Cryptocurrencies - handel & koers #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste
Acties:
  • 202.120 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:25
RaptorXS schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 01:22:
Mijn tip: https://ponzico.win/ _/-\o_
Kan niet fout gaan.
Sorry, wordt melig? van al die altcoins. 8)7
Funny cause it's true? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

2x vermeld hier. 100% op 3 dagen nu. :)
https://www.coingecko.com/en/coins/artbyte

Strata.. wtf!

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerryvD
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-04-2023
Holy Shit Stratis gaat weer idioot hard omhoog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
hebben er meer mensen last van dat ze geen buy orders kunnen geven op polo?

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Nee gelukkig geen last van, anders had ik de boot met STRAT weer gemist.

Website is wel af aan toe traag met laden, dan moet ik 30 seconden wachten voor ik de buy order kan invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
FerryvD schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:44:
Holy Shit Stratis gaat weer idioot hard omhoog 8)7
Momenteel 500% winst hier. Gaat lekker zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:52:
Zo op Waves na alles terug naar cash. Lekker rendement. Nu wachten op een dip. Denk dat wel ff duurt gezien de nog altijd grote verificatie queues bij de exchanges.Komt weer een stoot vers geld aan

Is bytecoin trouwens een zg als dood project?
Ik zit ook klaar voor de (mini) weekend dip :) nog even wat coins bijkopen.
Focus ligt voor mij nu op STRAT/WAV/LSK/BTC, daarnaast van een paar coins wat kleine hoeveelheden gekocht: DGB/ARK/BURST/SC daar moet ik me nog wat meer in verdiepen voor ik er meer geld in steek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Het grootste nadeel van sites als anycoin, litebit en andere is dat je vrij beperkt bent met het uitgeven van geld. Al die Tier verificaties en daardoor de beperkingen. Ik wilde gisteren een stukje meer Strat kopen, maar ik zat aan mijn dagelijkse limiet omdat mijn Tier niet hoog genoeg was. En om een kopie van mijn Passport op te sturen vind ik ook weer zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:24
Ondertussen ben ik ook op de trein gesprongen na veel gelezen te hebben.

Mijn portfolio bestaat nu uit ether, stratis, ripple en digibyte. De meeste coins heb ik in wallets in eigen beheer, Digibyte heb ik voor het gemak in een wallet op litebit staan.

Op momenten even de stand van zaken bekijken qua koersen... weet nog niet goed wanneer ik verkoop. Ik denk dat deze munten voor de lange termijn zijn dus flink op de hold rem blijven trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 16:13
UrbanSnEAky schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:51:
Het grootste nadeel van sites als anycoin, litebit en andere is dat je vrij beperkt bent met het uitgeven van geld. Al die Tier verificaties en daardoor de beperkingen. Ik wilde gisteren een stukje meer Strat kopen, maar ik zat aan mijn dagelijkse limiet omdat mijn Tier niet hoog genoeg was. En om een kopie van mijn Passport op te sturen vind ik ook weer zo wat.
Tja niets aan te doen, het is wettelijk, ALLE sites vragen dit.
Ik was hier ook resoluut tegen maar gelukkig 14 dagen geleden net op tijd mijn kar gekeerd en toch maar eens mijn ID kaart doorgezonden naar anydirect.eu . Daar ben ik nu Tier 2 en kan ik wekelijkst 400 euro uitgeven aan coins kopen, niet mis.

Ben benieuwd waar STRATis uitkomt, zal nooit zo hoog worden als ETH (200 euro) maar met 50 euro per stuk ben ik ook al tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerryvD
Fire69 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:50:
[...]

ik zit al aan 2000%, en ik had geen idee wat ik kocht op dat moment O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Wordt STRAT nu gepumpt of is het een logische groei die blijft doorzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:56:
Ik denk voornamelijk groei, wordt al enige tijd veel over Stratis gezegd, sommige stappen in, andere twijfelen, als je gaat kijken naar de grafiek zie je gisteren een kleine daling, en denk dat veel daarop hebben ingestapt. Munt is beginnen stijgen, en nu zie ik heel veel mensen instappen. Ik ben vrij goed ingestapt bij Stratis, en vanmorgen reeds 3 berichten van vrienden die wouden weten waar ik het gekocht had. Dit zal alleen straks zijn weerslag geven waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Fire69 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:50:
[...]

Oh ik haat het als ik zo iets mis.
2 dagen geleden stonden ze nog 4,2$ even.
Toen had ik een order staan maar toch niet doorgevoegd.. twijfel twijfel.

Wat zijn de verwachtingen van Stratis?
Kan deze echt 20$+ waard zijn? Sommige zeggen 50$+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Oh ik haat het als ik zo iets mis.
2 dagen geleden stonden ze nog 4,2$ even.
Toen had ik een order staan maar toch niet doorgevoegd.. twijfel twijfel.

Wat zijn de verwachtingen van Stratis?
Kan deze echt 20$+ waard zijn? Sommige zeggen 50$+?
Sommige zeggen ook 1000+.

Punt is dat je zelf moet kijken naar trends en zelf moet "gokken" of je wilt instappen of wachten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:56:
Dat weet niemand. Bezitters van deze coin zullen deze in alle geuren en kleuren de hemel in prijzen en het uiteraard wijden aan 'normale groei'.
Echter laat ook deze coin een enorme sprong zien de afgelopen maand net als vele anderen. Op mij komt dit over als hype en fomo. De kans dat Stratis straks weer massaal gedumpt gaat worden is aanwezig en vele nieuwe instappers zullen dan geld verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Luuk schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Dat weet niemand. Bezitters van deze coin zullen deze in alle geuren en kleuren de hemel in prijzen en het uiteraard wijden aan 'normale groei'.
Echter laat ook deze coin een enorme sprong zien de afgelopen maand net als vele anderen. Op mij komt dit over als hype en fomo. De kans dat Stratis straks weer massaal gedumpt gaat worden is aanwezig en vele nieuwe instappers zullen dan geld verliezen.
Dat is inderdaad mijn twijfel nu ook een beetje. Aan de andere kant, kijk wat ETH de afgelopen maanden gedaan heeft en die lijkt nu stabiel. Verder heeft STRAT een goed programma voor de komende tijd en lijken ze alles gedegen aan te pakken. Lastig, lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 16:13
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Dat is inderdaad mijn twijfel nu ook een beetje. Aan de andere kant, kijk wat ETH de afgelopen maanden gedaan heeft en die lijkt nu stabiel. Verder heeft STRAT een goed programma voor de komende tijd en lijken ze alles gedegen aan te pakken. Lastig, lastig..
Ik heb er 13 nu, ingekocht voor 50 euro. Als ze aan 10 euro per stuk staan verkoop ik er wss 5 en de andere 8 houd ik, zien wat er mee gebeurd. Heb ik 0 euro verloren op het einde van de rit, wat er ook gebeurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Hier een iets aangepaste quote dat iets meer inzicht geef op Stratis:
Yzord schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:10:
[...]

<blabla>

Stratis is een bedrijf uit Londen. Dit bedrijf maakt blockchain apps en toolings voor bedrijven. En dit doen ze niet alleen. Nee, dit doen ze met Microsoft. En wat is er dan zo speciaal aan hun werk? Dat alles in .NET en in C# geschreven wordt. C# hoor ik je denken, dat kan toch niet want dat hele blockchain gebeuren gebeurt toch in C++? Juistem, dat kan sinds een paar weken dus wel want hun hebben het omgezet. En ipv dat we nu een paar duizend goede C++ programmeurs hebben die altijd bezet zijn, hebben we straks enkele miljoenen C# programmeurs die allemaal wel bij een bedrijf werken.

Stratis biedt sidechains aan gekoppeld op het Stratis blockchain. Bedrijven kunnen een sidechain nemen en hun eigen (d)apps schrijven voor hun netwerk. ETH (die jij de hemel in prijst) gooit al hun dapps gewoon lekker op hun eigen blockchain. Dat zal over een aantal jaar een feestje zijn al je een complete SAN moet kopen om alleen al de blockchain van ETH te kunnen onderhouden.

Stratis maakt ook Breeze. Een C# wallet die gebruik gaat maken van nTumbblebit. Een anoniem trustless mixing systeem/wallet voor BTC. Ze gaan ook een trustless en decentralised soort Shapeshift bouwen. En nog veel meer eigenlijk, maar daar kom je wel achter als je je er eens in zou verdiepen ipv te roepen dat een geregistreerd bedrijf waarin de leden met naam en toenaam gewoon bekend zijn deelnemen aan een piramidesysteem (is dat geen smaad wat jij doet? Is dat ook niet strafbaar?).

Hier heb je een whitepaper van ze in normale mensentaal. Leest goed weg en misschien begrijp je dan wat Stratis is en waarom de prijs van nu nog maar een schijntje is van wat het gaat worden. https://t.co/gm57EYssEC?amp=1 (sorry, is een Twitter link).

De enige reden dat je ETH, Dash, Doge etc kiest is omdat iedereen daarin gaat zitten als ze geen zin hebben zich te verdiepen in crypto, maar wel centjes willen verdienen. ETH heeft nieuwe programmeertaal en is moeilijk te leren. Dus dat er flaws uitkomen in de toekomst kan je bijna donder op zeggen. Dat is al gebeurd en dat gaat vast nog gebeuren ook. Maar daar maalt Vitalek voorlopig niet om.

Stratis is hetzelfde principe als ETH, maar dan in C# en met sidechains, dus geen bloaded blockchain. Ook is Stratis PoS en niet PoW (ok dat gaat veranderen bij ETH). En een laatste, Stratis heeft een BTC Core dev aan boord ala Nicolas Dorier. En lees zijn bevindingen maar eens over Stratis, Breeze en nStratis.

Tot zover de berichtgeving over de "get rich scheme" Stratis. <bla>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Sando schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:30:
[...]

DigiByte bestaat al lang en is al lang niet zoveel waard. Kan veranderen natuurlijk. Maar dat soort compleet inhoudsloze hypende opstookuitspraken zonder ook maar een link, quote, of samenvatting, dat kan je natuurlijk niet echt maken in een thread over handel.

Met andere woorden: Wat gaat er gebeuren? Heb je een link?

[...]

Hypende opstookuitspraken??? Je ziet zelf toch ook dat hij stijgt. Heb gister gelezen dat er 10 juni iets gaat gebeuren, maar wat staat er niet bij. Zal nog eens een keer iets vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik wil net eth kopen op poloniex. Dan kan ik toch gewoon de hoeveelheid btc opgeven en moet ie vanzelf aangeven hoeveel eth dat is? Dat gebeurt nu niet bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:18:
Ik wil net eth kopen op poloniex. Dan kan ik toch gewoon de hoeveelheid btc opgeven en moet ie vanzelf aangeven hoeveel eth dat is? Dat gebeurt nu niet bij mij..
Boven het buy window, kan je ook klikken op de have/ask optie en dan vult ie alles verder in. Controleer de ingevulde data en klik op Buy.

Let op, als je wil kopen voor bijvoorbeeld 0.09BTC en de actuele marktprijs is al gestegen naar 0.093BTC, heb je een buy-order geplaatst (lager op de pagina zichtbaar) op het moment dat de marktprijs weer is gezakt naar 0.09BTC.

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 02-06-2017 10:23 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 10:57
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:18:
Het bugt soms. Even refreshen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Zo traden op polo op basis van BTC's is niet zo makkelijk als het aankopen in USD of EUR.
Dat telt toch makkelijker :) Alleen die nulletjes al uitgelezen krijgen is een taak . :)
Of kan je ergens non stop de waarde toch zien in USA/EUR?

Want als je aandeel bv bij aankoop 0,015btc kost, maar de bitcoin daalt enorm en je aandeel is ook zeer lichtjes gezakt maar staat nu 0,02btc denk je dat je winst gemaakt hebt terwijl het niet zo is. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Ja het is lastig te zeggen. Voor hetzelfde geld stijgt STRAT nog naar de 50 dollar per stuk. Ik sta nergens meer van te kijken in cryptoland tegenwoordig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zanka
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09-2020
Is er iemand die Ripple heeft gekocht.
Ik ben aan het twijfelen om er te kopen, maar momenteel kan je ze alleen op litebit.eu kopen(voor euro's), en daar zijn ze overpriced

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Repeating
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 09:11
multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:25:
Zo traden op polo op basis van BTC's is niet zo makkelijk als het aankopen in USD of EUR.
Dat telt toch makkelijker :) Alleen die nulletjes al uitgelezen krijgen is een taak . :)

Want als je aandeel bv bij aankoop 0,015btc kost, maar de bitcoin daalt enorm en je aandeel is ook zeer lichtjes gezakt maar staat nu 0,02btc denk je dat je winst gemaakt hebt terwijl het niet zo is. Toch?
multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:25:

Bij 'market settings' moet je bij 'right collum' de optie 'est. value' selecteren. Je ziet dan wat je coin waard is in USD.

Daarnaast kun je je totale waarde in USD zien bij 'Balances' en dan 'deposits en withdrawals'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grifoendor
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:10
zanka schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:28:
Ik ben aan het twijfelen om er te kopen, maar momenteel kan je ze alleen op litebit.eu kopen(voor euro's), en daar zijn ze overpriced
Heb een aantal dagen geleden gekocht via Bitstamp, enige nadeel is dat je voor Ripple overal moet registreren met ID. Dus daar kunnen een aantal dagen overheen gaan, voordat het is geverifieerd door de drukte in cryptoland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik heb net dus STRAT gekocht met BTC op Poloniex. Nu is er een deel van de BTC die ik wilde gebruiken om STRAT te kopen onder het kopje 'on orders' gekomen. Hoe kan dat, het maar een gedeelte van de BTC die ik wilde betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-09 09:25
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:37:
Ik heb net dus STRAT gekocht met BTC op Poloniex. Nu is er een deel van de BTC die ik wilde gebruiken om STRAT te kopen onder het kopje 'on orders' gekomen. Hoe kan dat, het maar een gedeelte van de BTC die ik wilde betalen?
Waarschijnlijk is een deel van je order voor de prijs die je had opgegeven om STRAT te kopen doorgekomen en het andere deel nog niet dus dit staat nog klaar om ingevuld te worden als de huidige prijs weer gelijk komt met jou aankoopbedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 11:46
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:37:
Je hebt een limit order geplaatst die slechts gedeeltelijk is uitgevoerd. Het overgebleven gedeelte staat nog in het orderboek.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Rannasha schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:40:
[...]

Je hebt een limit order geplaatst die slechts gedeeltelijk is uitgevoerd. Het overgebleven gedeelte staat nog in het orderboek.
Dus als de koers weer daalt naar het punt waarvoor ik wilde kopen wordt ie uitgevoerd? Geen reden tot paniek en kunnen geen gekke dingen gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-10 16:43
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Dus als de koers weer daalt naar het punt waarvoor ik wilde kopen wordt ie uitgevoerd? Geen reden tot paniek en kunnen geen gekke dingen gebeuren?
Yes.

Behalve dat je mogelijk koerswinst mist, je kan je order ook cancelen, die staat als het goed is nog open op het tradingblad van de Coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davver80
  • Laatst online: 02-01 12:57
Heeft er iemand een verklaring waarom de market cap van Gnosis (GNO) zo hoog is met een eerder beperkt volume?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Correct.

Je kunt de BTC die vast zit in de order niet voor andere dingen gebruiken (of opnemen). Maar je kunt wel op elk moment de resterende order annuleren.
davver80 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:42:
Heeft er iemand een verklaring waarom de market cap van Gnosis (GNO) zo hoog is met een eerder beperkt volume?
Omdat "market cap" een onzinnige grootheid is.

[ Voor 24% gewijzigd door Rannasha op 02-06-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 08:57
zanka schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:28:
Er zijn meerdere voor- en tegenstanders van Ripple. Om verschillende redenen, zoek even op XRP of ripple in dit topic dan zijn er verschillende onderbouwingen. Hij staat nu relatief hoog althans ATH is volgens mij 0,40 $
laatste week redelijk stabiel rond de 0,21$ nu rond de 0,31$.

Persoonlijk zou ik ze pas weer kopen als ze terugzakken naar 0,20 of lager, maar goed dat is persoonlijk en met deze coins kan het vriezen en dooien. Ik ken Ripple niet goed genoeg om nu aan te geven dat er een stijging of een daling zit aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Toch hier ook maar een FOMO voor STRAT. De helft van mijn ARK ingeleverd voor bijna 8,5 STRAT.
Maar afwachten wat er gaat gebeuren ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Rookert25 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Yes.

Behalve dat je mogelijk koerswinst mist, je kan je order ook cancelen, die staat als het goed is nog open op het tradingblad van de Coin
Rannasha schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:42:
[...]

Correct.

Je kunt de BTC die vast zit in de order niet voor andere dingen gebruiken (of opnemen). Maar je kunt wel op elk moment de resterende order annuleren.

[...]

Omdat "market cap" een onzinnige grootheid is.
Cancelen is gratis? Ik wil gewoon instant kopen, ik ben een holder.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Even off-topic maar wel ter zake doende; in de week dat ik nu lees & post in dit topic, heb ik al een enorme berg info gekregen van alle posts (en een aantal DM's van bepaalde mensen). d:)b

Heel erg bedankt voor dit soort posts en bemoedigende woorden; het helpt zeker te begrijpen "waarom" je iets moet doen en niet zozeer "wanneer" je iets moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:48:
[...]

[...]

Cancelen is gratis? Ik wil gewoon instant kopen, ik ben een holder.
Ja.

Als je wil kopen met garantie van executie moet je een market order plaatsen. (Of een limit order met een prijs die ver van de huidige koers af ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Rannasha schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:49:
[...]

Ja.

Als je wil kopen met garantie van executie moet je een market order plaatsen. (Of een limit order met een prijs die ver van de huidige koers af ligt)
Dankjewel! :) Op het moment dat ik wilde cancelen bleek de order uitgevoerd, had opeens een stuk of 3 meer STRAT.

Dat traden is toch wel interessant. Ripple vind ik totaal niet interessant voor hold, maar toch beweegt ie regelmatig van 20 cent naar 40 cent, weer terug naar 20 en weer 40, dit lijkt te blijven herhalen. Misschien toch maar part time trader worden met een paar coins en een vaste basis van hold coins maken! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:49:
Even off-topic maar wel ter zake doende; in de week dat ik nu lees & post in dit topic, heb ik al een enorme berg info gekregen van alle posts (en een aantal DM's van bepaalde mensen). d:)b

Heel erg bedankt voor dit soort posts en bemoedigende woorden; het helpt zeker te begrijpen "waarom" je iets moet doen en niet zozeer "wanneer" je iets moet doen!
Agree, voor mij geldt hetzelfde. oveel kennis opgedaan, bedankt daarvoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kan iemand eens goed wegwijs geven hoe ik op Poloniex precies kan zien wat momenteel de waarde van mijn gekochte STRAT zijn in winst of verlies? Ik zie het simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

robertpNL schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:54:
Kan iemand eens goed wegwijs geven hoe ik op Poloniex precies kan zien wat momenteel de waarde van mijn gekochte STRAT zijn in winst of verlies? Ik zie het simpelweg niet.
https://poloniex.com/tradeHistory#analysis/STRAT/BTC

Er is dan een Profit/Loss ergens bovenin; dat is jouw -/+ ten opzichte van de BTC

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 02-06-2017 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mysteriouz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 22:51
MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:49:

Hier sta ik helemaal achter. Long time lurker hier, en al zoveel nuttige informatie hier vandaag gehaald.

Bedankt mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:54:
[...]

https://poloniex.com/tradeHistory#analysis/STRAT/BTC

Er is dan een Profit/Loss ergens bovenin; dat is jouw -/+ ten opzichte van de BTC
Dank maar ik zie op die pagina niet iets van profit/loss verhoudingen. Ik zie mijn transacties staan (type buy) maar de values blijven maar zoals ze zijn. Ik heb ze gistermiddag gekocht (zeg grofweg 18 uur geleden gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-10 16:04
Mysteriouz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:55:
[...]

Hier sta ik helemaal achter. Long time lurker hier, en al zoveel nuttige informatie hier vandaag gehaald.

Bedankt mensen!
Dit topic, tezamen met enkele subreddits ben ik inderdaad ook veel wijzer door geworden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
robertpNL schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:59:
[...]

Dank maar ik zie op die pagina niet iets van profit/loss verhoudingen. Ik zie mijn transacties staan (type buy) maar de values blijven maar zoals ze zijn. Ik heb ze gistermiddag gekocht (zeg grofweg 18 uur geleden gekocht)
Je zou daar een app als Blockfolio voor kunnen gebruiken. Daarin kan je alle stats van je coins zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Niet online
Luuk schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Je zou daar een app als Blockfolio voor kunnen gebruiken. Daarin kan je alle stats van je coins zien.
Dank je. Ik ga eens kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:48
Ik mis een app die gewoon heel simpel koersverloop in Euro toont over verloop van de tijd van al je bezittingen. Dan kun je vrij makkelijk zien welke aandeel wint, welke aandeel verliest en wat de totale waarde is. Ik heb even gezocht maar zo'n app vind ik niet. Eigenlijk dus gewoon de eenvoud van CoinFolio app, maar dan gekoppeld met een gecombineerde grafiek van Coinmarketcap.

Blockfolio vind ik onduidelijk omdat je steeds een paar niveau's diep moet om de info te zoeken die je wil. Bestaat er zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:10
ik gebruik hier zelf cryptocompare voor, werkt prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Ik gebruik naast de Blockfolio app ook http://www.cryptocompare.com. Daar heb je een behoorlijk compleet beeld van de waarde van je portfolio inclusief PNL totaal en per coin etc.

Verder is ook hun api redelijk uitgebreid om zelf wat dingen te knutselen:
https://min-api.cryptocom...ym=ETH&tsyms=EUR&e=Kraken

/spuit11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 08:57
I-King schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:09:
Ik mis een app die gewoon heel simpel koersverloop in Euro toont over verloop van de tijd van al je bezittingen. Dan kun je vrij makkelijk zien welke aandeel wint, welke aandeel verliest en wat de totale waarde is. Ik heb even gezocht maar zo'n app vind ik niet. Eigenlijk dus gewoon de eenvoud van CoinFolio app, maar dan gekoppeld met een gecombineerde grafiek van Coinmarketcap.

Blockfolio vind ik onduidelijk omdat je steeds een paar niveau's diep moet om de info te zoeken die je wil. Bestaat er zoiets?
Als je een IOS device hebt :

https://itunes.apple.com/...ortfolio/id636476147?mt=8

Volgens mij voldoet dat aan de verwachtingen, wel deels met reclame en om dat weg te krijgen betaal je teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giftcard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-07 13:27

CoinCap voor Android.

"Secrets are only secrets if they are secret."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Siacoin gepiekt naar 400, als ze nu aan 400 komen, los erover.
Stratis zoveel buy support.. :o Beetje scary 1300BTC

Als hij naar 9.80$ gaat, ga ik denk ik wel 33% verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022

Voor iOS kan je "Coin Ticker" gebruiken. Je kan hier verschillende portfolio's maken. Een gezamelijke voor al je coins, en allemaal losse voor je coins apart. Je krijgt zo een mooi overzicht plus een weergave van je winst/ verlies (totaal en per coin). Helaas krijg je geen grafiek. Daar zou je eventueel CoinCap voor kunnen gebruiken. Je ziet dan grafieken van je portfolio over het verloop van vandaag, 1W, 1M, 3M, 6M, 1Y of alltime. Hier kan je echter max. 3 portfolio's aanmaken.

Zelf gebruik ik ze beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Ik heb cryptocompare.com even getest, mooie interface. Het enige wat ik dus mis is dat de grafiek alleen mijn totaal bezit laat zien, en geen grafiek toont met de aandelen van de verschillende munten.
Dat zou helemaal perfect zijn, omdat je dan goed je balans en ontwikkeling van coins over tijd in de gaten kan houden.

Ik zal de andere apps ook nog eens even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Ondervind iemand dat bitstamp deposits veel trager zijn, i.e. 2-3 dagen? Vroeger was het altijd max 1 dag.

Ok, ze hebben meer klanten maar dit moet toch automatisch gaan?

Ik had onlangs een KYC request, die heb ik succesvol beantwoord. Misschien sta ik nog steeds op "manual check" of gaat het bij anderen ook iets trager deze dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Laatst online: 02-10 18:03
DGB heet ook wel een mooie grafiek en achtergrond, maar ik zie geen effectieve toepassingen buiten wat geruchten over minecraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 15:56
I-King schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:41:
Ik heb cryptocompare.com even getest, mooie interface. Het enige wat ik dus mis is dat de grafiek alleen mijn totaal bezit laat zien, en geen grafiek toont met de aandelen van de verschillende munten.
Dat zou helemaal perfect zijn, omdat je dan goed je balans en ontwikkeling van coins over tijd in de gaten kan houden.

Ik zal de andere apps ook nog eens even bekijken.
Op Cryptocompare heb ik toch 1 grafiek die m'n hele portfolio weergeeft.
Je moet op de menu blok 'Portfolio' klikken en daar kan je een aanmaken met al je coins in, de aantalen, aankoopprijs en aankoopdatum. Je kan het ook linken aan je online wallet indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Bij Coincap kun je niet invullen waar je ze voor gekocht hebt wel? Je kan het nu invoeren en dan gaat hij berekenen vanaf de koers van nu, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

54 stratis gekocht.
Wss veel te laat en al op z'n top maar je weet maar nooit.

179k Verge staan te koop op cryptopia. Gokje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
demol88 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Op Cryptocompare heb ik toch 1 grafiek die m'n hele portfolio weergeeft.
Je moet op de menu blok 'Portfolio' klikken en daar kan je een aanmaken met al je coins in, de aantalen, aankoopprijs en aankoopdatum. Je kan het ook linken aan je online wallet indien gewenst.
Jawel, maar wat ik bijv. wil zien is dat als ik ooit 200 euro Stratis heb gekocht en 800 euro Bitcoin, dat ik mooi in 1 grafiek kan zien hoe de prijsontwikkeling per coin is.
Die verhouding zou nu namelijk anders liggen omdat Stratis behoorlijk over de kop is gegaan.

Dat zou een zeer overzichtelijke grafiek geven (mits niet teveel coins) met de waarde van je bezit op ieder moment, uitgesplitst naar coins. Dat geeft je een goed overzicht van de risicospreiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-10 16:04
I-King schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Jawel, maar wat ik bijv. wil zien is dat als ik ooit 200 euro Stratis heb gekocht en 800 euro Bitcoin, dat ik mooi in 1 grafiek kan zien hoe de prijsontwikkeling per coin is.
Die verhouding zou nu namelijk anders liggen omdat Stratis behoorlijk over de kop is gegaan.

Dat zou een zeer overzichtelijke grafiek geven (mits niet teveel coins) met de waarde van je bezit op ieder moment, uitgesplitst naar coins. Dat geeft je een goed overzicht van de risicospreiding.
https://cointracking.info/

Hiermee zou je alles moeten kunnen wat jij wilt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:17:

Hypende opstookuitspraken??? Je ziet zelf toch ook dat hij stijgt. [...]
Zal nog eens een keer iets vermelden.
Niet meteen zo gekrenkt doen he. Iedereen die zonder bron, inhoud of verhaal hypt wordt daar vroeger of later op aangesproken. De meeste mensen zijn voortaan zorgvuldiger. @Jean.Luc is zelfs een blog begonnen om zijn eigen uitspraken een bron te kunnen geven.

Er is in Maine ook een sterke correlatie tussen consumptie van margarine en het aantal echtscheidingen.
Heb gister gelezen dat er 10 juni iets gaat gebeuren, maar wat staat er niet bij.
Wáár heb je dat gelezen? Bloomberg.com of viva.nl?

[url="http://www.corriere.it/cronache/17_maggio_29/bimbo-morto-otite-indagati-medico-genitori-omeopatia-urbino-ancona-c1e9768e-43e1-11e7-b108-f8a0cce08e60.shtml"]Francesco Bonifazi[/url], 7 jaar oud, uit Cagli Italië stierf vanwege een ernstige herseninfectie bij een homeopathische behandeling in plaats van bewezen behandelingen.

Blijkt dat het een plot was om, uren na de autopsie, alsnog de organen te kunnen verkopen. Dat heeft op facebook gestaan.

Ik heb @Jean.Luc overigens al een tijdje niet gehoord. PoW2 zit er aan te komen voor Guldencoin. Het is mijns inziens een weinig unieke mix tussen Stake en Work, een beetje zoals VRC op VRM en ook bij ETH wordt er wel over gesproken, alhoewel ik stiekem niet weet of ETH nu PoW of PoS is.

Maaar die weinig unieke PoW2 zal wel overhyped worden. "Je kunt nu geld sparen door je wallet open te hebben! Vet uniek! (Maar toevallig lijkt het op VRC en XEM die dit al jaren hebben.)"

Dat zal vast enige influx opleveren. Ik heb alvast een heel klein bedragje NLG binnengehaald voor de zekerheid.

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:31:
Siacoin gepiekt naar 400, als ze nu aan 400 komen, los erover.
Stratis zoveel buy support.. :o Beetje scary 1300BTC

Als hij naar 9.80$ gaat, ga ik denk ik wel 33% verkopen :)
Als hij naar 9.80$ gaat, dan was dit de grootste vergissing van mijn leven. :'(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xQlfZzG.png

edit:
FAQ

Q: Wat zie ik op dat screenshot?
A: Blockfolio

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 02-06-2017 12:56 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:52:
54 stratis gekocht.

Ik heb er vanmorgen ook 30 van gekocht, ik denk dat we een goede kans hebben dat dit meer waard wordt :)
Sando schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:11:
[...]

[afbeelding]
Wauw wat een prachtig rendement! Denk alleen dat je had moeten holden.. Wellicht heb ik deel van jouw STRAT portefeuille net gekocht ;)

[ Voor 36% gewijzigd door GrazendeKoe op 02-06-2017 12:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
[...]

[...]

[afbeelding]
Ja idd, 3400 euro winst binnenharken in 1 maand is best klote. Ik leef met je mee! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

[...]

[afbeelding]
euh op welke bank krijg je 3900euro als je 500euro stort?
Wees blij, super winst! super rendement.

Vooruitkijken en nieuwe coin zoeken, er zijn er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Luuk schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:16:

Ja idd, 3400 euro winst binnenharken in 1 maand is best klote. Ik leef met je mee! :+
multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:17:

euh op welke bank krijg je 3900euro als je 500euro stort?
Wees blij, super winst! super rendement.

Vooruitkijken en nieuwe coin zoeken, er zijn er genoeg.
Je merkt in dit spel inderdaad wel heel snel dat je gaat balen als je niet meer winst hebt gepakt terwijl anderen dat wel doen.

Ik begin opeens begrip* te krijgen voor mensen die op een salaris van 500k+ toch alsmaar meer willen hebben. :+

** Maar niet echt hoor. Hoe meer geld je hebt, hoe minder je leven verandert met een beetje extra.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Sando schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:24:
[...]

[...]

Je merkt in dit spel inderdaad wel heel snel dat je gaat balen als je niet meer winst hebt gepakt terwijl anderen dat wel doen.

Ik begin opeens begrip* te krijgen voor mensen die op een salaris van 500k+ toch alsmaar meer willen hebben. :+

** Maar niet echt hoor. Hoe meer geld je hebt, hoe minder je leven verandert met een beetje extra.
Als de staat een offer heeft dat je na 1jaar 50euro op 500euro krijgt (10%) schrijft de helft van Nederland zich in. Om maar te zeggen dat wat jij nu wint niet mogelijk is op andere manieren van sparen/beleggen. Tenzij BTC naar 1milj gaat ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
[...]

Niet meteen zo gekrenkt doen he. Iedereen die zonder bron, inhoud of verhaal hypt wordt daar vroeger of later op aangesproken. De meeste mensen zijn voortaan zorgvuldiger. @Jean.Luc is zelfs een blog begonnen om zijn eigen uitspraken een bron te kunnen geven.

Er is in Maine ook een sterke correlatie tussen consumptie van margarine en het aantal echtscheidingen.

[...]

[url="http://www.corriere.it/cronache/17_maggio_29/bimbo-morto-otite-indagati-medico-genitori-omeopatia-urbino-ancona-c1e9768e-43e1-11e7-b108-f8a0cce08e60.shtml"]Francesco Bonifazi[/url], 7 jaar oud, uit Cagli Italië stierf vanwege een ernstige herseninfectie bij een homeopathische behandeling in plaats van bewezen behandelingen.

Blijkt dat het een plot was om, uren na de autopsie, alsnog de organen te kunnen verkopen. Dat heeft op facebook gestaan.

Ik heb @Jean.Luc overigens al een tijdje niet gehoord. PoW2 zit er aan te komen voor Guldencoin. Het is mijns inziens een weinig unieke mix tussen Stake en Work, een beetje zoals VRC op VRM en ook bij ETH wordt er wel over gesproken, alhoewel ik stiekem niet weet of ETH nu PoW of PoS is.

Maaar die weinig unieke PoW2 zal wel overhyped worden. "Je kunt nu geld sparen door je wallet open te hebben! Vet uniek! (Maar toevallig lijkt het op VRC en XEM die dit al jaren hebben.)"

Dat zal vast enige influx opleveren. Ik heb alvast een heel klein bedragje NLG binnengehaald voor de zekerheid.

[...]

[afbeelding]
Fijn hoor! Kijk vooral inderdaad even wat je spaargeld op de bank over 20 jaar zou doen en dan ben je vast weer vrolijk. ;)

De pumpgroepen zijn weer actief de laatste dagen, nu weer Huntercoin in uurtje naar +80% :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:21
Sando schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:24:

Ik was drie jaar geleden redelijk actief op Mintpal (weinig successen behaald trouwens...), en op alle fora zag je mensen die te gierig werden. Er is in de cryptowereld een grote kans dat je meer winst kan halen, maar een nog grotere kans dat een altcoin opeens dropt tot het minimale. Deze mensen zagen hun rendement elke dag flink stijgen, tot een munt weer instortte en zij hun winst + 70/80/90% van hun inleg zagen verdampen.

Dit laat echt zien dat je zonder emotie moet spelen en vooraf doelen moet stellen: "Ik verkoop mijn [voer random altcoin in] alleen bij 15% winst". Verliezen moet je nemen, maar winst moet je pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Even voor de goede orde, ik maak ook genoeg fouten als deze, en meestal wel met iets grotere verliezen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mKT7mEN.png

Ik heb alleen niet meer voorbeelden omdat ik de pijnlijke records weggooi uit mijn portfolio als ik de alt met verlies heb verkocht. :P

Belangrijk om ook even te laten zien. Het gaat vaker fout dan goed, maar een verdubbeling is meer in saldo dan een halvering.

TRIG houd ik nog even, omdat ik stiekem hoop dat 'MURICA en GUNS samen nog eens een goede hype vormen. (Maar ik raad het niet aan! Weet je hoe lang ik al hold?)
Orangelights23 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:45:
[...]

Verliezen moet je nemen, maar winst moet je pakken.
Goede uitspraak!

[ Voor 14% gewijzigd door Sando op 02-06-2017 12:47 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wieland99
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-09 12:18
Ik vraag me af of het op dit moment slim is op stratis te kopen. Alle crypto's die ik bekijk zijn de laatste dagen heel sterk gestegen. Denken jullie dat deze stijging zich zal blijven doorzetten of dat de belangstelling momenteel kunstmatig groot wordt gehouden door de media en mensen die elkaars kop zot maken?

Ik heb het gevoel dat binnenkort alle coins een grote correctie gaan hebben en vanaf dan een aantal "winnaars" terug sterk gaan stijgen. Naar mijn gevoel zijn er momenteel simpelweg teveel verschillende soorten crypto's.

BTW: ik heb een aantal dagen geleden mijn eerste hoeveelheid ETH gekocht toen deze op ong 170$ stonden. Stratis doet me sterk twijfelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Sando schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:46:

[...]
(Maar ik raad het niet aan! Weet je hoe lang ik al hold?)
Gokje, 09/2016? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 10:57
wieland99 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:55:
Ik vraag me af of het op dit moment slim is op stratis te kopen. Alle crypto's die ik bekijk zijn de laatste dagen heel sterk gestegen. Denken jullie dat deze stijging zich zal blijven doorzetten of dat de belangstelling momenteel kunstmatig groot wordt gehouden door de media en mensen die elkaars kop zot maken?
Wij hebben geen glazen bol.

[ Voor 29% gewijzigd door SmokingSig op 02-06-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Sando schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:11:
[...]

[...]

Wouw wat een reactie zeg, hoelang heb je erover gedaan om dit allemaal te bedenken..

Toets even in op google :
DigiByte 10 juni

Nou fijne dag nog he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

SmokingSig schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:57:
[...]

Wij hebben geen glazen bol.
Of iets genuanceerder: Boven de trendlijn kopen is risicovol. Mensen die nu kopen hebben niet zo goed door wat ze doen, of nemen bewust dat risico, omdat de snelle stijgingen van de laatste tijd een (risicovolle) kans zijn om winst te pakken.
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:58:

Wouw wat een reactie zeg, hoelang heb je erover gedaan om dit allemaal te bedenken..
De community is wat je ervan maakt. Voor korte one-liners kan je op IRC terecht. Dit is een forum. Niet iedereen trekt kritiek op een matige bijdrage evengoed. Maargoed, mijn excuses, ik zal je in het vervolg niet storen.

[ Voor 34% gewijzigd door Sando op 02-06-2017 13:03 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
# Coin/Date Price Total Value Profit/Loss Change

Ethereum Classic (ETC)
(29 May 2017) Add description, wallet or exchange.
Ƀ 0.006993 * 0.84%
64.48535156 @ Ƀ 0.005693
Ƀ 0.4509 *
Ƀ -0.01
-2.65%

Kan iemand mij uitleggen waarom je verlies maakt bij een koers die hoger ligt? Dit is bij Cryptocompare.com.
Handig site btw, ben er alleen nog niet helemaal uit.

Edit

Bij Dash geeft hij ook een compleet ander bedrag aan dan welke ik heb ingevuld voor de "buy price".

[ Voor 12% gewijzigd door FireFox1980 op 02-06-2017 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sando schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:01:
[...]

Of iets genuanceerder: Boven de trendlijn kopen is risicovol. Mensen die nu kopen hebben niet zo goed door wat ze doen, of nemen bewust dat risico, omdat de snelle stijgingen van de laatste tijd een (risicovolle) kans zijn om winst te pakken.

[...]

De community is wat je ervan maakt. Voor korte one-liners kan je op IRC terecht. Dit is een forum. Niet iedereen trekt kritiek op een matige bijdrage evengoed. Maargoed, mijn excuses, ik zal je in het vervolg niet storen.
Het is inderdaad een risico. Maar er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij het instappen op een stijgende lijn boven de normale grenzen toch goed uitpakt. Zie eth recent en btc met zijn legio voorbeelden. Sommige mensen wachten nog steeds op "een dal" voordat ze instappen.

en met het tweede punt ben ik het helemaal eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

DigiByte 10 juni

Nou fijne dag nog he
eeuhm, ik zie niks bij Google dan :)

edit:
Aah, met June wel.... iets met Minecraft....

[ Voor 11% gewijzigd door Smultie op 02-06-2017 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 28-09 13:56

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:15:
[...]

eeuhm, ik zie niks bij Google dan :)

edit:
Aah, met June wel.... iets met Minecraft....
Stop dan met traden als je dat niet ziet :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

kristof1234 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:41:
Ondervind iemand dat bitstamp deposits veel trager zijn, i.e. 2-3 dagen? Vroeger was het altijd max 1 dag.

Ok, ze hebben meer klanten maar dit moet toch automatisch gaan?

Ik had onlangs een KYC request, die heb ik succesvol beantwoord. Misschien sta ik nog steeds op "manual check" of gaat het bij anderen ook iets trager deze dagen?
Afgelopen weken meerdere deposits gedaan, vorige week de laatste keer. Normaal gesproken als ik het vandaag overmaak, heb ik het de volgende dag omstreeks 13 uur tot mijn beschikking. vorige week was dat pas om 16:00 uur, dus wel wat trager.

In het weekend nog niet geprobeerd maar ik denk dat onze banken in het weekend geen SEPA transacties doen ? (Zou anno 2017 eigenlijk wel moeten lijkt me). Reden des te meer om Swift te vervanger voor Ripple (leve mijn XRP coins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zanka
  • Laatst online: 11-09-2020
KraveN schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Er zijn meerdere voor- en tegenstanders van Ripple. Om verschillende redenen, zoek even op XRP of ripple in dit topic dan zijn er verschillende onderbouwingen. Hij staat nu relatief hoog althans ATH is volgens mij 0,40 $
laatste week redelijk stabiel rond de 0,21$ nu rond de 0,31$.

Persoonlijk zou ik ze pas weer kopen als ze terugzakken naar 0,20 of lager, maar goed dat is persoonlijk en met deze coins kan het vriezen en dooien. Ik ken Ripple niet goed genoeg om nu aan te geven dat er een stijging of een daling zit aan te komen.
Ik was inderdaad van plan nog te wachten met kopen tot hij terug een beetje zakt. Maar wil alles hebben klaarstaan voor als dat gebeurd. Zodat ik dan snel kan toeslaan, en dan niet meer opzoek moet naar een plek waar ik kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 28-09 13:56
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:18:
[...]

Afgelopen weken meerdere deposits gedaan, vorige week de laatste keer. Normaal gesproken als ik het vandaag overmaak, heb ik het de volgende dag omstreeks 13 uur tot mijn beschikking. vorige week was dat pas om 16:00 uur, dus wel wat trager.

In het weekend nog niet geprobeerd maar ik denk dat onze banken in het weekend geen SEPA transacties doen ? (Zou anno 2017 eigenlijk wel moeten lijkt me). Reden des te meer om Swift te vervanger voor Ripple (leve mijn XRP coins).
Klopt, bank holidays betekent ook geen SEPA transacties. Erg leuk die bank holidays, zo van de jaren '50... Alles is tegenwoordig electronisch, maar goed, het kan niet als er geen medewerker aanwezig is, blijkbaar :X |:(

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 09:43
_BladE2k_ schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Klopt, bank holidays betekent ook geen SEPA transacties. Erg leuk die bank holidays, zo van de jaren '50... Alles is tegenwoordig electronisch, maar goed, het kan niet als er geen medewerker aanwezig is, blijkbaar :X |:(
Iemand moet toch nog de tapes op het mainframe inlezen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:36
[quote][b][

DigiByte 10 juni

Nou fijne dag nog he
Je manier van communiceren is echt belabberd, maar ik wil je niet onthouden van een inhoudelijk antwoord.
1. Nee, we hebben geen glazen bol.

2. De regel, "Buy the rumor, sell the news" is hier sterk van kracht. Het nieuws is al uit, de deadline komt dichtbij. Normaliter zou ik (als ik de coin had) maandag verkocht hebben. De daadwerkelijke toepassing is mij te riskant om de uitwerking af te wachten na 10 juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kleefei schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:29:
[...]

Je manier van communiceren is echt belabberd, maar ik wil je niet onthouden van een inhoudelijk antwoord.
1. Nee, we hebben geen glazen bol.

2. De regel, "Buy the rumor, sell the news" is hier sterk van kracht. Het nieuws is al uit, de deadline komt dichtbij. Normaliter zou ik (als ik de coin had) maandag verkocht hebben. De daadwerkelijke toepassing is mij te riskant om de uitwerking af te wachten na 10 juni.
HODL FOR LIFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Poloniex doet sinds vandaag irritant met scripts... Iemand een idee om onderstaand verhaal te laten stoppen? Het gebeurt vooral wanneer ik de grafieken wil bekijken en wissel tussen de altcoins. Mijn hele browser wordt verschrikkelijk traag wanneer ik Poloniex open heb staan.

"Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, de scriptdebugger openen, of het script laten doorgaan.
*
Script: https://poloniex.com/js/p...dlestick.js?v=060816:606"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Orangelights23 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:37:
Poloniex doet sinds vandaag irritant met scripts...
Op advies van anderen in dit topic, draai ik Polo in Chrome... Sindsdien als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Ik heb nooit last gehad van fratsen met Polo, behalve tijdens extreme handelsdrukte. Chrome inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
multipasser schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:52:
54 stratis gekocht.

Jouw strategie is buy @ ATH and wait for the dip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 21:04
Even voor mijn begrip, als ik STRAT wil kopen, moet ik dus een account maken bij Polo, bitcoin kopen via een andere exchange, dan transferen naar Polo en vervolgens mijn BTC verkopen tegen STRAT? Voor mijn gevoel is dit best omslachtig, en zou het beteken dat ik constant aardig wat BTC in mijn portefeuille moet hebben, zodat ik kan traden of zie ik iets over het hoofd? Ook duurt het dan lang als ik steeds moet transferen naar Polo of gaat dit best snel? Ik zit nu alleen bij Kraken overigens.

(*is er een manier om bij Kraken de volledige namen van de coins te zien ipv alleen de afkorting, die soms niet even logisch is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:42:
[...]

Op advies van anderen in dit topic, draai ik Polo in Chrome... Sindsdien als een zonnetje :)
Hier ook Chrome maar soms moet ik een tab toch ook eens refreshen wil het nog werkbaar zijn.
Deze ochtend ging alles ook wat trager dan anders maar ondertussen alles terug ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaasBrulaap
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-12-2020
Goed artikel! Zojuist geïnvesteerd in ETH, dank voor alle goede tips tot dusver in alle artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Ik zal Chrome wel even gebruiken dan. Eerst even kijken hoe ik ervoor stop dat elke klik binnen Chrome een pop-up opent...

Interessant om te zien hoe vele coins vandaag flink in de groene plus staan. Ben benieuwd hoe alles zich verhoudt begin volgende week t.o.v. de mythische weekend dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerryvD
Freshnub schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:48:
Even voor mijn begrip, als ik STRAT wil kopen, moet ik dus een account maken bij Polo, bitcoin kopen via een andere exchange, dan transferen naar Polo en vervolgens mijn BTC verkopen tegen STRAT? Voor mijn gevoel is dit best omslachtig, en zou het beteken dat ik constant aardig wat BTC in mijn portefeuille moet hebben, zodat ik kan traden of zie ik iets over het hoofd? Ook duurt het dan lang als ik steeds moet transferen naar Polo of gaat dit best snel? Ik zit nu alleen bij Kraken overigens.

(*is er een manier om bij Kraken de volledige namen van de coins te zien ipv alleen de afkorting, die soms niet even logisch is)
Ik heb ze op litebit gekocht, kun je direct kopen. Scheelt een hoop gedoe tov jou beschreven manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Freshnub schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:48:

Nee hoor, kan ook bij Anycoin :)

https://anycoindirect.eu/nl/kopen/stratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
sc0ut84 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:05:
[...]

https://cointracking.info/

Hiermee zou je alles moeten kunnen wat jij wilt.
Ik heb net alles ingevuld en het werkt echt perfect! Je kan vanallerlei grafieken uitdraaien.
Handig was ook dat ik de trades kon importeren vanaf Bittrex. Nog even handmatig de deposit van Bitonic toegevoegd en de statistieken kloppen geheel.

Ik gebruik nu op de iPhone CoinFolio, om snel mijn 'winst' te zien, maar voor gedetailleerde analyse is deze website echt perfect!
Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).