Uit mijn ervaring met Kraken/Polo houden die niet 1 vast adres aan waar ze de munten op laten staan.creapYYY schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:31:
[...]
Grote kans dat er ook een exchange tussen die wallets zit..
Ik denk het niet, want die gaan tot circa 1 uur terug (ligt aan het aantal transacties).Ryan1981 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:33:
[...]
Dit zal waarschijnlijk idd niet toerijkend zijn maar ik ga eens kijken.
Ah, dat wist ik niet!Mirved schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:33:
[...]
Uit mijn ervaring met Kraken/Polo houden die niet 1 vast adres aan waar ze de munten op laten staan.
Klein deel btc gekocht op 2750 zodat er weer getrade kan worden (want verkocht op 2795). Twijfel ook wat ik doe, bij einde dag geen verandering maar weer instappen voor <2795. Dan is de sell gewoon een hodl geweest effectiefStoffa schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:19:
@Malarky Ben wel benieuwd naar of jij nu nog steeds in fiat zit of inmiddels al eieren voor je geld hebt gekozen en weer bent ingestapt? twijfel zelf erg wat te doen ook.
Erg jammer zou dat zijn, maar het is geen verlies.
Waarom gebruikt niemand Bitstamp voor deposit en BTC aankoop.
En voor withdrawal naar SEPA? Hun prijzen zijn echt scherp (goedkoper als pola soms) en Sepa is 0,90euro kostprijs?
Ik vind het goed dat je bij Bitstamp je BTC/XRP (deze maand ook LTC en ETH) kan omzetten naar USD of EURO! Niet de Tether.
En voor withdrawal naar SEPA? Hun prijzen zijn echt scherp (goedkoper als pola soms) en Sepa is 0,90euro kostprijs?
Ik vind het goed dat je bij Bitstamp je BTC/XRP (deze maand ook LTC en ETH) kan omzetten naar USD of EURO! Niet de Tether.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Hij moet wel de 2817 is 3x de bodem geweest voor BTC.Malarky schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:37:
[...]
Klein deel btw gekocht op 2750 zodat er weer getrade kan worden (want verkocht op 2795). Twijfel ook wat ik doe, bij einde dag geen verandering maar weer instappen voor <2795. Dan is de sell gewoon een hodl geweest effectief![]()
Dat duurt al 24u lang. Hij mag een nieuwe bodem gaan zoeken rond 2950
Er was in deze thread al iemand die aan het praten was over nieuws over ARK en nu zag ik dit:

Was die dan toch minder onzin aan het praten dan menige dacht (inclusief ik)

Wilde altijd al iets over computers weten
Dit is wel een beetje kort door de bocht, vaak verschilt dit per coin. Vaak hebben Exchanges ook nog cold (lange termijn opslag) en hot wallets. Hier zie je bijvoorbeeld de cold wallet van polo op NEM platform:Mirved schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:33:
[...]
Uit mijn ervaring met Kraken/Polo houden die niet 1 vast adres aan waar ze de munten op laten staan.
http://explorer.ournem.co...KQSW3HFDMIXM36JBHDHCPXDQB
Oftewel zo'n 143 miljoen euro...
In het geval van Stratis denk ik dat het gebruiken van een experimentele functie op een website verkeerd beeld kan geven.
Anoniem: 930487
Ik volg de topics hier al een tijdje, maar ik kwam niet meer in mijn (hele oude) Tweakers account.
Dus toch maar weer is een nieuwe aangemaakt om mee te discussiëren hier
Dus toch maar weer is een nieuwe aangemaakt om mee te discussiëren hier

1,15$ al.SirDarkAngel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:40:
Er was in deze thread al iemand die aan het praten was over nieuws over ARK en nu zag ik dit:
[afbeelding]
Dit doet zo pijn.
iemand heeft hier de tip gegeven dat er wat aankomt toen het 0,23$ stond :('((((((((
Daarom snap ik niet waarom men hier zo snel doet verkopen en veelal weer kopen op een hogere prijs..Malarky schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:37:
[...]
Klein deel btw gekocht op 2750 zodat er weer getrade kan worden (want verkocht op 2795). Twijfel ook wat ik doe, bij einde dag geen verandering maar weer instappen voor <2795. Dan is de sell gewoon een hodl geweest effectief![]()
Ik mine 1 coin, die verkoop ik voor BTC, die verhandel ik tussen altcoins.. Prijs leuk? Dan verkoop ik die alt coin voor BTC en de BTC gaat naar mijn eigen wallet.
Oftewel, bij mij komen er eigenlijk alleen maar BTC binnen, die verkoop ik niet (en al helemaal niet voor euro's).
Uiteraard, stel ik ga non stop de BTC verkopen en weer kopen, dan is er ergens een kans dat ik misschien een paar euro winst maak (wat ik daaraan heb weet ik niet).. De manier hoe ik het doe levert mij gewoonweg veel meer winst op? Uiteraard, ik ben iemand die dit over een lange termijn doet (en het beloond zich zeer goed...).
Maarja, daar kom ik weer... Het begint bij mij wel met minen, niet met werken in het dagelijkse leven en die euro's omzetten in BTC. Ik werk in het dagelijkse leven en al het crypto gedeelte leunt op mijn mining (paar euro stroom per maand).
1.25 bedoel je. Was zojuist op 1 nog ingestapt, eens zien wat dit gaat doen!multipasser schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:42:
[...]
1,15$ al.
Dit doet zo pijn.
iemand heeft hier de tip gegeven dat er wat aankomt toen het 0,23$ stond :('((((((((
Anoniem: 663003
Ik denk dat je zelf ook een beetje de reden bent dat er geen constructieve discussie gevoerd kon worden. Onderstaande manier van reageren helpt niet echt mee.Mirved schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:30:
[...]
Jammer dat er niet een constructieve manier hier gediscusieert kan worden. Ik kan het best fout hebben maar moet ik dan meteen afgebrand worden "dat ik er niks van snap" ipv gewoon het degelijk te beargumenteren op een respectvolle manier.
Ik zeg niet dat je er niets van snapt, maar hoe je op basis van de whitepaper tot de conclusie kunt komen dat dat Stratis een bitcoin-achtige structuur heeft is mij echt een raadsel.Mirved schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:09:
[...]
Dus zit het er in of niet? Blijkbaar niet als ze het nog moeten ontwikkelen.
Goh bedankt voor je domme opmerking
En onderbouw eens waarom het in dit geval slecht is dat 40% van de coins bij een beperkt aantal houders is Dat een land de grootste nucleaire macht heeft betekent niet dat dit land ook automatisch een gevaar voor de rest van de wereld is.
Gewoon wat context, uitleg en onderbouwing voordat je mensen van een soort van advies voorziet zou fijn zijn.
zwijgen maar van Lisk die ik gisteren kocht aan 2,10 en snel verkocht aan 2,05..funkeey schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:44:
[...]
1.25 bedoel je. Was zojuist op 1 nog ingestapt, eens zien wat dit gaat doen!
Vandaag 3$.
SirDarkAngel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:40:
[afbeelding]

edit. Ik denk dat we wel 5 blogs hebben liggen op dit moment eigenlijk met nieuwe info.
[ Voor 10% gewijzigd door Axente op 07-06-2017 11:51 ]
Een uitschieter zoals Ark nu heeft is mooi. Maar het is mij vaak onduidelijk van 'whats next'.SirDarkAngel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:40:
[afbeelding]
Waar wil en gaat Ark naartoe. Geen idee wat ze op hun programma hebben staan..
http://ark.io/roadmapLasteraar schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:50:
[...]
Een uitschieter zoals Ark nu heeft is mooi. Maar het is mij vaak onduidelijk van 'whats next'.
Waar wil en gaat Ark naartoe. Geen idee wat ze op hun programma hebben staan..
Mensen ervaring met ripple? Ik twijfel om nu in te stappen op ripple, maar dit zou mijn eerste crytpo zijn.. Lijkt me leuk om mee te beginnen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als ik iedereen hier moet geloven zou mijn dag er een heel stuk stressvoller uitzienmultipasser schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:42:
[...]
1,15$ al.
Dit doet zo pijn.
Neemt niet weg dat ik het ook even aangekeken heb en FOMO op .80 cent heb gedaan.
En dan dacht ik gisteren nog bij 0,7 "shit ik ben te laat", niet gekocht. Afijn, 1,25.Axente schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:50:
[...]
edit. Ik denk dat we wel 5 blogs hebben liggen op dit moment eigenlijk met nieuwe info.
you just didn't...hmr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:52:
Mensen ervaring met ripple? Ik twijfel om nu in te stappen op ripple, maar dit zou mijn eerste crytpo zijn.. Lijkt me leuk om mee te beginnen.
Ok is er een blockchain achtig iets waar ik de BTC-PKB transacties in kan terugzien?LopendeVogel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:33:
[...]
Ik denk het niet, want die gaan tot circa 1 uur terug (ligt aan het aantal transacties).
Persoonlijk had ik dit niet verwacht maar aan de andere kant als Lisk naar 3$ kan met niks dan waarom ark niet? We hebben al veel meer laten zien dan lisk. Enigste wat lisk heeft gedaan is een dikke bankrekening hebben.Inverted_World schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:53:
[...]
En dan dacht ik gisteren nog bij 0,7 "shit ik ben te laat", niet gekocht. Afijn, 1,25.Nog meer tips?
Goed ideehmr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:52:

Ohja misschien even de topic waarschuwing lezen en de zoekfunctie hier eens proberen.
@Multipasser: wat ik twee keer heb gedaan om een flinke val op te kunnen vangen, maar ook de stijging weer op te kunnen pakken is een gecombineerde order plaatsen (Kraken):
Order sell 123 XBTEUR @ trailing stop -2.0000% → limit -1.000
Conditional Close close position @ trailing stop +2.0000% → limit +1.000
Als de koers meer dan 2% naar beneden klapt dan wordt een limit SELL order aangemaakt (die 1 euro lager ligt, zodat ik grotere kans heb dat ik ook werkelijk wordt verkocht). Stijgt daarna de koers weer met 2% dan ontstaat een BUY order (1 euro hoger voor hogere aankoopkans).
Dit vangnet is twee keer bij me afgegaan. Helaas was de val beide keren niet veel groter dan 2% geweest en steeg de koers vlak na mijn SELL order weer >2% (dus niet vanuit een echt dieptepunt kunnen inkopen), maar omdat daarna ook de BUY order (op ~€2505) werd uitgevoerd (welliswaar hoger dan mijn SELL prijs van ~€2470) heb ik toch weer stijging kunnen meepakken. Deze 'verzekeringspremie' kostte me dus €35 per bitcoin koerswinst + transactie fee. Koersgetallen zijn gisternacht toen er een drop om 5u was.
Nu 'kostte' me het me dus een stuk koersstijging (had achteraf beter kunnen hodlen), maar was de val groter geweest en de BUY prijs had onder de SELL prijs gelegen dan had ik er direct voordeel uit kunnen halen.
Order sell 123 XBTEUR @ trailing stop -2.0000% → limit -1.000
Conditional Close close position @ trailing stop +2.0000% → limit +1.000
Als de koers meer dan 2% naar beneden klapt dan wordt een limit SELL order aangemaakt (die 1 euro lager ligt, zodat ik grotere kans heb dat ik ook werkelijk wordt verkocht). Stijgt daarna de koers weer met 2% dan ontstaat een BUY order (1 euro hoger voor hogere aankoopkans).
Dit vangnet is twee keer bij me afgegaan. Helaas was de val beide keren niet veel groter dan 2% geweest en steeg de koers vlak na mijn SELL order weer >2% (dus niet vanuit een echt dieptepunt kunnen inkopen), maar omdat daarna ook de BUY order (op ~€2505) werd uitgevoerd (welliswaar hoger dan mijn SELL prijs van ~€2470) heb ik toch weer stijging kunnen meepakken. Deze 'verzekeringspremie' kostte me dus €35 per bitcoin koerswinst + transactie fee. Koersgetallen zijn gisternacht toen er een drop om 5u was.
Nu 'kostte' me het me dus een stuk koersstijging (had achteraf beter kunnen hodlen), maar was de val groter geweest en de BUY prijs had onder de SELL prijs gelegen dan had ik er direct voordeel uit kunnen halen.
Lees eens de comment waarop ik zo reageer. Ik reageer pas zo nadat hij zo op mij reageert. Het is precies dezelfde reactie.Anoniem: 663003 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat je zelf ook een beetje de reden bent dat er geen constructieve discussie gevoerd kon worden. Onderstaande manier van reageren helpt niet echt mee.
Waarom het slecht is dat 40% in de handen is van een select groepje? Omdat zij die massaal kunnen dumpen om te cashen. Moet ik dit echt uitleggen? Als een van deze holders hun munten gaat moven zou dit voor verkoop paniek kunnen zorgen. Deze zorgen zijn er al sinds de start van Bitcoin met de BTC die Satoshi zelf bezit. Daarom zijn er ook bij andere munten maatregelen genomen om dit soort situaties te voorkomen.
Als je kijkt waar Stratis uit opgebouwd is zijn dit forked Bitcoin elementen met een ingevoegde Proof of Stake consensus mechanisme en een toesplitsing op C# voor bedrijfsadoptie.
Het punt dat het bedrijf zijn geld verdient met consultancy dienstverlening "Stratis Group makes money by charging a subscription to customers using the platform and also via Stratis Group consultancy services" heb ik dan niet eens besproken.
en dat hun tools ((https://www.nuget.org/packages/Stratis.Bitcoin) nog door geen 300 developers gedownload zijn. Spreekt ook van weinig vertrouwen in een active devoper community.
Ripple als bedrijf doet goeie dingen. Het gebruik van Xrp als currency blijft alleen discutabel en zou ze persoonlijk niet (meer) willen.hmr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:52:
http://www.coindesk.com/c...sition-ripples-xrp-token/
Stom van me... ben alles al beetje aan het doorlezen. Gewoon beetje enthousiast.Harmvdw schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:56:
[...]
Goed idee,
Ohja misschien even de topic waarschuwing lezen en de zoekfunctie hier eens proberen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 341359
QWARK is een relatief nieuwe Ubiq gebaseerde coin. Verwacht ik persoonlijk op korte termijn redelijk veel van.
https://coinmarketcap.com/assets/qwark/
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 07-06-2017 12:34 ]
Wat spreekt je aan, waarom verwacht je er veel van? Wat onderscheid ze? Dev team? Whitepaper?Anoniem: 341359 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:02:
QWARK is een relatief nieuwe Ubiq gebasseerde coin. Verwacht ik persoonlijk op korte termijn redelijk veel van.
Zou je ook kunnen zeggen waarom je dat verwacht?Anoniem: 341359 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:02:
QWARK is een relatief nieuwe Ubiq gebasseerde coin. Verwacht ik persoonlijk op korte termijn redelijk veel van.
Laat me raden waarom je denkt dat Ripple iets wordt:hmr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:57:
[...]
Stom van me... ben alles al beetje aan het doorlezen. Gewoon beetje enthousiast.Excuus!
1: Een munt is relatief laag in waarde.
2: Hij staat op nummer 3 op coinmarketcap.
3: Banken houden zich er mee bezig.
1 Zegt niets over de toekomstige mogelijkheden in groei
2 Is kunstmatige inflatie
3 Levert jouw als investeerder niks op
Dit is een goed geschreven artikel. Die moet ik bookmarken om dagelijks opnieuw hier te posten als reactie op de volgende beginner met een crush op XRPAnoniem: 930487 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:57:
[...]
Ripple als bedrijf doet goeie dingen. Het gebruik van Xrp als currency blijft alleen discutabel en zou ze persoonlijk niet (meer) willen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Leuk artikel. Ik heb een paarduizend Ripple ingekocht. Het blijft een beetje hetzelfde verhaal: Ripple kan echt alle kanten uit. Ik hoop echter de goede kantAnoniem: 930487 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:57:
[...]
Ripple als bedrijf doet goeie dingen. Het gebruik van Xrp als currency blijft alleen discutabel en zou ze persoonlijk niet (meer) willen.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
De Ripple subreddit denkt daar anders overRannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:07:
[...]
Dit is een goed geschreven artikel. Die moet ik bookmarken om dagelijks opnieuw hier te posten als reactie op de volgende beginner met een crush op XRP
Maar aan een ieder om zijn eigen conclusies eruit te trekken.. Ik heb een tijdje terug al m'n Xrp's verkocht en nog steeds geen spijt van.
Mag ik?Mirved schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:57:
[...]
Lees eens de comment waarop ik zo reageer. Ik reageer pas zo nadat hij zo op mij reageert. Het is precies dezelfde reactie.
Waarom het slecht is dat 40% in de handen is van een select groepje? Omdat zij die massaal kunnen dumpen om te cashen. Moet ik dit echt uitleggen? Als een van deze holders hun munten gaat moven zou dit voor verkoop paniek kunnen zorgen. Deze zorgen zijn er al sinds de start van Bitcoin met de BTC die Satoshi zelf bezit. Daarom zijn er ook bij andere munten maatregelen genomen om dit soort situaties te voorkomen.
Als je kijkt waar Stratis uit opgebouwd is zijn dit forked Bitcoin elementen met een ingevoegde Proof of Stake consensus mechanisme en een toesplitsing op C# voor bedrijfsadoptie.
Het punt dat het bedrijf zijn geld verdient met consultancy dienstverlening "Stratis Group makes money by charging a subscription to customers using the platform and also via Stratis Group consultancy services" heb ik dan niet eens besproken.
en dat hun tools ((https://www.nuget.org/packages/Stratis.Bitcoin) nog door geen 300 developers gedownload zijn. Spreekt ook van weinig vertrouwen in een active devoper community.
In het vervolg gewoon verwijzen naar bitcointalk.org, zo leren de mensen hier zelf ook nog iets. Er zitten hier misschien 4 of 5 mensen die er daadwerkelijk iets van snappen en al langer bezig zijn in het cryptowereldje.
Ik begrijp dan ook volledig je ergernis, jij hebt je ingelezen (wellicht ook via bitcointalk), en hier weet simpelweg vrijwel niemand iets.
Mij lijkt het veel makkelijker (ook voor jou) om gewoon lekker te linken naar een forum waar mensen zitten die er iets van begrijpen, waar de dev's achter de coin actief zijn en etc.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1512202.0
Hier voor de Stratis informatie. Daarnaast is het ook niet zo dat Stratis nieuw is, de coin is over enkele dagen al een jaar uit.. De informatie is dus ook al een jaar beschikbaar..
Dan de downloads, moa het zullen niet eens 300 developers zijn, dat zullen er nog minder zijn
Het de gehele tijd moeten onderbouwen, herhalen en etc dat wordt simpelweg vervelend. Maar dat komt omdat veel mensen hier gewoonweg niet snappen waar ze het over hebben. Ik heb ook dat punt bereikt dat ik simpele vragen niet ga beantwoorden met moeilijke antwoorden, onderbouwt en ondersteund met 1 volledig a4-tje aan informatie. Ik geef een kort antwoord, als dat niet geloofd wordt: check internet... Ik kan er dan ook gewoonweg niet wakker van liggen
Waarom zouden enkele mensen hier zich erin verdiepen, en dan ook nog verwijten krijgen indien ze hun reacties niet onderbouwen met een paar lappen tekst? Iets als: ja uh toon zelf interesses, kijk zelf eens op bitcointalk.org..
Nogmaals, het is leuk dat er veel nieuwe mensen bij komen, en weinig verstand ervan hebben is ook totaal niet erg.. Maar het grootste bitcoin-alt coin forum in omloop (al jarenlang) heb ik nu al meermaals hier gepost en niemand lijkt er iets me te doen... Verwacht dan ook geen onderbouwing van de mensen die er wel interesses, moeite en tijd in steken (@algemeen)
[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 07-06-2017 12:17 ]
Anoniem: 558206
Man dit non nieuws beklijft. Bij citibank gaan ze met 106 anderen iets anders dan DGB pitchenbigbuddha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:40:
[...]
Minecraft DigiByte server wordt dan gelanceerd en Citibank zou wel eens wat nieuws kunnen hebben.
Ik heb al vaker daar de discussie proberen aan te gaan wat de drijfveer zou moeten zijn achter een groei in XRP.Anoniem: 930487 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:11:
[...]
De Ripple subreddit denkt daar anders over![]()
Maar aan een ieder om zijn eigen conclusies eruit te trekken.. Ik heb een tijdje terug al m'n Xrp's verkocht en nog steeds geen spijt van.
Waarom banken dure XRP's zouden overkopen van individuele kopers ipv in te kopen bij Ripple zelf.
Wat inkopen bij Ripple zelf voor een invloeden heeft op de prijs per coin.
Dat er relatief weinig coins nodig zijn om het protocoll te draaien etc etc.
Je krijgt nooit inhoudelijke reacties daar. Mijn reactie op "waarom xxx" is voornamelijk "daarom".
Zo, ik heb net voor €250,- aan Bitcoins gekocht. Ben benieuwd wat dit over 10 jaar waard is.Orangelights23 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:26:
[...]
Als je het verwacht, moet je het doen. Wij weten dit niet. Als wij dit wel wisten, hadden we al ons spaargeld in bitcoin gestopt en waren we nu al gestopt met werken.
Niets want dan ben je je wachtwoord vergetenJurianus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:19:
[...]
Zo, ik heb net voor €250,- aan Bitcoins gekocht. Ben benieuwd wat dit over 10 jaar waard is.
Je kan er wat centen op verdienen maar als je nagaat wat de Marketcap zou moeten zijn om een rippleparadoXical schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:09:
[...]
Leuk artikel. Ik heb een paarduizend Ripple ingekocht. Het blijft een beetje hetzelfde verhaal: Ripple kan echt alle kanten uit. Ik hoop echter de goede kant
op $1 te krijgen dan weet je dat dat niet gaat gebeuren.
Ik gebruik Keepass die al mijn wachtwoorden voor mij onthoudt. Verder doe ik dat backuppen en de inloggegevens voor Bitcoins bewaren in een kluis.Ryan1981 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:20:
[...]
Niets want dan ben je je wachtwoord vergeten
[ Voor 47% gewijzigd door Jurianus op 07-06-2017 13:01 ]
Het is natuurlijk niet zo dat de beste alts ook daadwerkelijk het meeste waard zijn/worden. Hypes zijn ook een ding waar je leuk mee kunt verdienen, Ripple/XRP is behoorlijk hot momenteel, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gaat gebeuren..Anoniem: 558206 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:20:
[...]
Je kan er wat centen op verdienen maar als je nagaat wat de Marketcap zou moeten zijn om een ripple
op $1 te krijgen dan weet je dat dat niet gaat gebeuren.
Ik spreid mijn alts, zo heb ik Litecoin (zelf gemined) FeatherCoin (zelf gemined, en lift nu lekker mee) en PIVX. Zit nu te kijken om ARDOR in te kopen, maar moet me dit weekend nog even iets beter inlezen..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ja klopt. Idee Is prima, ze hebben centen. Dus zal allemaal wel los lopen. Maar verdienen aan die ripple doe je niet behalve met de sprongetje tussen de 17 en als het echt gek gaat 34 cent. Neem niet aan dat je vanwege idealistische motieven op een hoop ripples gaat zittenparadoXical schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:29:
[...]
Het is natuurlijk niet zo dat de beste alts ook daadwerkelijk het meeste waard zijn/worden. Hypes zijn ook een ding waar je leuk mee kunt verdienen, Ripple/XRP is behoorlijk hot momenteel, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gaat gebeuren..
Ik spreid mijn alts, zo heb ik Litecoin (zelf gemined) FeatherCoin (zelf gemined, en lift nu lekker mee) en PIVX. Zit nu te kijken om ARDOR in te kopen, maar moet me dit weekend nog even iets beter inlezen..
Zou je niet gewoon dan een paper wallet nemen? Lijkt mij een stuk slimmer dan als je echt dat voor 10 jaar gaat bewaren.Jurianus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:29:
Ik gebruik Keepass die al mijn wachtwoorden voor mij onthoudt. Verder doe ik dat backuppen en de inloggegevens voor Bitcoins bewaren in een kluis.
[...]
In dat geval is het te hopen dat het bedrijf waar je de Bitcoins hebt staan over 10 jaar nog bestaat.Jurianus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:29:
Verder doe ik dat backuppen en de inloggegevens voor Bitcoins bewaren in een kluis.
[...]
Ik zag overigens voorbijkomen op de hoofdpagina van tweakers:
nieuws: Gerucht: AMD en Nvidia brengen videokaarten voor minen cryptocoins uit
En toen herinnerde ik me opeens dat ethereum over wil gaan op Proof of stake. Zijn waarschijnlijk te laat hiermee niet?
En toen herinnerde ik me opeens dat ethereum over wil gaan op Proof of stake. Zijn waarschijnlijk te laat hiermee niet?
De tijd zal het leren.Rannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:36:
[...]
In dat geval is het te hopen dat het bedrijf waar je de Bitcoins hebt staan over 10 jaar nog bestaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Jurianus op 07-06-2017 13:02 ]
Als je je coins nog wil hebben na 10 jaar is de veiligste optie een paper wallet.
Nog een leuk nieuwsbericht voor developers onder ons:
https://www.rtlz.nl/busin...n-zet-blockchain-op-je-cv
https://www.rtlz.nl/busin...n-zet-blockchain-op-je-cv
Heren, ik volg de cryptocurrencies nu al enkele jaren maar het traden daar ben ik nog niet toe gekomen. Zou iemand me heel kort kunnen uitleggen hoe ik het snelst/meest efficient geld op een Bittrex/Poloniex account krijg. Mijn Kraken verificatie is al een dikke week pending en Bittrex laat enkel andere altcoins toe. Ik moet dus ergens anders een bitcoin kopen om deze dan te transferen naar een Bittrex wallet. Hoe?
Mijn excuses, ik wil niet lui overkomen maar dit valt echt dik tegen. Had verwacht een simpele betaling naar een van de exchanges te doen en te beginnen maar niet dus.
Mijn excuses, ik wil niet lui overkomen maar dit valt echt dik tegen. Had verwacht een simpele betaling naar een van de exchanges te doen en te beginnen maar niet dus.
Als je snel BTC wil, moet je naar sites als Bitonic uitwijken. Daar betaal je meestal wel een kleine premium, maar goed..n0valyfe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:48:
Heren, ik volg de cryptocurrencies nu al enkele jaren maar het traden daar ben ik nog niet toe gekomen. Zou iemand me heel kort kunnen uitleggen hoe ik het snelst/meest efficient geld op een Bittrex/Poloniex account krijg. Mijn Kraken verificatie is al een dikke week pending en Bittrex laat enkel andere altcoins toe. Ik moet dus ergens anders een bitcoin kopen om deze dan te transferen naar een Bittrex wallet. Hoe?
EDIT: maar maak je BTC alsjeblieft niet direct over naar een exchange. Installeer een wallet op je telefoon en laat ze daar naartoe gaan, en vanuit daar pas naar de exchange.
[ Voor 9% gewijzigd door Kuusj op 07-06-2017 12:50 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Of kijk even op http://www.goedkoopstebitcoin.nl/kuusj98 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:49:
[...]
Als je snel BTC wil, moet je naar sites als Bitonic uitwijken. Daar betaal je meestal wel een kleine premium, maar goed..
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dan moet ik nog wel even uitzoeken wat een paper wallet is en hoe ik daar aan kom.rednaz420 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:47:
[...]
Als je je coins nog wil hebben na 10 jaar is de veiligste optie een paper wallet.
[ Voor 29% gewijzigd door Jurianus op 07-06-2017 13:02 ]
Zolang het maar betrouwbaar is, bedankt voor je extreem snelle respons!
Indien je zsm bitcoins wil kan je deze op een site als bitonix of anycoin kopen. Na je betaling staan de bitcoins onmiddelijk op je adres.n0valyfe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:48:
Een exchange is natuurlijk goedkoper maar het verificatiesysteem ook veel uitgebreider.
De bitcoins zet je dan over naar Poloniex/Bittrex. Hopelijk weet je hoe dat werkt? Je hebt dan een deposit adres nodig.
Wat betreft je edit, heb je daar een specifieke reden voor?kuusj98 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:49:
[...]
Als je snel BTC wil, moet je naar sites als Bitonic uitwijken. Daar betaal je meestal wel een kleine premium, maar goed..
EDIT: maar maak je BTC alsjeblieft niet direct over naar een exchange. Installeer een wallet op je telefoon en laat ze daar naartoe gaan, en vanuit daar pas naar de exchange.
@ hierboven
Het transferen leek me redelijk eenvoudig (toch voor Bittrex). Gewoon "+" en dan het adres invoeren?
[ Voor 11% gewijzigd door n0valyfe op 07-06-2017 12:53 ]
Nee, ik mine al bijna een jaar geen Ethereum meer sinds de diff veel te hoog is.Ryan1981 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:42:
Ik zag overigens voorbijkomen op de hoofdpagina van tweakers:
Je kan met deze kaarten alle coins minen die je wilt, dus ook zcash (die veel interessanter is voor miners vergeleken Ethereum).
Waarom te laat? We zitten pas in het begin van dit alles (ja ik al 5 jaar ondertussen maar goed haha).
https://bitcoinpaperwallet.com/Jurianus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:50:
Dan moet ik nog wel even uitzoeken wat een paper wallet is en hoe ik daar aan kom.
[...]
Die glimmende stickers kan je ook gewoon op aliexpress kopen
En ik had ook nog mooie hoesjes gevonden om de paper wallet in te stoppen. Ik had overigens maat C aangekocht.
Buiten dat het door elke pool en handelaar geadviseerd wordt (waarom niet luisteren naar het bedrijf die je 100e tot 1000e euro's geeft), wie is de eigenaar van de wallet op de exchange? De exchange houder.n0valyfe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:52:
[...]
Wat betreft je edit, heb je daar een specifieke reden voor?
@ hierboven
Het transferen leek me redelijk eenvoudig (toch voor Bittrex). Gewoon "+" en dan het adres invoeren?
Wat als er iets fout gaat?
Je kan en mag gewoon het wallet adres op de exchange gebruiken, indien de exchange op dat moment besluit te stoppen, dit terwijl er net geld vanaf bijv bitonic onderweg is.. Succes.
Snelheid, veelal gaat het sneller om de coin naar je lokale wallet te sturen.
Voor het snelste zou ik kijken naar Bitonic. Betalen met ideal en je kunt ze direct naar je wallet of naar een exchange sturen. Je hebt hiervoor meestal nog geen verifications nodig op een exchange.n0valyfe schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:48:
De fee's zijn iets hoger, maar elke dag dat je wacht kan soms al duurder uitpakken
Nog een mooi overzicht van verschillende stats, live updatend: http://coincap.io/
Nu vind ik market cap nog steeds waardeloos, maar andere kolommen zijn wel nuttig.
Nu vind ik market cap nog steeds waardeloos, maar andere kolommen zijn wel nuttig.
Ik vind het wel grappig om te lezen dat banken en bankiers bang zijn voor Bitcoins.
Ik zou het vooral grappig vinden als je dan ook een linkje post.Jurianus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:58:
Ik vind het wel grappig om te lezen dat banken en bankiers bang zijn voor Bitcoins.
Dus zo ziet een orderbook van een stijgende coin er uit:

Wat kunnen jullie hier allemaal uit aflijden?

ik vind het grappig om te zien hoe jij deze opmerking uit het niets plaatst, terwijl vlak boven je een item gepost is waarin banken massaal op zoek zijn naar mensen met verstand van blockchain...Jurianus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:58:

Nouuu ik denk persoonlijk dat banken al enkele jaren niet echt meer bang zijn voor de coin: Bitcoin.Jurianus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:58:
Bitcoin kent teveel nadelen, nadelen die de bank niet kent (bitcoin heeft ook zo zijn voordelen natuurlijk, maar die wegen niet op tegen de nadelen).
Wel denk ik dat banken genoeg te vrezen hebben over het idee achter bitcoin (oa de blockchain techniek). Oftewel, ja het is wachten totdat er een coin komt (misschien is die er al) die het de banken zeer moeilijk kan gaan maken.
Banken zullen het zichzelf niet moeilijk maken, die gaan de kennis, techniek en andere gebruiken voor hun eigen winsten.
Even googlen, de eerste 4 hits:Smultie schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:01:
[...]
Ik zou het vooral grappig vinden als je dan ook een linkje post.
http://fortune.com/2014/11/20/why-banks-fear-bitcoin/
http://mitsloanexperts.mit.edu/why-banks-fear-bitcoin/
https://www.theguardian.c...-scares-banks-governments
http://www.investopedia.c...ts-are-afraid-bitcoin.asp
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8
CasGas schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:03:
[...]
Even googlen, de eerste 4 hits:
http://fortune.com/2014/11/20/why-banks-fear-bitcoin/
http://mitsloanexperts.mit.edu/why-banks-fear-bitcoin/
https://www.theguardian.c...-scares-banks-governments
http://www.investopedia.c...ts-are-afraid-bitcoin.asp

Wat als er iets fout gaat wanneer je vanaf je prive-wallet een transactie doet naar een exchange?LopendeVogel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:57:
Buiten dat het door elke pool en handelaar geadviseerd wordt (waarom niet luisteren naar het bedrijf die je 100e tot 1000e euro's geeft), wie is de eigenaar van de wallet op de exchange? De exchange houder.
Wat als er iets fout gaat?
Dat kan net zo goed gebeuren als je de coins via je eigen wallet laat lopen. Als de exchange stopt op het moment dat de coins van je wallet op weg zijn naar de exchange. Sowieso is dat een ontzettende fringe case, want voordat dit van toepassing is moet je precies op het juiste moment de transactie starten en dat ook nog eens naar een exchange die geen plannen heeft om de operatie op een nette manier af te bouwen.Je kan en mag gewoon het wallet adres op de exchange gebruiken, indien de exchange op dat moment besluit te stoppen, dit terwijl er net geld vanaf bijv bitonic onderweg is.. Succes.
Als je van A naar C gaat via B, dan kost dat altijd minstens zoveel tijd als direct van A naar C gaan. Driehoeksongelijkheid. Je eigen wallet er tussen stoppen zorgt altijd voor extra vertraging en extra kosten.Snelheid, veelal gaat het sneller om de coin naar je lokale wallet te sturen.
Twee walls aan zowel de sell als bid kant, iets meer buying pressure maar je kijkt wel naar 100% wat niet altijd het juiste beeld geeft. De laagste 25% van de inkopers wil soms ook gewoon heel veel voor heel weinig wat het totale volume vertekent ... hier valt dat mee - geen walls voorbij 50%. Eerste sellwall heeft wel een hoger volume aan de oppervlakte van het orderboek dan totdat de buy wall er is, de tweede net zo.Ryan1981 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:01:
[afbeelding]
Hardop denkende; aannemelijk dat de prijs nog doorgroeit tot de eerste sell wall - daarna ligt het misschien alweer aan het moment hoe het orderboek er dan uitziet, zo ver kijken is lastig w.m.b.
De meeste mensen deugen!
Maarja, aan de andere kant:
http://www.finanzen.nl/va...r-bitcoin-fans-1002044341
Dat "niet zo lonend" snap ik eerlijk gezegd niet, of hij doet zelf heel veel fout ofzo
(buy high, sell low
)
http://www.finanzen.nl/va...r-bitcoin-fans-1002044341
Dat "niet zo lonend" snap ik eerlijk gezegd niet, of hij doet zelf heel veel fout ofzo
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8
Mij maakt het niet uit wat de tweaker doet hoor, als het advies van de handelaar is: gebruik je privé wallet, dan mag de tweaker dat advies van mij volledig negeren.. Ik gaf alleen enkele redenen op, wat hij ermee doet mag hij zelf weten.Rannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:05:
[...]
Wat als er iets fout gaat wanneer je vanaf je prive-wallet een transactie doet naar een exchange?
[...]
Dat kan net zo goed gebeuren als je de coins via je eigen wallet laat lopen. Als de exchange stopt op het moment dat de coins van je wallet op weg zijn naar de exchange. Sowieso is dat een ontzettende fringe case, want voordat dit van toepassing is moet je precies op het juiste moment de transactie starten en dat ook nog eens naar een exchange die geen plannen heeft om de operatie op een nette manier af te bouwen.
[...]
Als je van A naar C gaat via B, dan kost dat altijd minstens zoveel tijd als direct van A naar C gaan. Driehoeksongelijkheid. Je eigen wallet er tussen stoppen zorgt altijd voor extra vertraging en extra kosten.
Dat is natuurlijk een nonargument. We hebben het over een eenmalige transactie van Bitonic naar een exchange, right? Goed, dan doe je dat via je eigen wallet. Ook dan zul je uiteindelijk de transactie naar de exchange moeten doen (want dat was het doel, die coins moesten naar Bittrex). Wat als de exchange er op dát moment mee besluit te stoppen? Een exchange die stopt is natuurlijk een doemscenario waarbij je sowieso fucked bent, of je het nou eest via je eigen wallet laat gaan of niet.LopendeVogel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:57:
Je kan en mag gewoon het wallet adres op de exchange gebruiken, indien de exchange op dat moment besluit te stoppen, dit terwijl er net geld vanaf bijv bitonic onderweg is.. Succes.
Waarom hangt de snelheid af van het doeladres van de transactie?Snelheid, veelal gaat het sneller om de coin naar je lokale wallet te sturen.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 07-06-2017 13:08 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat de ontwikkelaar van die website niet heel goed is met het kiezen van een algoritme dat de labels op de horizontale as plaatst.Ryan1981 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:01:
[afbeelding]
Dan heeft bijv bitonic zich ingedekt, die hoeft geen vage klachten af te handelen.. Die hoeft niet uit te leggen dat hun dat gene gedaan hebben wat ze moesten doen, die hoeven zich niet te verdedigen tegenover de exchange die gestopt is. Ik noem dat simpelweg: op safe spelen....oisyn schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:07:
[...]
Dat is natuurlijk een nonargument. We hebben het over een eenmalige transactie van Bitonic naar een exchange, right? Goed, dan doe je dat via je eigen wallet. Ook dan zul je uiteindelijk de transactie naar de exchange moeten doen. Wat als de exchange er op dát moment mee besluit te stoppen?
[...]
Waarom hangt de snelheid af van het doeladres van de transactie?
Ik weet trouwens niet of bitonic dit advies geeft hoor (privé wallet gebruiken), het komt me alleen zeer bekend voor. Veel mining pools die ik gebruik adviseren ook geen exchange wallet te gebruiken, toch doe ik het.
Wat Bitonic wel of niet kan of wil doen lijkt me vrij irrelevant voor de discussie. Het ging om argumenten voor jou als koper om het via een privé wallet te laten gaan ipv direct naar de exchange.LopendeVogel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:09:
[...]
Dan heeft bijv bitonic zich ingedekt, die hoeft geen vage klachten af te handelen.. Die hoeft niet uit te leggen dat hun dat gene gedaan hebben wat ze moesten doen, die hoeven zich niet te verdedigen tegenover de exchange die gestopt is. Ik noem dat simpelweg: op safe spelen...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar je redenen kloppen voor een groot deel niet, dat is de essentie van mijn reactie.LopendeVogel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:06:
[...]
Mij maakt het niet uit wat de tweaker doet hoor, als het advies van de handelaar is: gebruik je privé wallet, dan mag de tweaker dat advies van mij volledig negeren.. Ik gaf alleen enkele redenen op, wat hij ermee doet mag hij zelf weten.
Ik kan zelf maar een geldige reden verzinnen om dergelijke transacties via een prive-wallet te laten lopen en dat is dat je met een prive-wallet door middel van het ondertekenen van een bericht met een van de private keys die betrokken is bij de transactie kunt aantonen dat de coins van jou afkomstig zijn. Maar dat is een ontzettende niche toepassing en ik kan me niet herinneren dat er situaties zijn geweest waarin een exchange dat van klanten heeft gevraagd vanwege problemen met transacties.
Merk op dat het begrip "afzender adres" geen echte betekenis heeft binnen Bitcoin / cryptocurrencies (zie ook https://en.bitcoin.it/wiki/From_address). Als je een transactie ontvangt, kun je geen aannames maken over het adres waar deze vandaan komt.
Waarom sommige websites dan toch adviseren om transacties via een prive-wallet te laten lopen, weet ik niet.
Ik zou graag mijn ETH offline willen opslaan. Dit kan zoals mensen eerder hebben aangegeven via een paper wallet zoals https://www.myetherwallet.com/#generate-wallet
Nu is de grote vraag, hoe ga ik van de paper wallet naar een online wallet / exchange. Iemand hier al ervaring mee?
Nu is de grote vraag, hoe ga ik van de paper wallet naar een online wallet / exchange. Iemand hier al ervaring mee?
Let op mensen. Het is 7 juni. Vandaag gaat de BTC met meer dan 50% omlaagPetje72 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 23:40:
wat er nu gebeurt met alle coins kan niet goed blijven gaan. Waarom? onderbuik gevoel. binnen nu en 2 weken zakt het weer in als een baksteen. Ik koop nu even helemaal niets meer, sla mijn slag wel weer bij de juiste coins als ze straks 30 to 80% gezakt zijn.
Let op: woensdag 7 juni stort de hele zooi, koers, in van alle altcoins zowiezo. Top 5 coins zal een flink knauw krijgen. Bitcoin terug naar $1200
met die zin leg je je koppeling tussen wat je weet/bezit en een adres op de ETH blockchain vast, als je straks je ETH wilt verhandelen of cashen, hoef je alleen maar dat adres op te geven.JJnJ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:14:
Ik zou graag mijn ETH offline willen opslaan. Dit kan zoals mensen eerder hebben aangegeven via een paper wallet zoals https://www.myetherwallet.com/#generate-wallet
Een vraagje over Kraken
Ik heb bv dit scherm:

Hoe kan ik nu makkelijk een opdracht geven a-la 'gebruik mijn volledige balans om deze coin te kopen'? Bij Poloniex is dat eenvoudig, op Kraken zie ik het niet.
Ik heb bv dit scherm:

Hoe kan ik nu makkelijk een opdracht geven a-la 'gebruik mijn volledige balans om deze coin te kopen'? Bij Poloniex is dat eenvoudig, op Kraken zie ik het niet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Na het aanmaken van je wallet krijg je netjes je keys. Die je later weer kunt gebruiken om te unlocken en transacties mee te doen.JJnJ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:14:
Zie ook getting started op hun site;
https://myetherwallet.gro...ories/getting-started-443
Heb jij dit zelf al getest?Anoniem: 930487 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:17:
[...]
Na het aanmaken van je wallet krijg je netjes je keys. Die je later weer kunt gebruiken om te unlocken en transacties mee te doen.
Zie ook getting started op hun site;
https://myetherwallet.gro...ories/getting-started-443
Dat doe je bij New Charting & Trading Tools, en dan helemaal rechts in het scherm. Je kunt dan klikken op het bedrag in 'Funds'. Daar zie je ook overzichtelijk per coin je trades (als rode en groene bolletjes in de grafieken en in een lijstje)pven schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:16:
Een vraagje over Kraken...
[ Voor 27% gewijzigd door wizl op 07-06-2017 13:20 ]
Jazeker
Als je twijfelt, probeer het met het minimale bedrag. Genereer een wallet. Stuur wat naar het adres. En probeer het weer terug te sturen bv.
Edit; of stuur eerste keer nog niks. Maar probeer 'm gewoon opnieuw te openen/bekijken. Het werkt echt makkelijker dan je denkt,
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 930487 op 07-06-2017 13:24 ]
Mining is een ander verhaal. Er zijn best wat mining pools die gebruikers direct uitbetalen vanuit de coinbase-transactie. Dat wil zeggen dat nieuw geminede coins niet eerst naar een wallet van de pool gaan, maar direct worden verdeeld onder miners.LopendeVogel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:09:
[...]
Ik weet trouwens niet of bitonic dit advies geeft hoor (privé wallet gebruiken), het komt me alleen zeer bekend voor. Veel mining pools die ik gebruik adviseren ook geen exchange wallet te gebruiken, toch doe ik het.
En dat is een potentieel probleem voor exchanges en dergelijken, want hun API kan soms niet goed overweg met het ontvangen van coinbase-transacties. Een belangrijke reden hiervoor is dat coinbase-transacties door het netwerk vaak pas na 100 confirmations als bevestigd worden gezien. Een exchange die coinbase-transacties ontvangt en hier geen rekening mee houdt, zal snel (na 1-6 confirmations) proberen om de coins verder te verwerken (naar cold wallet sturen, gebruiken voor withdrawals, whatever), waarna deze transactie mogelijk wordt geweigerd. Ofwel door de eigen node, ofwel door andere netwerk-participanten.
Als je "volwassen" coins rondstuurt die niet direct uit een coinbase tx komen, dan is er geen probleem met het direct uitwisselen van de ene exchange naar de andere.
"To meet the increasing demands on support staff, the Trollbox has been disabled indefinitely and moderators have been reallocated to assist in support."
Polo heeft het retedruk schijnbaar. Althans, dat hoop ik en niet dat de tent op slot gaat/op omvallen staat.
Polo heeft het retedruk schijnbaar. Althans, dat hoop ik en niet dat de tent op slot gaat/op omvallen staat.
[ Voor 16% gewijzigd door SharpEdgeOne op 07-06-2017 13:22 ]
Kan iemand een node aanbevelen/adviseren om mijn Waves aan te leasen?
Zou is tijd worden dat ze wat support tickets gaan weg werken.. Maar het is wel een beetje saai zo, op PoloSharpEdgeOne schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:20:
"To meet the increasing demands on support staff, the Trollbox has been disabled indefinitely and moderators have been reallocated to assist in support."
Polo heeft het retedruk schijnbaar.
Anoniem: 930561
Kun je dit enigszins onderbouwen? Het is natuurlijk altijd speculeren met cryptocurrency, maar zo'n uitspraak zonder feitelijkheden is helemaal weinig zeggend....PilatuS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:15:
[...]
Let op mensen. Het is 7 juni. Vandaag gaat de BTC met meer dan 50% omlaag
Lees zn quote.Anoniem: 930561 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:22:
[...]
Kun je dit enigszins onderbouwen? Het is natuurlijk altijd speculeren met cryptocurrency, maar zo'n uitspraak zonder feitelijkheden is helemaal weinig zeggend....
Ik denk dat hij een sneer geeft aan die persoon die zo'n uitspraak deed.
Dat moet je aan @Petje72 vragen, die kwam daarmee: Petje72 in "Cryptocurrency - handel en koers #2"Anoniem: 930561 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:22:
[...]
Kun je dit enigszins onderbouwen? Het is natuurlijk altijd speculeren met cryptocurrency, maar zo'n uitspraak zonder feitelijkheden is helemaal weinig zeggend....
Ik zie hierboven een aantal mensen die geen paper wallets gebruiken.
Ik kan je bijna garanderen dat je over 10 jaar al je munten *kwijt* bent. Ben niet lui, en download de software en zorg dat je in ieder geval je wallet offline hebt staan. Dit is bijna vragen om problemen, in 10 jaar tijd kan er gigantisch veel gebeuren..
Ik kan je bijna garanderen dat je over 10 jaar al je munten *kwijt* bent. Ben niet lui, en download de software en zorg dat je in ieder geval je wallet offline hebt staan. Dit is bijna vragen om problemen, in 10 jaar tijd kan er gigantisch veel gebeuren..
Hardware wallet > paper wallet.paradoXical schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:23:
Ik zie hierboven een aantal mensen die geen paper wallets gebruiken.
Paper wallets zijn leuk, maar niet erg geschikt als je af en toe ook nog iets wil doen met je coins. Daarnaast blijft er een klein veiligheidsrisico bestaan omdat de private key weer op de computer terecht komt wanneer je deze van je paper wallet importeert om de coins te besteden.
Wat is bijvoorbeeld Electrum en Stratis wallet in dit geheel? Een paper wallet?Rannasha schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:26:
[...]
Hardware wallet > paper wallet.
Paper wallets zijn leuk, maar niet erg geschikt als je af en toe ook nog iets wil doen met je coins. Daarnaast blijft er een klein veiligheidsrisico bestaan omdat de private key weer op de computer terecht komt wanneer je deze van je paper wallet importeert om de coins te besteden.
En myetherwallet.com ?
Het is al eerder gevraagd volgensmij, misschien kan iemand mij naar een uitleg linken over dit: altcoins worden genoteerd als waarde van alt t.o.v. BTC, bijv. 0,00432 BTC per 1 altcoin.
Als BTC omhoog gaat gaat die 0,00432 naar bijv 0,00410, waardoor de altcoin lijkt te dalen. Hoe zie ik nou de waarde van de altcoin zelf (t.o.v. de normale dollar bijvoorbeeld)?
Als BTC omhoog gaat gaat die 0,00432 naar bijv 0,00410, waardoor de altcoin lijkt te dalen. Hoe zie ik nou de waarde van de altcoin zelf (t.o.v. de normale dollar bijvoorbeeld)?
Bambu Lab P1S Combo
Zelf uittellen of mogelijkheid om naar USDT om te zetten?MacorgaZ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:28:
Het is al eerder gevraagd volgensmij, misschien kan iemand mij naar een uitleg linken over dit: altcoins worden genoteerd als waarde van alt t.o.v. BTC, bijv. 0,00432 BTC per 1 altcoin.
Beetje moeilijk ja en spijtig dat ze niet als referentie een USD/EUR waarde ernaast plaatsen!
Ik vind het zoveel makkelijker tellen.
Sommige Alt-coins zijn bijv. op Poloniex ook te zien in USDT, dat zou 1 zijn, verder laten sommige applicaties die je portfolio bijhouden de totale waarde en winst etc ook zien... dat zou een manier kunnen zijn denk ikMacorgaZ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:28:
Ik heb niet zoveel Altcoins, maar ik houd een lijstje bij van wanneer ik welke altcoin heb gekocht voor welke waarde + de op dat moment geldende BTC waarde. Dan kan ik altijd zien wat het verschil is bij nieuwe altcoin waarde + huidige BTC waarde.MacorgaZ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:28:
Het is wat omslachtig, maar kan zo wel zien of ik relatief in de plus sta of niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om