Zie topicwaarschuwing
[ Voor 93% gewijzigd door .oisyn op 07-06-2017 17:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik vond het idd ook een random post, links werken niet eens...Secsytime schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:10:
[...]
Heb je nou speciaal een account aangemaakt om dit te posten? (":
[ Voor 35% gewijzigd door Ryan1981 op 07-06-2017 17:12 ]
[ Voor 30% gewijzigd door multipasser op 07-06-2017 17:21 ]
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Hiring quality support staff is neither easy nor quick, especially in our line of business. Training must cover the technical and regulatory complexity of a rapidly evolving industry and community. We must also ensure the security of our system and operations at every level. This requires thorough and proper vetting of new staff.
Precies. Roepen dat ze dan maar even snel mensen moeten aannemen en dat alles dan binnen 3 dagen opgelost zou zijn is nogal extreem kort door de bocht en onrealistisch.DaCoTa schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:18:
Over het aannemen van extra personeel, Polo heeft een blogje geschreven:
[...]
Maar ondertussen laten ze de registratie voor nieuwe mensen wel open. Maandje geleden zaten ze gemiddeld op 25-30k users, met pieken richting 40k. Nu zitten ze op 57k users.PilatuS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:20:
[...]
Precies. Roepen dat ze dan maar even snel mensen moeten aannemen en dat alles dan binnen 3 dagen opgelost zou zijn is nogal extreem kort door de bocht en onrealistisch.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat haalt die nietSfinx- schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:32:
Het dagelijkse BTC (en dus ook andere coins) dipje is weer begonnen... kan je bijna je klok op gelijk zetten
Eens benieuwd of hij weer stabiliseert op 2700$
Liberteh schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:33:
[...]
Fontas natuurlijkhttps://twitter.com/fontase
WTF...Private pump and dump group - 2 BTC join FEE. Original inner circle membership at 10 BTC.
[ Voor 33% gewijzigd door Fire69 op 07-06-2017 17:52 ]
Anoniem: 930487
En toch ben ik stiekem benieuwd hoe dat dan gaat
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 930487 op 07-06-2017 17:58 ]
Ja, benieuwd ok, maar niet 'ik geef even 5K € aan een vreemde' benieuwdAnoniem: 930487 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:58:
[...]
En toch ben ik stiekem benieuwd hoe dat dan gaat![]()
Heb wat public groepen gezien, maar dat is eerder lachwekkend dan nuttig.. En zo veel die er dan toch elke dag verliezen mee weten te maken
Nee, daarom ook alleen benieuwd. Heb weinig vertrouwen ook in dat soort dingenFire69 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:59:
[...]
Ja, benieuwd ok, maar niet 'ik geef even 5K € aan een vreemde' benieuwd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Als je in een groep zit met 2 a 5 miljoen kapitaal kan je stilletje een coin beginnen op te kopen en eenmaal hij 2x 5x 10x doet in een golf (whales) alles verkopen en winst pakken.Anoniem: 930487 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:58:
[...]
En toch ben ik stiekem benieuwd hoe dat dan gaat![]()
Heb wat public groepen gezien, maar die zijn gewoon lachwekkend.. En zo veel die er dan toch elke dag verliezen mee weten te maken
Tja zo ben je ineens 25% kwijt.. staat nu op 34000..Systemadmin schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:45:
ARK ingekocht op 0.00044060 BTC en ARK zakt direct naar 0.00035254.. Tis om te huilen, ik hoop dat die omhoog zal gaan nog.
Vergeten een prijs (Bid) per Verge op te geven? Klik de dropdown ernaast voor bv Bid. Daarna op Max en alles wordt netjes uitgerekend waarmee je je order kunt plaatsen.Valderrama schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:05:
Pfffff.... ik wil graag Verge kopen op bittrex... BTC er heen sturen is me gelukt. Maar ik kom er gewoon niet uit hoe ik daar voor al mijn BTC Verge kan kopen haha... als ik op de Max knop druk in het Buy Verge kader vult het systeem niet automatisch de velden in zoals in een tutorial gezien die uit de help komt... grrrr
Het veld eronder de prijs instellen --> here you go!Valderrama schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:05:
Pfffff.... ik wil graag Verge kopen op bittrex... BTC er heen sturen is me gelukt. Maar ik kom er gewoon niet uit hoe ik daar voor al mijn BTC Verge kan kopen haha... als ik op de Max knop druk in het Buy Verge kader vult het systeem niet automatisch de velden in zoals in een tutorial gezien die uit de help komt... grrrr
Die error is van de DDOS protectie, zou je kunnen krijgen als je een hele hoop vensters open hebt staan.multipasser schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:16:
Je drukt 2x op sign in en je krijgt direct een BAN op poloniex? Kan tijdelijk niet inloggen.
