Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20:49

pdavie2311

Live life to the fullest..

Het blijft in en in triest! Nu zegt LG, we streven er naar om het geld eind deze week over te maken...Wederom niets concreets, maar “ streven “.....Je raadt het al: Geen geld vandaag! Wat een club! Triest!

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• Cap
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
In mijn mail van 3 feb stond "binnen 2 weken". We gaan zien of dat lukt, het wordt krap. :)

• dbz1985
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:11
Zit ook al sinds oktober te wachten.
Maar het zal vast dit jaar of deze eeuw op de rekening staan :+

• andreas1992
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 15-02 00:22
Ik heb contact gehad met LG en die vind het zelf ook belachelijk hun zeggen dat ze geld moeten krijgen van de Koreanen en dit doen hun in delen vandaar dat het zo lang duurt. Ik heb een telefoonnummer van ze gekregen ‭(0438) 80 01 57‬ lekker blijven bellen

• hcrobbie
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 10-05 23:39
Oei nu moet het geld ook nog ontsmet worden, weer een weekje erbij.
Alle gekheid op een stokje....van black friday tot nu, nog niets ontvangen.

• NoahAmber
  • Registratie: januari 2020
  • Niet online
Cap schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:06:
Daarom staat het tussen haakjes, het is suggestief. :)
Precies, het is suggestief. Is al genoeg fakenews in de wereld. Dus dat onnodig heeft geen enkele waarde en je weet dat men daar meteen weer op gaat happen...¯\_(ツ)_/¯

• pdavie2311

pdavie2311

NoahAmber schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:01:
[...]

Precies, het is suggestief. Is al genoeg fakenews in de wereld. Dus dat onnodig heeft geen enkele waarde en je weet dat men daar meteen weer op gaat happen...¯\_(ツ)_/¯
Heb je aandelen in LG? Serieus? Er mag niks negatiefs gezegd worden over LG? Dat je zelfs nu nog het lachwekkende traject van de cashback probeert goed te praten..Het is een aanfluiting! Niks concreets, allemaal "natte vinger" werk en iedere keer de woorden "streven" "trachten" gebruiken. Nou, dan ben je een multinational hoor! Erg zakelijk en adequaat! Ja, ik krijg heus mijn geld, maar de manier waarop is beneden alle peil...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• NoahAmber
  • Niet online
Onnodig.

[Voor 96% gewijzigd door FeaR op 16-02-2020 11:26]

• Wren
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 01:04
pdavie2311 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:50:
[...]

Heb je aandelen in LG? Serieus? Er mag niks negatiefs gezegd worden over LG? Dat je zelfs nu nog het lachwekkende traject van de cashback probeert goed te praten..Het is een aanfluiting! Niks concreets, allemaal "natte vinger" werk en iedere keer de woorden "streven" "trachten" gebruiken. Nou, dan ben je een multinational hoor! Erg zakelijk en adequaat! Ja, ik krijg heus mijn geld, maar de manier waarop is beneden alle peil...
Wat wil je nu precies? De afhandeling van de cashback is heel erg slecht,ben ik en velen met je eens. En nu?

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22:57
Deze kan dan ook weg.

[Voor 86% gewijzigd door FeaR op 16-02-2020 11:27]

• NoahAmber
  • Niet online
Dan zelf ook niet happen.

[Voor 89% gewijzigd door FeaR op 16-02-2020 11:27]

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:02

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bijna elke cashback staat bekend om trage terugbetaling.
Kijk maar eens een keer in het Shopping subforum, waar dit soort cashback topics meestal staan.

Dat er zo’n drama van wordt gemaakt over LG, maar de andere topics mensen wel normaal kunnen reageren is wel opvallend.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• pdavie2311

pdavie2311

*KNIP* Op de man.

Was jij niet klaar met dit topic? pdavie2311 in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"

[Voor 83% gewijzigd door FeaR op 16-02-2020 11:24]

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Wat een zielig azijn topic is dit geworden zeg.

Beetje huilie doen omdat de cashback actie niet snel genoeg gaat roepen dat LG kut is maar ondertussen wel LG kopen. :F

Precies zoals @YakuzA zegt cashback acties duren lang en komt echt wel goed, duurde mij mij ook maanden.

• Cap
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Blijkbaar is het niet mogelijk om een beetje normaal op elkaar te reageren als het om een paar centen gaat die we nog tegoed hebben van LG en lopen de gemoederen steeds hoog op. De een kan het niet hebben dat de cash back zo verloopt en loopt enorm te klagen. De ander kan het niet hebben dat die een loopt te klagen, of vindt het leuk om hem uit te lokken. Geen Tweakers.net niveau, wat mij betreft mag er een slotje op. :Y

• pdavie2311

pdavie2311

Ja! Dom hè? Laat ik me toch weer uitlokken..Nu echt klaar mee! ;-)

• dawai0
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 29-05 11:42
YakuzA schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:16:
Bijna elke cashback staat bekend om trage terugbetaling.
Kijk maar eens een keer in het Shopping subforum, waar dit soort cashback topics meestal staan.

Dat er zo’n drama van wordt gemaakt over LG, maar de andere topics mensen wel normaal kunnen reageren is wel opvallend.
Ik wacht nu ook al sinds begin oktober:

13/10/2019: documenten opgestuurd en geregistreerd
09/12/2019: (2 maand later) alles goed ontvangen
16/02/2020: vandaag, 4 maand later, nog niks gezien of gehoord, enkel mail op 09/12

Mijn ervaring met Samsung was stukken beter: dat verliep (voor TV, tablet ondermeer) toch veel en veel vlotter. Maar wellicht hebben anderen ook daar lange wachttijden gekend.

Ach, geduld is een goede deugd ;)

• Snake_Eye
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 25-05 12:01
een week terug, en 2 weken terug hadden ze belofte gedaan dat de 15e februari de cashback gestort zou worden. Maar we hebben nog steeds niets binnen. Ze mailen niet meer terug, en ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar. :(

• thunder8
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:36

thunder8

Het gedonder begint weer.

Snake_Eye schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:25:
een week terug, en 2 weken terug hadden ze belofte gedaan dat de 15e februari de cashback gestort zou worden. Maar we hebben nog steeds niets binnen. Ze mailen niet meer terug, en ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar. :(
Ik had bewust nog niet gereageerd, omdat ik maandag een iets minder vriendelijke email had gestuurd en ik daar eerst de reactie van wilde afwachten. Maar inderdaad, weer een termijn niet nagekomen.

Veel beloven en weinig geven, doet een gek in vreugde leven.... 8)7

Je zou haast een poultje op kunnen zetten en gaan wedden wanneer ze wel een keer zin hebben het geld over te maken. :+

PSN-ID: Thunder76nl

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-05 12:59
thunder8 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:27:
[...]

Ik had bewust nog niet gereageerd, omdat ik maandag een iets minder vriendelijke email had gestuurd en ik daar eerst de reactie van wilde afwachten. Maar inderdaad, weer een termijn niet nagekomen.

Veel beloven en weinig geven, doet een gek in vreugde leven.... 8)7

Je zou haast een poultje op kunnen zetten en gaan wedden wanneer ze wel een keer zin hebben het geld over te maken. :+
Laatste wat ik heb gekregen was dat ze het in de loop van deze week gingen overmaken...
Het is al aardig in de loop van de week denk ik zo....

• Snake_Eye
wimpie007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:27:
[...]

Laatste wat ik heb gekregen was dat ze het in de loop van deze week gingen overmaken...
Het is al aardig in de loop van de week denk ik zo....
Er wordt niet meer gereageerd van hun kant, nog steeds niet telefonisch bereikbaar, en je krijgt geen mail terug. Er zijn 2 mails: lgoled@consumercare.info en lg@consumercare.info

Zo heb ik LG zelf gebeld, en vroeg ze of ik niet de persoon kon bereiken die hun de opdracht geeft. Maar nee, hij zei dat ik naar lgoled@consumercare.info moest mailen met de klacht met bewijsmateriaal van de belofte het geld week 8 op mijn rekening te hebben staan. (Ik het gesprek opgenomen waar de LG TV promotie voor de cachback mij vertelde dat het de 15e wordt gestort en de week daarna op mijn bankrekening zou hebben staan) Maar ik denk dat het helemaal niets gaat uitmaken.

• wimpie007
Ik had wel even zin om te zeiken dus heb ook LG zelf gebeld. Die gaf aan dat ze erg veel telefoon en mail hierover krijgen maar dat het de verantwoordelijkheid is van hoofd marketing maar dat die nog geen uitzicht had op wanneer......

Kortom geen steek verder

kansloos bedrijf, volgende wordt een Sony

Life is Good Greed

[Voor 4% gewijzigd door wimpie007 op 20-02-2020 13:44]

• thunder8

thunder8

Oftewel LG interesseert het bijzonder weinig deze cashback, net als al die in het verleden, op een fatsoenlijke wijze af te handelen binnen een redelijke termijn. In hun communicatie sturen ze de consumenten het bos is, door nietszeggende beloften die semantisch doortrapt zijn. En als het ze te heet onder de voeten wordt, reageren ze gewoon helemaal niet meer. Schandalig...

• wimpie007
thunder8 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:44:
Oftewel LG interesseert het bijzonder weinig deze cashback, net als al die in het verleden, op een fatsoenlijke wijze af te handelen binnen een redelijke termijn. In hun communicatie sturen ze de consumenten het bos is, door nietszeggende beloften die semantisch doortrapt zijn. En als het ze te heet onder de voeten wordt, reageren ze gewoon helemaal niet meer. Schandalig...
Ze beseffen kennelijk niet of onvoldoende dat dit ten koste gaat van hun merk en dat telefoon en mailverkeer naar hun eigen customer service ook allemaal geld kost ook als hebben ze de cashback geoutsourced naar een derde partij

Kunnen een voorbeeld nemen aan Senseo, daar kreeg ik vandaag netjes een mail van dat de cashback wat vertraagd was

• thunder8

thunder8

Zojuist een mail gestuurd naar iemand hoog in de keten bij LG Nederland. Eens kijken of daar wat uitkomt.

• W1lko
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:38
Zojuist een mail van LG gehad ik begin me toch echt af te vragen wat er met LG aan de hand is dat het zolang moet duren voor de cashback uitbetaald gaat worden 8)7

Beste,

Je hebt deelgenomen aan onze LG OLED promotie waarbij je een cashback ontvangt.
Je registratienummer is

Helaas is de uitbetaling van de cashback vertraagd, waardoor je deze nog niet hebt ontvangen.
Graag bieden we onze welgemeende excuses aan voor deze vertraging en het ongemak.

Wij vragen je nog een beetje extra geduld; de verwachting is dat we je beloofde cashback in de eerste week van maart kunnen uitbetalen.

Nogmaals onze excuses voor deze vertraging.

We wensen je veel plezier met je LG OLED.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux

• gertvdijk
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14:40
Ik krijg ook net die mail. Wat een baggersoftware wordt er gebruikt om mee te mailen zeg.

code:
1
2
User-Agent: site-MailerScript/1.0
X-Mailer: PHP v5.1.6

code:
1
2
3
4
Received: from www.deskxs.com ([185.46.30.213])
        by mx.google.com with ESMTPS id r25si1859991ejs.421.2020.02.21.07.01.21
        for <snip>
        (version=TLS1 [...]

Wut, PHP 5.1 met een SMTP client die nog niet eens TLSv1.2 snapt. Om te janken dit. Leven nog in het vorige decennium daar.

Ben nou wel bezorgd om de verwerking van mijn persoonsgegevens. Dit kan niet voldoen aan Europese wet en regelgeving.

Nog mooier, als ik een search doe op die User-Agent, komt ik welgeteld exact 1 google resultaat tegen. Een GoT post uit 2006. Is dat code van die persoon? :o @KingOfDos

[Voor 16% gewijzigd door gertvdijk op 21-02-2020 16:27]

Follow me on TwitterMy blog for articles on security and other stuff.

• wimpie007
gertvdijk schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 16:20:
Ik krijg ook net die mail. Wat een baggersoftware wordt er gebruikt om mee te mailen zeg.

code:
1
2
User-Agent: site-MailerScript/1.0
X-Mailer: PHP v5.1.6

code:
1
2
3
4
Received: from www.deskxs.com ([185.46.30.213])
        by mx.google.com with ESMTPS id r25si1859991ejs.421.2020.02.21.07.01.21
        for <snip>
        (version=TLS1 [...]

Wut, PHP 5.1 met een SMTP client die nog niet eens TLSv1.2 snapt. Om te janken dit. Leven nog in het vorige decennium daar.

Ben nou wel bezorgd om de verwerking van mijn persoonsgegevens. Dit kan niet voldoen aan Europese wet en regelgeving.

Nog mooier, als ik een search doe op die User-Agent, komt ik welgeteld exact 1 google resultaat tegen. Een GoT post uit 2006. Is dat code van die persoon? :o @KingOfDos
Wel apart www.deskxs.com, mijn senseo cashback is van desk services lijkt er wel op

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:03
wimpie007 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 16:33:
[...]

Wel apart www.deskxs.com, mijn senseo cashback is van desk services lijkt er wel op
Lijkt mij vrij logisch hè?
Het is niet LG zelf die de cashback verwerkt maar een derde partij die voor veel bedrijven de cashbacks doet.

Voorbeeld?
Zie je de verschillen in de URL? :P

LG cashback: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/19-0407/

DeWalt cashback: https://promo.deskservices.nl/nl-be/19-0390

Senseo cashback: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/19-0389

Verder jammer van de vertraging wederom maar het geld komt wel.

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• thunder8

thunder8

W1lko schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:54:
Zojuist een mail van LG gehad ik begin me toch echt af te vragen wat er met LG aan de hand is dat het zolang moet duren voor de cashback uitbetaald gaat worden 8)7

Helaas is de uitbetaling van de cashback vertraagd, waardoor je deze nog niet hebt ontvangen.
Graag bieden we onze welgemeende excuses aan voor deze vertraging en het ongemak.

Wij vragen je nog een beetje extra geduld; de verwachting is dat we je beloofde cashback in de eerste week van maart kunnen uitbetalen.

Je krijgt tenminste nog een mail... Maar weer een standaard mail, zonder enige uitleg waarom het weer langer duurt en weer een nietszeggende termijn. En die excuses hebben ook nul-waarde, want als ze het echt zouden menen, zou het allang geregeld zijn. Papier is geduldig zeg maar...

• dbz1985

Beste,

Je registratienummer is

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
Die mail heb ik ook gehad.
Jammer dat ze niet vermelde bij eerste week van maart welk jaar :+

• DM89
  • Laatst online: 28-05 21:57
3 december heb ik de C9 gekocht en 1 dag later alles opgestuurd. Tussendoor een paar keer de status opgevraagd en 3 februari heb ik eindelijk een mail gekregen dat het bedrag binnen 14 dagen wordt overgemaakt maar tot op heden nog niks ontvangen.

Vind het erg slecht dat dit zo ongelofelijk lang duurt, niet echt klantvriendelijkheid.

• thunder8

thunder8

DM89 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 09:02:
3 december heb ik de C9 gekocht en 1 dag later alles opgestuurd. Tussendoor een paar keer de status opgevraagd en 3 februari heb ik eindelijk een mail gekregen dat het bedrag binnen 14 dagen wordt overgemaakt maar tot op heden nog niks ontvangen.

Vind het erg slecht dat dit zo ongelofelijk lang duurt, niet echt klantvriendelijkheid.
Sommigen, waaronder ik, hebben alles begin oktober opgestuurd. En wachten nog steeds op ons geld. ;)

• DM89
thunder8 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 09:31:
[...]

Sommigen, waaronder ik, hebben alles begin oktober opgestuurd. En wachten nog steeds op ons geld. ;)
LG moet zich schamen!!

• Snake_Eye

Beste,

Je registratienummer is

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
Ik heb die mail niet gehad na enkele mails die ik had gestuurd. Wel van LG zelf deze mail gekregen.

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend om te horen dat u het geld van de cashback actie nog steeds niet heeft ontvangen.

Wij hebben een dossier voor u opgesteld en uw klacht intern voorgelegd. Wij hopen hier zo snel mogelijk antwoord op te krijgen. Wanneer wij hier meer over weten zullen wij nog contact met u opnemen om de uitkomst hiervan met u te bespreken.

Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet ons te contacteren. We helpen u graag.

Met vriendelijke groet,

KNIP
Customer Service Representative
LG Electronics Benelux

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:00
Hier ook nog niets gehad. Duurt lang inderdaad.

• McKnight
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 28-04 14:33
Gisteren in de mail (reclame filter!):
Beste ,

Je hebt deelgenomen aan onze LG OLED promotie (19-****) waarbij je een cashback ontvangt.
Je registratienummer is 123456789.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux

[Voor 2% gewijzigd door McKnight op 26-02-2020 15:20. Reden: Toevoeging en opmaak]

• DV_ZED
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 26-05 22:11
McKnight schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:18:
Gisteren in de mail (reclame filter!):

[...]
Hier dezelfde mail ontvangen... heb op 4 november geregistreerd en de volgende dag het spul opgestuurd. Ach ja, het zal vast allemaal wel goed komen ;)

• Snake_Eye
DV_ZED schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:52:
[...]

Hier dezelfde mail ontvangen... heb op 4 november geregistreerd en de volgende dag het spul opgestuurd. Ach ja, het zal vast allemaal wel goed komen ;)
Hier 4 oktober 2019 geregistreerd, en volgende dag alles opgestuurd. En de laatste mail die jullie hebben gekregen, niet gehad.

Het gene wat LG in mijn vorige mail melde

"Wij hebben een dossier voor u opgesteld en uw klacht intern voorgelegd. Wij hopen hier zo snel mogelijk antwoord op te krijgen. Wanneer wij hier meer over weten zullen wij nog contact met u opnemen om de uitkomst hiervan met u te bespreken.."

Ook niets meer van vernomen.

[Voor 28% gewijzigd door Snake_Eye op 26-02-2020 18:38]

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:44
Hmm blijkbaar ben ik niet de enige... nou dat wordt maar wachten met de rest van jullie :+

• Hedva
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06-05 16:04

Hedva

Blobfish

Nou zojuist deze mail ontvangen:

Beste heer/mevrouw

Wij hebben een update rondom je deelname aan de LG TV promotie (met registratienummer *******).
Goed nieuws: de betaling van je cashback is vandaag uitgevoerd, het bedrag staat binnen enkele werkdagen op je rekening.

Onze excuses voor de vertraging, we danken je voor je geduld!

Met vriendelijke groet,
LG Electronics

Ben benieuwd. Morgen en anders volgende week dus op de rekening

[Voor 8% gewijzigd door Hedva op 27-02-2020 13:51]

• Snake_Eye
Na nogmaals een mail gestuurd te hebben, kreeg ik vandaag een mail terug:

"Beste heer/mevrouw ***********,

Wij hebben een update rondom je deelname aan de LG TV promotie (met registratienummer *********).
Goed nieuws: de betaling van je cashback is vandaag uitgevoerd, het bedrag staat binnen enkele werkdagen op je rekening.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics
"

[Voor 3% gewijzigd door Snake_Eye op 27-02-2020 13:49]

• copywrong1982
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 25-05 08:02
Zojuist deze gekregen:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben een update rondom je deelname aan de LG TV promotie (met registratienummer xxxxx).

Met vriendelijke groet,
LG Electronics

• jejeh
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:54
Yep hier ook de mail.
In oktober de cashback aangevraagd.

• dbz1985
Hier ook zojuist die mail ontvangen....en zowah net uur later het geld ontvangen.

[Voor 39% gewijzigd door dbz1985 op 27-02-2020 16:03]

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:44
Same here :+

• Mert
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 28-05 13:48

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Geld zojuist ontvangen, na 5 maanden wachten :*)

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

• jejeh
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:54
De centjes staan inmiddels op de rekening.
Case closed.

• J-M-T
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:43
Same, prima. :)

• thunder8

thunder8

Hier ook zojuist de melding via de ING app gekregen dat het eindelijk gestort is.

• jelbo
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 25-05 12:44

jelbo

Hij doet het niet!

Ik kreeg zojuist 100 euro bijgeschreven. Gaat om de cashback actie voor de 55C9, welke ik op 2 december heb geregistreerd. Kort daarna heb ik per post het gevraagde opgestuurd.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

• Replay256
  • Registratie: december 2012
  • Niet online
Zojuist een mailtje ontvangen van LG betaling heeft vandaag plaatsgevonden _/-\o_ _/-\o_

Wij hebben een update rondom je deelname aan de LG TV promotie (met registratienummer xxxxxxx).

Met vriendelijke groet,
LG Electronics

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 29-05 14:01
Krijg hier ook net bovenstaande mailtje binnen, geld is nog niet binnen maar dat zal wel goed komen.

• Powder Toastman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13-05 11:57
Ik had het geld eerder binnen dan het mailtje...

• DM89
Hier ook zelfde mail.

Edit: geld staat op de rekening.

[Voor 87% gewijzigd door DM89 op 27-02-2020 16:01]

• hcrobbie
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 10-05 23:39
Me too

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:40
Is everybody happy?
Iets langer geduurd dan normaal maar toch, geld is binnen en dat gaat het om

• wimpie007
Iedereen blij haha idd.

• DV_ZED
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 26-05 22:11
Hier is de poen ook binnen! Ik denk dat ze dit topic in de gaten gehouden hebben 😁

• Snake_Eye
Geld hebben we hier ook binnen. Misschien hebben de mailtjes en doorverwijzingen naar dit topic toch geholpen.

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 28-05 21:29
Hier ook ontvangen, TV gekocht de woensdag voor black friday. Kunnen we weer wat op doen :p.

AMD Ryzen 5 1600X@4.0GHz - Corsair 16GB DDR4 3200 - GTX 1080Ti OC - 250GB 960 Evo SSD - Crucial mx300 525GB SSD

• HoppyF
Hier ook de cashback ontvangen.
TV met Black Friday gekocht.
Kortom, je kunt uit de berichten afleiden dat LG (eigenlijk de partij die de afhandeling uitvoert) in batches de uitbetalingen verwerkt.
Dit betekent dus soms lang wachten maar het geld komt echt wel.
Dit jaar nog geen cashback gezien wat pech is voor nieuwe kopers.
De kans op cashbacks nemen af als de nieuwe 2020 modellen er bijna zijn.

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• thunder8

thunder8

HoppyF schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:25:
Hier ook de cashback ontvangen.
TV met Black Friday gekocht.
Kortom, je kunt uit de berichten afleiden dat LG (eigenlijk de partij die de afhandeling uitvoert) in batches de uitbetalingen verwerkt.
Dit betekent dus soms lang wachten maar het geld komt echt wel.
Dit jaar nog geen cashback gezien wat pech is voor nieuwe kopers.
De kans op cashbacks nemen af als de nieuwe 2020 modellen er bijna zijn.
Waar kom je op die batches uit? Het lijkt nu op 1 grote massale betaling, waarbij sommige banken toch meer tijd nemen het geld bij te boeken dan anderen. Ik heb de TV een maand voor Black Friday gekocht en toch op dezelfde tijd de cashback ontvangen als de rest.
Dat het geld zou komen is prima, echter is dat hier nooit de discussie geweest. Het gaat om de enorm trage verwerking van de cashback. Als deze derde partij voor meerdere fabrikanten de cashback regelt en LG is de enige met een dergelijke leadtime, dan is het dus niet een issue met de 3de partij, maar met LG zelf. Dit in de vorm van een instructie lang te wachten met betalen of lang wachten met de betaling van LG naar de bewuste derde partij, voordat deze het geld kan doorsluizen naar de consument. Hoe dan ook, in beide gevallen laat men de consument onnodig lang wachten.
En na wat onderzoek naar eerdere cashbacks, lijkt dit een stelselmatige werkwijze van LG, die in mijn ogen schandalig is. En snap eerlijk gezegd ook niet waarom het zo lang moet duren, want het doet je merk meer slecht dan goed.

Een goed product in de markt zetten, daarnaast een cashback die snel wordt afgehandeld en je hebt een flink aantal nieuwe "fans", die je merk aanraden bij vrienden, familie en kennissen. Dergelijke mond-op-mond reclame is onbetaalbaar. Door de enorm trage cashback, ben ik zelf niet eens meer overtuigd de volgende keer weer voor LG te kiezen, laat staan dat ik anderen aanraad een LG te kopen. En dat alleen om wat langer het geld vast te houden. En nu moet je meer normale reclame maken en dus het geld dat je mogelijk hebt verdiend met langer het geld van de cashback, weer dubbel en dwars uitgeven aan reclame. Penny wise and pound foolish... 8)7

• pdavie2311

pdavie2311

thunder8 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:03:
[...]

Waar kom je op die batches uit? Het lijkt nu op 1 grote massale betaling, waarbij sommige banken toch meer tijd nemen het geld bij te boeken dan anderen. Ik heb de TV een maand voor Black Friday gekocht en toch op dezelfde tijd de cashback ontvangen als de rest.
Dat het geld zou komen is prima, echter is dat hier nooit de discussie geweest. Het gaat om de enorm trage verwerking van de cashback. Als deze derde partij voor meerdere fabrikanten de cashback regelt en LG is de enige met een dergelijke leadtime, dan is het dus niet een issue met de 3de partij, maar met LG zelf. Dit in de vorm van een instructie lang te wachten met betalen of lang wachten met de betaling van LG naar de bewuste derde partij, voordat deze het geld kan doorsluizen naar de consument. Hoe dan ook, in beide gevallen laat men de consument onnodig lang wachten.
En na wat onderzoek naar eerdere cashbacks, lijkt dit een stelselmatige werkwijze van LG, die in mijn ogen schandalig is. En snap eerlijk gezegd ook niet waarom het zo lang moet duren, want het doet je merk meer slecht dan goed.

Een goed product in de markt zetten, daarnaast een cashback die snel wordt afgehandeld en je hebt een flink aantal nieuwe "fans", die je merk aanraden bij vrienden, familie en kennissen. Dergelijke mond-op-mond reclame is onbetaalbaar. Door de enorm trage cashback, ben ik zelf niet eens meer overtuigd de volgende keer weer voor LG te kiezen, laat staan dat ik anderen aanraad een LG te kopen. En dat alleen om wat langer het geld vast te houden. En nu moet je meer normale reclame maken en dus het geld dat je mogelijk hebt verdiend met langer het geld van de cashback, weer dubbel en dwars uitgeven aan reclame. Penny wise and pound foolish... 8)7
Geen speld tussen te krijgen! Helemaal mee eens!

• HoppyF
thunder8 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:03:
[...]

Voor mij is deze hele vertraging geen enkele belemmering om mensen niet te adviseren voor LG te kiezen. Ik zou er hooguit bijleggen dat als een potentiële koper aan een cashback actie meedoet dit wel lang kan duren.
Dat mogen ze zelf bepalen of dit een punt is of niet.
Uiteindelijk telt voor mij de kwaliteit van de TV en niet de cashback actie.

Derde partijen zijn niet altijd snel met verwerken of uitbetalen.
Dat zal hun verdienmodel ook wel zijn.
Ik zit ook al weken te verwachten op een cashback van een KPN mobiel abonnement.
Geen wereldbedrag iets van €15 maar toch...
De verwerking hiervan hoeft ook niet lang te duren want het abonnement is al lang ingegaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10-05 08:39
24 november cashback geregistreerd bij LG, uiteindelijk 27 februari ontvangen, dit even ter info voor mensen die deze nog niet ontvangen hebben 😉

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ManfredZ0R
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:41
Bij mij is het ook afgelopen donderdag op mn rekening toegevoegd... hoewel ik niks geen mails heb ontvangen dat ze uberhaubt mijn aanvraag in behandeling hebben genomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dawai0
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 29-05 11:42
ManfredZ0R schreef op zondag 1 maart 2020 @ 11:41:
Bij mij is het ook afgelopen donderdag op mn rekening toegevoegd... hoewel ik niks geen mails heb ontvangen dat ze uberhaubt mijn aanvraag in behandeling hebben genomen.
Check ook eens in spam. De "we hebben vertraging" mail zat van mij daar...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ManfredZ0R
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:41
dawai0 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:38:
[...]

Check ook eens in spam. De "we hebben vertraging" mail zat van mij daar...
Zelfs daarin niks te vinden XD maargoed ik heb het ontvangen dus bij mij is het wachten eindelijk af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JBdV1
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 12-04 00:38
In October gekocht en ook nu pas de cash back gekregen

• II This Game II
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 19:08
In dit bericht Lg cx 65 inch wordt gesproken over een 500€ cashback vanaf 14 april.

• Mkleijer
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22:16
II This Game II schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:38:
In dit bericht Lg cx 65 inch wordt gesproken over een 500€ cashback vanaf 14 april.
^ Ik kan niks vinden over een eventuele nieuwe cashback in April.
Iemand?

[Voor 10% gewijzigd door Mkleijer op 03-04-2020 13:17]

• Vulcan750
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01:47
II This Game II schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:38:
Niet echt een betrouwbare bron, nog niks over gehoord of gelezen. Afwachten dus! :)

LG W2242TE monitor, Antec NSK-3480, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, AMD Phenom II x4 840, 4 Gb DDR2-800, Sapphire Radeon HD 6770 1 GB GDDR5 , LiteOn Dvd-rw LH-20A1S, Samsung Tab A6, Huawei P8, dSLR Pentax K3 en LG 55E6v

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ghwopi
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 28-05 20:43
Even voor de duidelijkheid, er komt een cashback in April. Vanaf de 15e! Door meerdere dealers bevestigd via de telefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17:04
Ben niet bekend met die cashbacks maar gelden die dan alleen voor de nieuwe modellen of ook eventueel voor de oude C9??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HoppyF
DirtyDutch schreef op zondag 5 april 2020 @ 17:57:
Ben niet bekend met die cashbacks maar gelden die dan alleen voor de nieuwe modellen of ook eventueel voor de oude C9??
De nieuwste modellen.
Alleen als de nieuwe modellen er niet zijn kan er voor het voorgaande jaar nog een cashback lopen.
Daarvoor is het dit jaar al te laat.
Er zijn afgelopen jaar minder cashback acties geweest dan het jaar daarvoor.
De bedragen lopen ook flink terug helaas.

• bloedboer
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 26-05 15:54
Excuses verkeerde topic

[Voor 97% gewijzigd door bloedboer op 06-04-2020 19:04]

• dramajob
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12-05 14:32
TV reeds besteld, wordt in de week van 15 april geleverd, dan heb je recht op cashback lijkt mij?

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:08

Famous

R 400+

dramajob schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:27:
TV reeds besteld, wordt in de week van 15 april geleverd, dan heb je recht op cashback lijkt mij?
Even vragen of ze de factuur ook op 15 april willen zetten :)

Xbox live: Ghesous

• HoppyF
Famous schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:27:
[...]

Even vragen of ze de factuur ook op 15 april willen zetten :)
Daar heb je dus weinig aan als de cashback actie pas de 18de in gaat.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/61999458

De oplossing is simpel, wacht tot de cashback door LG bekend is gemaakt en bestel dan pas.
Die paar dagen zal toch ook niet veel meer uitmaken.
Je kunt ook een 2019 model kopen zolang deze er nog zijn en een paar honderd euro in je zak houden.

[Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 07-04-2020 11:46]

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:08

Famous

R 400+

HoppyF schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:45:
[...]

Daar heb je dus weinig aan als de cashback actie pas de 18de in gaat.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/61999458

De oplossing is simpel, wacht tot de cashback door LG bekend is gemaakt en bestel dan pas.
Die paar dagen zal toch ook niet veel meer uitmaken.
Je kunt ook een 2019 model kopen zolang deze er nog zijn en een paar honderd euro in je zak houden.
Van mij part de 23ste.. was maar een voorbeeld ;)

Xbox live: Ghesous

• 030NL
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 16:54
Gisteren stond de cashback "Tot €300,-" op de homepage van onze Koreaanse vrienden. Vandaag weer verwijderd fwiw.

• Tito129
  • Laatst online: 21:20
030NL schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:00:
Gisteren stond de cashback "Tot €300,-" op de homepage van onze Koreaanse vrienden. Vandaag weer verwijderd fwiw.
Wat ik begreep van de dealers gaat het morgen 18 april in.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rem_NL
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 28-05 18:29
Tito129 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:10:
[...]

Wat ik begreep van de dealers gaat het morgen 18 april in.
Op de website van apollo is al het een en ander te zien https://www.apollo.nl/nl/home/landing/lg-cashback/

@030NL

Acties:
  • +3Henk 'm!

• HoppyF
Koop tussen 18 april t/m 21 juni 2020 een LG OLED of NANOCELL actiemodel en ontvang een cashback bedrag tot € 300,-.

De actie is geldig op onderstaande modellen:

Product Cashbackbedrag

OLED77GX6LA €300
OLED77CX6LA €300
OLED65GX6LA €200
OLED65CX6LA €200
OLED55GX6LA €100
OLED55CX6LA €100
65NANO916NA €100
65NANO866NA €100
55NANO916NA €75
55NANO866NA €75
49NANO866NA €50

Hoe werkt de actie?

Schaf een van de deelnemende modellen aan van 18 april t/m 21 juni 2020
Registreer uw aankoop uiterlijk 28 juni op de website van LG
Upload het bewijsmateriaal (aankoopbon en foto van uitgeknipte serienummer van de doos) uiterlijk 5 juli
Indien u bij registratie de TV nog niet hebt onvangen kunt u alvast de aankoopbon uploaden en later via de link die u per mail toegestuurd krijgt het serienummer toevoegen (uiterlijk 5 juli)
Na goedkeuring van u registratie ontvangt u een bevestiginsmail.
LG streeft ernaar het cashbackbedrag binnen 8 weken uit te keren.

[Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 18-04-2020 10:53]

• SuperVeloce
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:17
Komt goed uit voor m'n komende OLED55CX :) 55C7 naar m'n schoonvader
Alleen jammer dat het max 8 weken kan duren voor je het terug hebt, achja

[Voor 10% gewijzigd door SuperVeloce op 19-04-2020 10:05]

• Vicje
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21-05 15:38
SuperVeloce schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:03:
Komt goed uit voor m'n komende OLED55CX :) 55C7 naar m'n schoonvader
Alleen jammer dat het max 8 weken kan duren voor je het terug hebt, achja
Wat is voor jou de reden om de C7 de deur uit te doen en naar de CX over te stappen?

• SuperVeloce
Vicje schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:17:
[...]

Wat is voor jou de reden om de C7 de deur uit te doen en naar de CX over te stappen?
Eerst dacht ik aan C9, maar toen dacht ik, beter CX en die langer houden dan de C7 (2018 gekocht).

HDMI 2.1 / eARC / betere beeldverwerking processor / variable refreshrate, met oog op PS5 / gaat beter om met zwart, waar nu wel eens details gemist worden / 4K 120Hz, de C7 heeft 1080p 120Hz

CX is beter toekomst proef dan de C7 en nu krijg ik meer voor m'n C7, dan wanneer ik die over een jaar verkoop

[Voor 10% gewijzigd door SuperVeloce op 19-04-2020 11:39]

• Vicje
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21-05 15:38
SuperVeloce schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:38:
[...]

Eerst dacht ik aan C9, maar toen dacht ik, beter CX en die langer houden dan de C7 (2018 gekocht).

HDMI 2.1 / eARC / betere beeldverwerking processor / variable refreshrate, met oog op PS5 / gaat beter om met zwart, waar nu wel eens details gemist worden / 4K 120Hz, de C7 heeft 1080p 120Hz

CX is beter toekomst proef dan de C7 en nu krijg ik meer voor m'n C7, dan wanneer ik die over een jaar verkoop
Dank. Duidelijk. Ik wil die van mij inclusief soundbar ook de deur uit doen voor een CX. Mag ik vragen wat je er nog voor hebt gekregen?

• MilesD.
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:37
Ik heb momenteel de E7 en vraag me af of er nou zo,n groot verschil zit tussen de panelen van 2017 of 2020 en wat is de evt inruil of verkoopwaarde...

• sari-inc
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 23:47
MilesD. schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:37:
Ik heb momenteel de E7 en vraag me af of er nou zo,n groot verschil zit tussen de panelen van 2017 of 2020 en wat is de evt inruil of verkoopwaarde...
Ik twijfel ook nog steeds tussen de C9, CX en de GX. Iemand anders ook rond gebeld voor prijzen? Ik heb het idee dat de 55GX ook wel rond de 1900 euro te verkrijgen moet zijn, aangezien de 55CX nu al voor €1599 de deur uitgaat.

• Wren
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 01:04
sari-inc schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:49:
[...]

Ik twijfel ook nog steeds tussen de C9, CX en de GX. Iemand anders ook rond gebeld voor prijzen? Ik heb het idee dat de 55GX ook wel rond de 1900 euro te verkrijgen moet zijn, aangezien de 55CX nu al voor €1599 de deur uitgaat.
Voor praten over prijzen kan je in het prijzentopic terecht:

[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

• SuperVeloce
Vicje schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:41:
[...]

Dank. Duidelijk. Ik wil die van mij inclusief soundbar ook de deur uit doen voor een CX. Mag ik vragen wat je er nog voor hebt gekregen?
Nog niet verkocht, maar PlatteTV geeft er normaal 700 voor, ik kon er 1000 voor krijgen na contact met ze.
(Oftewel 700 voor tv en 300 korting op CX)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Koop je als een van de eerste Nederlanders een CX (eind maart) wordt je 2,5 week later genaaid met een cashback actie. Bedankt LG.

Na 3 maanden ok, maar ca. 3 weken na lancering, doe het dan meteen?

[Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2020 10:07]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01:47
Phusebox schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:07:
Koop je als een van de eerste Nederlanders een CX (eind maart) wordt je 2,5 week later genaaid met een cashback actie. Bedankt LG.

Na 3 maanden ok, maar ca. 3 weken na lancering, doe het dan meteen?
Wees nou maar eens een keer gewoon blij dat je nu eindelijk een tv zonder gebreken getroffen hebt.
Je ben een early adopter en dan weet je dat je de hoofdprijs betaalt.
Het lijkt wel of je altijd zit te zoeken of er toch nog wat te z**ken valt.

[Voor 12% gewijzigd door Vulcan750 op 21-04-2020 11:57]

LG W2242TE monitor, Antec NSK-3480, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, AMD Phenom II x4 840, 4 Gb DDR2-800, Sapphire Radeon HD 6770 1 GB GDDR5 , LiteOn Dvd-rw LH-20A1S, Samsung Tab A6, Huawei P8, dSLR Pentax K3 en LG 55E6v

• NoahAmber
  • Niet online
Vulcan750 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:55:
[...]

Wees nou maar eens een keer gewoon blij dat je nu eindelijk een tv zonder gebreken getroffen hebt.
Au, dat is nu jammer van die opmerking. Kzie de bui alweer hangen.. 8)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• HoppyF
NoahAmber schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 14:31:
[...]

Au, dat is nu jammer van die opmerking. Kzie de bui alweer hangen.. 8)
Phusebox had uit eigen ervaring kunnen weten dat LG regelmatig cashback acties houdt.
Hij heeft zo ongeveer ieder modeljaar wel gehad.

• SuperVeloce
Hoeveel weken wachten op cashback is jullie ervaring?

• NoahAmber
  • Niet online
SuperVeloce schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 08:47:
Hoeveel weken wachten op cashback is jullie ervaring?
LG geeft aan op de site: we streven na acceptatie tot 8 weken. Maar het kan ook langer duren.. >:)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True