Ik zal eenmalig duidelijk uitleggen hoe je maximale korting uit de Samsung shop haalt om meer slow-chat comments te voorkomen.
Stap 1: Regel 2 kortingscodes
- Speel het
https://www.samsung.com/nl/offer/black-friday/?category=game spel zodat je een 10% 1GN kortingscode krijgt.
- Ga via de Samsung website naar de klantenservice chat bubbel rechtsonder en zorg dat je bij de Whatsapp Business van Samsung uitkomt. Vertel dat je een dure TV wil kopen en graag wat extra kortings zoekt. Als het goed is moet je naam, mobiel en email opgeven en ontvang je per mail een 10% code die begint met 'NCR'.
Stap 2: Download de Samsung Shop app (Google Play Store / Apple Store).
- Download de app
- Maak een gratis account aan
- Je 1e bestelling geeft je 5% korting automatisch in je winkelmandje
Stap 3: Winkelmand vullen
- Voeg de Samsung S95F 77" toe aan je winkelmandje
- Voeg de Q600F 2025 soundbar toe aan je winkelmandje
Stap 4: Codes toepassen
- Voer de GN-1 kortingscode in voor 10% korting.
- Voer de NCR kortingscode in voor 10% korting.
- Meer codes kan sindskort niet meer, 2 is het maximum
Stap 5: Apparaten inruilen
- Bij de 77 S95F in je winkelmand kan je een Trade In device toevoegen. Doe dit en ruil je oude meuk TV in.. dat mag zelfs een <32" rommelmarkt ding van 5 euro zijn. Dit geeft €300 korting
- Voor nog meer korting doe je hetzelfde voor de Soundbar met een troep luidspreker, dit geeft €50 korting.
Stap 6. Totaalprijs
- De 77" S95F + soundbar zijn samen
€2113,65 (Met oude speaker inruil €2063,65)
- Kennelijk retourneert Thomas nog de soundbar, al weet ik niet wat er dan gebeurt met de verrekening.
- Als je de soundbar weghaalt ben je duurder uit, dan wordt het totaalbedrag €2170,73. Dus bestel die wel.
Het zijn wat stappen, maar dit is het: meer is er niet. Dus stuur me aub geen berichten voor meer uitleg
Mocht je dit op later tijdstip lezen:
- De NCR 10% code bestaat al jaren en lijkt een blijvertje.
- Inschrijven voor Samsung promotie mails levert vaak ook extra codes op, dus er zijn eigenlijk
altijd wel twee codes te combineren.
- De 10% game code is een tijdelijke actie en deze zal verdwijnen, het rouleert heel vaak.
- Het loont om voor elke bestelling een nieuw Samsung account aan te maken voor de 5% 1e aankoop korting.
@
21x2! Ik heb het net zelf allemaal getest en ik kom gewoon uit op totaalprijs €2113,65. Dit is exact dezelfde prijs als Thomas, hij komt op €2183,38 uit vanwege nog een bijgekochte muurbeugel. Dus het kan nog steeds en je doet dus iets fout. Of je leest zijn bericht verkeerd en verwacht foutief op €1987,55 uit te komen.
Heb een dubbelcheck gedaan en ik kom op exact dezelfde prijs uit als hij voor alleen de TV, dus ~€1911,83 Daar komt de soundbar prijs nog bovenop. De verkoopprijs van Samsung is dus niet gewijzigd.
[
Voor 19% gewijzigd door
stin00 op 12-11-2025 15:27
]