[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

DC2 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:06:
@marc08 ik heb het deze week nagevraagd bij LG en het is niet mogelijk om de combinatie 2% welkom en de 15% BF te combineren met cashback. Je kan of de 2% en 10% member combineren of alleen de 15% als je CB wil hebben.
Dat sluit ook aan op de voorwaarden, max 15% korting mogen ontvangen. :Y

Andere vraag dan van mijn kant. :)

Heeft iemand er ervaring mee of dit te combineren valt met 3.2% CashbackXL korting door bij LG Nederland te bestellen via CashbackXL?

Dit is namelijk geen kortingscode, en wordt ook niet betaald bij het afrekenen van de TV maar later uitgekeerd nadat LG deze third party cashback heeft goedgekeurd en uitbetaald aan die third party.

Maar technisch gezien zou LG dit ook als korting kunnen zien die ze nog moeten uitkeren, namelijk als Cashback aan Cashback XL, en het is ook gelinkt aan jouw bestelling. Dus LG zou dit kunnen zien als 15% korting + nog eens 3.2% korting als third party cashback, dussss.... GEEN LG cashback van toepassing. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 13-11-2025 20:46 ]

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-12 13:33
DC2 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:06:
@marc08 ik heb het deze week nagevraagd bij LG en het is niet mogelijk om de combinatie 2% welkom en de 15% BF te combineren met cashback. Je kan of de 2% en 10% member combineren of alleen de 15% als je CB wil hebben.
excuses, inderdaad een beetje verwarrend en gehaast vanuit mij. Net als de voorwaarden ;)

Ik vroeg aan haar of ik de 15% korting kon gebruiken icm de cash back bij het bestellen van een TV die in de actie viel. Ze bevestigde dat en gaf tevens alvast de link naar het registeren van het product voor de cash back.

15% en de 2% met cash back was dus niet mogelijk en al bekend hier.

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5xGrRZMeNIJojrUX-anMKJ6j5g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BpcEMrxH7MvEVK5FI4SPfOlP.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn cashback staat al twee weken op deze status. Ze gaven vorige week aan dat er niets mis was met mijn aanvraag maar dat ze nog bezig zijn met controle. Meer mensen die dit hebben gekregen als status?

Om de een of andere reden heb ik weinig vertrouwen in dit cashback circus. Het is wel beter voor de werkgelegenheid.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26

Maxow

Hidden Sound System

Hier inderdaad precies dezelfde status. Ik wacht het nog even af voor ik contact opneem. Zag een stukje terug in dit topic iemand met dezelfde melding en daarvan gaf men aan dat dat “gebruikelijk” was.

• speedmetal35
  • Laatst online: 21:24
HEY_DUDE schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 14:46:
[Afbeelding]

Mijn cashback staat al twee weken op deze status. Ze gaven vorige week aan dat er niets mis was met mijn aanvraag maar dat ze nog bezig zijn met controle. Meer mensen die dit hebben gekregen als status?

Om de een of andere reden heb ik weinig vertrouwen in dit cashback circus. Het is wel beter voor de werkgelegenheid.
Bij mij ook hetzelfde. Al een paar dagen deze status.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-12 22:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5p8ZcW0hWMxDNDE1yevV244k9PA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oZfF4YlSIphKnaZlupSwR7tj.jpg?f=fotoalbum_large

Ik haal hieruit dat cashbackxxl is toegestaan met -15% kortingscode om in aanmerking te komen voor cashback. Hoe zit het met inruil? Is inruil + 15% kortingscode toegestaan om in aanmerking te komen voor cashback?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:38
Hier net een afwijzing ontvangen van mijn aankoop die ik heb gedaan voordat ze die 15% regel in de voorwaarden hebben gezet. Wat een oplichterij...

TheS4ndm4n#1919

• Cap
  • Niet online

Cap

Geen oplichterij dus, wel heel strikt en niet erg goed voor de klantenbinding. Jammer!

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 18-11-2025 11:58 ]

• RocketKoen
Cap schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 11:58:
Geen oplichterij dus, wel heel strikt en niet erg goed voor de klantenbinding. Jammer!
De voorwaarden na aankoop aanpassen is wel degelijk oplichterij.
Ik hoop dat ze het na bezwaar rechttrekken net als bij andere mensen in dit topic. Maar zelfs dan is het een scam omdat er altijd een deel is dat het hier bij laat.

TheS4ndm4n#1919

• Cap
  • Niet online

Cap

Je koopt iets tegen voorwaarden die van toepassing zijn op het moment dat je het koopt. Voorwaarden kunnen vervolgens altijd gewijzigd worden vanaf een bepaalde datum. Meestal staat dit ook in de voorwaarden, dat deze zonder nadere kennisgeving gewijzigd kunnen worden. Die gewijzigde voorwaarden zijn dan van toepassing op producten die vanaf die datum gekocht worden.

Als dit niet zo zou zijn dan zouden voorwaarden nooit aangepast kunnen worden omdat mensen vervolgens met terugwerkende kracht de nieuwe voorwaarden gaan eisen op hun eerder aangekochte product, indien dit in hun voordeel is.

ik vind het dus geen oplichting. Je koopt iets tegen voorwaarden die op dat moment van toepassing zijn. Als je daarmee akkoord bent gegaan dat zijn dat de geldende voorwaarden. Als vervolgens voorwaarden daarna gewijzigd worden, hetzij in het voordeel van de (nieuwe) klant, hetzij in het nadeel, dan is dat niet op jou als oudere klant van toepassing.

Laat ik het anders vragen. Wat stond er in de voorwaarden op het moment dat jij je LG TV kocht? En is de toewijzing / afwijzing van de cashback daarmee in overeenstemming?

[ Voor 51% gewijzigd door Cap op 18-11-2025 23:41 ]

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Wettelijk dient een shop duidelijk te zijn over de prijs en kortingen. Verwijzen naar voorwaarden waarin (ongeveer, niet geschreven door een competente jurist) staat dat er maximaal 15% korting mag zijn om in aanmerking te komen voor cashback is onvoldoende om dit te bekrachtigen. Dat moet duidelijk worden gemaakt voordat er kortingen worden toegepast en voordat er wordt afgerekend wordt.

Dat is hier de laatste keer dat ik keek niet het geval. Dat is een overtreding die Autoriteit Consument en Markt (ACM) kan bestraffen. Stel dat je 22% korting hebt gekregen, en cashback wordt later geweigerd, dan kun je naar de rechter stappen. Die zal waarschijnlijk oordelen dat de shop van LG de cashback moet uitbetalen.

Een koopovereenkomst ligt vast bij het aanvaarden ervan door beide partijen. Dat kan juridisch niet achteraf worden gewijzigd.

Hier zijn er dus meerdere kwesties:
• de voorwaarden zijn onduidelijk en dat werkt in het voordeel van de consument
• men heeft niet duidelijk gemaakt dat cashback bij toepassing van meer dan 15% niet van toepassing is.
• er is geen link naar de voorwaarden op de pagina waar de cashback wordt beloofd

Die kunnen gebruikt worden om de rechter uitspraak te laten doen, waarna LG waarschijnlijk alsnog moet uitbetalen.

Het maakt overigens niets uit of cashback door een derde partij wordt uitgevoerd.

• SH92
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15:58
[Afbeelding]

Hier idem.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-12 18:29
Ik zit sinds gisteren ook te kijken naar een nieuwe tv, maar zie nu door al die acties en voorwaardes door de bomen het bos al niet meer.. Cashback/Kortingcodes/Inruilkorting..

Bij Apollo is de 77G5 nu 2.599,- incl Cashback.. iemand die een betere actie heeft gevonden?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Adel_F16
15% korting (10% black friday + 5 % extra black friday) + inruil. Heb ik dan recht op cashback? Heb al 2 mails richting LG gestuurd maar krijg geen duidelijk antwoord. Alsof ze het zelf niet eens weten.

• RednasXCIII
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-12 19:00
RednasXCIII schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:42:
[...]

Hier ook! De aanhouder wint d:)b
Update over mijn cashback-aanvraag die vanwege de consumentenbond-kortingscode eerst afgekeurd was en toen na veel mailen toch verder in behandeling zou worden genomen (bij wijze van uitzondering, de goedzakken)…

Ik mocht eindelijk een foto van het uitgeknipte serienummer bij de doos indienen, wat ik direct heb gedaan. Na twee weken wachten krijg ik een mail:
Wij hebben je deelname aan onze LG OLED en QNED TV promotie ontvangen en kunnen deze helaas niet goedkeuren. De reden hiervoor is:

Bij aankoop via www.lg.com/nl is de cashback is niet van toepassing en niet te combineren met ontvangen kortingen die hoger zijn dan 15%.
8)7 Ik word gek!

• RocketKoen
Cap schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 23:36:
Je koopt iets tegen voorwaarden die van toepassing zijn op het moment dat je het koopt. Voorwaarden kunnen vervolgens altijd gewijzigd worden vanaf een bepaalde datum. Meestal staat dit ook in de voorwaarden, dat deze zonder nadere kennisgeving gewijzigd kunnen worden. Die gewijzigde voorwaarden zijn dan van toepassing op producten die vanaf die datum gekocht worden.

Als dit niet zo zou zijn dan zouden voorwaarden nooit aangepast kunnen worden omdat mensen vervolgens met terugwerkende kracht de nieuwe voorwaarden gaan eisen op hun eerder aangekochte product, indien dit in hun voordeel is.

ik vind het dus geen oplichting. Je koopt iets tegen voorwaarden die op dat moment van toepassing zijn. Als je daarmee akkoord bent gegaan dat zijn dat de geldende voorwaarden. Als vervolgens voorwaarden daarna gewijzigd worden, hetzij in het voordeel van de (nieuwe) klant, hetzij in het nadeel, dan is dat niet op jou als oudere klant van toepassing.

Laat ik het anders vragen. Wat stond er in de voorwaarden op het moment dat jij je LG TV kocht? En is de toewijzing / afwijzing van de cashback daarmee in overeenstemming?
Mijn cashback is afgewezen op basis van een voorwaarde die is toegevoegd nadat ik de TV heb gekocht (en ontvangen) en de cashback heb aangevraagd.

TheS4ndm4n#1919

• Cap
  • Niet online

Cap

@RocketKoenOk. Dat is het anders dan ik begreep. Jij vindt dat ze NIEUWE voorwaarden hebben toegepast op jouw cashback terwijl ten tijde van aankoop de OUDE voorwaarden van toepassing waren, begrijp ik nu? Dat is een ander verhaal.

Even voor de duidelijkheid, wat stond er dan in de voorwaarden toen jij de tv kocht en welke kortingscode heb je gebruikt?

Was het deze?

"De cashback is niet van toepassing en niet te combineren met de vouchercode van Corporate Benefits (Benefits at Work) programma bij aankoop via www.lg.com/nl."

En wat was de kortingscode?

[ Voor 24% gewijzigd door Cap op 20-11-2025 09:15 ]

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-12 15:24

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

[Afbeelding]

Wat is de status inmiddels bij jou?

Bij mij was het circa twee weken dezelfde status als bij jou en is nu veranderd in onderstaande status

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9n3AG2moCXoFVq_2cJ4th0lFhLc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZFJ2an2aTKVoXBfRKDstBw9.jpg?f=fotoalbum_large

Lijkt haast alsof dit weer een stap terug is :-(
Het is in ieder geval een traject waarbij veel geduld nodig is....

• HEY_DUDE
HIDMAN-X schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:54:
[...]

Wat is de status inmiddels bij jou?

Bij mij was het circa twee weken dezelfde status als bij jou en is nu veranderd in onderstaande status

[Afbeelding]

Lijkt haast alsof dit weer een stap terug is :-(
Het is in ieder geval een traject waarbij veel geduld nodig is....
Bij mij ook terug naar onbekend. Wat een waardeloos gedoe. Had me voorgenomen om pas volgende week een gepaste chagrijnige e-mail te sturen.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:26
Ben ook al 4 week bezig om de cashback te krijgen, laten ze die € 300 maar houden ben er nu wel klaar mee.

• e91
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:44

e91

HEY_DUDE schreef op donderdag 20 november 2025 @ 17:05:
[...]

Bij mij ook terug naar onbekend. Wat een waardeloos gedoe. Had me voorgenomen om pas volgende week een gepaste chagrijnige e-mail te sturen.
Ik had dus ook dat rode kruis en een paar dagen geleden een mail gestuurd en opheldering gevraagd. Vandaag deze reactie gehad.
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben dit voor u nagekeken.

Op dit moment wordt uw aanvraag door de betreffende afdeling in behandeling genomen (controle serienummer). U ontvangt spoedig een update over de status van uw aanvraag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en alvast bedankt voor uw geduld.
En inderdaad bij mij nu ook status veranderd naar "Status nog niet bekend"

• HEY_DUDE
e91 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:33:
[...]

Ik had dus ook dat rode kruis en een paar dagen geleden een mail gestuurd en opheldering gevraagd. Vandaag deze reactie gehad.

[...]

En inderdaad bij mij nu ook status veranderd naar "Status nog niet bekend"
Die reactie had ik bijna twee weken geleden al gehad. Daarna hebben ze meer dan een dag per karakter in het serienummer besteedt om vervolgens de status op onbekend te zetten.

Dat noemen ze “spoedig” :+

[ Voor 3% gewijzigd door HEY_DUDE op 20-11-2025 18:49 ]

• Adel_F16
Ik heb antwoord vanuit LG gekregen over Inruil.

Inruil telt niet mee met de maximale kortingspercentage van 15%. Dus je kan én inruil selecteren, én max 15% kortingscode en dan heb je nog steeds recht op cashback.

De 77 G5 komt zo op 2304,- zo uit mijn hoofd.

"Hartelijk dank voor uw reactie.

De inruil is wel combineerbaar met de cashback actie. Het gaat echt om de korting zelf van max 15%."

Tevens is cashbackxl ook toegestaan en telt niet mee met de kortingspercentage. Je kan er dus nog 3,2% afhalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Adel_F16 op 21-11-2025 11:00 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-12 18:29
Adel_F16 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:00:
Ik heb antwoord vanuit LG gekregen over Inruil.

Inruil telt niet mee met de maximale kortingspercentage van 15%. Dus je kan én inruil selecteren, én max 15% kortingscode en dan heb je nog steeds recht op cashback.

De 77 G5 komt zo op 2304,- zo uit mijn hoofd.

"Hartelijk dank voor uw reactie.

De inruil is wel combineerbaar met de cashback actie. Het gaat echt om de korting zelf van max 15%."

Tevens is cashbackxl ook toegestaan en telt niet mee met de kortingspercentage. Je kan er dus nog 3,2% afhalen.
Hoe zit het eigenlijk met de inruil? Kan je elke tv inleveren en nemen ze die ook mee? Kan weinig over de voorwaarden vinden.

Op die manier zou ik wel makkelijk van mijn 10 jaar oude 65"Oled die behoorlijk is ingebrand afkomen.. ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik wil niet een hele slowchat starten, maar wilde deze LG 77 inch Oled kopen via bol.com https://www.bol.com/nl/nl...08.ProductImage#open=true
Maar er staat hier nergens dat er nog een cashback op mogelijk is. Maar ik de site van LG en zelfs als ik op EAN Google kom ik bij bijvoorbeeld Expert wel de cashback t.w.v. €300 tegen....HOE weet ik nou zeker dat ik deze bij bol ook krijg ?
Net ookal 39min met medewerker van Bol aan de lijn gezeten maar die weten het niet en verwijzen naar LG enz enz, kortom wie kan me helpen?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:57
Pimmetje651 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 12:10:
Ik wil niet een hele slowchat starten, maar wilde deze LG 77 inch Oled kopen via bol.com https://www.bol.com/nl/nl...08.ProductImage#open=true
Maar er staat hier nergens dat er nog een cashback op mogelijk is. Maar ik de site van LG en zelfs als ik op EAN Google kom ik bij bijvoorbeeld Expert wel de cashback t.w.v. €300 tegen....HOE weet ik nou zeker dat ik deze bij bol ook krijg ?
Net ookal 39min met medewerker van Bol aan de lijn gezeten maar die weten het niet en verwijzen naar LG enz enz, kortom wie kan me helpen?
Dat is niet zo moeilijk: bol.com staat niet in de lijst met deelnemende winkels, dus geen cashback

https://promo.deskservice...participating_dealers.pdf

Check zelf de voorwaarden: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0119

• Pimmetje651
ToWi1989 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 12:42:
[...]

Dat is niet zo moeilijk: bol.com staat niet in de lijst met deelnemende winkels, dus geen cashback

https://promo.deskservice...participating_dealers.pdf

Check zelf de voorwaarden: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0119
In deze lijst staan ze dan weer wel : https://promo.deskservice...participating_dealers.pdf

• mrmrmr
  • Niet online
bol.com is er niet duidelijk over inderdaad, maar bij sommige modellen staat wel dat er een cashback is ("tot € 300"). Als je kijkt naar de deelnemerslijst staat daar wel bol.com op. Dus je hebt recht op cashback als de leverancier bol.com is en het artikel op de cashback lijst staat.

Dit kun je nagaan via deze pagina: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/25-0139

Deelnemende winkels: https://promo.deskservice...participating_dealers.pdf
Artikelen: https://www.lg.com/nl/promoties/tv-25q4-cashback/
Algemene actievoorwaarden: https://www.lg.com/nl/promoties/actievoorwaarden/
Aanvullende actievoorwaarden: https://promo.deskservices.nl/assets/files/1978/48276.pdf
Actievoorwaarden corporate benefit: https://www.lg.com/conten...-Corporate-Benefit-v2.pdf
Aanvragen cashback: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/25-0139

• Pimmetje651
mrmrmr schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:00:
[...]

bol.com is er niet duidelijk over inderdaad, maar bij sommige modellen staat wel dat er een cashback is ("tot € 300"). Als je kijkt naar de deelnemerslijst staat daar wel bol.com op. Dus je hebt recht op cashback als de leverancier bol.com is en het artikel op de cashback lijst staat.

Dit kun je nagaan via deze pagina: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/25-0139

Deelnemende winkels: https://promo.deskservice...participating_dealers.pdf
Artikelen: https://www.lg.com/nl/promoties/tv-25q4-cashback/
Algemene actievoorwaarden: https://www.lg.com/nl/promoties/actievoorwaarden/
Aanvullende actievoorwaarden: https://promo.deskservices.nl/assets/files/1978/48276.pdf
Actievoorwaarden corporate benefit: https://www.lg.com/conten...-Corporate-Benefit-v2.pdf
Aanvragen cashback: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/25-0139
Dus als ik je zo goed begrijp is die bol aanbieding een hele goede aangezien deze en in de lijst van cashback artikelen staat, EN bol.com als geschikte winkel.
Toch ? Vind het een kostbare gok anders namelijk 😬

• mrmrmr
  • Niet online
Pimmetje651 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:04:
Dus als ik je zo goed begrijp is die bol aanbieding een hele goede aangezien deze en in de lijst van cashback artikelen staat, EN bol.com als geschikte winkel.
Toch ? Vind het een kostbare gok anders namelijk 😬
Ja, als een aanbod aan die twee voorwaarden voldoet zou dat voldoende moeten zijn. Kijk wel of het artikelnummer echt overeenkomt en het geen buitenlands model is.
LG C5 OLED77C54LA
Verkoop door bol
EAN 8806096367162
Als ik de aanvullende voorwaarden check, zie ik daar artikel met EAN 8806096367162 staan. Dus ja, je hebt recht op € 300 cashback voor dat model, want LG deed dat aanbod.

Wat ik doe bij grote aankopen is alle bewijsmateriaal opslaan vanaf begin tot het einde, ik maak een screenshot van elke stap in het bestelproces, en bewaar alle teksten/documenten.

• Pimmetje651
Bedankt @mrmrmr , maar als ik alles zoals je nu aangeeft screenshot/bewaar : de voorwaarden, het artikel nummer vanuit bol.com , de lijst met artikelen die in aanmerking komen en straks de factuur.. heb ik alles toch ?

• mrmrmr
  • Niet online
Pimmetje651 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:33:
Bedankt @mrmrmr , maar als ik alles zoals je nu aangeeft screenshot/bewaar : de voorwaarden, het artikel nummer vanuit bol.com , de lijst met artikelen die in aanmerking komen en straks de factuur.. heb ik alles toch ?
Ja, ze vragen ook naar een foto van een uitgesneden stuk uit de doos met informatie over het model (inclusief serienummer). Dus als je controleert dat het geleverde artikel overeenkomt zou het goed moeten gaan. Ik verwacht het niet, maar áls ze bij LG (et al) bezwaar maken heb je al het bewijsmateriaal om je recht te halen. Wel jammer dat bol.com de cashback niet expliciet toezegt.

Bol.com probeert echt te voldoen aan de wettelijke regels (o.a. over korting en wat de vorige prijs was), dat doen ze beter dan bij veel andere webwinkels, wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in. Degene die cashback geeft of toezegt is niet bol.com, dus dat is juridisch complicerend. Normaal gesproken heb je een koopovereenkomst met alleen de leverancier, maar hier is er een derde partij (LG et al) die een cashback belooft. Juridisch ligt dat anders. Je aanspraak op de cashback ligt dan alleen bij LG in Nederland als vertegenwoordiger van de fabrikant.

• HEY_DUDE
LG heeft op de site een lijst met deelnemende winkels. Het gaat per tussen handelaar en niet per productcode. Als de tussen handelaar zegt dat je recht hebt op cash back dan kun je natuurlijk wel verhaal halen bij de tussen handelaar als de cash back niet doorkomt.

• Pimmetje651
HEY_DUDE schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 15:51:
[...]

LG heeft op de site een lijst met deelnemende winkels. Het gaat per tussen handelaar en niet per productcode. Als de tussen handelaar zegt dat je recht hebt op cash back dan kun je natuurlijk wel verhaal halen bij de tussen handelaar als de cash back niet doorkomt.
Als in : Bol is hier de tussen handel
Maarrr die weten het dus (zelf) niet 😇

• Pimmetje651
mrmrmr schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:47:
[...]

Ja, ze vragen ook naar een foto van een uitgesneden stuk uit de doos met informatie over het model (inclusief serienummer). Dus als je controleert dat het geleverde artikel overeenkomt zou het goed moeten gaan. Ik verwacht het niet, maar áls ze bij LG (et al) bezwaar maken heb je al het bewijsmateriaal om je recht te halen. Wel jammer dat bol.com de cashback niet expliciet toezegt.

Bol.com probeert echt te voldoen aan de wettelijke regels (o.a. over korting en wat de vorige prijs was), dat doen ze beter dan bij veel andere webwinkels, wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in. Degene die cashback geeft of toezegt is niet bol.com, dus dat is juridisch complicerend. Normaal gesproken heb je een koopovereenkomst met alleen de leverancier, maar hier is er een derde partij (LG et al) die een cashback belooft. Juridisch ligt dat anders. Je aanspraak op de cashback ligt dan alleen bij LG in Nederland als vertegenwoordiger van de fabrikant.
Dus geen enkele reden om het niet te doen ? En cashback is een moetje vanuit LG 😬

Is besteld....als zakelijke aankoop.
Nu is alleen wel de vraag nog : mn vriendin heeft hem op haar bol account besteld maar vergeten mijn toko te vermelden...zal dit een probleem zijn ivm belasting (investerings aftrek)

[ Voor 8% gewijzigd door Pimmetje651 op 22-11-2025 20:40 ]

• e91
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:44

e91

HEY_DUDE schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:48:
[...]

Die reactie had ik bijna twee weken geleden al gehad. Daarna hebben ze meer dan een dag per karakter in het serienummer besteedt om vervolgens de status op onbekend te zetten.

Dat noemen ze “spoedig” :+
Mijn cashback is vandaag goedgekeurd :)

• HEY_DUDE
e91 schreef op maandag 24 november 2025 @ 16:08:
[...]

Mijn cashback is vandaag goedgekeurd :)
Thnx mijne ook :)

• speedmetal35
  • Laatst online: 21:24
Mijne ook. Status is nu "wachten op uitbetalen" :)

• Pimmetje651
Pimmetje651 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 20:10:
[...]

Dus geen enkele reden om het niet te doen ? En cashback is een moetje vanuit LG 😬

Is besteld....als zakelijke aankoop.
Nu is alleen wel de vraag nog : mn vriendin heeft hem op haar bol account besteld maar vergeten mijn toko te vermelden...zal dit een probleem zijn ivm belasting (investerings aftrek)
TV is binnen , cashback aanvraag ook meteen gedaan 🤞

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12 13:44

Malarky

Wils voor wat ieder

Op lg.com gechat over de OLED77G55LW. Ik kon kiezen uit 15% korting op €3299 en €300 Cashback (korting van €794,85 of 20% korting en geen cashback (korting van €659,80). Dat valt nog te combineren met 2% extra korting voor als nieuw LG-lid en voor de 77" nog met een onbekende tv-inruil korting (daarvoor moet ik even een een oude TV ergens scoren). Dus de uiteindelijke prijs wordt dan €2438 of minder met inruil. Helaas raakte de 77" pre-order opnieuw uitverkocht tijdens de chat.

[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 01-12-2025 16:41 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Mooie prijs gespot van een OLED TV? Post ze in OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Algemene vragen over LG OLED TV's kunnen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie