@
CopyCatz @
Marsman83
Ik had nog niet verteld wat het idee voor het interieur is zo ver. Omdat ik vind dat er veel te weinig fietsen in een Lego stad zijn, niet reëel voor NL en ook niet voor de meeste Europese steden, wil ik zoveel mogelijk fietsen kwijt in de winkel. Helaas is het met Stud.io vrij tijdrovend om renders te maken, en zie je door het glas niet zoveel vanwege de belichting. Maar de begane grond heeft een paar fietsen, een paar fietsmanden, een toonbank en een reparatie plek. Op de eerste verdieping wilde ik een paar mountainbikes (zitten niet in Stud.io

) voor het raam hangen, nog wat wielershirts ophangen en dan is die verdieping ook wel vol. Het terras is een koffie+softijs kraampje met wat sta plekken en al af. Maar jullie suggestie brengt met wel op een idee, als ik er een fiets neer zet met een paar camera's heb ik een bike-fitting (tegenwoordig ook zeer hip). Ik was eigenlijk meer op zoek naar wat ideeën om de façade nog wat interessanter te maken, er zijn nog wat lege plekken.
@
Marsman83 Mooi idee, met het verdiepte station. Ik denk trouwens dat er nog wel een kleine vracht terminal bij past, misschien iets wat vracht helemaal recht op jouw afbeelding kan optakelen. Ik houd er zelf van als een stad zeer dicht bebouwd is in Lego, zodat je naar veel details kan zoeken.
Bedankt. Ik denk dat die weg wel meevalt hoor. Ik heb vooral vrij veel steentjes hier liggen en de eerste verdieping kwam letterlijk vanzelf toen ik die vier glazen platen uitgesorteerd had. Met Stud.io de rest erom heen "vullen" is vooral zeer tijdrovend. Veel knapper vind ik zelf de creaties van @
Pin0 waar veel meer design in zit en het lijkt alsof ieder blokje precies daar zit waar het hoort te zitten!
[
Voor 19% gewijzigd door
MDT-Maikel op 16-09-2018 20:27
]