Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.119 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShyDolphin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12-2021
Note to self: Gaat niet om 2 uur s'nachts lopen kutten met exchanges.. net per ongeluk 2.5 ETH naar een ETC adres overgemaakt op Poloniex.. gelukkig werkt dit blijkbaar gewoon maar damn ff een kleine hartverzakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

ShyDolphin schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 02:07:
Note to self: Gaat niet om 2 uur s'nachts lopen kutten met exchanges.. net per ongeluk 2.5 ETH naar een ETC adres overgemaakt op Poloniex.. gelukkig werkt dit blijkbaar gewoon maar damn ff een kleine hartverzakking.
MMmm.. Ja? Zit je nu niet op een andere chain?
Als het BIP 148 BTC was waren ze wss gone :))

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Toch eigenwijs wat ripple gekocht.
Deze middag had ik alleen 600 ripples meer voor dezelfde prijs.
Ach, hij is nu aan het 'vliegen' in ripple termen.

Alleen maar buy buy buy orders.
Alles groen. Benieuwd of hij de 0,3$ gaat raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
Ik heb net toevallig ook wat Ripple ingekocht. Ik ben benieuwd hoe lang die dit vol houd.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

treative schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 03:41:
Ik heb net toevallig ook wat Ripple ingekocht. Ik ben benieuwd hoe lang die dit vol houd.
0,3$ for sure :)) Laten we hopen dat ik eens een STRATIS lookalike te pakken heb :)

Stratis heeft z'n run gehad maar vele zien die 25$ tot 100$ noteren ooit?
Zit dat in Stratis? Want dan is het nog een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 26-09 19:47
Kan geen kwaad om er wat in te steken toch

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 17:13
Haha mooi, ik om 05.45 de wekker gezet, staat alles in de plus en is ETH onbewogen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door geez op 01-06-2017 07:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riven
  • Laatst online: 02-10 12:41
WAVES heeft er zin in gehad vannacht, heerlijk wakker worden zo.
Komen best veel ICO's richting waves platform, mooi om te zien dat het groeit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
AlBundy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:40:
[...]

Verbaast je dat? Het was een duidelijke bubbel, en wat is nu eigenlijk de meerwaarde achter deze coin tov gevestigde coins als BTC, ETH en DOGE? Ik snap persoonlijk niet waarom men investeert in iets waarvan men niet eens weet waarvoor het is of wat het voor potentie heeft.

Persoonlijk zou ik nooit in een andere coin investeren dan de 3 bovengenoemde. Enige uitzondering voor mij is Golem (GNT), maar dat is onderdeel van ETH en daar hangt een veelbelovend project achter wat op niet al te lange termijn wordt gelanceerd.

Al die andere coins zijn imho niks meer dan het gemiddelde 'get-rich-quick' scheme, en dan vooral voor de makers.

Edit: LTC en DASH horen ook in dat rijtje thuis :)
Lees jij je uberhaupt wel in voordat je zulke uitspraken doet in een forum? Lees jij je even in in Stratis en kom dan maar weer terug! En investeren in DOGE, oke ik heb genoeg gelezen :)

[ Voor 4% gewijzigd door creapYYY op 01-06-2017 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Riven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:32:
WAVES heeft er zin in gehad vannacht, heerlijk wakker worden zo.
Komen best veel ICO's richting waves platform, mooi om te zien dat het groeit.
Inderdaad, net op tijd geswitcht van Stratis naar Waves :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets waar ik eerder over had moeten nadenken. Die waves client komt met DEX, alleen lijkt niemand daar wat te kopen dus je komt je Waves daar niet kwijt voor bv Euros.

Is yobit te vertrouwen? Of een andere exchange voor waves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

creapYYY schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:37:
[...]

Lees jij je uberhaupt wel in voordat je zulke uitspraken doet in een forum? Lees jij je even in in Stratis en kom dan maar weer terug! En investeren in DOGE, oke ik heb genoeg gelezen :)
Valt op de lange termijn niet veel aan te behalen, veel teveel coins.
Voor de shortrun had je met Doge wel van 1 btc, ruim 2 kunnen maken. :)

Hoeveel coins komen er op lange termijn totaal van Stratis?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Mr_Ripple schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:47:
[...]

Valt op de lange termijn niet veel aan te behalen, veel teveel coins.
Voor de shortrun had je met Doge wel van 1 btc, ruim 2 kunnen maken. :)

Hoeveel coins komen er op lange termijn totaal van Stratis?
Ik bedoel dat DOGE totaal geen potentie heeft, ging meer over zijn opmerking over Stratis zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:46:
Iets waar ik eerder over had moeten nadenken. Die waves client komt met DEX, alleen lijkt niemand daar wat te kopen dus je komt je Waves daar niet kwijt voor bv Euros.

Is yobit te vertrouwen? Of een andere exchange voor waves?
Ik gebruik Bittrex voor waves of de Dex zelf. wordt steeds meer gebruikt en 24H volume gaat echt rap omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:50:
[...]

Ik gebruik Bittrex voor waves of de Dex zelf. wordt steeds meer gebruikt en 24H volume gaat echt rap omhoog.
Kan ik daar verkopen en euros terug laten storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

creapYYY schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:49:
[...]

Ik bedoel dat DOGE totaal geen potentie heeft, ging meer over zijn opmerking over Stratis zelf.
Dat zei ik ook, en vervolgens vroeg ik hoeveel premined coins stratis nog op de plank heeft liggen?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:53:
[...]