Wat een zooi.
afbeelding
Klik onder het vakje 'MAX' en klik daar op het vakje 'PRICE' en klik daar op bid of ask, de prijs zal dan ingevuld worden. Eventueel kun je ook je geld vergokken door in de rechter tabel op een pijltje te klikken.Valderrama schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:05:
Anoniem: 930047
Ah hij kruipt langzaamaan wel weer naar bovenandriesvdenden schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:06:
[...]
Tja zo ben je ineens 25% kwijt.. staat nu op 34000..
Vannacht kan hij zomaar weer op 44000 staan of 30000 maar daar gaan we maar niet vanuitik had virtueel € 1000 winst op ARK vandaag maar dat is ook verdampt
Iets orderboek zegt mij dat hij zo weer naar beneden keldert... Ik wil wel kopen, maar ik wacht nog even.Anoniem: 930047 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:31:
[...]
Ah hij kruipt langzaamaan wel weer naar boven
[ Voor 3% gewijzigd door exelletor op 07-06-2017 18:35 ]
Mijn ervaring is dat blockfolio ook niet optimaal is, of ik doe wat fout. Gisteren heb ik wat btc omgeruild naar stratis. Maar zo'n transacties kun je niet verwerken binnen de app?Marc Rademaker schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:34:
[...]
Blockfolio al geprobeerd? Die doet dit voor je, update continu en is dus lekker overzichtelijk. Kun je je berg met virtueel geld live zien groeien
Anoniem: 930047
Jawel, je maakt een sell order aan voor de BTC (Met de juiste sell prijs uiteraard) je verwijderd idd de BTC en vervolgens een BUY order voor Stratis met de prijs waarop je koopt.GrazendeKoe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:43:
[...]
Mijn ervaring is dat blockfolio ook niet optimaal is, of ik doe wat fout. Gisteren heb ik wat btc omgeruild naar stratis. Maar zo'n transacties kun je niet verwerken binnen de app?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 930047 op 07-06-2017 18:48 ]
Je verwijderd de BTC entry en voegt stratis toe?GrazendeKoe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:43:
[...]
Mijn ervaring is dat blockfolio ook niet optimaal is, of ik doe wat fout. Gisteren heb ik wat btc omgeruild naar stratis. Maar zo'n transacties kun je niet verwerken binnen de app?
Maar wordt er dan wel goed rekening gehouden met de fees? Ik vind blockfolio een goede app verder, maar dat ie niet die expliciet de functie heeft dat je binnen je eigen portfolio kan traden vind ik vreemd. Nu moet je dus 2 tx's invoeren voor eigenlijk 1 tx..Anoniem: 930047 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:47:
[...]
Jawel, je maakt een sell order aan voor de BTC (Met de juiste sell prijs uiteraard) je verwijderd idd de BTC en vervolgens een BUY order voor Stratis met de prijs waarop je koopt.
Ik heb niet al mijn btc verkocht, maar een klein deel.Nopheros schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:47:
[...]
Je verwijderd de BTC entry en voegt stratis toe?
[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 07-06-2017 19:00 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 930671
hahah website kwam gewoon niks uit bij 00.00.00
Veel uitleg - zeker over de diversiteit aan orders - wordt al in de FIPO weergegeven. Leveraging werkt (bijna) hetzelfde, alleen handel je dan niet meer om de coin zelf, maar om de waarde van die coin.MAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:52:
Ik ga nu even de n00b uithangen maar zelfs na het lezen van de guide van Kraken en het bekijken van YT videos over Kraken, ben ik geen steek verder gekomen.
Is het mogelijk dat iemand, desnoods op een Tweakblog, wil uitleggen hoe een leverage order exact werkt? En waarom je een buy bijvoorbeeld tegen 3x kan doen maar je tegen-sell maar op 1.5x kan/hoeft? Ik snap ook (helaas) niet wat effectief mijn rendement is als leverage buy/sell totaal 1.75x is en de waarde/stijging van de transactie van bijvoorbeeld 0.91BTC naar 0.96BTC zou zijn gegaan.
Een standaard GoTter ;)
Ja, same shit met DGB op 10 juni.Kev7381 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:17:
[...]
hahah website kwam gewoon niks uit bij 00.00.00![]()
Gelukkig niet gekocht en zit nu te dalen
Ik ga nogmaals jouw uitleg en de FIPO analyseren en bedenken of ik het snap. Ben absoluut niet onbekend met procenten werken, hoofdrekenen etc., maar ik zal vooralsnog wel "iets" missen om het allemaal te kunnen plaatsen op Kraken
Stuur maar anders een DM als je nog ff - al dan niet met voorbeelden - meer info wiltMAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:19:
[...]
Ik ga nogmaals jouw uitleg en de FIPO analyseren en bedenken of ik het snap. Ben absoluut niet onbekend met procenten werken, hoofdrekenen etc., maar ik zal vooralsnog wel "iets" missen om het allemaal te kunnen plaatsen op Kraken
Een standaard GoTter ;)
Anders hier bij Polo even nalezen.MAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:52:
Ik ga nu even de n00b uithangen maar zelfs na het lezen van de guide van Kraken en het bekijken van YT videos over Kraken, ben ik geen steek verder gekomen.
Is het mogelijk dat iemand, desnoods op een Tweakblog, wil uitleggen hoe een leverage order exact werkt? En waarom je een buy bijvoorbeeld tegen 3x kan doen maar je tegen-sell maar op 1.5x kan/hoeft? Ik snap ook (helaas) niet wat effectief mijn rendement is als leverage buy/sell totaal 1.75x is en de waarde/stijging van de transactie van bijvoorbeeld 0.91BTC naar 0.96BTC zou zijn gegaan.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Dat hoop ik ook haha, merk er nog niet veel van. Maar met zulke dingen moet je ook geduld hebben, je kunt (bijna) nooit in een keer een klapper krijgen.Anoniem: 930047 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:31:
[...]
Ah hij kruipt langzaamaan wel weer naar boven
Dat klopt dus niet, en dat is een fout die veel mensen maken. Leverage zegt niets over hoeveel coins er daadwerkelijk worden getrade. Het zegt puur en alleen iets over de gebruikte margin voor die trade._BladE2k_ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:17:
De x2/x3/x4 zijn de multipliers die gelden voor een buy of sell order. Ook bepaalt deze hoeveel van jouw geld wordt 'gereserveerd'.
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 07-06-2017 19:38 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ah ja ik had dat beter moeten verwoorden idd. Er zit overigens (bij kraken) wel een kostencomponent aan vast, waarbij een hogere leverage ook meer geld kost. Daarnaast - zeker bij shorts - worden er op diverse intervallen 'insurancemoney' geïncasseerd, het is niet geheel zonder (extra) kosten.oisyn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:33:
[...]
Dat klopt dus niet, en dat is een fout die veel mensen maken. Leverage zegt niets over hoeveel coins er daadwerkelijk worden getrade. Het zegt puur en alleen iets over de gebruikte margin voor die trade.
Als jij voor €1000 aan bitcoins wilt kopen, dan leen je dus €1000, of je nou 2x leverage of 5x leverage gebruikt. Alleen voor 2x leverage heb je €500 aan margin nodig, en bij 5x leverage slechts €200.
Een standaard GoTter ;)
Welke kosten dan? Zowel trading fees als interest staan vast bij Kraken vziw._BladE2k_ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:38:
Er zit overigens (bij kraken) wel een kostencomponent aan vast, waarbij een hogere leverage ook meer geld kost.
Bedoel je margin calls? Die komen bij een vaststaand margin level. Zoals ik al eens eerder in de topic heb laten zien met een rekenvoorbeeld, betekent een hogere leverage bij dezelfde trade een veel hogere margin level. Oftewel de margin call komt veel later. Dat kan natuurlijk betekenen dat je veel eerder verliest. Maar beter blijf je sowieso uit de buurt van een margin callDaarnaast - zeker bij shorts - worden er op diverse intervallen 'insurancemoney' geïncasseerd, het is niet geheel zonder (extra) kosten
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 07-06-2017 19:41 ]
Anoniem: 110209
Leverage en margin in Jip en Janneke taal: https://www.babypips.com/learn/forex/leverage-definedMAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:19:
[...]
Nee, ik doel op de 'rollover' kosten die Kraken berekent als je langer dan x uur een positie open hebt staan. Daar kwam ik achter toen mijn short niet helemaal conform plan ging (short loss van 250 euro.oisyn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:40:
[...]
Welke kosten dan? Zowel trading fees als interest staan vast bij Kraken vziw.
[...]
Bedoel je margin calls? Die komen bij een vaststaand margin level. Zoals ik al eens eerder in de topic heb laten zien met een rekenvoorbeeld, betekent een hogere leverage bij dezelfde trade een veel hogere margin level. Oftewel de margin call komt veel later. Dat kan natuurlijk betekenen dat je veel eerder verliest. Maar beter blijf je sowieso uit de buurt van een margin call
[ Voor 3% gewijzigd door _BladE2k_ op 07-06-2017 19:46 ]
Een standaard GoTter ;)
Dat is geen 'insurance money', dat is gewoon rente waar Kraken z'n winst uit haalt. Dat betaal je ongeacht of je een long of short positie hebt. Leen je geld voor een leveraged positie, dan betaal je die kosten._BladE2k_ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:43:
[...]
Nee, ik doel op de 'rollover' kosten die Kraken berekent als je langer dan x uur een positie open hebt staan. Daar kwam ik achter toen mijn short niet helemaal conform plan ging (short loss van 250 euro, transactie kosten iets van 30-40 eur volgens mij).
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat is altijd fixed (0,01% per 4 uur voor BTC/EUR), ongeacht je leverage en ongeacht of je een long of short positie hebt._BladE2k_ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:43:
[...]
Nee, ik doel op de 'rollover' kosten die Kraken berekent als je langer dan x uur een positie open hebt staan. Daar kwam ik achter toen mijn short niet helemaal conform plan ging (250 euro).
