Hoi Tweakers. Ik probeer al een tijdje de thread: Cryptocurrencies - handel & koers #3 te volgen..
De cryptocurrency wereld is momenteel hard aan het groeien, en daardoor wordt de thread nagenoeg onnavolgbaar.
De vragen over bepaalde coins/exchanges/ICOs vliegen je om de oren, met het logische gevolg dat veel vragen dubbel gesteld worden.
Deze dubbele vragen worden gesteld op het zelfde moment, en in de zelfde thread, als een diepzinnige vraag over bijv een ICO. Hierdoor wordt de diepzinnige vraag ondergesneeuwd.
Ik stel voor om het CC Forum een boost te geven door bijv:
- een CC mainforum van te maken.
- een subforum te maken van:
-- BTC
-- ETH
-- Ripple
-- NEM
-- LTC
-- Other Altcoins
-- Exchanges
-- ICOs
-- Tips&Tricks
Het is maar een voorstel, en bij lange na niet perfect..
Mensen gaan afhaken bij Tweakers voor dit onderwerp, omdat het niet meer bij is te houden in 1 thread.
De cryptocurrency wereld is momenteel hard aan het groeien, en daardoor wordt de thread nagenoeg onnavolgbaar.
De vragen over bepaalde coins/exchanges/ICOs vliegen je om de oren, met het logische gevolg dat veel vragen dubbel gesteld worden.
Deze dubbele vragen worden gesteld op het zelfde moment, en in de zelfde thread, als een diepzinnige vraag over bijv een ICO. Hierdoor wordt de diepzinnige vraag ondergesneeuwd.
Ik stel voor om het CC Forum een boost te geven door bijv:
- een CC mainforum van te maken.
- een subforum te maken van:
-- BTC
-- ETH
-- Ripple
-- NEM
-- LTC
-- Other Altcoins
-- Exchanges
-- ICOs
-- Tips&Tricks
Het is maar een voorstel, en bij lange na niet perfect..
Mensen gaan afhaken bij Tweakers voor dit onderwerp, omdat het niet meer bij is te houden in 1 thread.
"Secrets are only secrets if they are secret."