Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 33 Laatste
Acties:
  • 201.725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51
PHPResource schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:27:
[...]

Wat is bijvoorbeeld Electrum en Stratis wallet in dit geheel? Een paper wallet?
En myetherwallet.com ?
Staat alle informatie die je nodig hebt om de coins te gebruiken op een vel papier? Dan is het een paper wallet. Dat is ook precies het idee erachter: Geen zaken op een computer achterlaten waar deze door malware opgepikt kan worden. Alles wat je nodig hebt staat op een vel papier dat de kluis in gaat en er pas weer uit komt wanneer de coins moeten worden gebruikt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:23
Krullebol.nl schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Ik heb niet zoveel Altcoins, maar ik houd een lijstje bij van wanneer ik welke altcoin heb gekocht voor welke waarde + de op dat moment geldende BTC waarde. Dan kan ik altijd zien wat het verschil is bij nieuwe altcoin waarde + huidige BTC waarde.
Het is wat omslachtig, maar kan zo wel zien of ik relatief in de plus sta of niet.
Blockfolio al geprobeerd? Die doet dit voor je, update continu en is dus lekker overzichtelijk. Kun je je berg met virtueel geld live zien groeien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Marc Rademaker schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:34:
[...]

Blockfolio al geprobeerd? Die doet dit voor je, update continu en is dus lekker overzichtelijk. Kun je je berg met virtueel geld live zien groeien ;)
Die heb ik even gehad, maar heb me er te weinig in verdiept. Zal nog eens kijken binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-06 11:10
Pap3rclip schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:34:
Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn in een Excel sheet die je huidige portfolio bij kan houden...
Deze heb ik als Excel-noob (go easy on me...) op de feestdag gisteren in elkaar geknutseld, misschien is hij nog handig voor één van jullie :+
Het helpt mij alleszins om het overzicht te behouden zonder constant de charts zitten te bekijken.
[afbeelding]

Alleen gele velden zijn zelf in te vullen, de 'Current rates' tabel haalt hij om de 10 minuten binnen van Coinmarketcap (derde tab, voor de rates van de coins) en Google (tweede tab, voor de USD/EUR rate) binnen. Handmatig refreshen kan op ribbon Data -> Refresh All.

Altcoin namen in H6:H11 worden gezocht in de derde tab 'Ticker' dmv. *"WatJeIntypt"*, dus je moet de naam van de coin volledig of een deel hiervan ingeven.
Vreemd genoeg kan ik deze excel sheet niet refreshen, ik krijg de volgende error:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/schermafbeelding2017-zuapx.png

Iemand enig idee wat ik kan doen om de gegevensophaling te laten slagen? Excel heeft gewoon internettoegang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 930009

Anoniem: 558206 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:16:
[...]

Man dit non nieuws beklijft. Bij citibank gaan ze met 106 anderen iets anders dan DGB pitchen
ja en toch dit

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fwyw92ghy52z.jpg

ongeacht wat de uitkomst is het is en blijft publiciteit, daarnaast 10 juni de minecraft server die online komt en vervolgens de digibyte gaming die weer online gaat komen. Echter wordt hier de focus op gelegd terwijl dit maar bijzaak is maar toch. Ongeacht of 9 juni een enorme stijging komt of een enorme drop, aan het einde van het jaar zal de coin wel zijn gestegen naar de 0,1 lijkt me.

check ook de roadmap en hier ook wat info van vandaag

Digis4Commits It is our pleasure to introduce Digi4Commits to the DigiByte community. In an effort to further DigiByte and take our blockchain technology to the next level we realize this cannot be accomplish by any one person alone. DigiByte is surrounded by an amazing group of people who are willing to help DigiByte grow to the next level. Digis4commits provides central hub for the community to organize and crowd fund projects. Check it out here: https://digis4commits.com/
DigiByte Foundation We would like to set up a community foundation in 2017. As DigiByte grows it has become apparent we can use a foundation with set roles and responsibilities to help promote the global use of DigiByte. We would like to start an active discussion on the best possible location to set the foundation up. Some suggestions have been the US, Switzerland, The Netherlands and other countries. We happily invite the community to post your suggestions on the best way to do this and for someone to step forward to help make it happen.
DiguSign Trade Applications Real-estate Applications Insurance Applications IOT Applications Security Applications
Digi-ID Digi-ID is an identity system for securing and logging into websites we have been testing in a variety of ways for the past few months. The idea is simple, if you have a DigiByte wallet it should be able to be used to manage logins and other services on a variety of web applications in a decentralized manner.
Digi-2FA Digi-2FA is a part of Digi-ID that allows a user to login to a website simply using their DigiByte address and private keys. A manual version of this is already live on the DigiByte Gaming website and can be used with the core wallet. A more advanced and streamlined version of this is currently under development for the DigiByte Gaming Wallet.
DigiByte Gaming DigiByte Gaming has now reached over 40,000 League of Legends and CS:GO gamers. This has brought a whole new generation of people into the world of cryptocurrencies. Throughout 2017 we plan on putting on several more events and promotions as well as updating the DigiByte Gaming wallet with new features for gamers. We would like for DigiByte to become the go to cryptocurrency for millennial gamers. We invite to the community to give us any suggestions or feedback on this projects. We are actively seeking developers to work on gaming projects as well.
DigiHash DigiHash is has been the default developers pool for a couple years now. We are looking for developers to help update DigiHash with integration into a new easy miner for gamers.
DigiExplorer Throughout 2017 we would like to expand the blockchain analytics and information available through DigiExplorer. This includes more specific details on each algorithm as well as metrics to help improve future releases of the DigiByte protocol. If you are a developer who would like to help with these improvements let us know or create a project on Digis4Commits.
DigiByte Gaming Wallet The DigiByte Gaming wallet has become the easiest wallet for a new DGB user to use. We have been working on several new features to the wallet including Digi-ID. Digi-ID allows a user to log in to websites such as DigiByte Gaming and in the future DiguSign. Think of this as blockchain 2fa.
DigiStats DigiStats is a community driven project led by Esotercizm and Alaniz to provide several advanced statistics on the DigiByte network. This project also includes a live node map of the global DigiByte network. To contribute to this project check out the Digis4Commits page for Digistats.

Ach de marktwerking blijf een raar iets, men kan voorzichtig speculeren maar niemand weet zeker wat het doet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:07

Ryan1981

Je ne sais pas

Hmm de vragen hierboven hebben bij mij ook een vraag opgeroepen.

Ik ben van plan om zodra mijn 100 euro inleg verdubbeld is in waarde (als me dit ooit lukt :P) mijn inleg terug te storten op mijn rekening. Als ik op dat moment mijn waarde in een of andere vage coin heb is de snelste manier om dit te doen de coin om te zetten in BTC, dan BTC te oversturen naar Kraken en daar laten omzetten naar euro niet? M.a.w. je kan alleen coins naar euro omzetten als er een coin/euro paar van is en zo niet dan moet je eerst via een coin gaan die dat wel heeft? Met name als dit laatste een rol speelt kan het misschien nog wel eens uitmaken welke coin je als transportcoin kiest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558206

Anoniem: 930009 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:35:
[...]

ja en toch dit

[afbeelding]

ongeacht wat de uitkomst is het is en blijft publiciteit, daarnaast 10 juni de minecraft server die online komt en vervolgens de digibyte gaming die weer online gaat komen. Echter wordt hier de focus op gelegd terwijl dit maar bijzaak is maar toch. Ongeacht of 9 juni een enorme stijging komt of een enorme drop, aan het einde van het jaar zal de coin wel zijn gestegen naar de 0,1 lijkt me.

Digis4Commits It is our pleasure to introduce Digi4Commits to the DigiByte community. In an effort to further DigiByte and take our blockchain technology to the next level we realize this cannot be accomplish by any one person alone. DigiByte is surrounded by an amazing group of people who are willing to help DigiByte grow to the next level. Digis4commits provides central hub for the community to organize and crowd fund projects. Check it out here: https://digis4commits.com/
DigiByte Foundation We would like to set up a community foundation in 2017. As DigiByte grows it has become apparent we can use a foundation with set roles and responsibilities to help promote the global use of DigiByte. We would like to start an active discussion on the best possible location to set the foundation up. Some suggestions have been the US, Switzerland, The Netherlands and other countries. We happily invite the community to post your suggestions on the best way to do this and for someone to step forward to help make it happen.
DiguSign Trade Applications Real-estate Applications Insurance Applications IOT Applications Security Applications
Digi-ID Digi-ID is an identity system for securing and logging into websites we have been testing in a variety of ways for the past few months. The idea is simple, if you have a DigiByte wallet it should be able to be used to manage logins and other services on a variety of web applications in a decentralized manner.
Digi-2FA Digi-2FA is a part of Digi-ID that allows a user to login to a website simply using their DigiByte address and private keys. A manual version of this is already live on the DigiByte Gaming website and can be used with the core wallet. A more advanced and streamlined version of this is currently under development for the DigiByte Gaming Wallet.
DigiByte Gaming DigiByte Gaming has now reached over 40,000 League of Legends and CS:GO gamers. This has brought a whole new generation of people into the world of cryptocurrencies. Throughout 2017 we plan on putting on several more events and promotions as well as updating the DigiByte Gaming wallet with new features for gamers. We would like for DigiByte to become the go to cryptocurrency for millennial gamers. We invite to the community to give us any suggestions or feedback on this projects. We are actively seeking developers to work on gaming projects as well.
DigiHash DigiHash is has been the default developers pool for a couple years now. We are looking for developers to help update DigiHash with integration into a new easy miner for gamers.
DigiExplorer Throughout 2017 we would like to expand the blockchain analytics and information available through DigiExplorer. This includes more specific details on each algorithm as well as metrics to help improve future releases of the DigiByte protocol. If you are a developer who would like to help with these improvements let us know or create a project on Digis4Commits.
DigiByte Gaming Wallet The DigiByte Gaming wallet has become the easiest wallet for a new DGB user to use. We have been working on several new features to the wallet including Digi-ID. Digi-ID allows a user to log in to websites such as DigiByte Gaming and in the future DiguSign. Think of this as blockchain 2fa.
DigiStats DigiStats is a community driven project led by Esotercizm and Alaniz to provide several advanced statistics on the DigiByte network. This project also includes a live node map of the global DigiByte network. To contribute to this project check out the Digis4Commits page for Digistats.

Ach de marktwerking blijf een raar iets, men kan voorzichtig speculeren maar niemand weet zeker wat het doet _/-\o_
In dit verhaal staat zo vaak digibyte dat mijn tenen er krom van blijven staan. Die cartoon helpt ook niet echt. De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
Rannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:31:
[...]

Staat alle informatie die je nodig hebt om de coins te gebruiken op een vel papier? Dan is het een paper wallet. Dat is ook precies het idee erachter: Geen zaken op een computer achterlaten waar deze door malware opgepikt kan worden. Alles wat je nodig hebt staat op een vel papier dat de kluis in gaat en er pas weer uit komt wanneer de coins moeten worden gebruikt.
Bedankt. Via Electrum heb ik ze gestored met slechts een wachtwoord, voorts zijn wel alle private keys inzichtelijk. Hoe zit dit dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Ryan1981 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:38:
Ik ben van plan om zodra mijn 100 euro inleg verdubbeld is in waarde (als me dit ooit lukt :P) mijn inleg terug te storten op mijn rekening. Als ik op dat moment mijn waarde in een of andere vage coin heb is de snelste manier om dit te doen de coin om te zetten in BTC, dan BTC te oversturen naar Kraken en daar laten omzetten naar euro niet? M.a.w. je kan alleen coins naar euro omzetten als er een coin/euro paar van is en zo niet dan moet je eerst via een coin gaan die dat wel heeft? Met name als dit laatste een rol speelt kan het misschien nog wel eens uitmaken welke coin je als transportcoin kiest!
Op een website als Litebit.eu kun je ook allerlei obscure altcoins direct voor EUR verkopen. Maar dit gaat wel tegen een minder gunstige koers.

Maar inderdaad: Als je XYZCoin wil omruilen voor EUR dan moet je een plek vinden waar dat handelspaar wordt aangeboden. Is die er niet, dan zul je het omwisselen met een tussenstap moeten doen.

Dat kan met BTC, maar ook met een aantal andere cryptocurrencies waarvoor degelijke EUR-handelsparen bestaan (bv ETH, LTC, XRP). Je moet dan een afweging maken tussen transactiesnelheid, kosten en de koersstabiliteit van de transportcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 09:50
wizl schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:21:
Kan iemand een node aanbevelen/adviseren om mijn Waves aan te leasen?
https://wavesnode.net/
Bevalt prima en is voor mij ook betrouwbaar (= oud collega)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Thanks ga ik die eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Shifty47 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:42:
[...]

https://wavesnode.net/
Bevalt prima en is voor mij ook betrouwbaar (= oud collega)
Wat houdt dit platform precies in? Ik koop Waves, lease ze aan bijvoorbeeld wavesnode.net en krijg daar een vergoeding voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
PHPResource schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:40:
[...]

Bedankt. Via Electrum heb ik ze gestored met slechts een wachtwoord, voorts zijn wel alle private keys inzichtelijk. Hoe zit dit dan?
Heb je een vel papier waar de boel opstaat? Dan heb je een paper wallet. Anders niet. Vrij simpel.

Merk op dat een wallet op meerdere plekken en in meedere formaten kan bestaan. Zo kun je een paper wallet hebben en tegelijkertijd de keys ook in een software-wallet op je desktop hebben. Op dat moment verlies je veel van de veiligheidsvoordelen van paper wallets en dient het vel papier enkel nog als een backup.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
[...]

ja en toch dit

[afbeelding]

Ok.. Die 3 /4 dagen kan ik wel geduld opbrengen...
Dus nog maar even voor 500,- Digibyte gekocht.

Over een paar dagen verkoop ik al m'n altcoins en ga ik all in op Stratis.. 8) 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 18:38
alcx schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:35:
[...]

Vreemd genoeg kan ik deze excel sheet niet refreshen, ik krijg de volgende error:
[afbeelding]

Iemand enig idee wat ik kan doen om de gegevensophaling te laten slagen? Excel heeft gewoon internettoegang.
Misschien dat die #BTC op het einde van de URL een fout bij jou veroorzaakt?
Ik heb hem eruit gehaald vermits het je dan toch op dezelfde (homepage coinmarketcap) terechtkomt.

Aangepaste file download link

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hKg8NGt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnyrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-02-2024
Ik ben redelijk nieuw in binnen cryptocurrency en ben opzoek naar een goede manier om coins te storen. Vind het lastig om goede bronnen te zoeken over wat dé manier is om altcoins te storen.

Heb je een account bij Litebit.eu met wat wallets en coins er in, maar dit is natuurlijk niet erg veilig. Heb nu ook Electrum gedownload, maar of ik begrijp het verkeerd óf hier kan ik alleen bitcoins storen?

Hardware wallets, zijn die aan te raden? Voor meerdere alt coins ook?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Lasteraar schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:46:
[...]

Ok.. Die 3 /4 dagen kan ik wel geduld opbrengen...
Dus nog maar even voor 500,- Digibyte gekocht.

Over een paar dagen verkoop ik al m'n altcoins en ga ik all in op Stratis.. 8) 8)7
Haha heerlijk dit! Go hard or go home
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pap3rclip schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:47:
[...]

Ik heb hem eruit gehaald vermits het je dan toch op dezelfde (homepage coinmarketcap) terechtkomt.

[afbeelding]
Bij mij gaat het al fout met de USD-EUR in het tweede tabblad:

1 USD= #VALUE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 09:50
Orangelights23 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Wat houdt dit platform precies in? Ik koop Waves, lease ze aan bijvoorbeeld wavesnode.net en krijg daar een vergoeding voor?
Exact dat inderdaad. Ik kan er weinig meer van maken :)

Meer info kan je wel nog hier vinden maar het komt er inderdaad op neer wat je zelf zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:38
Bitcointalk over ARK, ook daar komen ze voorbij: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1649695.8760
I bought some ARKs like a couple of weeks ago but not only for the profit potential also because this team is amazing and the tech is brilliant
0 onderbouwing

Daarmee wil ik de coin of het team niet afkraken, maar ook daar is de onderbouwing soms ver te zoeken.

Tis allemaal Apple praat: Amazing, Brilliant, Fascinating,

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
Ronnyrr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:49:
Ik ben redelijk nieuw in binnen cryptocurrency en ben opzoek naar een goede manier om coins te storen. Vind het lastig om goede bronnen te zoeken over wat dé manier is om altcoins te storen.

Heb je een account bij Litebit.eu met wat wallets en coins er in, maar dit is natuurlijk niet erg veilig. Heb nu ook Electrum gedownload, maar of ik begrijp het verkeerd óf hier kan ik alleen bitcoins storen?

Hardware wallets, zijn die aan te raden? Voor meerdere alt coins ook?
Hardware wallets zijn zeker aan te raden! Natuurlijk investeer je er wat geld in, maar ben je wel af van het gedoe met clients installeren op een pc of iets dergelijks. Zoals de discussie hierboven loopt kun je ook een paper wallet doen, maar dat is eigenlijk alleen maar voor cold-storage.

Bij hardware wallets wel kijken welke coins ondersteund worden! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46
Ik lees de laatste paar posts veel voorstanders van een paper/hardware wallet en dat je de coins niet op een exchange moet laten staan. Daar ben ik het natuurlijk mee eens en ik ben zelf ook aan het kijken naar verschillende wallets voor mijn coins. Nu komt het er bijna op neer dat je voor iedere coin een eigen wallet moet downloaden. Op zich geen probleem, maar het zijn weer allemaal executables die een proces op je computer draaien waarvan ik niet in staat ben om te beoordelen of ze ook alleen maar doen wat ze beloven te doen. Gisteren toevallig voor NXT het platform gedownload met als doel mijn NXT coins bij POLO weg te halen. Maar die client is continue 30%/40% aan resources aan het wegtrekken. Dan begin ik wel te twijfelen, nu is hij waarschijnlijk nog gewoon bezig om de blockchain binnen te halen, maar goed dat kan ik niet beoordelen. En dan heb ik het nu pas over 1 coin. De enige veilige oplossing lijkt mij dan een hardware wallet, alleen ondersteunen die lang niet alle coins. Het is natuurlijk een risico om het bij een exchange te laten staan, maar het is wel allemaal een stuk overzichtelijker en eenvoudiger. Nu snap ik dat wanneer ik met grote bedragen zou handelen het een ander verhaal is, maar dat is voorlopig niet het geval.

Een ander voorbeeld is een goede wallet vinden voor de XRP. Ik zie verschillende links naar github en andere website waar ik iets dat op een wallet lijkt vandaan kan halen, maar niks vanaf de officiële website of ik kijk eroverheen. Nu wordt de XRP wel door de ledger en in de toekomst door jaxx ondersteunt maar tot die tijd ?

Ben ik de enige met het probleem dat ik huiverig ben om onbekende applicaties te draaien of moet ik mezelf daar niks van aantrekken en gaan met die banaan ?

Daarnaast hoe groot is de kans dat een exchange opeens stopt met bestaan ? Ik weet dat er in het verleden exchanges zijn gestopt en gehackt, maar ik verwacht dat de beveiliging van een exchange beter/hoger is dan het binnenkomen op mijn thuiscomputer voor iemand die dat echt zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alcx
[...]

[afbeelding]
De popup verschijn nu niet meer; maar na het ophalen van de gegevens is de waarde van de cel #WAARDE!. Vreemd genoeg kan ik ook niet via verbindingen > eigenschappen de boel inzien, eigenschappen is greyed out. Wellicht incompatibiliteit tussen de windows- en mac-versie van Excel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Smultie schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:51:
[...]