[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 07-06-2017 19:52 ]
Goed, dank, dit is een stuk duidelijker maar nog niet helemaal. Wat me wel duidelijk is, is dat ik met mijn huidige gebrek aan kennis absoluuuut geeeen margin trading op Polo ga doen. Het verhaal wat in jouw URL stond over pips, spread en andere zaken, deed mijn hart geen goed.Anoniem: 110209 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:41:
[...]
Leverage en margin in Jip en Janneke taal: https://www.babypips.com/learn/forex/leverage-defined
Ik heb 4 weken lang 20000 stuks gehad.BLACKfm schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:00:
DDOS-je op litebit.eu (aldus twitter). Altijd fijn.
Iemand enig idee waarom the Artbyte zo omhoog schiet? Op litebit vanochtend voor 86 euro 10.000 stuks gekocht en nu daar ook te verkopen voor 126 euries... Jammer dat de spread daar zo groot is, maar alsnog een leuke dagwinst.
Had nog een dagje gewachtmultipasser schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:05:
[...]
Ik heb 4 weken lang 20000 stuks gehad.
Gelukkig zo weinig want ik heb ze gisteren verkocht aan mijn inkoopprijs 0,006 ongeveer.
ZuchtAls ik er 200000 had zou ik nu wel heel hard vloeken.
NeeMAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:04:
Desondanks lees ik wel dat @.oisyn zegt dat ik voor elke zoveel uur dat deze order openstaat, ik x % "rente" betaal aan Kraken om de order aan te houden en mijn leverage-positie te "financieren".
Niet per se 2BTC. Belangrijk om te realiseren is dat ál je assets een bepaalde waarde representeren. Van die waarde wordt een deel gereserveerd. Het maakt niet zoveel uit of je euro's of BTC's in je account hebt staan (al zul je natuurlijk wel rekening moeten houden dat bij het sluiten van een positie met verlies, mogelijk assets omgezet moeten worden om het verlies in de juiste currency te kunnen terugbetalen).In deze sell-order gaat mijn portfolio verminderd worden met 2BTC (indien ik die zou hebben) om 10BTC te verkopen want mijn leverage is 5x.
Het risico is dat je op €2100 BTC's aan het kopen bent, terwijl de koers daarna verder doorkeldert. Hetzelfde voor de sell - dat is eigenlijk een short. Je leent BTC om te verkopen, om die op een later moment terug te kopen. Je verkoopt dus geen BTC van jezelf. Het risico is dat de koers doorstijgt, en je open positie dus op een enorm verlies terecht komt (je moet die geleende BTC's veel duurder terugkopen om de lening af te lossen)Het enige wat ik hier niet aan snap, anders dan dat ik ergens % moet betalen om de order te laten bestaan; wat is hier nou een risico aan? Ondanks dat ik wel snap dat iemand moet "bloeden" voor deze mogelijkheid, zie ik voor mezelf absoluut geen risico (en dat is dus meteen mijn domheid/onwetendheid) als ik 3BTC in mijn portfolio zou hebben?
Ik doe niet aan leverages omdat ik de werking dus (nog) niet begrijp. In tegenstelling tot anderen, ben ik gister echt andethalf uur aan het lezen geweest maar krijg echt de vinger er niet achter.exelletor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:11:
Ik snap niet dat mensen aan leverage met cryptocurrency doen en al helemaal de mensen die niet snappen hoe het werkt. In de reguliere aandelenmarkten, zijn stijgingen of dalingen van 10% al erg bijzonder te noemen, dus dan kun je hefbomen toepassen om het spannender te maken. Maar waarom zou je het toepassen op de volatiele cryptomarkt? De kans op een margin call is hier veel hoger.
[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 07-06-2017 20:19 ]
Een dag? 4 weken gewacht, ik verkoop en 30 minuten later vertrekt hij..
Dat behoeft wel enige nuance. De hefboom zelf zorgt niet voor meer risico, hogere bedragen zorgen voor meer risico. Hefbomen maken natuurlijk wel hogere bedragen mogelijk, maar zoals altijd geldt dat je niet moet spelen met geld dat je niet kunt missen, hefboom of nietexelletor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:11:
Ik snap niet dat mensen aan leverage met cryptocurrency doen en al helemaal de mensen die niet snappen hoe het werkt. In de reguliere aandelenmarkten, zijn stijgingen of dalingen van 10% al erg bijzonder te noemen, dus dan kun je hefbomen toepassen om het spannender te maken. Maar waarom zou je het toepassen op de volatiele cryptomarkt? De kans op een margin call is hier veel hoger.
Nou in ieder geval bedankt dan maar, wie weet was jij de laatste zet die de stijging deed intredenmultipasser schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:21:
[...]
Een dag? 4 weken gewacht, ik verkoop en 30 minuten later vertrekt hij..
Eindelijk iemand die hierover begint! Begonnen met 100.000 stuk voor €50,- begin mei.BLACKfm schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:00:
DDOS-je op litebit.eu (aldus twitter). Altijd fijn.
Iemand enig idee waarom the Artbyte zo omhoog schiet? Op litebit vanochtend voor 86 euro 10.000 stuks gekocht en nu daar ook te verkopen voor 126 euries... Jammer dat de spread daar zo groot is, maar alsnog een leuke dagwinst.
Ik heb de 'tactiek' (voor zover dat een tactiek is) muntjes te kopen die weinig waard zijn, maar door een kleine waardestijging wel snel meer waard zijn als je er maar genoeg hebt (ik zie een bitcoin op het moment niet binnen een dag ineens 100 of 200% in waarde stijgen). Ik heb ook Myriad gekocht, maar die staat met de inkoop op vanochtend momenteel met 5 euro verlies op een order van 48 euro voor 10k stuks.snoey schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:25:
[...]
Eindelijk iemand die hierover begint! Begonnen met 100.000 stuk voor €50,- begin mei.
Bij €75,- euro mijn €50,- eruit gehaald. Deze €25,- laten staan.
Inmiddels het volgende resultaat: €142,19 winst eruit gehaald en momenteel 12.500 Artbyte over. De huidige verkoopwaarde van de overgebleven 12.500 Artbyte staat op €157,- op Litebit.
Tot op heden mijn meest winstgevende coin. Gemiddeld per uitbetaalde coin 0,0067 ontvangen. Wanneer de koers onder dit bedrag per coin komt, overweeg ik weer te investeren.
P.S.
Bij Myriad heb ik ook nog een leuke winst laten uitkeren (€50,-) met €10,- inleg. Staat momenteel ook nog €56,- euro in de wallet.
Praat mij er niet over..snoey schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:25:
[...]
P.S.
Bij Myriad heb ik ook nog een leuke winst laten uitkeren (€50,-) met €10,- inleg. Staat momenteel ook nog €56,- euro in de wallet.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8
Ik ben het met je eens betreft potentie van de kleine coins. Helaas heeft Litebit momenteel geen coins meer die nog groeien. De koers van al hun coins staan inmiddels hoog. Als je deze week Myriad koopt loop je veel risico veel geld te verliezen.BLACKfm schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:30:
[...]
Ik heb de 'tactiek' (voor zover dat een tactiek is) muntjes te kopen die weinig waard zijn, maar door een kleine waardestijging wel snel meer waard zijn als je er maar genoeg hebt (ik zie een bitcoin op het moment niet binnen een dag ineens 100 of 200% in waarde stijgen). Ik heb ook Myriad gekocht, maar die staat met de inkoop op vanochtend momenteel met 5 euro verlies op een order van 48 euro voor 10k stuks.
Zelfde gedaan voor het weekend met de Digibyte. Voor 100 euro ingekocht (5022 stuks) die nu op litebit 222 euro opleveren.
Het kan ook hard kelderen, maar tot nu toe gaat het nog goed.
Op mijn werkPC werkte het prima maar op mijn mac thuis kreeg ik ook de #value error. Bij mij was de fout te wijten aan het feit dat er in bepaalde rijen (#6, 13, 17, en 19 de content naar beneden geschoven is. hierdoor refereerde je in B2 naar de regel "Home > Currency Calculator". B2 laten refereren naar B20 did the trick.Pap3rclip schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:57:
[...]
Staat je Excel op Amerikaanse notatie? Dus . ipv , als decimaal scheidingsteken.
Dan werkt het niet, al de Amerikaanse notaties uit de imports worden omgezet van . naar , dus moet je Excel ook "standaard" ingesteld zijn.
Veld B1 op het tweede tabblad zet veld B16 op deze manier gewoon om naar een 'normaal getal'.
[afbeelding]
Voor de rest heb ik ook maar uurtjes zitten prullen (en veel op zitten zoeken/bij te leren over Excel) tot hij uiteindelijk volledig naar mijn zin was. Jammer dat het niet bij iedereen blijft werken
EDIT: Tenzij jullie in Nederland ook de Amerikaanse notatie gebruiken? Dan kan ik straks dit wel terug aanpassen voor jullie.
Geen idee. Volgens mij maakt de trade engine gewoon een market order aan voor liquidatie en met een naieve implementatie van zoiets zou je gewoon de taker fee betalen. Maar het is wel een beetje vreemd om een dergelijke fee te betalen op een transactie die je niet zelf initieert..oisyn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:48:
[...]
@Rannasha Weet jij trouwens of je ook taker fees betaalt bij liquidatie van je assets? Of is dat "gratis"?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Heb je ze nog? Er is een kans dat morgen en/of vrijdag de koers gaat stijgen of gaat dalen. Ik zeg nu dus expliciet niet dat je ze langer vast moet houden maar als je al op verlies staat (en je kan het hebben), kan je de komende dagen misschien nog iets ervan terug halen of een iets groter verlies maken.snoey schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:37:
[...]
Ik heb deze week ook Digibyte gekocht, maar is eigenlijk ook te laat.
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 07-06-2017 20:45 ]
Dus ofwel kan koers stijgen of dalen, of hij kan meer of minder verlies/winst hebben. Nice.MAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:43:
[...]
Heb je ze nog? Er is een kans dat morgen en/of vrijdag de koers gaat stijgen of gaat dalen. Ik zeg nu dus expliciet niet dat je ze langer vast moet houden maar als je al op verlies staat (en je kan het hebben), kan je de komende dagen misschien nog iets ervan terug halen of een iets groter verlies maken.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (kan de bron helaas niet bij naam noemen, maar hij heeft het al eerder juist gehad) dat er ook een kans bestaat dat andere coins morgen en/of vrijdag gaan stijgen of dalen. Ik zou de exchanges dus zeker in de gaten houden als je nog wat winst of verlies wilt makenMAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:43:
[...]
Heb je ze nog? Er is een kans dat morgen en/of vrijdag de koers gaat stijgen of gaat dalen. Ik zeg nu dus expliciet niet dat je ze langer vast moet houden maar als je al op verlies staat (en je kan het hebben), kan je de komende dagen misschien nog iets ervan terug halen of een iets groter verlies maken.
Ja ik heb ze nog. Ik heb aan de hand van de informatie op dit forum juist voor €150,- Digibyte gekocht.MAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:43:
[...]
Wat is dit nou weer voor onzin reactieSnowdog schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:49:
[...]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (kan de bron helaas niet bij naam noemen, maar hij heeft het al eerder juist gehad) dat er ook een kans bestaat dat andere coins morgen en/of vrijdag gaan stijgen of dalen. Ik zou de exchanges dus zeker in de gaten houden als je nog wat winst of verlies wilt maken
Ik snap deze niet???Snowdog schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:49:
[...]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (kan de bron helaas niet bij naam noemen, maar hij heeft het al eerder juist gehad) dat er ook een kans bestaat dat andere coins morgen en/of vrijdag gaan stijgen of dalen. Ik zou de exchanges dus zeker in de gaten houden als je nog wat winst of verlies wilt maken
Eh, lees zijn reactie even? Als je het dan nog niet snapt, dan zijn we echt in super slow chat terecht gekomen hier ofzo. Maar goed, heb vandaag al meer geweldige vragen/opmerkingen voorbij zien komen
Ben benieuwd heb er van de week 2.2K DGB's gekocht.MAX3400 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:43:
[...]
Anoniem: 558206
Rippex wallet --> https://rippex.net/carteira-ripple.php#/KraveN schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:55:
Ik lees de laatste paar posts veel voorstanders van een paper/hardware wallet en dat je de coins niet op een exchange moet laten staan. Daar ben ik het natuurlijk mee eens en ik ben zelf ook aan het kijken naar verschillende wallets voor mijn coins. Nu komt het er bijna op neer dat je voor iedere coin een eigen wallet moet downloaden. Op zich geen probleem, maar het zijn weer allemaal executables die een proces op je computer draaien waarvan ik niet in staat ben om te beoordelen of ze ook alleen maar doen wat ze beloven te doen. Gisteren toevallig voor NXT het platform gedownload met als doel mijn NXT coins bij POLO weg te halen. Maar die client is continue 30%/40% aan resources aan het wegtrekken. Dan begin ik wel te twijfelen, nu is hij waarschijnlijk nog gewoon bezig om de blockchain binnen te halen, maar goed dat kan ik niet beoordelen. En dan heb ik het nu pas over 1 coin. De enige veilige oplossing lijkt mij dan een hardware wallet, alleen ondersteunen die lang niet alle coins. Het is natuurlijk een risico om het bij een exchange te laten staan, maar het is wel allemaal een stuk overzichtelijker en eenvoudiger. Nu snap ik dat wanneer ik met grote bedragen zou handelen het een ander verhaal is, maar dat is voorlopig niet het geval.
Een ander voorbeeld is een goede wallet vinden voor de XRP. Ik zie verschillende links naar github en andere website waar ik iets dat op een wallet lijkt vandaan kan halen, maar niks vanaf de officiële website of ik kijk eroverheen. Nu wordt de XRP wel door de ledger en in de toekomst door jaxx ondersteunt maar tot die tijd ?
Ben ik de enige met het probleem dat ik huiverig ben om onbekende applicaties te draaien of moet ik mezelf daar niks van aantrekken en gaan met die banaan ?
Daarnaast hoe groot is de kans dat een exchange opeens stopt met bestaan ? Ik weet dat er in het verleden exchanges zijn gestopt en gehackt, maar ik verwacht dat de beveiliging van een exchange beter/hoger is dan het binnenkomen op mijn thuiscomputer voor iemand die dat echt zou willen.
Hij gaat lekker...Snowdog schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:51:
[...]
Eh, lees zijn reactie even? Als je het dan nog niet snapt, dan zijn we echt in super slow chat terecht gekomen hier ofzo. Maar goed, heb vandaag al meer geweldige vragen/opmerkingen voorbij zien komen
Is niet zo vreemd toch ? Het heeft 100% in 1 week gedaan. Als je dan op een tientje gaat inkopen omdat je hoopt dat ie naar 20 gaat neem je gewoon een risico. 10 of 20% er af is vrij standaard, zelfs 40% er af is niet ongewoon.FerryvD schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:00:
Ik vind dat STRAT nu toch wel erg hard begint te dalen![]()
Hopelijk trekt komt er weer snel een stijging aan.
Ik heb het ook een beetje gehad met dit topic. Het was echt een fantastische bron van discussie en inzichten maar we zijn inmiddels op het punt gekomen dat er gewoon werkelijk waar 90% ongefundeerde onzin geplaatst wordt. Mensen die in totaal paniek schieten bij een procent daling of "de boot gemist hebben" bij een coin die een goed dagje heeft.Secsytime schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:52:
Kunnen er bans uitgedeeld gaan worden? Begin het nu wel een beetje zat te worden..
Dubbele cijfers zijn vooral favoriet bij Forex/valuta daghandelaren. Ik blijf er zelf vanaf, omdat een crypto koers makkelijk 20% naar beneden kan om de volgende dag weer 20% te herstellen. Als je dan 5x leverage had, ben je over het algemeen je inleg kwijt. Ik denk dat heel veel handelaren op maandag anticipeerden op een grote BTC correctie rond ATH punt, maar die laat voorlopig nog op zich wachten..oisyn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:22:
[...]
Dat behoeft wel enige nuance. De hefboom zelf zorgt niet voor meer risico, hogere bedragen zorgen voor meer risico. Hefbomen maken natuurlijk wel hogere bedragen mogelijk, maar zoals altijd geldt dat je niet moet spelen met geld dat je niet kunt missen, hefboom of niet.
Maar double digit hefbomen en groter kom je bij de meeste crypto exchanges niet tegen, terwijl dat wel redelijk gangbaar is op een aandelenbeurs.
Mooi inkoopmoment... STRAT schommelde tijdje rond €9,50 nu downtrend €8,3... wellicht nog down tot €7,5FerryvD schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:00:
Ik vind dat STRAT nu toch wel erg hard begint te dalen![]()
Hopelijk trekt komt er weer snel een stijging aan.
Een pessimist is een realistische optimist
Ik ben benieuwd wat jij van mijn kleine verslagen vindt over mijn resultaten. Mocht dit niet gewaardeerd worden, zal ik ze niet meer plaatsen.Mr. Noodle schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:05:
[...]
Is wel jammer dat dit topic momenteel echt waardeloos is.
Van de 400 berichten sinds vanochtend zijn er misschien 50 met nuttige inhoud.
Vind het ook niet zo vreemd dat ie wat terugzakt, vind het wel erg jammer.PilatuS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:06:
[...]
Is niet zo vreemd toch ? Het heeft 100% in 1 week gedaan. Als je dan op een tientje gaat inkopen omdat je hoopt dat ie naar 20 gaat neem je gewoon een risico. 10 of 20% er af is vrij standaard, zelfs 40% er af is niet ongewoon.
[ Voor 53% gewijzigd door Ryan1981 op 07-06-2017 21:18 ]
Altcoin handel blijft gewoon tricky. Het beste hou je vast tot je weer op winst staan. HODL is trouwens meer lange termijn en niet korte termijn. De BTC 5 jaar vasthouden is een stuk minder risicovol dan dit met altcoins te doen. Genoeg altcoins worden flink gepumpt en gedumpt, leuk is als je mee kan liften op dat succes, maar ook erg risicovol als je te laat bent. Bij handel in altcoins moet je gewoon flink goed opletten en beslissen of je de winst wil pakken of er op wil gokken dat een coin over 3 jaar nog relevant is en flink wat waard zal zijn.FerryvD schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:14:
[...]
Vind het ook niet zo vreemd dat ie wat terugzakt, vind het wel erg jammer.
Ben redelijk vroeg ingestapt en wil eigenlijk zo lang mogelijk HODL maar.
Nu heeft ie de afgelopen weken wel vaker een tijdelijke terugval gehad na een flinke stijging maar hij lijkt nu langer te duren dan voorheen.
Hoop gewoon dat ik niet te lang gewacht heb en dat het hoogtepunt is geweest.
Vasthouden (langere termijn) in BTC op dit moment is ook een flink risico gezien het flink rommelt in die groep.PilatuS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:18:
[...]
...De BTC 5 jaar vasthouden is een stuk minder risicovol dan dit met altcoins te doen...
Ik vind persoonlijk van niet. Ik ben er vrij zeker van dat de koers over 5 jaar flink hoger zal zijn dan nu. Niet dat de BTC niet eens met 40% onderuit kan gaan hoor, maar ik heb er vertrouwen in dat ie hoe dan ook weer zal herstellen. Kan prima zijn dat dit herstel 2 jaar duurt, ik wacht wel hoorstok schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:19:
[...]
Vasthouden (langere termijn) in BTC op dit moment is ook een flink risico gezien het flink rommelt in die groep.
[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 07-06-2017 21:22 ]
"vrij zeker van" een flink hogere koers over 5 jaar? In Crypto????PilatuS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:21:
[...]
Ik vind persoonlijk van niet. Ik ben er vrij zeker van dat de koers over 5 jaar flink hoger zal zijn dan nu. Niet dat de BTC niet eens met 40% onderuit kan gaan hoor, maar ik heb er vertrouwen in dat ie hoe dan ook weer zal herstellen. Kan prima zijn dat dit herstel 2 jaar duurt, ik wacht wel hoor
En als dit met de BTC gebeurt moet je maar eens zien wat het met de altcoins doetEn dan is de vraag nog of het ooit zal herstellen. LTC is hier een goed voorbeeld van.
[ Voor 19% gewijzigd door KingKoning op 07-06-2017 21:40 ]
Ze waren mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd, dat zijn wel dingen die interessant zijn, maar moeilijk er tussen ut te halen zijn omdat er zoveel onzin tussen staat, je leest er al snel overheen.snoey schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:13:
[...]
Ik ben benieuwd wat jij van mijn kleine verslagen vindt over mijn resultaten. Mocht dit niet gewaardeerd worden, zal ik ze niet meer plaatsen.
Sinds je geen namen noemt, vind ik dit ook niks toevoegen aan dit topic. Dat geldt tevens ook voor de andere die commentaar hebben op de inhoud van bepaalde posts. Als jullie geen namen noemen, kan niemand zich aanpassen en/of verbeteren. Een community moet groeien, daar horen nou eenmaal nieuwe leden bij. Een onderdeel is dat je deze leden dan ook direct aanspreekt.
Alleen als je al je margin gebruikt. Als je kijkt naar exact dezelfde trade met exact dezelfde hoeveelheid equity in je account, dan heb je met een hogere leverage een langere adem, puur omdat je margin level veel hoger is.exelletor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:09:
Als je dan 5x leverage had, ben je over het algemeen je inleg kwijt.
Ik zie de BTC als het goud van de cryptocurrency. Er zijn genoeg coins die technisch beter zijn, maar dat betekend niet dat ze ook meer vertrouwen hebben en waardevoller zijn op lange termijn. Ja, ik denk dat de BTC over 5 jaar een flinke waarde heeft, dat durf ik van geen enkele andere coin te zeggen. Neem bijvoorbeeld ETH die nu flink hoog staat. Als ik mijn geld ergens in zou moeten stoppen en er 5 jaar niet aan zou mogen komen durf ik dat bij ETH niet te doen, bij de BTC wel. Laat staan coins die nu steeds hoger komen te staan.KingKoning schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:36:
[...]
"vrij zeker van" een flink hogere koers over 5 jaar? In Crypto????
5 jaar is verschrikkelijk ver, en in crypto is dat echt 5 lichtjaren weg. De Bitcoin community is sterk verdeeld, dus het is maar de vraag welke kant het op gaat, en wat dit uiteindelijk met de koers zal doen. En zelfs als dat niet zo zal zijn, er is echt niets te zeggen over een koers over 5 jaar. De ontwikkelingen in het crypto wereldje gaan enorm snel. Bitcoin zal de eerste niet zijn die in een bepaalde markt ten onder gaat aan zijn first movers (dis)advantage.
Daarnaast: Ik denk dat er een hoop blockchain technologien momenteel zijn, waarvoor de term "altcoin" eigenlijk de lading niet meer dekt.
Mijn punt is niet zo zeer dat andere coins wel of niet beter zijn. Dat is een andere discussie.PilatuS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:42:
[...]
Ik zie de BTC als het goud van de cryptocurrency. Er zijn genoeg coins die technisch beter zijn, maar dat betekend niet dat ze ook meer vertrouwen hebben en waardevoller zijn op lange termijn. Ja, ik denk dat de BTC over 5 jaar een flinke waarde heeft, dat durf ik van geen enkele andere coin te zeggen. Neem bijvoorbeeld ETH die nu flink hoog staat. Als ik mijn geld ergens in zou moeten stoppen en er 5 jaar niet aan zou mogen komen durf ik dat bij ETH niet te doen, bij de BTC wel. Laat staan coins die nu steeds hoger komen te staan.
Kijk maar eens wat de BTC en LTC tussen 2012 en nu gedaan hebben.
Tsja, dat is met alles.. het is het waard wat men het waard vindt.. goud, olie, iphones, alles. Vraag bepaalt uiteindelijk de waarde.KingKoning schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:50:
[...]
Mijn punt is niet zo zeer dat andere coins wel of niet beter zijn. Dat is een andere discussie.
Mijn punt is, dat er met geen mogelijkheid iets gezegd kan worden over de stand over 5 jaar. Dat is in aandelen al moeilijk en in Crypto is er nog niet eens 2x 5 jaar historie.
Daarbij: prijsontwikkeling in de afgelopen 5 jaar zegt niets over de prijs in de volgende 5.
Mensen schijnen vaak te denken dat de sky de limit is in Crypto land, maar ik zou oppassen als ik eenieder was.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq