[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:01
Ik sta versteld van het weinige geduld dat sommigen hier tentoonspreiden. Als het goed is heb je al voor een (relatief) koopje een top tv gekocht, ook nu zijn deze tv's niet goedkoper te krijgen.
Als kers op de taart krijg je ook nog eens een mooi bedragje terug , kortom je bent een mazzelkont dat je van de actie gebruik kon maken!
Deze cashback actie was blijkbaar zo'n succes, dat het nu wat langer duurt voor je de centjes terug krijgt. Uiteraard moet er e.e.a. goed bekeken worden om fraude uit te sluiten, en dat kost tijd. Ik ga er maar van uit dat je niet van je allerlaatste centjes deze dure tv gekocht hebt en die honderd of tweehonderd euro die je nog moet terug krijgen ervoor zorgt dat je tot die tijd droog brood moet eten.
Dus ga lekker tv kijken of andere leuke dingen doen en vooral relax een beetje. Er zij echt veel belangrijkere dingen om je druk te maken. Die cashback wordt heus uitbetaald! 8)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:13

pdavie2311

Live life to the fullest..

Waar is mijn reactie gebleven? Echt, moet niet gekker worden...Meten met 2 maatstaven hier...

[ Voor 19% gewijzigd door pdavie2311 op 09-02-2020 13:09 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 22:13
NoahAmber schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:32:
[...]

Ben wel benieuwd of dat streven om het binnen 2 weken over te schrijven wordt behaald.. ;)
Ik ga het meemaken.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

@pdavie2311 Haal nou ff adem voordat je wat post, je posts druipen van de frustratie / boosheid maar je helpt jezelf hier echt niet mee. Er is nu een apart topic voor deze kwestie opgezet. Zegje gedaan op dit forum (en richting LG neem ik aan) en afwachten maar zou ik zeggen. Of een concreet plan formuleren hoe de onbevredigende gang van zaken bij LG te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cap schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:48:
@pdavie2311 Haal nou ff adem voordat je wat post, je posts druipen van de frustratie / boosheid maar je helpt jezelf hier echt niet mee. Er is nu een apart topic voor deze kwestie opgezet. Zegje gedaan op dit forum (en richting LG neem ik aan) en afwachten maar zou ik zeggen. Of een concreet plan formuleren hoe de onbevredigende gang van zaken bij LG te veranderen.
Het gaat me niet meer om de cashback in deze! Er is hier een zekere betweter die op de persoon speelt! Ik zeg daar wat van en die reactie wordt vervolgens verwijderd! Terwijl zijn reactie nog mooi blijft staan! Meten met 2 maatstaven heet dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

En dat is dus precies waar het mij om gaat, je helpt jezelf hier dus niet mee. De mods hebben al aangegeven wat wel en niet de bedoeling is, en wat de gevolgen kunnen zijn bij het negeren van die waarschuwing. Daar kan je het natuurlijk niet mee eens zijn, maar als je zo doorgaat loop je risico op een ban, dat is mijn inschatting. Doe ermee wat je wilt.

Ben je het echt oneens, benader de mods via Lieve Adjes of via PB en uit daar je ongenoegen, maar blijf er niet over bezig in het topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Cap op 09-02-2020 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Cap schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:57:
En dat is dus precies waar het mij om gaat, je helpt jezelf hier dus niet mee. De mods hebben al aangegeven wat wel en niet de bedoeling is, en wat de gevolgen kunnen zijn bij het negeren van die waarschuwing. Daar kan je het natuurlijk niet mee eens zijn, maar als je zo doorgaat loop je risico op een ban, dat is mijn inschatting. Doe ermee wat je wilt.

Ben je het echt oneens, benader de mods via Lieve Adjes of via PB en uit daar je ongenoegen, maar blijf er niet over bezig in het topic.
Ik snap wat je zegt en hou er ook wel over op, maar zeg nu zelf. Beetje hypocriet om wel het 1 maar niet het ander te verwijderen! Maar goed! Het is goed zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 15:42

FeaR

In GoT we trust

pdavie2311 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:08:
Waar is mijn reactie gebleven? Echt, moet niet gekker worden...Meten met 2 maatstaven hier...
Jouw reactie was op de man en voegde niets toe aan de discussie. Vandaar dat de specifieke reactie verwijderd is. Toegegeven, het had ook een modbreak kunnen zijn. Dan bij deze: een discussie an sich is niet verkeerd maar stop met op de man spelen. Als je dat niet kan doe dan vooral jezelf een plezier en blijf weg uit de LG topics of scroll door als iets je niet zint.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

FeaR schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:23:
[...]

Jouw reactie was op de man en voegde niets toe aan de discussie. Vandaar dat de specifieke reactie verwijderd is. Toegegeven, het had ook een modbreak kunnen zijn. Dan bij deze: een discussie an sich is niet verkeerd maar stop met op de man spelen. Als je dat niet kan doe dan vooral jezelf een plezier en blijf weg uit de LG topics of scroll door als iets je niet zint.
Mijn reactie was juist op de man als reactie doordat er op mij “ op de man” werd gespeeld!
Dank voor de uitleg! Helder! Ik zet er nu een streep onder en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
pdavie2311 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:43:
[...]

Mijn reactie was juist op de man als reactie doordat er op mij “ op de man” werd gespeeld!
Dank voor de uitleg! Helder! Ik zet er nu een streep onder en klaar!
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je op mijn reactie doelt....
Mijn reactie was in ieder geval NIET op de man gespeeld, er zijn meer ongeduldigen. (Ik sta versteld van het weinige geduld dat sommigen hier tentoonspreiden....)
Maak je niet zo druk, dat is slecht voor je gezondheid. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vulcan750 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:07:
[...]

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je op mijn reactie doelt....
Mijn reactie was in ieder geval NIET op de man gespeeld, er zijn meer ongeduldigen. (Ik sta versteld van het weinige geduld dat sommigen hier tentoonspreiden....)
Maak je niet zo druk, dat is slecht voor je gezondheid. 8)
Nee hoor! Niet op jou! Laten we er nu maar over ophouden..back2business....;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06 15:05
Snake_Eye schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:41:
[...]

We hadden van lgpromotions vernomen dat het gemiddeld 8 weken zou duren.
Ik heb mijn tv van Black Friday, alle ingestuurd op 5 December 2019, op 4 Februari nieuws dat ze de cashback hebben goedkekeurd. Betaling te verwachten over 2 weken. We zullen het zien.

Wat betreft de stekker, deze past net in een ingeplakte 80x40mm goot. Maar de kabel had wel wat langer gemogen |:( . Het paste bij mij allemaal net. Heb wel een vogels beugel waar de TV 2,2 cm van de muur hangt. Toslink paste net en voor UTB heb ik een heel soepel kabeltje (toch maar 100Mbit). Totaal geen problemen.

Ben van de TV nog steeds heel tevreden, weet niet wat soap-effect is, moet het eens opzoeken. Of toch niet, mss ga ik dingen zien waar ik me nu niet aan stoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 15:39

Hedva

Blobfish

07-10-2019 TV besteld
13-10-2019 TV geregistreed (en alles opgestuurd met de post naar LG)
09-12-2019 Registratie goed gekeurd door LG (mededeling: streven betaling binnen 8 weken)

30-01-2020 Mail naar LG gestuurd waar het blijf
31-01-2020 Mail LG ontvangen dat cashback actie een groot succes is en dat ze vertraging hebben opgelopen. Geen verdere mededeling over verdere termijn.

Wat ik voornamelijk erg gek vind;
- Duurt bijna 2(!) maanden tot ik bevestiging krijg dat ze m'n spullen in goede orde hebben ontvangen en de registratie OK is. Waarna vanaf deze datum dus nog eens 8 weken in gaan.. Naja oke...
- Dat ze na die 8 weken niet zelf even een bericht sturen dat het wat langer gaat duren.

Sinds het bestellen van de TV (gekocht mede door cashback actie) en vandaag (nog steeds geen geld terug) zit 130 dagen...

Ik vind het grappig om te lezen dat sommige mensen 'verbaasd' zijn dat mensen weinig geduld hebben op hun cashback.
Ik vind dat dat wel mee valt na ruim 4 maanden na aanschaf van de TV.

Ik heb ook eerlijk gezegd niet het idee dat ik m'n geld binnen een half jaar terug krijg. Maar we zullen zien.

• Vulcan750
Hedva, je hebt helemaal gelijk. Na 4 maanden nog steeds geen cashback. Het zal heus wel komen, maar dit is te gek voor woorden. Met mijn reactie bedoelde ik meer dat het geen zin heeft (en zonde van je energie en humeur) om je hier telkens weer gruwelijk over op te winden. Goed om hier de stand van zaken te melden, maar zonde om je humeur voor die paar euro's te laten bederven, gezien mijn ervaringen met LG komt het uiteindelijk echt wel in orde. Dat de vertragingen vervelend zijn, daar sluit ik me bij aan. Hier moet LG een volgend keer toch echt iets aan gaan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vulcan750 op 13-02-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Hedva schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:25:

Sinds het bestellen van de TV (gekocht mede door cashback actie) en vandaag (nog steeds geen geld terug) zit 130 dagen...
Dit snap ik niet. Je hebt een TV gekocht omwille van een cashback actie?
Ik heb de LG C9 gekocht omdat ik er eentje nodig had, de vorige was immers stuk gegaan. De cashback had nog 500 euro mogen zijn, als ik iets niet nodig heb, dan koop ik niks.
Ik ben nog steeds tevreden met mijn LG TV en daar zal een trage cashback actie niks aan wijzigen.
Per toeval was er nu een cashback actie op een reeds zeer aantrekkelijk geprijsde TV, een jaar terug had je nooit een 65" OLED gehad voor 1800€...

Kan ook wel zonder de 200 euro, dus ik wacht geduldig af tot wanneer ik het krijg. Als ik het maar krijg.

Wachten op geld ben ik ook gewoon, ik heb vorig jaar in Mei mijn belastingaangifte binnen gedaan en dat wordt 31 Maart gestort. Dat is bijna een jaar voor een volledig digitaal proces waarvan door de overheid alle gegevens op voorhand bekend zijn, anders zouden ze het niet vooraf kunnen invullen voor mij |:( .

[ Voor 6% gewijzigd door Engineer Stewie op 14-02-2020 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 13:35
Engineer Stewie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 06:14:
[...]

Ik heb de LG C9 gekocht omdat ik er eentje nodig had, de vorige was immers stuk gegaan. De cashback had nog 500 euro mogen zijn, als ik iets niet nodig heb, dan koop ik niks.
Ik ben nog steeds tevreden met mijn LG TV en daar zal een trage cashback actie niks aan wijzigen.
Per toeval was er nu een cashback actie op een reeds zeer aantrekkelijk geprijsde TV, een jaar terug had je nooit een 65" OLED gehad voor 1800€...

Kan ook wel zonder de 200 euro, dus ik wacht geduldig af tot wanneer ik het krijg. Als ik het maar krijg.

Wachten op geld ben ik ook gewoon, ik heb vorig jaar in Mei mijn belastingaangifte binnen gedaan en dat wordt 31 Maart gestort. Dat is bijna een jaar voor een volledig digitaal proces waarvan door de overheid alle gegevens op voorhand bekend zijn, anders zouden ze het niet vooraf kunnen invullen voor mij |:( .
Niet iedereen koopt een nieuwe TV omdat de oude stuk is he....

Hij zegt toch gekocht vanwege de cashback, als ik door een cashback goedkoper een Sony Oled had kunnen kopen had ik dat gedaan. Die cashback is bepalend voor de eindprijs en weegt dus mee voor de keuze van TV

Zijn punt is, en die onderschrijf ik ook, is dat er valse beloftes gedaan worden en zo'n trage verwerking echt kansloos is. Ook het gebrek aan communicatie is schrijnend. En door die afwezigheid gaan mensen bellen en mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
wimpie007 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:37:
[...]

Niet iedereen koopt een nieuwe TV omdat de oude stuk is he....

