LG is op dit moment duidelijk de grootste leverancier van OLED maar ook van OLED panelen voor andere fabrikanten. Dus aangezien ik een TV heb van een andere fabrikant - met een LG OLED paneel - wil ik mijn ervaringen delen voor cashback, en klein beetje advies.
- Mijn eerste advies is om de cashback niet toonaangevend te laten zijn.
- Mijn tweede advies is dat je rekening moet houden met administratieve taken waarbij je best een aantal uren bezig kan zijn, dit is met inbegrip naar een postkantoor locatie gaan.
- Mijn derde advies is, ga er (helaas) vanuit dat de cashback precies verloopt op het moment dat je het verzoek krijgt aanvullende papieren te gaan sturen.
- Mijn vierde advies is, bekijk hoeveel tijd het je kost voor het volgende, uitknippen van groot vierkant uit de doos als bewijs, bewijs van betaling uitprinten, bewijs van je rekening afschrift betaling uitprinten, alles dubbel controleren, dan naar website fabrikant zoeken naar goede juiste afdeling, daar alles invullen, wachten op email, en dan dubbel controleren, en dan versturen met TRACK & TRACE.
( Mijn situatie is dat ik bewijs heb gestuurd vandaag dat ik de TV in 1 keer heb betaald met iDeal, dus, maar je raad het al, de actie kan na 18 januari niet meer worden beoordeeld, en ik heb met TRACK & TRACE alleen bewijs dat ik geprobeerd heb wat op te sturen. Ik kan niet bewijzen wat ik bij het vierde punt omschreef dat in die zending het uitgeknipte groot vierkant uit de doos als bewijs is meegestuurd. )
Ik heb via google gezocht naar cashback ervaringen (hier op de forums ) en vind op tweakers.net dan inderdaad algemene topics waarbij bewijsmateriaal moet worden opgestuurd, en dan helaas net de actie periode of behandel optie periode verloopt tijdens de administratieve taken.
Het klopt inderdaad dat ik dit topic over LG cashback heb gelezen, en vind dat verstandig van mij, zo zie ik dat anderen ook inderdaad aanvullende brief stuur verzoeken kregen, maar ook dat je inderdaad een groot vierkant uit de doos moet knippen.
In mijn situatie ga ik uit van -advies 3- en dat is dat ik -advies 1- helaas heb genegeerd. ( Bij een andere fabrikant. ) En zo dus bij -advies 4- zit, en samengevat zal het kort dag zijn of eerder toeval dat ik in de actie periode val. Alhoewel ik op 21 December 2021 ben begonnen met deze cashback administratie doorlopen, is het evenwel ook mogelijk dat ik de administratie doorloop voor 2 weken na 30 December. ( Dagtekening van dat ik moest bewijzen dat ik de TV in 1 keer heb betaald. En die papieren zijn opgestuurd met bankafschrift, factuur, serienummer. )
Dit betreft een andere TV fabrikant, en de cashback topics daarover werden zo te zien gesloten. Ik vermoed dat die mensen teleurgesteld zijn in de tijd en moeite die ze hebben gedaan, en dat kan weken of maanden duren, en dat begrijp ik. Ik ga uit van dat ik de cashback poging voor niets heb gedaan, maar het is wel een goede marketing truuk, omdat ik bij mobiel of tablet wel steeds succesvol cashback opties had met voorwaarden zoals dat het echt Nederlandse markt model moest zijn, had ik dat idee ook bij het kopen van een TV dat het net zo eenvoudig zou zijn.
Het is wel zo dat ik vanaf nu ervan uitga dat ik -advies 1- moet aanhouden en cashback mij eigenlijk te veel administratieve taken kost en het geen meerwaarde meer heeft. Teveel gedoe.
[Voor 12% gewijzigd door Terry A Davis op 31-12-2021 11:27]