Wel een bijzonder traject medewerkers die het ingang hebben gezet ontslagen, waardoor er vertraging en miscommunicatie is ontstaan.Dagarkin schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 21:51:
Ik heb trouwens ook nog een reperatie verzoek. In het panel een beschading die je alleen ziet wanneer de zon erop schijnt, ben benieuwd evt compensatie of het scherm vervangen. Wacht dit af mits het geen andere gevolgen heeft, dan zou ik prima compensatie willen anders weer heel gedonder om het scherm te vervangen.
Bij het reperatie verzoek is gewoon een monteur gestuurd, zonder overleg, waarbij de monteur niks heeft ondernomen, aangezien er inslag lijkt te zijn en hij van mening was, dat lg op mijn fotos prima zelf dit kon beoordelen. Ik hoefde dan ook geen voorrijkosten te betalen waar ik sowieso ook niks van af wist.
Lg heeft telefonisch nu toegezegd van een nieuwe panel, hiermee maar akkoord, terwijl ze gewoon compensatie hadden gegeven het probleem direct was opgelost, ipv traject van onnodige monteur en heen en weer gebel.
Achteraf ben ik misschien dan ook wel een pixel foob, aangezien je het probleem 99 van de 100 keren nooit ziet.
[ Voor 13% gewijzigd door Dagarkin op 12-08-2026 11:04 ]
:strip_exif()/f/image/RJK5CXV4RiayVh9JOF9qTl04.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SASBYwNyaHiry243MFahbHX5.jpg?f=fotoalbum_large)