Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.119 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:38
MrAcid schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:21:
[...]

Wachtwoord intypen terwijl je niet op internet zit maakt geen verschil t.o.v. wél connected zijn. Moet uiteindelijk toch gewoon over de lijn en een keylogger stopt niet als je geen verbinding hebt.
Maar hij voelt zich er goed uit, dat is waar t om draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
dj_tjerk schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:06:
[...]

Eh, nee, totaal niet zelfs. Zowel Stellar als Ripple halen hun snelheid (tx/s) omdat ze behoorlijk gecentraliseerd zijn. Dit is de bekende three-way trade-off: decentralisatie, schaalbaarheid en veiligheid. Je mag er uit deze drie maar twee kiezen :)
En bitcoin (en zowat alle crypto's) is decentraal en veilig, maar loopt tegen een schaalbaarheids probleem aan.

Je post deed me trouwens denken aan een of andere theorie of wet over netwerken, ook iets met two-out-of-three. Ik weet zeker dat latency er één van was. Ik heb me net rot gezocht maar kan het niet vinden. Het is vernoemd naar een persoon. Misschien dat de IT'ers hier weten wat ik bedoel? Anders blijf ik het me afvragen en kan ik vanavond niet slapen. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:04:
Net geverifieerd door Waves/Coinomat om met SEPA Waves te kopen. Zal wel allemaal ok zijn en mijn stereotype alarm zal wel te snel afgaan. Identificatie check door met iemand met zwaar Russisch accent en het uiterlijk van een onderwereldfiguur te chatten op een Duitse app om vervolgens een week niets meer te horen en dan in een mail zonder opmaak een Iban van bank in Praag te krijgen

Dan denk ik dus koeloejoek.
Maar... waarom? Het is toch veel aantrekkelijker om bijvoorbeeld BTC te kopen bij bitonic of zo, die naar je Bittrex account te sturen en daar Waves te kopen?

[ Voor 32% gewijzigd door Bonez0r op 01-06-2017 18:43 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:51
Bonez0r schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:06:
[...]

Daarom is het standaard advies ook "buy the dip" hè, niet "sell the dip" :P
Ja, maar die dip moet toch ergens beginnen? :)
Als je op dat moment kan verkopen en dan op het einde van de dip inkopen...
Maar het lukt me dus nooit om op het juiste moment te kopen :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonkers12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-12-2023
Cassius schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:41:
[...]

1. Als BTC, maar dan veel kleiner. Zelfde voor punt 4.
2. Waar BTC Core nu voor strijdt, tevens lost dat verschil nummer 5 op mocht die strijd lukken (kwestie van tijd)
3. Er zijn volgens mij BTC pools (slush?) die dit ondersteunen, niet zeker!
6. Niet echt partnership, maar ze verkopen hun huid gewoon erg goed.

[afbeelding]

Ik denk dat de munt toch echt vlucht heeft genomen door een aantal dingen: hype, segwit en hun https://www.digibyte.co/digibyte-gaming plan. Het is echter geen groots innovatieve munt, zie ook de Github commits - het is en blijft een 95% BTC clone waarbij de eerste user van het Digibyte team pas stevig begon te committen richting einde 2016/being 2017 waar ook veel PR merges/readme/testing in zit.

Dus wat is mijn gedachte - super tof als je er flinke winst mee gemaakt hebt, maar er staat technisch volgens mij een beperkt aantal dingen op de rol en ik vraag af of ze de power-to-execute hebben om die zelf te bewerkstelligen. Ik denk dat ze gewoon heel goed vermarkten welke relaties/business programma's ze optuigen.
Ja precies die zijn natuurlijk niet echt samen te vergelijken. Ja hopen dat dit gaat lukken inderdaad. Ja vooral de DIGUSIGN/DIGIBYTE GAMING/BLOCKCHAIN zijn heel belangrijk natuurlijk. Bedankt voor de extra informatie hierover! Ja ik heb er wel al paar duizend winst op gemaakt ja. Heeft veel te maken met aankomende events en hype idd.
speedyjules07 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:06:
[...]

Op zich een goede opsomming, afgezien dat er geen officiele partnership is met Minecraft, het zijn zoals door anderen aangegeven maar een paar private servers die DGB ondersteunen.

Het gaming gedeelte valt juist iets meer op de achtergrond, Digusign is waar de focus op ligt, het tracken van goederen/publicaties op de blockchain:

http://digusign.com

Verder valt het mij op dat veel mensen van coin naar coin springen, om maar net die ene stijging mee te pakken, zonder verder veel te verdiepen in de daadwerkelijke achtergrond. Naar mijn idee kun je veel meer profiteren van het onderzoeken van daadwerkelijk goede projecten, contact zoeken met de developers en de community (Slack/Telegram) en gewoon vragen stellen.

Ja, er kan hier informatie worden gegeven en er kunnen tips gegeven worden, maar uiteindelijk moet je zelf de moeite doen om informatie te vergaren en misschien proberen wat meer lange termijn te denken.

Daarnaast werken alle markten in cycli. Al is een project nog zo goed, als deze al 300% gestegen is in een kort tijdsbestek, dan is het waarschijnlijk niet het beste moment om te investeren als je hoopt op korte termijn winst te maken. Je kiest eerst de projecten uit die matchen met wat jij denkt dat vatbaar is en potentie heeft, vervolgens probeer je een mooi instappunt te vinden en beoordeel je de situatie vandaar verder, door middel van het up to date blijven van gaande ontwikkelingen binnen het platform.

Als je meer wilt day traden, dan moet je je toch meer verdiepen in de technische kant van het verhaal. Daarbij is de fundamentele basis misschien minder van belang.

Drie goede sites om je hier verder in te verdiepen:

http://www.investopedia.com/
https://stockcharts.com/
https://www.babypips.com/
Dat lees ik ook veel op Reddit of in telegram groups, mensen die niet verdiepen in de coin of een TA zullen maken maar gewoon de mensen massa zullen volgen. :P Ik vindt het belangrijk dat ik weet wat de technologie is voordat ik mijn centjes daarin stop zodat ik een aantal factoren heb waarop ik kan afwegen of dit in de toekomst waarde gaat hebben, dus geen flop zoals de meeste coins. Ja op SLack en Telegram zitten ook erg veel professionals die al veel ervaring hebben in het crypto wereldje idd. Ik sta zelf meer voor de long term coins dus HODL.... Dat is gewoon belangrijkste wat ik geleerd heb dat je tijdens een pump of dump de emoties moet uitschakelen en meer in langer termijn moet denken. Daardoor ben ik me heel erg aan het verdiepen in tradingview waarbij veel mensen hun gedachten posten waar de koers binnen een X tijd zal begeven. Ben deze nu zelf ook al aan het samenstellen kijken of ik het een beetje kan inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De BTC dipt weer ietsjes, het zal.
(OT) en de felies voor @Rannasha ik lees zijn postings met veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:21
Ik snap even niet hoe de 'hacker' toegang kon krijgen tot zijn Gmail-account. Het slachtoffer belde het nummer - waarschijnlijk in beheer van de hacker - en vervolgens wordt zijn Gmail account gekraakt? Hoe moet zijn wachtwoord ooit geraden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:09
Ik moet ook zeggen dat ik de beveiliging van Gmail ook goed vind. Elke keer dat ik buiten mijn comfort zone inlog, krijg ik daar een melding van en de keer dat ik zo stom was om via een neppe pagina in te loggen, werd de inlogpoging netjes geblokkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Orangelights23 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:51:
[...]

Ik snap even niet hoe de 'hacker' toegang kon krijgen tot zijn Gmail-account. Het slachtoffer belde het nummer - waarschijnlijk in beheer van de hacker - en vervolgens wordt zijn Gmail account gekraakt? Hoe moet zijn wachtwoord ooit geraden zijn?
Als ik het goed begrijp heeft de hacker naar Verizon gebeld en zich als het slachtoffer voorgedaan om zo zijn telefoon te kunnen overnemen en sms 2fa te kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

RaptorXS schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:50:
De BTC dipt weer ietsjes, het zal.
(OT) en de felies voor @Rannasha ik lees zijn postings met veel plezier. :)
Zo toevallig is dat niet ;) Vanmiddag op basis van dit zelf in elkaar geflanste grafiekje (voor trading partner) besloten BTC te verkopen en savonds (nu) weer terug te kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K8ECDX3nG7Art6x0Ym1uzqhx/full.jpg

Voorlopig alles volgens verwachting ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 01-06-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
OT Een beetje tweaker gebruikt bijv. Protonmail ipv Gmail
(bij deze gewijzigd, is OT)

[ Voor 22% gewijzigd door RaptorXS op 01-06-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
[...]

Wachtwoord ooit gebruikt op een account die al eerder is gehacked? Ik heb er zelf a 6 op mijn naam staan, helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 01-06-2017 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 20:44
Bonez0r schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:24:
[...]

En bitcoin (en zowat alle crypto's) is decentraal en veilig, maar loopt tegen een schaalbaarheids probleem aan.

Je post deed me trouwens denken aan een of andere theorie of wet over netwerken, ook iets met two-out-of-three. Ik weet zeker dat latency er één van was. Ik heb me net rot gezocht maar kan het niet vinden. Het is vernoemd naar een persoon. Misschien dat de IT'ers hier weten wat ik bedoel? Anders blijf ik het me afvragen en kan ik vanavond niet slapen. ;)
Dit misschien?:
- Wikipedia: CAP theorem
- Wikipedia: PACELC theorem
(mocht dat het niet zijn, dan kan ik waarschijnlijk ook niet slapen vanavond ;))

Ik heb zelf anderhalve week geleden voor een paar tientjes wat XLM gekocht (naast wat andere coins). Ging eerst mooi omhoog, maar valt nu wat tegen. Zal wel met de weggeefactie te maken hebben. Ik ben benieuwd wat er daarna met de koers gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Want ik zit op hun Slack en minebox.io en programma updates en partnerships announcement.. :) Sia gaat makkelijk naar 1000 satoshi. (betekend X5 voor mij, ingekocht op 170 satoshi).

\o/

35% gezakt, bitcoin ook, komt wel goed! Soms is een dipje nodig zodat ik goedkoop kan bijkopen _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fire69
MetalG schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:00:
[...]

Want ik zit op hun Slack en minebox.io en programma updates en partnerships announcement.. :) Sia gaat makkelijk naar 1000 satoshi. (betekend X5 voor mij, ingekocht op 170 satoshi).

\o/

35% gezakt, bitcoin ook, komt wel goed! Soms is een dipje nodig zodat ik goedkoop kan bijkopen _/-\o_
Zie je, zo moeilijk is het niet om (wat) info bij je post te geven? Volgende keer direct doen ipv zomaar wat te roepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
MrAcid schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:21:
[...]

Wachtwoord intypen terwijl je niet op internet zit maakt geen verschil t.o.v. wél connected zijn. Moet uiteindelijk toch gewoon over de lijn en een keylogger stopt niet als je geen verbinding hebt.
Vriend van een vriend van me (jaja true story) is een keer 18k ontnomen omdat iemand 'live' zat mee te kijken wat ie intypte. Op mijn manier sluit je dat (volgens mij) uit.

De beste man is inmiddels wel al 1,5 miljoen rijker geworden door voornamelijk eth, en die 1,5 miljoen is in dit geval in euro's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Mja, die volatiliteit is leuk up maar down is het minder.
Dan mag ETH nu ook terug naar 120 gaan zodat we serieus kunnen inkopen.
Kijken waar hem de bodem nu vindt!

3 dagen terug was het nog 115euro.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij welke volumes geeft verkopen een impuls naar beneden? ETH voornamelijk. Iemand daar al wat onderzoek naar gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

stok schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:17:
Bij welke volumes geeft verkopen een impuls naar beneden? ETH voornamelijk. Iemand daar al wat onderzoek naar gedaan?
Volume en prijsverandering zijn niet 1:1 gekoppeld.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
stok schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:17:
Lastig om daar wat van te zeggen - vraag/aanbod kan ook gewoon dun zijn op sommige momenten waardoor relatief kleine marktorders grote verschuivingen kunnen geven/triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Inderdaad, idee van 2FA is juist dat als eentje gekraakt wordt je nog weinig verder bent. Dan moet je al wel veel via Twitter bekend hebben gemaakt: Je e-mail adres, en diegene moet het wachtwoord daarvan weten, en ook je telefoonnummer.

Uiteindelijk als veel mensen cryptocoins gaan gebruiken zullen gewoon huidige ransomware infecties in plaats daarvan cryptocoins gaan stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
multipasser schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:14:
Mja, die volatiliteit is leuk up maar down is het minder.
Dan mag ETH nu ook terug naar 120 gaan zodat we serieus kunnen inkopen.
Kijken waar hem de bodem nu vindt!

3 dagen terug was het nog 115euro.
What goes up goed down, je hebt zekers de BTC crash in 2013 niet meegemaakt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Malarky schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:55:
[...]

Zo toevallig is dat niet ;) Vanmiddag op basis van dit zelf in elkaar geflanste grafiekje (voor trading partner) besloten BTC te verkopen en savonds (nu) weer terug te kopen.

Voorlopig alles volgens verwachting ;)
Ik zie geen datum en tijdstippen bij de grafiek. Kun je je analyse en verwachting wat toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
JPS schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:22:
[...]

Ik zie geen datum en tijdstippen bij de grafiek. Kun je je analyse en verwachting wat toelichten?
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Arrghh wilde net STRAT gaan traden, maar die wordt dus niet ondersteunt door ledger nano s of mew :(
evdb83 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:26:
Ik heb toch echt STRAT staan op m'n leder nano s
Dan ga ik nog even verder op zoektocht.

[ Voor 22% gewijzigd door GrazendeKoe op 01-06-2017 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evdb83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik heb toch echt STRAT staan op m'n leder nano s

http://support.ledgerwall...y-the-nano-s-and-the-blue

[ Voor 54% gewijzigd door evdb83 op 01-06-2017 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

GrazendeKoe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:24:
[...]

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Arrghh wilde net STRAT gaan traden, maar die wordt dus niet ondersteunt door ledger nano s of mew :(
JPS schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:22:
[...]

Screenshot is van Poloniex van 15:20 ongeveer. De BTC 24u high was toen nog 2367 (zie mijn screenshot). Hij is daarna nog 2368 geworden (zie Poloniex.com). Ik zag toen ik naar de historische koerswaarde keek het verband van de rode lijn die ik met Paint erover heen tekende. Dus dat nu ongeveer de piek was, waarna weer een dal als daarvoor volgt en daarna weer stijging. (dat ik ook daadwerkelijk de exacte piek heb aangeduid is meer toeval, heb er geen berekening op los gelaten, puur visueel).

Die piek was er, dat dal was er (zojuist) en nu even afwachten of de stijging weer verder gaat zoals de vorige rode lijnen.

Aan de andere kant, zelfs als een koers 10x dezelfde beweging heeft gemaakt, is dat geen garantie op de 11e keer. Maar ik had nog goedkope BTC van, jawel toevallig, het vorige dal en wilde die op deze piek verkopen, zodat ik het dal van zojuist weer wat had aan te schaffen (of hij zakt natuurlijk door, ook dat kan).

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 01-06-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

^^ ok, stuk duidelijker!

Omdat ik gisteravond niet wist wat de koers van ETH ging doen (schommelde al de hele dag rond de 200E en ik voorzag wel een daling), had ik een BUY met trailing stop gezet op ongeveer 203E met een fixed offset van 8 euro. Hele nacht niks gebeurd, laagste waarde was 198 geweest en toen ie vanmorgen om 8u met een piek naar 208 schoot ging ie af op 206... Dit viel dus lekker hoog uit zonder door te stijgen... :(

[ Voor 7% gewijzigd door JPS op 01-06-2017 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
RaptorXS schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:55:
OT Een beetje tweaker gebruikt bijv. Protonmail ipv Gmail
(bij deze gewijzigd, is OT)
Is google nu juist net niet betrouwbaarder dan protonmail? Protonmail is een maar een heel klein bedrijfje, vergeleken met google. Een hack/leak/glitch lijkt mij dan ook minder waarschijnlijk bij gmail dan bij protonmail. Hoe het zit met de opties betreffende account security bij protonmail, weet ik niet, kan zijn dat dat beter is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Enorme twijfel hier om nu wat ETH te bemachtigen. Was aan het wachten op een daling en de daling lijkt nu rond de 190 euro te stagneren.

[ Voor 3% gewijzigd door rickjehh op 01-06-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 19:00
rickjehh schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:57:
Enorme twijfel hier om nu wat ETH te bemachtigen. Was aan het wachten op een daling en de daling lijkt nu rond de 190 euro te stagneren.
Daling? De top was 206 euro als ik mij niet vergis. 8% verschil is in crypto wereld niet wereldschokkend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Crasheeee schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:01:
[...]

Daling? De top was 206 euro als ik mij niet vergis. 8% verschil is in crypto wereld niet wereldschokkend..
Doelde ook niet op een wereldschokkende daling :) Mooi dat speculeren wanneer te kopen en te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

rickjehh schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:57:
Ik koop hem niet. Nog ver van zijn 3day low, ver boven 1 week avg. Maar ik koop sowieso vrijwel alleen daylow / weeklow coins. Kan ik er simpele ping-pongs opzetten.

Dus voor vanavond: FLDC en een buy order op REP.

BELA heb ik gekocht voor een pump. Volgens mij voldoet die aan het profiel. Al heel lang stabiel, heel weinig volume, is in het verleden pumped maar > week geleden. Beetje OMNI profiel die zo 200% de lucht in klapte. Maar verder dan dat heb ik ook niet gekeken.

Afgelopen nacht om dezelfde redenen SC aangekocht. Die is er vandaag alweer uit met +15% (bij perfect trade had je 20% gepakt). Nog iets zakken en ik zet weer een nieuwe lage SC buy neer.

2 dagen geleden XRP gekocht (ik geef toe, gezien de groei alweer veel te snel verkocht vandaag) omdat velen op Tweakers en bitcointalk bezworen dat je die niet meer moest kopen. Zat veel fear in. Puur daarom, verder nergens om. Wel Buffet blijven serieus nemen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 01-06-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Voor de blockfolio gebruikers. Er is niet een mogelijkheid om in te vullen hoeveel fiat je in een coin, per coin, gestopt hebt? Zou betekenen dat ik voor elke coin in excel moet bijhouden hoeveel fiat ik er in gestopt heb, shit..

Waar zijn de kosten om btc naar andere coins in te ruilen eigenlijk goedkoper? Een exchange als poloniex of shapeshift?

[ Voor 123% gewijzigd door GrazendeKoe op 01-06-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_president
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-05 22:10
Is er ook een ios wallet voor stratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 20:06
Malarky schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:03:
[...]

Ik koop hem niet. Nog ver van zijn 3day low, ver boven 1 week avg. Maar ik koop sowieso vrijwel alleen daylow / weeklow coins. Kan ik er simpele ping-pongs opzetten.

BELA heb ik gekocht voor een pump. Volgens mij voldoet die aan het profiel. Al heel lang stabiel, heel weinig volume, is in het verleden pumped maar > week geleden. Beetje OMNI profiel die zo 200% de lucht in klapte. Maar verder dan dat heb ik ook niet gekeken.

Afgelopen nacht om dezelfde redenen SC aangekocht. Die is er vandaag alweer uit met +15% (bij perfect trade had je 20% gepakt). Nog iets zakken en ik zet weer een nieuwe lage SC buy neer.
Welke bot gebruik je voor je ping pong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

DGB is vertrokken?
Doeme, genoeg tijd gehad om ze op 0,17$ te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

ChrisdeW schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:10:
[...]

Welke bot gebruik je voor je ping pong?
leonArdo. Als je hem interessant vind, pm voor info + ref. Staat ook al redelijk wat info over in #2 van dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]

2 dagen geleden XRP gekocht (ik geef toe, gezien de groei alweer veel te snel verkocht vandaag) omdat velen op Tweakers en bitcointalk bezworen dat je die niet meer moest kopen. Zat veel fear in. Puur daarom, verder nergens om. Wel Buffet blijven serieus nemen :)
Buffet serieus nemen en dan day-traden met Crypto's... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 15:13
MetalG schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:00:
[...]

\o/

Dat klinkt best interessant. Waar heb je die Siacoins gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
[...]

Maar stel nou dat zo'n coin vanwege een reden low staat, en vanwege die reden ook wel eens verder zou kunnen dalen. Hoe gaat de bot daar mee om?

Zolang er maar genoeg volatiliteit is is alles prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Net weer een update van Kraken op facebook: "The verification team is working very hard to process accounts as soon as possible in the order they are received. Unfortunately, due to a long queue of accounts waiting to get verified, it may take two weeks or longer."

Meer dan 2 weken voor een simpele tier 1/2 verificatie, komt mij voor zo'n grote partij toch wat amateuristisch over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MrAcid schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:25:
[...]

Buffet serieus nemen en dan day-traden met Crypto's... :+
Waarom niet? Ik ben dan weer simpel (DM me als je me echt simpel vindt) maar als iedereen dezelfde personen/strategieen zou volgen, lock je in 1x de markt en kan er niemand meer traden, zo ongeveer. Daarnaast, het is niet erg om met een paar centen lekker te day-traden; sinds vanmiddag "maar" 6 buys en 6 sells gedaan maar gemiddeld nu 5.835% gepakt. Oh, en niet om slim/jaloers te worden; dat winstpercentage is over een whopping 0.004BTC waar ik een beetje mee loop te goochelen zodat ikzelf meer leer van EMA-curven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:09
Stoffa schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:51:
[...]

Maar stel nou dat zo'n coin vanwege een reden low staat, en vanwege die reden ook wel eens verder zou kunnen dalen. Hoe gaat de bot daar mee om?

Zolang er maar genoeg volatiliteit is is alles prima?
Leonardo kijkt puur naar verloop van prijs (hij kan wel zijn in- en verkoopprijzen dynamisch aanpassen aan de hand van de markt), maar hij houdt geen rekening mee met nieuws, announcements etc. Het is ook best lastig om dat goed te programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
exelletor schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:55:
[...]

Leonardo kijkt puur naar verloop van prijs (hij kan wel zijn in- en verkoopprijzen dynamisch aanpassen aan de hand van de markt), maar hij houdt geen rekening mee met nieuws, announcements etc. Het is ook best lastig om dat goed te programmeren.
LeoNardo heeft ook Margin Maker toch (zogezegd de flagship strategy van de makers)? Hoe werkt dat ivt een ping-pong strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:57
Het is volgens mij al eens langsgeweest, maar aangezien dit topic met tientallen pagina's per week groeit kan ik het niet terugvinden.
Ik ben op zoek naar een website waar ik de btc koers aan verschillende exchanges in 1 chart kan volgen. Bestaat vast wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ASW1 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:07:
Ik ben op zoek naar een website waar ik de btc koers aan verschillende exchanges in 1 chart kan volgen. Bestaat vast wel?
https://bitcoinaverage.com/en/currency-markets/btc-to-usd is wel handig; ook kan je de valuta aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Pff ben al 5 dagen op kraken T1 en 2 verificatie het wachten -.-

Wilde Ripple kopen toen die rond 0.2 stond, maar is nu alweer te laat met een 50% stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:21
Meessen schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:18:

Wilde Ripple kopen toen die rond 0.2 stond, maar is nu alweer te laat met een 50% stijging.
Ik wacht al anderhalve week, maar geen ticket geopend o.i.d., ik wacht het lekker af. Voor nu probeer ik BTC laag in de kopen en hoog te verkopen en een beetje het ontdekken van Poloniex, dus misschien ga ik uiteindelijk niets doen met Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:57
Misschien kijk ik erlangs, maar ik kan het zo gauw niet ontdekken op die site.
Wat ik wil, is (b.v.) de Euro<->BTC koers zien, op bv. Kraken, Bitstamp en Gdax, en dat in één grafiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 20:59

RvV

Misschien toch een andere manier zoeken? Ik hoorde berichten van mensen die 1 week op tier 1 moesten wachten en 1 week later nog steeds geen tier 2 hadden. ;(

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RvV schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:21:
[...]

Misschien toch een andere manier zoeken? Ik hoorde berichten van mensen die 1 week op tier 1 moesten wachten en 1 week later nog steeds geen tier 2 hadden. ;(
https://bitcointalk.org/i...9.msg19312360#msg19312360

Verifications komen nu zelfs op de gewone stapel terecht; alleen account-breaches en andere belangrijke zaken kan je nog escaleren :( No worries, het is morgen 2 weken en geen enkele van mijn tiers is verified...

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 01-06-2017 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 19:00
MAX3400 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:26:
[...]

https://bitcointalk.org/i...9.msg19312360#msg19312360

Verifications komen nu zelfs op de gewone stapel terecht; alleen account-breaches en andere belangrijke zaken kan je nog escaleren :( No worries, het is morgen 2 weken en geen enkele van mijn tiers is verified...
Lekker dan. Blijkbaar hadden ze zulke drukte niet voorzien.

Dacht nog uurtje geleden mijn ticket te posten op FB. Heeft geen zin dus :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Crasheeee op 01-06-2017 21:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ASW1 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:20:
[...]

Misschien kijk ik erlangs, maar ik kan het zo gauw niet ontdekken op die site.
Wat ik wil, is (b.v.) de Euro<->BTC koers zien, op bv. Kraken, Bitstamp en Gdax, en dat in één grafiek.
https://multicharts.netli...:XRPEUR,POLONIEX:STRATBTC

Daar staan er een aantal tussen.

Whoops, da's niet in één grafiek :(

[ Voor 4% gewijzigd door Smultie op 01-06-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
GrazendeKoe schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:04:
Trouwens, dat verhaal over 8k verliezen: ik wist niet dat sms 2fa broken was. Ik gebruik gelukkig wel GAUTH voor mijn gmail account en alle transacties die ik op poloniex doe moet ik verifiëren met een link die ik ontvang in mijn gmail.

[...]
Ik zou ook 2fa voor het inloggen op Polo aan zetten. Kleine moeite (zeker vergeleken met de wachtwoord procedure die je gebruikt), maar dan kan er ook niemand in je account. Bijkomend voordeel is dat withdrawals sneller schijnen te gaan (heb ik van de mods in de trollbox begrepen).
Bonkers12 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:06:
[...]

Daarnaast vindt ik persoonlijke Poloniex ook prima om alle funds op te hebben staan. Zolang je 2FA maar aan hebt staan :9
Waan je niet 100% veilig. Je account wordt dan wel niet gehackt, maar er is altijd een risico dat Polo zelf gehackt wordt of er met het geld vandoor gaat. Dat laatste is erg onwaarschijnlijk, maar het eerste is volgens mij al eens gebeurd (voor mijn tijd bij Polo). Het komt zo af en toe voor dat er een exchange gehackt wordt. Gelukkig steeds minder vaak. Soms valt dan de hele exchange en is alles weg (Mt Gox) en soms herstelt de exchange zich weer (Bitfinex hack vorig jaar) al dan niet met gedeeltelijk verlies voor de klanten.
Pazzie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 18:59:
[...]

Dit misschien?:
- Wikipedia: CAP theorem
- Wikipedia: PACELC theorem
(mocht dat het niet zijn, dan kan ik waarschijnlijk ook niet slapen vanavond ;))
Ja! CAP theorem was het, bedankt. Blijkbaar had ik dingen door elkaar gehaald, zoals latency die niet in CAP zit maar wel in PACELC, maar we kunnen nu in elk geval slapen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esnesi
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06-2017
Laten we hopen dat de TLS tech achter Namecoin beetje aanslaat.
Nu wel een funding van NLnet, en een beta release.
Deze release bevat nog geen TLS;

''This will be incorporated in a future release.
The development of this installer was funded by NLnet.''

www.namecoin.org

Daarnaast hou ik nog de SIA en CLAM in de gaten.

[ Voor 8% gewijzigd door esnesi op 01-06-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

heeft iemand hier ervaring met bity.com?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01
Vandaag ook een paar van mijn Waves Community Tokens verkocht op Tidex. Zijn ook weer gratis verstrekt onder Waves wallet houders :) Dat Tidex is niet echt aan te bevelen, behalve dat je er wat vagere coins kunt verkopen, al moet je vaak lang wachten tot er een koper langskomt.Het heeft nog maar weinig gebruikers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:48
Janpietertje89 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:53:
Net weer een update van Kraken op facebook: "The verification team is working very hard to process accounts as soon as possible in the order they are received. Unfortunately, due to a long queue of accounts waiting to get verified, it may take two weeks or longer."

Meer dan 2 weken voor een simpele tier 1/2 verificatie, komt mij voor zo'n grote partij toch wat amateuristisch over.
Kijk naar de tempo waarin dit topic groeit, zo hard moeten ze ook bij kraken werken.
Ik kreeg laatst de tip dat je op coinbase met iDEAL crypto's kan kopen, instant. Ik heb zelf nog nooit gedaan maar misschien heb je dat wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Al eerder getypt hier, crypto's gaan mainstream, helaas zijn er wel veel "meeliftende" crypto's zonder echt toegevoegde waarde, maar dat zoeken de kopers zich maar uit.

Hodl BTC all the way :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon paar dagen wachten. Alles gaat op en neer als een skippybal. Surfen op de golven van de cryptogekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 06:33
O.a hodler van ETH & WAVES hier. Bij beide zeer vroeg ingestapt. Still going strong!

[ Voor 30% gewijzigd door pipapaulus op 01-06-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik vind het bij Polo wel vervelend dat die fee van het bedrag dat je opgeeft afgaat.
Bvb. ik hoop 500 coins voor 0.1BTC => je krijgt maar 498.68 coins omdat er 0.25% afgaat.
Zo kom ik dus nooit aan een mooi rond bedrag en dat vindt mijn OCD niet leuk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Fire69 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:51:
Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik vind het bij Polo wel vervelend dat die fee van het bedrag dat je opgeeft afgaat.
Bvb. ik hoop 500 coins voor 0.1BTC => je krijgt maar 498.68 coins omdat er 0.25% afgaat.
Zo kom ik dus nooit aan een mooi rond bedrag en dat vindt mijn OCD niet leuk! :P
Overstappen op Bittrex dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ernemmer schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:54:
[...]

Overstappen op Bittrex dus.
Ja, had ik me gisteren al geregistreerd om eventueel wat Waves te kopen.
Zal morgen eens checken of die 'beter' werkt dan Polo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Iemand enig idee wat de prijs van Ripple zo op drijft?

Heb er eerder vanavond mijn +/- 3,4ETH naar XRP's omgezet dus ik klaag niet :9 , echter heb ik ook niet echt iets van nieuws ervan gehoord wat dit teweeg zou kunnen brengen (had eerder een stijging bij ETH gezocht eigenlijk)

Verder vroeg ik me af of jullie kijken naar de door andere sellers ingestelde sell orders om jullie eigen sell moment voor day-trading te bepalen? Ik had dat nog niet gedaan en de mijne op 0,355 USDT gezet maar zie dat er toch een paar flinke rond de 0,31 zitten (en ik gok zo dat die ook de verdere stijging stagneren)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 14:14
Wellicht even wat anders, maar zijn er tweakers actief met Bitconnect??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Janpietertje89 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:53:

Nou, als je ziet dat bijvoorbeeld Coinbase (okee die zijn iets groter dan Kraken) in 30 dagen 400K nieuwe gebruikers krijgt, dan kan ik me voorstellen dat het twee weken of langer duurt om dat weg te werken. Er werken geen duizenden mensen op die support afdeling.
ASW1 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:07:
[...]
https://coinsalad.com/

[ Voor 26% gewijzigd door Bonez0r op 01-06-2017 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een interessant project onder de radar. Zijn hard aan het bouwen. Goed team.
Wat denken jullie ?

RLC

http://iex.ec/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 00:40
Bonez0r schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:30:
[...]
Nou, als je ziet dat bijvoorbeeld Coinbase (okee die zijn iets groter dan Kraken) in 30 dagen 400K nieuwe gebruikers krijgt, dan kan ik me voorstellen dat het twee weken of langer duurt om dat weg te werken. Er werken geen duizenden mensen op die support afdeling.
Daar komt bij dat je niet zomaar een blik tijdelijke krachten kunt opentrekken. Support-medewerkers, zeker zij die aan de verificatie werken, hebben een degelijke training nodig. Het is dus een flink investering voor een jong bedrijf om die capaciteit snel op te schalen. Zeker gezien de drukte over een tijdje wel weer af gaat nemen en je dan opeens met veel mensen zit die weinig te doen hebben.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
SirDarkAngel schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:34:
[...]

Bitonic levert snel. Je betaald iets meer, maar de koers is zo veranderlijk dat je dit zo terug verdiend kan hebben. (verlies kan ook, maarja, dat mag je zelf bepalen). Kan je met de gekochte Bitcoins wel weer Eth kopen of iets anders.
Was klaar met wachten bij Kraken dus maar besloten wat bitcoin bij Bitonic te kopen. Maar nee hoor, ook hier verificatie vereist, houden mijn gekochte Btc vast tot ik geverifieerd ben. Dus nog even een dag wachten tot ik het om kan zetten naar Eth, hopelijk veranderd de koers niet teveel.

[ Voor 24% gewijzigd door Janpietertje89 op 02-06-2017 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
PeevdTee schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:47:
O.a hodler van ETH & WAVES hier. Bij beide zeer vroeg ingestapt. Still going strong!
Wat is vroeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip ik gebruik

https://cryptoping.tech/backend/notifications/current

Bot stuurt realtime Polo en Bittrex signals t.a.v. pump en dumps.
Dus voortaan vooraan in de rij vlak voor een pump of dump natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:34:
Nog een interessant project onder de radar. Zijn hard aan het bouwen. Goed team.
Wat denken jullie ?

RLC

https://liqui.io/#/exchange/RLC_BTC doet het niet zo goed.
ik snap het ook niet. Je kreeg 250 RLC voor 1 ETH?
Dat toen 0,75$ per RLC en ze noteren nu aan 'Last price 0.00026339'?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-10 20:24
Mijn nieuwe knaller na ardor en waves (beide x10 ROI) wordt Verge xvg. Prijs is nog maar een tiende cent en een volume van 1 miljoen usd in 24 uur. Kan niet misgaan met goede ontwikkelingen op komst. O.a. Tor implementatie en smartcontracts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Ik heb zojuist 1,000 Ardor gekocht en naar mijn Ardor Wallet verstuurd.

Alles is geprocessed, maar ik zie hem niet in mijn Ardor Wallet (Client) staan. Onderin staat een rode balk dat ik verbonden met Testnet? Iemand enig idee wat ik hier fout doe?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

rvd50 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:06:

Alles is geprocessed, maar ik zie hem niet in mijn Ardor Wallet (Client) staan. Onderin staat een rode balk dat ik verbonden met Testnet? Iemand enig idee wat ik hier fout doe?
Verbonden met test ipv live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Secsytime schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:10:
[...]

Verbonden met test ipv live?
Waar connect ik naar het live net? Volgens mij kijk ik er overheen, bij het inloggen zie ik ook geen opties? Of waar kan ik anders mijn aankoop zien?

[ Voor 7% gewijzigd door rvd50 op 02-06-2017 01:18 ]

R.D50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 17:29
El_president schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:07:
Is er ook een ios wallet voor stratis?
Staat gepland voor Q4 2017.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Mijn tip: https://ponzico.win/ _/-\o_
Kan niet fout gaan.
Sorry, wordt melig? van al die altcoins. 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door RaptorXS op 02-06-2017 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 17:29
H!GHGuY schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:07:
heeft iemand hier ervaring met bity.com?
Werkt uitstekend. Is wel met SEPA. Dinsdag betaald en woensdag was transactie toegevoegd in men ETH Wallet. Tickets worden ook snel beantwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinales
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 00:52
Hallo, wat zijn goede tools om je transacties bij te houden en het verloop van aankoop en verkoop goed in kaart te brengen? Ik zag oa cointracking.com, iemand daarmee ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

rvd50 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:06:

You better not...

Note: If you have ARDR tokens, do NOT send them to the address you create on the Ardor Testnet. Please send them to a Nxt Wallet from Nxt.org as ARDR is currently an asset on the Nxt blockchain until its launch in Q3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:44:
[...]

You better not...

Note: If you have ARDR tokens, do NOT send them to the address you create on the Ardor Testnet. Please send them to a Nxt Wallet from Nxt.org as ARDR is currently an asset on the Nxt blockchain until its launch in Q3.
Kut.. Kwijt?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Als jij echt naar het TEST platform stuurt denk ik van wel?
Normaal start zo'n app toch niet in het Test Platform maar moet je het manueel zo zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 02:06:
[...]

Als jij echt naar het TEST platform stuurt denk ik van wel?
Normaal start zo'n app toch niet in het Test Platform maar moet je het manueel zo zetten?
Excuus, ik zie ze nu in mijn assets bij NXT Desktop staan als ik mijn NXT address gebruik als login. Had de apps door elkaar gehaald waarschijnlijk. Het is al laat ;)

Moet goed zijn lijkt me :)

R.D50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:48
jimz93 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:06:
Iemand enig idee wat de prijs van Ripple zo op drijft?

Heb er eerder vanavond mijn +/- 3,4ETH naar XRP's omgezet dus ik klaag niet :9 , echter heb ik ook niet echt iets van nieuws ervan gehoord wat dit teweeg zou kunnen brengen (had eerder een stijging bij ETH gezocht eigenlijk)

Verder vroeg ik me af of jullie kijken naar de door andere sellers ingestelde sell orders om jullie eigen sell moment voor day-trading te bepalen? Ik had dat nog niet gedaan en de mijne op 0,355 USDT gezet maar zie dat er toch een paar flinke rond de 0,31 zitten (en ik gok zo dat die ook de verdere stijging stagneren)
Lees even mee op xrpchat.com. Ze timmeren echt heel goed aan de weg bij Ripple.
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:34:
Wat denken jullie ?

RLC

Lijkt erg veel op Golem volgens mij. Zal me eens inlezen, maar bij golem zijn ze al een paar stappen verder geloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-10 16:43
Komt die BTC stijging doordat men in China weer kan omzetten naar fiat en dat via BTC moet?

Goede nacht trouwens voor m'n Ardor. Digibyte en Sia 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 94% gewijzigd door Krisp op 06-06-2017 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 2 dagen terug STRATIS en DigiByte gekocht en ze stijgen allebei heerlijk! Hou ze lekker voor de lange termijn en zien wat er allemaal gaat gebeuren. Ik verwacht vooral van DigiByte heel veel. Las dat er 10 juni wat gaat gebeuren bij DigiByte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

fijn dat SC doorpakt, maar gaat hij door zijn resistance rond 375 ...

[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 02-06-2017 07:51 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo op Waves na alles terug naar cash. Lekker rendement. Nu wachten op een dip. Denk dat wel ff duurt gezien de nog altijd grote verificatie queues bij de exchanges.Komt weer een stoot vers geld aan

Is bytecoin trouwens een zg als dood project?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 05:58
multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:44:
[...]

You better not...

Dit werkt al zo sinds dag 1 van BTC.. TESTNET = TESTNET = NIET ECHT..
Dit kan je bij elke coin, elke wallet zien (bij opties zal dan testnet aangevinkt zijn, of tijdens opstarten).

Waarom gaan leken zich met dit soort vage coins bezig houden vraag je je dan af hé..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oer
  • Laatst online: 01-10 21:59

oer

Weet iemand hoe ze bij golem eigenlijk van plan zijn met security om te gaan? Als bedrijf zijnde lijkt het me niet echt interessant om code op random computers in de wereld te gaan draaien als die gewoon kunnen meekijken met wat ik aan het doen ben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 06:33
Bij ETH onder de $10 en bij WAVES onder de $0.6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
oer schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:58:
Weet iemand hoe ze bij golem eigenlijk van plan zijn met security om te gaan? Als bedrijf zijnde lijkt het me niet echt interessant om code op random computers in de wereld te gaan draaien als die gewoon kunnen meekijken met wat ik aan het doen ben.
Precies waarom ik er nog niets in investeer. Geen enkel bedrijf gaat zijn data unencrypted verspreiden naar onbekenden. Het probleem met encrypted decentral computing is dat het voor enorme vertragingen zorgt. iets waar tot op heden nog geen oplossing voor is (en ook moeilijk op te lossen is).

Daarnaast kun je je afvragen of zoiets als rendering door een netwerk van computers over de hele wereld die je allemaal moet vergoeden wel goedkoper kan dan dat een server cluster dat doet die hier speciaal op gericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Ten opzichte van de grote dip vorige week is mijn portfolio 102% gestegen, heb nog niet zo'n goed beeld bij dit weekend. Vorige week ging men cashen voor welke reden dan ook, nu weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
Rookert25 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:10:
Ten opzichte van de grote dip vorige week is mijn portfolio 102% gestegen, heb nog niet zo'n goed beeld bij dit weekend. Vorige week ging men cashen voor welke reden dan ook, nu weer?
Iedereen weet dat er een moment komt dat de stijging (tijdelijk) stil komt en heel veel mensen proberen dit te timen. Als dan een iemand flinkt uit casht ontstaat er een kettingreactie van iedereen die denkt "Fuck nu moet ik ook snel verkopen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Mirved schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:12:
[...]

Iedereen weet dat er een moment komt dat de stijging (tijdelijk) stil komt en heel veel mensen proberen dit te timen. Als dan een iemand flinkt uit casht ontstaat er een kettingreactie van iedereen die denkt "Fuck nu moet ik ook snel verkopen".
Yep, maar FOMO speelt me toch parten. Even nagedacht, maar emotie eruit en 100% winst gepakt met verkoop 50% van mijn DGB :)

Edit: en net op tijd ook ook de andere helft verkocht :9

[ Voor 5% gewijzigd door Rookert25 op 02-06-2017 09:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:19:
Ik verwacht vooral van DigiByte heel veel. Las dat er 10 juni wat gaat gebeuren bij DigiByte
DigiByte bestaat al lang en is al lang niet zoveel waard. Kan veranderen natuurlijk. Maar dat soort compleet inhoudsloze hypende opstookuitspraken zonder ook maar een link, quote, of samenvatting, dat kan je natuurlijk niet echt maken in een thread over handel.

Met andere woorden: Wat gaat er gebeuren? Heb je een link?
Cassius schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:51:
fijn dat SC doorpakt, maar gaat hij door zijn resistance rond 375 ...
Wat betekent dat? Hij gaat door zijn weestand?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Fijne morgen om wakker te worden met Stratis, heb bescheiden bedrag in gelegd, maar dat is toch al mooi aan het stijgen. Had beter nog wat meer gekocht, maar al heel tevreden hiermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Ik had begin van de week zo'n 15 Stratis gekocht. Gisteren in een dipje 85 bijgekocht. Tot zover dik tevreden.
Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).