Toon posts:

[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:

• IMWhizzle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 31-03 16:15
Modbreak:Reacties (althans, een deel van) afgesplitst van [LG OLED] Ervaringen & Discussie om zo tot een LG OLED Cashback-topic te komen.

Ervaringen/vragen met betrekking tot LG OLED Tv's mogen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie.
Prijzen/aanbiedingen van OLED Tv's (niet alleen LG) mogen in [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Vraagje, hoe lang duurt het voordat LG de cashback terugstort op jouw rekening? Ik heb de C9 sinds begin oktober, het is nu een maand verder en LG lijkt een automatic reply te sturen. Wat is de gemiddelde looptijd hiervan?

[Voor 59% gewijzigd door FeaR op 07-02-2020 19:49]

• JustVodka
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-03 20:00
IMWhizzle schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:00:
Vraagje, hoe lang duurt het voordat LG de cashback terugstort op jouw rekening? Ik heb de C9 sinds begin oktober, het is nu een maand verder en LG lijkt een automatic reply te sturen. Wat is de gemiddelde looptijd hiervan?
Dat kan mogelijk wel even duren. Ik had mijn C9 bij een vorige cash back in Juli gekocht en net pas in November mijn geld ontvangen.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-03 15:15

pdavie2311

Live life to the fullest..

JustVodka schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:59:
[...]

Dat kan mogelijk wel even duren. Ik had mijn C9 bij een vorige cash back in Juli gekocht en net pas in November mijn geld ontvangen.
Das best wel slecht..Samsung en Huawei bijv doen dit binnen 6 weken.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 23:58
tK0wnZ schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:53:
Iemand die kan aangeven wat er in de cash-back actie bevestigingsmail staat?
Ik moet namelijk even weten wat ik moet opsturen, en waarheen. Factuur heb ik inmiddels uitgeprint en de zijkant met serienummer uit de doos geknipt.

Het mailtje heb ik namelijk niet binnengekregen (ook niet in de spam folder), maar wil wel vast graag het spul op de post gooien morgen.

Best slecht trouwens dat de mail niet binnenkomt in mijn gmail, 100% zeker goed ingevuld.
Morgen ook maar even bellen...
Nou, wat je moet opsturen èn waar naartoe staat in die e-mail!
Je moet de bewuste e-mail ook uitprinten en opsturen samen met de uitgeknipte sticker en de factuur.
Zonder deze e-mail kun je dus niets opsturen want het registratienummer waaronder je claim is geregistreerd staat in die e-mail.

Beste heer/mevrouw Xx

Hartelijk dank voor je registratie van jouw LG TV promotiemodel voor een cashback. Jouw registratie is bij ons bekend onder registratienummer xxxxxx. Bewaar deze e-mail met registratienummer goed.

Om jouw registratie te kunnen verwerken vragen wij je om het volgende te doen:
• Print deze bevestigingsmail
• Controleer jouw gegevens onderaan deze e-mail. Wij verzoeken je om eventuele wijzigingen duidelijk met pen aan te geven op deze geprinte bevestigingsmail
• Maak een kopie van de aankoopbon(nen) van je LG TV, bewaar de kopie voor eigen administratie en stuur ons de originele aankoopbon voorzien van aankoopdatum en gegevens van het aankooppunt op naar onderstaand adres
• Knip de volledige sticker met het serienummer en de modelcode aan de korte kant uit de kartonnen verpakking van je LG TV (serienummer bestaat uit cijfers en letters en is vermeld als S/N)
• Stuur de geprinte bevestigingsmail, de originele aankoopbon en de uit de doos geknipte sticker met serienummer zo snel mogelijk en uiterlijk 6 december 2019 in een gefrankeerde envelop op naar onderstaand adres:

19-0407 LG TV promotie
Postbus 40002
6203 AC MAASTRICHT

Wanneer wij bovenstaande hebben ontvangen zullen wij je registratie en het ingestuurde bewijs controleren en valideren. Wij zullen je via e-mail op de hoogte houden van het proces. Dit kan enkele weken duren.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux

Jouw gegevens:
Registratienummer: xxxxxx
Dhr./Mevr. Xxxxxx
Postcode: xxxxxx
Huisnummer: xxx
E-mail: Xxxxxxxx

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 12:20
HoppyF schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:31:
[...]

Nou, wat je moet opsturen èn waar naartoe staat in die e-mail!
Je moet de bewuste e-mail ook uitprinten en opsturen samen met de uitgeknipte sticker en de factuur.
Zonder deze e-mail kun je dus niets opsturen want het registratienummer waaronder je claim is geregistreerd staat in die e-mail.
Oké jammer, dan maar direct even bellen morgen met LG!
Bedankt!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16
Bedankt voor uw bericht.
​Door het succes van de promotie lopen we enige vertraging op met het verwerken van de registraties. Onze excuses voor dit ongemak. We doen onze uiterste best om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

• FlameDB
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-01 17:37
Zelf al zowel gebruik gemaakt van LG cashback en samsung cashback. Het was wel duidelijk dat Samsung hier een stuk sneller in is en veel duidelijkere communicatie heeft. Nuja, in beide gevallen is het goedgekomen en aangezien Samsung (nog) geen OLED tv's heeft, gewoon geduld hebben :).

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
thunder8 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:13:
[...]

LG is nog druk bezig met het uitbetalen van de oude actie. ;) Wacht al sinds 9 december toen de mail kwam dat alles was goedgekeurd en men zou uitbetalen. Lijkt erop dat die 8 weken ook wel gehaald gaan worden op deze wijze. :9
Ik heb er ook een vraag over:
Midden november heb ik al het gevraagde in een gefrankeerde envelop naar lg gestuurd nav onderstaande email.
Tot heden helemaal niks gehoord.
Moet ik me zorgen maken?

Hartelijk dank voor je registratie van jouw LG TV promotiemodel voor een cashback. Jouw registratie is bij ons bekend onder registratienummer XXXXXX. Bewaar deze e-mail met registratienummer goed.

Om jouw registratie te kunnen verwerken vragen wij je om het volgende te doen:
• Print deze bevestigingsmail
• Controleer jouw gegevens onderaan deze e-mail. Wij verzoeken je om eventuele wijzigingen duidelijk met pen aan te geven op deze geprinte bevestigingsmail
• Maak een kopie van de aankoopbon(nen) van je LG TV, bewaar de kopie voor eigen administratie en stuur ons de originele aankoopbon voorzien van aankoopdatum en gegevens van het aankooppunt op naar onderstaand adres
• Knip de volledige sticker met het serienummer en de modelcode aan de korte kant uit de kartonnen verpakking van je LG TV (serienummer bestaat uit cijfers en letters en is vermeld als S/N)
• Stuur de geprinte bevestigingsmail, de originele aankoopbon en de uit de doos geknipte sticker met serienummer zo snel mogelijk en uiterlijk 6 december 2019 in een gefrankeerde envelop op naar onderstaand adres:

‪19-0407‬ LG TV promotie
Postbus 40002
6203 AC MAASTRICHT

Wanneer wij bovenstaande hebben ontvangen zullen wij je registratie en het ingestuurde bewijs controleren en valideren. Wij zullen je via e-mail op de hoogte houden van het proces. Dit kan enkele weken duren.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Allewijn schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:50:
[...]

Midden november heb ik al het gevraagde in een gefrankeerde envelop naar lg gestuurd nav onderstaande email.
Moet ik me zorgen maken?
Ook nog niets gehoord sinds begin december. Zorg hoef je niet te hebben, vorig jaar duurde het bij mij 2 maanden vanaf de 1e aanmeldingsmail tot de 2e mail met goedkeuring...

Maar je kan LG altijd een mailtje sturen.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 10:58

thunder8

Het gedonder begint weer.

Allewijn schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:50:
[...]

Moet ik me zorgen maken?
De bevestigingsmail duurde hier ook iets van 6 weken, heb de TV begin November gekocht en meteen de spullen opgestuurd. En ze hebben veel toestellen verkocht, dus snel zal het niet gaan.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:08
Even een vraag over de cashback actie van LG.

Ik heb 4 december alle stukken voor de 100 euro CB op mijn nieuwe 55C9 ingestuurd. Tot op heden nog geen reactie van LG (ook geen ontvangstbevestiging). Bij mij was het er een beetje bij in geschoten om even te rappelleren. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar LG.

Iemand hier die ook met/rond Black Friday een C9 heeft gekocht en al wel reactie heeft van LG over zijn/haar CB? :)

@Allewijn jij hebt hetzelfde?

[Voor 3% gewijzigd door LuPo op 06-01-2020 18:17]

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• HoppyF
LuPo schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:15:

Ik heb 4 december alle stukken voor de 100 euro CB op mijn nieuwe 55C9 ingestuurd. Tot op heden nog geen reactie van LG (ook geen ontvangstbevestiging). Bij mij was het er een beetje bij in geschoten om even te rappelleren. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar LG.

Iemand hier die ook met/rond Black Friday een C9 heeft gekocht en al wel reactie heeft van LG over zijn/haar CB? :)

Ik heb ook een C9 gekocht nog niets gehoord.
Is geen probleem het duurt gewoon lang maar je krijgt je geld echt wel.
Geduld hebben dus, het komt goed.

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:15:

Yep. 15 november alles opgestuurd en nog steeds niks gehoord...

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-04 20:11
Op 13/11/2019 een 55c9 gekocht, maar nog steeds geen cashback ontvangen. Is dat normaal?

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-04 20:49

Patrick89

PSN : Gamesource

ozzykillbirdy schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 02:25:
Op 13/11/2019 een 55c9 gekocht, maar nog steeds geen cashback ontvangen. Is dat normaal?
Ze zijn er mee bezig,laatst mailtje gestuurd. Antwoord : we hebben de spullen ontvangen, u hoort meer zodra alles verwerkt is.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:08
Ja, ik wacht al sinds eerste week oktober. Zal een dezer dagen wel gestort worden neem ik aan.

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06-03 19:11
Ja is normaal, je moet vanaf 13-11-2019 eerst 8 weken wachten op goedkeuring, en na de goedkeuring (steven) ze om binnen 8 weken voor het overmaken van de cashback.

[Voor 3% gewijzigd door Snake_Eye op 24-01-2020 13:05]

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zijn er hier mensen die al de LG-cashback actie hebben ontvangen, heb vorige jaar al in november alles verstuurt

• Replay256
  • Niet online
Plaatste zojuist een bericht met hetzelfde vraag (zat even terug te lezen), echt ongelofelijk al drie maanden verder, en nog niets, ook geen bevestigen of iets

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:50
Replay256 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 17:20:
Zijn er hier mensen die al de LG-cashback actie hebben ontvangen, heb vorige jaar al in november alles verstuurt
Heb je zelf al gewoon contact opgenomen met lg om ernaar te vragen?

• Replay256
  • Niet online
Wren schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 17:51:
[...]

Ik heb ze gebeld gisteren, antwoord: we zijn vertraging opgelopen en mijn aanvraag was goed ontvangen, maar wanneer de uitbetaling plaats gaat vinden kon ze niet zeggen

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-04 10:34
Wren schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 17:51:
[...]

Ik heb zelf net maar een mail gestuurd omdat ik het vreemd vond dat ik na 2 maand niks heb gehoord.
Zonder de cashback actie had ik de stap niet genomen om deze tv te halen dus vind het beetje jammer dat het zo lang moet duren.
Bij mijn vorige tv van Sony met cashback had ik met 1 week het geld al op de rekening staan en hoefde men alleen een internet formulier in te vullen en foto van de bon + serie nummer van de doos te uploaden.
Stukken makkelijker.
Vind het wel lang duren zo. :?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ManfredZ0R schreef op maandag 27 januari 2020 @ 07:41:
[...]

Zonder de cashback actie had ik de stap niet genomen om deze tv te halen dus vind het beetje jammer dat het zo lang moet duren.
waarom? heb je het geld zo hard nodig? waarom niet voor een goedkoper tv gegaan dan? als ''cashback'' je enige argument is om een oled tv te halen, ben jij niet de doelgroep van deze tv's.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-04 22:24
Hamazaki schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:56:
[...]

waarom? heb je het geld zo hard nodig? waarom niet voor een goedkoper tv gegaan dan? als ''cashback'' je enige argument is om een oled tv te halen, ben jij niet de doelgroep van deze tv's.
Jeetje, wat kun jij mensen afzeiken zeg. De cashback is juist een van de redenen om iemand over de streep te trekken om een dergelijke tv aan te schaffen..

• Farabi
  • Niet online
Segafreak83 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:04:
[...]

Jeetje, wat kun jij mensen afzeiken zeg. De cashback is juist een van de redenen om iemand over de streep te trekken om een dergelijke tv aan te schaffen..
op je kinderachtige opmerking ga ik niet op in, dat leert af. ten tweede, er zijn tegenwoordig allemaal paniekzaaiers over cashback. mensen hoeven zich geen zorgen te maken hoor, LG claimt(!) jullie geld niet. deze krijg je gewoon (!)

• Segafreak83
Hamazaki schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:14:
[...]

op je kinderachtige opmerking ga ik niet op in, dat leert af. ten tweede, er zijn tegenwoordig allemaal paniekzaaiers over cashback. mensen hoeven zich geen zorgen te maken hoor, LG claimt(!) jullie geld niet. deze krijg je gewoon (!)
Je bewijst mijn punt :w

• Farabi
  • Niet online
ik vind serieus dat er een cashback topic moet komen in het tv-forum, waar al dit soort vragen neergedumpt kunnen worden. want, dit heeft niks met dit topic te maken.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hamazaki schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:56:
[...]

Voor wat het waard is...mijn huidige TV had ik zonder cashback niet gekocht. Ik had niet eens door dat het geld van de cashback op mijn rekening stond. Ik heb het geld dus niet nodig maar toch.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Segafreak83
Hamazaki schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:19:
ik vind serieus dat er een cashback topic moet komen in het tv-forum, waar al dit soort vragen neergedumpt kunnen worden. want, dit heeft niks met dit topic te maken.
Ik vind ook van alles.

Het is een discussie en ervaringen topic. Juist door dit te delen weten andere mensen ook dat de cashback 2 (of meer) maanden kan duren :).

• Farabi
  • Niet online
westergas schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:23:
[...]

Voor wat het waard is...mijn huidige TV had ik zonder cashback niet gekocht. Ik had niet eens door dat het geld van de cashback op mijn rekening stond. Ik heb het geld dus niet nodig maar toch.
ik wacht ook sinds november op cashback. toch apart om te lezen dat cashback op de 1e rij stond bij sommige. mensen die voor een oled gaan hebben meestal andere prioriteiten dan alleen cashback.

meestal vallen cashback-kopers op de uiterlijk van de tv en wordt cashback+design de enige reden om zo'n tv te halen. niks mis mee, dat mag natuurlijk. maar toch vreemd om op tweakers te lezen :P

• HoppyF
Mee eens.
Nu is cashback wel een ervaring want het valt onder de aanschaf van de TV.
Om nu iedere keer maar te gaan vragen “waar blijft mijn cashback” is weinig zinvol.
Als mensen even de moeite nemen om in dit topic te zoeken dan weten ze dat het lang duurt.
Je krijgt je geld echt wel, gewoon geduld hebben.

Ik heb ook al vaker gesuggereerd om dit in het Zero tolerance topic op te nemen maar dat wil men niet omdat dit topic zuiver over actuele prijzen moet gaan. Valt ook wel wat voor te zeggen.
Ben bang dat we hier dus eeuwig met cashback vragen geconfronteerd blijven worden. :'(

Voor de liefhebbers, hier een duidelijk antwoord over de cashback actie.
Toch in het Zero tolerance topic....
mongkut in "[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2"

[Voor 10% gewijzigd door HoppyF op 27-01-2020 11:57]

• jejeh
Je registratie (met registratienummer xxxxxx voor de cashback is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je de cashback zo snel mogelijk te storten op het door jou bij registratie opgegeven IBAN rekeningnummer. We streven dit binnen 8 weken te doen.

9-12-19

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-02 10:59
ik vind serieus dat er een garantie >:) topic moet komen in het tv-forum, waar al dit soort vragen neergedumpt kunnen worden. want, dit heeft niks met dit topic te maken

• Haay
  • Laatst online: 02:34
Voor de mensen die al heel lang wachten op de LG cashback: ik heb juist vandaag email van LG ontvangen:

Je registratie (met registratienummer XXXXXXX) voor de cashback is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je de cashback zo snel mogelijk te storten op het door jou bij registratie opgegeven IBAN rekeningnummer. We streven dit binnen 2 weken te doen.

3 December 2019 bij LG aangekomen, 3 februari door LG bevestigd. Precies 2 maanden. ;)

[Voor 11% gewijzigd door Haay op 03-02-2020 16:02]

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-03 07:55
Haay schreef op maandag 3 februari 2020 @ 16:00:
Voor de mensen die al heel lang wachten op de LG cashback: ik heb juist vandaag email van LG ontvangen:

Je registratie (met registratienummer XXXXXXX) voor de cashback is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je de cashback zo snel mogelijk te storten op het door jou bij registratie opgegeven IBAN rekeningnummer. We streven dit binnen 2 weken te doen.

3 December 2019 bij LG aangekomen, 3 februari door LG bevestigd. Precies 2 maanden. ;)
Ik had 9 december mail van LG (30 oktober de 65c9 aangeschaft) met streven binnen 8 weken.
Die zijn nu om, maar aangezien bij het jou precies 2 maanden duurde is er nog hoop :)

• pdavie2311

pdavie2311

dbz1985 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:22:
[...]

Ik had 9 december mail van LG (30 oktober de 65c9 aangeschaft) met streven binnen 8 weken.
Die zijn nu om, maar aangezien bij het jou precies 2 maanden duurde is er nog hoop :)
LG maakt er een potje van! Ik heb eind oktober alles ingediend en bevestiging ontvangen en vorige week ook de melding gehad dat ze voor de 15e februari het geld proberen te storten. Proberen dus. Er staat niet dat dit lukt. Bijna 4 maanden!

• B-Bandit
  • Laatst online: 08:45
dbz1985 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:22:
[...]

Toevallig heb ik vandaag los van jullie posts even getelefoneerd en kan bevestigen dat er wat achterstand was met de uitbetaling van cashbacks maar deze zijn ze nu aan het inhalen. Komt er dus allemaal aan. Werd ook een beetje kriebelig na bijna 2 maanden haha.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• dawai0
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-03 15:01
Hier de 65C9 aangeschaft begin november (voor black friday dus nog) via KE voor 1999 met nog een cashback actie.

Ondanks dat die cashback lang duurt - het ging normaal deze week ten laatste zijn - is 1799 voor de 65C9 geen prijs die ik voorlopig teruggezien heb sinds dan!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:08
dawai0 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:27:
Hier de 65C9 aangeschaft begin november (voor black friday dus nog) via KE voor 1999 met nog een cashback actie.

Ondanks dat die cashback lang duurt - het ging normaal deze week ten laatste zijn - is 1799 voor de 65C9 geen prijs die ik voorlopig teruggezien heb sinds dan!
Klopt, ik heb dezelfde deal gemaakt eerste week oktober j.l.
Sindsdien is het wachten op de cb, al meer dan 4 maanden nu :O . Maar zou nu dan toch moeten gaan gebeuren als ik de berichten hoor.
Heb sinds deze actie geen betere prijzen voorbij zien komen inderdaad.

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06-03 19:11
Over de cashback, alles heeft een vertraging, men verwacht rond de 15e februari de uitbetaling voor veel mensen.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:13
dawai0 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:27:

Heb vorige week de bevestiging gehad dat de cashback is goedgekeurd en uitbetaling voorzien is binnen 2 weken. Gekocht bij black friday.

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
Same here.

• pdavie2311

pdavie2311

Snake_Eye schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:38:
Over de cashback, alles heeft een vertraging, men verwacht rond de 15e februari de uitbetaling voor veel mensen.
Dit is toch erg slecht te noemen. 4 maanden gewacht totaal..

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-03 22:59
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:38:
[...]

Dit is toch erg slecht te noemen. 4 maanden gewacht totaal..
Beter laat dan nooit toch??

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb vaker cashbacks gedaan, 2 tot 4 maanden is vrij standaard is mijn ervaring.

Over een uurtje komt mijn C9 binnen. Ben benieuwd of ik nog dingen ga zien merken die anders zijn dan mijn B7. (die staat nu gewoon ergens anders, dus geen echte vervanging, 'gewoon' een tweede OLED erbij. Wel ook al met het oog van de nieuwe consoles einde van dit jaar.)

[Voor 62% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-02-2020 08:00]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• pdavie2311

pdavie2311

Buzzie schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:55:
[...]

Beter laat dan nooit toch??
Nou, nee! Ik zit niet om het geld verlegen, maar voor een club als LG, die dit niet op orde heeft? Slecht!
Ik werk zelf in de Sales, maar ik hou zo geen klanten over met deze termijnen...Kan bijna alweer een nieuwe TV kopen.. :+

• pdavie2311

pdavie2311

ArthurMorgan schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:58:
Ik heb vaker cashbacks gedaan, 2 tot 4 maanden is vrij standaard is mijn ervaring.
Ik ook..Binnen 4 weken is ook standaard..(Huawei en Samsung)

• thunder8

thunder8

pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:59:
[...]

Nou, nee! Ik zit niet om het geld verlegen, maar voor een club als LG, die dit niet op orde heeft? Slecht!
...
Mee eens. Na de initiële goedkeuring hoeft het echt geen 8-10 weken te duren om alleen een betaling erdoor te drukken. Dit kan gewoon in een geautomatiseerd proces die je elke week draait. Dat je even tijd neemt voor die eerste goedkeuring, kan ik nog inkomen. Het handmatig controleren facturen, code van de doos, etc. daar kan je tijd voor nodig hebben met het personeel wat je hebt. Maar na die eerste stap kan het veel sneller. Maarja X.000 x 200€ cashback langer vasthouden zal schijnbaar wel rendabel zijn... ;)

[Voor 7% gewijzigd door thunder8 op 07-02-2020 09:57]

• De Nelis
  • Laatst online: 10:39

De Nelis

en anders maar niet...

thunder8 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:54:
[...]

Mee eens. Na de initiële goedkeuring hoeft het echt geen 8-10 weken te duren om alleen een betaling erdoor te drukken. Dit kan gewoon in een geautomatiseerd proces die je elke week draait. Dat je even tijd neemt voor die eerste goedkeuring, kan ik nog inkomen. Het handmatig controleren facturen, code van de doos, etc. daar kan je tijd voor nodig hebben met het personeel wat je hebt. Maar na die eerste stap kan het veel sneller. Maarja X.000 x 200€ cashback langer vasthouden zal schijnbaar wel rendabel zijn... ;)
Het probleem is dat de cashbacks door een derde partij worden beoordeeld en uitbetaald worden. Deze partij doet dat niet alleen voor LG, maar ook voor Sony etc. Dit is de vertragende factor.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• thunder8

thunder8

DeNelis schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:59:
[...]

Het probleem is dat de cashbacks door een derde partij worden beoordeeld en uitbetaald worden. Deze partij doet dat niet alleen voor LG, maar ook voor Sony etc. Dit is de vertragende factor.
Ongeacht of dit door LG wordt gedaan of een externe partij, als je klaar bent met de beoordeling en je deze goedkeurt, dan hoeft de enige actie die nog gedaan hoeft te worden, de betaling, geen 8-10 weken te duren. De goedkeuring an sich zal meer tijd kosten, dat geloof ik. Facturen controleren, afzetten tegen daadwerkelijke orders van die dealers, seriecodes controleren, enz enz. De betaling is een redelijke simpele actie. Invoeren en uitvoeren. Dat hoeft echt niet zo lang te duren. Maarja veel bedrijven kennen 30-60 dagen betalingstermijn naar hun leveranciers, dus waarom zouden ze niet zolang wachten met betalen toch?

• De Nelis
  • Laatst online: 10:39

De Nelis

en anders maar niet...

thunder8 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 10:22:
[...]

Ongeacht of dit door LG wordt gedaan of een externe partij, als je klaar bent met de beoordeling en je deze goedkeurt, dan hoeft de enige actie die nog gedaan hoeft te worden, de betaling, geen 8-10 weken te duren. De goedkeuring an sich zal meer tijd kosten, dat geloof ik. Facturen controleren, afzetten tegen daadwerkelijke orders van die dealers, seriecodes controleren, enz enz. De betaling is een redelijke simpele actie. Invoeren en uitvoeren. Dat hoeft echt niet zo lang te duren. Maarja veel bedrijven kennen 30-60 dagen betalingstermijn naar hun leveranciers, dus waarom zouden ze niet zolang wachten met betalen toch?
Klopt, het kan zo snel, maarja corporate moet het geld eerst overmaken en daar komt de grote vertraging. Is niet belangrijk namelijk.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• HoppyF
DeNelis schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:59:
[...]

Goed gezien!

Het is helemaal niet LG die de cashback afhandelt maar een derde partij die ook voor andere bedrijven werkt.
De controle zal gewoon wel lang duren ivm fraude.
Je weet ook vooraf dat dit lang duurt, als je binnen een week geld op je rekening wil hebben moet je niet aan deze cashback meedoen.
Ik begrijp het probleem dan ook niet, je krijgt je geld echt wel het is gewoon een kwestie van geduld.
Dit topic wordt iedere keer voorzien van vragen als “waar blijft mijn cashback?” terwijl dit weinig zinvol is.
De derde partij handelt de cashback aanvragen in batches af, dat zie je ook aan de e-mail die ze hierover sturen.

• JPDeckers
  • Laatst online: 07:47
Zoals gezegd werkt het meestal inderdaad met (forse) vertragingen:
* Partij handelt aanvragen af in batches.
* Factureert einde maand naar LG alle goegekeurde batches
* LG betaalt dit weerX weken later.
* Na ontvangst worden betalingen gematched en klaargezet.
* X weken later weer worden deze uitgevoerd.

Je hebt zo 2 tot 3 maanden vertraging als je toevallig net na een facturatieronde zit.
Is allemaal cashflow business, niemand betaalt voordat de ander heeft gefactureerd/betaald.
Allemaal heel weinig met LG van doen.

On topic: Nog steeds zeer blij met mn 55E9, maar wel met een Sony HT-ST5000 soundbar (want E9 geluid is toch veel te slap). Waar ik trouwens een Sony cashback op had die ik pas na 30 dagen kon indienen, en toen weer een maand later werd betaald ;)

• pdavie2311

pdavie2311

HoppyF schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 10:38:
[...]

Goed gezien!

Het is helemaal niet LG die de cashback afhandelt maar een derde partij die ook voor andere bedrijven werkt.
De controle zal gewoon wel lang duren ivm fraude.
Je weet ook vooraf dat dit lang duurt, als je binnen een week geld op je rekening wil hebben moet je niet aan deze cashback meedoen.
Ik begrijp het probleem dan ook niet, je krijgt je geld echt wel het is gewoon een kwestie van geduld.
Dit topic wordt iedere keer voorzien van vragen als “waar blijft mijn cashback?” terwijl dit weinig zinvol is.
De derde partij handelt de cashback aanvragen in batches af, dat zie je ook aan de e-mail die ze hierover sturen.
Men mag hier best kritisch op zijn vind ik! Tuurlijk krijg je je geld, maar de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs...Meer wil ik er niet over zeggen!

• HoppyF
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:49:
[...]

Men mag hier best kritisch op zijn vind ik! Tuurlijk krijg je je geld, maar de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs...Meer wil ik er niet over zeggen!
Je mag wel kritisch zijn maar het feit ligt er nu eenmaal dat het zeker wel 8 weken kan duren.
Dit is lang maar die termijn zal er niet voor niets zijn.
Kleine cashback acties van een euro voor een pakje koekjes is nu eenmaal anders dan een TV met een cashback van €100 of nog veel meer.
Mensen die niet aan cashback acties willen meedoen kunnen beter een TV aanschaffen in een periode buiten de actie. De prijzen zijn dan vaak niet veel hoger.

• pdavie2311

pdavie2311

HoppyF schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:18:
[...]

Je mag wel kritisch zijn maar het feit ligt er nu eenmaal dat het zeker wel 8 weken kan duren.
Dit is lang maar die termijn zal er niet voor niets zijn.
Kleine cashback acties van een euro voor een pakje koekjes is nu eenmaal anders dan een TV met een cashback van €100 of nog veel meer.
Mensen die niet aan cashback acties willen meedoen kunnen beter een TV aanschaffen in een periode buiten de actie. De prijzen zijn dan vaak niet veel hoger.
Juist dit! 8 weken wordt vooraf gecommuniceerd! Dat dit vervolgens 16 weken worden is een lachertje!

• HoppyF
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:52:
[...]

Juist dit! 8 weken wordt vooraf gecommuniceerd! Dat dit vervolgens 16 weken worden is een lachertje!
Nogmaals de voorwaarden zijn duidelijk.

Wanneer je registratie goedgekeurd is streven wij ernaar om binnen 8 weken de cashback te over te maken op het IBAN rekeningnummer dat bij registratie is opgegeven.

Streven betekent niet dat die 8 weken de maximale termijn is.
En wat is het probleem buiten die termijn?
Je krijgt je geld toch?
Uit voorgaande cashback acties van LG kon je weten dat de werkwijze niet anders was.

• pdavie2311

pdavie2311

HoppyF schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:04:
[...]

Wanneer je registratie goedgekeurd is streven wij ernaar om binnen 8 weken de cashback te over te maken op het IBAN rekeningnummer dat bij registratie is opgegeven.

Je krijgt je geld toch?
Uit voorgaande cashback acties van LG kon je weten dat de werkwijze niet anders was.
Laat maar. Hier verschillen we van mening en dat mag!

• Wren
Ik nomineer het cashback geneuzel voor een apart topic. Ja het duurt heel erg lang, veel langer dan andere merken en dat is echt raar en schandalig en van alles. Maar als de aanvraag is binnengekomen wordt het gewoon in behandeling genomen.

Ik vind de discussies die hier soms zijn over bijvoorbeeld instellingen, apps of updates echt heel interessant maar het cashback gedoe heeft echt 0 te maken met de tv zelf.

• pdavie2311

pdavie2311

Wren schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 14:04:
Ik nomineer het cashback geneuzel voor een apart topic. Ja het duurt heel erg lang, veel langer dan andere merken en dat is echt raar en schandalig en van alles. Maar als de aanvraag is binnengekomen wordt het gewoon in behandeling genomen.

Ik vind de discussies die hier soms zijn over bijvoorbeeld instellingen, apps of updates echt heel interessant maar het cashback gedoe heeft echt 0 te maken met de tv zelf.
Ik snap je punt! Toch heeft het terdege wel te maken met het toestel. De cashback hangt immers aan dit model o.a. Dat het dubbel zol lang duurt ipv opgegeven tijd is gewoon een lachertje! Ongeacht wie de cashback regelt. Klant mag hier niet de dupe van worden...

• Wren
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 14:19:
[...]

Ik snap je punt! Toch heeft het terdege wel te maken met het toestel. De cashback hangt immers aan dit model o.a. Dat het dubbel zol lang duurt ipv opgegeven tijd is gewoon een lachertje! Ongeacht wie de cashback regelt. Klant mag hier niet de dupe van worden...
Als je vindt dat de klant hier niet de dupe van mag worden dan ga je lekker klagen bij LG,of het fulfillment bureau

• thunder8

thunder8

JPDeckers schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:18:
...
Allemaal heel weinig met LG van doen.
Hoezo weinig met LG te doen? Wat een onzin is dat! LG biedt een cashback actie richting de klanten, LG kiest ervoor het door een externe partij te laten bewerkstelligen, LG geeft aan te streven naar 8 weken voor het gehele proces van insturen tot betaling en dan mag de klant na 16 weken niet zeuren? Als LG weet dat het veel langer gaat duren, moet je geen onrealistische verwachtingen scheppen richting de klant.

LG kan het ook gewoon een stuk makkelijker maken en in diezelfde periode de prijzen 200€ lager maken en de dealers te verplichten deze korting aan de klanten door te berekenen. Hoef je je klanten niet moeilijk te laten doen met stuk uit de doos snijden, hoeft je klant niet weken op zijn geld te wachten en je hoeft geen extern bedrijf in te schakelen om het allemaal te regelen. Scheelt een hoop papierwerk, betalingen over en weer, minder gemail met de klantenservice en scheelt een hoop tijd en ergenis. Klant blijer, want die heeft zijn korting direct ipv eerst betalen en dan na maanden pas weer terug krijgen.
HoppyF schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:18:
[...]
Nee ik heb liever directe korting op het product dan een cashback. Maar als ik op dat moment voor een TV in de markt ben en het is de laagste prijs, dan heb je niet veel andere keus. Weet zeker dat als je iemand zou vragen of die 200€ kassakorting wil of een cashback die 4+ maand duurt, dan weet ik de uitslag wel.
HoppyF schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:04:
[...]

Je krijgt je geld toch?
Denk je nu echt dat iedereen elke cashback actie in de gaten houdt, om maar te weten hoe deze verloopt, in het geval ze nu wel een product kopen van deze fabrikant? Ik hoef als klant geen antecedenten onderzoek te doen toch?

Ja je krijgt je geld, maar zoals je het nu stelt, moet je ook niet piepen als het een half jaar of een jaar duurt? Slaat echt helemaal nergens op. Cashback is niet een supermethode om een korting te geven. Maar dan mag je wel verwachten dat je het geld binnen een acceptabele periode op de rekening staat. Geef je aan 8 weken als streven, dan is 10-12 weken toch wel de max. Na 16 weken lijkt het je als bedrijf geen reet te interesseren hoe lang het duurt tot je klanten hun geld krijgen. En dan zou ik er nog begrip voor kunnen hebben als het bedrijf zelf het initiatief neemt om de klanten in te lichten over de vertraging. Maar daar moet je als klant ook zelf achteraan vangen.

Nee, deze cashback actie verdient geen schoonheidsprijs. LG doet zichzelf ook geen dienst door er niet meer bovenop te zitten en te zorgen dat, veel nieuwe, klanten zo snel mogelijk hun geld terug krijgen. Daarmee verspeel je veel krediet. Voor de rest wacht ik nu tot de 15de, wat ook een rare datum is, want een zaterdag, of dan eindelijk het geld gestort wordt.

• pdavie2311

pdavie2311

Wren schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 14:22:
[...]

Als je vindt dat de klant hier niet de dupe van mag worden dan ga je lekker klagen bij LG,of het fulfillment bureau
Als je vindt dat jouw mening een feit is, ga dan lekker de politiek in..

• pdavie2311

pdavie2311

thunder8 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 14:24:
[...]

Hoezo weinig met LG te doen? Wat een onzin is dat! LG biedt een cashback actie richting de klanten, LG kiest ervoor het door een externe partij te laten bewerkstelligen, LG geeft aan te streven naar 8 weken voor het gehele proces van insturen tot betaling en dan mag de klant na 16 weken niet zeuren? Als LG weet dat het veel langer gaat duren, moet je geen onrealistische verwachtingen scheppen richting de klant.

LG kan het ook gewoon een stuk makkelijker maken en in diezelfde periode de prijzen 200€ lager maken en de dealers te verplichten deze korting aan de klanten door te berekenen. Hoef je je klanten niet moeilijk te laten doen met stuk uit de doos snijden, hoeft je klant niet weken op zijn geld te wachten en je hoeft geen extern bedrijf in te schakelen om het allemaal te regelen. Scheelt een hoop papierwerk, betalingen over en weer, minder gemail met de klantenservice en scheelt een hoop tijd en ergenis. Klant blijer, want die heeft zijn korting direct ipv eerst betalen en dan na maanden pas weer terug krijgen.

[...]

Nee ik heb liever directe korting op het product dan een cashback. Maar als ik op dat moment voor een TV in de markt ben en het is de laagste prijs, dan heb je niet veel andere keus. Weet zeker dat als je iemand zou vragen of die 200€ kassakorting wil of een cashback die 4+ maand duurt, dan weet ik de uitslag wel.

[...]

Denk je nu echt dat iedereen elke cashback actie in de gaten houdt, om maar te weten hoe deze verloopt, in het geval ze nu wel een product kopen van deze fabrikant? Ik hoef als klant geen antecedenten onderzoek te doen toch?

Ja je krijgt je geld, maar zoals je het nu stelt, moet je ook niet piepen als het een half jaar of een jaar duurt? Slaat echt helemaal nergens op. Cashback is niet een supermethode om een korting te geven. Maar dan mag je wel verwachten dat je het geld binnen een acceptabele periode op de rekening staat. Geef je aan 8 weken als streven, dan is 10-12 weken toch wel de max. Na 16 weken lijkt het je als bedrijf geen reet te interesseren hoe lang het duurt tot je klanten hun geld krijgen. En dan zou ik er nog begrip voor kunnen hebben als het bedrijf zelf het initiatief neemt om de klanten in te lichten over de vertraging. Maar daar moet je als klant ook zelf achteraan vangen.

Nee, deze cashback actie verdient geen schoonheidsprijs. LG doet zichzelf ook geen dienst door er niet meer bovenop te zitten en te zorgen dat, veel nieuwe, klanten zo snel mogelijk hun geld terug krijgen. Daarmee verspeel je veel krediet. Voor de rest wacht ik nu tot de 15de, wat ook een rare datum is, want een zaterdag, of dan eindelijk het geld gestort wordt.
Helemaal mee eens!!

• Wren
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 14:28:
[...]

Als je vindt dat jouw mening een feit is, ga dan lekker de politiek in..
Het gaat er mij niet om dat mensen niet gefrustreerd mogen zijn over het wel of niet vlot lopen van een cashback actie. Sterker nog, ik vind het echt heel erg voor je.

Ik vind alleen dat het gediscussieer erover (het komt om de zoveel tijd terug en het bevat nooit nieuwe informatie) niet in dit topic hoeft plaatsvinden. Klagen dat het zo lang duurt in dit topic gaat er niet voor zorgen dat het geld sneller wordt overgemaakt. En daarom raad ik je aan dat te doen bij de veroorzakers van de ellende: de partij die de actie heeft opgezet en/of uitvoert.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
M.b.t. te late cashback. Kun je daar niet op ontbinden? Zeg dat je na 8 weken een aangetkende brief stuurt waarin je ze 2 weken geeft om het product te leveren zoals overeen is gekomen (tv + 200) en dat je anders de koop ontbindt wegens non conformiteit? Bij de koop zou ik namelijk 200 euro krijgen en die is nooit geleverd ergo niet conform?

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021

Mee eens!
Het gebeurd met grote regelmaat dat er van de vele nieuwe reacties het grootste gedeelte over de cashback actie gaat, en dan met name over de duur.
Er is al zoveel over gezegd, op een gegeven moment moet het wel klaar zijn.
Voor de mensen die het niet zoveel uitmaakt is het bijzonder irritant en lezen liever zinvolle zaken zoals bijvoorbeeld over de werking of over de instellingen van de tv.
Dus een apart topic zou niet misstaan in mijn ogen.

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-04 11:01
Ik klaag niet hoor... mijn cashback van LG is binnen

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04 20:34

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het gaat hier om ervaringen met LG Oled tv's. Niet om betalingen!
Voor prijzen van deze toestellen is immers ook een apart topic. Ik negeerde dit topic al een tijdje vanwege het ellenlange gezever over de cashbacks. Maar het is er nog steeds... Het heeft niets met het toestel zelf te maken, dus open een apart topic. Niemand schiet hier wat mee op.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• pdavie2311

pdavie2311

Nyarlathotep schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:38:
Voor prijzen van deze toestellen is immers ook een apart topic. Ik negeerde dit topic al een tijdje vanwege het ellenlange gezever over de cashbacks. Maar het is er nog steeds... Het heeft niets met het toestel zelf te maken, dus open een apart topic. Niemand schiet hier wat mee op.
Zullen we dan over muurbeugels, inbranden, etc gaan praten? Deze topics komen immers ook ook om de haverklap voorbij. Misschien nog wel erger, gezien dit middels de zoekfunctie terug is te vinden...

Maar ik laat het wel met rust! Ben al rechtstreeks in contact met LG over de cashback..;-)

• HoppyF
Nyarlathotep schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:38:
Helemaal mee eens, echter de dames/heren moderatoren heb ik hier al vaker om gevraagd of er voor cashback geneuzel een apart topic kan komen.
Ze reageren daar niet op helaas.

In het Zero Tolerance topic is de discussie over cashback niet gewenst en worden topics verwijderd.
Ik begrijp wel waarom want het is een zuiver prijstopic over actuele aanbiedingen.
Echter hier hoort het ook niet thuis.
Hopelijk komt er toch nog een apart topic alles is er inmiddels wel over gezegd.

Edit:
Dank moderator! _/-\o_

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:49:
[...]

En na deze bijdrage maar door blijven gaan. Als je zegt dat je er niet meer over wil zeggen, doe dat dan ook niet. Begint best irritant te worden
Phusebox schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:31:
Staat er gewoon weer niks in het systeem over mijn klacht. Lieten me niet eens uitpraten aan de telefoon. Zucht... Nooit maar dan ook nooit koop ik nog een LG tv.
Zou zomaar kunnen dat ze na de zovelste keer bij LG genoeg van je beginnen te krijgen. Probeer het eens rechtsom via de winkelier.

[Voor 32% gewijzigd door NoahAmber op 07-02-2020 17:23]

• pdavie2311

pdavie2311

NoahAmber schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:20:
[...]

En na deze bijdrage maar door blijven gaan. Als je zegt dat je er niet meer over wil zeggen, doe dat dan ook niet. Begint best irritant te worden
Neem nog een slokje azijn zou ik zeggen! Waarom ik reageer is het feit dat bepaalde mensen hier hun mening als feit pretenderen..Jij gaat hier ook fijn in mee! Leuk hè, een forum om te discussiëren...Wat een jolijt...

• NoahAmber
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:32:
[...]

Neem nog een slokje azijn zou ik zeggen! Waarom ik reageer is het feit dat bepaalde mensen hier hun mening als feit pretenderen..Jij gaat hier ook fijn in mee! Leuk hè, een forum om te discussiëren...Wat een jolijt...
Je schrijft zelf : meer wil ik er niet over zeggen. Wat begrijp je daar zelf niet aan

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:47

Mijn steun krijgt je standpunt ook. Misschien dat er wat initiatief komt van (?) als voldoende mensen zich hierover laten horen.

• NoahAmber
  • Niet online
4tune schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:51:
[...]

Mijn steun krijgt je standpunt ook. Misschien dat er wat initiatief komt van (?) als voldoende mensen zich hierover laten horen.
Voor zover ik het kan beoordelen lijken 2 subtopics noodzakelijk

Het grote LG Oled cashback topic
Het grote LG Oled burn-in topic.

Dat zou al een hoop irritatie welke er nu ontstaat/is uitsluiten. Dit zijn namelijk de grote boosdoeners in dit topic wat andere meer tv gerelateerde onderwerpen doet ondersneeuwen

• pdavie2311

pdavie2311

NoahAmber schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:39:
[...]

Je schrijft zelf : meer wil ik er niet over zeggen. Wat begrijp je daar zelf niet aan
Uhm..Omdat sommige steeds weer hun mening, volgens hun feiten, op mijn posts plaatsen! Ja, dan reageer ik, omdat ik het er niet mee eens ben! Vraag je eens af waarom de moderators niet een apart topic hier voor aan hebben gemaakt of niet reageren op het verzoek hiervan? Wellicht dat ze vinden dat het wel hier thuis hoort?

• Plaguez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-03 20:42

DAT!!!

Snap de frustraties van een ieder maar wat heeft het met de ervaringen van een LG OLED te maken?
Ja je hebt een LG OLED met cashback gekocht en nu is je ervaring met LG ruk!
Ik ben benieuwd naar de daadwerkelijke ervaring met de betreffende OLED's niet naar de ervaring met LG als bedrijf.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:39

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Modbreak:Op veler verzoek, bij deze een topic speciaal voor de LG Cashback Actie.

Ik ga later op de avond dit topic nog wel iets verder aanvullen door posts vanuit het algemene LG OLED Topic te verplaatsen. De eerste post hier zal dus niet de TS blijven (aangezien oudere posts bovenaan komen)

Hopende dat de discussie hiermee ten einde is en het op de man spelen ook. Vanaf nu wordt er als normaal moderatie toegepast.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• NoahAmber
  • Niet online
Lijkt mij niet zo moeilijk met die cashback. Het kan inderdaad lang duren en dat is vervelend.

Mijn tips zouden zijn:

Als je geen bericht hebt ontvangen mail LG

Duurt het te lang, vraag aan LG of zij kunnen aangeven wanneer je de cashback tegemoet kan gaan zien

Meer buiten het elke dag op je bankieren app kijken of het er al op staat blijft er niet over of het moet geduld zijn

Heb zelf nog geen geluiden ontvangen dat iemand die cashback niet heeft gekregen

En bedenk je dat je buiten dat je het verhaal hier kwijt kan, men je echt niet verder kan helpen

Neem onderstaande goed tot je

8. LG tracht de cashback binnen de 8 weken na goedkeuring van jouw registratie te storten op het bij de
registratie opgegeven IBAN rekeningnummer. Het kan voorkomen dat door omstandigheden de levertijd
overschreden wordt.
9. LG is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.

Dus NA goedkeuring tracht LG binnen 8 weken het geld over te maken. Let wel 'tracht' , dat is dus geen garantie dat dan ook gebeurd. Kan zelfs langer duren dan die 8 weken

En daar moet je dus echt mee doen. Hoe vervelend het ook is.

• pdavie2311

pdavie2311

Mooi samengevat! Verandert niets aan het feit dat de hele cashback een lachertje is! 8 weken die 4 maanden + worden...

• HoppyF
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:28:
Mooi samengevat! Verandert niets aan het feit dat de hele cashback een lachertje is! 8 weken die 4 maanden + worden...
Ligt eraan of je vóór of achteraan in een batch zit.
Bij de één duurt het langer dan de ander.
Zo werkt het bedrijf die de verwerking doet, waarschijnlijk wel in opdracht van LG.

• NoahAmber
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:28:
Neem aan dat je LG al hebt benaderd per mail. Wat geven zij als antwoord?

Wanneer heb je het opgestuurd. Wanneer heb je per mail antwoord ontvangen dat de aanvraag in hun bezit is
Heb je daarna nog stappen ondernomen om te achterhalen waarom het zo lang duurt

En de cashback is natuurlijk feitelijk geen lachertje..je krijgt het uiteindelijk toch?

Als je wilt wil ik wel een conceptmail voor je maken, maar ik mag toch hopen dat je dat zelf kan

• pdavie2311

pdavie2311

NoahAmber schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 22:30:
[...]

Neem aan dat je LG al hebt benaderd per mail. Wat geven zij als antwoord?

Wanneer heb je het opgestuurd. Wanneer heb je per mail antwoord ontvangen dat de aanvraag in hun bezit is
Heb je daarna nog stappen ondernomen om te achterhalen waarom het zo lang duurt

En de cashback is natuurlijk feitelijk geen lachertje..je krijgt het uiteindelijk toch?

Als je wilt wil ik wel een conceptmail voor je maken, maar ik mag toch hopen dat je dat zelf kan
Uiteraard heb ik al deze stappen al gevolgd! Mail op mail, waarbij LG niet 1 keer persoonlijk antwoord! Allemaal automatische gegenereerde berichten van; vertraging, excuses, blablablabla..Hierin schiet LG ook zeker tekort!

Voor jouw beeldvorming! Eind oktober bevestiging dat ze alles in goede orde hebben ontvangen en dat ik het geld binnen 8 weken tegemoet kan zien...Dan praten we over eind december. Niet medio februari..Kortom, zware tekortkoming...

• IMWhizzle
Vanochtend een mail ontvangen van LG dat wegens succes van de cashback actie vertraging is ontstaan en daardoor het bedrag rond de 15e op mijn rekening gestort wordt. Ik heb de C9 gekocht in oktober 2019.

[Voor 9% gewijzigd door IMWhizzle op 07-02-2020 22:53]

• thunder8

thunder8

IMWhizzle schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 22:53:
Vanochtend een mail ontvangen van LG dat wegens succes van de cashback actie vertraging is ontstaan en daardoor het bedrag rond de 15e op mijn rekening gestort wordt. Ik heb de C9 gekocht in oktober 2019.
Die standaard gegenereerde mail heeft iedereen gehad die de moeite heeft genomen LG hierover te mailen. We gaan het zien, want je kan er weinig tegen doen. De schoonheidsprijs verdient het in ieder geval niet. Sowieso een vreemde datum, aangezien dat een zaterdag is. Verwacht het dan ook pas na dat weekend, als ze al over de brug komen. Had al een hekel aan cashback, nu helemaal.

Einde discussie over of een apart topic er nu wel of niet moest komen.

[Voor 12% gewijzigd door FeaR op 08-02-2020 08:26]

• NoahAmber
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 22:51:
[...]

Eind oktober bevestiging dat ze alles in goede orde hebben ontvangen en dat ik het geld binnen 8 weken tegemoet kan zien...Dan praten we over eind december. Niet medio februari....
Je hebt de bevestiging ontvangen. Dan is het een kwestie van geduld hebben.
En nogmaals, na ontvangst trachten ze het binnen 8 weken over te schrijven. Er staat niet maken wij het over binnen 8 weken. Zie @IMWhizzle

• pdavie2311

pdavie2311

NoahAmber schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 09:25:
[...]

Je hebt de bevestiging ontvangen. Dan is het een kwestie van geduld hebben.
En nogmaals, na ontvangst trachten ze het binnen 8 weken over te schrijven. Er staat niet maken wij het over binnen 8 weken. Zie @IMWhizzle
Joh! Wil je nu echt het laatste woord hebben hierover? Prima! Ik ga ook maar naar mijn klanten de orderbevestiging sturen met: Wij trachten om binnen 6 weken te leveren! Om vervolgens na 4 maanden te leveren! Ik hou geen klant over! Maar jij vindt LG heilig of vindt dit normaal, prima! Dit is mijn laatste post over de cashback, zie ook ander topic LG...Ik hou het nu binnenskamers. Ben klaar hiermee! Doel bereikt toch?

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:29
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 09:42:
[...]

Joh! Wil je nu echt het laatste woord hebben hierover? Prima! Ik ga ook maar naar mijn klanten de orderbevestiging sturen met: Wij trachten om binnen 6 weken te leveren! Om vervolgens na 4 maanden te leveren! Ik hou geen klant over! Maar jij vindt LG heilig of vindt dit normaal, prima! Dit is mijn laatste post over de cashback, zie ook ander topic LG...Ik hou het nu binnenskamers. Ben klaar hiermee! Doel bereikt toch?
Misschien was het verstandiger om trols te mijden en de eer aan jezelf te houden.
Maar ook ik geef je 100% gelijk wat betreft de handels wijze van LG.
Amateuristisch op zijn minst voor zo'n multinational.
Je maakt ook een goed punt in jou bovenstaande quote een iedere ander bedrijf zou gefileerd worden waar men niet hun ziel aan verkocht zouden hebben.

• HoppyF
MaXeRs schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:20:
[...]

Misschien was het verstandiger om trols te mijden en de eer aan jezelf te houden.
Je maakt ook een goed punt in jou bovenstaande quote een iedere ander bedrijf zou gefileerd worden waar men niet hun ziel aan verkocht zouden hebben.
Ongelofelijk dat jullie maar blijven doordrammen over iets waar je ZELF voor gekozen hebt èn waar vooraf van bekend is wat de voorwaarden zijn.
Met die voorwaarden stem je in als je meedoet.
Je kunt een dergelijke cashback actie niets vinden maar dan kies je er toch gewoon voor om buiten de actie om een TV te kopen?
Een cashback actie is niet anders dan een marketing tool om de verkopen te stimuleren.
Iedereen krijgt ook keurig zijn geld, ik heb nog nooit gehoord dat iemand niet uitbetaald is.
Zelfs als de ingezonden papieren zoek geraakt waren is er uitbetaald.

• NoahAmber
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 09:42:
[...]

Wat jij doet zal mij een worst zijn, maar wat begrijp je hier nu niet aan:

8. LG tracht de cashback binnen de 8 weken na goedkeuring van jouw registratie te storten op het bij de
registratie opgegeven IBAN rekeningnummer. Het kan voorkomen dat door omstandigheden de levertijd
overschreden wordt.

• IMWhizzle
MaXeRs schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:20:
[...]

Ik snap dat het vervelend is, maar de keerzijde is wel dat je een prachtige televisie hebt gekocht die adembenemende beelden geeft, vooral na kalibratie. Die cashback hoefden ze niet te doen, maar het is mooi meegenomen. Een kwestie van geduld.

• pdavie2311

pdavie2311

HoppyF schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:51:
[...]

Ongelofelijk dat jullie maar blijven doordrammen over iets waar je ZELF voor gekozen hebt èn waar vooraf van bekend is wat de voorwaarden zijn.
Met die voorwaarden stem je in als je meedoet.
Je kunt een dergelijke cashback actie niets vinden maar dan kies je er toch gewoon voor om buiten de actie om een TV te kopen?
Een cashback actie is niet anders dan een marketing tool om de verkopen te stimuleren.
Iedereen krijgt ook keurig zijn geld, ik heb nog nooit gehoord dat iemand niet uitbetaald is.
Zelfs als de ingezonden papieren zoek geraakt waren is er uitbetaald.
Je dramt zelf door om je gelijk te halen! Wie zegt dat jouw mening "gelijk " is? Ongelofelijk inderdaad..Kijk eerst eens naar jezelf!
NoahAmber schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:03:
[...]

Wat jij doet zal mij een worst zijn, maar wat begrijp je hier nu niet aan:

overschreden wordt.
Precies! Zal jou een worst zijn... Oogkleppen op en ook voor jou geldt: Jouw mening is de waarheid..Lekkere Alpha mannetjes hier zeg..

• HoppyF
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:08:
[...]

Je dramt zelf door om je gelijk te halen! Wie zegt dat jouw mening "gelijk " is? Ongelofelijk inderdaad..Kijk eerst eens naar jezelf!

[...]

Precies! Zal jou een worst zijn... Oogkleppen op en ook voor jou geldt: Jouw mening is de waarheid..Lekkere Alpha mannetjes hier zeg..
Tjonge jonge...
Begrijp je het nu echt niet? :?

Je kunt toch lezen WAT de voorwaarden van de cashback actie zijn?
Dat zijn geen meningen van mij of iemand anders maar de feiten.
LG heeft dit bepaald en zo wordt het uitgevoerd.
Je kunt hier boos gaan doen maar dat gaat echt niet helpen en je wordt niet eerder uitbetaald.

• pdavie2311

pdavie2311

HoppyF schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:16:
[...]

Tjonge jonge...
Begrijp je het nu echt niet? :?

Je kunt toch lezen WAT de voorwaarden van de cashback actie zijn?
Dat zijn geen meningen van mij of iemand anders maar de feiten.
LG heeft dit bepaald en zo wordt het uitgevoerd.
Je kunt hier boos gaan doen maar dat gaat echt niet helpen en je wordt niet eerder uitbetaald.
Hehe! Eindelijk waar we zijn moeten! De voorwaarden van LG zijn lachwekkend! Dat is het hele punt! We trachten 8 weken, maar 4 maanden kan ook! Maar als het 6 maanden worden, kan ook hoor! Immers, trachten omvat een groot tijdsbestek....En DAAR gaat LG flink de mist in! Dus wie snapt het nou niet?

• HoppyF
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:20:
[...]

Hehe! Eindelijk waar we zijn moeten! De voorwaarden van LG zijn lachwekkend! Dat is het hele punt! We trachten 8 weken, maar 4 maanden kan ook! Maar als het 6 maanden worden, kan ook hoor! Immers, trachten omvat een groot tijdsbestek....En DAAR gaat LG flink de mist in! Dus wie snapt het nou niet?
Ik kan me voorstellen dat je dit erg lang vindt duren.
Maar helaas heb je daarmee ingestemd.
Het streven is 8 weken maar het kàn ook langer duren, vier maanden is dan in verhouding veel langer.
Bij navraag laat LG (afhandelings bureau) weten dat ze vertraging hebben opgelopen.
Heb je niet veel aan want de reden is onbekend, je krijgt je geld echter wel.

Kan het dan niet sneller?
Ja, bij Scoupy wel.
Daar gaat het om bedragen van hooguit een paar euro.
Bij LG gaat het om honderden euro’s, dat zal ook de reden zijn dat men vanwege fraude serienummers en facturen nauwkeurig wil controleren.

• pdavie2311

pdavie2311

HoppyF schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:28:
[...]

Ik kan me voorstellen dat je dit erg lang vindt duren.
Maar helaas heb je daarmee ingestemd.
Het streven is 8 weken maar het kàn ook langer duren, vier maanden is dan in verhouding veel langer.
Bij navraag laat LG (afhandelings bureau) weten dat ze vertraging hebben opgelopen.
Heb je niet veel aan want de reden is onbekend, je krijgt je geld echter wel.

Kan het dan niet sneller?
Ja, bij Scoupy wel.
Daar gaat het om bedragen van hooguit een paar euro.
Bij LG gaat het om honderden euro’s, dat zal ook de reden zijn dat men vanwege fraude serienummers en facturen nauwkeurig wil controleren.
Snap ik! Gaat me ook niet om het geld in deze. Ik kon/kan de tv ook kopen zonder cashback. Niet arrogant bedoelt...Dit is een principekwestie. Ja, ik kan daarin doordraaien, maar ik kan legio andere webshops noemen waar de naam service nog niet in de bezemkast mag vallen. Helaas, maar waar!!

Gezien ik zelf in de sales zit en service dan wel after sales in een hoog vaandel heb staan, stuit dit mij tegen de borst. Misschien wat teveel, maar dat is omdat ik hier dagelijks mee te maken heb in mijn werkzaamheden...

• NoahAmber
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:42:
[...]

...Dit is een principekwestie. Ja, ik kan daarin doordraaien,
Waarvan akte.

In de voorwaarden staat precies hoe de afhandeling is. Dat jij daar niet mee kan leven is toch echt jouw probleem. Voorwaarden zijn helder en duidelijk. En je bent daarmee accoord gegaan. Wat je wil je nu nog meer? Jouw principes gaan in deze context niet op en LG hoeft daar absoluut geen rekening mee te houden

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 17:23
Beste heer/mevrouw,

Je registratie (met registratienummer *****) voor de cashback is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je de cashback zo snel mogelijk te storten op het door jou bij registratie opgegeven IBAN rekeningnummer. We streven dit binnen 2 weken te doen.

Wij wensen je veel plezier met je LG aankoop!
Ik heb gisteren dit bericht van LG ontvangen.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• NoahAmber
  • Niet online
Bull schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:31:
[...]

Ik heb gisteren dit bericht van LG ontvangen.
Ben wel benieuwd of dat streven om het binnen 2 weken over te schrijven wordt behaald.. ;)
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Let op:
Mooie prijs gespot van een OLED TV? Post ze in OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Algemene vragen over LG OLED TV's kunnen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee