW2
- Niet online
5 sec stop and go. Dat was alleen voor iets wat veel zwaarder was. Maar ik hou hier over op want deze discussie gaat nergens over.Maurice079 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:40:
[...]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Whut? Kijk de replay nog eens en kijk eens:Lekker Ventje schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Was Ric Max niet voorbij gegaan was er niets aan de hand geweest.
Kom op zeg.
Die radiateur ging kapot door die beuk maar die beuk is niet het gevol van het uitvallen, dat is het lek. Maar als jij Max de schuld wil geven mag dat van mij.
1. Hoe hard die beuk is (luister naar de klap)
2. Hoeveel schade er is. Soweiso ook vloer naar zijn grootje en hele side pod.
Dus volgens jou had Ric maar achter Max moeten blijven?

Lol, Vettel scheef stuur als hij recht gaat, dat klinkt ook niet best.
Jammer dat iedereen zo ver van elkaar ligt, op deze manier ga je weinig leuke gevechten krijgen
Jammer dat iedereen zo ver van elkaar ligt, op deze manier ga je weinig leuke gevechten krijgen
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo, het stuurtje van VET staat best wel scheef.
"When you grow up your heart dies"
Oeii aardig stuurprobleem bij VET
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Vanwaar zou je dat verwachten? Strijden beide nog op kampioenschap toch? En HAM is niet sneller.naitsoezn schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:41:
Goed, in principe dus max p5 voor Max. Ben benieuwd of er nou nog een teamcall komt voor BOT om HAM voorbij te laten.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Gewoon op recht stuk ff eraf halen en weer recht terug zetten
Frisse bandenlucht! De pit window is open!
het stuur een beetje scheef houden om rechtdoor te rijden, niks aan de hand moest ik ook doen bij mij peugeot van 20 jaar oud
Zou MERC ergens wat ransomware opgepikt hebben?
[ Voor 6% gewijzigd door LAD93 op 30-07-2017 14:43 ]
per aspera ad astra
Ach zo gaat het ook in de indyDijkstraat schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:42:
het stuur een beetje scheef houden om rechtdoor te rijden, niks aan de hand moest ik ook doen bij mij peugeot van 20 jaar oud
Stuur 3 bitcoins om dit op te lossen naar *insert adress
Shva schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:43:
Afschaffen dit circuit.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gewoon VET de pit in laten komen FIA, unsafe driver conditions
Wat moet ik mij daar bij voorstellen eigenlijkSmultie schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:43:
Wat rijdt die Palmer toch als een vaatdoek....
Nah, zal FIA niet snel doen hoor bij Vettel. Hij komt er elke keer mee weg.CrazyFool schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:44:
Gewoon VET de pit in laten komen FIA, unsafe driver conditions
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Prima uitslag voor de titelstrijd, als het zo blijft. Al heb ik dan liever Bottas plekje hoger.
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 30-07-2017 14:46 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ondertussen kan Hulkenberg, Ocon niet eens bijhouden met DRS.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-07-2017 14:46 ]
Veegt het hele veld schoon zodra het nat wordt
Beetje kamperen achter je voorganger, boring.
Hmm dus dan is die velg kapot, had de band eraf gemoeten en nieuwe erop? met nieuwe nut.Chiron schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:40:
[...]
Dat voel je als je die luchtmoersleutel in je handen hebt.
wel beetje dom dat ze hem dan later vertrekken.
Die monteur gaf wel signaal, maar dat leek nadat de auto weg was?

Verstappen die tijden van Mercedes matcht. Dat heb ik al jaren niet mogen horen. Positief momentje!
Zo Williams doet ook weer even een snelle stop
Gaat iedereen nou voor ern 1 stopper? Paar rondes volhouden nog.. 35 rondes op softs moet lukken toch?
Edit: ohh daar gaan we al
Edit: ohh daar gaan we al
[ Voor 12% gewijzigd door LoeWn op 30-07-2017 14:49 ]
Bottas zat op 21sec.Barres B. schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:46:
btw, hoe lang duurt een pitstop hier ongeveer?
Gaat gelijk hard ook nu.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 30-07-2017 14:49 ]
HAM pit, VER heeft nu een gaatje naar voren?
Die van Stroll zag er inderdaad wel heel soepel uit
Flickr PSN ID= cheironnl
Is het al voorbij?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
HAM houdt 7 seconden voor op Sainz. Dat betekent dat VER hem bijna gecovered heeft inclusief 10 seconden penalty.
Wat is eigenlijk de straf voor het niet maken van een pitstop? DSQ?
Nut van die extra set SS voor Max valt wel weg nu. Was wel wapen geweest anders.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Geen actie aan het stuur van Vettel?
Flickr PSN ID= cheironnl
True, maar de rest is totaal geen gevaar voor Max.RoD schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:50:
HAM houdt 7 seconden voor op Sainz. Dat betekent dat VER hem bijna gecovered heeft inclusief 10 seconden penalty.
Vlag maar af!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt, wordt straks een race in niemandsland. Denk dat ie em gewoon naar huis rijdt na de stop.Vos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:51:
[...]
True, maar de rest is totaal geen gevaar voor Max.
- DaniëlWW2
- Niet online
RAI nog even pitten en dan afvlaggen.
Even een screenshot maken, want leuker gaat het deze race niet meer wordennachtnet schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:52:
RAI pit, VER P1
Ben benieuwd of BOT nu nog teamorders krijgt
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lachen dit
Mijn stream is wat gaan achterlopen, dus ik lig in een deuk om de commentaren die vooruitlopen op wat ik zie.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu even gassen Max en pitten. Dan P5.
Ben benieuwd of ze wat hebben kunnen doen aan dat stuurtje van Vettel, was eigenlijk niet te zien op de pitstop beelden.
Wel wonderlijk ja! Was niet al vanaf het begin van de race mis (anders had hij wel aan de huilknop gehangen). Maar dan zou je denken dat het ook erger zou kunnen worden....cheiron schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:51:
Geen actie aan het stuur van Vettel?
Even 2 rondjes gassen om voor sainz op de baan te komen
Hij heeft P5, Sainz moet ook stoppen.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:53:
Nu even gassen Max en pitten. Dan P5.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Live-feed van de test-dagen: http://www.gpupdate.net/n...garoring-2-augustus-2017/Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1