Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

DC2 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:06:
@marc08 ik heb het deze week nagevraagd bij LG en het is niet mogelijk om de combinatie 2% welkom en de 15% BF te combineren met cashback. Je kan of de 2% en 10% member combineren of alleen de 15% als je CB wil hebben.
Dat sluit ook aan op de voorwaarden, max 15% korting mogen ontvangen. :Y

Andere vraag dan van mijn kant. :)

Heeft iemand er ervaring mee of dit te combineren valt met 3.2% CashbackXL korting door bij LG Nederland te bestellen via CashbackXL?

Dit is namelijk geen kortingscode, en wordt ook niet betaald bij het afrekenen van de TV maar later uitgekeerd nadat LG deze third party cashback heeft goedgekeurd en uitbetaald aan die third party.

Maar technisch gezien zou LG dit ook als korting kunnen zien die ze nog moeten uitkeren, namelijk als Cashback aan Cashback XL, en het is ook gelinkt aan jouw bestelling. Dus LG zou dit kunnen zien als 15% korting + nog eens 3.2% korting als third party cashback, dussss.... GEEN LG cashback van toepassing. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 13-11-2025 20:46 ]

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:46
DC2 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:06:
@marc08 ik heb het deze week nagevraagd bij LG en het is niet mogelijk om de combinatie 2% welkom en de 15% BF te combineren met cashback. Je kan of de 2% en 10% member combineren of alleen de 15% als je CB wil hebben.
excuses, inderdaad een beetje verwarrend en gehaast vanuit mij. Net als de voorwaarden ;)

Ik vroeg aan haar of ik de 15% korting kon gebruiken icm de cash back bij het bestellen van een TV die in de actie viel. Ze bevestigde dat en gaf tevens alvast de link naar het registeren van het product voor de cash back.

15% en de 2% met cash back was dus niet mogelijk en al bekend hier.

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5xGrRZMeNIJojrUX-anMKJ6j5g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BpcEMrxH7MvEVK5FI4SPfOlP.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn cashback staat al twee weken op deze status. Ze gaven vorige week aan dat er niets mis was met mijn aanvraag maar dat ze nog bezig zijn met controle. Meer mensen die dit hebben gekregen als status?

Om de een of andere reden heb ik weinig vertrouwen in dit cashback circus. Het is wel beter voor de werkgelegenheid.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:40

Maxow

Hidden Sound System

Hier inderdaad precies dezelfde status. Ik wacht het nog even af voor ik contact opneem. Zag een stukje terug in dit topic iemand met dezelfde melding en daarvan gaf men aan dat dat “gebruikelijk” was.

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:15
HEY_DUDE schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 14:46:
[Afbeelding]

Mijn cashback staat al twee weken op deze status. Ze gaven vorige week aan dat er niets mis was met mijn aanvraag maar dat ze nog bezig zijn met controle. Meer mensen die dit hebben gekregen als status?

Om de een of andere reden heb ik weinig vertrouwen in dit cashback circus. Het is wel beter voor de werkgelegenheid.
Bij mij ook hetzelfde. Al een paar dagen deze status.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Mooie prijs gespot van een OLED TV? Post ze in OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Algemene vragen over LG OLED TV's kunnen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie