Klaagt over dat het niet meer voelt als "echte Technic modellen" en zegt vervolgens dat functies hem niet kunnen schelen...mschol schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:59:
[...]
niks roze bril, het kan mij niets schelen hoeveel functies een model heeft (meer is imho niet altijd beter) , als het eruit ziet als een prefab stuk plastic is het imho geen lego technic meer, eerder Playmobil met een motortje
ik vind mijn technic space shuttle 10x gaver om te zien dan bv de 8043
neemt niet weg dat een aantal nieuwe modellen leuke builds zijn hoog, maar ben er voor de rest vrij snel op uitgekeken
-edit-
dit komt mede doordat je vroeger alle techniek zag, nu moeten het mooi afgewerkte "speel" modellen zijn
Er zal vast ergens logica in zitten...
Het komt dus gewoon neer op gezeik over panels ipv de berg aan (technische) mogelijkheden die modern Technic biedt tov het oude Technic.
Dat de modellen nu gesloten zijn is gewoon een trend, de eerste jaren van studless waren ze ook open (8455 bijv.) Een keuze tussen de Shuttle en de 8043 ga ik niet maken, maar ik hoop wel dat je doorhebt dat de Shuttle het dichtsbij de moderne bouwtechniek staat dat er ooit mogelijk is met het oude studded Technic, ofwel, het was op. Er was niet meer techniek in te proppen, dan kan je stil blijven staan en uitsterven of overstappen op iets beters...
[ Voor 30% gewijzigd door AppieNL op 22-11-2017 16:50 . Reden: even quote toegevoegd, new page ]