Hij zegt toch gekocht vanwege de cashback, als ik door een cashback goedkoper een Sony Oled had kunnen kopen had ik dat gedaan. Die cashback is bepalend voor de eindprijs en weegt dus mee voor de keuze van TV

Zijn punt is, en die onderschrijf ik ook, is dat er valse beloftes gedaan worden en zo'n trage verwerking echt kansloos is. Ook het gebrek aan communicatie is schrijnend. En door die afwezigheid gaan mensen bellen en mailen
Mijn oude TV was ook nog niet stuk maar wel 10 jaar oud en toch aan vervanging toe.
Om die reden heb ik wel rekening gehouden met de cashback actie en Black Friday prijzen.
Ik wist ook dat de uitbetaling niet snel zou gaan.
Dat mag geen verrassing zijn want dat is al zo vaak hier genoemd.
Er zijn dus helemaal geen valse beloftes gedaan.
Het is hooguit dat het proces niet aan jouw verwachtingen voldoet.
Communicatie per email is niet uitgebreid maar dat hoeft ook niet want het is nutteloos iedere week iedereen een update te gaan sturen.
Dat vertraagt het proces nog meer.... :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

HoppyF schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:28:
[...]

Kan het dan niet sneller?
Ja, bij Scoupy wel.
Daar gaat het om bedragen van hooguit een paar euro.
Bij LG gaat het om honderden euro’s, dat zal ook de reden zijn dat men vanwege fraude serienummers en facturen nauwkeurig wil controleren.
Die controle heeft allang plaatsgevonden. Dat is het bericht dat de meesten begin december kregen, met de mededeling dat je cashback aanvraag is goedgekeurd.

LG gaat in deze actie meermaals de fout in.
Eerst geven ze aan dat ze je op de hoogte houden van het proces. Er zou een bevestiging komen als je aanvraag binnen was gekomen, niemand heeft daar vanuit LG zelf een bevestiging van gehad, tenzij de koper zelf contact opnam met LG.
Dan komt de mail begin december dat de aanvraag is goedgekeurd en dat het nu alleen nog wachten is op de betaling en dat ze trachten dit binnen 8 weken te doen.
Daarna lopen ze vertraging op, maar weer geen proactieve mail vanuit LG om de betroffen klanten hiervan op de hoogte te stellen. Klanten komen er pas achter als ze WEER zelf met LG gaan mailen. En de reactie die je krijgt is een standaard bla bla verhaal.

Als ik nu kijk wat de laatste klanten van de actie als reactie krijgen, namelijk betaling binnen 2 weken, dan krijg ik de indruk dat er helemaal geen vertraging is, maar dat men de hele cashback in 1x wil uitbetalen. En dat is, zoals meerderen hier terecht over klagen, minachting richting de klanten die nu al maanden wachten op het geld terug. Het gaat niet om het geld, het gaat hier om het principe. En het boeit verder niet of LG het nu zelf of via een 3de partij regelt, dat is LG's probleem.

Er is geen enkele geldige reden die LG kan verzinnen om zolang te wachten met uitbetalen nadat het goedkeuringsproces afgerond is. Ik denk dat iedereen die klaagt geen enkel probleem heeft gehad met het feit dat de acceptatie controle die fraudegevoelig kan zijn niet binnen 2-3 dagen is afgehandeld. Maar als je daar 8 weken voor nodig hebt, moet je daarna niet lekker achteroverleunen en de laatste stap, de uitbetaling, lekker op de lange baan schuiven.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
thunder8 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:07:
[...]

Die controle heeft allang plaatsgevonden. Dat is het bericht dat de meesten begin december kregen, met de mededeling dat je cashback aanvraag is goedgekeurd.

Eerst geven ze aan dat ze je op de hoogte houden van het proces. Er zou een bevestiging komen als je aanvraag binnen was gekomen, niemand heeft daar vanuit LG zelf een bevestiging van gehad, tenzij de koper zelf contact opnam met LG.
Dan komt de mail begin december dat de aanvraag is goedgekeurd en dat het nu alleen nog wachten is op de betaling en dat ze trachten dit binnen 8 weken te doen.
Daarna lopen ze vertraging op, maar weer geen proactieve mail vanuit LG om de betroffen klanten hiervan op de hoogte te stellen. Klanten komen er pas achter als ze WEER zelf met LG gaan mailen. En de reactie die je krijgt is een standaard bla bla verhaal.

