@
loewie1984 nog bedankt voor je reactie!
Jemig ik kan dit topic echt niet bijhouden met lezen, 2 dagen afk en 1000+ posts
Ik heb btc al veel langer en gebruik daarvoor electrum nu worden mijn alts ook vrij veel waard waardoor ik die ook offline wil halen.
Overigens heb ik afgelopen week positieve ervaring met de de helpdesk van BITTREX, mijn MAID's bleven hangen (pending voor een week) en een wallet update was de oorzaak ik kreeg snel bericht en was binnen 2 dagen opgelost
Zoals anderen ook al schreven, stratis gaat erg lekker, de reden dat ik ze kocht was een positieve comment hier begin april, 500st gekocht voor $0,47 ergens begin dit jaar. Weet niet meer wie de tipgever was maar
quote:
BAVAROIS schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:03:
Vraag:
Ik wil wat coins offline zetten.
Ik heb nu electrum voor BTC en Exodus voor o.a. ETH
Maar hoe safe is dit? Is er geen mogelijkheid voor de developers van die wallets om er met je coins vandoor te gaan??
Ik heb ook Exodus, waarom heb je je BTC niet ook in Exodus?
Kijk eens in je appdata\roaming\exodus, daar staat je wallet.dat. Er is niets wat developers kunnen met jouw crypto tenzij je die wallet.dat persoonlijk naar ze toe e-maild.
Het is geen centrale dienst, niets in-the-middle en voor exodus heb je ook geen account aan hoeven te maken. Ik heb een 256 bits password ingesteld gegenereerd door keepass, en de 12 woorden recovery ingesteld met backup e-mail link.
Als je nou ook nog je pc bitlockered en vast last aan je bureau zit je helemaal safe.
Thanks,