Ik vroeg me af, hoe lang staat dat nieuws er al? Ik kan nergens een timestamp vindenexelletor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:43:
Hier dus het nieuwsbericht van Ark:
https://blog.ark.io/goark...-new-horizons-a01c250df69
Go, een programmeertaal van Google gaat ondersteund worden. Ik kijk even wat de koers doet, waarschijnlijk koop ik nog wat bij, want in de huidige markt zijn mensen gek op bekende namen zoals Microsoft, Visa, Google en zelfs Minecraft, al houdt de samenwerking vaak iets anders in dan het gewone volk denkt.
Als je de lijnen van BTC over de afgelopen 3 dagen ziet, zie je dat een aankoop bij 2705 realistisch is, dat zou dit dal dan moeten worden wat nu wordt ingezet.
Als je de BTC lijn (inclusief alle pieken en crash) lijnrecht doortrekt op 3 maanden termijn (en dat kan uitstekend), dan zie je dat de correctie uiteindelijk zal doorzetten tot tussen 2600-2700. En ook dan zou het dal weer bereikt zijn na ongeveer 48u (net als vorige keren).
Maar daar ga ik voor een groot deel van de USDT niet meer op wachten, te weinig marge. Alle btc verkocht op 2795 eergisteren, dus de helft oppikken bij 2705 is voldoende vanavond. Klein deel al eerder bij 2750 gekocht eerder vandaag. Bovendien zie ik prachtige kansen op STRAT en wellicht SYS (nu valt de daling procentueel nog erg mee). Ook XEM staat op het lijstje, staat zelfs gezien op langere termijn wel erg laag nu, even aankijken hoever die de pump van 18 mei nu aan het corrigeren is
Ik geloofde/hoopte eerst inderdaad in een zware correctie, maar die is vakkundig afgeslagen op 2700 gisteren.
Als je de BTC lijn (inclusief alle pieken en crash) lijnrecht doortrekt op 3 maanden termijn (en dat kan uitstekend), dan zie je dat de correctie uiteindelijk zal doorzetten tot tussen 2600-2700. En ook dan zou het dal weer bereikt zijn na ongeveer 48u (net als vorige keren).
Maar daar ga ik voor een groot deel van de USDT niet meer op wachten, te weinig marge. Alle btc verkocht op 2795 eergisteren, dus de helft oppikken bij 2705 is voldoende vanavond. Klein deel al eerder bij 2750 gekocht eerder vandaag. Bovendien zie ik prachtige kansen op STRAT en wellicht SYS (nu valt de daling procentueel nog erg mee). Ook XEM staat op het lijstje, staat zelfs gezien op langere termijn wel erg laag nu, even aankijken hoever die de pump van 18 mei nu aan het corrigeren is
Ik geloofde/hoopte eerst inderdaad in een zware correctie, maar die is vakkundig afgeslagen op 2700 gisteren.
[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 07-06-2017 21:59 ]
22 minuten.Ryan1981 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:51:
[...]
Ik vroeg me af, hoe lang staat dat nieuws er al? Ik kan nergens een timestamp vinden
Ik denk gewoon dat de BTC zal blijven bestaan, wat er verder ook met andere coins gebeurt of qua ontwikkelingen.KingKoning schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:50:
[...]
Mijn punt is niet zo zeer dat andere coins wel of niet beter zijn. Dat is een andere discussie.
Mijn punt is, dat er met geen mogelijkheid iets gezegd kan worden over de stand over 5 jaar, nog geheel los gezien van andere blockchain technologieën. Dat is in aandelen al moeilijk en in Crypto is er nog niet eens 2x 5 jaar historie.
Daarbij: prijsontwikkeling in de afgelopen 5 jaar zegt niets over de prijs in de volgende 5.
Mensen schijnen vaak te denken dat de sky de limit is in Crypto land, maar ik zou oppassen als ik eenieder was.
Ik zit kloten met Blockfolio om mijn portfolio tegen de huidige koers in de gaten te kunnen houden.
Doordat niet alle munten in Blockfolio staan kan ik niet alle transacties goed bijhouden. Heeft er iemand een manier om het een beetje te omzeilen? Dit geeft dan wel speling vanwege de 2 transacties, maar deze zijn nihil.
Ik ging van ETH>GNT en van GNT>BTC om van die BTC vervolgens STRAT te kopen. Ik heb nu in Blockfolio ETH>BTC gedaan en dan BTC>STRAT. Dit lijkt overeen te komen. Het probleem is nu dat mijn ETH portfolio niet minder is geworden op die post.
Google levert niet heel veel zinvols op. Heeft er iemand al ervaring met dit soort constructies, tips etc zijn welkom via een DM.
Doordat niet alle munten in Blockfolio staan kan ik niet alle transacties goed bijhouden. Heeft er iemand een manier om het een beetje te omzeilen? Dit geeft dan wel speling vanwege de 2 transacties, maar deze zijn nihil.
Ik ging van ETH>GNT en van GNT>BTC om van die BTC vervolgens STRAT te kopen. Ik heb nu in Blockfolio ETH>BTC gedaan en dan BTC>STRAT. Dit lijkt overeen te komen. Het probleem is nu dat mijn ETH portfolio niet minder is geworden op die post.
Google levert niet heel veel zinvols op. Heeft er iemand al ervaring met dit soort constructies, tips etc zijn welkom via een DM.
Ik gebruik soms de https://coin-folio.com/ website. Simpel maar doeltreffend. Helaas niet super voor telefoon...
Dat zou ik niet durven zeggen, ik denk dat je het onderschat. Snap niet waarom je het probeert te bagatelliseren.dj_tjerk schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:01:
Voor de FOMOers onder ons die willen deelnemen aan de Status ICO op 17 junivideo.
[...]
Hartstikke leuk, maar redelijk overdreven. Er zijn al quantum resistant signatures die ook gewoon werken op "normale" computers, en die ingezet zouden kunnen worden om te beschermen tegen quantum-aanvallen (hoe realistisch die zijn even daargelaten).
Ik type alleen m'n "posities" in in blockfolio. Daarnaast noteer ik bij Eu/Eu een Sell voor totaal euro's geïnvesteerd en een buy voor de eventuele euro posities bij de diverse exchanges.funkeey schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:54:
Ik zit kloten met Blockfolio om mijn portfolio tegen de huidige koers in de gaten te kunnen houden.
(heb niks in wallets staan), zo geeft blockfolio mijn netto resultaat.
Hm, verkocht daarnet mijn STRAT omdat het toch maar bleef zakken en ik nu nog mooie winst had.BAVAROIS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:10:
[...]
Mooi inkoopmoment... STRAT schommelde tijdje rond €9,50 nu downtrend €8,3... wellicht nog down tot €7,5
Ik verkocht er 100 op 9,90 en nu weer ingekocht... hopelijk morgen ochtend weer + €1,-
Ben normaal een HODLer maar pak nu een klein beetje van mijn portfolio om wat golfjes te surfenwat in het verleden bijna altijd fout ging
Dacht daarna opnieuw lager in te kopen. Begon het direct erna te stijgen natuurlijk.
Ben nu aan't twijfelen wat ik zou doen, terugkopen of niet, met 100€ heb ik toch mooi 0,25BTC winst gemaakt.
Steemit schijnt echt interessant te zijn. Het is heel makkelijk om goed geld te verdienen met het posten van kwaliteit posts. Er zijn verschillende mensen die hier al ruim meer dan een paar HONDERD dollar mee hebben verdiend!
Ik zie voornamelijk de mogelijkheden tot het uitgroeien naar een toekomstige standaard waar mensen beloond worden op basis van dit systeem.
Check bijvoorbeeld mijn eerste post: https://steemit.com/intro...uy-checks-in-with-steemit
Of de uitleg wat Steemit precies is / doet: https://steemit.com/steem...f-does-steemit-work-basic
Ik zie hier zeker een toegevoegde waarde in in ieder geval!
Ik zie voornamelijk de mogelijkheden tot het uitgroeien naar een toekomstige standaard waar mensen beloond worden op basis van dit systeem.
Check bijvoorbeeld mijn eerste post: https://steemit.com/intro...uy-checks-in-with-steemit
Of de uitleg wat Steemit precies is / doet: https://steemit.com/steem...f-does-steemit-work-basic
Ik zie hier zeker een toegevoegde waarde in in ieder geval!
Over kwaliteisposts hebben, terwijl je dit post:Thagreenstuff schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:05:
Het is heel makkelijk om goed geld te verdienen met het posten van kwaliteit posts.
https://steemit.com/chat/@steve-speaks/steemit-chat
Het heeft potentie, maar de toenemende emissie van Steem houdt mij tegen om te holden. Maar goed, ik heb mijn Steem ook weggedaan toen ze op 30 cent / stuk stonden.
Heb jij aandelen, is al de 5de keer op 2 dagen tijd dat je wings urls post?
No offense, valt me gewoon op. Mis ook een beetje onderbouwing.
Mensen,
Ik kreeg een vraag van mijn vrouw en ik weet niet echt hoe ik daar op moet antwoorden. Ik ben aangemeld bij Kraken en Bittrex en heb daar ook een bescheiden bedrag aan coins staan. Niet genoeg om een hardware wallet te rechtvaardigen naar mijn optiek. Op allebei zit een 2 staps inlog en die heb ik van Google op mijn telefoon. Maar hoe kan je dan inloggen als je je telefoon verliest of ik kom te overlijden bijvoorbeeld. Is er een mogelijkheid dat mijn vrouw zelf ook kan inloggen met haar eigen app op de telefoon op mijn/onze account.
Ik kreeg een vraag van mijn vrouw en ik weet niet echt hoe ik daar op moet antwoorden. Ik ben aangemeld bij Kraken en Bittrex en heb daar ook een bescheiden bedrag aan coins staan. Niet genoeg om een hardware wallet te rechtvaardigen naar mijn optiek. Op allebei zit een 2 staps inlog en die heb ik van Google op mijn telefoon. Maar hoe kan je dan inloggen als je je telefoon verliest of ik kom te overlijden bijvoorbeeld. Is er een mogelijkheid dat mijn vrouw zelf ook kan inloggen met haar eigen app op de telefoon op mijn/onze account.
Anoniem: 110209
Overlijdensakte lijkt me , zullen ook wel andere technische mogelijkheden zijn maar ook bij banken moet je met een overlijdensakte komen opdravenkansloze schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:29:
Mensen,
De google authenticator kun je op meerdere mobiele apparaten installeren, met dezelfde link naar je bitcoin accounts. En inderdaad, als je dat niet hebt, is er een risico dat de toegang tot het account onmogelijk wordt. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je met de juiste papieren via de Kraken support alsnog ook wel toegang zou kunnen krijgen. Maar dat zou ik niet door je vrouw laten testen, mocht het ooit nodig zijnkansloze schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:29:
Mensen,
Anoniem: 923537
Wie weet er waarom artbyte coin helemaal de pan uit rockt. Zag dat ik er daar bij toeval nog honderdduizend van op bittrex had staan. Wist niet wat ik zag vanmiddag. Maar snap niets van die beweging omhoog. Ordinaire pump?
Je zult de secret key (QR-code of de 'manual' key/letterreeks) met haar moeten delen. Ik heb dit in Lastpass in een shared folder gezet waar ook mijn vrouw bij kan. Ook veel andere digitale secrets zoals wachtwoorden en pincodes deel ik op die manier.kansloze schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:29:
Op allebei zit een 2 staps inlog en die heb ik van Google op mijn telefoon. Maar hoe kan je dan inloggen als je je telefoon verliest of ik kom te overlijden bijvoorbeeld. Is er een mogelijkheid dat mijn vrouw zelf ook kan inloggen met haar eigen app op de telefoon op mijn/onze account.
Wanneer je 2FA aanzet, zie je een QR code en een cijfer/letter reeks. Elk van deze twee vertegenwoordigt dezelfde informatie. Om later 2FA te herstellen heb je een van deze twee nodig. Dus als je deze pagina uitprint of opslaat, dan kun je op elk willekeurig moment 2FA herstellen op een ander apparaat.kansloze schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:29:
Mensen,
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Even gecheckt, maar inderdaad, haha. Daar heb je denk ik van 20 euro even 1500 euro gemaakt. Dat soort koersen hebben naar mijn mening nooit een normale reden. P&D waarschijnlijk. Op tijd de winst nemen...Anoniem: 923537 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:38:
Wie weet er waarom artbyte coin helemaal de pan uit rockt. Zag dat ik er daar bij toeval nog honderdduizend van op bittrex had staan. Wist niet wat ik zag vanmiddag. Maar snap niets van die beweging omhoog. Ordinaire pump?
Ik denk dat het handiger is om meteen de 2FA ook op de telefoon van een tweede persoon (vrouw) te installeren en activeren. Google Authenticator kan tegelijk op meerdere apparaten werken.Rannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:41:
[...]
Wanneer je 2FA aanzet, zie je een QR code en een cijfer/letter reeks. Elk van deze twee vertegenwoordigt dezelfde informatie. Om later 2FA te herstellen heb je een van deze twee nodig. Dus als je deze pagina uitprint of opslaat, dan kun je op elk willekeurig moment 2FA herstellen op een ander apparaat.
Ik als redelijk beginneling vraag me af hoe anderen hier bepalen op welk moment je de coins verkoopt, op gevoel of dmv het analyseren van grafieken? Heb al een enkele keer de plank misgeslagen oftewel te vroeg verkocht helaas..
Ik probeer al even de advanced verification van Bittrex, na enkele seconden krijg ik de melding dat ik een mail zal krijgen maar die komt dus nooit aan. Indien ik bittrex refresh krijg ik weer het startscherm te zien (Netverify van Jumio). Al geprobeerd met zowel gewone ID als internationaal paspoort. Iemand een idee wat ik fout doe of tips voor een alternatieve exchange? M'n scans zijn zeker ok (voor Coinbase onmiddellijk goedgekeurd).
Daarnaast zou je tot 3 BTC moeten kunnen afhalen per dag met een basic account, maar bij m'n details staat er slechts 1 BTC (heb noictans 2FA aangezet).
Voor Kraken zit ik al enkele weken te wachten op verificatie, dat gaat ook voor geen meter vooruit
Poloniex dan ook maar de procedure gestart (al zou ik liever een andere gebruiken).
Daarnaast zou je tot 3 BTC moeten kunnen afhalen per dag met een basic account, maar bij m'n details staat er slechts 1 BTC (heb noictans 2FA aangezet).
Voor Kraken zit ik al enkele weken te wachten op verificatie, dat gaat ook voor geen meter vooruit
Poloniex dan ook maar de procedure gestart (al zou ik liever een andere gebruiken).
Bedankt voor de meerdere adviezen! Morgen maar even regelen met mijn vrouw.
Leuke review van Stratis:
https://steemit.com/crypt...sons-why-it-s-exceptional
https://steemit.com/crypt...sons-why-it-s-exceptional
Strikt genomen juist natuurlijk, maar ik denk niet dat we ooit een computer van die schaal (het universum+een beetje) gaan maken. Er is redelijk bekend hoeveel operaties er nodig zijn om een zekere encryptie van bepaalde sterkte te kraken, voor zowel traditionele computers als quantum computers. Zo is AES-256 in een quantum tijdperk op zijn slechtst gelijk aan AES-128 voor traditionele computers. En om dat te brute-forcen heb je al een behoorlijke pc nodig. Dus zeggen dat quantum computers nog niet sterk genoeg zijn is hetzelfde als zeggen dat traditionele computers nog niet sterk genoeg zijn. Het is geen magie hoorSecsytime schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:35:
[...]
Het is nu alleen nog veilig om dat de experimentele quantum computers nog niet sterk genoeg zijn.
Wat ik vaak zie is hoe de boel omhoog gaat. Gaat het langzaam omhoog gebeurt er niet zo veel qua correcties. Zodra het heel snel heel hard gaat komt er meestal wel een correctie. Het gaat er dus niet om of een coin met 50% of meer omhoog gaat, het gaat er om hoe snel dat gaat.bloodypunisher schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:47:
Ik als redelijk beginneling vraag me af hoe anderen hier bepalen op welk moment je de coins verkoopt, op gevoel of dmv het analyseren van grafieken? Heb al een enkele keer de plank misgeslagen oftewel te vroeg verkocht helaas..
Toevallig gisteren ook op Bittrex de Enhanced Verification gedaan. Gewoon foto van voor- en achterkant van identiteitskaart en foto waar je deze vasthoudt doorsturen.Sfinx- schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:47:
Ik probeer al even de advanced verification van Bittrex, na enkele seconden krijg ik de melding dat ik een mail zal krijgen maar die komt dus nooit aan. Indien ik bittrex refresh krijg ik weer het startscherm te zien (Netverify van Jumio). Al geprobeerd met zowel gewone ID als internationaal paspoort. Iemand een idee wat ik fout doe of tips voor een alternatieve exchange? M'n scans zijn zeker ok (voor Coinbase onmiddellijk goedgekeurd).
Een mail heb ik niet gekregen, maar na enkele minuten was de verificatie in orde...
Ik ben nu pas begonnen met het handelen in bitcoins, ik heb hierbij voor 20 euro aan bitcoins gekocht en 100 euro aan dogcoins. Dit heb ik via een website genaamd Litebit gekocht, ik gebruik ook hun wallet voor beide coins. Maar is het eigenlijk wel veilig om de wallet te gebruiken via een website zoals litebit? Of zal ik toch voor beide coins een aparte wallet aanmaken? Wat ik helaas erg onhandig vind om voor elke coin een wallet aan te maken.
De bitcoin ga ik binnenkort verkopen, maak ik toch minimale winst op.. wachten op een crash weer en dan wat groter inkopen
De bitcoin ga ik binnenkort verkopen, maak ik toch minimale winst op.. wachten op een crash weer en dan wat groter inkopen
Wil je ARK kopen, blijven je BTC vastzitten in onbevestigde transactie.
Heb een fee van rond de 440 satoshis/kB gebruikt. Van mij kan Segwit niet snel genoeg geactiveerd worden.
Daarmee kan het nooit lang duren.exelletor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:01:
Heb een fee van rond de 440 satoshis/kB gebruikt.
Had ik ook bij Bittrex, maar je moet na inloggen even paar keer op die tabbladen Settings/Wallets/Help klikken en dan bij Settings ook op Basic Verification / Phone Verification/ 2FA dan zie je dat de pagina gaat verversen.Sfinx- schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:47:
Bij mij stond er eerst daily limt: 1 BTC, maar nu 4 BTC. Dus denk dat eea nog verwerkt/ververst moet worden na goedkeuring.
Litebit heeft helemaal geen gunstige wisselkoers dus je betaald veel te veel voor je currency. Bitonic is goedkoper en hier weet vast wel iemand iets dat nog goedkoper is.Quepasa schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:01:
Ik ben nu pas begonnen met het handelen in bitcoins, ik heb hierbij voor 20 euro aan bitcoins gekocht en 100 euro aan dogcoins. Dit heb ik via een website genaamd Litebit gekocht, ik gebruik ook hun wallet voor beide coins. Maar is het eigenlijk wel veilig om de wallet te gebruiken via een website zoals litebit? Of zal ik toch voor beide coins een aparte wallet aanmaken? Wat ik helaas erg onhandig vind om voor elke coin een wallet aan te maken.
