• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

qless

...vraag maar...

Komend vanaf een B6 (2016) 55" naar een 77"G5, wat een verschil.
Ik heb de helderheid maar flink teruggeschroefd, staat nu op 30% in filmmaker modus, bij 100% had ik een zonnebril nodig ;)

Website
Vliegende camera's: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Landbased camera's: Canon R6, Canon 5d2
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:18
Snake_Eye schreef op maandag 4 mei 2026 @ 20:09:
Hebben jullie dit al gezien? Grappig hoe marketing soms werkt. Iedereen kijkt naar de nieuwste modellen, nieuwe namen, nieuwe cijfers… maar ondertussen blijkt dat in de kleinere versies van de LG OLED C6 gewoon dezelfde hardware zit als in de LG OLED C5. Pas vanaf 77 inch krijg je echt nieuwe hardware onder de motorkap. (Maar dan ook met hele andere prijzen)

Dat laat eigenlijk mooi zien hoe lastig technologie tegenwoordig is geworden voor consumenten. Je denkt snel: “nieuw model = grote sprong vooruit”, maar vaak zijn de verschillen kleiner dan mensen verwachten. Soms betaal je vooral voor een nieuw stickertje, een iets andere afwerking of een paar softwarefuncties die later misschien zelfs weer verdwijnen.

Voor veel mensen is dat ergens ook geruststellend. Het betekent namelijk dat een iets ouder model helemaal niet ineens “slecht” is geworden. Een goede tv blijft gewoon een goede tv. Zeker bij OLED draait het uiteindelijk nog steeds om dat indrukwekkende contrast, de diepe zwartwaarden en hoe films je woonkamer bijna in trekken alsof je in een bioscoop zit.

Misschien is dit wel een herinnering dat je niet altijd achter het nieuwste aan hoeft te rennen. Soms zit de beste keuze juist in het model van vorig jaar — met bijna dezelfde prestaties, maar voor een veel vriendelijkere prijs. Technologie gaat snel, maar slim kiezen is vaak belangrijker dan altijd het nieuwste hebben.
Het is toch al jaren bekend dat de B en C series elke keer maar marginaal verbeterd zijn? En de C6H is gewoon een nieuwe type.

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:13
Snake_Eye schreef op maandag 4 mei 2026 @ 21:09:
Hoe meer ik vergelijkingen zie tussen de LG OLED G5 en de LG OLED G6, hoe meer ik het gevoel krijg dat de G5 misschien wel de “mooier ogende” tv is voor veel mensen.

De G6 is technisch nieuwer en helderder, maar opvallend genoeg zeggen meerdere reviewers dat de kleuren op de G6 juist wat minder levendig ogen. LG heeft dat zelfs bewust gedaan om het beeld “natuurlijker” en filmischer te maken. Daardoor kan de G5 soms juist meer impact geven met fellere kleuren en een krachtiger HDR-effect.

Ook qua contrast vinden sommige mensen de G5 indrukwekkender ogen. De G6 probeert meer detail en realisme te behouden in donkere scènes, terwijl de G5 soms juist wat agressiever contrasteert, waardoor highlights harder “poppen” van het scherm. Dat geeft bij films en games een spectaculairder beeld, ook al is het technisch misschien minder neutraal.

Eigenlijk is het een beetje zoals bij audio: de meest neutrale weergave is niet altijd automatisch de mooiste of meest indrukwekkende ervaring. De G6 lijkt meer gemaakt voor pure accuratesse, terwijl de G5 soms net dat extra wow-effect geeft waar veel mensen verliefd op worden.

En als je dan ziet hoeveel goedkoper de G5 inmiddels is geworden, begint die tv ineens héél interessant te worden. Deze video is ook interessant.
We zouden de intentie van fabrikanten om het beeld, in preset X, zo neutraal/ accuraat mogelijk weer te geven juist moeten toejuichen. Je kunt als consument, indien gewenst, via de instellingen er een standje kermis van maken mocht je dat mooier vinden. Net als dat je neutraal weergevende speakers middels een EQ naar hartenlust kunt aanpassen. Gelukkig liggen de tijden van o.a. flinke PQ afwijkingen achter ons.

Quantum TV = clickbait, alleen roeptoeteren zonder metingen of goede onderbouwingen. Deze comment op AVS is spot on. ;)
Accidently clicking on one of his videos is the A/V enthusiasts equivalent of getting "Rick Rolled"

Hebben jullie dit al gezien? Grappig hoe marketing soms werkt. Iedereen kijkt naar de nieuwste modellen, nieuwe namen, nieuwe cijfers… maar ondertussen blijkt dat in de kleinere versies van de LG OLED C6 gewoon dezelfde hardware zit als in de LG OLED C5. Pas vanaf 77 inch krijg je echt nieuwe hardware onder de motorkap. (Maar dan ook met hele andere prijzen)
Een AI video die veel praat maar weinig zegt.

Ik begrijp de 'ophef' niet.

Het is logisch dat TV fabrikanten de hele markt willen bedienen door in elke segment modellen uit te brengen met technische verschillen. Er is dan ook geen goede reden om alle C modellen van een tandem paneel te voorzien, dit zou betekenen dat een G serie het enkel nog van zijn gallery design en betere reflectiefilter moet hebben.

Zelfde geldt voor de B serie, die elk jaar maar minimaal verbeterd wordt. Of zelfs stagneert.

Ook is LG, tijdens de presentatie van de '26 modellen, hier transparant in geweest en is het geen publiek geheim dat een overjarig model altijd de meeste bang for the buck biedt.

Gelukkig gaan TV's, in de regel, meerdere jaren mee en profiteer je alsnog van de doorontwikkeling wanneer je weer een nieuw model koopt.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Misschien is dit wel een herinnering dat je niet altijd achter het nieuwste aan hoeft te rennen. Soms zit de beste keuze juist in het model van vorig jaar — met bijna dezelfde prestaties, maar voor een veel vriendelijkere prijs. Technologie gaat snel, maar slim kiezen is vaak belangrijker dan altijd het nieuwste hebben.
Ik kijk nog steeds thuis vol plezier naar een 65E8 :P

/knock on wood: nog steeds geen inbranding of andere issues.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-05 15:14
Mijn 65GX wordt toch volledig door Kamera-Express vergoed. Helpt dus toch zo'n gegenereerde email van de ACM. Kosten zijn 1400 euro, bijna de 1550 die een G4 nu nog kost. Over 2 weken weet ik of de reparatie geholpen heeft.

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:56
Valt mij op dat er hier de instelling van Filmaker wordt gebruikt, persoonlijk vindt ik dat er dan een gele gloed er over heen komt, of ligt dat aan mij? Heb een CX

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05 12:04

Arjan A

Cenosillicafoob

JJmac schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:26:
Valt mij op dat er hier de instelling van Filmaker wordt gebruikt, persoonlijk vindt ik dat er dan een gele gloed er over heen komt, of ligt dat aan mij? Heb een CX
Het lijkt zo. Na tien minuten zie je het al niet meer. Het heeft te maken met de kleurtemperatuur (D65) van 6500k, vastgesteld door de UHD-alliance. Dat ligt dichter bij de echte kleur van ligt. Het is ook wel een groot deel hoe je het zelf ervaart.
Het is zeker warmer dan de koele kleuren waarop tv's standaard zijn afgesteld.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:05
Heb sinds kort iets vreemds. Netlix kijken, gewoon geluid, volgende aflevering, geen geluid meer. Oplossing: even switchen naar tv beeld en terug naar Netflix lost het soms op of op receiver even het geluid op stereo en dan weer naar auto zetten. Iemand die hiervan de oorzaak kent en beter nog de oplossing. Nooit eerder last van gehad.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05 20:51
qless schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 11:07:
Komend vanaf een B6 (2016) 55" naar een 77"G5, wat een verschil.
Ik heb de helderheid maar flink teruggeschroefd, staat nu op 30% in filmmaker modus, bij 100% had ik een zonnebril nodig ;)
Het zal wel aan mij liggen want ik lees het wel vaker. Maar ik vind filmmaker al vrij dim, ik kan me echt niet voorstellen dat je dit op 30 zet.

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 05:44
Smeldor schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 18:29:
[...]

Het zal wel aan mij liggen want ik lees het wel vaker. Maar ik vind filmmaker al vrij dim, ik kan me echt niet voorstellen dat je dit op 30 zet.
Dan haal je toch ook het doel van filmmaker onderuit? Dat is toch dusdanig gecalibreerd op basis van volledige helderheid?

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

qless

...vraag maar...

Smeldor schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 18:29:
[...]

oled-briteness is het dacht ik

Website
Vliegende camera's: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Landbased camera's: Canon R6, Canon 5d2
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
jesco_white schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:
[...]

Dan haal je toch ook het doel van filmmaker onderuit? Dat is toch dusdanig gecalibreerd op basis van volledige helderheid?
Dat zou kunnen, maar als het niet lekker kijkt laat jij het dan wel staan omdat het dan is 'zoals het heurt'? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05 20:51
Gonadan schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 13:23:
[...]

Dat zou kunnen, maar als het niet lekker kijkt laat jij het dan wel staan omdat het dan is 'zoals het heurt'? :)
Is toch een valide punt? Waarom haal je een G5 met als een van de grootste grootste feature de brightness om hem vervolgens op 30 te zetten. Dan doe je de televisie imho tekort zeker met HDR/DV content.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:27
Smeldor schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:02:
[...]

Is toch een valide punt? Waarom haal je een G5 met als een van de grootste grootste feature de brightness om hem vervolgens op 30 te zetten. Dan doe je de televisie imho tekort zeker met HDR/DV content.
Als je vooral s avonds kijkt heb je al dat lichtgeweld toch niet nodig? Krijg met de G2 al lasogen als er een donkere scene is met een zaklamp in je gezicht.

• Gonadan

Gonadan

Smeldor schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:02:
[...]

Elke OLED zet je in beginsel zachter. Zelfs de eerste generaties kregen door rtings het advies dergelijke aanpassingen te doen. Dat deed ik ook bij mijn C7 en dat doet niets af aan de voordelen van een OLED.

Het allerbelangrijkste van een TV is dat je hem prettig vindt kijken. En als de standaard niet lekker kijkt, dan pas je hem toch gewoon aan? Daar is toch niets mis mee?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

qless schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:
[...]

oled-briteness is het dacht ik
Dit verwacht ik, heb ik met mijn G4 op 40 staan, en piek brightness ook niet op maximaal. Bij een HDR beeld gaat de licht output toch nog fors omhoog, voor mij is de G4 daarmee nog steeds helder genoeg.

Ik had mijn oude trouwe 950V ook standaard op 40 staan, meen ik mij te herinneren. Maar bij HDR10 op 100 stelde het niet werkelijk veel voor, vergeleken met waar ik nu naar kijk 😉

Testing, one, two ...

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

Ik ben aan het kijken naar de LG OLED48C56LB (48" C5 OLED) . Een nadeel van deze tv is dat er een afstandbediening bij zit zonder numerieke toetsen.

Afbeeldingslocatie: https://media.us.lg.com/transform/ecomm-PDPGallery-1100x730/d9c1da65-6827-46c2-a9bb-19599373b1c2/Tv-Accessories_MR25GA_gallery_01_5000x5000?io=transform:fill,width:1536Afbeeldingslocatie: https://www.lg.com/content/dam/channel/wcms/nl/accessories/mr25gb/gallery/1600_2.jpg/jcr:content/renditions/thum-1600x1062.jpeg?w=800

Links de MR25GA, rechts de MR25GB. De GB heeft wel de numerieke drukknoppen.

Wie weet of de rechter afstandbediening MR25GB naadloos werkt met een LG OLED48C56LB?

Ik zie wel dat het genoemd wordt (bv. hier), maar kan iemand bevestigen dat het goed werkt?

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:05

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Freshouttheoven schreef op maandag 23 maart 2026 @ 23:54:
[...]

Verdiep je even in het non-conformiteitsbeginsel, je hebt recht op kosteloos herstel echter zul je dit onderbouwd moeten afdwingen bij de verkoper. Aan jou de vraag of je hier tijd en energie in wil steken. Dat LG buiten de Belenux wel vijf jaar garantie geeft op het G1 paneel werkt enkel in jouw voordeel met het onderbouwen.

Zie shopping forum voor vergelijkbare cases waarbij Tweakers uiteindelijk kosteloze herstel of het aankoopbedrag hebben teruggekregen.
Nou om het dan ook maar even af te maken. Het ging uiteraard niet vanzelf. Doorlooptijd van een goede 6 weken.

maar in het kort moest ik eerst 1100 euro betalen. Uiteraard niet akkoord. Daarna moest ik 550 euro betalen en heel dankbaar zijn hoe coulant de leverancier wel niet was. Ook hiermee uiteraard niet akkoord gegaan, en toen kon in 1 keer op de kosten van de leverancier het paneel vervangen worden.

conclusie: de winkel wist prima hoe het in elkaar zit, maar ze proberen toch de rekening door te duwen naar de klant. Zo jammer weer. Vermoedelijk trappen er toch genoeg mensen in, dus doen ze eerst alsof het jouw probleem is.

Maar goed, de afspraak met CE-repair is gemaakt.

Mr. T.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Yonix schreef op zondag 12 april 2026 @ 16:34:
[...]

Update: inmiddels is het probleem erger geworden en loopt er een hele rij dode pixels van links naar rechts bovenin het scherm van mijn 55” C1. Tijdens normaal gebruik valt het niet op, maar ik stoor mij er wel aan.

Ben nu dus aan het kijken naar een vervanger, de 55” C5 lijkt dan een logische keuze. Echter, zowel mijn oude C9 als de C1 hebben vrij snel last gekregen van dode pixel-defecten. Ik heb geen zin om over drie jaar weer een nieuwe televisie te moeten kopen … :s
Sinds vorige week woensdag gebruik ik een LG OLED C5 als vervanger van mijn oude LG OLED C1, die helaas steeds meer defecte pixels begon te vertonen. Jammer, want verder was die tv nog uitstekend.

Na ruim een week testen weet ik eerlijk gezegd nog steeds niet goed of de C5 voor mij daadwerkelijk een upgrade is.

Het paneel van de C5 oogt zonder twijfel beter. Series en films zien er scherp, helder en bijzonder ‘zuiver’ uit. Echter, in combinatie met mijn PlayStation 5 Pro loop ik voortdurend tegen zaken aan waar ik op de C1 nooit last van had.

Met name bij 4K120 HDR valt [b]chroma subsampling[/b] op de C5 veel sterker op. Het beeld wordt vlakker, kleuren verliezen verzadiging (vaal) en HDR oogt minder krachtig. Op mijn C1 had ik diezelfde instellingen actief zonder dat dit zichtbaar problemen gaf.

Ik heb inmiddels van alles geprobeerd:
• instellingen van HDTVTest en EverythingOLED
• HGIG vs Dynamic Tone Mapping,
• RGB Full vs Limited,
• Game Optimizer tweaks.

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op:
• 120Hz uit
• RGB Limited,
• Game Optimizer actief (RGB)
• Black Stabilizer rond 8.

Daarmee komt het beeld enigszins in de buurt van hoe mijn C1 eruitzag. Toch blijf ik het vreemd vinden dat dezelfde PS5-setup op de C5 zichtbaar anders presteert.

Opvallend genoeg heb ik met mijn Asus NUC geen vergelijkbare problemen, al draait die in SDR en niet in HDR. Het lijkt dus specifiek iets te zijn tussen de PS5 Pro en de C5.

Daarnaast valt WebOS me behoorlijk tegen. Het systeem voelt traag aan, zit vol reclame en belangrijke instellingen zoals HDMI Deep Color of chroma-opties zijn op vreemde plekken verstopt. Voor een televisie in deze prijsklasse verwacht ik eerlijk gezegd een gebruiksvriendelijkere ervaring.

Ook de nieuwe Magic Remote vind ik een stap terug: geen numerieke toetsen, geen mute-knop en minder praktisch dan eerdere LG-remotes.

Technisch gezien is de C5 uiteraard moderner en op papier beter, maar gevoelsmatig voelt de overstap voorlopig minder groot dan ik had verwacht.

Misschien zegt dat uiteindelijk vooral iets over hoe goed de C1 destijds al was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ED-ADhUhA4R8WcrnCa9b4uFWW3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XVLGalfhUVKbdIsYDGFSyx2l.jpg?f=fotoalbum_large

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 20:36
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 18:03:
[...]

Als je vooral s avonds kijkt heb je al dat lichtgeweld toch niet nodig? Krijg met de G2 al lasogen als er een donkere scene is met een zaklamp in je gezicht.
Ik begrijp die hang naar brightness totaal niet. Ik heb hier al bijna 5 jaar een G1 77 inch aan de muur hangen en daarvan staat de helderheid op niet meer dan 80% overdag. Ik denk dat de vraag naar die helderheid afkomstig is uit Aziatische landen, waar men het ook gezellig vindt om te dineren onder tl pijpen met een kleurtemperatuur van 6000 gr. Kelvin.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:22
Op mijn G4 is de helderheid ook prima. In SDR welteverstaan. In HDR/DV ook, maar niet altijd in de zo bejubelde en breeduit aangeraden Filmmaker preset. De Filmmaker preset voor HDR/DV is in mijn geval vaak alleen te gebruiken in een volledig verduisterde kamer, anders is het gewoon veel te dim. Overdag switch ik daarom ook naar Cinema Home/Cinema.

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
mrmrmr schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 23:44:
Ik ben aan het kijken naar de LG OLED48C56LB (48" C5 OLED) . Een nadeel van deze tv is dat er een afstandbediening bij zit zonder numerieke toetsen.

[Afbeelding][Afbeelding]

Wie weet of de rechter afstandbediening MR25GB naadloos werkt met een LG OLED48C56LB?

Ik zie wel dat het genoemd wordt (bv. hier), maar kan iemand bevestigen dat het goed werkt?
Ik heb een recent een (niet OLED) LG gekocht en daar zat precies die afstandbediening bij. Het ergste is niet eens dat de numerieke toetsen ontbreken, maar ook dat er niet eens meer een play/pause knopje op zit. Hoe kun je als fabrikant nou zo diep zinken dat je alle praktische knoppen van de AB wegbezuinigt? |:( |:(
In plaats daarvan zit je met 7 knoppen die je nooit gebruikt (AI en al die streaming-diensten). Wat een armoe.
Helaas heeft jouw rechter suggestie ook de play/pause knoppen niet, zodat ik (als ik jou was) ook op zoek zou gaan naar een AB die nog wat meer knoppen heeft.

[ Voor 28% gewijzigd door Andrehj op 09-05-2026 10:06 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 20:36
DutchOwnage schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 09:37:
Op mijn G4 is de helderheid ook prima. In SDR welteverstaan. In HDR/DV ook, maar niet altijd in de zo bejubelde en breeduit aangeraden Filmmaker preset. De Filmmaker preset voor HDR/DV is in mijn geval vaak alleen te gebruiken in een volledig verduisterde kamer, anders is het gewoon veel te dim. Overdag switch ik daarom ook naar Cinema Home/Cinema.
Ik heb die filmmaker preset wel eens getest op mijn G1 77 inch en definitief afgekeurd. Inderdaad te donker en soms te grijs, je kan beter een half uurtje uittrekken om op je gemak een volkomen persoonlijke voorinstelling te maken.

• Gonadan

Gonadan

Om eerlijk te zijn is dat ook wel een beetje de 'filmmaker instelling' van mijn kamer. Ik ga pas film kijken wanneer het donker is en de lichten gaan net niet uit. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• jesco_white
  • Laatst online: 23-05 05:44
Voor SDR heb ik helderheid op mijn G4 op 11 staan dacht ik. In onze huiskamer valt nooit direct zonlicht naar binnen, dat scheelt ook denk. Voor HDR op max en filmmaker setting. Ondertitels voor HDR maak ik vanuit Kodi settings flink minder fel, die worden namelijk wel extreem fel wit anders.

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

Andrehj schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:04:
[...]

Ik heb een recent een (niet OLED) LG gekocht en daar zat precies die afstandbediening bij. Het ergste is niet eens dat de numerieke toetsen ontbreken, maar ook dat er niet eens meer een play/pause knopje op zit. Hoe kun je als fabrikant nou zo diep zinken dat je alle praktische knoppen van de AB wegbezuinigt? |:( |:(
In plaats daarvan zit je met 7 knoppen die je nooit gebruikt (AI en al die streaming-diensten). Wat een armoe.
Helaas heeft jouw rechter suggestie ook de play/pause knoppen niet, zodat ik (als ik jou was) ook op zoek zou gaan naar een AB die nog wat meer knoppen heeft.
De tv gebruiker kijkt niet terug, daar hoef ik gelukkig niet op te letten. De numerieke knoppen zijn het belangrijkst.

Ik ben nog steeds benieuwd of er mensen zijn die een LG 2025 afstandbediening met numerieke knoppen hebben uitgeprobeerd op een 42 of 48" C5 (2025). bvd!

• hijskraan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:43
mrmrmr schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 23:44:

[Afbeelding][Afbeelding]

Ik heb de 42 inch C5, en heb dus dezelfde a.b. zonder nummertoetsen.

Ik heb bij ali een afstandsbediening besteld met de nummer toetsen voor weinig om uit te proberen.

Dit werkt, alleen spraakopdrachten doet ie niet, maar dat hoeft van mij toch niet.

• 103720
  • Laatst online: 11-05 16:57
Het volgende, ik heb een LG C9 55inch televisie en een Nvidia shield tv pro. Ik ben bezig geweest om het voor elkaar te krijgen om foto's uit mijn Google Fotos te gebruiken als screensaver voor mijn Nvidia shield. Dat is gelukt. Echter loop ik tegen het volgende aan: nadat de screensaver 15 minuten heeft gelopen stopt hij er mee en gaat hij over naar de screensaver van de LG tv. Ik heb al vanalles uitgeschakeld in de LG instellingen qua energie besparingen en screensaver en dergelijke maar heb nog niet gevonden waar ik kan zorgen dat de Nvidia shield screensaver gewoon ook na 15 minuten door blijft gaan. Iemand een idee? Bij de instellingen van de Shield heb ik ook gekeken maar daar kun je alleen instellen dat de screensaver na een bepaalde tijd moet starten, meer niet.

[ Voor 10% gewijzigd door 103720 op 10-05-2026 14:41 ]

• OcmerK
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 10-05 17:54
103720 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 14:39:
Het volgende, ik heb een LG C9 55inch televisie en een Nvidia shield tv pro. Ik ben bezig geweest om het voor elkaar te krijgen om foto's uit mijn Google Fotos te gebruiken als screensaver voor mijn Nvidia shield. Dat is gelukt. Echter loop ik tegen het volgende aan: nadat de screensaver 15 minuten heeft gelopen stopt hij er mee en gaat hij over naar de screensaver van de LG tv. Ik heb al vanalles uitgeschakeld in de LG instellingen qua energie besparingen en screensaver en dergelijke maar heb nog niet gevonden waar ik kan zorgen dat de Nvidia shield screensaver gewoon ook na 15 minuten door blijft gaan. Iemand een idee? Bij de instellingen van de Shield heb ik ook gekeken maar daar kun je alleen instellen dat de screensaver na een bepaalde tijd moet starten, meer niet.
Onder de setting screensaver (shield) staat energiebesparing, dan bij scherm uitschakelen de tijd verhogen.

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 12:25
Wie helpt er even mee met testen op een recente LG tv?

Ik heb op een LG evo 55C56 problemen met veel radiostreams via diverse apps en de LG webbrowser. Ik heb dit al vanaf december toen de tv nog nieuw was. Na enige updates, wat geduld, wat meer testen en nu ook bij de radio via de NLZiet app heb ik het probleem nog steeds.

Mijn LG speelt de streams van deze zenders slechts 1 seconde af: BNR, 538, Sky, 100%NL, SLAM, Veronica, Kink, Radio10 en Arrow (en ook al hun thema kanalen)
Deze zenders gaan wel altijd goed: NPO, Qmusic, regionaal.

Na wat speuren bleek dat de meeste zenders die niet werken "streamtheworld.com" addressen gebruiken van het bedrijf Triton Digital. Veronica heeft iets andere addressen maar ook hier lijken de URL parameters erg op die van "streamtheworld".

Ik heb 5 radio apps geprobeerd, ook via de webbrowser (bnr.nl of radio538.nl) gaat het mis.

Wie kan even een snel testje doen? Even luisteren via bnr.nl of radio538.nl of bijvoorbeeld de gratis app "Radio [dutch]" installeren. Je krijgt ongeveer 1 seconde audio bij de genoemde zenders en dan stopt geluid.

• 103720
  • Laatst online: 11-05 16:57
OcmerK schreef op zondag 10 mei 2026 @ 16:35:
[...]

Onder de setting screensaver (shield) staat energiebesparing, dan bij scherm uitschakelen de tijd verhogen.
Hoe simpel kan het zijn,......als je weet waar je moet zoeken. Super bedankt, dit is de oplossing.

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:53
Vraagje. Ik heb een OLED48C35LA en deze is wel aangesloten op de wifi maar ik blokkeer actief de Internet verbinding in de router. Ik wil geen smart tv met reclames etc. Wifi wel want dan kan ik hem aansturen via de homey zodat de tv aan gaat als de AVR in een modus komt waarbij ik beeld wil hebben.
Kort gezegd gebruikt ik dat ding alleen voor het plaatje, via een HDMI kabel.
Nu krijg ik regelmatig de melding, irritante pop-up op het scherm, dat hij geen verbinding met internet kan maken, wat dus klopt. Dus dan moet ik weer op zoek naar de afstandsbediening.Heeft iemand een idee waar ik deze controleuit kan zetten?

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW; homey pro2019

• jnr24
Elac schreef op maandag 11 mei 2026 @ 12:53:
..Heeft iemand een idee waar ik deze controleuit kan zetten?
Je krijgt dan ook geen update, tijd sync en andere zaken die je misschien handig vindt. Die van mij gaat standaard op DVB-T (Last used input) aan. Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt als een HDMI input. Ik heb hem wel aangesloten op internet, maar alle homescreen reclames .e.d. uitgezet. Ik zie nu nooit reclames of 'hindernissen' voordat ik DVB-T krijg. Op het homescreen zie ik nu nooit reclame.

Je kan ook nog overwegen te zoeken welke controle er gedaan wordt. Als het bijvoorbeeld een ping of dns request is dan kan je overwegen deze wel toe te staan of 'om te leiden' naar een (eigen) server (van je isp).

[ Voor 4% gewijzigd door jnr24 op 11-05-2026 14:31 ]

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 19:39

The Zep Man

🏴‍☠️

jnr24 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 14:30:
Je krijgt dan ook geen update, tijd sync en andere zaken die je misschien handig vindt.
Updates kunnen handmatig via USB. Timesync kan via een eigen NTP server. Daar is geen internetverbinding voor nodig.

Mijn LG OLED TV is nooit aangesloten geweest op een netwerk. Al zou ik die op afstand willen bedienen via HA, dan zou ik dat via bijvoorbeeld Logitech Harmony doen. Of gewoon ESPHome met een IR-zender. :+

Ik zou eerst kijken wat er gebeurt als je de TV enkel een DNS-server aanbiedt. Mogelijk dat die dan geen foutmeldingen meer geeft m.b.t. een gebrek aan een internetverbinding.

[ Voor 22% gewijzigd door The Zep Man op 11-05-2026 14:46 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:53
@jnr24, @The Zep Man Ik hoef ook geen updates of time sync. Hij functioneert alleen als scherm en wordt aangezet door honey als de AVR op een stand komt waarbij ik beeld wil hebben, zo gaat hij ook uit en wordt de input gekozen.
Ik heb niet eens batterijen in de afstandsbediening :)
Volgens mij is de melding dat hij geen internet toegang heeft. Hoe ik hem alleen naar een dns server kan sturen en de rest blokkeren zou ik zo niet weten.

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW; homey pro2019

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 22:23
jnr24 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 00:20:
Wie helpt er even mee met testen op een recente LG tv?

Ik heb op een LG evo 55C56 problemen met veel radiostreams via diverse apps en de LG webbrowser. Ik heb dit al vanaf december toen de tv nog nieuw was. Na enige updates, wat geduld, wat meer testen en nu ook bij de radio via de NLZiet app heb ik het probleem nog steeds.

Mijn LG speelt de streams van deze zenders slechts 1 seconde af: BNR, 538, Sky, 100%NL, SLAM, Veronica, Kink, Radio10 en Arrow (en ook al hun thema kanalen)
Deze zenders gaan wel altijd goed: NPO, Qmusic, regionaal.

Na wat speuren bleek dat de meeste zenders die niet werken "streamtheworld.com" addressen gebruiken van het bedrijf Triton Digital. Veronica heeft iets andere addressen maar ook hier lijken de URL parameters erg op die van "streamtheworld".

Ik heb 5 radio apps geprobeerd, ook via de webbrowser (bnr.nl of radio538.nl) gaat het mis.

Wie kan even een snel testje doen? Even luisteren via bnr.nl of radio538.nl of bijvoorbeeld de gratis app "Radio [dutch]" installeren. Je krijgt ongeveer 1 seconde audio bij de genoemde zenders en dan stopt geluid.
Ik kan dit zaterdag eventueel voor je checken indien het nog nodig is. Onze nieuwe G5 komt dan binnen.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Elac schreef op maandag 11 mei 2026 @ 18:20:
Hoe ik hem alleen naar een dns server kan sturen en de rest blokkeren zou ik zo niet weten.
DHCP bepaalt welke DNS server wordt gebruikt. Die DNS server (op eigen router of op het internet) moet bereikbaar zijn voor de TV voor DNS-verkeer.

• jnr24
DTwice schreef op maandag 11 mei 2026 @ 18:28:
[...]

Ik kan dit zaterdag eventueel voor je checken indien het nog nodig is. Onze nieuwe G5 komt dan binnen.
Graag! Dankje.

Herhaling: wie wil even de radiostream van BNR of Skyradio controleren op zijn LG tv. Ziemijn post hier

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 22:23
Zaterdag gaat niet lukken. Kan nog wel twee weken duren voordat ik de TV heb omdat ik de order heb aangepast met installatie muurbeugel i.p.v. vloer standaard. Wij kijken in een hoek naar de TV dus draaibaar is wel prettig denk ik. Hello TV heeft er weer een leuke deal van gemaakt!

• jnr24
DTwice schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 13:11:
Zaterdag gaat niet lukken. Kan nog wel twee weken duren ..
No worries. Mijn zaak begint vorm te krijgen. Bij vrienden (LG evo C3 of C4 dacht ik, paar jaar ouder) merk ik precies hetzelfde probleem. BNR en Skyradio in de webbrowser spelen slechts enkele seconden. Qmusic werkte prima.

Wie wil er nog even testen? Het mag dus ook een LG tv zijn van een paar jaar oud, ik denk dat het alle WebOS tv's betreft.

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-05 20:15
@jnr24 zojuist getest met mijn g5, 538 stream stopt na 1 seconde met afspelen idd...

• jnr24
chielmi schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:31:
@jnr24 zojuist getest met mijn g5, 538 stream stopt na 1 seconde met afspelen idd...
Super, dankje! Ik zie bij de NLZIET app wat verbeteringen. Die zijn blijkbaar andere urls gaan gebruiken, BNR, Veronica en KINK haperen daar nog wel, maar de 'groten' lijken het ineens allemaal te doen daar.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-05 02:47
Millert schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:33:
[...]

Ik heb er een opname van gemaakt. Bij de eerste keer inschakelen zie je de flits vervolgens wilt de televisie pas na 30 seconde inschakelen.

YouTube: LG Oled 65CX
Crap, dit heb ik dus ook sinds kort op mijn 77CX. Elke keer als de TV een tijdje uit is geweest en ik hem inschakel een groene flits en schakelt zichzelf uit (met een wazig zoemend geluidje erbij). De 2e keer gaat hij wel aan. Helaas is mijn TV 5,5 jaar oud want hier in Noorwegen zit er 5 jaar garantie op alle TV's. Als ik het goed begrijp is dit dus voedinggerelateerd en zou het voldoende moeten zijn om het voedingboard te vervangen? Zal eens contact opnemen met LG maar ik vrees dat dat een lieve duit gaat kosten... Het probleem op zichzelf is zo erg niet, maar dit is natuurlijk het begin van het proces waarin de TV op den duur de geest gaat geven.

• Millert
  • Laatst online: 22:16
@benchMarc

Ik ga er vanuit dat het opgelost is met een nieuwe voeding. Het onderdeel staat als volgt op de factuur van de reparatie: EAY65689423 Power Supply Assembly.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-05 19:51
Ter info voor de bezitters van een LG OLED B4: er is zojuist een software-update beschikbaar gesteld.
  • Versie: 33.31.25
  • Grootte: 1561 MB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MhxTGyKVk5xckSSy0ROAgDz4QOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aIOeKHZOpGGXSYt6LeTvQD9R.jpg?f=fotoalbum_large

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• Flappie
  • Laatst online: 23:01
Heeft iemand een idee voor het volgende?
Heb een OLED55CX6LA uit 2001.

Afgelopen dagen gaat tijdens TV kijken de TV ineens vanzelf uit.
Is dan met de afstandsbediening ook niet meer aan te krijgen.

We kijken TV via een nVidia Shield. Daar heb ik er 2 van dus heb deze al omgewisseld met die van de slaapkamer. Ook HDMI-CEC en dat soort dingen uitgezet op de Shield maar geen verschil.

Wat me opvalt, de laatste 2 keer dat ik het zag gebeuren is dat het beeld even helemaal donker rood wordt alvorens het uit gaat.

Iemand een idee?

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Flappie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:46:
[...]
Als die écht zo oud is zou ik er niks meer aan doen 😉 Eastman Kodak vond OLED uit in 1987, Sony bracht de eerste OLED-tv uit in 2004 en LG's eerste OLED kwam in 2010 op de markt.

Maar op je vraag: heb je al geprobeerd om te tv helemaal van de stroom af te halen? Als ik jouw omschrijving intyp, dan krijg ik te zien dat het mogelijk de interne power van je tv kan zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Jorgen op 15-05-2026 13:44 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Valentinik_46
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-05 13:25
Flappie schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:46:

Afgelopen dagen gaat tijdens TV kijken de TV ineens vanzelf uit.
Is dan met de afstandsbediening ook niet meer aan te krijgen.

We kijken TV via een nVidia Shield. Daar heb ik er 2 van dus heb deze al omgewisseld met die van de slaapkamer. Ook HDMI-CEC en dat soort dingen uitgezet op de Shield maar geen verschil.

Wat me opvalt, de laatste 2 keer dat ik het zag gebeuren is dat het beeld even helemaal donker rood wordt alvorens het uit gaat.

Iemand een idee?
Bedoel je wellicht uit 2020/2021?

Het lijkt erop dat je voeding of moederbord kapot is. Blijkbaar een veelvoorkomend probleem bij de OLED55CX6LA. Heb zelf ook een OLED55CX6LA. Bij mij was de moederbord kapot gegaan, deze heb ik uiteindelijk zelf vervangen.

Check ook even de onderstaande topics. Het kan zijn dat je nog recht hebt op reparatie conform de wettelijke conformiteitsgarantie.

LG Oled TV gaat op standby modus sporadisch helemaal uit

Tv stuk na 6 jaar, koopovereenkomst ontbonden en geld terug

https://consument.acm.nl/garantie-reparatie-geld-terug/ga

• Flappie
Jorgen schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 13:38:
[...]

Als die écht zo oud is zou ik er niks meer aan doen 😉 Eastman Kodak vond OLED uit in 1987, Sony bracht de eerste OLED-tv uit in 2004 en LG's eerste OLED kwam in 2010 op de markt.

Maar op je vraag: heb je al geprobeerd om te tv helemaal van de stroom af te halen? Als ik jouw omschrijving intyp, dan krijg ik te zien dat het mogelijk de interne power van je tv kan zijn.
Sorry, was van 2021 :)

• Flappie
Valentinik_46 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 14:11:
[...]

Bedoel je wellicht uit 2020/2021?

Het lijkt erop dat je voeding of moederbord kapot is. Blijkbaar een veelvoorkomend probleem bij de OLED55CX6LA. Heb zelf ook een OLED55CX6LA. Bij mij was de moederbord kapot gegaan, deze heb ik uiteindelijk zelf vervangen.

Check ook even de onderstaande topics. Het kan zijn dat je nog recht hebt op reparatie conform de wettelijke conformiteitsgarantie.

LG Oled TV gaat op standby modus sporadisch helemaal uit

Tv stuk na 6 jaar, koopovereenkomst ontbonden en geld terug

https://consument.acm.nl/garantie-reparatie-geld-terug/ga
Ja, 2021 moest het dus zijn. Die van mij gaat in standby (standby lampje brand) maar gaat vervolgens niet meer aan met de afstandsbediening. Stroom eraf en erop lost het probleem weer even op, daarna gaat hij dus gewoon weer aan.

• Hazalnootpuur
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 23-05 15:41
Van der Berg schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 00:56:
Ter info voor de bezitters van een LG OLED B4: er is zojuist een software-update beschikbaar gesteld.
  • Versie: 33.31.25
  • Grootte: 1561 MB
[Afbeelding]
Ook voor de G4 zie ik.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:52
Ik denk er aan om een LG 77G5 aan te schaffen. Echter twee twijfelpuntjes:
  1. Ik wil hem ophangen maar niet frezen en weer stukadoren enz. Dus zal dan met kabelgootje worden. Maar krijg je alle HDMI + internet- en stroomkabel wel mooi naar het midden? De uitsparing op de achterkant is alleen voor de beugel geloof ik namelijk...
  2. We hebben nu 65", dus is 77" niet te groot? Zal vast snel wennen, we zitten nu iets dichterbij dan jaren terug door een andere opstelling. Ik schat nu op 3,5 meter en wellicht in de toekomst wel weer op 4,5-5 meter.
Tweakers die hun licht er op kunnen laten schijnen? Ergens spijt van? Iemand een foto met kabelgoot en soundbar bijvoorbeeld? Ik snap dat het ook persoonlijk is (looks, smaak, grootte).

• CyBeRSPiN
@remzor netwerkkabel heb je niet nodig. Is toch maar 100mbps. Via Wifi heb je meer bandbreedte.
Het is niet volgens ontwerp maar je kan er een normale HDMI wel naast proppen door het midden. De stroomkabel zit al in het midden. Het gootje “hoort” eigenlijk aan de linkerkant bij dit model.
Met normale HDMI bedoel ik een 2.1 gecertificeerde van een tientje. Niet zo’n oplichters ding als van Monster die kunstmatig veel te dik en niet flexibel is gemaakt.

77” voelt alleen de eerste week als groot. Daarna is het kijkgevoel redelijk gelijk aan 65”. Je gaat toch uiteindelijk op in de film/serie.
Het kan altijd groter.

[ Voor 18% gewijzigd door CyBeRSPiN op 16-05-2026 10:26 ]

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-05 10:13
bhartman schreef op zondag 29 maart 2026 @ 10:47:
De gereviewde G6 TV’s gebruikten een development firmware waar nog een bug inzat:
YouTube: LG G6 OLED First Test — Something Didn't Look Quite Right…
YouTube: LG G6 OLED Review: New Firmware Changes Everything

Update met nieuwe firmware :)

What HIFI heeft ook al een nieuw exemplaar staat met nieuwe firmware en gaat de review aan de hand daarvan updaten. https://www.whathifi.com/tv-home-cinema/televisions/lg-has-asked-us-to-re-test-the-four-star-flagship-g6-oled-tv-heres-why

Ik heb de G6 83inch in bestelling gezet bij Smits nadat ik er een C3 83inch inruiler had gekocht welke verticale witte lijnen in beeld had bij een specifieke grijs tint. CE repair aan huis geweest maar de monteur had het al eerder gezien en de klacht kon met een nieuw paneel niet verholpen worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zcfYu0gMYuyuD5lRu91AZsHG0tY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XWeUQBD337AxISFQDYicRB8K.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door hdtracer op 16-05-2026 12:11 ]

• rowicom
  • Laatst online: 23-05 17:54
remzor schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 10:08:
  1. Ik wil hem ophangen maar niet vrezen en weer stukadoren enz.
Dus je wilt niet vrezen dat je moet frezen?

• Gonadan

Gonadan

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 10:15:
@remzor netwerkkabel heb je niet nodig. Is toch maar 100mbps. Via Wifi heb je meer bandbreedte.
Zodra streamingdiensten daadwerkelijk hoge bitrates gaan leveren zal ik wifi overwegen voor mijn apparaten, tot die tijd is de kabel toch altijd de meest stabiele optie. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• CyBeRSPiN
Gonadan schreef op maandag 18 mei 2026 @ 11:40:
[...]

Zodra streamingdiensten daadwerkelijk hoge bitrates gaan leveren zal ik wifi overwegen voor mijn apparaten, tot die tijd is de kabel toch altijd de meest stabiele optie. :)
Klopt, maar om je G-serie zonder freeswerk strak aan de muur te krijgen zal je iets van concessies moeten doen qua aantal en dikte van je kabels. In dat kader is een netwerkkabel minder essentieel dan voeding en HDMI.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeRSPiN op 18-05-2026 11:52 ]

• Gonadan

Gonadan

CyBeRSPiN schreef op maandag 18 mei 2026 @ 11:50:
[...]

Klopt, maar om je G-serie zonder freeswerk strak aan de muur te krijgen zal je iets van concessies moeten doen qua aantal en dikte van je kabels. In dat kader is een netwerkkabel minder essentieel dan voeding en HDMI.
Bij voorkeur doe je helemaal geen concessies maar het lijkt er inderdaad op dat die 77 weer anders is qua gootjes? Waarom zou je überhaupt die smalle zig/zag gebruiken die naar het midden loopt. Je kunt toch alles gewoon door die brede goot laten lopen? Dan heb je ruimte zat zou ik denken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• CyBeRSPiN
Gonadan schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:04:
[...]

Bij voorkeur doe je helemaal geen concessies maar het lijkt er inderdaad op dat die 77 weer anders is qua gootjes? Waarom zou je überhaupt die smalle zig/zag gebruiken die naar het midden loopt. Je kunt toch alles gewoon door die brede goot laten lopen? Dan heb je ruimte zat zou ik denken.
Die zigzag heb je nodig als je de voeding via de brede goot aan de linkerkant wilt laten lopen.

• Gonadan

Gonadan

CyBeRSPiN schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:07:
[...]

Die zigzag heb je nodig als je de voeding via de brede goot aan de linkerkant wilt laten lopen.
Zo te zien is de zigzag alleen voor de stroomkabel en komt in het midden uit. Maar daar hoef je de stroom niet door te doen toch? Je kunt die toch ook gewoon bij je HDMI-kabel door een goot leiden?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• CyBeRSPiN
Gonadan schreef op maandag 18 mei 2026 @ 12:21:
[...]

Zo te zien is de zigzag alleen voor de stroomkabel en komt in het midden uit. Maar daar hoef je de stroom niet door te doen toch? Je kunt die toch ook gewoon bij je HDMI-kabel door een goot leiden?
Klopt, als je de goot mooi symmetrisch in het midden wilt, maar dan moet je de HDMI dus bij de zigzag frotten die eigenlijk enkel voor de voeding bedoeld was.

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01:07
Gewoon flat HDMI en netwerk kabel gebruiken :)

• remzor
Ah shit zeg… dat wordt nog wat als ik bovenstaande zo lees.

Heb dus 77 inch G5 besteld. Minimaal de stroomkabel en 2x hdmi (eigenlijk 3) heb ik permanent nodig. Die kunnen dus niet allemaal in het midden door een gootje met de TV nog steeds strak tegen de muur.

Stel dat ik ze wel links door een kabelgoot voer heb ik een ‘probleem’ met mijn Sonos Arc Ultra. Deze wil ik ook wall mounten en de hdmi en stroomkabel Moeten dan door het midden als ik het goed zie..

@peptalk platte hdmi kabels zijn er niet volgens mij in certified 2.1. Dunste zijn denk ik rond en ong. 4.3mm dik. Die zou ik kunnen proberen zoals sommige anderen doen.

• Gonadan

Gonadan

Kan je de arc dan niet op een klein profiel zetten waardoor daar nog ruimte achter zit voor kabels?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yonix
  • Nu online
Fricking h*ll, wat is de LG C5 tráág. :( Het openen van het menu kan gerust 8 seconden duren, en dan zal ik het nog maar niet hebben over het selecteren van submenu’s of andere items. :X

Daarnaast loop ik tegen het probleem aan dat mijn C5 regelmatig terugschakelt naar de tv-speakers. Vervolgens moet ik handmatig opnieuw eARC (+ Pass Through) selecteren óf wisselen tussen inputs om de handshake opnieuw tot stand te brengen.

Tot slot valt mij tijdens een avondje Tweakers.net op dat wit onder een bepaalde hoek groen wordt. Maar dat schijnt een typisch ‘WOLED-paneel-ding’ te zijn? :?

Dit, in combinatie met eerdere frustraties, maakt dat de C5 écht voelt als een downgrade ten opzichte van mijn oude C1. Jammer en onbegrijpelijk dat deze televisie zo hoog scoort in reviews. Onterecht, wat mij betreft. :N

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-05 08:15
remzor schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 10:08:
  1. Ik wil hem ophangen maar niet frezen en weer stukadoren enz. Dus zal dan met kabelgootje worden. Maar krijg je alle HDMI + internet- en stroomkabel wel mooi naar het midden? De uitsparing op de achterkant is alleen voor de beugel geloof ik namelijk...
  2. We hebben nu 65", dus is 77" niet te groot? Zal vast snel wennen, we zitten nu iets dichterbij dan jaren terug door een andere opstelling. Ik schat nu op 3,5 meter en wellicht in de toekomst wel weer op 4,5-5 meter.
Tweakers die hun licht er op kunnen laten schijnen? Ergens spijt van? Iemand een foto met kabelgoot en soundbar bijvoorbeeld? Ik snap dat het ook persoonlijk is (looks, smaak, grootte).
Ik zit in precies dezelfde situatie nadeel is ook dat, als ik het goed begrijp, de tv dan een klein stukje minder strak aan de muur hangt

Ik neig dan ook naar de Samsung S95F. Deze heeft een aparte box voor alle aansluitingen, loopt dan alleen een klein kabeltje naar de tv.

Kwalitatief zitten de tv’s dicht bij elkaar, ik ben me momenteel in de recensies aan het verdiepen.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 17:37

TTLCrazy

Listen to Frankie

Yonix schreef op maandag 18 mei 2026 @ 21:13:
Fricking h*ll, wat is de LG C5 tráág. :( Het openen van het menu kan gerust 8 seconden duren, en dan zal ik het nog maar niet hebben over het selecteren van submenu’s of andere items. :X

Daarnaast loop ik tegen het probleem aan dat mijn C5 regelmatig terugschakelt naar de tv-speakers. Vervolgens moet ik handmatig opnieuw eARC (+ Pass Through) selecteren óf wisselen tussen inputs om de handshake opnieuw tot stand te brengen.

Tot slot valt mij tijdens een avondje Tweakers.net op dat wit onder een bepaalde hoek groen wordt. Maar dat schijnt een typisch ‘WOLED-paneel-ding’ te zijn? :?

Dit, in combinatie met eerdere frustraties, maakt dat de C5 écht voelt als een downgrade ten opzichte van mijn oude C1. Jammer en onbegrijpelijk dat deze televisie zo hoog scoort in reviews. Onterecht, wat mij betreft. :N
Ik heb de 65C4 en herken deze klachten zeker niet. De interface van de tv is niet de snelste, maar een probleem zoals jij hebt heb ik zeker niet. Ook de groene waas nog nooit opgevallen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• remzor
smurfinmark schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 06:26:
[...]

Ik zit in precies dezelfde situatie nadeel is ook dat, als ik het goed begrijp, de tv dan een klein stukje minder strak aan de muur hangt

Ik neig dan ook naar de Samsung S95F. Deze heeft een aparte box voor alle aansluitingen, loopt dan alleen een klein kabeltje naar de tv.

Kwalitatief zitten de tv’s dicht bij elkaar, ik ben me momenteel in de recensies aan het verdiepen.
Die heb ik ook overwogen echter was het gebrek aan Dolby Vision voor mij wel echt een dealbreaker.

Helaas LG geen HDR10+ maar ga dan toch liever voor Dolby..

@Yonix klinkt alsof er iets niet helemaal goed is met je TV eigenlijk. Misschien eens naar laten kijken onder garantie?

[ Voor 8% gewijzigd door remzor op 19-05-2026 07:12 ]

• JJmac
Ik lees dat de nieuwe Samsung tv ook ongenodigde reclame uitzend, is er iemand die dat kan bevestigen.

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-05 08:15
remzor schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:11:
[...]

Die heb ik ook overwogen echter was het gebrek aan Dolby Vision voor mij wel echt een dealbreaker.

@Yonix klinkt alsof er iets niet helemaal goed is met je TV eigenlijk. Misschien eens naar laten kijken onder garantie?
Das fair, deze TV’s hebben plus en minpunten, dan maak je een keuze.

Vond alleen de Sony Bravia tegenhanger er slecht uitkomen, de LG en Samsung lagen voor mij echt dicht bij elkaar.

• Farabi
  • Niet online
Yonix schreef op maandag 18 mei 2026 @ 21:13:Tot slot valt mij tijdens een avondje Tweakers.net op dat wit onder een bepaalde hoek groen wordt. Maar dat schijnt een typisch ‘WOLED-paneel-ding’ te zijn? :?
Dit probleem was inderdaad 2 jaar geleden aangekaart door reviewers. Het begon al bij de C4. Sommigen ervaren dit niet. Het lijkt dus weer op een panel-lottery. Ik ging toen zelfs voor een G4 om dit gezeik voor te zijn.

Maar ik had niet verwacht dat de C5 dit ook zou hebben, heel slecht.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 19-05-2026 09:28 ]

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 11:48
Iemand last gehad na de laatste update dat niks meer werkte? Gister de 77C25 geupdate, vandaag herstart en niks werkte meer. Stekker eruit was de oplossing. Geen enkele app deed het, instellingen ook niet.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Gonadan

Gonadan

JJmac schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 09:14:
Ik lees dat de nieuwe Samsung tv ook ongenodigde reclame uitzend, is er iemand die dat kan bevestigen.
Dat zou ik even in het [Samsung QD-OLED] Ervaringen & Discussie topic opzoeken, dit is het LG topic. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• TimmekeTim
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 21-05 20:14
Hey iedereen,

Ik heb een 55GX6LA, jaar of 5 oud, en sinds een tijdje heb ik een heldere streep bovenaan.
Ik heb de HDMI kabels etc al nagekeken, maar ook bij streaming etc is de streep aanwezig (zodra hij aan staat)

Ik heb al stroom afgehaald voor een tijdje, pixel refrecher tig keer laten lopen, maar niks blijkt te helpen.

Iemand gekend met het issue? En is er nog iets te proberen? of bestellen we maar een G56LW?
Of andere aanbevelingen? Eerlijk gezegd niet happy met een TV van 2K die op amper 5 jaar de geest geeft...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A3Sv4QpNVPYwMe5NNa94-MAvRSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fs3CwNO0m27BuM7dxiDtHxmk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1lRFIMKX-ILb6yCfB5NxBIjHp4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IXaJQlsR3ewu7p7BFr3MXxNX.jpg?f=fotoalbum_large

• ben1303
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:56
netwerkkabel aansluiten op een usb extender die in je usb 3 prikken en je heb een volledige bandbreedte.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 11:48
ben1303 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:54:
netwerkkabel aansluiten op een usb extender die in je usb 3 prikken en je heb een volledige bandbreedte.
is dit een mededeling of een antwoord op iemand?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Hazalnootpuur
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 23-05 15:41
TimmekeTim schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:52:
Hey iedereen,

Ik heb een 55GX6LA, jaar of 5 oud, en sinds een tijdje heb ik een heldere streep bovenaan.
Ik heb de HDMI kabels etc al nagekeken, maar ook bij streaming etc is de streep aanwezig (zodra hij aan staat)

Ik heb al stroom afgehaald voor een tijdje, pixel refrecher tig keer laten lopen, maar niks blijkt te helpen.

Iemand gekend met het issue? En is er nog iets te proberen? of bestellen we maar een G56LW?
Of andere aanbevelingen? Eerlijk gezegd niet happy met een TV van 2K die op amper 5 jaar de geest geeft...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is onderdeel van de verlichting. Is verder geen enkel probleem.

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hey iedereen,

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Beroep doen op wettelijke garantie, van een TV van 2k mag je inderdaad verwachten dat hij langer mee gaat: https://www.technieknederland.nl/media/ej2lrdxh/richtlijnen-afschrijvingsmethoden.pdf

• TimmekeTim
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 21-05 20:14
Hazalnootpuur schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:18:
[...]

Dit is onderdeel van de verlichting. Is verder geen enkel probleem.
Toch irritant, die lijn in beeld.

De moeite om bord te vervangen? Garantie zal niets worden vermoed ik

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-05 15:52
remzor schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 07:11:
[...]

Of je gaat voor een Philips OLED, die heeft en HDR10+ en Dolby Vision

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• remzor
SuperVeloce schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 13:06:
[...]

Of je gaat voor een Philips OLED, die heeft en HDR10+ en Dolby Vision
Ik heb inmiddels de LG 77G5 in de garage staan (nog nieuw in doos natuurlijk). Hopelijk dit weekend ophangen. Prijs/kwaliteit wilde ik graag voor dit model gaan, €2499,- betaald - €200 cashback = €2299,-. Vond ik uiteindelijk oké :)

• SuperVeloce
remzor schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 13:10:
[...]

Ik heb inmiddels de LG 77G5 in de garage staan (nog nieuw in doos natuurlijk). Hopelijk dit weekend ophangen. Prijs/kwaliteit wilde ik graag voor dit model gaan, €2499,- betaald - €200 cashback = €2299,-. Vond ik uiteindelijk oké :)
Zit zelf ook te denken aan 77G5 eind dit jaar. 1000euro goedkoper dan 77C6H
Maar misschien is de Philips 950 77 ook een goede optie, ivm ambilight, dolby vision, hdr10+, HLG, android tv en zelfde paneel als G5
(dan hoef ik geen losse ambilight strip a 230 en bridge pro a 80 aan te schaffen), maar ook die tv veel duurder dan G5

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• rowicom
Joshuax8 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:49:
[...]

Beroep doen op wettelijke garantie, van een TV van 2k mag je inderdaad verwachten dat hij langer mee gaat: https://www.technieknederland.nl/media/ej2lrdxh/richtlijnen-afschrijvingsmethoden.pdf
Je zet de vraagsteller op het verkeerde been met deze afschrijvingstabel, want puntje bij paaltje heeft hij uiteindelijk zelfs recht op een nieuwe tv en dat zonder kosten! Even snel gegoogled en deze link gevonden, maar er is nog veel meer te vinden. https://consument.acm.nl/...ratie-geld-terug/garantie

En hier op good old Tweakers: Perkouw in "Eerste hulp bij garantiekwesties in Nederland"

[ Voor 14% gewijzigd door rowicom op 22-05-2026 14:46 ]

• Thommie007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:53
SuperVeloce schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 13:53:
[...]

Maar misschien is de Philips 950 77 ook een goede optie, ivm ambilight, dolby vision, hdr10+, HLG, android tv en zelfde paneel als G5
(dan hoef ik geen losse ambilight strip a 230 en bridge pro a 80 aan te schaffen), maar ook die tv veel duurder dan G5
En de kosten van de app komen er nog bij toch?

• Joshuax8
  • Niet online
rowicom schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:43:
[...]

Je zet de vraagsteller op het verkeerde been met deze afschrijvingstabel, want puntje bij paaltje heeft hij uiteindelijk zelfs recht op een nieuwe tv en dat zonder kosten! Even snel gegoogled en deze link gevonden, maar er is nog veel meer te vinden. https://consument.acm.nl/...ratie-geld-terug/garantie

En hier op good old Tweakers: Perkouw in "Eerste hulp bij garantiekwesties in Nederland"
Sorry? Ik zet helemaal niemand op het verkeerde been, ik geef slechts aan d.m.v. die tabel (die veel webshops ook gebruiken) wat de gemiddelde gebruiksduurverwachtingen zijn en dat je je dus op wettelijke garantie kan beroepen. Reparatie, vervanging of geld terug vallen daar allemaal onder maar daar heb ik niks over gezegd.

• SuperVeloce
Thommie007 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:
[...]

En de kosten van de app komen er nog bij toch?
Ja klopt, per maand of ineens

• rowicom
Joshuax8 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:51:
[...]

Sorry? Ik zet helemaal niemand op het verkeerde been, ik geef slechts aan d.m.v. die tabel (die veel webshops ook gebruiken) wat de gemiddelde gebruiksduurverwachtingen zijn en dat je je dus op wettelijke garantie kan beroepen. Reparatie, vervanging of geld terug vallen daar allemaal onder maar daar heb ik niks over gezegd.
Je hebt gelijk. Er wordt niet over afschrijving gesproken. Maar weet wel dat bijna alle winkels en webshops dat trucje als eerste zullen toepassen. Als eerste zullen ze zich beroepen op de 2 jaar fabrieksgarantie. Weet je die stap te overwinnen, dan hanteren ze de bewuste tabel van de branche-organisatie. Is je tv van >1000 euro na 3 jaar defect? Dan resteert er voor de verkoper nog 1/2 deel om te vergoeden. En dat is niet conform de bepalingen in het Burgerlijk Wetboek.

• Joshuax8
  • Niet online
rowicom schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 15:07:
[...]

Je hebt gelijk. Er wordt niet over afschrijving gesproken. Maar weet wel dat bijna alle winkels en webshops dat trucje als eerste zullen toepassen. Als eerste zullen ze zich beroepen op de 2 jaar fabrieksgarantie. Weet je die stap te overwinnen, dan hanteren ze de bewuste tabel van de branche-organisatie. Is je tv van >1000 euro na 3 jaar defect? Dan resteert er voor de verkoper nog 1/2 deel om te vergoeden. En dat is niet conform de bepalingen in het Burgerlijk Wetboek.
Zeker, zullen ze waarschijnlijk wel proberen en een goed punt dat dit niet is hoe het werkt en om hier scherp op te zijn!

• Thommie007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:53
SuperVeloce schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 13:53:
[...]

Is precies ook mijn afweging. Ik kan Ambilight niet missen. De Philips 77 950 kan zelf iets voordeliger zijn door de 500€ cashback ipv 250€ voor de 910. Maar dan nog is ca. 3.000€ (incl CB) voor de 950 vs de G5 zonder Ambi voor ca. 2.300€ (incl CB) veel. Is toch nog 700€….

In mijn geval zou ik dan alleen de Hue Gradient moeten kopen (202€ Bol) en de app voor 130€ als ik de LG neem (heb de hub Pro al). Verschil dan kleiner.

Als we de 950 ergens voor 3.000-3.200 (ex CB) kunnen vinden lijkt mij de keuze duidelijk…

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 15:25

The_Worst

Unox

Hey iedereen,

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier de 55CX6LA en heb sinds een paar weken hetzelfde probleem. Als je zoekt naar 'delamination' vind je legio voorbeelden online. Als ik het goed begrijp laat of laten een aantal lagen los waardoor je kleurverschil krijgt. Het is een fysiek probleem en alleen op te lossen door het paneel te laten vervangen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:08
Ik lees het en der dat er steeds meer reclames op LG oleds verschijnen. Ik zag dat iemand zelfs reclame kreeg op de HDMI poort waar de PS5 was aangesloten.. Wat is jullie ervaring en kan het helemaal uitgeschakeld worden?

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Sjuul100 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 07:37:
Wat is jullie ervaring en kan het helemaal uitgeschakeld worden?
Hier een LG CX van eind 2020. Nooit aangesloten op een netwerkverbinding. Firmware updates via USB MSD.

Nul reclame.

• JJmac
hier ook een CX 2021, ik heb de tv wel aangesloten op het netwerk en krijg geen reclame te zien, er zijn wel wat instellingen waar je wat kan beperken net zo als AI. Ook ik hoor dat het meer een trend wordt met automatisch reclame te tonen, nu hoorde ik dit wel in de Samsung kringen maar nog niet bij LG.

[ Voor 31% gewijzigd door JJmac op 23-05-2026 09:44 ]

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
Sjuul100 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 07:37:
Ik lees het en der dat er steeds meer reclames op LG oleds verschijnen. Ik zag dat iemand zelfs reclame kreeg op de HDMI poort waar de PS5 was aangesloten.. Wat is jullie ervaring en kan het helemaal uitgeschakeld worden?
Enige plek waar reclame mij opvalt (en irriteert) zijn de notificaties. Dus naast gewenste notificaties voor systeem- en appupdates krijg ik soms ook notificaties voor iets als ‘Nu 20% korting op Xbox controllers. Stream Xbox games direct via Xbox Cloud Gaming naar je LG OLED’.

Ik heb een LG oled C4 en vanaf dag 1 verbonden aan het internet.

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:00
Ik heb bij HelloTV een LG G55LS gekocht als "buitenkansje". Je hoopt natuurlijk op een exemplaar die een klant terug heeft gestuurd dus in nieuwstaat.

Wat je niet wil hebben is een showroommodel die zoveel burn in heeft dat je de verkoopinformatie nog kan zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bwSgSbM65ywo5kGTs5guSlX7Gm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dWHDXaCu7uFVM4KvxvTOtd4r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26AK3uc1JICKZvikrXyXRiYQz4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSDiKiB8jxxRey4gO7dplQ0b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlktCN8gF04FFJX7cNt1U-UWRCo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PvArtitZ4TQFs6sp12f5XSTg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vH5WUHtFPqVtkOQ6tay9MD7cHjA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KiqHznXISou6tOt2qjLAAGON.jpg?f=fotoalbum_large

Die gaat uiteraard terug en ik denk dat ik mijn les heb geleerd en voortaan OLED alleen nieuw koop :+

• CyBeRSPiN
ejtnaj schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 12:15:
Ik heb bij HelloTV een LG G55LS gekocht als "buitenkansje". Je hoopt natuurlijk op een exemplaar die een klant terug heeft gestuurd dus in nieuwstaat.

Wat je niet wil hebben is een showroommodel die zoveel burn in heeft dat je de verkoopinformatie nog kan zien:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die gaat uiteraard terug en ik denk dat ik mijn les heb geleerd en voortaan OLED alleen nieuw koop :+
Ben wel benieuwd of een pixelrefresh dit nog recht kan trekken. Qua branduren kan ie nog niet aan de limiet zitten. Maar dit zou ik ook niet accepteren nee :)

• mucuracat
  • Laatst online: 23-05 17:53
Bij Consumentenbond uitleg en lijstje welke grootte op welk afstand. Zie het als hulp. Groter mag altijd 😋Ideale kijkafstand

Volgens de berekening moet ook 96 inch hebben....😱

[ Voor 12% gewijzigd door mucuracat op 23-05-2026 14:08 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Toch schandalig dat je dit nog te koop aanbiedt.

HelloTV heeft voor mij sowieso al afgedaan door beleid wat ze hanteren.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• Denizz
  • Laatst online: 00:27

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mijn 2017 LG OLED welke nagenoeg elke dag vele uren als desktop monitor wordt gebruikt en waarschijnlijk al ver over zijn branduren heenzit heeft nog minder van dit soort inbrandvlekken. Slaat echt nergens op dat ze dit jou hebben aangeboden, terug ermee inderdaad!

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:42

PeepPeepPeep

Ik zei het nog!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Duidelijk een buitenkansje voor HelloTV!

Daikin single split woonk. + dual split in slaapk./zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16x385Wp IQ7+ 12xZ, 4xO/W / 6x410Wp IQ8MC 6xZ / System Controller 3INT / 3x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

Pagina: 1 ... 577 578 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.

Vragen over welk bericht nu waar hoort? Lees Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"