vergeet niet de line up met foto's van de team members.Ryan1981 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:47:
Ik heb ondertussen ook al heel wat altcoin websites bekeken. Volgens mij kun je er zo een meme van maken: How to create a succesful cryptocoin website:
Website heeft een menu bovenaan met minimaal de volgende items (of wat daar in de buurt komt)
Home | News | Whitepaper | Team | About
vervolgens staan er icoontjes op die de suggestie wekken van high tech, electriciteit, netwerken en een stijgende trendlijn.
Onderaan staan natuurlijk Facebook, Twitter, Youtube, Slackchat, google +, etc.
Tijd voor de HenkCoin

Ik henk 'em.
ICO start 1-1-2018

Ik henk 'em.
ICO start 1-1-2018
[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 31-05-2017 15:49 ]
Leuke grap, Maar in de kern zit daar best een leuk idee. Aangrenzend aan de reddit implementatie. Iedere keer dat je iemand een thumbs up geeft. Krijgt deze user een coin of een deel daarvan. Op die manier beloon je de mensen die goede informatieve of grappige posts maken.loewie1984 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:49:
Tijd voor de HenkCoin
[afbeelding]
Ik henk 'em.
ICO start 1-1-2018
Helemaal mooi om dan de karma store te koppelen aan die coin i.c.m. een abbo etc etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Defector op 31-05-2017 15:56 ]
HODLloewie1984 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:49:
Tijd voor de HenkCoin
[afbeelding]
Ik henk 'em.
ICO start 1-1-2018
Ja informatieve reply op de frontpage: +3 = 3 Henks, +2 = 2 Henks, like op GoT/topics = 1 HenkDefector schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:53:
[...]
Leuke grap, Maar in de kern zit daar best een leuk idee. Aangrenzend aan de reddit implementatie. Iedere keer dat je iemand een thumbs up geeft. Krijgt deze user een coin. Op die manier beloon je de mensen die goede informatieve of grappige posts maken.
Netwerk fee .00125 HENK
Dan komt ETH opeens in het mainstream news (waar dat nu nog meestal over BTC gaat) en neemt ETH een nog grotere lift.MartyMcFly1955 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:41:
Wat als BTC de markt-dominantie kwijtraakt aan ETH, is dit het begin van het einde voor BTC? ETH is weliswaar geen coin natuurlijk, maar toch is het wel een tikje dan. Krijgen andere coins dan de mogelijkheid om meer te gaan shinen?
Ik geloof er zelf sterk in dat het inhalen van BTC door ETH kan gaan gebeuren. Misschien nog wel dit jaar.
Er zijn in potentie meer real-life toepassingen voor ETH dan voor BTC, met als kanttekening dat er dan wel wat succesvolle dapps moeten komen. Er is echter zo ontzettend veel in ontwikkeling bij ETH en met startups die iets bovenop ETH aan het bouwen zijn, dat ik wel denk dat er een "killer dapp" aan zit te komen.
loewie1984 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:54:
[...]
Ja informatieve reply op de frontpage: +3 = 3 Henks, +2 = 2 Henks, like op GoT/topics = 1 Henk
Netwerk fee .00125 HENK
Zon coin is zo gemaakt op Ethereum. Relatief simpel stukje script en je heb coins. De KoningCoin heeft zo al eens het levenslicht gezien op TestNet. (nu nog achterliggende waarde
https://www.ethereum.org/token
[ Voor 25% gewijzigd door KingKoning op 31-05-2017 15:58 ]
Wanneer gaat BTC onder die 2000euro.
Ik wil één volle kopen. Kan niet wachten op die mogelijk duik naar 1800euro of lager.
Wie weet nooit meer deze kans
Ik wil één volle kopen. Kan niet wachten op die mogelijk duik naar 1800euro of lager.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Heb je zitten handelen? Als je 4 weken geleden ETH had gekocht en niks gedaan had, had je nu 5546 euroloewie1984 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:43:
[...]
Ja, dan koop ik ETH bij, dat staat echt niet op vandaag tot morgen op 1000 eu.
En ik denk dat BTC toch dé munt blijft, en er is wellicht plek voor 2 of 3 grote munten, maar kan me niet voorstellen dat we straks met 50+ munten van allemaal meer dan 100 eu zitten.
Wat is het succes van dash, zcash?!
En vrouwlief schrok zich een hoedje, 4 weken geleden ingestapt met 2k, wat nu al 3.5k waard is (bij uitbetalen) het risico blijft nog steeds, maar ik krijg haar nog wel zo ver om nog wat meer te investeren als het daadwerkelijk die richting op gaat.
Iedereen vraagt zich steeds af: Shit ben ik niet te laat met instappen, ik denk dat die vraag voor BTC en ETH gewoon met nee beantwoord kan worden. Nee je bent nog niet te laat.
Hij zit zo goed als de hele dag al onder de 2k op Krakenmultipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:59:
Wanneer gaat BTC onder die 2000euro.
coinbase staat hem 2016euro a 2010euro!alki schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:02:
Op coinbase ook
Niet $ hé
Ik bedoel als je hem koopt!
op de grafiek staat hij 1985euro ja.
Maar je betaalt wel 2010euro.
[ Voor 22% gewijzigd door multipasser op 31-05-2017 16:03 ]
sorry verkeerd gelezen je hebt gelijk
[ Voor 73% gewijzigd door alki op 31-05-2017 16:04 ]
Je kan toch een buy order opvoeren voor de prijs die je ervoor wil betalen onder de 2000.multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:03:
[...]
coinbase staat hem 2016euro a 2010euro!
Niet $ hé
Ik bedoel als je hem koopt!
op de grafiek staat hij 1985euro ja.
Maar je betaalt wel 2010euro.
Op je favoriete exchange.
Nee, 4 weken geleden (ofja op 8-5, toen stond ETH al 80 eu per stuk) 5 ETH, 0.5 BTC en 12 LTC gekocht. Heb wel nog wat zitten handelen op polo maar eigenlijk ben ik van mijn ETH afgebleven. Met wat winst links en rechts het volume opgehoogd van 5 naar 10 en zojuist 4.8 ETH weer ingewisseld voor 0.5 BTC. Waardoor ik nu 1 BTC, 5.1 ETH en 8.7 LTC over heb, naast 20 waves en 15 stratis.Mirved schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:00:
[...]
Heb je zitten handelen? Als je 4 weken geleden ETH had gekocht en niks gedaan had, had je nu 5546 euro
Dus weer even hodlen, maar als het een zakt en het ander stijgd dan ga ik een beetje tussen de twee zitten traden denk ik.
edit: wat jij trouwens beschrijft is wat wij hier de koe in de kont kijken noemen. Als ik dat vooraf had geweten had ik voor 10K ETH gekocht.
[ Voor 8% gewijzigd door loewie1984 op 31-05-2017 16:08 ]
Ik heb een tijdje geleden 1 ETH en 200 XRP gekocht. ETH is bezig met een sterke stijging, dus zal ik deze XRP traden voor nog wat ETH of gewoon de XRP hodlen?
Lokale wetgevingen, zeg jij... Maar ik kan niet zo snel vinden waar dit bedrijf dan gelokaliseerd moet zijn.DaCoTa schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:25:
[...]
Alle producten waar je de brug tussen fiat en crypto moet oversteken krijgt met KYC te maken. In dit geval lijkt me KYC wenselijk en een toevoeging aan het product, iets waardoor ze niet zomaar uit de lucht geschoten kunnen worden door lokale wetgevingen.
De naam doet Monaco vermoeden, maar ik zie nergens staat dat dat zo is.
Mijn gedachten beginnen steeds meer te jeuken, ik kan me amper voorstellen dat VISA met een bedrijf zonder locatie in zee zou gaan.
Vanavond toch maar ff de Whitepaper uitpluizen.
"Secrets are only secrets if they are secret."
Mijn geld stond bij coinbase. Daar gaat dat niet?Defector schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:05:
[...]
Je kan toch een buy order opvoeren voor de prijs die je ervoor wil betalen onder de 2000.
Op je favoriete exchange.
Ik had het naar Bitstamp moeten sturen.
Soit ik heb maar gekocht.
Het is voor de long en die 10euro maakt niet uit.
Mijn reactie was meer op de toepassing van KYC in het algemeen, had de whitepaper nog niet gelezen. Heb er nu net doorheen gescanned en mijn eerste idee is dat het nogal een rare geklunstelde constructie is om een debitcard te maken gekoppeld aan ETH. Zou het veel logischer vinden om hem aan een liquide exchange te koppelen en dan direct marktprijzen te gebruiken op het moment van afrekenen, ipv de tussenweg van andere tokens.Giftcard schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:11:
[...]
Lokale wetgevingen, zeg jij... Maar ik kan niet zo snel vinden waar dit bedrijf dan gelokaliseerd moet zijn.
De naam doet Monaco vermoeden, maar ik zie nergens staat dat dat zo is.
Mijn gedachten beginnen steeds meer te jeuken, ik kan me amper voorstellen dat VISA met een bedrijf zonder locatie in zee zou gaan.
Vanavond toch maar ff de Whitepaper uitpluizen.
Dan moet je even een Gdax account aanmaken, dat is gelinked aan Coinbase (dus je hoeft geen aparte registratie / verificatie meer te doen als je dat voor Coinbase al gedaan hebt). Vervolgens kun je de EUR vanuit je Coinbase account naar je Gdax account sturen (gratis, instantaan) en op Gdax een order inleggen.multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:11:
[...]
Mijn geld stond bij coinbase. Daar gaat dat niet?
Ik had het naar Bitstamp moeten sturen.
Soit ik heb maar gekocht.
Het is voor de long en die 10euro maakt niet uit.
Op het moment van schrijven hangt Gdax een paar euro onder de 2K. De maker-fee op Gdax is 0, dus als je een limit order inlegt onder de laagste verkooporder, dan betaal je geen fee.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik heb ook een straatje ETH en XRP. 4 maanden geleden was de XRP uit mijn hoofd 0.04 EU . En nu dus 0.3EU.JanStrikwerda schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:10:
Ik heb een tijdje geleden 1 ETH en 200 XRP gekocht. ETH is bezig met een sterke stijging, dus zal ik deze XRP traden voor nog wat ETH of gewoon de XRP hodlen?
Dat is nogsteeds een leuke winst.
HODL is vasthouden.
Als je niet wil HODLen, dan kan je daytraden.. en dat kan zelfs nog in XRP als je wil
Lol dat je er zo serieus op ingaatloewie1984 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:43:
[...]
Ja, dan koop ik ETH bij, dat staat echt niet op vandaag tot morgen op 1000 eu.
En ik denk dat BTC toch dé munt blijft, en er is wellicht plek voor 2 of 3 grote munten, maar kan me niet voorstellen dat we straks met 50+ munten van allemaal meer dan 100 eu zitten.
Wat is het succes van dash, zcash?!
En vrouwlief schrok zich een hoedje, 4 weken geleden ingestapt met 2k, wat nu al 3.5k waard is (bij uitbetalen) het risico blijft nog steeds, maar ik krijg haar nog wel zo ver om nog wat meer te investeren als het daadwerkelijk die richting op gaat.
Iedereen vraagt zich steeds af: Shit ben ik niet te laat met instappen, ik denk dat die vraag voor BTC en ETH gewoon met nee beantwoord kan worden. Nee je bent nog niet te laat.
Denk (hoop) wel dat je gelijk hebt hoor
Mijn vrouw heeft 2 dagen niet tegen me gesproken toen ze 'ontdekte' dat ik 1400€ van de rekening had geïnvesteerd.
Toen ik dit weekend vertelde dat het verdubbeld was stelde ze voor om de rest van ons spaargeld ook te investeren

Ja. Vind het ook steeds onlogischer klinken.. next.. Nog een leuke tip?DaCoTa schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:13:
[...]
Mijn reactie was meer op de toepassing van KYC in het algemeen, had de whitepaper nog niet gelezen. Heb er nu net doorheen gescanned en mijn eerste idee is dat het nogal een rare geklunstelde constructie is om een debitcard te maken gekoppeld aan ETH. Zou het veel logischer vinden om hem aan een liquide exchange te koppelen en dan direct marktprijzen te gebruiken op het moment van afrekenen, ipv de tussenweg van andere tokens.
Zo dit topic gaat hard zeg, even een ordinaire tvp.
Edit:
Toch wat nuttigs, mijn vrouw is ook enthousiast geworden over crypto's. Samen een deel van ons spaargeld er in gestoken. We waren er vroeg bij dus het staat al een tijd leuk in de plus.
De discussie laait nu wel op wanneer we er uit stappen. Hebben jullie al een doel gesteld wanneer je uit gaat cashen?
Edit:
Toch wat nuttigs, mijn vrouw is ook enthousiast geworden over crypto's. Samen een deel van ons spaargeld er in gestoken. We waren er vroeg bij dus het staat al een tijd leuk in de plus.
De discussie laait nu wel op wanneer we er uit stappen. Hebben jullie al een doel gesteld wanneer je uit gaat cashen?
[ Voor 75% gewijzigd door Noxa op 31-05-2017 16:20 ]
@Fire69 Ja hap hap
Maar ik zou dat niet aandurven geld van de rekening gebruiken zonder overleg. Dat heb ik gezien bij iemand uit mijn schoonfamilie die in een "too good to be true" verhaal stapte omdat ie een dure iPad niet bij Apple wilde kopen, maar via marktplaats en zich toen voor 3K heeft laten aftroggelen, overgemaakt met Western Union en puntje bij paaltje niets geleverd heeft gekregen, zonder medeweten van de wederhelft.
Mijn vrouw begon erover toen ik periodiek vertelde wat de bitcoin deed, toen zei ze: "We gaan nu instappen of je kapt ermee om te vertellen wat ie waard is want je hebt het er al 3 jaar over". Toen besloten we in te stappen, en ja vooralsnog geen spijt. Heb ook uitgelegd wat de risico's waren, dat de waarde kan devalueren, dat als er geld op een exchange staat de exchange plat gelegd kan worden door een interne gebeurtenis of hackers. Dat heeft ze geaccepteerd.
Mijn vrouw begon erover toen ik periodiek vertelde wat de bitcoin deed, toen zei ze: "We gaan nu instappen of je kapt ermee om te vertellen wat ie waard is want je hebt het er al 3 jaar over". Toen besloten we in te stappen, en ja vooralsnog geen spijt. Heb ook uitgelegd wat de risico's waren, dat de waarde kan devalueren, dat als er geld op een exchange staat de exchange plat gelegd kan worden door een interne gebeurtenis of hackers. Dat heeft ze geaccepteerd.
Kan niet inloggen op Gdax! Ik zit vast op de verficiatie module.Rannasha schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:14:
[...]
Dan moet je even een Gdax account aanmaken, dat is gelinked aan Coinbase (dus je hoeft geen aparte registratie / verificatie meer te doen als je dat voor Coinbase al gedaan hebt). Vervolgens kun je de EUR vanuit je Coinbase account naar je Gdax account sturen (gratis, instantaan) en op Gdax een order inleggen.
Op het moment van schrijven hangt Gdax een paar euro onder de 2K. De maker-fee op Gdax is 0, dus als je een limit order inlegt onder de laagste verkooporder, dan betaal je geen fee.
Ik was het syncroon met Coinbase aan het registeren en verifiëren en toen ging wat mis.
Ik kon op Gdax niet kiezen voor verificatie via telefoon enkel webcam, en dat is moeilijk op een macpro!
support is op de hoogte.
Een doel stellen is goed.. Dat heb ik ook gedaan.Noxa schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:18:
Zo dit topic gaat hard zeg, even een ordinaire tvp.
Edit:
Maar je doel hangt af van je initiele inleg.
Bijv:
Stap je nu in met een ton, dan kan je doel zijn dat je een appartement in Dubai wil kopen.
Maar stap je nu in met 100eur, dan is leuke 2e hands auto een leuk doel.
Edit:
Het is niet erg om je doel bij te stellen, bijv als het beter gaat als verwacht.. maar koop wel die auto en ga door met de rest van de coins die je overhoudt. blijf bij je doel...
Als je je niet aan je doel kan houden, dan zijn er mensen die dat een verslaving noemen.
[ Voor 16% gewijzigd door Giftcard op 31-05-2017 16:27 ]
Van €100 een tweedehandswagen maken lijkt mij al een vrij uitgebreid doel, maar moet wel mogelijk zijnGiftcard schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:24:
[...]
Een doel stellen is goed.. Dat heb ik ook gedaan.
Maar je doel hangt af van je initiele inleg.
Bijv:
Stap je nu in met een ton, dan kan je doel zijn dat je een appartement in Dubai wil kopen.
Maar stap je nu in met 100eur, dan is leuke 2e hands auto een leuk doel.
Misschien een hele specifieke vraag maar ik heb zojuist een .eth adres weten te bemachtigen via de ENS. Weten jullie misschien welke sites/apps dit al geimplementeerd. Ergo, dat ik ether kan sturen naar xxxxx.eth ipv een 0x......adres. Ik weet dat metamask dit al kan maar het zou tof zijn als een ios app dit ook kan.
op dit moment wordt alleen BTC ondersteund in Brave. Goede snelle browser trouwens.Mirved schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:40:
[...]
Lijkt mij dat je een adres koppelt aan je browser en iedere keer als je reclames voorgeschoteld krijgt zul je een kleine vergoeding krijgen in BAT
Dit topic gaat over handel en koers, alle overige vragen horen in het bitcoin topic.symen89 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:28:
Misschien een hele specifieke vraag maar ik heb zojuist een .eth adres weten te bemachtigen via de ENS. Weten jullie misschien welke sites/apps dit al geimplementeerd. Ergo, dat ik ether kan sturen naar xxxxx.eth ipv een 0x......adres. Ik weet dat metamask dit al kan maar het zou tof zijn als een ios app dit ook kan.
Bitcoin topic - deel 2
[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 31-05-2017 16:30 ]
Dat hangt er weer vanaf hoe lang je er over wil doen... Als je morgen die auto nodig hebt, tja dan wordt het lastig.Matsooh schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:27:
[...]
Van €100 een tweedehandswagen maken lijkt mij al een vrij uitgebreid doel, maar moet wel mogelijk zijnIk ben met een klein bedrag ingestapt, gewoon voor een kleine zakcent te winnen, dat hoeft echt niet veel te zijn, en gewoon het plezier. Denk niet dat ik van die inleg rijk zal worden, en dat is ook niet de bedoeling
Ik ben bijv 2 jaar geleden ingestapt met een paar honderd, daar kan nu een leuke 2e hands auto van gekocht worden. Maar dat is mijn doel niet
Horen Ethereum gerelateerde vragen ook in het bitcoin topic? komt bij mij een beetje over als vloeken in de kerkErnemmer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:30:
[...]
Dit topic gaat over handel en koers, alle overige vragen horen in het bitcoin topic.
Bitcoin topic - deel 2

WtfVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:30:
Kraken < 4 uur voor mijn sepa deposit. Top
Coinbase binnen de 24u en Bitstamp was 5 dagen
Volgens mij wel, zie onderaan dit topic.symen89 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:32:
[...]
Horen Ethereum gerelateerde vragen ook in het bitcoin topic? komt bij mij een beetje over als vloeken in de kerk
Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
Ik had op kraken ook 1 keer een transfer in die orde van grote kwa tijd. De 2e werd over de nacht heen getilt.multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:32:
[...]
Wtfis dat technisch bijna mogelijk?
BAT uitverkocht in letterlijk 1 blok. Had eventjes gewacht (10 seconden) omdat ik wou zeker zijn dat de blok bereikt was, heb er nu geen. fuck this
Onthou deze uitspraak goed als die zometeen 0.0 waard islieu10ant schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:33:
BAT uitverkocht in letterlijk 1 blok. Had eventjes gewacht (10 seconden) omdat ik wou zeker zijn dat de blok bereikt was, heb er nu geen. fuck this
lol, same here. Ik was even aan het refreshen om te zien of inderdaad de 640 bereikt was. Transactie sturen en niks... Waar heb je gelezen dat het uitverkocht is?lieu10ant schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:33:
[ Voor 5% gewijzigd door AOC op 31-05-2017 16:36 ]
Waarom denk je dat?Ryan1981 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:34:
[...]
Onthou deze uitspraak goed als die zometeen 0.0 waard is
Dat denk ik niet, maar zou zomaar kunnen of niet?
Als ik 50% (of meer) van de hypotheek van mijn huis af kan lossen stappen we uit.Giftcard schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:24:
[...]
Een doel stellen is goed.. Dat heb ik ook gedaan.
Maar je doel hangt af van je initiële inleg.
1 day 19 hrs ago hè.lieu10ant schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:38:
https://etherscan.io/token/Bat#balances
5 whales die alle BAT opgekocht hebben.
ok?
De meeste mensen deugen!
https://www.thesun.co.uk/...tcoin-nhs-pound-sterling/
"Japan-based Mt. Gox is the largest bitcoin exchange. It was launched in July 2010, and by 2013 was handling 70% of all bitcoin transactions."
"Japan-based Mt. Gox is the largest bitcoin exchange. It was launched in July 2010, and by 2013 was handling 70% of all bitcoin transactions."
Iemand had nog een artikel op de plank liggen uit 2013 q2 of de eindredacteur had niet zo'n zin om het te lezenRookert25 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:40:
https://www.thesun.co.uk/...tcoin-nhs-pound-sterling/
![]()
Nee, de lijst is nog aan het opbouwen, duurt blijkbaar een tijdje.lieu10ant schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:38:
https://etherscan.io/token/Bat#balances
5 whales die alle BAT opgekocht hebben.
ok?
Verwijderd
Verbaasde me ook al...1.5 week gewacht op Tier 3 dus had hier ook wel een paar dagen verwacht. Misschien dat ze extreem grote bedragen voorrang geven?multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:32:
[...]
Wtfis dat technisch bijna mogelijk?

Verwijderd
32 cent top nu 19-20 centGiftcard schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:14:
[...]
Ik heb ook een straatje ETH en XRP. 4 maanden geleden was de XRP uit mijn hoofd 0.04 EU . En nu dus 0.3EU.
Dat is nogsteeds een leuke winst.
HODL is vasthouden.
Als je niet wil HODLen, dan kan je daytraden.. en dat kan zelfs nog in XRP als je wil
https://icostats.com/Ryan1981 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:38:
[...]
Dat denk ik niet, maar zou zomaar kunnen of niet?
Denk het niet.
China ontploft: https://cryptowat.ch/okcoin/btcusd
Zo'n sprong om 23:06 "lokale" (centrale) tijd in China ... wut.
De meeste mensen deugen!
Waterkoker schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:34:
[...]
lol, same here. Ik was even aan het refreshen om te zien of inderdaad de 640 bereikt was. Transactie sturen en niks... Waar heb je gelezen dat het uitverkocht is?
https://basicattentiontoken.org/terms-and-conditions/index.html2. Commencement and Duration of Token Sale
The Company’s sale of BAT will (a) begin at the time that mining commences on Ethereum block 3,798,640 and (b) continue until the time that (i) 156,250 Ether has been received by Company or (ii) mining commences on Ethereum block 3,963,480, whichever is earlier (the “Sale Period”).
De limiet van 156250 ETH is al bereikt. Ik greep er ook naast helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door Bonez0r op 31-05-2017 17:14 ]
There go the goddamn brownies.
Waarom, je kan er toch niet in handelen?Bonez0r schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:07:
[...]
[...]
https://basicattentiontok...and-conditions/index.html
De limiet van 156250 ETH is al bereikt. Ik greep er ook naast helaas.
$35 miljoenBonez0r schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:07:
[...]
[...]
https://basicattentiontok...and-conditions/index.html
156250 ETH is al bereikt.

Iedereen zover krijgen om reclame te gaan kijken voor een (minimale hoeveelheid) geld
Iedereen zover krijgen om die Brave browser te installeren
Extensies te ontwikkelen voor andere browsers en iedereen die te laten installeren
Publishers interesseren
Advertisers interesseren
En het hele koop/verkoop van die Tokens nog regelen (is nog niks over bekend volgens mij?)
Zal vast wel goed komen
IMO als een hardware wallet 1% van je total assets kost, zou ik aanraden er eentje te kopen.PHPResource schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:06:
Het is wellicht al een keer benoemd, maar welk programma gebruiken jullie voor de storage voor ETH coins? Ik gebruik nu myetherwallet.com, maar dat is online en vertrouw ik niet helemaal.
En gebruiken jullie ook Electrum als BTC wallet?
ps; ik ga nog wat gulden omzetten naar ETH, zit na een jaar bijna geen winst op!
BAT kan al gehandeld worden op https://etherdelta.github.io/#BAT-ETH
[ Voor 18% gewijzigd door DaCoTa op 31-05-2017 17:17 ]
Waarom niet 1 op je telefoon en dezelfde op je PC?DaCoTa schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:15:
[...]
IMO als een hardware wallet 1% van je total assets kost, zou ik aanraden er eentje te kopen.
[...]
Telefoon wordt (in geval van iPhone) ook gebackupt naar iCloud (encrypted) en met je passphrase kun je altijd weer een nieuwe syncen. Bv. Jaxx
Ik wil niet met een telefoon rondlopen waar meer dan €6000,- aan waarde op staat. Telefoons zijn namelijk een target, zowel voor diefstal als voor 0-day exploits. Het is niet onvoorstelbaar om zoiets als WannaCry te hebben die unpatched Android versies targetten. Zeker als meer en meer mensen cryptowallets op hun telefoon hebben staan.stok schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:19:
[...]
Waarom niet 1 op je telefoon en dezelfde op je PC?
Telefoon wordt (in geval van iPhone) ook gebackupt naar iCloud (encrypted) en met je passphrase kun je altijd weer een nieuwe syncen. Bv. Jaxx
[ Voor 24% gewijzigd door DaCoTa op 31-05-2017 17:21 ]
Maar je tel. (nogmaals in geval van iPhone; Android weet ik niet) is voorzien van prima encryptie en locks. Kan evt. op afstand gewist worden..DaCoTa schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:20:
[...]
Ik wil niet met een telefoon rondlopen waar meer dan €6000,- aan waarde op staat.
Zonet zie ik het volgende in mijn coinbase account login history, 2 uur geleden en ook 4 dagen geleden. (exact hetzelfde)
verified second factor api 54.175.255.198 United States about 2 hours ago
verified second factor api 54.175.255.198 United States 4 days ago
Verder niks, geen signin. Hoe kan er nu iemand de second factor verifieren, maar niet inloggen?
Wtf??
Dit is een account op een email waar NIEMAND weet van heeft, mijn pc is net geformatteerd en telefoon is ook clean met google auth codes.
Verder niks, geen signin. Hoe kan er nu iemand de second factor verifieren, maar niet inloggen?
Wtf??
Dit is een account op een email waar NIEMAND weet van heeft, mijn pc is net geformatteerd en telefoon is ook clean met google auth codes.
Zal gewoon server zijn?lieu10ant schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:23:
Zonet zie ik het volgende in mijn coinbase account login history, 2 uur geleden en ook 4 dagen geleden. (exact hetzelfde)
Wtf??
bij mij ook.
phone verified api 54.175.255.208 United States 10 days ago
verified second factor api 54.175.255.208 United States 10 days ago
phone added api 54.175.255.208 United States 10 days ago
Wat bedoel je met server?multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:25:
[...]
Zal gewoon server zijn?
bij mij ook.
phone verified api 54.175.255.208 United States 10 days ago
verified second factor api 54.175.255.208 United States 10 days ago
phone added api 54.175.255.208 United States 10 days ago
Bitstamp schiet ook omhoog https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
Bedankt voor de antwoorden! Als ik het zo lees is myetherwallet.com dus veilig genoeg, alsmede Electrum voor de bitcoin.
Rest mij de vraag of er een plek is om Gulden om te zetten naar andere coins ergens? Ik vermoed van niet..
Rest mij de vraag of er een plek is om Gulden om te zetten naar andere coins ergens? Ik vermoed van niet..
Verwijderd
Huh, pril? Die bestaat toch al een jaar of 4?icecreamfarmer schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:01:
Heb eergisteren energy coins gekocht. NL initiatief en noge rg pril maar heb er vertrouwen in. Risico zal overigens niet laag zijn.
Destijds was er in ieder geval ook al Energy Coin van een Nederlandse dev
Litebit.euPHPResource schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:33:
Ik dacht dat BAT nog niet publiekelijk was. Hoe zit dit preciesDaCoTa schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:15:
[...]
IMO als een hardware wallet 1% van je total assets kost, zou ik aanraden er eentje te kopen.
[...]
http://twitter.com/cnLedger/status/869934911179735040ASW1 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:40:
[...]
Wat is er aan de hand? Ziet eruit als een exchange met een arbitrageprobleem.
BREAKING: We received report that OKCoin (CN site) resumed withdraws!
W/d limit based on vip level, starting from 10BTC/200LTC/1000ETH daily
[ Voor 24% gewijzigd door Tourniquet op 31-05-2017 17:45 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Volatile pest
Zou je het doen? -96 procent lolWaterkoker schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:59:
Via liqui.io kan je dus bat kopen? Zijn er nog met exchanges?
Nu snap ik het niet. In de whitepaper stond dat je het niet kon verhandelen?Waterkoker schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:59:
Via liqui.io kan je dus bat kopen? Zijn er nog met exchanges?
En 2 minuten later is er al een exchange?
hadden ze niet ineens het totaal aantal coins verhoogd voor de ico? lekker betrouwbaar.multipasser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:00:
[...]
Nu snap ik het niet. In de whitepaper stond dat je het niet kon verhandelen?
En 2 minuten later is er al een exchange?
Wat is een klein bedrag? Laat even weten of en hoe het gelukt is, wellicht doe ik meeWaterkoker schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:02:
[...]
Klein bedrag primawil wel zien wat het doet als de paniek voorbij is
Vandaag geen tijd om het uit te zoekenPHPResource schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:03:
[...]
Wat is een klein bedrag? Laat even weten of en hoe het gelukt is, wellicht doe ik mee
Max 50€
Ik ben geen Mod maar misschien kunnen we eens terug ontopic gaan?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
[ Voor 72% gewijzigd door .oisyn op 31-05-2017 18:29 ]
Mooi om te zien dat BTC en ETH eens hun eigen gang gaan in plaats van elkaar compleet te volgen.
Dash deze middag aan 115euro in order staan. Toch last minute geannulleerd.. zucht.
Deze leeft ook terug.
Deze leeft ook terug.
etherchain.org @etherchain_org
because of the ongoing BAT token sale Ethereum pool payouts will be delayed for the next few hours
because of the ongoing BAT token sale Ethereum pool payouts will be delayed for the next few hours
Ah vandaar ik was in de war met de oude batcoin.
https://basicattentiontoken.org/
Even gelezen ik heb er niet echt vertrouwen in en dan moet je nog gaan gebruik maken van de Brave browser.
1.0 BAT: BAT wallet integrated with the Brave browser. Verification and trans-
actions to be handled by Brave’s internal Zero Knowledge Proof ledger system to
protect individual user anonymity from advertisers, publishers and third parties.
Ad inventory will be valued, and transactions will be calculated from reported
Basic Attention Metric (BAM) data.
Even gelezen ik heb er niet echt vertrouwen in en dan moet je nog gaan gebruik maken van de Brave browser.
protect individual user anonymity from advertisers, publishers and third parties.
[ Voor 49% gewijzigd door FNale op 31-05-2017 18:47 ]
snelle browser hoor.ChrisdeW schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:47:
Ah vandaar ik was in de war met de oude batcoin.
Heb mn laatste beetje lisk maar van de hand gedaan, gezien de populariteit van stratis. Heb er geen vertrouwen in dat die nog terug komt.
Vreemd ding ineens, via Exodus restant LTC omgezet in ETH via de interne exchange (die gebruikt shapeshift) ik verstuurde 8.32926872LTC voor 0.86688475451361ETH. Als ik de transactie details bekijk is alles correct uitgevoerd, zijn er meer dan 6+ bevestigingen (47 inmiddels). Echter in Exodus zou ik nu een totaal van 6 ETH moeten hebben, echter staat er nog steeds 5.1.
Kan ik de url van de transactie van shapeshift en blockcypher hier plaatsen ter inzage of staan daar gekke dingen in die ik voor me moet houden, is me nog niet helemaal duidelijk.
Kan ik de url van de transactie van shapeshift en blockcypher hier plaatsen ter inzage of staan daar gekke dingen in die ik voor me moet houden, is me nog niet helemaal duidelijk.
ShapeShift post net in Slack dat hun ETH daemon vol staat met BAT ICO spul en dat alle ETH heen en terug transfers serieus langer duren dan normaal.loewie1984 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:10:
Vreemd ding ineens, via Exodus restant LTC omgezet in ETH via de interne exchange (die gebruikt shapeshift) ik verstuurde 8.32926872LTC voor 0.86688475451361ETH. Als ik de transactie details bekijk is alles correct uitgevoerd, zijn er meer dan 6+ bevestigingen (47 inmiddels). Echter in Exodus zou ik nu een totaal van 6 ETH moeten hebben, echter staat er nog steeds 5.1.
De meeste mensen deugen!
Top, dan weten we waar het aan ligt he. Even wachten dus.Cassius schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:20:
[...]
ShapeShift post net in Slack dat hun ETC daemon vol staat met BAT ICO spul en dat alle ETH heen en terug transfers serieus langer duren dan normaal.
edit: ik zat wat yt video's te kijken vrij recent:
De man achter shapeshift en prims en geen onbekende in de blockchain wereld:
Ander filmpje waarvan we hopen dat het bewaarheid wordt:
Echter vond ik het commentaar eronder nog veel interessanter, waarbij enkele beweringen worden gedaan die men toch niet kan ontkennen:
Ik denk dat het spannende tijden gaan worden, zal me niets verbazen als ETH aan het einde van het jaar naast BTC staat.Ethereum is already witnessing the Ice Age. The point where the increasing supply drops significantly due to amount of transactions on the network. So ethereum is going to actually go up in value contrast to how it has been performing supply wise. Also, while I do agree hype has something to do with it, I do not see a huge "correction" incoming. There has been enormous dips in price recently. For example, it went from 10 to 20, to 15, all the way up to 53, down to 32, up to 80, down to low 60s, up to 140, down to 120, up to 180, down to 132, and now it's at 190. Also, if you take Metcalfe's law into consideration, Ethereum should actually be worth twice as much right now. Ethereum has been steadily growing in price relative to total transactions and usage, but now the usage and transactions have spike tremendously, and they far outweigh the price relative to it. Will we see a correction? If you are thinking a 50% correction, I highly doubt that we will stay there. The corrections we have seen have been flash dumps which has gotten swallowed up and back to median in hours. For a true "correction" to happen, we would have to see zero development in ethereum and for ethereum to simply stagnate, like bitcion. Yet even bitcoin has been going up regardless of no development pushing it forward in utility. What we are witnessing with ethereum is yes hype, but also traction. ICO's are coming out nearly every week, EEA is announcing members bi-monthly, huge businesses are looking into ETH. Raiden is well on it's way. Big meetings are being held about ETH. Metropolis is due by September. Devcon 3 is in October. Dapps will be coming online within the next 6 months. This is not a bubble, because it isn't filled with hot air. It may be a bubble for cryptocurrency as a whole, but not for ETH.
[ Voor 80% gewijzigd door loewie1984 op 31-05-2017 19:35 ]
Kan ik direct via Kraken ETH versturen naar liqui.io ?
Vanuit Kraken moet ik bij de Withdrawal "Description" invullen. Wat vult men hier in?
Vanuit Kraken moet ik bij de Withdrawal "Description" invullen. Wat vult men hier in?
Verwijderd
Waar slaat het eerste getal op bij een fee? Bijv 0.1 / 0.25%
Ik zie dit op meerdere sites gebruikt worden..
Kopen kost 0,1% en verkopen kost 0.25% feeVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:51:
Waar slaat het eerste getal op bij een fee? Bijv 0.1 / 0.25%
Zie uitleg enkele posts hieronder.
[ Voor 7% gewijzigd door Ernemmer op 31-05-2017 20:06 ]
Bij Poloniex niet. Daar is de lage fee voor diegene die een order in de boeken zet en de hoge fee voor diegene die de order neemt. (of zeg ik nu iets heel geks?)
Wilde altijd al iets over computers weten
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om