Ik heb een paar wallets voor de belangrijkste currency op m'n PC. Waar ik niet mee wil traden zet ik daar in. Uiteraard moet je de wallets wel goed backuppen.
Ik wil graag Ark kopen. Ik heb nu basic verification. Is dat niet voldoende om te traden?
PS: Ik log net in op mijn bittrex email account, geen minuut geleden. Staat er een mail in mijn mailbox dat 6 minuten geleden is ingelogd op mijn bittrex account. Loopt de tijd bij bittrex een paar minuten achter en heeft iemand anders dit ook wel eens opgemerkt? Ik heb eergisteren pas het account aangemaakt, lijkt me sterk dat er iemand ingebroken heeft op mijn account. Ik heb 2fa met google auth.
PS: Ik log net in op mijn bittrex email account, geen minuut geleden. Staat er een mail in mijn mailbox dat 6 minuten geleden is ingelogd op mijn bittrex account. Loopt de tijd bij bittrex een paar minuten achter en heeft iemand anders dit ook wel eens opgemerkt? Ik heb eergisteren pas het account aangemaakt, lijkt me sterk dat er iemand ingebroken heeft op mijn account. Ik heb 2fa met google auth.
[ Voor 69% gewijzigd door GrazendeKoe op 07-06-2017 23:17 ]
Volgens mij zal Segwit daar niet veel aan veranderen...exelletor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:01:
Wil je ARK kopen, blijven je BTC vastzitten in onbevestigde transactie.Heb een fee van rond de 440 satoshis/kB gebruikt. Van mij kan Segwit niet snel genoeg geactiveerd worden.
Wees gerust, heb al veel gerefreshed / opnieuw geprobeerd, het lukt nietMartyMcFly1955 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:09:
[...]
Had ik ook bij Bittrex, maar je moet na inloggen even paar keer op die tabbladen Settings/Wallets/Help klikken en dan bij Settings ook op Basic Verification / Phone Verification/ 2FA dan zie je dat de pagina gaat verversen.
Bij mij stond er eerst daily limt: 1 BTC, maar nu 4 BTC. Dus denk dat eea nog verwerkt/ververst moet worden na goedkeuring.
Btw de 'correctie' van BTC lijkt nu echt wel door te gaan, in tegenstelling tot het dipje van gisteren.
[ Voor 6% gewijzigd door Sfinx- op 07-06-2017 23:26 ]
Mmm BTC dipt verder. Ik heb 1btc bij bittrex staan en ik merk dat je die niet kan omzetten naar USDT?
Klopt dat? Enkel USDT->BTC?
Dan rest alleen een veilige haven vinden zoals ETH/LTC?
of snel een transfer doen van BTC naar Polo of Bitstamp?
Klopt dat? Enkel USDT->BTC?
Dan rest alleen een veilige haven vinden zoals ETH/LTC?
of snel een transfer doen van BTC naar Polo of Bitstamp?
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Ondertussen behoorlijke sell wall op bitstamp voor BTC, ziet er niet echt goed uit. $2700 gepasseerd.
Ziet er naar uit dat het onder de $2600 gaat. Gelukkig net optijd mijn munten verkocht met een kleine verlies.
2 dagen geduldig wachten tot je eigen theorie werkelijkheid wordt en dan toch al op 2700 die full USDT balance inruilen voor BTCMalarky schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:52:
Als je de lijnen van BTC over de afgelopen 3 dagen ziet, zie je dat een aankoop bij 2705 realistisch is, dat zou dit dal dan moeten worden wat nu wordt ingezet (koers nu 2800).

Ai, ai zonde dit weer.
Waarom verkopen met verlies ? Wacht gewoon tot je winst hebt.ErrorCode7 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:35:
Ziet er naar uit dat het onder de $2600 gaat. Gelukkig net optijd mijn munten verkocht met een kleine verlies.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om