Sando schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:30:
[...]
DigiByte bestaat al lang en is al lang niet zoveel waard. Kan veranderen natuurlijk. Maar dat soort compleet inhoudsloze hypende opstookuitspraken zonder ook maar een link, quote, of samenvatting, dat kan je natuurlijk niet echt maken in een thread over handel.
Met andere woorden: Wat gaat er gebeuren? Heb je een link?
[...]
Wat betekent dat? Hij gaat door zijn weestand?
Ik trade op Bittrex, dat kan uitmaken (als context voor opvolgende). Dit omdat Bittrex SC pas onlangs gelist heeft - maar heb SC al vaker getrade via ShapeShift waarbij dit ook zo was. Het is terminologie uit normale aandelen, voor een intro zie ook
http://www.investopedia.c...chnical/techanalysis4.asp . Wat Sia sterk vertoont is een "support" van ~300satoshi een een zogenaamde "resistance" rond ~375satoshi. Nu kan een aandeel/cryptocoin bizar uitbreken, zowel aan de onderkant als aan de bovenkant i.v.m. markt-brede hype zoals t/m 25 mei (daarom staat Sia zo hoog in het begin van de graph en zakt deze even door de bodem zoals de hele markt toen deed), maar als de markt zich enigzins normaal gedraagt en de coin vertegenwoordigt een coin die ook echt waarde toevoegt met een team dat actief is - dan zijn die getallen een soort "marktwaardering" bereik. Tenzij Sia een grote aankondiging doet, gave nieuwe feature (litewallet die toch file storage heeft bijv.) of whatnot - is uitbreken niet likely. Dus dan kan het een goed advies zijn om rond support te kopen en rond resistance te verkopen.
Vraagje aan andere Bittrex traders
- ze hebben geen market sell orders, alleen limit sell orders. Nu heb ik al twee keer tientallen euro's voor niets misgegrepen omdat ik met het handje niet zo snel ben als de bots, zelfs als ik kies voor een bid-sell i.p.v. een last of zelfs ask-sell price. Kan ik dan gewoon 1sat invullen en wordt dan gewoon de top van het bid-book afgeroomd tot mijn volume bereikt is? Of gebeuren er dan hele enge dingen als hier een identieke order tegenover staat

? Voorbeeld:
Ik heb 100 coins die 100 sat waard zijn na een snelle rit omhoog, maar dan start de dump en ik wil er mee uit. Het orderbook ziet er zo uit:
Bid amount / price / total:
10 / 100 / 1000
30 / 90 / 3700
60 / 80 / 8500
100 / 10 / 9500
En ik schiet op dat moment een 100 coins tegen 1 sat Ask in. Heb ik aan het einde van de rit dan 1000sat met actual rate 1sat omdat die ask:bid precies overeenkomt? Of heb ik dan 8500sat met een actual rate van 85sat? Beginnersvraag en kan het proberen met iets kleins, maar als iemand het gewoon weet bespaart me dat weer een euro fee

.
/edit
Ha, terwijl ik dit typ breekt SC uit boven de 400

...
[
Voor 28% gewijzigd door
Cassius op 02-06-2017 15:20
]