Bij mij gaat het al fout met de USD-EUR in het tweede tabblad:

1 USD= #VALUE!
Staat je Excel op Amerikaanse notatie? Dus . ipv , als decimaal scheidingsteken.
Dan werkt het niet, al de Amerikaanse notaties uit de imports worden omgezet van . naar , dus moet je Excel ook "standaard" ingesteld zijn.

Veld B1 op het tweede tabblad zet veld B16 op deze manier gewoon om naar een 'normaal getal'.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/d6I80gG.png
Voor de rest heb ik ook maar uurtjes zitten prullen (en veel op zitten zoeken/bij te leren over Excel) tot hij uiteindelijk volledig naar mijn zin was :9. Jammer dat het niet bij iedereen blijft werken :F

EDIT: Tenzij jullie in Nederland ook de Amerikaanse notatie gebruiken? Dan kan ik straks dit wel terug aanpassen voor jullie.

[ Voor 7% gewijzigd door Pap3rclip op 07-06-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 22:23

BLACKfm

o_O

KraveN schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:55:
Maar die client is continue 30%/40% aan resources aan het wegtrekken. Dan begin ik wel te twijfelen, nu is hij waarschijnlijk nog gewoon bezig om de blockchain binnen te halen, maar goed dat kan ik niet beoordelen.
Dat die aan het updaten lijkt me niet onwaarschijnlijk. Maar dat kun je in de walletsoftware toch gewoon zien?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-01 15:45
[...]

De enige vraag die dit bij mij oproept, is waarom die link het niet doet. 8)7

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:42

icecreamfarmer

en het is

[...]

[afbeelding]
Is het sowieso niet makkelijker om de gegevens in een google sheet te zetten die automatisch gerefreshed wordt?
Voor game gebruik ik deze code:
=if(value(SUBSTITUTE(index(split(index(ImportXML("http://coinmarketcap.com/currencies/gamecredits/#charts#"&K1;"//span[@class='text-large']");1); "$");1);".";",";1))*C28>10;J49;value(SUBSTITUTE(index(split(index(ImportXML("http://coinmarketcap.com/currencies/gamecredits/#charts#"&K1;"//span[@class='text-large']");1); "$");1);".";",";1))*C28)

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Shifty47 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:53:
[...]

Exact dat inderdaad. Ik kan er weinig meer van maken :)

Meer info kan je wel nog hier vinden maar het komt er inderdaad op neer wat je zelf zei.
Je krijgt er WCT'S en Waves voor. 1% per maand ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Ik Gisteren toevallig voor NXT het platform gedownload met als doel mijn NXT coins bij POLO weg te halen. Maar die client is continue 30%/40% aan resources aan het wegtrekken. Dan begin ik wel te twijfelen, nu is hij waarschijnlijk nog gewoon bezig om de blockchain binnen te halen, maar goed dat kan ik niet beoordelen. En dan heb ik het nu pas over 1 coin.
Voor veel cryptocurrencies bestaan ook zogenaamde "light" wallets. Die hoeven niet de volledige blockchain binnen te halen, maar halen alleen de informatie die voor jouw wallet relevant is op bij zogenaamde "full nodes".

Daarnaast zijn er wallets die meerdere cryptocurrencies tegelijk ondersteunen, zoals Jaxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
icecreamfarmer schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:05:
[...]

Is het sowieso niet makkelijker om de gegevens in een google sheet te zetten die automatisch gerefreshed wordt?
Voor game gebruik ik deze code:
=if(value(SUBSTITUTE(index(split(index(ImportXML("http://coinmarketcap.com/currencies/gamecredits/#charts#"&K1;"//span[@class='text-large']");1); "$");1);".";",";1))*C28>10;J49;value(SUBSTITUTE(index(split(index(ImportXML("http://coinmarketcap.com/currencies/gamecredits/#charts#"&K1;"//span[@class='text-large']");1); "$");1);".";",";1))*C28)
Die formule gaat mijn petje ver te boven helaas.
De Google Excel versie gebruik ik nooit graag, allemaal veel te omslachtig, geen toetsencombinaties, minder/andere functies, ... . Maar dat is misschien gewoon persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-07 21:26
Je kan ook deze google sheet kopieren en gebruiken; https://docs.google.com/s...dUt8R88DgBz5SY/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 23:49

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Voor veel cryptocurrencies bestaan ook zogenaamde "light" wallets. Die hoeven niet de volledige blockchain binnen te halen, maar halen alleen de informatie die voor jouw wallet relevant is op bij zogenaamde "full nodes".

Daarnaast zijn er wallets die meerdere cryptocurrencies tegelijk ondersteunen, zoals Jaxx.
Wat ik me dan afvraag. Als je zo'n light wallet hebt die zijn blockchain op een server gaat raadplegen.
Is er dan geen vertrouwelijke data (zoals uw priv key) die heen en weer verstuurd wordt om blocken te checken en te valideren?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cdfreak_99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09-2021
En opnieuw gaat de Gulden als een racket, jammer dat ik ze niet meer heb... Was volgens dit forum en veel gebruikers een waardeloze pas copy crypto maar hij blijft maar stijgen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
multipasser schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:25:
[...]

Wat ik me dan afvraag. Als je zo'n light wallet hebt die zijn blockchain op een server gaat raadplegen.
Is er dan geen vertrouwelijke data (zoals uw priv key) die heen en weer verstuurd wordt om blocken te checken en te valideren?
Nee, om bij te houden wat het saldo is, hoef je enkel het publieke adres te weten. Dit kun je zelf ook proberen door een Bitcoin-adres op een website als Blockchain.info in te vullen (of een van de andere block explorers, ze zijn er voor de meeste bekende cryptocurrencies). Je ziet dan alle transacties waar dat adres bij betrokken is geweest.
cdfreak_99 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:28:
En opnieuw gaat de Gulden als een racket, jammer dat ik ze niet meer heb... Was volgens dit forum en veel gebruikers een waardeloze pas copy crypto maar hij blijft maar stijgen... :(
Praktisch alles wat te maken heeft met cryptocurrencies stijgt als een dolle de laatste maanden. Dat wil niet zeggen dat alles ook daadwerkelijk waardevol is.

[ Voor 24% gewijzigd door Rannasha op 07-06-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 12:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Stijgen en waardeloos zijn zijn niet mutually exclusive :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel of niet waardeloos zegt natuurlijk niets over de stijging op korte termijn. Er zijn genoeg shitcoins waar je op korte termijn veel mee kan verdienen. Wat er op lange termijn gebeurt is iets heel anders. Dat een coin hard omhoog gaat zegt niets over het feit of het een goede of slechte coin is, alleen dat er mensen zijn die het kopen in de hoop op winst. Dat gebeurt er nu met heel veel coins, maar zegt niets over de toekomst van die coin en echte waarde op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wikipedia: Waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:18
Wellicht een domme vraag, maar ik vroeg het mij af. Bijvoorbeeld nu één Bitcoin $2850,00 is (en wellicht later nog meer), kunnen ze niet besluiten om die ene Bitcoin hash 1000 x $ 2,85 waard te maken? dus zeg maar dat ze de munt opnieuw indelen en met een nieuwe hash indeling beginnen voor dan de 1 Bitcoin munten?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo dan, als je het goed speelt kun je met deze fluctiaties aardig wat % er bij sprokkelen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XrYEau8.png

Dat zijn pieken en dalen van 10%

[ Voor 11% gewijzigd door Ryan1981 op 07-06-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• km2017
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12-12-2023
Zijn er meer mensen met Fiat deposits problemen bij Kraken?

Mijn storting staat op "On Hold", alle eerdere stortingen gingen goed.. Support ticket ingeschoten maar Kraken kennende kan dit even gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdfreak_99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09-2021
PilatuS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:31:
[...]

Wel of niet waardeloos zegt natuurlijk niets over de stijging op korte termijn. Er zijn genoeg shitcoins waar je op korte termijn veel mee kan verdienen. Wat er op lange termijn gebeurt is iets heel anders. Dat een coin hard omhoog gaat zegt niets over het feit of het een goede of slechte coin is, alleen dat er mensen zijn die het kopen in de hoop op winst. Dat gebeurt er nu met heel veel coins, maar zegt niets over de toekomst van die coin en echte waarde op lange termijn.
Dat snap ik wel maar na aardig wat uurtjes lezen op dit forum uiteindelijk besloten mijn Gulden maar weg te doen en te kiezen voor ETH wat me nu al 25% gekost heeft, uiteraard is het voor langere termijn maar het blijft zuur om te zien wat je had kunnen hebben als ik had gewacht met weg doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Jumpman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:35:
Bijvoorbeeld nu één Bitcoin $2850,00 is (en wellicht later nog meer), kunnen ze niet besluiten om die ene Bitcoin hash 1000 x $ 2,85 waard te maken?
Nee. Dan is een hardfork nodig en wordt het moeilijk iedereen zijn coins te geven.

Waarom zou je dat willen? Vind je de waarde te groot (en onhandelbaar)?
Als je een webstore hebt kan je je prijzen aangeven in mbit (mBTC).
Eén mbit is $2,85. Een biertje is ongeveer een mbit.

edit:

Eén bitcent is overigens $28,50 in dat voorbeeld. En een ubit (microbitcoin: μBTC) is 0,285 dollarcent.

Eén sat (Satoshi) is 0,00285 dollarcent.

[ Voor 21% gewijzigd door Sando op 07-06-2017 14:47 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

cdfreak_99 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:37:
[...]

Dat snap ik wel maar na aardig wat uurtjes lezen op dit forum uiteindelijk besloten mijn Gulden maar weg te doen en te kiezen voor ETH wat me nu al 25% gekost heeft, uiteraard is het voor langere termijn maar het blijft zuur om te zien wat je had kunnen hebben als ik had gewacht met weg doen...
Als je dat zuur vindt moet je gaan HODL'en (ok ok, de term is korter dan vasthouden, bleh) in een munt waarin jij echt gelooft omdat jij je daarin verdiept hebt. Dan worst hebben aan een aantal forummers die je waarschijnlijk nooit in real life zou zien en je winsten of losses zelf over een jaar eens bezien :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Wat mensen hier zeggen over de Gulden is voornamelijk gebaseerd op lange termijn. Op dit moment gaat zo'n beetje alles flink omhoog, zelfs coins die bedoelt zijn als grap stijgen flink. Dat iets als de Gulden omhoog gaat is ook niet zo vreemd. Ga je kijken wat ETH en de Gulden doen in zeg 5 jaar denk ik dat je dan blij bent met de overstap naar ETH. Altcoins, ook de nutteloze kunnen op dit moment enorme winsten doen, maar dan moet je ook wel op tijd uitstappen anders verlies je veel meer dan met BTC of ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Jumpman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:35:
Wellicht een domme vraag, maar ik vroeg het mij af. Bijvoorbeeld nu één Bitcoin $2850,00 is (en wellicht later nog meer), kunnen ze niet besluiten om die ene Bitcoin hash 1000 x $ 2,85 waard te maken? dus zeg maar dat ze de munt opnieuw indelen en met een nieuwe hash indeling beginnen voor dan de 1 Bitcoin munten?
Bitcoins bestaan niet op die manier. Intern rekent de software in "satoshis", de kleinst mogelijke eenheid. De eenheid "bitcoin" is slechts een arbitraire keuze die 100 miljoen satoshis voorstelt. Je kunt prima in andere eenheden rekenen als dat makkelijker is.

Sommige wallet-software laat standaard bedragen zien in "mBTC" (mili-bitcoin), oftewel 100.000 satoshi of 0,001 bitcoin. Daarnaast is er wallet-software waar je zelf kunt instellen welke eenheden je gebruikt.

Er is zelfs iemand geweest die wallet-software heeft gemaakt waarin eenheden gebaseerd zijn op een hexadecimaal talstelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sando schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Nee. Dan is een hardfork nodig en wordt het moeilijk iedereen zijn coins te geven.

Waarom zou je dat willen? Vind je de waarde te groot (en onhandelbaar)?
Als je een webstore hebt kan je je prijzen aangeven in mbit (mBTC).
Eén mbit is $2,85.

edit:

Eén bitcent is overigens $28,50 in dat voorbeeld. En een ubit (microbitcoin: μBTC) is 0,285 dollarcent.

Eén sat (Satoshi) is 0,00285 dollarcent.
Bedankt voor je reactie.

Zolang je van Altcoins veelal terug moet naar Bitcoin (gezien dit nog steeds gezien wordt als de standaard munt), lijkt Bicoin mij nog steeds de beste investering voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Jumpman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:47:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Zolang je van Altcoins veelal terug moet naar Bitcoin (gezien dit nog steeds gezien wordt als de standaard munt), lijkt Bicoin mij nog steeds de beste investering voor de lange termijn.
Grappig, als ik mijn altcoins omzet in bitcoins om mijn paar % winst veilig te stellen maak ik me al weer zorgen dat die bitcoin gaat crashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 18:16

TheBorg

Resistance is futile.

Hij gaat inderdaad als een trein en ik heb er een paar duizend maar ik vind het nogsteeds een copy/paste currency. Je kan er wel op gokken maar dan moet je um wel elke dag in de gaten houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alcx
Als je het mij vraagt zit het zo:

1. De stijging van NLG wordt veroorzaakt door speculanten die hun geld in NLG stoppen.
2. Speculanten zitten niet in NLG om het te gebruiken als asset, maar vooral om geld te verdienen.
3. Dus: speculanten zullen weer uitstappen. Op het moment dat dat gebeurt, daalt de prijs van NLG.

Dit is natuurlijk een probleem inherent aan elke cryptocurrency. Speculanten drijven de prijs op. De prijsstijging is dus niet het gevolg van een toename in vertrouwen in de digimunt. Ik ben van mening dat BTC meer vertrouwen geniet dan NLG, en dat NLG over 5 jaar insignificant zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:04
alcx schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:50:
[...]

Als je het mij vraagt zit het zo:

1. De stijging van NLG wordt veroorzaakt door speculanten die hun geld in NLG stoppen.
2. Speculanten zitten niet in NLG om het te gebruiken als asset, maar vooral om geld te verdienen.
3. Dus: speculanten zullen weer uitstappen. Op het moment dat dat gebeurt, daalt de prijs van NLG.

Dit is natuurlijk een probleem inherent aan elke cryptocurrency. Speculanten drijven de prijs op. De prijsstijging is dus niet het gevolg van een toename in vertrouwen in de digimunt. Ik ben van mening dat BTC meer vertrouwen geniet dan NLG, en dat NLG over 5 jaar insignificant zal zijn.
Dit is een aantal maanden geleden ook gebeurd. toen steeg de munt naar 5 ct, en crashte hij terug naar 2ct en minder. Zelfde fenomeen lijkt nu weer te gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ok, zeg eerlijk: wie is van jullie hier is de gulle gever :P

https://www.reddit.com/r/...coin_i_want_to_give_away/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Heren, hoe heette die munt die als opvolger van GameCredits zou dienen, die ICO van dezelfde makers?

Ik overweeg weer om 500 GameCredits in te gaan kopen maar heb een lichte twijfel voor de lange termijn. Wellicht dat ik de opvolger in moet gaan kopen.

Meer HODL'ers van GameCredits hier? Zoja, wat is de reden hierachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roomkaasje
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-01 13:58
km2017 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:37:
Zijn er meer mensen met Fiat deposits problemen bij Kraken?

Mijn storting staat op "On Hold", alle eerdere stortingen gingen goed.. Support ticket ingeschoten maar Kraken kennende kan dit even gaan duren.
Heb vanochtend om 08:50 geld gestuurd en is om 13:27 bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 18:16

TheBorg

Resistance is futile.

na aardig wat uurtjes lezen op dit forum uiteindelijk besloten mijn Gulden maar weg te doen en te kiezen voor ETH wat me nu al 25% gekost heeft
De één roept dit, de ander roept dat maar uiteindelijk moet je zelf een afweging maken. De munt is gewoon een kopie van de Bitcoin maar heeft een Nederlands tintje. Het moet echt aanslaan als product wil de waarde echt omhoog gaan. Als mensen onderling Guldens gaan overmaken dan is de sky de limit. Maar dan moet er marketing technisch een hoop gebeuren. Ofwel het lukt wel of het lukt niet. Over een jaar staat ie op een tientje of over een jaar is de Gulden weg. Desalniettemin kun je in de tussentijd aardig wat geld binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
TheBorg schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:59:
[...]

Over een jaar staat ie op een tientje of over een jaar is de Gulden weg.
Altcoins kunnen heel lang doorkwakkelen zonder echt dood te gaan. Er zijn best een aantal altcoins die met de 2013 rally mee hebben gedaan, daarna ontzettend zijn ingezakt (veel harder dan Bitcoin destijds is gezakt) en nu juist weer een opleving hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
TheBorg schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:59:
[...]

De één roept dit, de ander roept dat maar uiteindelijk moet je zelf een afweging maken. De munt is gewoon een kopie van de Bitcoin maar heeft een Nederlands tintje. Het moet echt aanslaan als product wil de waarde echt omhoog gaan. Als mensen onderling Guldens gaan overmaken dan is de sky de limit. Maar dan moet er marketing technisch een hoop gebeuren. Ofwel het lukt wel of het lukt niet. Over een jaar staat ie op een tientje of over een jaar is de Gulden weg. Desalniettemin kun je in de tussentijd aardig wat geld binnen harken.
De NLG is de 'Het Net' van het Internet, en waar is 'Het Net' nu? Juist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:34
Roomkaasje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:58:
[...]

Heb vanochtend om 08:50 geld gestuurd en is om 13:27 bevestigd.
Ik heb gisteravond voor het eerst een Fiat deposit gedaan en die staat nog niet op m'n account hoewel m'n funding limit wel omlaag is gegaan. Lijkt me wat vreemd of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvT

rvT

Jumpman schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:01:
[...]

De NLG is de 'Het Net' van het Internet, en waar is Het Net nu? Juist...
Eerder Het Net Niet van het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:46
Kun je op bittrex LTC traden voor een andere coin of kan je dit alleen met een BTC ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 12:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
bd-casemod schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:05:
Kun je op bittrex LTC traden voor een andere coin of kan je dit alleen met een BTC ?
Modbreak:Ga naar bittrex en je weet het. Moeten er aan dit soort simpele vraagjes echt posts gewijd worden?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ryan1981 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Grappig, als ik mijn altcoins omzet in bitcoins om mijn paar % winst veilig te stellen maak ik me al weer zorgen dat die bitcoin gaat crashen :P
Vele spelen met een 100voud of meer en dat geeft iets meer stress dan met 100euro spelen.
Je kan door een BTC crash makkelijk 5k of meer verliezen op paar uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-07 16:02

Ypho

Allround Nerd

bd-casemod schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:05:
Alleen BTC. Je trade je LTC dan voor BTC, en dan trade je die weer voor een andere coin.

[ Voor 15% gewijzigd door Ypho op 07-06-2017 15:07 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ypho schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:06:
[...]

Alleen BTC. Je trade je LTC dan voor BTC, en dan trade je die weer voor een andere coin.
Nee, ook met ETH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Rannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:01:
[...]

Altcoins kunnen heel lang doorkwakkelen zonder echt dood te gaan. Er zijn best een aantal altcoins die met de 2013 rally mee hebben gedaan, daarna ontzettend zijn ingezakt (veel harder dan Bitcoin destijds is gezakt) en nu juist weer een opleving hebben.
Heb je een aantal voorbeelden? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die wel doorontwikkeld zijn in de tussentijd of dat het puur geluk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
Blue_Fear schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Heb je een aantal voorbeelden? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die wel doorontwikkeld zijn in de tussentijd of dat het puur geluk is.
Dogecoin, Litecoin, bijvoorbeeld.

Litecoin piekte eind 2013 rond de $40, is daarna ingezakt tot een dal van $1,30 en is pas begin april van dit jaar weer boven de $5 uitgekomen. Inmiddels schommelt de prijs tussen $25 en $30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Blue_Fear schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Toen waren Name, Peer en Nova ook top10 - weinig meer van over. BTC was veel rendabeler.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 930637

Ik heb alvast voor een groot bedrag terug ingekocht in Litecoin, deze zou wel eens heel hard kunnen gaan stijgen de komende weken. Zeker met 1 augustus komende zal er veel BTC omgezet worden naar LTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Anoniem: 930637 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:22:
Ik heb alvast voor een groot bedrag terug ingekocht in Litecoin, deze zou wel eens heel hard kunnen gaan stijgen de komende weken. Zeker met 1 augustus komende zal er veel BTC omgezet worden naar LTC.
Ik heb ergens gezien dat er wat staat te gebeuren, maar wat gebeurt er dan? Heb je wat meer info hierover, dan kan ik me inlezen :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Cassius schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:19:
[...]

Toen waren Name, Peer en Nova ook top10 - weinig meer van over. BTC was veel rendabeler.
Ik heb met ooit een maandje dogecoin minen (800k) en wat geduld toch een leuke omwisseling naar BTC weten te maken. Ondanks dat ik ENORM heb zitten falen (ik heb verkocht op het dal van *084 BTC/Doge, panic noob sell :'( :'( , daarna resterende 300k verkocht op 124 terwijl hij netjes doorsteeg naar 145 de dag er na..) toch 0.85 BTC aan over gehouden. Kosten input : 10 euro stroom & wat hardware die ik verkocht voor zelfde prijs.

Zag wel waarde in het muntje door de community en marketing value. Heb ook nog andere coins gemined, vergeten welke. Eens kijken wat daar van over is nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien een beetje domme vraag maar weet iemand toevallig een fijne site of tool waarop je de exchange servers ziet met de koers die je krijg als je je coins verkoopt om zo het meeste uit je coins te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Anoniem: 930009 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:23:
misschien een beetje domme vraag maar weet iemand toevallig een fijne site of tool waarop je de exchange servers ziet met de koers die je krijg als je je coins verkoopt om zo het meeste uit je coins te halen.
Ik ben ooit op een 'altcoin overzicht' site geregistreerd waarbij je midden en bovenin beeld heel gaaf een Piechart had met al je coins bij elkaar + de waarde in BTC of Euro/Dollar.

Links stond dan verdere informatie in een soort menustructuur. Helaas nooit meer gevonden in de huidige brij van altcoin overzichten/verzamelsites. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Anoniem: 930009 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:23:
Bedoel je zuks: https://cryptowat.ch/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Ben ik de enige met het probleem dat ik huiverig ben om onbekende applicaties te draaien of moet ik mezelf daar niks van aantrekken en gaan met die banaan ?
Exchanges moeten ook wallets draaien, die draaien ze in sandboxes. Zeker als je onbekende coins/nieuwe wallets installeert is dat een uitstekende attack vector om binnen te komen bij iemand die ook andere wallets heeft draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:12:
[...]

Dogecoin, Litecoin, bijvoorbeeld.

Litecoin piekte eind 2013 rond de $40, is daarna ingezakt tot een dal van $1,30 en is pas begin april van dit jaar weer boven de $5 uitgekomen. Inmiddels schommelt de prijs tussen $25 en $30.
LTC valt tegen. Ik had er 35 maar heb ze verkocht omdat ze na de crash van BTC op 25 mei geen ziel meer hebben. Normaal volgen ze blindelings BTC (het zilver van BTC ook wel genoemd) maar lukt hem niet meer. Anders had LTC nu rond de 35$ a 40$ moeten noteren. Spijtig!

Ik weet ook niet waarom mensen LTC zo laten vallen. Segwit is al doorgevoerd en LTC is redelijk stabiel.
Het is zeker een gok waarom als LTC nog eens naar de 25$- duikt met het oog op 1 augustus! Het gaat zeker een thuishaven worden voor 10% a 20% van alle BTC die verkocht gaat worden. Ik denk dat 30% a 40% naar ETH gaat en de rest FIAT of USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die Game-coin, ga je die ooit daadwerkelijk in een spel terug zien? (Hij stijgt nu relatief hard.)

Uiteraard heb ik gezocht, maar vele verder dan dat het een munt is die in games wordt gebruikt kom ik niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
multipasser schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:30:
[...]

LTC valt tegen. Ik had er 35 maar heb ze verkocht omdat ze na de crash van BTC op 25 mei geen ziel meer hebben. Normaal volgen ze blindelings BTC (het zilver van BTC ook wel genoemd) maar lukt hem niet meer. Anders had LTC nu rond de 35$ a 40$ moeten noteren. Spijtig!

Ik weet ook niet waarom mensen LTC zo laten vallen. Segwit is al doorgevoerd en LTC is redelijk stabiel.
Het is zeker een gok waarom als LTC nog eens naar de 25$- duikt met het oog op 1 augustus! Het gaat zeker een thuishaven worden voor 10% a 20% van alle BTC die verkocht gaat worden. Ik denk dat 30% a 40% naar ETH gaat en de rest FIAT of USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-07 22:30
KraveN schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Waarschijnlijk https://nxt.org/download/ er even vanuit gaande dat die tool ook een adres aanmaakt. Anders zoeken we nog even verder.
Heb je je NXT in de officiële wallet gezet? Hoe bevalt die wallet? Ik zou mijn coins graag offline opslaan.

Of heeft iemand anders ervaring met de NXT wallet van nxt.org? Ben benieuwd naar de gebruikerservaring en veiligheid er van :)

Ik zie al dat de hele blockchain gedownload wordt als je NXT wallet gebruikt, die natuurlijk giga groot is. Daarnaast is het een 3rd party wallet, dat ziet me ook niet heel lekker.

[ Voor 30% gewijzigd door GrazendeKoe op 07-06-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

:)) Ik bedoel in algemeen. Ik heb geen invloed op het volume of de koers.
En ik had BTC's nodig om iets anders te kopen omdat SEPA te lang op zich liet wachten.

Ik wil ze wel terugkopen aan 25$ want ik zie ze toch naar 50$ klimmen rond 1 aug.
Wie weet zelfs meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaaneDaan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-01-2024
iemand die ripple in de gaten houdt? kleine stijging op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Oef, stratis dalijk weer onder de 10 dollar.

Doe is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-07 14:08
DaaneDaan schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:11:
Was er ook naar aan het kijken, toch (tot nu toe) slecht moment om in te kopen (en uiteraard wel gedaan)... :X

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:30
Stratis is toch flink aan het sukkelen de afgelopen dagen, gekocht op 0,044 en staat nu onder de 0,036. Heb hem voor de HODL gekocht maar de interesse lijkt ook niet zo hoog als je naar het volume kijkt. Wel goed om te zien dat medetweakers er nog veel vertrouwen in hebben voor de lange termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaaneDaan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-01-2024
jimz93 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:15:
[...]

Was er ook naar aan het kijken, toch (tot nu toe) slecht moment om in te kopen (en uiteraard wel gedaan)... :X
denk je dat het een slecht moment is om nu in te kopen? persoonlijk denk ik dat het wel meevalt aangezien de verwachtingen zijn dat hij wel weer gaan stijgen tot ong 0.4 euro.

Hij staat nu wel op een low in vergeleking met de laatste weken. dus ik zou zeggen dat het een erg goed moment is om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Janpietertje89 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:15:
Stratis is toch flink aan het sukkelen de afgelopen dagen, gekocht op 0,044 en staat nu onder de 0,036. Heb hem voor de HODL gekocht maar de interesse lijkt ook niet zo hoog als je naar het volume kijkt. Wel goed om te zien dat medetweakers er nog veel vertrouwen in hebben voor de lange termijn :)
Stratis gaat nog eens naar de 9,5$ denk ik.
Pivx heeft ook ineens een stoot gekregen.

Mijn sepa is eindelijk rond en nu is alles weer wat opgedroogd.
Alles staat gevaarlijk hoog. Wat is er nu nog interessant op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat is een veilige coin als je je 'geld' even wil parkeren? Ik lees her-en-der USDT? Of zijn er betere?

(Parkeren als in: ik zet het even 'safe' en kijk er over een tijdje weer naar.)

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 07-06-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-07 14:08
DaaneDaan schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:17:
[...]

denk je dat het een slecht moment is om nu in te kopen? persoonlijk denk ik dat het wel meevalt aangezien de verwachtingen zijn dat hij wel weer gaan stijgen tot ong 0.4 euro.

Hij staat nu wel op een low in vergeleking met de laatste weken. dus ik zou zeggen dat het een erg goed moment is om te kopen
da's dan wel weer waar, maarja iets met zien dalen van je vermogen :9

ingekocht op 0,0001065BTC voor 0,5BTC trouwens nu hopen.... O+

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:54
pven schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:19:
Wat is een veilige coin als je je 'geld' even wil parkeren? Ik lees her-en-der USDT? Of zijn er betere?

(Parkeren als in: ik zet het even 'safe' en kijk er over een tijdje weer naar.)
Euros of USD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat kan helaas niet overal. Ik zoek een stabiele coin. Winst is niet noodzakelijk, stabiliteit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Wie volgen jullie op Twitter voor goeie calls en in welke groepen zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49

Liberteh

All your base belong to me

crazyheinz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:30:
Wie volgen jullie op Twitter voor goeie calls en in welke groepen zitten jullie?
Fontas natuurlijk ;) https://twitter.com/fontase

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:54
pven schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:29:
[...]

Dat kan helaas niet overal. Ik zoek een stabiele coin. Winst is niet noodzakelijk, stabiliteit wel.
Fiat blijft toch een stuk stabieler dan BTC/ETH etc. USDT komt daar in de buurt, verder is er geen enkele coin die de afgelopen maanden niet in prijs is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

crazyheinz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:30:
En natuurlijk https://coinmarketcap.com/gainers-losers/

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Handige site :)

Maar ... als die coins niet op poloniex staan, hoe kan ik ze dan kopen? /n00b-vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:54
pven schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:41:
[...]

Handige site :)

Maar ... als die coins niet op poloniex staan, hoe kan ik ze dan kopen? /n00b-vraag
Als je naar die coin gaat en op markets klikt kun je precies zien waar je ze kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 19:57
Lisk krijgt nu ook een flinke correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

P.C.Simonis schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:44:
Lisk krijgt nu ook een flinke correctie.
Gelukkig wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-07 11:18

hmr

DaaneDaan schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:11:
Heb vandaag 1300 XRP gekocht... Leuk gokje en eens kijken waar we kunnen komen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Remco10 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:55:
Heren, hoe heette die munt die als opvolger van GameCredits zou dienen, die ICO van dezelfde makers?

Ik overweeg weer om 500 GameCredits in te gaan kopen maar heb een lichte twijfel voor de lange termijn. Wellicht dat ik de opvolger in moet gaan kopen.

Meer HODL'ers van GameCredits hier? Zoja, wat is de reden hierachter?
Ik heb Gamecredits en hou ze vast voor de lange termijn. Puur omdat het concept mij aanspreekt en er toch al grote namen aan verbonden zijn met toernooien dacht ik. Battlefield 1 en CS:Go uit mijn hoofd. De gamingmarkt is nog nooit zo groot geweest als nu. Dus ik denk dat er nog wel wat rek in zit. Maar ik ben wel benieuwd naar de 'opvolger' van GameCredits waar je over spreekt? Doet mij nu ook lichtelijk twijfelen over de lange termijn. Al is Gamecredits meer dan gunstig voor mij geweest. Een kleine 100 ingekocht voor $1.11 de stuk. Dus prima profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Net deze gevonden (omdat hij met hoge winst in het rijtje stond)

Unobtanium (UNO)

Hier kan ik me wel in vinden. Jammer dat ie al 30 dollar is, valt voor mij dus af :P

Edit, even wat verder gelezen, toch weer zo jammer dit he:

The Team
o.a.
Blazr2

Founder

The somewhat mysterious founder and now again main coder of Unobtanium. He prefers to remain anonymous

Zet je zoeen mooi concept neer, ga je je voorstellen met een vage alias. Zo wordt je toch niet serieus genomen. Zeg dan mail naar info@unobtanium voor meer informatie ofzo...

[ Voor 52% gewijzigd door Ryan1981 op 07-06-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ethereum Classic (ETC) is aan de eToro exchange toegevoegd (4.5 miljoen users) na een tijdlang goede support rond 0.00060 gehad te hebben.
Kan dus wel eens gaan stijgen op korte termijn
Pagina: 1 ... 31 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).