Kan ik daar verkopen en euros terug laten storten?
Geen euro's USDT of naar bitcoins en dan naar Kraken of iets dergelijk. Of wachten tot het volume op de DEX van Waves groot genoeg wordt en dan de EURO gateway gebruiken 8) Help je meteen het volume op de DEX mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Voor het makkelijk omzetten van BTC of ETH naar EUR/USD/CHF/etc gebruik ik uphold.com werkt echt snel en goed. En ze kunnen het zelfs naar je bankrekening overmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Axente schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:59:
Voor het makkelijk omzetten van BTC of ETH naar EUR/USD/CHF/etc gebruik ik uphold.com werkt echt snel en goed. En ze kunnen het zelfs naar je bankrekening overmaken.
Hoe hoog zijn de transactiekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:57:
[...]

Geen euro's USDT of naar bitcoins en dan naar Kraken of iets dergelijk. Of wachten tot het volume op de DEX van Waves groot genoeg wordt en dan de EURO gateway gebruiken 8) Help je meteen het volume op de DEX mee.
Ik heb die hele riedel gehad met coinamat. Beetje met een paspoort voor 1 of andere gare rus zitten op de app. Verder niets meer van gehoord. Support ticket wordt ook niet naar gekeken :( Dus die EURO deposit en withdraw is nog niet geactiveerd. Heb zo'n vermoeden dat ze een technisch probleempje hebben daar.

Maar idd misschien ook nog even op de waves blijven zitten. Die zijn stabiel of groeien nog wel wat aangezien ze nog veel ontwikkelingen daarmaken op dit moment

<< maar de sell order op de DEX gaat er ver onder de prijs zelfs niet uit. Dus dat gaat sowieso niet werken als er snel verkocht moet worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 08:04 ]

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 00:38

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

AlBundy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:40:
[...]

Verbaast je dat? Het was een duidelijke bubbel, en wat is nu eigenlijk de meerwaarde achter deze coin tov gevestigde coins als BTC, ETH en DOGE? Ik snap persoonlijk niet waarom men investeert in iets waarvan men niet eens weet waarvoor het is of wat het voor potentie heeft.

Persoonlijk zou ik nooit in een andere coin investeren dan de 3 bovengenoemde. Enige uitzondering voor mij is Golem (GNT), maar dat is onderdeel van ETH en daar hangt een veelbelovend project achter wat op niet al te lange termijn wordt gelanceerd.

Al die andere coins zijn imho niks meer dan het gemiddelde 'get-rich-quick' scheme, en dan vooral voor de makers.

Edit: LTC en DASH horen ook in dat rijtje thuis :)
Schijnbaar heb je serieus geen benul hoe crypto in elkaar steekt. De uitspraak "verbaasd je dat" over Stratis is gewoon overduidelijk dat je je er nog geen seconde in hebt verdiept. Vervolgens roep je Dash en Doge en begin je met woorden te gooien waar je ogenschijnlijk hoge ogen mee wilt gooien.

Stratis is een bedrijf uit Londen. Dit bedrijf maakt blockchain apps en toolings voor bedrijven. En dit doen ze niet alleen. Nee, dit doen ze met Microsoft. En wat is er dan zo speciaal aan hun werk? Dat alles in .NET en in C# geschreven wordt. C# hoor ik je denken, dat kan toch niet want dat hele blockchain gebeuren gebeurt toch in C++? Juistem, dat kan sinds een paar weken dus wel want hun hebben het omgezet. En ipv dat we nu een paar duizend goede C++ programmeurs hebben die altijd bezet zijn, hebben we straks enkele miljoenen C# programmeurs die allemaal wel bij een bedrijf werken.

Stratis biedt sidechains aan gekoppeld op het Stratis blockchain. Bedrijven kunnen een sidechain nemen en hun eigen (d)apps schrijven voor hun netwerk. ETH (die jij de hemel in prijst) gooit al hun dapps gewoon lekker op hun eigen blockchain. Dat zal over een aantal jaar een feestje zijn al je een complete SAN moet kopen om alleen al de blockchain van ETH te kunnen onderhouden.

Stratis maakt ook Breeze. Een C# wallet die gebruik gaat maken van nTumbblebit. Een anoniem trustless mixing systeem/wallet voor BTC. Ze gaan ook een trustless en decentralised soort Shapeshift bouwen. En nog veel meer eigenlijk, maar daar kom je wel achter als je je er eens in zou verdiepen ipv te roepen dat een geregistreerd bedrijf waarin de leden met naam en toenaam gewoon bekend zijn deelnemen aan een piramidesysteem (is dat geen smaad wat jij doet? Is dat ook niet strafbaar?).

Hier heb je een whitepaper van ze in normale mensentaal. Leest goed weg en misschien begrijp je dan wat Stratis is en waarom de prijs van nu nog maar een schijntje is van wat het gaat worden. https://t.co/gm57EYssEC?amp=1 (sorry, is een Twitter link).

De enige reden dat je ETH, Dash, Doge etc kiest is omdat iedereen daarin gaat zitten als ze geen zin hebben zich te verdiepen in crypto, maar wel centjes willen verdienen. ETH heeft nieuwe programmeertaal en is moeilijk te leren. Dus dat er flaws uitkomen in de toekomst kan je bijna donder op zeggen. Dat is al gebeurd en dat gaat vast nog gebeuren ook. Maar daar maalt Vitalek voorlopig niet om.

Stratis is hetzelfde principe als ETH, maar dan in C# en met sidechains, dus geen bloaded blockchain. Ook is Stratis PoS en niet PoW (ok dat gaat veranderen bij ETH). En een laatste, Stratis heeft een BTC Core dev aan boord ala Nicolas Dorier. En lees zijn bevindingen maar eens over Stratis, Breeze en nStratis.

Tot zover de berichtgeving over de "get rich scheme" Stratis. Misschien de volgende keer beter vediepen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 15:37
Die Doge coin is toch gewoon een meme coin, kan het niet serieus nemen,
Hij is erg goedkoop op dit moment en als je wat handig bent met traden denk ik dat je er idd wel goed profit mee kan maken. Maar in de long run ik weet het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
GrazendeKoe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:01:
[...]

Hoe hoog zijn de transactiekosten?
Ligt eraan een beetje maar versturen en ontvangen kost niks alleen het omzetten naar een andere currency kost geld.
Hier kun je zien welke currencies ze gebruiken en welke conversion fees ze vragen
https://uphold.com/en/pricing

Bitcoin is 0,75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

alki schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:15:
Die Doge coin is toch gewoon een meme coin, kan het niet serieus nemen,
Hij is erg goedkoop op dit moment en als je wat handig bent met traden denk ik dat je er idd wel goed profit mee kan maken. Maar in de long run ik weet het niet hoor
Was begin maart nog geen halve cent waard, dus eigenlijk is ie nu erg duur.
Maakt momenteel deel uit van de aanjaagmarkt, zoals ieder andere shitcoin tussen de waardevolle.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03:16
Uitstekende post, dit is meteen ook de reden waarom ik op langere termijn in Stratis investeer. Verder hebben ze ook een publieke roadmap met wat ze plannen op te leveren en waar ze zich in het verleden toch best goed aan hebben kunnen houden.

[ Voor 27% gewijzigd door FragileM64 op 01-06-2017 08:35 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Het valt me op dat als XRP stijgt, XLM ook mee volgt. Wat zou hier aan ten grondslag kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrengBENG
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-09-2024
Welke wallet gebruiken jullie voor stratis? En welke site/exchange is aan te raden om in te kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door StrengBENG op 01-06-2017 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Axente schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:16:
[...]

Ligt eraan een beetje maar versturen en ontvangen kost niks alleen het omzetten naar een andere currency kost geld.
Hier kun je zien welke currencies ze gebruiken en welke conversion fees ze vragen
https://uphold.com/en/pricing

Bitcoin is 0,75%
Hmm dus als je bijvoorbeeld 1 btc met koers van 2000 eu wil omzetten naar euro betaal je eerst 15 euro aan btc fee en dan nog eens bijna 12 euro. Aardig bedrag wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Welke app gebruiken jullie om jullie portfolio een beetje bij te houden? Ik gebruik coincap en voor ethereum en btc lukt dit goed, maar vb waves blijft gewoon steken op het aantal euro's waarvoor ik ze gisteren heb gekocht terwijl ze wel wat gestegen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
GrazendeKoe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:54:
[...]

Hmm dus als je bijvoorbeeld 1 btc met koers van 2000 eu wil omzetten naar euro betaal je eerst 15 euro aan btc fee en dan nog eens bijna 12 euro. Aardig bedrag wel..
Alleen de 2000 euro x 0,75 = 15 euro meer niet.

En als je 40 btc omwissel is dit wel instant

[ Voor 6% gewijzigd door Axente op 01-06-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Iemand bekend met TaaS? https://taas.fund/

Zij investeren hiermee in blockchains/cryptocurrencies. Klinkt interessant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Applesauce
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 14:34
crazyheinz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:55:
Welke app gebruiken jullie om jullie portfolio een beetje bij te houden? Ik gebruik coincap en voor ethereum en btc lukt dit goed, maar vb waves blijft gewoon steken op het aantal euro's waarvoor ik ze gisteren heb gekocht terwijl ze wel wat gestegen zijn.
Ik gebruik blockfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Azrou schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:44:
Het valt me op dat als XRP stijgt, XLM ook mee volgt. Wat zou hier aan ten grondslag kunnen liggen?
Misschien is XLM een fork van XRP en beide zijn semi-scam coins w.m.b...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Cassius schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:03:
[...]

Misschien is XLM een fork van XRP en beide zijn semi-scam coins w.m.b...
En waarom dan, XRP is een crypto die er ook al vanaf 2013 bij is toch? Als het een (semi)scam was, houden ze het wel lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
MartyMcFly1955 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:10:
[...]

En waarom dan, XRP is een crypto die er ook al vanaf 2013 bij is toch? Als het een (semi)scam was, houden ze het wel lang vol.
Geen scam. Het is alleen een coin die niet voor normale gebruikers bedoelt is. Namelijk voor banken en de manier waarop hun systeem werkt zorgt er ook voor dat die coin nooit veel waard gaat worden (wat een bank ook wilt). Je kunt er op speculeren en hopen dat je hem weer voor meer kan verkopen aan andere. Maar een bank gaat hem nooit van jouw overkopen (die kopen in bij Ripple zelf). Alle andere argumenten zijn al tig keer besproken in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Aarggh, ik ben geen briljante daytrader blijkt maar weer. Gisteren m'n XRP verkocht, vandaag +30% :D
HODL is m'n nieuwe credo. 50% ETH, 33% BTC en 17% STRAT. Maar eens kijken of dat beter uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

multipasser schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 03:58:
[...]

0,3$ for sure :)) Laten we hopen dat ik eens een STRATIS lookalike te pakken heb :)

Stratis heeft z'n run gehad maar vele zien die 25$ tot 100$ noteren ooit?
Zit dat in Stratis? Want dan is het nog een koopje.
Called It. 50% op 6u tijd.

Gisteren nacht gekocht aan .21 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdfreak_99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09-2021
Smultie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:22:
Aarggh, ik ben geen briljante daytrader blijkt maar weer. Gisteren m'n XRP verkocht, vandaag +30% :D
HODL is m'n nieuwe credo. 50% ETH, 33% BTC en 17% STRAT. Maar eens kijken of dat beter uitpakt.
Ik heb precies het zelfde probleem :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 02-10 16:51
Same here weer... Gisteren toen ETH bleef zakken verkocht op 211$ om goedkoper terug te kunnen kopen.
Wat dacht je, begon direct te stijgen natuurlijk!
Moeten terugkopen op 214... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Dat zijn ook mijn 3 sterkhouders, heb alleen de balans tussen btc en strat andersom. Meer vertrouwen dat strat gaan stijgen dan btc op termijn.

Ik heb zojuist 'al' mijn eth vanuit mew naar mijn ledger gestuurd. Ik had het volledige aantal eth in de transactie ingevuld minus 0,01 eth als tx kosten. Wat blijkt nu, er is toch nog 0.009559 eth in mew te vinden. Natuurlijk is dit maar een paar dollar, maar we blijven Nederlanders. Hoe kun je nu een wallet helemaal leegmaken met een tx?

Dus ik heb mijn ledger nu, bevalt tot op heden goed maar roept ook weer vragen op. Je kunt je eigen private key nergens noteren want die is onbekend. Wat nu als iemand mijn ledger steelt en 3x verkeerde pincode opgeeft? Dan kan ik mijn wallet herstellen met mijn seed natuurlijk. Maar stel, ik wil de ledger weer gaan gebruiken, dan is de eerste stap opnieuw de installatie te doorlopen. Dan genereert de ledger zelf een nieuwe private key zodat je met een schone lei begint?

Edit: Zojuist ook de eerste gnt overgemaakt naar het adres van mijn ledger. Op etherscan.io zie ik dat de transactie binnen is gekomen in mijn wallet. Maar hoe raadpleeg ik het aantal gnt in mijn ledger? En hoe kan ik het weer verzenden?

[ Voor 55% gewijzigd door GrazendeKoe op 01-06-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Ik kan er nog niet te veel over vertellen maar Ark heeft een mooie deal binnen gehaald en uniek eerste DPOS coin die toegevoegd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Axente schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:35:
Ik kan er nog niet te veel over vertellen maar Ark heeft een mooie deal binnen gehaald en uniek eerste DPOS coin die toegevoegd gaat worden.
Gaat dit handelen met voorkennis worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Wat? :)
Nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

kansloze schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:36:
[...]

This aint Nasdaq. Yet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
kansloze schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:36:
[...]

Ik zit er al in sinds de TEC en ben lid van het team. Weet natuurlijk niet hoe het nieuws opgevat gaat worden dat weet je namelijk nooit. Maar plaats ons wel in het rijtje met BTC/ETH/DASH/RIPPLE om er een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ik wil een gok wagen op siacoin. Gisteren de app gedownload. En dat is een combinatie van dropbox en wallet? Leuk dat er een functie aan gekoppeld is maar het ziet er echt zeer alpha uit. Hier de wereld van cloudstorage mee overnemen wordt moeilijk.

Iemand een mening over sia. Vooraleer ik mijn geld verkwist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
  • Laatst online: 22:41
Poloniex? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:14
multipasser schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:47:
Ik wil een gok wagen op siacoin. Gisteren de app gedownload. En dat is een combinatie van dropbox en wallet? Leuk dat er een functie aan gekoppeld is maar het ziet er echt zeer alpha uit. Hier de wereld van cloudstorage mee overnemen wordt moeilijk.

Ik vind Golem en Siacoin en dat hele cloud storage via blockchain voor nu maar een grote bubbel. Het gaat met dit tempo nog heel lang duren voordat het gemeengoed is, maar dat is puur mijn mening. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

In allerlei tweakers topics vragen we aan elkaar; "wat heb je zelf gezocht?", "wat zijn je eigen conclusies?"

Dit topic :N

Lees eens https://themerkle.com/maidsafe-vs-sia-vs-storj/ - nuances, andere techniek/platformen, maar gedeelde stuk van de visie is decentralised filesharing. Kies je munt op een gunstig moment in zowel eigen prijs als prijs vs. btc. Maidsafe zit nu op Omni chain, wordt straks de Safecoin (geen chain). StorjX zit op Counterparty, Sia op eigen chain. Maidsafe zit nog vol in ontwikkeling, Sia redelijk populair in Azië, Storj heeft net zijn CEO vervangen etc.
MartyMcFly1955 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:10:
[...]
https://steemit.com/rippl...-the-rise-and-fall-of-xrp ... Ripple als currency is een gaaf idee. Het fungeert als een soort fuel voor currency-exchange en is qua visie/snelheid/schaalbaarheid/controle dus interessant voor financiële instanties. Maar het team, de geschiedenis, de geruchten eromheen zijn gewoon minder gaaf.

---

Los van hype-driven trades die we allemaal wel doen, als je echt long wil gaan:

1. Check de github (of andere versioning) repo, is deze actief of is de munt al maanden niet meer of zeer mager aangeraakt?
2. Heeft het team echte namen die je kan vinden op het web, hebben die namen wat gewicht in de crypto markt
3. Hebben ze een blog/news pagina waar ze actueel vertellen over changes/bijdragen
4. Heeft de coin/asset een visie die niet 100% dubbel is met andere coins - is dat een USP die in de toekomst echt nuttig is
5. Is de desktop/mobile client gaaf en gemakkelijk, gaat je buurman het misschien ooit kunnen gebruiken zo goed (zoals BitGo op iOS)
6. etc. etc. etc.

Ik ga weer in lurk modus, de hype is te groot en de weinig interessante/inhoudelijke posts hier gaan verloren in trollbox gehalte. 2 cents. Hopelijk worden dat meer cents.

[ Voor 44% gewijzigd door Cassius op 01-06-2017 10:03 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

exelletor schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:51:
[...]

Ik vind Golem en Siacoin en dat hele cloud storage via blockchain voor nu maar een grote bubbel. Het gaat met dit tempo nog heel lang duren voordat het gemeengoed is, maar dat is puur mijn mening. :D
Idd. Het is zot om te zeggen dat niets dropbox of Amazon kan overstijgen maar ik zie nu niet veel goeds. Alleen is het nu goedkoop voor cloudstorage maar wat als sia 100x hoger noteert. Gaan die prijzen zich dynamisch aanpasssen. Wat voegt cloudstorage via blockchain toe voor de enduser? Het is even onveilig als dropbox eenmaal ze je key kennen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mr_Ripple schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:19:
[...]

Was begin maart nog geen halve cent waard, dus eigenlijk is ie nu erg duur.
Maakt momenteel deel uit van de aanjaagmarkt, zoals ieder andere shitcoin tussen de waardevolle.
Halve cent...lol, waarom lult iedereen hier maar wat? Was begin maart 8k sat nog steeds 9 cent met een prijs van 1300USD op BTC.

Ik ga er niet eens meer op in...we spreken elkaar eind dit jaar wanneer iedereen zijn |:( smilie tevoorschijn tovert haha

Je kan natuurlijk ook zeggen dat je er de centjes niet voor hebt ipv afbranden. Vandaar de naam Mr_Ripple natuurlijk haha

[ Voor 10% gewijzigd door Yzord op 01-06-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34

Heb 12k Siacoin gekocht, voor mij persoonlijk vanwege het potentieel in de toekomst. ben heel benieuwd.

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 11:27
In wat voor tijdsbestek voor de mededeling naar de buitenkomt zitten we te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Yzord schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:58:
[...]

Halve cent...lol, waarom lult iedereen hier maar wat? Was begin maart 8k sat nog steeds 9 cent met een prijs van 1300USD op BTC.

Ik ga er niet eens meer op in...we spreken elkaar eind dit jaar wanneer iedereen zijn |:( smilie tevoorschijn tovert haha

Je kan natuurlijk ook zeggen dat je er de centjes niet voor hebt ipv afbranden. Vandaar de naam Mr_Ripple natuurlijk haha
Je gaat er niet op in maar je reageert wel 8)7
Ripple heeft wel gelijk zijn waardeloze munten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Axente schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:42:
[...]

Ik zit er al in sinds de TEC en ben lid van het team. Weet natuurlijk niet hoe het nieuws opgevat gaat worden dat weet je namelijk nooit. Maar plaats ons wel in het rijtje met BTC/ETH/DASH/RIPPLE om er een paar te noemen.
Waar zijn ze te koop buiten Litebit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 08:57
Mr. Noodle schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Je gaat er niet op in maar je reageert wel 8)7
Ripple heeft wel gelijk zijn waardeloze munten
Volgens mij is dat afhankelijk van waarom je een coin koopt.

Geloof je in het idee/concept en wil je het steunen of hoop je op de korte termijn geld te verdienen ? Wil je de coins voor lange tijd wegzetten of wil je handelen.

In het laatste geval kan iedere munt aantrekkelijk zijn alleen is dat afhankelijk van je glazenbol en hoeveel risico je wil nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
kansloze schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:05:
[...]

Waar zijn ze te koop buiten Litebit?
Bittrex
pvink schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:01:
[...]

In wat voor tijdsbestek voor de mededeling naar de buitenkomt zitten we te kijken?
Release ervan is verwachting July announcement geen idee

[ Voor 43% gewijzigd door Axente op 01-06-2017 10:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ok doei!

[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 01-06-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Yzord schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:58:
[...]

Je mag er van vinden wat je wil, Ripple heb ik goed aan verdiend :)
Dat rendement was met doge in ieder geval niet gelukt ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Ik lees en volg. Stratis ondanks dikke loss nog. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
KraveN schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Volgens mij is dat afhankelijk van waarom je een coin koopt.

Geloof je in het idee/concept en wil je het steunen of hoop je op de korte termijn geld te verdienen ? Wil je de coins voor lange tijd wegzetten of wil je handelen.

In het laatste geval kan iedere munt aantrekkelijk zijn alleen is dat afhankelijk van je glazenbol en hoeveel risico je wil nemen.
Klopt maar dan moet je geen munten nemen waarvan er te veel van in omloop zijn. Voor de short term, zullen er vast wel een paar winstgevend zijn maar op de LT zijn ze waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 15:37
FireFox1980 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:10:
Tijd om te kopen dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mr. Noodle schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:11:
[...]

Klopt maar dan moet je geen munten nemen waarvan er te veel van in omloop zijn. Voor de short term, zullen er vast wel een paar winstgevend zijn maar op de LT zijn ze waardeloos
Dus daarom nemen we met zijn allen ETH :X ow wacht...die hebben er ook bijna 100 miljoen...heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:50
-snip-

Back ontopic:

Lijkt wel of die chinezen BTC meer zien zitten dan ETH. Beetje jammer (voor mij).

[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 01-06-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Dinsdagavond Stratis gekocht op Litebit, nog steeds niet in m'n wallet.. Is dat normaal? Transactie is wel afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01
FireFox1980 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:10:
dikke loss? Wanneer ben jij ingestapt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Batiatus schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:12:
Dinsdagavond Stratis gekocht op Litebit, nog steeds niet in m'n wallet.. Is dat normaal? Transactie is wel afgerond.
Heb je al support ticketje geopend? Ik heb ook Stratis gekocht en laten bezorgen in Litebit wallet, en had ook vertraging, maar is wel uiteindelijk gearriveerd. Duurde ongeveer een dag bij mij. Ben niet zo'n fan van Litebit, ik koop er niet als ik een alternatief heb, maar voor Stratis is het wel gemakkelijk, wallet + exchange waar ze stratis hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 11:27
Na deze dip zal die vast en zeker na een announcement weer stijgen. Zelf mag ik niet klagen met x4 tot nu toe. Ik gok dat die zeker nog x10 wordt dit jaar.

Momenteel ben ik op zoek naar nieuwe munten met potentie, wil mijn risico toch iets gaan spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Yzord schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:12:
[...]

Dus daarom nemen we met zijn allen ETH :X ow wacht...die hebben er ook bijna 100 miljoen...heh
Je reactie met reactie met je RS5 zegt mij al genoeg wat voor handelaar je bent knul :X

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 01-06-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
weertenaar schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Lijkt me duidelijk dat hij doelt op dat Stratis gister iets van 6.30 dollar stond, en nu 5.33. Denk dat dat jou ook wel duidelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Matsooh schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:16:
[...]

Heb je al support ticketje geopend? Ik heb ook Stratis gekocht en laten bezorgen in Litebit wallet, en had ook vertraging, maar is wel uiteindelijk gearriveerd. Duurde ongeveer een dag bij mij. Ben niet zo'n fan van Litebit, ik koop er niet als ik een alternatief heb, maar voor Stratis is het wel gemakkelijk, wallet + exchange waar ze stratis hebben...
Heb ze een bericht op Facebook en Twitter gestuurd, nog geen reactie gehad.
Voor Litebit gekozen omdat het verhaal er makkelijk uit zag, maar zie al wel dat ik mn wallet en exchange apart wil gaan houden. Zeker als ik er wel een noemenswaardig bedrag op gegooid heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 08:57
Batiatus schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:12:
Ik heb ze ook op dinsdagavond gekocht bij litebit en had ze ongeveer een half uur later op poloniex. Wel een klein aantal hoor slechts 10 dus wellicht heb jij een grotere hoeveelheid waardoor het langer duurt ?

Ik blijf het een interessant gebeuren vinden en ben op dit moment voornamelijk aan het ontdekken. Wat doet de markt, op welke sites kan ik dat monitoren, hoe creëer ik een flow zodat ik mijn coins kan omzetten in EUR indien nodig. Wil ik het op de lange termijn bekijken of toch af en toe op de korte termijn wat winst proberen te pakken, etc.

De avonden gaan in ieder geval lekker snel voorbij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cdfreak_99
Stoffa schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:19:
[...]

Lijkt me duidelijk dat hij doelt op dat Stratis gister iets van 6.30 dollar stond, en nu 5.33. Denk dat dat jou ook wel duidelijk was.
Maar wat ik begrijp van deze crypto zo ver is dat deze zeker nog wel herstelt toch? ben nu sinds een week of 2 actief aan het handelen en het valt mij op dat een crypto de ene dag sterk daalt om de volgende dag net zo hard weer te stijgen, en precies wanneer ik verkoop zie ik de volgende ochtend dat hij hard is gestegen :( Is dit iets van de laatste tijd of is dat iets wat altijd al zo is geweest? En is dat iets wat de gevorderde daytraider voorziet of is dat puur op speculatie's? Sorry voor mijn rookie vragen, ik wil het juist graag leren begrijpen voor de lange termijn en leergeld betalen vind ik dan ook geen probleem... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

KraveN schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Ik heb ze ook op dinsdagavond gekocht bij litebit en had ze ongeveer een half uur later op poloniex. Wel een klein aantal hoor slechts 10 dus wellicht heb jij een grotere hoeveelheid waardoor het langer duurt ?

Ik blijf het een interessant gebeuren vinden en ben op dit moment voornamelijk aan het ontdekken. Wat doet de markt, op welke sites kan ik dat monitoren, hoe creëer ik een flow zodat ik mijn coins kan omzetten in EUR indien nodig. Wil ik het op de lange termijn bekijken of toch af en toe op de korte termijn wat winst proberen te pakken, etc.

Regged zijn bij coinebase en kraken. En dan je coins omzetten eventueel via Shapeshift naar BT/ETH en laten dumpen op je coinbase/kraken en daar verkopen via Sepa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:29
Omdat mijn Kraken verificatie zo extreem lang duurt en ik litebit toch een beetje duur vind zit ik naar een alternatief te kijken om wat Eth en bitcoin aan te schaffen. Uphold lijkt een redelijke koers te hanteren, maar ook daar duurt een SEPA overschrijving tot 5 dagen. Is dit gewoon normaal in dit wereldje of zijn er ook wel snellere manieren om voor een redelijke koers deze munten de bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh....kan het niet vinden. Hoe withdraw je bitcoins van bittrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben relatief nieuw, maar wat is dit verslavend zeg. _O_

Wat mijn plan voor nu is:
• handelen op poloniex
• spelen met de coins, kijken hoe het werkt
• bij relatief veel winst het naar BTC verplaatsen
• bij nog meer winst: uitbetalen, of veilig stellen op Jaxx
Veel ingewikkelder wil ik het voor nu niet maken. Of heeft iemand tips?

Iemand bekend met de coin 'Game Credits'? Ik vraag me af of het uitbrengen van bepaalde spellen invloed kan hebben op de koers. (Jaja, glazen bol enzo)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giftcard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-07 13:27
falex schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:58:
[...]

Heb 12k Siacoin gekocht, voor mij persoonlijk vanwege het potentieel in de toekomst. ben heel benieuwd.
Same here.. Wel voor de HODL,

"Secrets are only secrets if they are secret."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:32:
Huh....kan het niet vinden. Hoe withdraw je bitcoins van bittrex?
Op het minnetje klikken naast je bitcoin balance:

https://bittrex.com/Balance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
KraveN schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Nee precies hetzelfde aantal, alleen wel laten storten in de online wallet.. waar dus denk ik het probleem ligt. Ik ben een beetje op mn hoede nu, aangezien ik heel weinig vertrouwen heb in die online wallets. Gelukkig is het dus maar 50 euro, wilde gewoon wat aanprutsen :+ . Wilde het ook meteen overzetten naar mn offline wallet, maar dat kan nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Janpietertje89 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:31:
Omdat mijn Kraken verificatie zo extreem lang duurt en ik litebit toch een beetje duur vind zit ik naar een alternatief te kijken om wat Eth en bitcoin aan te schaffen. Uphold lijkt een redelijke koers te hanteren, maar ook daar duurt een SEPA overschrijving tot 5 dagen. Is dit gewoon normaal in dit wereldje of zijn er ook wel snellere manieren om voor een redelijke koers deze munten de bemachtigen.
Je kan ook een Bitcoin kopen op Bitonic (op het moment wel beetje duur tov Kraken), die verzenden naar je Poloniex account en dan omzetten naar ETH. Dan kan je met ideal betalen en ben je in een uur klaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 01-06-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 14:03
Janpietertje89 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:31:
Bitonic levert snel. Je betaald iets meer, maar de koers is zo veranderlijk dat je dit zo terug verdiend kan hebben. (verlies kan ook, maarja, dat mag je zelf bepalen). Kan je met de gekochte Bitcoins wel weer Eth kopen of iets anders.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Inderdaad toen hij al aan het stijgen was. Maar is voor de lange termijn. Heb er vertrouwen in ondanks het verlies nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
cdfreak_99 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:30:
[...]

Maar wat ik begrijp van deze crypto zo ver is dat deze zeker nog wel herstelt toch? ben nu sinds een week of 2 actief aan het handelen en het valt mij op dat een crypto de ene dag sterk daalt om de volgende dag net zo hard weer te stijgen, en precies wanneer ik verkoop zie ik de volgende ochtend dat hij hard is gestegen :( Is dit iets van de laatste tijd of is dat iets wat altijd al zo is geweest? En is dat iets wat de gevorderde daytraider voorziet of is dat puur op speculatie's? Sorry voor mijn rookie vragen, ik wil het juist graag leren begrijpen voor de lange termijn en leergeld betalen vind ik dan ook geen probleem... _/-\o_
Tsja en als ik jou nou zeg dat die vrijwel zeker herstelt dan ga je gelijk kopen? Ik denk dat de kans erg groot is dat hij inderdaad herstelt, maar "the ony thing sure in life is death and taxes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
SirDarkAngel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:34:
[...]

Bitonic levert snel. Je betaald iets meer, maar de koers is zo veranderlijk dat je dit zo terug verdiend kan hebben. (verlies kan ook, maarja, dat mag je zelf bepalen). Kan je met de gekochte Bitcoins wel weer Eth kopen of iets anders.
Verschil tussen bijn Uphold en Bitonic is me toch wel groot, Uphold 2173 en bitonic 2359. Dat is toch wel een flinke marge hoor. Bitonic overigens nog duurder dan het andere alternatief wat ik al noemde, litebit. Dan toch maar gedulding 5 dagen wachten, moet toch leren mijn FOMO gedachten te onderdrukken als beginneling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

FireFox1980 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:36:
[...]

Inderdaad toen hij al aan het stijgen was. Maar is voor de lange termijn. Heb er vertrouwen in ondanks het verlies nu.
Zolang je niet verkoopt heb je geen verlies!

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 28-09 13:56
pven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:33:
Ik ben relatief nieuw, maar wat is dit verslavend zeg. _O_

Wat mijn plan voor nu is:
• handelen op poloniex
• spelen met de coins, kijken hoe het werkt
• bij relatief veel winst het naar BTC verplaatsen
• bij nog meer winst: uitbetalen, of veilig stellen op Jaxx
Veel ingewikkelder wil ik het voor nu niet maken. Of heeft iemand tips?

Iemand bekend met de coin 'Game Credits'? Ik vraag me af of het uitbrengen van bepaalde spellen invloed kan hebben op de koers. (Jaja, glazen bol enzo)
Wat is de achterliggende reden niet een exchange, zoals Kraken bijvoorbeeld te gebruiken, waarbij je ook gewoon je winsten in FIAT kan laten staan? IMHO is dit meer stabiel/minder schommelig dan een BTC of dergelijks, waar - met een daling - je harde winst ineens weer minder wordt. Ook scheelt dat weer een conversie en mogelijk weer fees, maar graag hoor ik waarom :)

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cdfreak_99
Stoffa schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:37:
[...]

Tsja en als ik jou nou zeg dat die vrijwel zeker herstelt dan ga je gelijk kopen? Ik denk dat de kans erg groot is dat hij inderdaad herstelt, maar "the ony thing sure in life is death and taxes".
Ik heb zelf al een paar van deze gekocht maar helaas ook op het verkeerde moment, laat ze dus mooi ff staan en zie wel waar het strand, gezien de potentie van de crypto verwacht ik dat het wel herstelt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01
Stoffa schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:19:
[...]

Ik dacht dat hij voor >$6,- ingestapt was oid. Dat hij nu weer even op $5.33 (inmiddels weer $5.75) zegt niet zoveel, kan vanmiddag weer $6.30 zijn.... of even terug naar $4.50. op middellange termijn zie ik het iig naar $10,- gaan en dat lijkt nu nog wat sneller te gaan dan gedacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
_BladE2k_ schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:39:
[...]

Wat is de achterliggende reden niet een exchange, zoals Kraken bijvoorbeeld te gebruiken, waarbij je ook gewoon je winsten in FIAT kan laten staan? IMHO is dit meer stabiel/minder schommelig dan een BTC of dergelijks, waar - met een daling - je harde winst ineens weer minder wordt. Ook scheelt dat weer een conversie en mogelijk weer fees, maar graag hoor ik waarom :)
Ten eerste omdat ik vooral aan het spelen ben met de coins, dus verkennen voordat ik er meer geld in durf te steken. Ten tweede heb ik naar Kraken gekeken, maar die site vind ik niet echt prettig voor nu, ik denk dat ik nog te nieuw ben in deze materie om meteen met Kraken aan de slag te gaan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

We zijn niet de enige die het ARK nieuws ontvangen hebben denk ik :) van 0,265 naar 0,29 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Janpietertje89 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:38:
[...]

Verschil tussen bijn Uphold en Bitonic is me toch wel groot, Uphold 2173 en bitonic 2359. Dat is toch wel een flinke marge hoor. Bitonic overigens nog duurder dan het andere alternatief wat ik al noemde, litebit. Dan toch maar gedulding 5 dagen wachten, moet toch leren mijn FOMO gedachten te onderdrukken als beginneling :)
Bij kleine bedragen is het inderdaad een stuk duurder.

Als je 0.2 BTC koopt betaal je 7 euro meer dan op Kraken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 01-06-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
multipasser schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:44:
We zijn niet de enige die het ARK nieuws ontvangen hebben denk ik :) van 0,265 naar 0,29 :)
Jammer dat ie nog niet te volgen is op https://multicharts.netlify.com/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Giftcard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-07 13:27
Ernemmer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:27:
Ik ben geen Mod maar misschien kunnen we eens terug ontopic gaan?

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

[modbreak]Ik ben wel een mod. Dit dus :)
- .oisyn[/]
Nou mod. Dit topic aardig uit de penis te lopen.. En de cryptocurrency gekte pas aan het opstarten.

Ik stel voor om het CC Forum een boost te geven door:
- een CC mainforum van te maken.
- een subforum te maken van:
-- BTC
-- ETH
-- Ripple
-- NEM
-- LTC
-- Other Altcoins
-- Exchanges
-- ICOs
-- Tips&Tricks

Het is maar een voorstel, en bij lange na niet perfect..
Mensen gaan afhaken bij Tweakers voor dit onderwerp, omdat het niet meer bij is te houden in 1 thread.

"Secrets are only secrets if they are secret."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
Ernemmer schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:44:
[...]

Bij kleine bedragen is het inderdaad een stuk duurder.
Ah excuses had niet goed gekeken. Je hebt helemaal gelijk, bij grotere bedragen is de koers een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
multipasser schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:44:
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-ARK

Als ik die grafiek op 1 uur zet dan zie ik toch wel een trend naar beneden over de langere termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 28-09 13:56
pven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:42:
[...]

Ten eerste omdat ik vooral aan het spelen ben met de coins, dus verkennen voordat ik er meer geld in durf te steken. Ten tweede heb ik naar Kraken gekeken, maar die site vind ik niet echt prettig voor nu, ik denk dat ik nog te nieuw ben in deze materie om meteen met Kraken aan de slag te gaan.
Kijk, duidelijk! Zelf heb ik wel meer ervaring met Kraken dan polo, maar ik heb ook geleerd nooit op 1 paard te wedden (iets met Mt. Gox), dus kijk altijd ook naar andere exchanges.

Wat zijn verder de ervaringen van members met exchanges? Goede en/of slechte ervaringen?

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 00:40
Giftcard schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:45:
[...]

Nou mod. Dit topic aardig uit de penis te lopen.. En de cryptocurrency gekte pas aan het opstarten.

Ik stel voor om het CC Forum een boost te geven door:
- een CC mainforum van te maken.
- een subforum te maken van:
-- BTC
-- ETH
-- Ripple
-- NEM
-- LTC
-- Other Altcoins
-- Exchanges
-- ICOs
-- Tips&Tricks

Het is maar een voorstel, en bij lange na niet perfect..
Mensen gaan afhaken bij Tweakers voor dit onderwerp, omdat het niet meer bij is te houden in 1 thread.
Tijdens de rally van eind 2013 was er een "Themaforum Cryptocurrency". Dat was een tijdje zeer actief, maar nadat de rally over was, is het heel snel doodgebloed. Er is een grote kans dat de huidige hype over een tijdje ook weer flink afneemt.

Overigens zijn discussies over moderatie e.d. beter op z'n plek in het feedback-topic, denk ik.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).