Stratis blijf ik een mooie munt vinden. Het idee erachter is goed, de markt waardeert de munt (weinig negatieve reacties) en de lijn bevalt me ook. Gaat naar boven zonder hele grote correcties naar beneden over langere tijd. Geen constante pump/dump al ging het gisteren wel iets te hard. Heb er wat gekocht om 2 dollar en hoopte dat de munt in een maand naar de 5 zou gaan om dan te verkopen. Dit is een stuk sneller gegaan, maar blijf nog even zitten. Geen idee waarom, maar heb er een goed gevoel bij en verwacht dat de munt redelijk snel de derde munt achter BTC/ETH wordt. Pure speculatie, maar zo zit heel de markt in elkaar. Er wordt in ieder geval veel over de munt gepraat (positief) en dat is een goed teken.
Daarnaast gisteren een lading ANT gekocht. Geruchten dat deze over 2 weken op POLO worden gezet. Geen hele betrouwbare bron en grote kans dat het uit de lucht gegrepen is. Maar ook dit vind ik een mooi project en zie de munt sowieso wel verdubbelen. Zouden ze idd op POLO worden gezet, dan schiet hij sowieso de lucht in. Dus onder het mom "buy the rumours, sell the news" kopen kopen kopen. xP xP
Daarnaast gisteren een lading ANT gekocht. Geruchten dat deze over 2 weken op POLO worden gezet. Geen hele betrouwbare bron en grote kans dat het uit de lucht gegrepen is. Maar ook dit vind ik een mooi project en zie de munt sowieso wel verdubbelen. Zouden ze idd op POLO worden gezet, dan schiet hij sowieso de lucht in. Dus onder het mom "buy the rumours, sell the news" kopen kopen kopen. xP xP
Wilde altijd al iets over computers weten