*knip* Als je een stukje terugleest, heb je je antwoord.
[ Voor 70% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2024 17:47 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2024 17:47 ]
De datum had ik ook al gelezen, maar vroeg me af of deze dezelfde is zowel voor 'gewone' cashback als voor dubbele cashback. Vermoedelijk wel dan.Pharos1985 schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:59:
[Mbr] *knip* Als je een stukje terugleest, heb je je antwoord. [/]
[ Voor 15% gewijzigd door Pharos1985 op 08-12-2024 18:19 ]
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Hier het zelfde. Ff afwachten dan maarozzykillbirdy schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:05:
Hier ook mailtje gehad, met de goedkeuring en melding dat het binnen 8 weken wordt uitbetaald.
Het bedrag (400€ in mijn geval) stond er niet bij.
Bij mij zat er maar 1 witte plakaat met e.e.a. aan codes op de doos, die heb ik compleet erut geknipt zoals op de foto en daar een foto van gemaakt in N geheel. Dat is geaccepteerd door lgOKA schreef op donderdag 19 december 2024 @ 18:12:
Ik ben aan het kijken wat ik moet doen om de cashback aan te vragen. Op de website zie ik dat ik de streepjescode moet uitknippen en het vraagtekentje laat een voorbeeld zien. [Afbeelding]
Op de doos zie ik alleen een witte sticker, maar in het voorbeeld lijkt het alsof dat niet de juiste streepjescode is. Wat is nu de juiste?
Misschien bedoelen ze met het voorbeeld dat je het daadwerkelijk moet uitknippen en qua oriëntatie moet draaien zodat het serienummer leesbaar wordt. Ik ga het proberen.Maurice1066 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:30:
[...]
Bij mij zat er maar 1 witte plakaat met e.e.a. aan codes op de doos, die heb ik compleet erut geknipt zoals op de foto en daar een foto van gemaakt in N geheel. Dat is geaccepteerd door lg
Hier ook vandaag bericht gehad en 400 ontvangenFarabi schreef op maandag 6 januari 2025 @ 16:49:
vandaag €200 ontvangen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Nah, zo gaat het bij mij ook. (Heb dezelfde mail ontvangen.) Soms gaat het sneller dan anders denk ik. Maar bellen staat je vrijMegapaul schreef op maandag 6 januari 2025 @ 23:07:
Ik heb op 4 december mijn cashback aanvraag doorgegeven. Ik kreeg deze mail:
Dit is de bevestiging dat je deelname in goede orde is ontvangen. Wij gaan je gegevens controleren en laten je spoedig weten of de ingestuurde gegevens aan alle actievoorwaarden voldoen.
Wanneer ik dan op de link klik om de status van de registratie te zien zie ik:
[Afbeelding]
Het lijkt mij wat lang te duren, aangezien ik hier voorbeelden voorbij zie komen waarbij er 2/3 weken zit tussen aanvraag en goedkeuring. morgen maar even met LG bellen.
Scrooge NL
Wanneer had je bericht dat de cashback goedgekeurd was?Theo27 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:21:
Vandaag € 200 cashback ontvangen. 6 december ingediend.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik had die van mij toevallig ook op 6 december ingediend en deze is op 16 december 2024 goedgekeurd. Vandaag heb ik het geld ontvangen.Megapaul schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:38:
[...]
Wanneer had je bericht dat de cashback goedgekeurd was?
[ Voor 8% gewijzigd door TI_Observer op 21-01-2025 17:38 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Offtopic voor hier: het gaat LG er om dat je middels deze actie een toestel bij een officiële LG dealer in NL koopt, en niet een grijs import toestel.Valkyre schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:43:
Ik begrijp de logica van cashback niet, maar prima de beloofde korting is binnen.
Hier moet alle shit staan die ik heb.
Nu een maand later het bericht dat ze het gaan overmakenTI_Observer schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:34:
Vandaag is die van mij ook goedgekeurd, 31 december ingediend.
Foto van uitgeknipte serienummer zonder de doos op de achtergrond opgestuurd. Tevens had ik mijn adresgegevens geblurred op de factuur. Wellicht dat het daarom wat langer duurde. Kan ik nu eindelijk die doos weggooien
[ Voor 3% gewijzigd door TI_Observer op 21-02-2025 13:02 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ik zou niet rekenen op cashback op de 4-serie. Voor zover ik weet geven ze altijd alleen cashback op de laatste seriePaleBlue schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 15:19:
Dus zal de cashback alleen gelden voor de B5/C5/G5 modellen, of ook de B4/C4/G4?
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
[ Voor 10% gewijzigd door HoppyF op 23-05-2025 13:40 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq