Nee, heb dat nu niet nodig en de verbazing wat de BTC nu waard is, geeft me meer plezier en het houdt me scherp, oa op internetgebied.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:45:
Ik veronderstel dat je dat toch op een gegeven moment wil laten rollen, nee?
Tot voor kort liep Lisk daar ook in Nee, maar die is een beetje afgehaakt (qua waardestijging dan)Remco10 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:26:
[...]
Waves en Stratis gaan naar mijn gevoel bijna altijd achter elkaar aan
Welja dat snap ik, maar dat artikel spreekt ook niet over volgende week of volgend jaar. Stel dat de echte bubbel pas over 10 jaar op springen staat, wie weet heb je dan toch al een aardig kapitaal aan BTC vergaard, wie weet wil en kan je met vervroegd pensioen, met andere woorden, ooit wil je het laten rollen.RaptorXS schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:50:
[...]
Nee, heb dat nu niet nodig en de verbazing wat de BTC nu waard is, geeft me meer plezier en het houdt me scherp, oa op internetgebied.
Maar de euro's waartegen je ze wil verkopen om eindelijk die landelijke villa te kopen zijn dat niets meer waard (wat exact de reden was van het vormen van de bubbel, zoals beschreven in die link).
Om het op z'n vlaams te zeggen: dan is iederéén gescheten toch?
Ik probeer te snappen wat er op zo'n moment zou gebeuren; wat ik zou doen...
[ Voor 22% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 02-06-2017 18:55 ]
Voor mij is het gratis geld, omdat de oorspronkelijke investering al terug verdiend is en hier laat ik het bij.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:54:
[...]
Welja dat snap ik, maar dat artikel spreekt ook niet over volgende week of volgend jaar. Stel dat de echte bubbel pas over 10 jaar op springen staat, wie weet heb je dan toch al een aardig kapitaal aan BTC vergaard, wie weet wil en kan je met vervroegd pensioen, met andere woorden, ooit wil je het laten rollen.
Maar de euro's waartegen je ze wil verkopen om eindelijk die landelijke villa te kopen zijn dat niets meer waard (wat exact de reden was van het vormen van de bubbel, zoals beschreven in die link).
Om het op z'n vlaams te zeggen: dan is iederéén gescheten toch?
Het kan zijn door drukte dat het even duurt. Wat je anders kan doen is een ticket bij ze inschieten en dan vervolgens hier een vraag stellen of ze je ticket met voorrang kunnen behandelen. Schijnt nog wel eens te helpen.indexample schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:47:
Is het normaal dat een SEPA deposit naar kraken met Tier 2 al enkele dagen on hold staat? Ik ga niet over de limiet, dus weet niet waarom het zo lang moet duren. kraken support is ook nogal druk denk ik
het is wel makkelijk als je dan een supporticket nr hebt
https://support.kraken.com/hc/en-us/requests/new
linkies zitten in de quote
Bonez0r schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:31:
[...]
In het Kraken topic op bitcointalk kun je aan Dargo (Kraken medewerker) vragen of je support ticket versneld kan worden behandeld. Vermeld dan even je support ticket nummer. In plaats van in het topic kun je hem ook een pm sturen.
[ Voor 9% gewijzigd door NLMaca op 02-06-2017 18:58 ]
Goed plan!MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:23:
[...]
Ja, want stel je voor dat je van een tientje naar 12 kan elke dag en de volgende dag verder trade met 12 Euro voor nogmaals 20%... 10 x 1.2365 = 13.7K/jaar. Er zijn mensen in NL die voor minder een moord plegen, dus... Laten we niet vergeten dat zowel Bill Gates en Dagobert Duck ook met niks meer zijn begonnen dan de kleren op hun rug en hard werk.
Laat je me even weten of dit topic alleen voor multi-miljonairs is? Dan begin ik wel het "zakgeld crypto topic tot 400 Euro/jaar topic" ofzo.
Moet je doen
Zo ik ben nieuw hier
wel een flinke tijd mee gelezen en besloten dat ik toch eens mee wilde doen. Moet zeggen, erg blij mee. Vier dagen geleden voor 40x strat gegaan en 3000 dgb en dat is niet mis tot nu toe
zal ongetwijfeld ook wel eens flink zakken maar een leuke ervaring. Ik zie het zelf meer ook als investering op lange termijn en wie weet koop ik nog eens wat bij tijdens een drop:).
nvm. leer lezen maca
[ Voor 92% gewijzigd door NLMaca op 02-06-2017 19:03 ]
Controleer je mail, waarschijnlijk moet je nog bevestigen.indexample schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:47:
Is het normaal dat een SEPA deposit naar kraken met Tier 2 al enkele dagen on hold staat? Ik ga niet over de limiet, dus weet niet waarom het zo lang moet duren. kraken support is ook nogal druk denk ik
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik gok Belgisch voor dat het vaut ging
Mensen die ook Poloniex gebruiken. Waarom staat er bij level 1 verification 'complete' onder en bij level 2 verifictaion 'verified'. Ben ik nu level 2 en kan ik nu tot 25k usd withdrawen?
Verwijderd
Afgelopen dinsdag ook met de coins begonnen.
DGB en STRAT aangekocht.
Geen slechte keuze geweest.
DGB en STRAT aangekocht.
yea, al had je frikandellencoin gekocht, dat was in deze markt nog geen slechte keuze geweestVerwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:10:
Afgelopen dinsdag ook met de coins begonnen.
DGB en STRAT aangekocht.
"Frikandellencoin revolutionizes snack payments with innovative bamiblockchain technology."Snowdog schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:18:
[...]
yea, al had je frikandellencoin gekocht, dat was in deze markt nog geen slechte keuze geweest
Verwijderd
Bank naam (waar rekening op staat) exact idem als kraken naam waar je op geverifieerd bent?indexample schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:47:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2017 19:31 ]
Twee jaar geleden twv 800€ BTC op m'n telefoonwallet gezet. Laatst vanwege het nieuws de oude telefoon weer eens aangezet. Daar werd ik best vrolijk van.
Maar de wallet waarschuwde me dat het bedrag eigenlijk te hoog is. Ik snap best dat de telefoon een keer kan overlijden maar dat is met elke electronica wel imo (pc/mobiel/hardware). Op papier zou kunnen maar ook dan het risico dat het gaat verdwijnen/kwijt raken. Ik heb ook geen kluis oid.
Ik heb van de wallet iig een backup gemaakt, is het dan niet voldoende die gespreid op te slaan? Of juist zo weinig mogelijk kopieën...?
Maar de wallet waarschuwde me dat het bedrag eigenlijk te hoog is. Ik snap best dat de telefoon een keer kan overlijden maar dat is met elke electronica wel imo (pc/mobiel/hardware). Op papier zou kunnen maar ook dan het risico dat het gaat verdwijnen/kwijt raken. Ik heb ook geen kluis oid.
Ik heb van de wallet iig een backup gemaakt, is het dan niet voldoende die gespreid op te slaan? Of juist zo weinig mogelijk kopieën...?
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Jazeker! Ook al in deel 2 gemeld, maar ik hold 1mil DGB. 2000 euro investering is nu 30000 waard, dus dat zijn de leukere bedragen. Ik wacht echter nog wel even tot in ieder geval 10 cent per coin, want daar gaat hij zeker naar toe binnen enkele weken.Valderrama schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:28:
Het lijkt wel alsof jullie hier allemaal short traders zijn op exchanges. Zijn er ook tweakers die holden en wachten op goede exponentiële groei?
Ik heb mijn coins in eigen beheer... geen op een Exchange. Ben van plan om te wachten tot het de moeite waard is om een goede grote winst te pakken. Heb eigenlijk helemaal geen zin om voor 'een paar euro' coins heen en weer te schuiven. En natuurlijk... vaak kleine winsten schuiven betekent uiteindelijk veel winst maar er zit wel veel werk in.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Dat is niet mis!Jamoru schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:49:
[...]
Jazeker! Ook al in deel 2 gemeld, maar ik hold 1mil DGB. 2000 euro investering is nu 30000 waard, dus dat zijn de leukere bedragen. Ik wacht echter nog wel even tot in ieder geval 10 cent per coin, want daar gaat hij zeker naar toe binnen enkele weken.
Wanneer / waarom zo'n flinke investering als ik vragen mag?
Ik heb net geleerd dat daytraden kan, maar geduld zeer zeker nodig is(!).
Had nog wat van die DGB / HUC stijging mee willen pakken --> dropte uiteraard kort daarna in. vervolgens zie ik ripple weer op komen, dus met in totaal $70 verlies DGB &HUC verkocht --> ripple's gekocht en die begon ook weer te dalen. Vervolgens zie ik net dat iig de HUC weer flink terug kwam van dat dipje net :
Ah ja, beginners maken nu eenmaal vouten...
Nu maar rustig afwachten totdat de ripple's weer omhoog gaan

[ Voor 3% gewijzigd door jimz93 op 02-06-2017 20:07 . Reden: Conclusie toegevoegd ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
hier ook HOLD. Heb dan niet zo veel als jij, maar tochJamoru schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:49:
[...]
Jazeker! Ook al in deel 2 gemeld, maar ik hold 1mil DGB. 2000 euro investering is nu 30000 waard, dus dat zijn de leukere bedragen. Ik wacht echter nog wel even tot in ieder geval 10 cent per coin, want daar gaat hij zeker naar toe binnen enkele weken.
Fact:
BTC <=> DGB
21mil <=> 21Miljard coins
2000Euro <=> 2Euro ?? Mocht dat zo zijn, dan is onze woning afbetaald in DGB.
Edit: blijkbaar denk deze ook zo over.
[ Voor 10% gewijzigd door Zhou op 02-06-2017 20:33 ]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Tijd geleden dat ik zo gelachen heb! Thanks!vickypollard schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:20:
[...]
"Frikandellencoin revolutionizes snack payments with innovative bamiblockchain technology."
Ik doe allebei, maar het is minder interessant om elke dag te vertellen welke coin je (nog steeds) hold.Valderrama schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:28:
Het lijkt wel alsof jullie hier allemaal short traders zijn op exchanges. Zijn er ook tweakers die holden en wachten op goede exponentiële groei?
Ik hold bijvoorbeeld sinds 2015 ongeveer €100 aan NLG en €100 aan XEM. Zijn nu respectievelijk €2000 en €4000 waard. Heb wat ik hold netjes aangegeven bij de aangifte.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Pfffff can't suppress FOMO, DGB, als het na 10-6 niks oplevert gaan ze er uit
edit: die bamiblockchain, wordt die gehost in schijndel valley?
[ Voor 30% gewijzigd door loewie1984 op 02-06-2017 20:24 ]
Misschien dan overstappen naar Iconomi? Het is een achterblijvertje, maar voor mij nog steeds HOLD.loewie1984 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:23:
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
ik wou me registeren op Polo; ze vragen me "Country" op te geven. Ik gebruik VPN met ander land dan mijn woonland.
Kan ik even land verzinnen, of levert dat later problemen op? Was POLO niet zonder verificatie (ongeveer zoals bitfinex)? Of moet ik nog een paar dagen wachten en échte gegevens opgeven?
Kan ik even land verzinnen, of levert dat later problemen op? Was POLO niet zonder verificatie (ongeveer zoals bitfinex)? Of moet ik nog een paar dagen wachten en échte gegevens opgeven?
[ Voor 25% gewijzigd door kristof1234 op 02-06-2017 20:36 ]
Ik heb een week lang zitten twijfelen over DGB... Vandaag ook maar een kleine hoeveelheid gekocht, dus zal vanaf morgen wel weer inkakken.loewie1984 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:23:

Y'24
"When only one of your circle of acquaintances, colleagues, friends, neighbors and extended family own an asset, there is no way that asset can be in a bubble, as the pool of potential buyers is thousands of times larger than the pool of present owners."
Mooie zin vind ik dit dat ik hier lees: http://www.zerohedge.com/.../projecting-price-bitcoin
Ik geloof ook niet dat we in een bubbel zitten. Als bijvoorbeeld btc steeds toegankelijker wordt voor jan en alleman (lees: mijn vader en moeder
) zullen er meer gebruikers bij komen in cryptowereld. En zo lang vraag > aanbod is er m.i. geen bubbel. De populariteit neem volgens mij nog steeds toe
Mooie zin vind ik dit dat ik hier lees: http://www.zerohedge.com/.../projecting-price-bitcoin
Ik geloof ook niet dat we in een bubbel zitten. Als bijvoorbeeld btc steeds toegankelijker wordt voor jan en alleman (lees: mijn vader en moeder
Met nog 1 toevoeging, ik heb weinig tot geen vertrouwen in het huidige monetaire systeem, vooral niet in de Euro.RaptorXS schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:57:
[...]
Voor mij is het gratis geld, omdat de oorspronkelijke investering al terug verdiend is en hier laat ik het bij.
Sideways movement is goed
? #stratis
Of zou er toch nog een second en third wave komen..
Ladys and gentlemen, weee aree live!
Gaat 'ie weer hoor
Of zou er toch nog een second en third wave komen..
Ladys and gentlemen, weee aree live!
Gaat 'ie weer hoor
[ Voor 69% gewijzigd door esnesi op 02-06-2017 21:16 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat is er aan de hand met Litebit? Van elke currency hebben ze, bij mij in ieder geval, 0 beschikbaar...???
Zojuist toch maar de sprong gewaagd en 1 BTC a €2185 gekocht via bitonic
Ben er alleen nog niet over uit of ik die als BTC laat staan of deels ga spreaden over de ALT coins
Ben er alleen nog niet over uit of ik die als BTC laat staan of deels ga spreaden over de ALT coins
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
Welke wallets gebruiken jullie? En welke sites gebruiken jullie om de koers in de gaten te houden?
Ik wil gaan beginnen met het handelen in e-currency. Na Bitcoin en Ether begin ik toch wel een beetje spijt te krijgen dat ik niet eerder ben ingestapt.
Ik wil gaan beginnen met het handelen in e-currency. Na Bitcoin en Ether begin ik toch wel een beetje spijt te krijgen dat ik niet eerder ben ingestapt.
https://www.litebit.eu/nlVerwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:18:
Welke wallets gebruiken jullie? En welke sites gebruiken jullie om de koers in de gaten te houden?
https://www.poloniex.com
https://trade.kraken.com/kraken/btceur
https://cointracking.info/dashboard.php
https://counterwallet.coindaddy.io/#
http://coinmarketcap.com/
https://www.cryptonator.com/converter?utm_referrer=
[ Voor 17% gewijzigd door esnesi op 02-06-2017 21:24 ]
Domme vraag: is de layout van Kraken zwart/wit/grijs?
Stratis gaat wel erg hard Momenteel..
2 dagen terug voor 4.5 instappen en tikt nu bijna de 8 euro aan..
Verwijderd
Toch bizar. Als je vorig jaar €1000,-Fire69 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:22:
[...]
Kijk hier eens naar Stratis: https://icostats.com/roi-since-ico
Niet ver zoeken, hij staat bovenaan
geïnvesteerd hebt in deze ico en al die ge-hodl hebt, dan ben je nu min of meer miljonair (min of meer omdat je nooit als je stratis voor de huidige prijs verkocht krijgt).
Met een beetje blauw zo nu en dan en met grafiekjes wat meer kleuren, maar basically, yesGrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:23:
Een standaard GoTter ;)
Litebit lijkt random "onderhoud" te hebben en ik vermoed (maar dat mogen ze zelf komen uitleggen), dat ze de winst per periode zelf weer afromen. Zou ik wel doen in ieder geval; het is in essentie niet anders dan een bank die jouw een rekening geeft waar giraal data op staat die onder water belegd kan/mag worden mits de dekkingsgraad hoog genoeg is?Valderrama schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:12:
Wat is er aan de hand met Litebit? Van elke currency hebben ze, bij mij in ieder geval, 0 beschikbaar...???
Er zijn hoogte- en dieptepunten; voldoende in dit topic te vinden. Persoonlijk ga ik ik de komende week wat daytraden in kleine bedragen zoals 0.01BTC in kleine coins maar daardoor kan je veel volume kopen en kan je grote koerswisselingen makkelijker opvangen met de rest van je portfolio.jimz93 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:14:
Zojuist toch maar de sprong gewaagd en 1 BTC a €2185 gekocht via bitonic![]()
Met enige nuance; deze week lijken STRAT, XRP en ETH redelijke instap-coins met een aardige ROI; bekijk voornamelijk even van wat coins de week-grafieken want van sommige coins lijkt er in het weekend of een enorme dump plaats te vinden (goedkoop inkopen) of ze zitten helemaal stil (je weet dus niet wat er maandag gaat gebeuren).
Zag net in mijn order-history dat ik de 29e 200 Stratis had ingekocht en een dag later tegen 40% winst verkocht. De inkoop was 61% lager dan de huidige koers...Lasteraar schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:23:
Stratis gaat wel erg hard Momenteel..
/edit: trouwens na een paar DM's met @Malarky toch het programma Leonardo aangeschaft; de interface is even wennen maar ik vind het makkelijker werken dan alle web-interfaces van elke exchange. Kost even een honderd Euro (als je een aantal exchanges tegelijk wil doen) maar wat mij betreft weegt het wel op tegen elke random CSS van elke exchange.
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 02-06-2017 21:28 ]
aanradertjeGrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:23:
https://addons.mozilla.or...rk-background-light-text/
Thank you! Waarom willen ze mijn adresgegevens?_BladE2k_ schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:25:
[...]
Met een beetje blauw zo nu en dan en met grafiekjes wat meer kleuren, maar basically, yes
Heb tier 2 gegevens in ieder geval ingevuld, nu even een maandje wachten
Wat is trouwens veiliger voor 2fa: TOTP of HOTP? Time on time klinkt het meest veilig..? Oh en je mag zelfs nog een hash kiezen, wat geniet de voorkeur van tweakers?
[ Voor 31% gewijzigd door GrazendeKoe op 02-06-2017 21:38 ]
Omdat het een financiele instelling is? En inkomsten voor jou gewoon moeten worden opgegeven bij de belastingdienst? En omdat je jaaropgaven kan opvragen bij de meeste exchanges?GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:27:
[...]
Thank you! Waarom willen ze mijn adresgegevens?
Neem aan dat je wel je echte gegevens hebt ingevuld? Niet dat je zometeen 500K winst maakt, dat naar je betaalrekening laat overboeken en ineens de belasting-inspecteur voor de deur staat en je niets kan bewijzen?
Zoals bijna elke financiële institutie - om witwassen tegen te gaan (ook enigszins verplicht door de diverse overheden). Zeker als je wilt gaan traden met meer dan een paar losse eurotjes zal je op de diverse exchanges wat persoonlijke gegevens moeten achterlatenGrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:27:
[...]
Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
Staat in de startpost (FAQ)GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:27:
[...]
Heeft iemand ervaring met het transferen van Polo naar Bittrex en hoelang dit ongeveer kan duren?
<30 minuten als je een goede fee mee geeft, btc dan. Vandaag meerdere malen gedaan.crypto558 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:32:
Heeft iemand ervaring met het transferen van Polo naar Bittrex en hoelang dit ongeveer kan duren?
[ Voor 5% gewijzigd door Isitlightagain op 02-06-2017 21:34 ]
ik heb 7000 euro geïnvesteerd half april.GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:56:
[...]
Vermogen van 20k usd is leuk, maar hoeveel heb je er in gestoken? Met andere woorden: met hoeveel % is het gestegen?
[ Voor 4% gewijzigd door rvT op 02-06-2017 21:35 ]
Yes mijn echte gegevens ingevuld. Er is hier ook lange tijd discussie geweest over wel/niet scan van je paspoort te sturen. Nu lees ik bij kraken wat de requirements zijn bij zo'n scan:MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:30:
[...]
Omdat het een financiele instelling is? En inkomsten voor jou gewoon moeten worden opgegeven bij de belastingdienst? En omdat je jaaropgaven kan opvragen bij de meeste exchanges?
Neem aan dat je wel je echte gegevens hebt ingevuld? Niet dat je zometeen 500K winst maakt, dat naar je betaalrekening laat overboeken en ineens de belasting-inspecteur voor de deur staat en je niets kan bewijzen?
- color scan
- exp. date
- government issued id
- shows date of birth
Ben ik nu gek of kun je gewoon je BSN dus verbergen en is het allemaal akkoord voor kraken? Dat zou het m.i. toch een stukje veiliger maken.
Even een vraagje over de fees. Hoe kan ik precies bepalen wat een goede fee is?
De fee wordt toch vooraf bepaald? Daar kan je zelf niks aan doen 
Isitlightagain schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:33:
[...]
<30 minuten als je een goede fee mee geeft, btc dan. Vandaag meerdere malen gedaan.
Dat ken ik. ik had er 100 voor 0,37 ingekocht. deel verkocht om mijn inleg terug te krijgen, rest vorige week verkocht op 5,- toch behoorlijk winst gemaakt. Maar inderdaad als beginneling ben je allang blij als je winst draait. Heb er nu gewoon weer 20 gekocht voor 7,50. Dus stratis mag lekker door gaan zo.MAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:26:
[...]
Zag net in mijn order-history dat ik de 29e 200 Stratis had ingekocht en een dag later tegen 40% winst verkocht. De inkoop was 61% lager dan de huidige koers...Ach, ik ben een beginner en wil/moet eerst leren hoe de orderbooks etc. werken om daarna pas langere termijn strategieen te handhaven.
Foutje van ETH inkopen. op 204,- ingekocht, zakt dat ding als een baksteen haha. Die blijft dus nog maar even staan.
Als ik meer had ingekocht..... als ik het niet verkocht had......... Tja, dan kun je bezig blijven. Ik zie dat als... veel terug komen hier haha. Maar goed, met een inleg van 150/160,- wat ik weer terug heb, speel ik nu nog met 380,- winst als speel geld.
Doel is eigenlijk om via "de handel" een mine rig op te zetten (vind dat wel leuk om mee te klooien). Dat schiet op deze manier wel op zo.
Ach, ik heb lol, dat is het voornaamste
@Valderrama
litebit heeft weer coins. paar keer de pagina verversen wil ook nog wel eens nieuwe coins opleveren. Ze hadden net een paar duizend stratis die al weer bijna op zijn. Is al weer op
Kopie van rijbewijs mag ook.. daar staat je bsn achterop (;GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:37:
[...]
Yes mijn echte gegevens ingevuld. Er is hier ook lange tijd discussie geweest over wel/niet scan van je paspoort te sturen. Nu lees ik bij kraken wat de requirements zijn bij zo'n scan:
- color scan
- exp. date
- government issued id
- shows date of birth
Ben ik nu gek of kun je gewoon je BSN dus verbergen en is het allemaal akkoord voor kraken? Dat zou het m.i. toch een stukje veiliger maken.
Voor zover ik begrijp kan je de fee aanpassen. Hoe hoger de fee, hoe sneller de transfer.
Hier had ik laatst nog een akkefietje over met Litebit. Ik had 0.1 BTC verkocht aan Litebit voor 237 euro.Een dag later had ik slechts 217 ontvangen. Navraag leerde dat omdat schijnbaar de Fee te laag was, het langer duurde voordat de vereiste confirmations binnen waren. Litebit hanteert dan de waarde van de BTC op het moment van de laatste confirmatie. Omdat de Bitcoin op dat moment redelijk aan het dippen was koste dat grapje me dus 20 euro.
Nu was dit een transactie waar een relatief laag bedrag mee gemoeid was, maar bij grotere bedragen kan dit een duur grapje worden.
De wallet die ik gebruikte was electrum en ik heb de fee niet aangepast, maar gewoon de standaard waarde aangehouden. Dus wat is nou een redelijke fee om dit soort grappen te voorkomen in de toekomst?
Hier had ik laatst nog een akkefietje over met Litebit. Ik had 0.1 BTC verkocht aan Litebit voor 237 euro.Een dag later had ik slechts 217 ontvangen. Navraag leerde dat omdat schijnbaar de Fee te laag was, het langer duurde voordat de vereiste confirmations binnen waren. Litebit hanteert dan de waarde van de BTC op het moment van de laatste confirmatie. Omdat de Bitcoin op dat moment redelijk aan het dippen was koste dat grapje me dus 20 euro.
Nu was dit een transactie waar een relatief laag bedrag mee gemoeid was, maar bij grotere bedragen kan dit een duur grapje worden.
De wallet die ik gebruikte was electrum en ik heb de fee niet aangepast, maar gewoon de standaard waarde aangehouden. Dus wat is nou een redelijke fee om dit soort grappen te voorkomen in de toekomst?
http://bitcoinfees.21.co/netvista schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:46:
Maar ook met een hoge fee ben je deels van geluk afhankelijk. Hoewel blokken gemiddeld iedere 10 minuten langskomen, gebeurt het regelmatig dat de tijd tussen 2 blokken 20 minuten of meer is. In zo'n geval worden zelfs transacties met hoge fees vertraagd.
Als je zeker wil zijn van de prijs die je krijgt, handel dan op een exchange.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zakken als een baksteen is nog niet het geval, ben wel benieuwd naar vannacht en de rest van het weekend. Vorig weekend toch een aardig dipje gezien, maar deze week toch ook weer uitgeklommen.NLMaca schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:44:
[...]
Foutje van ETH inkopen. op 204,- ingekocht, zakt dat ding als een baksteen haha. Die blijft dus nog maar even staan.
En mijn rig heeft als het goed is vannacht zijn eerste ETH geproduceerd
Nog maar 14 coins en dan is de investering (rig en stroom voor de rest van het jaar) er weer uit. En blijven hopen dat de moeilijkheidsgraad niet te hard stijgt.
Altijd interessantkansloze schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:50:
[...]
Zakken als een baksteen is nog niet het geval, ben wel benieuwd naar vannacht en de rest van het weekend. Vorig weekend toch een aardig dipje gezien, maar deze week toch ook weer uitgeklommen.
En mijn rig heeft als het goed is vannacht zijn eerste ETH geproduceerd![]()
Nog maar 14 coins en dan is de investering (rig en stroom voor de rest van het jaar) er weer uit. En blijven hoop dat de moeilijkheidsgraad niet te hard stijgt.
Een standaard GoTter ;)
ik heb mijn gtx1070 in de daluren aan het minen (om te kijken hoe dat allemaal werkte). daar is de kaart te duur voor (25 Mhz). Kan ik je mogelijk een PM sturen als ik wat meer info wil?kansloze schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:50:
[...]
Zakken als een baksteen is nog niet het geval, ben wel benieuwd naar vannacht en de rest van het weekend. Vorig weekend toch een aardig dipje gezien, maar deze week toch ook weer uitgeklommen.
En mijn rig heeft als het goed is vannacht zijn eerste ETH geproduceerd![]()
Nog maar 14 coins en dan is de investering (rig en stroom voor de rest van het jaar) er weer uit. En blijven hoop dat de moeilijkheidsgraad niet te hard stijgt.
Het topic is namelijk hier voor handel en koers
Die link legt het verhaal helder uit. Thanks Rannasha!Rannasha schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:49:
[...]
http://bitcoinfees.21.co/
Maar ook met een hoge fee ben je deels van geluk afhankelijk. Hoewel blokken gemiddeld iedere 10 minuten langskomen, gebeurt het regelmatig dat de tijd tussen 2 blokken 20 minuten of meer is. In zo'n geval worden zelfs transacties met hoge fees vertraagd.
Als je zeker wil zijn van de prijs die je krijgt, handel dan op een exchange.
Zoals enkele andere heb ik problemen met registreren bij kraken. Ze zijn nu al ongeveer 6 dagen aan het valideren. Heb ze al een support ticket gestuurd maar ook daar krijg ik geen antwoord op.
Zijn er dingen die ik nog kan doen om dit proces te versnellen? Ik hoop bij het volgende btc en eth dipje te kunnen kopen.
Zijn er dingen die ik nog kan doen om dit proces te versnellen? Ik hoop bij het volgende btc en eth dipje te kunnen kopen.
Ik mine alleen met 1070's @ 90 watt 29Mh ETH en 440Sols met ZEC.. zuiniger als de RX 5xxNLMaca schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:53:
[...]
ik heb mijn gtx1070 in de daluren aan het minen (om te kijken hoe dat allemaal werkte). daar is de kaart te duur voor (25 Mhz). Kan ik je mogelijk een PM sturen als ik wat meer info wil?
Het topic is namelijk hier voor handel en koers
Maargoed laten wij ontopic blijven
Per kaart min de stroom:
Past 24 hours (+4.04 EUR)
Past 7 days (+26.03 EUR)
Past 30 days (+109.55 EUR)
Expected yearly (+1332.81 EUR)
[ Voor 86% gewijzigd door FNale op 02-06-2017 22:01 ]
Ik heb de miner kant en klaar gekocht, heb er zelf ook niet al te veel verstand van. Dus waarschijnlijk heeft het ook veels te veel gekost en had het een paar honderd euro goedkoper gekund. Maar de aanschaf was ruim 2800, gelukkig had ik op het juiste moment in XRP en LTC geïnvesteerd toen ik begon eind april. Hierdoor kon ik 1100 euro uit de winst halen. Dus echt zelf heb ik 1725 erin gestopt. Dan uiteraard nog de stroom maar van horen zeggen hier gaat het met 100 euro per maand omhoog.
Om even een indicatie te geven; 25-05-2017 om 16:10 is hij aangegaan en staat nu 0.94636 ETH. En de hashrate is gemiddeld voor mij 141MH/s
Om even een indicatie te geven; 25-05-2017 om 16:10 is hij aangegaan en staat nu 0.94636 ETH. En de hashrate is gemiddeld voor mij 141MH/s
[ Voor 3% gewijzigd door kansloze op 02-06-2017 22:02 ]
Daarmee ben jij tier 3 & 4 verified mee?Secsytime schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:46:
[...]
Kopie van rijbewijs mag ook.. daar staat je bsn achterop (;
Kan je niet beter een switchpool gaan gebruiken die de meest voordelige coin mined?kansloze schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:01:
Ik heb de miner kant en klaar gekocht, heb er zelf ook niet al te veel verstand van. Dus waarschijnlijk heeft het ook veels te veel gekost en had het een paar honderd euro goedkoper gekund. Maar de aanschaf was ruim 2800, gelukkig had ik op het juiste moment in XRP en LTC geïnvesteerd toen ik begon eind april. Hierdoor kon ik 1100 euro uit de winst halen. Dus echt zelf heb ik 1725 erin gestopt. Dan uiteraard nog de stroom maar van horen zeggen hier gaat het met 100 euro per maand omhoog.
Om even een indicatie te geven; 25-05-2017 om 16:10 is hij aangegaan en staat nu 0.94636 ETH.
Maargoed dit is offtopic dus als je vragen heb post ff in de het mine topic.
Er zit ook een zoekfunctie in het forum. Dit is namelijk al vaker gevraagd;). Info is door Bonez0r verstrektGekkejantje schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:54:
Zoals enkele andere heb ik problemen met registreren bij kraken. Ze zijn nu al ongeveer 6 dagen aan het valideren. Heb ze al een support ticket gestuurd maar ook daar krijg ik geen antwoord op.
NLMaca in "Cryptocurrencies - handel & koers #3"
Kan ik ergens siacoin (SC) met iDeal kopen? Bij de bekende sites kan ik het niet vinden. Ik wil voor een klein bedrag mee doen, dus via bitcoins kopen lijkt me niet ideaal.
http://coinmarketcap.com/currencies/siacoin/#marketsUrbanSnEAky schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:13:
Kan ik ergens siacoin (SC) met iDeal kopen? Bij de bekende sites kan ik het niet vinden. Ik wil voor een klein bedrag mee doen, dus via bitcoins kopen lijkt me niet ideaal.
Kun je bijv bij bitonic.nl via iDeal geld overboeken naar Bittrex of Poloniex (bitcoin kopen) en dan daar weer SC aankopen
[ Voor 15% gewijzigd door NLMaca op 02-06-2017 22:15 ]
Ligt er aan hoe hoog het bedrag is dat hij wilt investeren zijn de fees misschien niet zo fijn. Voor gebruiksgemak is kopen met iDeal imo fijner als je weinig investeert. Zelf heb ik Siacoin ook niet direct kunnen vinden om te kopen met iDeal.NLMaca schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:14:
[...]
http://coinmarketcap.com/currencies/siacoin/#markets
Kun je bijv bij bitonic.nl via iDeal geld overboeken naar Bittrex of Poloniex (bitcoin kopen) en dan daar weer SC aankopen
Ik weet vrij zeker dat je het alleen direct op exchanges kan krijgen, dus niet via ideal. Hiervoor zal je eerst Bitcoins moeten kopen bij bijvoorbeeld bitonic of andere sites. Dit stuur je door naar een exchange zoals poloniex of bittrex en dan zet je het om naar SiaCoin.UrbanSnEAky schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:13:
En anders wel in de FAQ van Kraken zelf. Het gehalte slowchat en onnodige vragen is wel weer hoog vandaag.
@carebaer waarom niet even de moeite doen om die te lezen voordat je die vraag hier neerzet?What is verification?
The law requires that we verify your account by asking who you are and where you live. To open a basic account and get started trading, we only ask a few things. An advanced account is like opening a bank account and requires supporting documents.
What information must I provide to trade?
To open a basic account and start trading, we only require your full name, date of birth, address and phone number. A more advanced account (for higher account funding limits and in some areas required for bank funding) additionally requires a government issued ID and proof of residence. In some countries we require SSN (US only) or ID confirmation (Germany or Japan).
Why do I have to provide my personal information to trade bitcoins?
Kraken takes every measure to prevent fraud and be fully compliant with KYC and AML regulations for trading of digital assets.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Weet iemand of je de pc kan sluiten bij een order tot aankoop van een coin op bv. Bittrex?
Wat bedoel je hier meercrypto558 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:32:
Weet iemand of je de pc kan sluiten bij een order tot aankoop van een coin op bv. Bittrex?
Dat je order verdwijnt als je de PC uit zet??

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ja ofcoursecrypto558 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:32:
Bij aankoop kan je zelf een bid prijs geven en meestal geef je iets lager dan de huidige koers, mijn vraag is of ik mijn pc kan sluiten zodat de aankoop 'verder' gaat.
LED-Maniak schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 22:34:
[...]
Wat bedoel je hier meer![]()
Dat je order verdwijnt als je de PC uit zet??
ghehe.
Toch maar even 1 ETH erin geknald.
2 bankjes samen met de ouwe heer!
Dit wordt leuk monitoren komende tijd!
Toch maar even 1 ETH erin geknald.
2 bankjes samen met de ouwe heer!
Dit wordt leuk monitoren komende tijd!
[ Voor 5% gewijzigd door esnesi op 02-06-2017 22:45 ]
Man toch, die klote IBAN verificaties.
Hebben ze bij Litebit m'n rekening opgeslaan als familienaam+voornaam, terwijl m'n bankkaart voornaam+familienaam vermeldt.
Gevolg, ARK besteld en opnieuw een IBAN verificatie request scherm voor m'n neus, omdat die wss die 2 niet kan linken...
En hun helpdesk, die is natuurlijk gesloten in het weekend.
Bye bye EUR én ARK tot ergens eind volgende week, als ze eens zin hebben?
Hebben ze bij Litebit m'n rekening opgeslaan als familienaam+voornaam, terwijl m'n bankkaart voornaam+familienaam vermeldt.
Gevolg, ARK besteld en opnieuw een IBAN verificatie request scherm voor m'n neus, omdat die wss die 2 niet kan linken...
En hun helpdesk, die is natuurlijk gesloten in het weekend.

[ Voor 11% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 02-06-2017 23:10 ]
Wat is zo'n bitcoin transactie verrekte gaar héy. Sorry, moet ff m'n frustratie kwijt. Had een bitcoin bij Bitonic gekocht, die kwam relatief snel. had ik op m'n Multibit wallet, maja, daar had ik nog instellingen van 2 jaar geleden qua vergoeding. Mijn bitcoin overboeking naar Kraken hangt nu alweer 4 uur...
Prima systeem die BTC, ik ga maar een spoedje doen in litecoins dan maar. Eventjes wat ICONOMI en UBIQs kopen xD. Ik zie de Ethereum whatsappgroepen namelijk oppoppen en dan denk ik, tja, daar gaan we geen 100% meer pakken als de massa er al in zit.
Prima systeem die BTC, ik ga maar een spoedje doen in litecoins dan maar. Eventjes wat ICONOMI en UBIQs kopen xD. Ik zie de Ethereum whatsappgroepen namelijk oppoppen en dan denk ik, tja, daar gaan we geen 100% meer pakken als de massa er al in zit.
Die blockfolio app lijkt ook niet helemaal te kloppen.. Zegt dat ik ruim 4300 euro aan net cost heb voor aankoop van eth. Ik heb eth vanavond er in gezet en als datum opgegeven 15-4, want toch kocht ik het tegen btc. Dat ging om 2000 euro incl transactiekosten, snap niet wat ik fout doe.
Dan zou ik maar even in de blockchain kijken hoeveel sat je hebt meegegeven aan fee. Met een beetje pech raakt hij nooit verified.Timberly2 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:15:
Wat is zo'n bitcoin transactie verrekte gaar héy. Sorry, moet ff m'n frustratie kwijt. Had een bitcoin bij Bitonic gekocht, die kwam relatief snel. had ik op m'n Multibit wallet, maja, daar had ik nog instellingen van 2 jaar geleden qua vergoeding. Mijn bitcoin overboeking naar Kraken hangt nu alweer 4 uur...

Y'24
Via de litebit -> poloniex route nooit geen problemen ervaren. (5a10 min)Timberly2 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:15:
Wat is zo'n bitcoin transactie verrekte gaar héy. Sorry, moet ff m'n frustratie kwijt.
[ Voor 58% gewijzigd door esnesi op 02-06-2017 23:23 ]
Het is deze transactie, lijkt me nogal een fee
https://blockexplorer.com...1285da1095074e741043397f2
0.0009652509btc ofwel 2$?
Effectief dus 1$ met 518 bytes. Naja, vind ik redelijk.
Effectief dus 1$ met 518 bytes. Naja, vind ik redelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Timberly2 op 02-06-2017 23:25 ]
De fees zijn hoog op dit moment. Deze link is al vaker gepost. https://bitcoinfees.21.co/Timberly2 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:22:
Daar kun je ongeveer zien hoe lang het duurt als je een bepaalde fee mee geeft.
Y'24
Hij komt wel door, de fee is laag, maar niet te laag om vast te gaan zitten. Volgende keer gewoon even goed opletten met wat je doet. Een Bitcoin transactie werkt niet gaar, je moet weten waar je mee bezig bentTimberly2 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:22:
Edit: Je verstuurd ook voor meer dan 3.000 dollar aan BTC. In zo'n geval controleer ik alles minimaal 2x. Klopt het adres 100% zeker ? Is de fee ruim genoeg, dus check wat je voor dit moment nodig hebt en hoeveel tijd het dan gaat kosten. Klopt het adres echt ? Vooral ook met het adres wil je geen fouten maken. Die 3.000 dollar is gewoon weg en je krijgt het nooit meer terug. Beetje hetzelfde als geld overmaken via internetbankieren. Ook dan let ik bij grote bedragen verdomd goed op of alles wel echt goed klopt.
[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 02-06-2017 23:40 ]
Volgens mij vraagt Polo uberhaubt geen gegevens over je land? Ik gebruik altijd een vpn (niet altijd uit hetzelfde land) en heb nog nooit problemen met Polo gehad (hoewel ik wel altijd een mailtje krijg dat er vanuit een onbekend IP is ingelogd op mijn account). Ik kan me iig niet herinneren dat ik bij Polo een land moest opgeven bij het registreren O_okristof1234 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:30:
ik wou me registeren op Polo; ze vragen me "Country" op te geven. Ik gebruik VPN met ander land dan mijn woonland.
Had ik laatst ook bij hun, na 5 dagen stuurden ze het geld terug.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:09:
En hun helpdesk, die is natuurlijk gesloten in het weekend.![]()
![]()
Maar ik blijf sindsdien weg bij litebit, gewoon bitonic. Altijd goed en betrouwbaar.
Hmm, ik heb op GateHub 199,X XRP, maar kan er maar 149,99 sellen. Iemand enig idee waarom?
Dat haal je (expected dus, geen 100% garantie) ook door 1BTC op Poloniex uit te lenen.
Voordelen:
- Je kan niet zo makkelijk panic-sellen
- Je staat geen stroom te vreten
- Je moet geen miner kopen, dus ook geen kosten recuperen
XRP lockt altijd 20XRP in je wallet. Dus die ben je soort van 'kwijt'. Wat er met die andere 30 aan de hand is weet ik ook nietBatiatus schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:41:
Hmm, ik heb op GateHub 199,X XRP, maar kan er maar 149,99 sellen. Iemand enig idee waarom?
[ Voor 30% gewijzigd door Fire69 op 02-06-2017 23:43 ]
XRP heeft default volgens mij minimaal 20XRP nodig om je account overeind te houden. Die andere 20 weet ik zo niet.Batiatus schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:41:
Klopt, 20 idd. Maar snap dan niet waarom de rest niet.NLMaca schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:42:
[...]
XRP heeft default volgens mij minimaal 20XRP nodig om je account overeind te houden. Die andere 20 weet ik zo niet.
20 om je account in stand te houden en 5 voor elke actieve "wallet" naar bijvoorbeeld ETH / EUR / USDBatiatus schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:41:
klopt. linkie met info: https://ripple.com/build/...reserve-and-owner-reserveMAX3400 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:44:
[...]
20 om je account in stand te houden en 5 voor elke actieve "wallet" naar bijvoorbeeld ETH / EUR / USD
- The Base Reserve is a minimum amount of XRP that is required for every address in the ledger. Currently, this is 20 XRP (20000000 drops).
- The Owner Reserve is an increase to the reserve requirement for each object that the address owns in the ledger. Currently, this is 5 XRP (5000000 drops) per item.
Misschien moet je ook nog rekening houden met de Fee voor het versturen
Je zou nog een accelerator kunnen proberen: https://www.viabtc.com/tools/txaccelerator/Timberly2 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:15:
Verwijderd
Aardige portfolio inmiddels en wat ramt dat stratis de pan uit.
Meningen van jullie tweakers. Bijkopen op ATH ? Vanavond.
Iemand gefundeerd idee. Of just gamble en hit the ceiling or wall or floor in the end
Meningen van jullie tweakers. Bijkopen op ATH ? Vanavond.
Iemand gefundeerd idee. Of just gamble en hit the ceiling or wall or floor in the end
Verwijderd
Inkopen snel via ideal litebit en btcdirect. Funding storten op exchange kraken duurt te lang.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:09:
En hun helpdesk, die is natuurlijk gesloten in het weekend.![]()
![]()
En vervolgens coins naar kraken bonjouren. Uitbetalen via Fidor Bank Kraken.
Binnen 24 uur op je nederlandse rekening. zonder problemen. Ik ben wel Tier 4, weet niet of dat wat maakt qua snelheid. Tier 3 ook goed lijkt me zo.
Misschien is het maar goed ook dat Kraken zo'n tijd moet nemen om alle aanvragen te verwerken. Stel je voor dat zo'n hele bups figuren volle bak kan gaan kopen (kan in principe ook maar Poloniex is voor velen al weer een stap verder / ingewikkelder). Liever een wat gestagere stijging als gevolg van middelmatige aanwas dan een mega sprong voorwaarts (en de daaropvolgende diepe crash).
Ik snap niet dat ze bij Bitonic nog geen Ethereum verkopen. Zoveel vraag naar, en altijd al. Leek er toch al ruim een jaar op dat dit een serieuze contender voor de bitcoin positie ging worden.
Ik snap niet dat ze bij Bitonic nog geen Ethereum verkopen. Zoveel vraag naar, en altijd al. Leek er toch al ruim een jaar op dat dit een serieuze contender voor de bitcoin positie ging worden.
Haha ik mine al 4 jaar en jij denkt dat ik geen BTC heb om te day traden in alt coins en soms wat uit te lenen op poloFire69 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:41:
[...]
Dat haal je (expected dus, geen 100% garantie) ook door 1BTC op Poloniex uit te lenen.
Voordelen:
- Je kan niet zo makkelijk panic-sellen
- Je staat geen stroom te vreten
- Je moet geen miner kopen, dus ook geen kosten recuperen
[...]
XRP lockt altijd 20XRP in je wallet. Dus die ben je soort van 'kwijt'. Wat er met die andere 30 aan de hand is weet ik ook niet
Ik draai een zooi van die kaarten en kan je vertellen ik kom altijd hoger uit dan expected want BTC gaat tot nu toe nog steeds in een stijgende lijn ook al dipt die af en toe. en daarbij ik heb nooit bitcoins hoeven te kopen. Enige wat ik heb geïnvesteerd is mijn pc met 1 kaart hieruit heel wat kaarten aangeschaft met de winst.
[ Voor 21% gewijzigd door FNale op 02-06-2017 23:58 ]
Haha, waar zie je me dat zeggen?ChrisdeW schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:54:
[...]
Haha ik mine al 4 jaar en jij denkt dat ik geen BTC heb om te day traden in alt coins
Goed voor jouIk draai een zooi van die kaarten en kan je vertellen ik kom altijd hoger uit dan expected want BTC gaat tot nu toe nog steeds in een stijgende lijn.
Zie mijn post dan als een tip voor andere users die niet minen of zo
Kwam een beetje over van wth waarom mine je. Maar minen is ook leuk beetje rigs bouwen blijft hobby.Fire69 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:56:
[...]
Haha, waar zie je me dat zeggen?
[...]
Goed voor jou![]()
Zie mijn post dan als een tip voor andere users die niet minen of zo
Maar eeuwige spijt dat ik ooit 76 BTC heb verkocht met de gedacht waar wij nu staan.

[ Voor 12% gewijzigd door FNale op 03-06-2017 00:02 ]
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat de streepjes zijn bij de grafieken van Bittrex?
Dus ik zie de candles in groen of rood, soms zijn er streepjes een beide kanten, of alleen boven of alleen onder, ik zie het verband even niet?
Of is het simpelweg high/low bid/sell?
Dus ik zie de candles in groen of rood, soms zijn er streepjes een beide kanten, of alleen boven of alleen onder, ik zie het verband even niet?
Of is het simpelweg high/low bid/sell?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om