Toon posts:

[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:40
Sunaries schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:56:
[...]

Nope, niet gedaan. Eigenlijk is dat inderdaad wel nodig om te checken of er geen defecten zijn. Ik ben alleen bang dat ik het er niet makkelijk in de doos krijg dan er uit. Ik ga het doen!
Doos van de C1 is echt ideaal, heel makkelijk. De doos schuif je namelijk van de tv af. Je schuift hem er dus ook zo weer op.

Je kan altijd natuurlijk even LG bellen, ze geven immers ook aan te kunnen helpen als je de doos al hebt weggegooid. Misschien willen ze in jouw geval een foto met een lokale krant of zo. Gewoon even bellen.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:02

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Sunaries schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:51:
De TV zit nog in de verpakking en wil ik pas begin volgend jaar gebruiken wanneer ik in mijn nieuwe huis zit. Moet ik dit persé uitknippen? Is een foto niet voldoende?
Het idee van uitknippen zal vast te maken hebben met eventuele fraude.

Maar uitknippen betekent niet per se dat er een gat in de doos geknipt moet worden. Dat wilde ik namelijk zelf ook niet doen (iets met dozen in goede staat bewaren) dus heb alleen de bovenste laag van het karton gehaald. Rond de streepjescode met een scherp mes insnijden maar niet door en door. Daarna mes onder de code wippen en je trekt de bovenste laag karton er zo af.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:17
Vandaag mail ontvangen mbt goedkeuring en info van betaling over max 8 weken -_-

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:36
JEROENrgfgf schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:22:
[...]

Lijkt wel alsof ze alle A1's rond dezelfde tijd behandelen.

26-09 ingediend
26-09 bevestiging gekregen
28-10 akkoord gekregen
02-12 mail gekregen dat het geld wordt overgemaakt en in de ochtend al op de rekening gestort.

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:03
Freakie1NL schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:47:
Heeft iemand ervaring met cashback bij een tv gekocht van een officiële dealer maar wel via bol.com. Vandaag OLED gekocht, bij Audiomix via bol.com. Audiomix staat op de LG dealer lijst en verkoopt een Benelux model.

Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met cashback op deze manier. Dat is namelijk wel de reden hem nu te kopen.
Je stuurt de cashback formulieren gewoon naar LG. Je moet foto's met model nummer en bonnetjes sturen.

• Turralyon
  • Laatst online: 16:22
Heeft iemand ervaring met cashback bij een tv gekocht van een officiële dealer maar wel via bol.com. Vandaag OLED gekocht, bij Audiomix via bol.com. Audiomix staat op de LG dealer lijst en verkoopt een Benelux model.

Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met cashback op deze manier. Dat is namelijk wel de reden hem nu te kopen.
Ik heb via bol.com bij arts &craft tv gekocht. Hierbij kreeg ik een factuur van A&C. Deze heb ik gisteren geupload samen met de streepjescode van de doos. Wacht nu op goedkeuring

• Freakie1NL

De factuur officieel via Audiomix gehad.
29 november aangemeld, 10 december akkoord van LG met bericht binnen 8 weken.

Een 55 inch OLED voor 899, geheel nieuw. Wie had dat 5 jaar geleden kunnen denken?

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
*knip*

[Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 26-12-2021 00:10]

• Turralyon
LG OLED A1
5-12 ingediend met uitgesneden streepjescode en bijgevoegde pdf rekening van Arts & Craft via Bol.com
6-12 bevestiging gekregen
28-12 akkoord gekregen

Nu maximaal 8 weken wachten op uitbetaling

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-03 22:23
LG OLED C1
27/11 TV besteld bij Art & Craft
28/11 TV ontvangen
5/12 LG cashback ingediend en bevestiging gekregen
28/12 cashback goedgekeurd

Nu (ook) maximaal 8 weken wachten op uitbetaling

• Terry A Davis
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-03 22:44

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

LG is op dit moment duidelijk de grootste leverancier van OLED maar ook van OLED panelen voor andere fabrikanten. Dus aangezien ik een TV heb van een andere fabrikant - met een LG OLED paneel - wil ik mijn ervaringen delen voor cashback, en klein beetje advies.

- Mijn eerste advies is om de cashback niet toonaangevend te laten zijn.
- Mijn tweede advies is dat je rekening moet houden met administratieve taken waarbij je best een aantal uren bezig kan zijn, dit is met inbegrip naar een postkantoor locatie gaan.
- Mijn derde advies is, ga er (helaas) vanuit dat de cashback precies verloopt op het moment dat je het verzoek krijgt aanvullende papieren te gaan sturen.
- Mijn vierde advies is, bekijk hoeveel tijd het je kost voor het volgende, uitknippen van groot vierkant uit de doos als bewijs, bewijs van betaling uitprinten, bewijs van je rekening afschrift betaling uitprinten, alles dubbel controleren, dan naar website fabrikant zoeken naar goede juiste afdeling, daar alles invullen, wachten op email, en dan dubbel controleren, en dan versturen met TRACK & TRACE.

( Mijn situatie is dat ik bewijs heb gestuurd vandaag dat ik de TV in 1 keer heb betaald met iDeal, dus, maar je raad het al, de actie kan na 18 januari niet meer worden beoordeeld, en ik heb met TRACK & TRACE alleen bewijs dat ik geprobeerd heb wat op te sturen. Ik kan niet bewijzen wat ik bij het vierde punt omschreef dat in die zending het uitgeknipte groot vierkant uit de doos als bewijs is meegestuurd. )

Ik heb via google gezocht naar cashback ervaringen (hier op de forums ) en vind op tweakers.net dan inderdaad algemene topics waarbij bewijsmateriaal moet worden opgestuurd, en dan helaas net de actie periode of behandel optie periode verloopt tijdens de administratieve taken.

Het klopt inderdaad dat ik dit topic over LG cashback heb gelezen, en vind dat verstandig van mij, zo zie ik dat anderen ook inderdaad aanvullende brief stuur verzoeken kregen, maar ook dat je inderdaad een groot vierkant uit de doos moet knippen.

In mijn situatie ga ik uit van -advies 3- en dat is dat ik -advies 1- helaas heb genegeerd. ( Bij een andere fabrikant. ) En zo dus bij -advies 4- zit, en samengevat zal het kort dag zijn of eerder toeval dat ik in de actie periode val. Alhoewel ik op 21 December 2021 ben begonnen met deze cashback administratie doorlopen, is het evenwel ook mogelijk dat ik de administratie doorloop voor 2 weken na 30 December. ( Dagtekening van dat ik moest bewijzen dat ik de TV in 1 keer heb betaald. En die papieren zijn opgestuurd met bankafschrift, factuur, serienummer. )

Dit betreft een andere TV fabrikant, en de cashback topics daarover werden zo te zien gesloten. Ik vermoed dat die mensen teleurgesteld zijn in de tijd en moeite die ze hebben gedaan, en dat kan weken of maanden duren, en dat begrijp ik. Ik ga uit van dat ik de cashback poging voor niets heb gedaan, maar het is wel een goede marketing truuk, omdat ik bij mobiel of tablet wel steeds succesvol cashback opties had met voorwaarden zoals dat het echt Nederlandse markt model moest zijn, had ik dat idee ook bij het kopen van een TV dat het net zo eenvoudig zou zijn.

Het is wel zo dat ik vanaf nu ervan uitga dat ik -advies 1- moet aanhouden en cashback mij eigenlijk te veel administratieve taken kost en het geen meerwaarde meer heeft. Teveel gedoe.

[Voor 12% gewijzigd door Terry A Davis op 31-12-2021 11:27]

https://templeos.org/

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

NoFi maar ik vind wat je hierboven stelt nogal negatief en van het slechtste uit gaan van wat er kan gebeuren. Ook termen als "groot vierkant uit de doos" is overtrokken, zo groot is de streepjescode niet en zoals ik eerder aan heb gegeven hoef je niet door en door om de streepjescode van de doos te halen. De doos hier is nog in perfecte staat en toch heb ik succesvol de Cash Back Actie doorlopen.

Mogelijk is het bij andere merken anders maar ook iets als "administratieve taken waarbij je best een aantal uren bezig kan zijn" klinkt mij overdreven. Als ik een half uur bezig ben geweest met de LG Cash Back is het veel. Één website waar je de factuur upload. Die krijg je al digitaal of je maakt even een fotootje net zoals van de streepjescode. That it, 500 euro terug op de rekening.

• Terry A Davis
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-03 22:44

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

FeaR schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:27:
[...]

NoFi maar ik vind wat je hierboven stelt nogal negatief en van het slechtste uit gaan van wat er kan gebeuren. Ook termen als "groot vierkant uit de doos" is overtrokken, zo groot is de streepjescode niet en zoals ik eerder aan heb gegeven hoef je niet door en door om de streepjescode van de doos te halen. De doos hier is nog in perfecte staat en toch heb ik succesvol de Cash Back Actie doorlopen.

Mogelijk is het bij andere merken anders maar ook iets als "administratieve taken waarbij je best een aantal uren bezig kan zijn" klinkt mij overdreven. Als ik een half uur bezig ben geweest met de LG Cash Back is het veel. Één website waar je de factuur upload. Die krijg je al digitaal of je maakt even een fotootje net zoals van de streepjescode. That it, 500 euro terug op de rekening.
Het klopt dat de andere fabrikant anders is, ik herken de situatie ook niet zoals bij Samsung maar in deze situatie bij deze andere fabrikant moet echt alles per post, niets mag per email, en alles moet op dagtekening. Je kan andere topics zoeken maar daar zal je teleurgestelde mensen vinden, en daar herken ik wel wat, maar die topics worden gesloten omdat mensen dan boos worden nadat ze merken dat ze alles voor niets hebben gedaan.

Je ziet dat bij de andere fabrikant er het iets anders werkt. Daarom dat ik mijzelf adviseer dat ik cashback en de tijd ervoor nodig niet meer aangevend mag laten zijn. Het gras is niet altijd even groen bij de buren, spreekwoordelijk gezien.

Ik heb een voorbeeld topic van tweakers zelf tussen spoilers geplaatst omdat het een andere fabrikant is, maar als die persoon ervan uit was gegaan dat het een hele lange uiteindelijk zinloze procedure was, dan had die zijn tijd beter besteed. ( Bij de andere fabrikant die het uiteraard net zoals in dit grote topic wordt beschreven door een extern bureau laat uitvoeren. )

Het is inderdaad ook wel goed geweest dat ik in dit inmiddels grote topic over jaren heen verzameld tips vond, zoals inderdaad zien dat een kleine url verandering de juiste afdeling geeft, externe bureau's die deze taak doen e.d.

https://templeos.org/

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:01

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

LG OLED C1
26/11 TV gekocht bij EP en direct meegenomen.
30/11 LG cashback ingediend en bevestiging gekregen.
03/01 cashback goedgekeurd.

Nu maximaal 8 weken wachten op uitbetaling!

|| System Specs ||

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-03 12:38
Voor iedereen die benieuwd is hoe lang het voor mij duurde van begin tot eind:

LG OLED C1 77"

29-10 Bevestiging deelname
29-11 Goedkeuring deelname
03-01 Bedrag op rekening gestort

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
De LG cashback actie is vernieuwd.
Helaas geen verbetering tov de vorige (afgelopen) actie!

Actie en registratie formulier:
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0272

Hoe werkt het?
De actie is geldig bij aankoop van een LG TV of Soundbar promotiemodel vanaf 1 januari 2022 t/m 28 februari 2022. Om je cashback te claimen registreer je hieronder de aankoop van je promotiemodel. Je kan dit tot uiterlijk 14 maart 2022 doen. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

1. Koop een LG TV of Soundbar promotiemodel binnen de actieperiode en registreer je aankoop uiterlijk op 14 maart 2022.
2. Tijdens de registratie dien je je bewijsmateriaal (de originele kassabon/factuur en een foto van de uitgeknipte streepjescode met modelcode en serienummer) digitaal te uploaden.
3. Na digitale registratie ontvang je via e-mail een bevestiging hiervan.
4. Je registratie zal vervolgens gecontroleerd en goedgekeurd worden indien alles correct is.
5. Na goedkeuring van je registratie ontvang je je cashback binnen 8 weken op je rekeningnummer.

Deelnemende LG winkels:
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf

Actievoorwaarden:
https://promo.deskservice...1-0272/download/terms.pdf

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 21:59

Montana

X-H2 ..what else !

TV bij LG aangemeld op 02-12-21
Geld op de rekening 05-01-22

iMac K5 27" i9 | Macbook Air M1 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 | XF150-600 | XF80 | XF30 | XF16-80 | XF 70-300 | Sigma 56 mm X-Mount | Sigma 16 mm X-Mount | Sigma 30 mm X-Mount

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:27
Op de valreep de cashback ingediend. Kijken of het snel afgehandeld wordt :)

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:53
TV 65 inch A versie ingediend.
Op 1-12-2021 bevestiging van indiening.
Op 28-12-2021 goedkeuring.

Geld is nog niet gestord.

• TripleFlashbang
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-03 20:42
Onze aanvraag is afgekeurd, ze zeggen dat we geen foto hebben met uitgeknipte serienummer van de doos.

De foto die ik in heb gestuurd ziet er uit zoals op onderstaande foto(niet mijn foto):

Wat is hier niet goed aan, iemand een zelfde ervaring :?

Het enige wat ik mij kan bedenken, is dat de foto misschien horizontaal moet(het serienummer horizontaal, staat nu verticaal). Foto die ik heb ingestuurd is verder scherp en groot genoeg.

[Voor 16% gewijzigd door TripleFlashbang op 17-01-2022 16:30]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

TripleFlashbang schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:27:
Onze aanvraag is afgekeurd, ze zeggen dat we geen foto hebben met uitgeknipte serienummer van de doos.

De foto die ik in heb gestuurd ziet er uit zoals op onderstaande foto(niet mijn foto):
[Afbeelding]

Het enige wat ik mij kan bedenken, is dat de foto misschien horizontaal moet(het serienummer horizontaal, staat nu verticaal). Foto die ik heb ingestuurd is verder scherp en groot genoeg.
Ik denk dat het komt doordat ze de foto te klein vinden uitgesneden. Ze zien op de foto niet duidelijk of je het serienummer wel echt hebt uitgeknipt of dat die nog op de doos zit geplakt.

Maar als je het 100% zeker wilt weten, kan je LG natuurlijk het beste zelf contacteren.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• TripleFlashbang
Yorinn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:50:
[...]

Ik denk dat het komt doordat ze de foto te klein vinden uitgesneden. Ze zien op de foto niet duidelijk of je het serienummer wel echt hebt uitgeknipt of dat die nog op de doos zit geplakt.

Maar als je het 100% zeker wilt weten, kan je LG natuurlijk het beste zelf contacteren.
Ja zoiets dacht ik ook, maar vind zelf duidelijk genoeg dat het is uitgeknipt met zelf een stuk karton op de foto. Heb precies gedaan zoals ze in hun voorbeeld aangaven.

Ja we hebben inderdaad al contact gezocht, nu afwachten op hun antwoord.
Bedankt voor je reactie, zal een wat grotere foto maken. Desnoods met een foto van de hele doos, die hebben we ook nog.

[Voor 4% gewijzigd door TripleFlashbang op 17-01-2022 17:05]

• HoppyF
TripleFlashbang schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:03:
[...]

Ja zoiets dacht ik ook, maar vind zelf duidelijk genoeg dat het is uitgeknipt met zelf een stuk karton op de foto. Heb precies gedaan zoals ze in hun voorbeeld aangaven.

Ja we hebben inderdaad al contact gezocht, nu afwachten op hun antwoord.
Bedankt voor je reactie, zal een wat grotere foto maken. Desnoods met een foto van de hele doos, die hebben we ook nog.
Inderdaad twee of drie foto’s opsturen zodat je duidelijk kunt zien dat het serienummer uitgeknipt is.
Dan wordt het wel goedgekeurd.
Zo op de foto uit je voorbeeld lijkt het net een foto van een niet-uitgeknipt label.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

[Afbeelding]

Foto is te erg gecropped. LG checkt alle foto's automatisch en hun bot flagged deze als 'geen uitgeknipt serienummer'.

Even reageren op de mail dat je foto wel correct is en vragen of ze hun beslissing willen herzien. Je krijgt dan vrij snel reactie dat ze hem alsnog goedkeuren en doorzetten.

De cashback van m'n vader is net afgekeurd omdat hij de doos al had weggegooid en dus niks kon uitknippen. Foto van de sticker achterop de TV gemaakt, gereageerd op het afkeurmailtje en nu dus alsnog handmatig goedgekeurd :) Het kan dus wel zonder doos bewijs

• Freakie1NL
LG C1.
29-11 aangemeld
10-12 goedgekeurd
19-1-22 cashback ontvangen en bericht dat ik het binnenkort zal ontvangen.

Al met al valt het best mee. Maar als ik het vergelijk met Bosch; vorige week maandag een bovenfrees gekocht, dinsdag cashback ingediend. Dinsdag goedgekeurd, woensdag stond het geld op mijn rekening. Dan is dit natuurlijk enorm langzaam.

• HoppyF
Freakie1NL schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:13:
LG C1.
29-11 aangemeld
10-12 goedgekeurd
19-1-22 cashback ontvangen en bericht dat ik het binnenkort zal ontvangen.

Al met al valt het best mee. Maar als ik het vergelijk met Bosch; vorige week maandag een bovenfrees gekocht, dinsdag cashback ingediend. Dinsdag goedgekeurd, woensdag stond het geld op mijn rekening. Dan is dit natuurlijk enorm langzaam.
Dit komt gewoon omdat LG ervoor gekozen heeft de cashback aanvragen in batches af te laten handelen.
Daar zit dus enige tijd tussen.
Zo gaat het al jaren.
Het goede nieuws is wel dat je je geld gewoon krijgt ook al duurt het een aantal weken.

Andere fabrikanten die cashback acties organiseren kiezen ervoor om per aanvraag uit te gaan betalen.
Het bedrijf dat de afhandelingen doet kan hier verder niets aan doen, zij volgen de gegeven instructies op.

• Turralyon
Turralyon schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:52:
LG OLED A1
5-12 ingediend met uitgesneden streepjescode en bijgevoegde pdf rekening van Arts & Craft via Bol.com
6-12 bevestiging gekregen
28-12 akkoord gekregen

Nu maximaal 8 weken wachten op uitbetaling
Beste,

Over enkele dagen ontvang je jouw cashback op je bankrekening naar aanleiding van je deelname aan de LG TV & Soundbar promotie.

Het bedrag wordt namens “Desk Services” op je bankrekening gestort.

Bedankt voor je deelname en nogmaals veel plezier gewenst met je aankoop!

Met vriendelijke groet,
Vandaag ook al geld ontvangen.

• Freakie1NL
*EDIT*

Niets toe te voegen op bovenstaande.

[Voor 95% gewijzigd door Freakie1NL op 20-01-2022 09:07]

• Mr.Viper

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Mr.Viper schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:08:
LG OLED C1
26/11 TV gekocht bij EP en direct meegenomen.
30/11 LG cashback ingediend en bevestiging gekregen.
03/01 cashback goedgekeurd.

Nu maximaal 8 weken wachten op uitbetaling!
19/01 cashback uitbetaald *O*

|| System Specs ||

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

*knip*

[Voor 96% gewijzigd door CPM op 25-01-2022 22:02]

| LG C1 65" | Denon x2700h | Dali: Oberon: 7+1+Vokal-Opticon: Vokal-Zensor:1+3-Alteco C1 | SVS: SB-1K Pro - SB-1K | Wharfedale Diamond 10.7 | Onkyo TX-NR509 | XBOX Series X | MHI SRK/ZSW50 | Carrier 5.3 | Q-cells 16 x 340Wp G9 | SE3000HD+SE2000M |

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:24

heho

Ommen, Overijssel

LG C1 gekocht,

11-12 aangemeld voor cashback actie
28-12 goedgekeurd
26-1 wacht nog op uitbetaling binnen 8 weken.

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:24

Rico

Wie dit leest is gek....

LG A1 gekocht,

02-02-2022 aangemeld voor cashback en bevestiging gekregen in de mail
03-02-2022 Goedkeuring gekregen en nu wachten op uitbetaling. Ze geven aan binnen 8 weken.

Ging mega snel tussen aanvraag en goedkeuring

[Voor 6% gewijzigd door Rico op 04-02-2022 13:28]

• CPM
  • Niet online

CPM

LG C1 gekocht,

30-01-22 aangemeld voor cashback actie
04-02-22 goedgekeurd

| LG C1 65" | Denon x2700h | Dali: Oberon: 7+1+Vokal-Opticon: Vokal-Zensor:1+3-Alteco C1 | SVS: SB-1K Pro - SB-1K | Wharfedale Diamond 10.7 | Onkyo TX-NR509 | XBOX Series X | MHI SRK/ZSW50 | Carrier 5.3 | Q-cells 16 x 340Wp G9 | SE3000HD+SE2000M |

• endymion75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-10-2022

[Afbeelding]

ik heb precies hetzelfde, ik dacht ook vertikaal opsturen is niet goed, of willen ze echt op de achtergrond zien dat de doos kapot geknipt wordt? (wat wel vreemd is want wil de doos bewaren voor vervoer), of is het de combinatie van horizontaal de SN plus uitgeknipte doos op achtergrond? heb je ondertussen al antwoordt van LG of duidelijkheid hoe het wel moet?

• TripleFlashbang
endymion75 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:29:
[...]

ik heb precies hetzelfde, ik dacht ook vertikaal opsturen is niet goed, of willen ze echt op de achtergrond zien dat de doos kapot geknipt wordt? (wat wel vreemd is want wil de doos bewaren voor vervoer), of is het de combinatie van horizontaal de SN plus uitgeknipte doos op achtergrond? heb je ondertussen al antwoordt van LG of duidelijkheid hoe het wel moet?
Ja, ze willen meer achtergrond, is uiteindelijk met meer achtergrond goedgekeurd. Verticaal of horizontaal maakt denk ik niet uit, gewoon niet een te strakke foto (willen) maken, lekker ruim houden.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-03 21:36
Van af morgen (7 feb) ook de LG OLED55C16LA die de €100 cashback krijgt.

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03 09:35

po1son

They call me captain.

12/12/2021 aangemeld
03/01/2022 goedgekeurd

Zojuist de volgende mail gekregen:
Je hebt deelgenomen aan onze succesvolle LG TV & Soundbar promotie.

Door het overweldigende succes van deze promotie is het ons niet gelukt om het cashbackbedrag binnen de termijn van 8 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.

Wij vragen je nog heel even geduld te hebben. Ons streven is om binnen 3 weken het cashbackbedrag over te maken. Wij sturen een bericht zodra wij het bedrag naar je overmaken.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics
Wat irritant zeg...

[Voor 5% gewijzigd door po1son op 07-02-2022 10:49]

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• HoppyF
DoubleDutch schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:37:
Van af morgen (7 feb) ook de LG OLED55C16LA die de €100 cashback krijgt.
Je vergat de link….
DoubleDutch in "OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic"

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-03 21:36
Die kwam net online, kon hem nog niet plaatsen gisteren. 😅

[Voor 4% gewijzigd door DoubleDutch op 07-02-2022 12:23]

• endymion75
  • Laatst online: 14-10-2022
TripleFlashbang schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:02:
[...]

Ja, ze willen meer achtergrond, is uiteindelijk met meer achtergrond goedgekeurd. Verticaal of horizontaal maakt denk ik niet uit, gewoon niet een te strakke foto (willen) maken, lekker ruim houden.
ik had ze even gebeld, en het blijkt dat het belangrijkste is dat het UITGEKNIPT is en ook een stukje van de tafel meefotografeert, zodat het te zien is dathet uitgeknipt is, het gaat niet om de achtergrond van de doos of dat het horizontaal of vertikaal opgestuurd is.

• heho
  • Registratie: Januari 2005

heho

Ommen, Overijssel

po1son schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:45:
12/12/2021 aangemeld
03/01/2022 goedgekeurd

Zojuist de volgende mail gekregen:

[...]

Wat irritant zeg...
Hetzelfde hier ...

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• Max4Fun
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 18-02-2022
Op 19 november kocht ik een LG OLED G1 tv voor 1999,- Euro plus een LG CX soundbar voor 679,- Euro. Op de tv zat 100 Euro cashback en op de soundbar 200 Euro cashback. De tv kon 2 weken later geleverd en geïnstalleerd worden maar de soundbar moest besteld worden. Op 4 januari werd de soundbar geleverd en geïnstalleerd. Voor de tv had ik mijn cashback al opgestuurd en was ik afwachtende. Op 4 januari ook meteen de cashback gegevens voor de soundbar opgestuurd. En toen begon de lijdensweg. Eerst kreeg ik een mail dat de gegevens van de doos van de soundbar niet uitgeknipt waren en gefotografeerd maar op de doos waren gefotografeerd (de installateur had na het fotograferen de doos meegenomen als afval. Daarna kreeg ik een mail dat de soundbar niet was aangekocht in de cashbackperiode, nogmaals de rekening opgestuurd en erbij vermeld dat deze wel was gekocht in de cashbackperiode, liep tot 31 december 2021. Toen kreeg ik een mail dat de gegevens pas na de cashbackperiode waren opgestuurd, ja en, (toen is hij pas geleverd en geïnstalleerd) het gaat toch over de aankoopdatum.
Sindsdien niets meer gehoord.

De cashback van de tv is wel betaald.

Ben tevreden met mijn tv maar de soundbar had ik genomen door het vooruitzicht van 200 Euro cashback, anders had ik wel een ander merk gekocht.

Mensen trek hier lering uit en staar je niet blind op een cashback actie, LG zal alles doen om er onderuit te komen. Klantvriendelijkheid en meedenken is zeker niet iets waar LG in uitblinkt.

Koop liever een ander merk.

PS: Helaas kan ik hier de rekening niet uploaden om de aankoopdata en levering te laten zien.

• Twixie
  • Laatst online: 19-03 18:26
Max4Fun schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:50:
Voor de tv had ik mijn cashback al opgestuurd en was ik afwachtende. Op 4 januari ook meteen de cashback gegevens voor de soundbar opgestuurd. En toen begon de lijdensweg. Eerst kreeg ik een mail dat de gegevens van de doos van de soundbar niet uitgeknipt waren en gefotografeerd maar op de doos waren gefotografeerd (de installateur had na het fotograferen de doos meegenomen als afval.
Je lijdensweg lijkt me toch overduidelijk veroorzaakt door je verkoper. Eerst moet je zo lang wachten op die soundbar, en dan neemt hij nog gewoon de doos terug mee ? Dat heb ik nog nooit gehoord met AV materiaal. Wat als de dag erop je toestel ineens defect gaat ? Heb je niet eens geen propere manier om hem terug in te leveren. En het is nu ook niet dat een doos van een soundbar zo gigantisch is. Sowieso had je zelf ook al van je TV cashback kunnen weten dat je de barcode van de doos ging nodig hebben, maar ok, wellicht op het moment zelf niet aan gedacht.
Koop liever bij een andere winkel, zou ik zeggen.

• HoppyF
Max4Fun schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:50:
Op 19 november kocht ik een LG OLED G1 tv voor 1999,- Euro plus een LG CX soundbar voor 679,- Euro. Op de tv zat 100 Euro cashback en op de soundbar 200 Euro cashback. De tv kon 2 weken later geleverd en geïnstalleerd worden maar de soundbar moest besteld worden. Op 4 januari werd de soundbar geleverd en geïnstalleerd. Voor de tv had ik mijn cashback al opgestuurd en was ik afwachtende. Op 4 januari ook meteen de cashback gegevens voor de soundbar opgestuurd. En toen begon de lijdensweg. Eerst kreeg ik een mail dat de gegevens van de doos van de soundbar niet uitgeknipt waren en gefotografeerd maar op de doos waren gefotografeerd (de installateur had na het fotograferen de doos meegenomen als afval. Daarna kreeg ik een mail dat de soundbar niet was aangekocht in de cashbackperiode, nogmaals de rekening opgestuurd en erbij vermeld dat deze wel was gekocht in de cashbackperiode, liep tot 31 december 2021. Toen kreeg ik een mail dat de gegevens pas na de cashbackperiode waren opgestuurd, ja en, (toen is hij pas geleverd en geïnstalleerd) het gaat toch over de aankoopdatum.
Sindsdien niets meer gehoord.

De cashback van de tv is wel betaald.

Ben tevreden met mijn tv maar de soundbar had ik genomen door het vooruitzicht van 200 Euro cashback, anders had ik wel een ander merk gekocht.

Mensen trek hier lering uit en staar je niet blind op een cashback actie, LG zal alles doen om er onderuit te komen. Klantvriendelijkheid en meedenken is zeker niet iets waar LG in uitblinkt.

Koop liever een ander merk.

PS: Helaas kan ik hier de rekening niet uploaden om de aankoopdata en levering te laten zien.
Als je de cashback aanvraag voor 14 januari hebt ingediend is dit volgens de voorwaarden correct.
Wel moet je het uitgeknipte serienummer doorsturen.
Is de doos weg dan kun je soms uit coulance een foto maken van het serienummer van het apparaat zelf.
Beetje dom ook van de verkoper om de doos mee te nemen en het serienummer er niet even uit te knippen.
Bel alsnog met LG het telefoonnummer staat in de cashback voorwaarden.
Hier te vinden.
HoppyF in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"

Ik heb ook nog nooit gehoord dat een cashback aanvraag is afgewezen als aan de voorwaarden is voldaan.
Uitbetalen duurt lang maar je krijgt je geld wel.

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-02 21:11
30-01-2022 promotie aangemeld
04-02-2022 aanmeld bevestiging ontvangen
01-03-2022 geld ontvangen op rekening

• CPM
  • Niet online

CPM

CPM schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:26:
LG C1 gekocht,

04-02-22 goedgekeurd
04-02-22 goedgekeurd
01-03-22 geld op de rekening.

• Rico
  • Laatst online: 08:24

Rico

Wie dit leest is gek....

Rico schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:27:
LG A1 gekocht,

02-02-2022 aangemeld voor cashback en bevestiging gekregen in de mail
03-02-2022 Goedkeuring gekregen en nu wachten op uitbetaling. Ze geven aan binnen 8 weken.

Ging mega snel tussen aanvraag en goedkeuring
16-03-2022 Cashback op mijn bankrekening

Acties:
  • +1Henk 'm!

• el_Peanut
  • Laatst online: 14-02 15:34
Vandaag contact gehad met VonBurg in verband met interesse voor een LG OLED 77G1RLA. Hij gaf aan dat ze binnenkort de 2022 modellen binnen krijgen en wist mij ook te vertellen dat er halverwege april een cashback actie gaat beginnen voor de 2022 modellen.

De cashback voor de 77 inch kon hij nog niet vertellen, maar hou het in de gaten zou ik zeggen :)

Partsbot Platinum Member

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:54
Dit is niet waar het forum voor is bedoelt.

[Voor 80% gewijzigd door Perkouw op 11-04-2022 11:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:33
In de UK loopt er al een cashback actie (13 april - 1 juni). Zal wel niet lang meer duren voordat wij aan de beurt zijn. Hieronder de UK cashback bedragen:

MODEL CASHBACK (UK, Isle of Man and Channel Islands)
88Z2 - £500.00
77Z2 - £500.00
83G2 - £300.00
83C2 - £300.00
77G2 - £300.00
77C2 - £300.00
77B2 - £300.00
65G2 - £300.00
65C2 - £200.00
65B2 - £200.00
55G2 - £200.00
55C2 - £200.00
55B2 - £200.00
55A2 - £200.00
48C2 - £100.00
48A2 - £100.00
42C2 - £100.00

86QNED81Q - £200.00
86NANO76Q - £200.00
75QNED81Q - £200.00
75NANO81Q - £200.00
75NANO76Q - £200.00
70NANO76Q - £100.00
65QNED81Q - £100.00
65NANO81Q - £75.00
65NANO76Q - £75.00
55QNED81Q - £75.00
55NANO81Q - £50.00
55NANO76Q - £50.00

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:17
Resinman schreef op zondag 17 april 2022 @ 20:23:
In de UK loopt er al een cashback actie (13 april - 1 juni). Zal wel niet lang meer duren voordat wij aan de beurt zijn. Hieronder de UK cashback bedragen:

MODEL CASHBACK (UK, Isle of Man and Channel Islands)
88Z2 - £500.00
77Z2 - £500.00
83G2 - £300.00
83C2 - £300.00
77G2 - £300.00
77C2 - £300.00
77B2 - £300.00
65G2 - £300.00
65C2 - £200.00
65B2 - £200.00
55G2 - £200.00
55C2 - £200.00
55B2 - £200.00
55A2 - £200.00
48C2 - £100.00
48A2 - £100.00
42C2 - £100.00

86QNED81Q - £200.00
86NANO76Q - £200.00
75QNED81Q - £200.00
75NANO81Q - £200.00
75NANO76Q - £200.00
70NANO76Q - £100.00
65QNED81Q - £100.00
65NANO81Q - £75.00
65NANO76Q - £75.00
55QNED81Q - £75.00
55NANO81Q - £50.00
55NANO76Q - £50.00
Van de website van Apollo:
Vanaf 25 april t/m 30 juni profiteert u van de LG Nederland Cashback Aktie

Wel maar een schamele 100 euro zo lijkt, wel mager vergeleken met hierboven genoemde £300.00 voor een G2

• HoppyF
Frappuccino schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:29:
[...]

Van de website van Apollo:
Vanaf 25 april t/m 30 juni profiteert u van de LG Nederland Cashback Aktie

Wel maar een schamele 100 euro zo lijkt, wel mager vergeleken met hierboven genoemde £300.00 voor een G2
Volgens Apollo, €100 korting op een 65 C of G.
De 55 wordt niet genoemd.
Een 77 inch €150 en een €83 inch €300 cashback.
Erg schamel wel, maar wellicht wel correct.
De details van LG volgen nog wel komende week maar meestal hebben de LG dealers het wel goed.

Zie Apollo voor wat bedragen: https://m.apollo.nl/nl/tv/oled-tv/?brand=LG

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• el_Peanut
  • Laatst online: 14-02 15:34
De cashbacks voor de LG OLED/QNED 2022 modellen zijn bekend.

Ik vind het erg tegenvallen, zeker de 77G2, het model waar ik zelf naar uitkeek. Ik ga toch maar een 77G1 scoren.

De volledige voorwaarden vind je hieronder.

https://promo.deskservices.nl/nl/22-0077/download/terms.pdf

Partsbot Platinum Member

• AquaSheep
  • Laatst online: 04-03 13:30
Ze hebben de voorwaarden net iets anders aangepast
Aankopen via Bol.com en via externe handelspartners op het Bol.com (Plaza)
handelsplatform zijn gedaan zijn geen onderdeel van de promotie danwel lijst met deelnemende
dealers.
Vorig jaar kreeg je de beste deals via bol.com plaza, maar zo lang je een factuur krijgt van de winkel zelf lijkt het me lastig te controleren dat het via bol.com ging.

• HoppyF
AquaSheep schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:07:
Ze hebben de voorwaarden net iets anders aangepast

[...]

Vorig jaar kreeg je de beste deals via bol.com plaza, maar zo lang je een factuur krijgt van de winkel zelf lijkt het me lastig te controleren dat het via bol.com ging.
Bol is zelf geen deelnemende LG dealer maar via Bol kunnen er externe verkopers zijn die wel officiële LG dealers zijn. In dat laatste geval geldt de cashback wel als je een factuur van die winkel kunt overleggen.
Raadpleeg dus altijd de lijst met deelnemende dealers.

Met de opmerking in de actie voorwaarden wil LG gezeur met grijze import voorkomen.
Dat zijn meestal de externe verkopers die via Bol verkopen.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-03 20:45

Major_ton

Shoot!

RyanMarciano schreef op maandag 25 april 2022 @ 00:09:
Beste dames en heren,

net als vorig jaar presenteer ik u...
De 2022 LG Cashback prijzen.
Deze staat net enkele miniuten online
Ik moet zeggen dat ik dit jaar toch wel teleurgesteld ben. Zie voor uzelf:

[Afbeelding]

Uiteraard voor de volledigheid, ga zelf naar:
- https://www.lgpromotions.nl/ of,
- https://promo.deskservices.nl/nl/22-0077/ of,
- https://promo.deskservices.nl/nl/22-0077/download/terms.pdf
Met de huidige winkelprijzen ga je met dit soort cashback acties amper iemand over de streep trekken. Hele rare beslissing van LG nu Samsung's S95B in het middelpunt van de belangstelling staat.

Ik zie dat Smits Arnhem nu de 77C1 voor € 2.499,- te koop heeft staan en dat is nog vóór een prijsaanvrag.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - Bluesound N130 - Topping E30-II - JBL 4309 - SVS SB-2000 - LG 77G2 - Sony 75XF9005 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:25

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

RyanMarciano schreef op maandag 25 april 2022 @ 00:09:
Beste dames en heren,

net als vorig jaar presenteer ik u...
De 2022 LG Cashback prijzen.
Deze staat net enkele miniuten online
Ik moet zeggen dat ik dit jaar toch wel teleurgesteld ben. Zie voor uzelf:

[Afbeelding]

Uiteraard voor de volledigheid, ga zelf naar:
- https://www.lgpromotions.nl/ of,
- https://promo.deskservices.nl/nl/22-0077/ of,
- https://promo.deskservices.nl/nl/22-0077/download/terms.pdf
Op zich niet zo heel vreemd natuurlijk. De adviesprijzen dalen jaar op jaar. De 77" was vroeger ook 10-20k bij introductie en die kon je afgelopen december als 77b1 voor 2k bij MediaMarkt opvissen. Dan gaan de cashbacks ook mee omlaag.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RyanMarciano
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-03 22:29
Señor Sjon schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 10:24:
[...]

Op zich niet zo heel vreemd natuurlijk. De adviesprijzen dalen jaar op jaar. De 77" was vroeger ook 10-20k bij introductie en die kon je afgelopen december als 77b1 voor 2k bij MediaMarkt opvissen. Dan gaan de cashbacks ook mee omlaag.
Ben ik niet met je eens. De 77 inch G2 kost evenveel als de 77 G1 van vorig jaar, adviesprijs van 4999,- EUR. Prijsaanbiedingen daargelaten. Vorig jaar een cashback van 500 EUR op de 77 G1, nu 200 EUR op de 77 G2.

De C2 is zelfs duurder dan de C1 van vorig jaar, met maar liefst 500 EUR als we naar de 65 C2 kijken tov de 65 C1. Dan is het wel heel sneu als je met een 100 EUR cashback komt.

De A en B reeks staan hier helemaal los van, die waren er eerst ook niet en bieden in mijn ogen ook niet de real deal.

Zeker met de competitie van QD OLED in het achterhoofd, een rare zet van LG deze lage cashback actie.

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:48
RyanMarciano schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 10:45:
[...]

Ben ik niet met je eens. De 77 inch G2 kost evenveel als de 77 G1 van vorig jaar, adviesprijs van 4999,- EUR. Prijsaanbiedingen daargelaten. Vorig jaar een cashback van 500 EUR op de 77 G1, nu 200 EUR op de 77 G2.

De C2 is zelfs duurder dan de C1 van vorig jaar, met maar liefst 500 EUR als we naar de 65 C2 kijken tov de 65 C1. Dan is het wel heel sneu als je met een 100 EUR cashback komt.

De A en B reeks staan hier helemaal los van, die waren er eerst ook niet en bieden in mijn ogen ook niet de real deal.

Zeker met de competitie van QD OLED in het achterhoofd, een rare zet van LG deze lage cashback actie.
we zijn gewend aan prijsdalingen vwb elektronica, maar als de algehele inflatie oploopt komt er een moment dat die hoger is dan de prijsdaling ten gevolge van technische verbeteringen/optimalisatie van het productieproces.
ik denk dat we de bodem wel een beetje gezien hebben met de C1/G1 van vorig jaar dus persoonlijk zou ik heel snel kijken of je nog eentje kunt inslaan.

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
maxtrash schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:17:
[...]

we zijn gewend aan prijsdalingen vwb elektronica, maar als de algehele inflatie oploopt komt er een moment dat die hoger is dan de prijsdaling ten gevolge van technische verbeteringen/optimalisatie van het productieproces.
ik denk dat we de bodem wel een beetje gezien hebben met de C1/G1 van vorig jaar dus persoonlijk zou ik heel snel kijken of je nog eentje kunt inslaan.
De advies prijzen waren al bekend voordat de hele inflatie verhaal begon, in ieder geval m.b.t. Oekraïne.
En dan nog zou een 100 euro boven op de adviesprijs van vorig jaar meer in lijn zijn met de inflatie dan wel geteld 400 a 500 euro voor amper wat verbeteringen....

Anoniem: 562971

Tikkie off topic, maar soms werkt een cash back ook misbruik in de hand en zijn leveranciers wat voorzichtig hiermee.

Zo kocht ik voor 2 jaar terug een FujiFilm X-T2, maar kon de cash back pas aanvragen/claimen na mijn retour recht van 30 dagen. Geheel terecht natuurlijk want je kan ook cashen en je product retourneren.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Anoniem: 562971 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 09:50:
Tikkie off topic, maar soms werkt een cash back ook misbruik in de hand en zijn leveranciers wat voorzichtig hiermee.

Zo kocht ik voor 2 jaar terug een FujiFilm X-T2, maar kon de cash back pas aanvragen/claimen na mijn retour recht van 30 dagen. Geheel terecht natuurlijk want je kan ook cashen en je product retourneren.
Dat vangt LG toch ook af door je de doos kapot te laten knippen?

Anoniem: 562971

Yorinn schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:21:
[...]

Dat vangt LG toch ook af door je de doos kapot te laten knippen?
Klopt, zo heeft ieder zijn eigen cash back voorwaarden en voor Fuji voldeed alleen een foto van de streepjescode.

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:17
Blijkbaar hebben ze de cashback bedragen toch her en der wat aangepast.

Model OLED Cashback
OLED88Z29LA € 2,000
OLED77Z29LA € 1,000
OLED83G26LA € 300
OLED77G26LA € 200
OLED65G26LA € 150
OLED83C24LA € 200
OLED77C25LB € 200
OLED77C24LA € 200
OLED65C25LB € 150
OLED65C24LA € 150
OLED65A26LA € 100

Linkje

[Voor 11% gewijzigd door Frappuccino op 30-04-2022 14:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glenngtr
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-05-2022
The Legend schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:05:
Net per mail gevraagd of Kamera Express de prijs van de pricewatch: LG OLED65G1RLA Zwart bij VonBurg matcht. Dat is het geval! Voor €1599 inclusief bezorgen en 5 jaar garantie.
Weet je of je hier dan ook nog cashback op krijgt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

glenngtr schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:44:
[...]

Weet je of je hier dan ook nog cashback op krijgt?
Als ik de naam van Von Burg op https://promo.deskservices.nl/nl/22-0077/ intik, doet die inderdaad gewoon mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glenngtr
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10-05-2022
Yorinn schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:12:
[...]

Als ik de naam van Von Burg op https://promo.deskservices.nl/nl/22-0077/ intik, doet die inderdaad gewoon mee.
Ik zie het inderdaad. Ik ben alleen aan het kijken voor de 65 inch G1 en dat model doet volgens de tabel niet mee aan de cash back actie helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

glenngtr schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:41:
[...]

Ik zie het inderdaad. Ik ben alleen aan het kijken voor de 65 inch G1 en dat model doet volgens de tabel niet mee aan de cash back actie helaas.
Omdat dat een 2021-model is en de cashback alleen op 2022-modellen geldig is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
*knip* Dit topic is bedoeld om ervaringen met LG OLED cashbacks te delen, niet om te vragen of iets een goede prijs heeft.

[Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 02-05-2022 11:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-03 20:45

Major_ton

Shoot!

Hopelijk gaat LG nog wat leuks doen rond Black Friday. Meestal is er dan ook een cashback actie actief en bijvoorbeeld Fujifilm heeft in het verleden de cashback bedragen wel eens verdubbeld.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - Bluesound N130 - Topping E30-II - JBL 4309 - SVS SB-2000 - LG 77G2 - Sony 75XF9005 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HoppyF
Vergeet deze LG cashback niet voor een aantal 55 inch LG OLED’s!

Link naar de actie:
https://promo.deskservices.nl/nl/22-0098/

Datum:
23 mei tot en met 12 juni.

Deelnemende LG dealers:
https://promo.deskservice...participating_dealers.pdf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wij zijn ons aan het orienteren op een nieuwe OLED en zag dat dit topic niet helemaal up to date was.

De huidige actie is nu:

De actie is geldig bij aankoop van een actiemodel via een deelnemende retailer tussen 4 juli tot en met 31 augustus 2022. Om je cashback te claimen registreer je je aankoop via www.lgpromotions.nl, hier vind je ook de actievoorwaarden. Je kunt je registratie tot uiterlijk 14 september 2022 uploaden. Zodra jouw registratie is goedgekeurd wordt de cashback overgemaakt naar het door jouw, bij de registratie opgegeven, IBAN bankrekening nummer.

Geen mega bedragen voor de bekende modellen.. maar wel het posten waard denk ik :)

[Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 30-07-2022 13:06]

Mijn V&A

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-03 21:31
*knip*, offtopic :)

[Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 31-07-2022 10:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
*knip*, volgende keer graag een TR aanmaken. Merci!

Terug ontopic: van de dealer hoor ik dat er tijdelijk een dubbele cashback is van niet 100 maar 200 euro tot 21 aug. Ik zie dit echter nog niet op de promo site. Dus wacht nog even met de aanschaf

[Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 31-07-2022 11:12]

Mijn V&A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:22
Deze verkoper noemt ook een dubbele cashback:
https://www.hofma.nl/LG-O...ET-%E2%82%AC100-CASHBACK#

Nu tijdelijk met €200 cashback via LG. De tijdelijke verhoging van de €100 cashback geldt van 1 augustus tot en met 21 augustus.
De oorspronkelijke actie van €100 loopt tot van 4 juli tot en met 31 augustus. Zie ook www.lgpromotions.nl.

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03 14:39
Ik kon het op de LG website niet vinden, misschien dat jullie het weten. Moeten de NAW gegevens op de factuur corresponderen met de ingevulde gegevens op de LG cashback website, maar bijvoorbeeld ook IBAN en afleveradres?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:34
Toch zuur haha. Afgelopen zaterdag g2 gekocht, zondags was die winkel dicht en maandag is de cashback x2. Helaas deed LG moeilijk om te coveren haha.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Ibriboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:03
Ik heb maandag de LG cashback actie van tot 21-08 ingediend maar ik heb nog steeds niks op de bevestigingsmail na ontvangen.

Hoelang duurt dit meestal?

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:22
Ibriboy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:57:
Ik heb maandag de LG cashback actie van tot 21-08 ingediend maar ik heb nog steeds niks op de bevestigingsmail na ontvangen.

Weken

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:44
Ibriboy schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:57:

Er staat in de actie dat het 8 weken kan duren voordat je het geld ontvangt.
Dan weet je genoeg ;)

PSN: dixeN1337

• Joegske
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-11-2022
Beste allemaal,

Is het volgens jullie informatie correct dat LG géén cashback actie heeft rondom Black Friday? Althans dat is de input die ik zojuist van Foto Video Smits heb ontvangen.

Dank!

Joegske

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-03 23:24
Joegske schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:49:
Beste allemaal,

Is het volgens jullie informatie correct dat LG géén cashback actie heeft rondom Black Friday? Althans dat is de input die ik zojuist van Foto Video Smits heb ontvangen.

Dank!

Joegske
uhh, dat is een marketing dingetje die alleen LG zelf kan beantworden.
Daarnaast kunnen resellers zelf ook BlackFriday acties hebben op LG tv's

Waarschijnlijk doet Foto Video Smits er niet aan mee? Of ze willen dat je nu de TV koopt omdat deze nu gunstiger geprijst is voor hun dan dadelijk 2 of 300 goedkoper tijdens BlackFriday :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

• stin00
  • Niet online
Ik zie al heel lang geen cashback actie meer helaas. De acties worden zelfs slechter en slechter. Voor een redelijk lange periode kreeg je bij een LG OLED aankoop via LG zelf een LG DS75Q soundbar gratis (+- 500 euro waarde). Deze actie is per gisteren afgelopen.

Per vandaag is er een 'Halloween' actie die tot 31 oktober geldt. In het tabblad staat nog 'Gratis DS75Q soundbar', maar op de site zelf wordt nu de LG DS40Q genoemd: https://www.lg.com/nl/promotions/tv-en-gratis-soundbar . Dat is een soundbar van 200 euro. De acties worden dus slechter, helemaal aangezien de prijzen op LG's eigen site veel hoger liggen en totaal niet interessant zijn. De actie lijkt ook snel inelkaar geprutst te zijn, hij geldt bijv. voor de niet-bestaande OLED42G26LB _O-

Ben benieuwd of LG per november nog met een fatsoenlijke actie komt. Ik las dat TV aankopen redelijk terugliepen in 2022 en dat mensen de hand op de knip houden, dus mogelijk biedt dat ruimte voor nieuwe cashback acties om voorraden kwijt te raken.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

stin00 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:51:
De acties worden zelfs slechter en slechter.
Qua euro cashback ook. Waar ik twee jaar geleden nog 500 euro terug kreeg op een 77" was het dit jaar 200 euro. Aan de andere kant lagen de verkoopprijzen ook een stuk lager.

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:55
De acties in Nederland worden steeds slechter ja, maar in Duitsland was er onlangs nog een zeer goede cashback actie. Helaas ging dit enkel met Duitse IBAN.

PSN ID = Jorco

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:16
Jorco schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 07:17:
De acties in Nederland worden steeds slechter ja, maar in Duitsland was er onlangs nog een zeer goede cashback actie. Helaas ging dit enkel met Duitse IBAN.
Dat viel mij ook al op, je krijgt in Duitsland al gauw een LG 77G2 voor effectief 2700 a 2800 euro. Ik verwacht dat het met BF iets voordeliger zou kunnen zijn.

En by the way, een Duitse Iban is zo te regelen en vaak gratis. Enige minpunt voor vele mensen is een Duits adres fixen.

• stin00
  • Niet online
Jorco schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 07:17:
Er gaan geruchten dat er na de huidige LG soundbar halloween actie (t/m 31 oktober) er ergens midden november weer een echte cashback actie komt. Ben benieuwd naar de bedragen dit keer, maar in het verleden viel het aardig tegen. Misschien dat LG wat guller is richting Black Friday.

[Voor 5% gewijzigd door stin00 op 29-10-2022 15:25]

• GlamTam
  • Laatst online: 15:47
Ik zie nu op de site van hofma deze informatie staan:

LG OLED55G26LA - NU MET €100 CASHBACK
Met €100 cashback. Dit gaat dus nog van de prijs af en dient u zelf te claimen bij LG! Vanaf 1 november tot en met 31 december 2022 loopt er een cashback-actie op geselecteerde OLED...

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-03 12:03
*knip* Offtopic. Dit heeft niets met LG cashbacks te maken.

[Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 30-10-2022 18:34]

• HoppyF
GlamTam schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:27:
Ik zie nu op de site van hofma deze informatie staan:

LG OLED55G26LA - NU MET €100 CASHBACK
Met €100 cashback. Dit gaat dus nog van de prijs af en dient u zelf te claimen bij LG! Vanaf 1 november tot en met 31 december 2022 loopt er een cashback-actie op geselecteerde OLED...

Nieuwe actie, gaat 1 november in!
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/22-0191

Actie voorwaarden:
https://promo.deskservice...2-0191/download/terms.pdf

FAQ:
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/22-0191/download/faq.pdf

Deelnemende winkels:
https://promo.deskservice...participating_dealers.pdf

• EXCalibur_EeK
  • Laatst online: 18-03 19:27
Aanstaande maandag de 14-11 dan gaat er ook een nieuwe cashback actie in Duitsland van start. Duurt tot 13-12.

Enkele voorbeelden:

LG OLED42C29LB 100€
LG OLED48C28/9LB 100€
LG OLED55C28/9LB 150€
LG OLED65C28/9LB 200€
LG OLED77C28/9LB 500€
LG OLED83C29LA 1000€
LG OLED55G29LA 200€
LG OLED65G29LA 300€
LG OLED77G29LA 500€
LG OLED83G29LA 1500€

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-03 02:36
EXCalibur_EeK schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 17:11:
Aanstaande maandag de 14-11 dan gaat er ook een nieuwe cashback actie in Duitsland van start. Duurt tot 13-12.

Enkele voorbeelden:

LG OLED42C29LB 100€
LG OLED48C28/9LB 100€
LG OLED55C28/9LB 150€
LG OLED65C28/9LB 200€
LG OLED77C28/9LB 500€
LG OLED83C29LA 1000€
LG OLED55G29LA 200€
LG OLED65G29LA 300€
LG OLED77G29LA 500€
LG OLED83G29LA 1500€
Gaat het lukken om deze vanuit Nederland te verzilveren? Is een bon van een Duitse winkel voldoende of moet je ook in NL wonen?

• EXCalibur_EeK
  • Laatst online: 18-03 19:27
Heb er geen ervaring mee, maar zie niet in waarom het niet zou werken als je de rekening van een deelnemende winkel hebt en SN van de tv.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:16
Erapaz schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:22:
Gaat het lukken om deze vanuit Nederland te verzilveren? Is een bon van een Duitse winkel voldoende of moet je ook in NL wonen?
Let goed op de vooorwaarden, het kan zo maar zijn dat er in de voorwaarden wordt gesproken over "alleen voor de inwoners van Duitsland". Dat zou betekenen dat ze een (thuis)adres controleren en/of dat er is betaald door middel van een Duits bankrekening nummer (die gratis en makkelijk te verkrijgen is maar een adres is wat lastiger).

[Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 13-11-2022 09:53]

• HoppyF
Erapaz schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:22:
[...]

Gaat niet werken.
Ander probleem is garantie.
In de Benelux krijg je geen garantie op DE modellen.
Je zult bij een defect dus terug moeten naar de winkel in Duitsland.
Best lastig met een 77 inch in je auto.

Gebruik dus liever de Benelux cashback aanbiedingen, deze komen regelmatig terug voor de diverse modellen. In combinatie met BF aanbiedingen nog beter.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-03 02:36
HoppyF schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:32:
[...]

Gaat niet werken.
Ander probleem is garantie.
In de Benelux krijg je geen garantie op DE modellen.
Je zult bij een defect dus terug moeten naar de winkel in Duitsland.
Best lastig met een 77 inch in je auto.

Gebruik dus liever de Benelux cashback aanbiedingen, deze komen regelmatig terug voor de diverse modellen. In combinatie met BF aanbiedingen nog beter.
Inderdaad, voor die 100 euro extra cashback veel gedoe. Zeker als je hem ook nog moet halen daar.

• jordi99000
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21-12-2022
Iemand al iets vernomen van de LG CASHBACK actie? Wanneer krijg je een bevestiging van de cashback?

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
jordi99000 schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:22:
Iemand al iets vernomen van de LG CASHBACK actie? Wanneer krijg je een bevestiging van de cashback?
Ik heb hem in het weekend na Black Friday ingediend en op 1 dec kreeg ik bevestiging dat ie is goedgekeurd.Geld is nog niet gestort (mail zegt binnen 8 weken).

• GlamTam
  • Laatst online: 15:47
- 4 november de aanvraag ingediend en confirmatie dat de aanvraag in goede orde is ontvangen
- 10 november goedkeuring van aanvraag
- 1 december mail dat betaling snel zal volgen
- 1 december ook de betaling

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:03
Heb je ondertussen bevestiging ontvangen?
Ik heb 18/12 mail gekregen dat mijn aanvraag ontvangen is, maar op bevestiging wacht ik nog. Wellicht gaat het nu trager door de feestdagen.

EDIT: update vandaag (2/01) goedkeuring gehad van de cashback

[Voor 7% gewijzigd door Broodro0ster op 02-01-2023 10:02]

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11400kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Let op:
Mooie prijs gespot van een OLED TV? Post ze in OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Algemene vragen over LG OLED TV's kunnen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee