Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.119 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SirDarkAngel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:00:
[...]

Bij Poloniex niet. Daar is de lage fee voor diegene die een order in de boeken zet en de hoge fee voor diegene die de order neemt. (of zeg ik nu iets heel geks?)
Nee dat klopt. Daar heb je een maker en een taker fee. Maak je een order welke in de orderboeken komt (en dus niet direct vervult wordt) dan betaal je 0,15%. Plaats je een order welke meteen uitgevoerd wordt omdat er in de orderboeken orders staan die die van jouw kunnen vervullen dan betaal je 0,25%

Zie link.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Zojuist een account op litebit.eu aangemaakt en ga zo mijn eerste coins kopen. Na lag informatie gezocht te hebben ga ik voor de ethereum. Ik wacht nog even met stratis tot hij klaar is met zakken en ik koop ook wat digibytes, dit puur op gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb net mijn ledger nano s 'geinstalleerd'. Nu ben ik zo dom geweest om niet mijn 24 woorden seed nog eens na te lopen nadat ik de 24 woorden heb opgeschreven.

Kan ik nog ergens in de ledger checken wat mijn seed is? Ook al is de kans redelijk klein dat ik het verkeerd opgeschreven heb..

Ik hoor ook van iemand dat je maar 5 verschillende coins er op kan opslaan? Dat zou mooi balen zijn, want ik heb minimaal 10 verschillende :(

[ Voor 19% gewijzigd door GrazendeKoe op 31-05-2017 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GrazendeKoe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:04:
Ik heb net mijn ledger nano s 'geinstalleerd'. Nu ben ik zo dom geweest om niet mijn 24 woorden seed nog eens na te lopen nadat ik de 24 woorden heb opgeschreven.

Kan ik nog ergens in de ledger checken wat mijn seed is? Ook al is de kans redelijk klein dat ik het verkeerd opgeschreven heb..
Volgens mij niet. Maar als je hem voor de rest nog niet in gebruik genomen hebt zou ik drie keer een verkeerde pin-code intoetsen en hem op die manier resetten. En dan weer van voor af aan beginnen.

Je zou ook een heel klein bedrag naar de Nano over kunnen maken en hem daarna resetten. Vervolgens installeren met de 24 woorden die je opgeschreven hebt. Kom je dan weer in dezelfde wallet dan heb je meteen getest dat alles goed werkt. Zo heb ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:04:
Goedenavond,

Zojuist een account op litebit.eu aangemaakt en ga zo mijn eerste coins kopen. Na lag informatie gezocht te hebben ga ik voor de ethereum. Ik wacht nog even met stratis tot hij klaar is met zakken en ik koop ook wat digibytes, dit puur op gevoel.
Vergeet SiaCoin niet. Juni gaat massief zijn voor Sia. Just my two cents. Don't forget me when your ride your lambo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
GrazendeKoe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:04:

Zoals al gezegd: Als je er nog niets naartoe hebt gestuurd, dan kun je de boel gewoon resetten en opnieuw beginnen.

Anders kun je de recovery seed proberen te importeren in een compatibele wallet (bv Multibit HD voor Bitcoin). Als je dan de coins terugziet, dan klopt de seed. Overigens is het 24e woord van de seed een control-woord dat afhangt van de eerste 23. Als je een foutje hebt gemaakt, dan zul je waarschijnlijk tijdens het import-proces al een foutmelding krijgen dat de checksum niet klopt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MetalG schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:08:
[...]

Vergeet SiaCoin niet. Juni gaat massief zijn voor Sia. Just my two cents. Don't forget me when your ride your lambo
Ik wil best een Lambo maar Sia is afgelopen week bijna 35% kwijtgeraakt.

On-topic; "men" roept wel eens dat coin A of B het goed/slecht gaat doen. Ondanks verwoede pogingen, vind ik vaak weinig/geen houvast in recente nieuwsberichten of anderszins. Zijn hier sites, Twitter-handles, etc. voor die echt nuttig zijn, en dan zeker voor de beginners?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:51
[...]

Want...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:07:
[...]

Volgens mij niet. Maar als je hem voor de rest nog niet in gebruik genomen hebt zou ik drie keer een verkeerde pin-code intoetsen en hem op die manier resetten. En dan weer van voor af aan beginnen.

Je zou ook een heel klein bedrag naar de Nano over kunnen maken en hem daarna resetten. Vervolgens installeren met de 24 woorden die je opgeschreven hebt. Kom je dan weer in dezelfde wallet dan heb je meteen getest dat alles goed werkt. Zo heb ik het ook gedaan.
Thanks, ik kan nu mijn nieuwe seed invullen inderdaad. Jammer dat ik er maar 1 papiertje bij zit om op te schrijven.

Ik heb nog een paar vragen waar je misschien antwoord op kan geven en waar meer mensen wat aan hebben:
1. Je kunt na gebruik gewoon usb uit je pc trekken? Ik zie namelijk niet dat ik een hardware apparaat kan loskoppelen in windows.
2. Kun je maar 5 verschillende coins er op kwijt?
3. Kun je meerdere 'accounts' aanmaken? Ik wil zowel mijn eigen als mijn broertjes zijn coins er op kwijt, maar hou hier graag een onderscheid in.
Rannasha schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:10:
[...]

Zoals al gezegd: Als je er nog niets naartoe hebt gestuurd, dan kun je de boel gewoon resetten en opnieuw beginnen.

Anders kun je de recovery seed proberen te importeren in een compatibele wallet (bv Multibit HD voor Bitcoin). Als je dan de coins terugziet, dan klopt de seed. Overigens is het 24e woord van de seed een control-woord dat afhangt van de eerste 23. Als je een foutje hebt gemaakt, dan zul je waarschijnlijk tijdens het import-proces al een foutmelding krijgen dat de checksum niet klopt.
Aha en het 24e woord vraagt de ledger altijd naar als je wil recoveren?

[ Voor 23% gewijzigd door GrazendeKoe op 31-05-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiaCoin kan ik op litebit.eu niet kopen, tenminste ik zie ze niet. Bedankt voor je tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

ETH lijkt na een dagje twijfelen nu toch een stuk omlaag te willen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).
De Bitcoin gaat weer lekker zo :P

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 31-05-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 20:06
Nog even over BAT..

https://t.co/oiFGyh1iju
This is a $2220 tx fee, used to cut in line in BAT ICO. "Ethereum avg txfee $1" statistics include stuff like this."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
@loewie1984 nog bedankt voor je reactie!
Jemig ik kan dit topic echt niet bijhouden met lezen, 2 dagen afk en 1000+ posts :o
Ik heb btc al veel langer en gebruik daarvoor electrum nu worden mijn alts ook vrij veel waard waardoor ik die ook offline wil halen.

Overigens heb ik afgelopen week positieve ervaring met de de helpdesk van BITTREX, mijn MAID's bleven hangen (pending voor een week) en een wallet update was de oorzaak ik kreeg snel bericht en was binnen 2 dagen opgelost d:)b

Zoals anderen ook al schreven, stratis gaat erg lekker, de reden dat ik ze kocht was een positieve comment hier begin april, 500st gekocht voor $0,47 ergens begin dit jaar. Weet niet meer wie de tipgever was maar _/-\o_

quote:
BAVAROIS schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:03:
Vraag:
Ik wil wat coins offline zetten.
Ik heb nu electrum voor BTC en Exodus voor o.a. ETH

Maar hoe safe is dit? Is er geen mogelijkheid voor de developers van die wallets om er met je coins vandoor te gaan??

Ik heb ook Exodus, waarom heb je je BTC niet ook in Exodus?

Kijk eens in je appdata\roaming\exodus, daar staat je wallet.dat. Er is niets wat developers kunnen met jouw crypto tenzij je die wallet.dat persoonlijk naar ze toe e-maild.

Het is geen centrale dienst, niets in-the-middle en voor exodus heb je ook geen account aan hoeven te maken. Ik heb een 256 bits password ingesteld gegenereerd door keepass, en de 12 woorden recovery ingesteld met backup e-mail link.

Als je nou ook nog je pc bitlockered en vast last aan je bureau zit je helemaal safe.

Thanks,

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
GrazendeKoe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:13:
[...]

1. Je kunt na gebruik gewoon usb uit je pc trekken? Ik zie namelijk niet dat ik een hardware apparaat kan loskoppelen in windows.
Ja.
Nee, je kunt zoveel wallets aanmaken als er ondersteunde coins zijn.
3. Kun je meerdere 'accounts' aanmaken? Ik wil zowel mijn eigen als mijn broertjes zijn coins er op kwijt, maar hou hier graag een onderscheid in.
Dat kan, sort of. Je kunt een passphrase instellen dat als 25e woord telt in de seed. Hiermee kun je de Nano S van een andere seed gebruik laten maken afhankelijk van de passphrase die je ingeeft bij het opstarten. Dit is niet echt bedoeld om verschillende accounts voor verschillende mensen mee te beheren, maar het kan in principe wel. Zie ook:
https://ledger.groovehq.c...rase-and-an-alternate-pin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Rannasha schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:22:
[...]

Ja.

[...]

Nee, je kunt zoveel wallets aanmaken als er ondersteunde coins zijn.

[...]
Hoe doe je dat dan ? ik krijg namelijk de melding insufficient remaining space als ik er meer dan 5 wil instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
@Rannasha Thanks!

Ik vraag me nu alleen wel af wat het voordeel is t.o.v. een offline paper wallet. Immers schrijf je nu alsnog bepaalde zaken op. Tsja, niet meer je private en public key en je kan wat sneller transacties maken. Aan de andere kant kan dit weer kapot gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
[...]

Thanks, ik kan nu mijn nieuwe seed invullen inderdaad. Jammer dat ik er maar 1 papiertje bij zit om op te schrijven.

Ik heb nog een paar vragen waar je misschien antwoord op kan geven en waar meer mensen wat aan hebben:
1 en 2, zie @Rannasha's post.
3. Je kan in de Ledger app accounts toevoegen (rechtsboven staat "add an account". Ik ga ervanuit dat ze het standaard BIP-44 derivation path gebruiken. Voor ETH zal de "change" en "address_index" waarschijnlijk samengevoegd zijn. Deze accounts vallen natuurlijk allebei onder het hoofd account, dus de beheerder van de hoofdsleutel kan altijd bij alle coins. Het is volgens mij wel mogelijk om de private key van een sub-account af te splitsen, zodat jij bij alle coins kan, en hij bij zijn eigen (maar niet bij die van jou). Ik herinner met dat hier wat risico's aan kleefden, over het openbaar maken van het master-address, maar dat zou ik moeten nazoeken.
Aha en het 24e woord vraagt de ledger altijd naar als je wil recoveren?
Ja, alle wallets doen dat. Het is niet zozeer dat 24e woord an sich, maar de combinatie van alle woorden die aan een bepaalde eis moet voldoen (zie BIP-39).

EDIT:
Misschien dit soort vragen in het vervolg in het Bitcoin topic stellen. Hier verdwijnt het in de prijsdiscussie.

Over die risico's die ik noemde: dat hangt af van of er "hardened derivation" gebruikt wordt (bij BIP-44 is dit standaard het geval). Het hardened derivation is het niet zonder meer mogelijk om van child key naar parent key te gaan, of child public address te linken aan parent public address. Er kleven een ook een paar "nadelen" aan (o.a. geen watch-only). Zie voor meer informatie deze reddit thread en deze stackexchange post.
De afweging bij het opzetten van BIP-44 is dus geweest dat tot het account niveau hardened derivation wordt gebruikt, en vanaf daar niet meer. Op account niveau is dus een 'watch-only' wallet mogelijk, die dus wel in de gaten kan houden hoeveel ETH/BTC er binnenkomt (op _alle_ subaddressen), maar zelf niet kan spenderen.

[ Voor 21% gewijzigd door dj_tjerk op 31-05-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Ik zie dat er hier tweakers zijn die ervaring hebben met LiteBit.eu. Nu reageren ze niet op mijn vragen, klantenservice ligt eruit volgens mij. Dus probeer ik het hier maar. Ik heb een hosted wallet bij hun, maar ik zie de bestelling (die finished is) niet terug in mijn wallet, wel naar welk adres deze is verzonden. Hoort dit zo? Ik ben nieuw in de cryptocurrency wereld, dus nog geen ervaring met online wallets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

BAVAROIS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:20:
@loewie1984 nog bedankt voor je reactie!
Jemig ik kan dit topic echt niet bijhouden met lezen, 2 dagen afk en 1000+ posts :o
Ik heb btc al veel langer en gebruik daarvoor electrum nu worden mijn alts ook vrij veel waard waardoor ik die ook offline wil halen.

Overigens heb ik afgelopen week positieve ervaring met de de helpdesk van BITTREX, mijn MAID's bleven hangen (pending voor een week) en een wallet update was de oorzaak ik kreeg snel bericht en was binnen 2 dagen opgelost d:)b

Zoals anderen ook al schreven, stratis gaat erg lekker, de reden dat ik ze kocht was een positieve comment hier begin april, 500st gekocht voor $0,47 ergens begin dit jaar. Weet niet meer wie de tipgever was maar _/-\o_

quote:
BAVAROIS schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:03:
Vraag:
Ik wil wat coins offline zetten.
Ik heb nu electrum voor BTC en Exodus voor o.a. ETH

Maar hoe safe is dit? Is er geen mogelijkheid voor de developers van die wallets om er met je coins vandoor te gaan??

Ik heb ook Exodus, waarom heb je je BTC niet ook in Exodus?

Kijk eens in je appdata\roaming\exodus, daar staat je wallet.dat. Er is niets wat developers kunnen met jouw crypto tenzij je die wallet.dat persoonlijk naar ze toe e-maild.

Het is geen centrale dienst, niets in-the-middle en voor exodus heb je ook geen account aan hoeven te maken. Ik heb een 256 bits password ingesteld gegenereerd door keepass, en de 12 woorden recovery ingesteld met backup e-mail link.

Als je nou ook nog je pc bitlockered en vast last aan je bureau zit je helemaal safe.

Thanks,
Hoe zit dat dan met al die blockchains die normaal gedownload moeten worden voor de sync? Of gaat hij die toch uitlezen via een server?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Batiatus schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:33:
Ik zie dat er hier tweakers zijn die ervaring hebben met LiteBit.eu. Nu reageren ze niet op mijn vragen, klantenservice ligt eruit volgens mij. Dus probeer ik het hier maar. Ik heb een hosted wallet bij hun, maar ik zie de bestelling (die finished is) niet terug in mijn wallet, wel naar welk adres deze is verzonden. Hoort dit zo? Ik ben nieuw in de cryptocurrency wereld, dus nog geen ervaring met online wallets.
Er zijn meerdere die dit probleem hebben gehad, als je even zoekt vind je dat wel. Mijn bestelling van gisteren middag is rond deze middag uiteindelijk wel aangekomen in mijn wallet, normaal komt het dus wel inorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Batiatus schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:33:
Als jij niets hebt ingeven gaat hij naar je litebit wallet. Anders gaat het naar het adres dat je ingeven hebt. En Check je order. Kan nog op pending staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mr. Noodle schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:29:
[...]

Hoe doe je dat dan ? ik krijg namelijk de melding insufficient remaining space als ik er meer dan 5 wil instaleren
Weet ik niet precies, ik heb maar 1 soort coin op mijn Nano S. Maar volgens de FAQ van Ledger is het mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:00

Secsytime

Automagisch

loewie1984 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:21:
[...]

Ethereum is already witnessing the Ice Age. The point where the increasing supply drops significantly due to amount of transactions on the network. So ethereum is going to actually go up in value contrast to how it has been performing supply wise. Also, while I do agree hype has something to do with it, I do not see a huge "correction" incoming. There has been enormous dips in price recently. For example, it went from 10 to 20, to 15, all the way up to 53, down to 32, up to 80, down to low 60s, up to 140, down to 120, up to 180, down to 132, and now it's at 190. Also, if you take Metcalfe's law into consideration, Ethereum should actually be worth twice as much right now. Ethereum has been steadily growing in price relative to total transactions and usage, but now the usage and transactions have spike tremendously, and they far outweigh the price relative to it. Will we see a correction? If you are thinking a 50% correction, I highly doubt that we will stay there. The corrections we have seen have been flash dumps which has gotten swallowed up and back to median in hours. For a true "correction" to happen, we would have to see zero development in ethereum and for ethereum to simply stagnate, like bitcion. Yet even bitcoin has been going up regardless of no development pushing it forward in utility. What we are witnessing with ethereum is yes hype, but also traction. ICO's are coming out nearly every week, EEA is announcing members bi-monthly, huge businesses are looking into ETH. Raiden is well on it's way. Big meetings are being held about ETH. Metropolis is due by September. Devcon 3 is in October. Dapps will be coming online within the next 6 months. This is not a bubble, because it isn't filled with hot air. It may be a bubble for cryptocurrency as a whole, but not for ETH.

[...]

Ik denk dat het spannende tijden gaan worden, zal me niets verbazen als ETH aan het einde van het jaar naast BTC staat.
Dit is iets wat ik al tijden zeg, maar wat mensen niet willen geloven.

Edit:
JPS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:18:
Weet niet welk TF je gebruikt, maar er is vandaag gewoon een nieuwe ATH gehaald hoor. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Secsytime op 31-05-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat liqui.io helemaal geen verificatieproces heeft? Het aanmaken van een account ging vrij pijnloos, en zie nergens wat staan over limits en tiers ofzo.

Ook maar even wat BAT gehaald, onder het mom van wie weet gaat het de lucht in als andere exchanges ook de coin toevoegen.

Hij staat nu nog op -99%. (8000 sat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:35:
[...]

Als jij niets hebt ingeven gaat hij naar je litebit wallet. Anders gaat het naar het adres dat je ingeven hebt. En Check je order. Kan nog op pending staan.
Ik had nog geen cold-stored (zo noemen ze dat volgens mij) wallet, dus heb aangegeven dat het op hun litebit wallet gestort moest worden (die werd voor me gegenereerd). Ik dacht alleen dat dat in mn wallet zou komen, maar die zie ik dus niet verschijnen. Lees hierboven al dat er meerdere met het probleem zijn, dus ik wacht wel ff af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:25:
[...]

Zal gewoon server zijn?
bij mij ook.

phone verified api 54.175.255.208 United States 10 days ago
verified second factor api 54.175.255.208 United States 10 days ago
phone added api 54.175.255.208 United States 10 days ago
Dus dat is normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Secsytime schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:35:
[...]

[...]

Weet niet welk TF je gebruikt, maar er is vandaag gewoon een nieuwe ATH gehaald hoor. :+
Ja en leek daarna door te zakken...maar kwam weer op dus ik was te vroeg met roepen :)

Opvallend dat de trend qua gelijkenis met BTC nu wel wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Uit nieuwsgierigheid het IP adres opgezocht, zag dit:
https://ddosinvestigation...founder-in-vdos-database/

En heb geen idee of het wat betekent. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Deze video hier al voorbij gekomen?
Olaf Carlson-Wee, chief executive officer at Polychain Capital, and Bloomberg's Cory Johnson discuss the recent volatility in Bitcoin and whether or not the digital currency is experiencing a bubble. They speak on "Bloomberg Technology." (Source: Bloomberg)
Met veel aandacht voor ETH.

En hier een interview met Fred Wilson of tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 20:30
JPS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:18:
Ik denk dat ETH binnen 24 uur enorm zal stijgen, voornamelijk door China en aanhoudende positieve berichtgeving. Dit zal dit weekend nog steeds het geval zijn. Denk dat hij de 300USD gaat aantikken. Na het weekend weer een klein dipje is mijn voorspelling.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dannydekr schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:40:
[...]

Ik denk dat ETH binnen 24 uur enorm zal stijgen, voornamelijk door China en aanhoudende positieve berichtgeving. Dit zal dit weekend nog steeds het geval zijn. Denk dat hij de 300USD gaat aantikken. Na het weekend weer een klein dipje is mijn voorspelling.
Je lijkt geen ongelijk te krijgen; de laatste dagen steeds stapjes omhoog & omlaag gehad maar zo te zien is de vraag net weer toegenomen. Op Polo +10% in 30 minuten tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Dannydekr schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:40:
[...]

Op Huobi daalt de prijs enorm.. dus ik weet het zo net nog niet (alsnog € 220, daar niet van).

Edit: Oh wacht, het is nu natuurlijk nacht in China xD

[ Voor 5% gewijzigd door Secsytime op 31-05-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Ja ik ben er ook nog niet over uit en niet de enige aan het koersverloop te zien ;) Je ziet de hele dag al de twijfel om echt door te stijgen en dalers worden toch ook wel rap opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Secsytime schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:43:
[...]

Op Huobi daalt de prijs enorm.. dus ik weet het zo net nog niet (alsnog € 220, daar niet van).

Edit: Oh wacht, het is nu natuurlijk nacht in China xD
03:52AM in Beijing.... Ging OKCoin niet om 12:00 (lokale tijd middag dus) ook ETH opnemen in de handel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 17:13
Iemand ervaring met trailing stop orders op Kraken? Ik begrijp het concept (mooie uitleg hier), maar ik vraag me af vanaf wanneer, en welke high meegerekend wordt. Geldt de stop offset t.o.v. de hoogste high vanaf het moment dat de order uitgezet wordt, of t.o.v. de laatste high? Het eerste lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Heb een deel van mijn bitcoin naar liqui getransfered, even kijken of ik nog op de BAT boot kan springen. Was al op zoek naar een mooie nieuwe coin om te HODLEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 10:00
Kan iemand in jip en janneke taal vertellen hoe ik aan BAT zou kunnen komen? sorry als dit offtopic is.
Ik beschik momenteel over een kraken.com account met voldoende liquiditeit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

BekSide schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:02:
Kan iemand in jip en janneke taal vertellen hoe ik aan BAT zou kunnen komen? sorry als dit offtopic is.
Ik beschik momenteel over een kraken.com account met voldoende liquiditeit.
Enige exchange die BAT aanbied is Liqui.io dus daar een account maken (gelukkig (nog) geen moeilijke verificatie), BTC transferen van Kraken naar Liqui en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Your deposit will be processed once your deposit address has a balance of at least 0.05 ETH. The amount credited will be the balance of your address minus the transaction fee for moving it to our wallet.
Ik heb eerste keer ETH gestuurd naar kraken adres. De verzender exchange rekent me geen kosten aan. Waarom rekent de ontvanger kosten aan? Hopelijk toch geen 0.05 ETH.....

Is ondetussen al 15 minuten onderweg met 0 confirmaties, dacht dat het zoveel sneller was dan bitcoin? Wat is de gemiddelde verzendtijd?

[ Voor 16% gewijzigd door kristof1234 op 31-05-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:36:
[...]

Welke wallet gebruik je?
Ik merk dat electum wel 1 adres heeft bij ontvangen maar dat er ook een lijst is met 20 andere adressen. Ik gebruik gewoon die ene.

Het adres bij litebit moet je ergens terugvinden in je wallet anders vrees ik dat je ze naar iemand anders gestuurd hebt. Of in space.
Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe dat kan. Laatste weken gewoon meerdere transfers gedaan. Deze specifiek ging om Litebit->Coinbase. Ik pak de hash altijd vanuit de ontvangende wallet om hem in te voeren in de verzend opdracht. Ik snap niet zo goed wanneer, en/of waarom de hash verandert in moment van transactie.
Ik denk overigens dat het dan wel als transfer zichtbaar moet zijn, maar kan zo op Litebit geen TXid vinden (denk dat ik die op moet vragen). Als ik op de ontvangende hash kijk is dat een 0 ETH transactie, en inderdaad op Coinbase heb ik ineens een andere hash id voor ETH.

Eerdere transacties naar deze hash gingen gewoon probleemloos (vanuit Polo en eveneens Litebit).
Ik snap er niets van en baal heel erg aangezien dit wel een aankoop van 1.5ETH is geweest.

Heb naar beiden (Coinbase en Litebit) een ticket ingeschoten, maar heb geen idee over de respons tijden bij beiden (nooit hoeven te gebruiken).

Als iemand goede tips of raad heeft hoe nu te handelen om de transactie boven water te krijgen (en uiteindelijk in de Coinbase wallet) dan ben ik enorm dankbaar.....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 12:14
JPS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:46:
Ja ik ben er ook nog niet over uit en niet de enige aan het koersverloop te zien ;) Je ziet de hele dag al de twijfel om echt door te stijgen en dalers worden toch ook wel rap opgevangen.
Ik hoop op een daling zodat ik coins kan bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:13
Mijn Ethereum blockchain heeft in mijn Appdata/Roaming folder zo'n 33GB kostbare SSD ruimte ingepakt tot dusver. Hoe kan ik dit voorkomen/verkleinen?

IK heb geen probleem met aan paar GB maar toch geen 33+...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
Als iemand zich trouwens afvraagt waarom hij/zij geen BAT heeft kunnen bemachtigen, ook al was je er misschien snel bij: deze transactie heeft een fee van 2300 USD, deze van 1200 USD, en dan nog een reeks transacties met 50+ USD fee. De miner van dit eerste block met deze transacties heeft in totaal 38 ETH gekregen (33 + 5). De paar blocks daarna zweven ook zo rond de 20-40 ETH reward. Een "wtf just happened" is wel op zijn plaats denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Satangel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:12:
Mijn Ethereum blockchain heeft in mijn Appdata/Roaming folder zo'n 33GB kostbare SSD ruimte ingepakt tot dusver. Hoe kan ik dit voorkomen/verkleinen?

Bij installeren kun je opgeven in welke folder de chain opgeslagen moet worden. En bij starten van de wallet ook : "D:\Ethereum-Wallet\Ethereum Wallet.exe" --node-datadir="D:\EthereumBlockChain"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Een light-client gebruiken die de blockchain niet opslaat. Een full client met een dergelijke opslagbehoefte is onvermijdelijk. En het wordt alleen maar meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk

Zie o.a. deze post. Met Parity kan je dus spelen met de pruning mode, maar voor geth heb je niet veel keus (naast --fast, maar afaik doet dit alleen wat bij de initiële sync).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
[...]

Wat is er rond die tijd met Sia dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kwaazaar schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:25:
[...]

Wat is er rond die tijd met Sia dan?
Waarschijnlijk niets. Die post schreeuwt gewoon dat ie veel Sia heeft en hoopt dat het omhoog gaat. Zonder verdere onderbouwing kan ik er niets anders van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-08-2017
Wat is de 06.00(NL tijd) dip, die je toch regelmatig ziet. Waar en welke tijdzone zorgt voor deze dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
MeltedForest schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:04:
[...]

Enige exchange die BAT aanbied is Liqui.io dus daar een account maken (gelukkig (nog) geen moeilijke verificatie), BTC transferen van Kraken naar Liqui en gaan met die banaan.
Dank gelukt! Voor €500,- ongeveer 3500 BAT gekocht. Geen idee wat hoe wie waar. Maar het is allemaal maar gokken geloof ik haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
BekSide schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:58:
[...]

Dank gelukt! Voor €500,- ongeveer 3500 BAT gekocht. Geen idee wat hoe wie waar. Maar het is allemaal maar gokken geloof ik haha.
Sale: 1 ETH = 6400 BAT. Dus voor 1 EUR kreeg je 30.25 BAT.
Nu: 500 EUR = 3500 BAT --> 1 EUR krijg je 7 BAT.
Ergo: 4x in een paar uur. Ik had moeten kopen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Are BAT tokens transferable?
Tokens are immediately transferable. Tokens used in the Browser may only be donated or used to pay publishers for premium content or for other services. Tokens may also be used by publishers for promotions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
dj_tjerk schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:07:
[...]

Sale: 1 ETH = 6400 BAT. Dus voor 1 EUR kreeg je 30.25 BAT.
Nu: 500 EUR = 3500 BAT --> 1 EUR krijg je 7 BAT.
Ergo: 4x in een paar uur. Ik had moeten kopen :(
Ja ik begreep niks van die Sale, dan moest je ergens een ETH naartoe sturen en allemaal gedoe..... maar klopt inderdaad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Niet persoonlijk bedoelt hoor, maar wat ben je aan het doen ? Zomaar even 500 euro in iets stoppen waar je geen idee van hebt wat het is of hoe het werkt. Je hoopt waarschijnlijk dat die 500 euro over een tijd 5.000 euro is en je de boel weer kan verkopen. Het lijkt wel alsof alles wat maar iets met cryptocurrency te maken heeft en nieuw of goedkoop is het waard is om 100'en of 1000'en euro's in te steken en daarbij er vanuit gaat dat de inleg x10 of x100 gaat in de komende maanden of jaren. Het begint wel een beetje compleet gestoord te worden allemaal zo.

Mogelijk is er geld mee te verdienen, maar sta niet raar te kijken als iets in een paar weken met 98% omlaag gaat en niets meer waard is en nooit meer iets waard zal zijn. Ook al verdubbel je de inleg in 24 uur. Zeker bij zulke dingen verdomt goed opletten wanneer je uit moet stappen.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 31-05-2017 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 20:06
Ik was iets na 8 uur alweer uitgestapt BAT mooie pump meegemaakt maar het is totaal niks voor de long run al die mensen hebben ze voor een paar cent gekocht dus.. die dump kan heel laag gaan al met al mooie 2.2x gemaakt :)

[ Voor 8% gewijzigd door FNale op 31-05-2017 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
PilatuS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:18:
[...]

Niet persoonlijk bedoelt hoor, maar wat ben je aan het doen ? Zomaar even 500 euro in iets stoppen waar je geen idee van hebt wat het is of hoe het werkt. Je hoopt waarschijnlijk dat die 500 euro over een tijd 5.000 euro is en je de boel weer kan verkopen. Het lijkt wel alsof alles wat maar iets met cryptocurrency te maken heeft en nieuw of goedkoop is het waard is om 100'en of 1000'en euro's in te steken en daarbij er vanuit gaat dat de inleg x10 of x100 gaat in de komende maanden of jaren. Het begint wel een beetje compleet gestoord te worden allemaal zo.
Je kan niet in iemands portemonnee kijken. Misschien is de investering van 500 voor hem net zoveel als voor jouw een patatje bij de snackbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kansloze schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:21:
[...]

Je kan niet in iemands portemonnee kijken. Misschien is de investering van 500 voor hem net zoveel als voor jouw een patatje bij de snackbar.
Stop het dan in iets wat toekomstperspectief heeft. En als je dan toch geld zat hebt en het niet uitmaakt stop daar dan gelijk wat meer in. Er zijn denk ik genoeg coins die een flinke toekomst hebben, investeer dan daar is. Dit lijkt meer op 500 euro inzetten op een getal bij roulette. Leuk als je die 500 euro niet boeit, maar ga dan gewoon naar het casino want dat ben je nu ook aan het doen.

Of die 500 euro nou wel of niet veel geld is maakt gewoon niet uit voor het hele verhaal. Mijn verhaal gaat ook niet over 5 euro of 50.000 euro. Het bedrag staat compleet los van de boodschap.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 31-05-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Ik lees hier al een tijdje mee, voor zover dat bij te houden is ;) , en had nu zelf even een vraag.

Hoe krijg ik het makkelijkste btc van Poloniex naar Liqui. Moet hij dan eerst terug naar Bitonic en dan naar Liqui of kan dat ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:23:
[...]

Stop het dan in iets wat toekomstperspectief heeft. En als je dan toch geld zat hebt en het niet uitmaakt stop daar dan gelijk wat meer in. Er zijn denk ik genoeg coins die een flinke toekomst hebben, investeer dan daar is. Dit lijkt meer op 500 euro inzetten op een getal bij roulette. Leuk als je die 500 euro niet boeit, maar ga dan gewoon naar het casino want dat ben je nu ook aan het doen.

Of die 500 euro nou wel of niet veel geld is maakt gewoon niet uit voor het hele verhaal. Mijn verhaal gaat ook niet over 5 euro of 50.000 euro. Het bedrag staat compleet los van de boodschap.
Niet iedereen heeft de tijd om zich in te lezen in de duizenden coins die er inmiddels zijn. Nog steeds is de informatie op talloze plekken versnipperd. Mogelijk zag hij hier BAT een paar keer positief voorbijkomen, en heeft puur op basis daarvan wat gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:20
[...]

Mogelijk is er geld mee te verdienen, maar sta niet raar te kijken als iets in een paar weken met 98% omlaag gaat en niets meer waard is en nooit meer iets waard zal zijn. Ook al verdubbel je de inleg in 24 uur. Zeker bij zulke dingen verdomt goed opletten wanneer je uit moet stappen.
Dat vond ik ook al. ik vond 150 euro om voorzichtig mee te beginnen en mij eerst te verdiepen in wat alles nu inhoudt al veel geld. Ik zie ook steeds meer van dit soort dingen voorbij komen.

Als beginner mag je mazzel hebben dat je na een paar maand uberhaupt nog wat geld over hebt, maar ga er in eerste instantie vanuit dat je het kwijt bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:26:
[...]
Mogelijk zag hij hier BAT een paar keer positief voorbijkomen, en heeft puur op basis daarvan wat gehaald.
Dus je steekt 500 euro in iets omdat de naam ergens voorbij komt zonder verder enig idee te hebben over hoe en wat ? Dan ga ik er maar even vanuit dat hij miljonair is en normaal gesproken iedere avond voor 500 euro aan champagne drink, in dat geval inderdaad prima bezig.

De hele handelswijze slaat compleet nergens op en word nog door 2 personen verdedigt ook 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 31-05-2017 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:20
FireFox1980 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:26:
Ik lees hier al een tijdje mee, voor zover dat bij te houden is ;) , en had nu zelf even een vraag.

Hoe krijg ik het makkelijkste btc van Poloniex naar Liqui. Moet hij dan eerst terug naar Bitonic en dan naar Liqui of kan dat ook anders?
het antwoord stond een paar posts hierboven ook al. ik denk dat onderstaande voor poloniex hetzelfde geldt.
MeltedForest schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:04:
[...]

Enige exchange die BAT aanbied is Liqui.io dus daar een account maken (gelukkig (nog) geen moeilijke verificatie), BTC transferen van Kraken Poliniex in dit geval naar Liqui en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:29:
[...]

Dus je steekt 500 euro in iets omdat de naam ergens voorbij komt zonder verder enig idee te hebben over hoe en wat ? Dan ga ik er maar even vanuit dat hij miljonair is en normaal gesproken iedere avond voor 500 euro aan champagne drink, in dat geval inderdaad prima bezig.
Net zoals niet iedereen elke avond naar het casino gaat (om even een eerdere vergelijking van jou erbij te halen), hoop ik dat hij dit niet elke avond doet. Of hij is inderdaad steenrijk.

Wie weet was hij al enige tijd met het idee aan het spelen om coins vlak na een ICO te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
[...]

De hele handelswijze slaat compleet nergens op en word nog door 2 personen verdedigt ook 8)7
Je hoeft toch niet alles eerst dood te analyseren? Ik bedoel mijn inleg van 1000 afgelopen maand is nu 2200 waard zonder alles over de coins gelezen te hebben. Je moet ook een beetje geluk hebben en ik snap het wel waarom hij er 500 tegenaan gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Zat dat geen server zijn van hun die ze aanspreken voor de verification.
Toch straf dat hij ook in mijn lijst staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
kansloze schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:36:
[...]

Je hoeft toch niet alles eerst dood te analyseren? Ik bedoel mijn inleg van 1000 afgelopen maand is nu 2200 waard zonder alles over de coins gelezen te hebben. Je moet ook een beetje geluk hebben en ik snap het wel waarom hij er 500 tegenaan gooit.
Iedereen is baas over zijn/haar eigen portemonnee.
Een paar jaar geleden werd ik ook uitgelachen als ik over het investeren in Bitcoins begon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kansloze schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:36:
[...]

Op dit moment gaat zo'n beetje alles wat met cryptocurrency te maken heeft omhoog. Er komt een punt dat er een paar coins overleven en de rest dood gaat. Die 1200 euro winst die je nu hebt kan prima binnen 24 uur verdampen naar een flink verlies. Dat jij nu winst hebt zegt compleet niets over het feit dat sommige mensen dom bezig zijn. Je reactie bevestigd mijn punt alleen maar. Als je dat niet wil zien weet ik zeker dat we in een flinke bubbel zitten die keihard gaat klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
[...]

Nou heb een zeer leuke winst gemaakt de afgelopen 2 weken met Ethereum. €500,- is een boel geld, maar ik ben bereid het risico te lopen deze inleg te verliezen voor de kans dat het snel verdubbeld.

Laten we eerlijk zijn, ik ben echt wel een leek op dit hele gebied maar iedereen die een cent in crypto steekt is toch een speculant. Het is allemaal lucht zonder enige onderliggende waarde in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
RaptorXS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:39:
[...]

Iedereen is baas over zijn/haar eigen portemonnee.
Een paar jaar geleden werd ik ook uitgelachen als ik over het investeren in Bitcoins begon. :+
Dat is ook zo, maar er word hier af en toe net gedaan of je de hoofdeconoom van de ABN Amro moet zijn om het te rechtvaardigen om ergens te investeren.
PilatuS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:41:
[...]

Op dit moment gaat zo'n beetje alles wat met cryptocurrency te maken heeft omhoog. Er komt een punt dat er een paar coins overleven en de rest dood gaat. Die 1200 euro winst die je nu hebt kan prima binnen 24 uur verdampen naar een flink verlies. Dat jij nu winst hebt zegt compleet niets over het feit dat sommige mensen dom bezig zijn. Je reactie bevestigd mijn punt alleen maar. Als je dat niet wil zien weet ik zeker dat we in een flinke bubbel zitten die keihard gaat klappen.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, het kan ook nooit zo blijven. Daarom heb ik mijn inleg al eruit getrokken en is de 1200 nu 'speelgeld'.

[ Voor 47% gewijzigd door kansloze op 31-05-2017 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BekSide schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:42:
[...]

Nou heb een zeer leuke winst gemaakt de afgelopen 2 weken met Ethereum. €500,- is een boel geld, maar ik ben bereid het risico te lopen deze inleg te verliezen voor de kans dat het snel verdubbeld.

Laten we eerlijk zijn, ik ben echt wel een leek op dit hele gebied maar iedereen die een cent in crypto steekt is toch een speculant. Het is allemaal lucht zonder enige onderliggende waarde in mijn ogen.
Je hebt winst gemaakt als je de boel verkocht hebt.

Ik reageer misschien wat heftig maar ik zie echt dingen in dit topic waar ik van denk wat zijn we hier aan het doen zeg. Een paar 100 euro steken in iets wat in de echte wereld gewoon 0,0 waarde heeft en waarvan gehoopt word dat het 1000'en euro's gaat opleveren. En dan is het ook nog eens zo dat de makers van de coins 1000x zoveel van die dingen hebben als de mensen die er 100 euro insteken.
kansloze schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:42:
[...]

Dat is ook zo, maar er word hier af en toe net gedaan of je de hoofdeconoom van de ABN Amro moet zijn om het te rechtvaardigen om ergens te investeren.
Steek bewoon blind geld in iets waarvan je geen idee hebt wat het is en hoe het er in de toekomst mee zal gaan, lekker bezig hoor.
kansloze schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:42:
[...]

Daarom heb ik mijn inleg al eruit getrokken en is de 1200 nu 'speelgeld'.
Heel verstandig :)

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 31-05-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:51
Ik ben benieuwd wat Stratis gaat doen, hopelijk is die tegen morgenvroeg niet compleet weg gezakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 11:25
[...]

PilatuS schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:45:
[...]

Ik reageer misschien wat heftig maar ik zie echt dingen in dit topic waar ik van denk wat zijn we hier aan het doen zeg. Een paar 100 euro steken in iets wat in de echte wereld gewoon 0,0 waarde heeft en waarvan gehoopt word dat het 1000'en euro's gaat opleveren. En dan is het ook nog eens zo dat de makers van de coins 1000x zoveel van die dingen hebben als de mensen die er 100 euro insteken.
Als hij een Stop loss order heeft ingesteld zal hij tenzij de beurs gehacked wordt of de coins in een externe wallet bewaard, tot echt mogelijk winst gemaakt hebben :)

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
[...]

[...]

Steek bewoon blind geld in iets waarvan je geen idee hebt wat het is en hoe het er in de toekomst mee zal gaan, lekker bezig hoor.
Apple heeft toch ook 60% van eigen aandelen in handen.
Ik zie het als een casino bezoekje. In mijn ogen heeft geen enkele coin enige onderliggende waarde.

Dat Ethereum binnen 2 weken van €50,- naar €210 gaat valt ook niet te onderbouwen behalve gebakken lucht.

Steek er niks in wat je niet kan missen, dan is het allemaal helemaal mooi.

Lees hier ook berichten van mensen die met de margin aan het handelen zijn, dat vind ik pas tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Net 38 waves gekocht, eerste altcoin behalve etherium die ik heb gekocht, hopelijk loopt dit goed af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt juist de hele cryptocurrency-wereld zo interessant. De een gebruikt het 100% voor speculeren, en ander gelooft in een groter doel (vaak meer lange termijn, daadwerkelijk nut etc).

Voor het 100% speculeren zit je vaak in de wat riskantere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
[...]

[...]

[...]

Heel verstandig :)
Hier is de winst vorig jaar al binnen gehaald, de oorspronkelijke investering + 5 %.
Ik speel nu met gratis geld en noem het vermogensaanwas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Fire69 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:47:
Ik ben benieuwd wat Stratis gaat doen, hopelijk is die tegen morgenvroeg niet compleet weg gezakt...
Zelf uitgestapt, op Bittrex werd hij even aanzienlijk gecashed op 23:33-23:34 (61 BTC) om vervolgens op de low van 23:34 even te stuiteren en nu zakt hij wat door. Allemaal minuten werk - dat begrijp ik. Het is een mooi project met slim team als ik de reviews moet geloven - maar huidige prijs is hype aanwas en kan niet aanhouden w.m.b. - 0.03BTC overgehouden na een winst en verlies verkoop. Minder handig.

[ Voor 23% gewijzigd door Cassius op 01-06-2017 00:02 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
What's up met de * achter een paar circulating supplies op coinmarketcap.com? Dat heb ik nog nooit gezien.

Het zou trouwens fijn zijn als je de coin die je niet interessant vindt kunt wegvinken op coinmarketcap.com zodat je alleen de coins in het overzicht ziet die jij wilt.

[ Voor 44% gewijzigd door GrazendeKoe op 01-06-2017 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

[...]

Hoe lang duurde het voordat het van kraken op liqui.io stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Waterkoker schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:03:
[...]

Hoe lang duurde het voordat het van kraken op liqui.io stond?
Ik stond hier van te kijken, dit was gebeurt binnen 20 min.
Totaal 1€ fee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlBundy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 03:10
GrazendeKoe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:02:
What's up met de * achter een paar circulating supplies op coinmarketcap.com? Dat heb ik nog nooit gezien.
Scroll naar de onderkant van de pagina, daar staat het: * Not mineable

***** Excellent cron job. Will run again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 14:29

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

GrazendeKoe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:02:
Even onder aan de pagina kijken, daar staat het. Sterretjes staan er al hele tijd bij hoor.

Edit: spuit 11

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
AlBundy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:06:
[...]

Scroll naar de onderkant van de pagina, daar staat het: * Not mineable
Betekent dit e dan dat achter die coins een centrale in plaats van decentrale organisatie zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

BekSide schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:04:
[...]

Ik stond hier van te kijken, dit was gebeurt binnen 20 min.
Totaal 1€ fee
thx. 1000 batjes binnen. hold'en voor paar jaar en anders maar 2x de kroeg overslaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:58

CasGas

.

STRAT gaat nu wel heel hard in de dump zeg.. die prijs schiet echt naar beneden..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:29
Kan iemand me uitleggen waarom Eth bij de ene exchange 12 dollar goedkoper is dan bij de andere? Polionex vs Kraken. Vind ik wel een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 17:29
CasGas schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:24:
STRAT gaat nu wel heel hard in de dump zeg.. die prijs schiet echt naar beneden..
Lees overal dat het toch een long term munt is... en dat er idd een pump and dump gaande is. Maar alles zou stabieler worden wanneer eind juni de breeze wallet geintroduceerd wordt. Gelezen op bitcointalk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlBundy
CasGas schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:24:
Verbaast je dat? Het was een duidelijke bubbel, en wat is nu eigenlijk de meerwaarde achter deze coin tov gevestigde coins als BTC, ETH en DOGE? Ik snap persoonlijk niet waarom men investeert in iets waarvan men niet eens weet waarvoor het is of wat het voor potentie heeft.

Persoonlijk zou ik nooit in een andere coin investeren dan de 3 bovengenoemde. Enige uitzondering voor mij is Golem (GNT), maar dat is onderdeel van ETH en daar hangt een veelbelovend project achter wat op niet al te lange termijn wordt gelanceerd.

Al die andere coins zijn imho niks meer dan het gemiddelde 'get-rich-quick' scheme, en dan vooral voor de makers.

Edit: LTC en DASH horen ook in dat rijtje thuis :)

[ Voor 3% gewijzigd door AlBundy op 01-06-2017 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Laatst online: 02-09 19:10
Pump op waves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr12468
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-08-2017
Janpietertje89 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:30:
Kan iemand me uitleggen waarom Eth bij de ene exchange 12 dollar goedkoper is dan bij de andere? Polionex vs Kraken. Vind ik wel een groot verschil.
Poloniex is in USDT, een coin die bedoeld is om gelijk te staan aan 1 dollar. Bij kraken staat USDT/USD rond de 1.05, dus die waarde is niet gelijk meer. Dat zal een deel van het verschil verklaren.

Verder is er altijd wel iets van een verschil, afhankelijk van hoe makkelijk het is om geld in/uit een exchange te krijgen. Zo is btc-e vaak goedkoper, maar daar kost een sepa deposit minstens €15 aan fee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rammstein
  • Laatst online: 02-09 19:10
Fire69 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:47:
Gewoon aanhouden. Stratis heeft op de langere termijn potentie.

Geldt ook voor pivx en wave (en wellicht ripple en digibyte ook?)

Crown coin kun je bijv een gokje mee wagen. Koers is meer dan 70% ingedonderd sinds begin vd maand.

[ Voor 23% gewijzigd door Rammstein op 01-06-2017 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:14
AlBundy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:40:
[...]

Verbaast je dat? Het was een duidelijke bubbel, en wat is nu eigenlijk de meerwaarde achter deze coin tov gevestigde coins als BTC, ETH en DOGE? Ik snap persoonlijk niet waarom men investeert in iets waarvan men niet eens weet waarvoor het is of wat het voor potentie heeft.

Persoonlijk zou ik nooit in een andere coin investeren dan de 3 bovengenoemde. Enige uitzondering voor mij is Golem (GNT), maar dat is onderdeel van ETH en daar hangt een veelbelovend project achter wat op niet al te lange termijn wordt gelanceerd.

Al die andere coins zijn imho niks meer dan het gemiddelde 'get-rich-quick' scheme, en dan vooral voor de makers.

Edit: LTC en DASH horen ook in dat rijtje thuis :)
DOGE een gevestigde coin? Ik mis nog DigiByte en Mooncoin in je lijstje. :9 Maar het voordeel van Stratis tov Ethereum is dat het in een andere programmeertaal geschreven is en het kan Segwit aan waardoor ik denk dat er minder schaalproblemen hoeven te zijn. Daarnaast lijkt mij dat TumbleBit functionaliteit om je privacy te beschermen van toegevoegde waarde. En vergeleken met andere coins kunnen ze ten minste nog weleens leuke plaatjes (lees: gui) creeren, iets wat ik ook bij Waves hoop te zien.

Maar goed, van mij mag de crash niet vroeg genoeg beginnen om eens een einde te maken aan dat ICO gekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Waterkoker schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:16:
[...]

thx. 1000 batjes binnen. hold'en voor paar jaar en anders maar 2x de kroeg overslaan :+
Bij liqui.io gekocht?
Waar bewaar je die dan, bij hun online?

Je moet eerst BTC storten en daar mee kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlBundy
exelletor schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 01:02:
[...]

DOGE een gevestigde coin? Ik mis nog DigiByte en Mooncoin in je lijstje. :9 Maar het voordeel van Stratis tov Ethereum is dat het in een andere programmeertaal geschreven is en het kan Segwit aan waardoor ik denk dat er minder schaalproblemen hoeven te zijn. Daarnaast lijkt mij dat TumbleBit functionaliteit om je privacy te beschermen van toegevoegde waarde. En vergeleken met andere coins kunnen ze ten minste nog weleens leuke plaatjes (lees: gui) creeren, iets wat ik ook bij Waves hoop te zien.

Maar goed, van mij mag de crash niet vroeg genoeg beginnen om eens een einde te maken aan dat ICO gekte.
We gaan het zien, ik blijf er iig ver vandaan :)

En DOGE heeft me behoorlijk verrast, ik dacht dat die coin een grap was, maar er zit een serieuze community achter en voor lange tijd heeft het een hele stabiele koers gehad, de laatste tijd is de prijs wat aan het fluctueren, maar altijd meer waard dan het al die maanden ervoor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

multipasser schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 01:16:
[...]

Bij liqui.io gekocht?
Waar bewaar je die dan, bij hun online?

Je moet eerst BTC storten en daar mee kopen?
Koop ergens een hoeveelheid coins die support worden door Liqui, bijv. BTC, en maak deze over/deposit naar je Liqui wallet. Daarna kan je met Liqui een exchange doen om BAT te kopen, welke op worden geslagen op je Liqui wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Net als dat de Gulden hier een tijdje geleden werd gepushed door een paar leden, denk ik nu dat het met die BAT scam wordt geprobeerd.Have fun ermee.
Maar dat is gewoon mijn mening

Ontopic, de BTC gaat nog lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
AlBundy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 01:16:
[...]

We gaan het zien, ik blijf er iig ver vandaan :)

En DOGE heeft me behoorlijk verrast, ik dacht dat die coin een grap was, maar er zit een serieuze community achter en voor lange tijd heeft het een hele stabiele koers gehad, de laatste tijd is de prijs wat aan het fluctueren, maar altijd meer waard dan het al die maanden ervoor was.
De laatste tijd zijn bijna alle coins meer waard dan al die maanden ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
RaptorXS schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 01:28:
Net als dat de Gulden hier een tijdje geleden werd gepushed door een paar leden, denk ik nu dat het met die BAT scam wordt geprobeerd.Have fun ermee.
Maar dat is gewoon mijn mening

Ontopic, de BTC gaat nog lekker :)
:') Goede vergelijking!
Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).