Voor de allerlaatste keer....zet je Light gewoon niet hoger dan 40 en er is niets aan de hand. Hier wordt ook naar Addy gekeken met zijn stroopwafels en zogenaamde camping in Chili.zwembroek schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:35:
[...]
Wat een onnozele reactie. Ik heb ook meer dan 3000 euro voor mijn 65 inch OLED betaald en dan mag ik niet naar RTL kijken? En wat nou als mijn vriendin dat toevallig wel een leuke zender vind, moet ik haar dan verbieden om naar die zender te kijken. Wat een kortzichtige opmerking. Als ik meer dan 3000 euro aan een tv uitgeef dan is het behoorlijk triest dan je niet naar een bepaalde zender mag kijken omdat anders het logo wel eens kan inbranden.

Home button, simpelel-jorge schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:35:
Is er ook een button op de afstandsbediening om als je naar youtube kijkt, gelijk alles af te sluiten en zo weer naar hoofdmenu komt ipv dat ik nu de hele tijd op de back toets zit te drukken?
Oooh jij bent er zo een uit de grachtengordel die zichzelf intellectueel en beter inschaalt?Jeroenneman schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:14:
[...]
Ik ga er eigenlijk stiekem toch vanuit dat de mensen die een OLED kopen van >1000 euro niet dezelfde types zijn die RTL kijken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 18:01 ]