Als ik nu kijk wat de laatste klanten van de actie als reactie krijgen, namelijk betaling binnen 2 weken, dan krijg ik de indruk dat er helemaal geen vertraging is, maar dat men de hele cashback in 1x wil uitbetalen. En dat is, zoals meerderen hier terecht over klagen, minachting richting de klanten die nu al maanden wachten op het geld terug. Het gaat niet om het geld, het gaat hier om het principe. En het boeit verder niet of LG het nu zelf of via een 3de partij regelt, dat is LG's probleem.

Er is geen enkele geldige reden die LG kan verzinnen om zolang te wachten met uitbetalen nadat het goedkeuringsproces afgerond is. Ik denk dat iedereen die klaagt geen enkel probleem heeft gehad met het feit dat de acceptatie controle die fraudegevoelig kan zijn niet binnen 2-3 dagen is afgehandeld. Maar als je daar 8 weken voor nodig hebt, moet je daarna niet lekker achteroverleunen en de laatste stap, de uitbetaling, lekker op de lange baan schuiven.
Helemaal eens! Kansloos dat mensen die aan het eind van de cashback straks tegelijk met mensen van maanden ervoor de uitbetaling krijgen. Die check is allang gedaan, alleen het uitbetalen is een struikelblok kennelijk

Dat idee heb ik dus ook dat ze alles hebben opgespaard en de uitbetaling in 1 keer willen doen, zeker na de laatste mail die ik zojuist heb ontvangen:

Bedankt voor uw bericht.

Door het grote succes van deze actie hebben we helaas enige vertraging opgelopen, waarvoor onze welgemeende excuses. Wij streven ernaar om het bedrag in de loop van de volgende week over te maken.

Wij danken u voor uw begrip en geduld.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Mirjam
LG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hedva

Hedva

Blobfish

Engineer Stewie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 06:14:
Nee. Gekocht mede door de cashback actie. Door de actie/korting viel de prijs een stuk lager uit waardoor dit vergeleken met andere TV's uit dezelfde prijsklasse een hele goede optie was.

Ik heb nu dus een LG OLED C9 gekocht, omdat vanwege de nieuwe kijkafstand (zeker 7 meter) onze oude Samsung 40" veel te klein was. Kon de ondertiteling simpel weg niet meer lezen (plus dat het al een erg oud model was).

Mensen die niet al het geld van de wereld hebben (ik dus), kijken niet alleen maar naar welke specs ze willen hebben; maar ook wat de prijs is.

Dus nee. TV niet gekocht door de cashback; maar de prijs speelt bij mij wel een hele grote rol.

En ja; dat geld komt van LG vast wel terug op m'n bankrekening. Daar maak ik me ook niet druk om.

Maar ik vind het best wel onacceptabel dat:
  • je met zo'n actie adverteert en vervolgens van moment tot aankoop ruim 4 maanden overheen moet gaan (en waarschijnlijk zelfs 5 of 6)
  • dat het 8 weken duurt voordat je bevestiging krijgt van je registratie, terwijl die post bij hun gewoon 1-3 dag(en) later binnen is
  • dat als je zulke vertraging op loopt dat het je niet lukt om binnen de gestreefde 8 weken te betalen (dat is zelfs na de 8 weken van registratiebevestiging), dat je de klant niet even netjes op de hoogte brengt hiervan

[...]
Er is geen enkele geldige reden die LG kan verzinnen om zolang te wachten met uitbetalen nadat het goedkeuringsproces afgerond is.
[...]
Ik kan wel een reden bedenken; afhankelijk hoe je je boekingen hebt lopen; wil je deze kostenpost in een bepaalde maand aftrekken om je cijfers gunstig te houden. Maar dat is alleen een fijne reden voor LG en niet voor de klant. Al had ik daar ook gewoon voor open gestaan als ze dat eerlijk zouden zeggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Hedva op 14-02-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
[...]

Het is bekend dat men betalingen in batches uitvoert.
Wel zo efficiënt.
Je denkt toch niet dat men bij iedere aanvraag, na goedkeuring, meteen gaat betalen en dat de volgende aanvraag pakt en dit herhaalt?
Zo werkt dat niet.

Er staat ook NERGENS in de voorwaarden dat LG binnen maximaal 8 weken gaat betalen.
Er staat “trachten”.
Dit is misschien niet wat je ervan verwacht, maar dan moet je je verwachtingen bijstellen of helemaal niet meedoen aan een cashback actie.

Ik wacht overigens ook al vele weken op uitbetaling van verlenging van een KPN abonnement via een cashback site. Dat schiet ook voor geen meter op. Waarom?
Ik wacht het af, gaat niet om een wereldbedrag. Dit soort zaken gaan helaas erg traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

HoppyF schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:37:
[...]

Het is bekend dat men betalingen in batches uitvoert.
Wel zo efficiënt.
Je denkt toch niet dat men bij iedere aanvraag, na goedkeuring, meteen gaat betalen en dat de volgende aanvraag pakt en dit herhaalt?
Zo werkt dat niet.

Er staat ook NERGENS in de voorwaarden dat LG binnen maximaal 8 weken gaat betalen.
Er staat “trachten”.
Dit is misschien niet wat je ervan verwacht, maar dan moet je je verwachtingen bijstellen of helemaal niet meedoen aan een cashback actie.

Ik wacht overigens ook al vele weken op uitbetaling van verlenging van een KPN abonnement via een cashback site. Dat schiet ook voor geen meter op. Waarom?
Ik wacht het af, gaat niet om een wereldbedrag. Dit soort zaken gaan helaas erg traag.
Waar staat dat ik stel dat ze elke cashback deelnemer apart overmaken? Niet dus. Leg me geen woorden in de mond die ik niet zeg. Ik stel dat mensen die op het laatst aan de cashback hebben meegedaan, nu een zelfde betaalmoment "aangeboden" krijgen, waardoor ik suggereer dat het mogelijk niet in badges gaat, maar in 1 batch.

Je blijft erop hameren dat ze trachten binnen 8 weken te betalen, terwijl het in veel gevallen nu al veel langer duurt. LG komt zelf niet met een mail voor mensen die al meer dan 12 weken wachten, waarom het niet intussen is gedaan. Precies wat ik in mijn post aanhaal dat LG in gebreke blijft in de communicatie. Reactief ipv pro-actief. En dat is iets dat jij ook niet kan ontkennen. En als ik jouw reacties zo lees over cashbacks van LG, is dit niet de eerste keer dat LG onrealistische termijnen voorspiegelt. Wie is er dan fout? Klanten die voor het eerst iets kopen van LG met cashback of LG zelf?

Het is mij een raadsel waarom je blijft stellen dat mensen hun verwachtingen moeten bijstellen of niet mee moeten doen met een cashback. Dat jij blijkbaar engelengeduld hebt of niet om een paar honderd euro verlegen zit, hoeft dat toch niet voor de hele wereld te gelden? En dan nog, vind ik dat de meeste "klagers" hier, waaronder ik incluis, best veel geduld hebben opgebracht. Niemand liep na 2 weken al te roepen, waar blijft me geld!? Niet meedoen aan de cashback, omdat we niet zolang wil wachten? Is dat je argument? Kom op zeg, dat is de omgekeerde wereld. Je zegt effectief dat als je geen geduld hebt om 4+ maanden op je geld te wachten, dat je maar 200€ meer moet betalen. Wat is dat nu voor onzin? En dat is al helemaal onzin als blijkt dat LG dit al vaker bij de hakken heeft gehad.

Het verhaal van de KPN is een compleet non-argument, we hebben het hier over LG, niet over KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Ik heb zowel vorig jaar als dit jaar een LG OLED gekocht. Vorig jaar was het niet anders, hoewel... dit jaar is het nog trager. :P Erg is het niet, we krijgen het geld wel, daar maak ik me geen enkele zorgen over, maar (onnodig) traag gaat het zeker, dat is een feit.

Uiteraard staat er trachten, streven in de teksten maar wel in een context:

Je registratie voor de cashback is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je cashback zo snel mogelijk te storten op het door jou opgegeven IBAN nummer. We streven ernaar dit binnen 8 weken te doen. In een enkel geval moet er een extra controle plaatsvinden, waardoor deze termijn overschreden kan worden.

Ze geven de indruk dat het binnen 8 weken geregeld is maar dat er in een enkel geval vertraging kan zijn wegens extra controles. Die reden is gewoon onzin want vrijwel iedereen van aankoopdatum november zit nog op zijn cash back te wachten. Dus alles ophangen aan het woordje "trachten" om LG vrij te pleiten is in mijn ogen net zo overdreven als je er ontzettend druk over maken. Uiteraard leidt minimale / geen communicatie van LG tot (overbodige) irritatie en vragen aan hun adres.

Dus handig, proactief en klantvriendelijk is het niet. Maar erg is het ook weer niet. Uiteindelijk: boeien, we krijgen het geld. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cap op 14-02-2020 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Cap schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:21:iedereen van aankoopdatum oktober november zit nog op zijn cash back te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Ik twijfelde nog, maar volgens mij is er een enkeling uit oktober geweest in het OLED topic die heeft gemeld zijn cash back te hebben ontvangen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 14-02-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Cap schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:21:
Ik heb zowel vorig jaar als dit jaar een LG OLED gekocht. Vorig jaar was het niet anders, hoewel... dit jaar is het nog trager. :P Erg is het niet, we krijgen het geld wel, daar maak ik me geen enkele zorgen over, maar (onnodig) traag gaat het zeker, dat is een feit.

Uiteraard staat er trachten, streven in de teksten maar wel in een context:

Je registratie voor de cashback is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je cashback zo snel mogelijk te storten op het door jou opgegeven IBAN nummer. We streven ernaar dit binnen 8 weken te doen. In een enkel geval moet er een extra controle plaatsvinden, waardoor deze termijn overschreden kan worden.

Ze geven de indruk dat het binnen 8 weken geregeld is maar dat er in een enkel geval vertraging kan zijn wegens extra controles. Die reden is gewoon onzin want vrijwel iedereen van aankoopdatum november zit nog op zijn cash back te wachten. Dus alles ophangen aan het woordje "trachten" om LG vrij te pleiten is in mijn ogen net zo overdreven als je er ontzettend druk over maken. Uiteraard leidt minimale / geen communicatie van LG tot (overbodige) irritatie en vragen aan hun adres.

Dus handig, proactief en klantvriendelijk is het niet. Maar erg is het ook weer niet. Uiteindelijk: boeien, we krijgen het geld. :)
Je kunt LG misschien verwijten dat ze de suggestie wekken binnen 8 weken alles rond te hebben.
Dat kun je afleiden uit “tracht binnen 8 weken...”.

Maar goed, welke tekst had er dan moeten staan volgens jou?
Helemaal geen termijn noemen?
Dan gaan mensen na een week al bellen en e-mailen waar hun geld blijft.
Eigenlijk is het dus nooit goed tenzij LG iedere week iedereen een update stuurt met de voortgang.
Eerlijk gezegd zit ik daar ook niet op te wachten.
Ik wil ook graag mijn cashback ontvangen maar weet dat ik dit zeker ga krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Cap schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:21:

daar maak ik me geen enkele zorgen over, maar (onnodig) traag gaat het zeker, dat is een feit.
Traag akkoord. Onnodig traag is niet aan te tonen. Want je weet de beweegredenen niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Daarom staat het tussen haakjes, het is suggestief. :)

@HoppyF Ik zeg dat erachter een context staat die mij onzinnig lijkt omdat het niet in een "enkel geval" gaat dat het langer duurt plus die bla bla over "extra controle". En dat zorgt m.i. onnodig voor verwarring. Verder beweer ik er niet zoveel over.

Maar om je vraag toch te beantwoorden, als je het echt wilt weten wat ik zou neerzetten: ik zou een termijn noemen die je in ieder geval kan halen. Voor mijn part "trachten binnen 2 maanden" en "uiterlijk binnen 4 maanden". Mag ook 6 maanden zijn hoor. :) Daarnaast: als je zegt dat je mensen via e-mail op de hoogte gaat houden van het proces en dit enkele weken kan duren, doe dit dan ook, want dat geeft natuurlijk ook aanleiding tot onnodig gemail en gebel, zoals nu blijkt. Dat zou ik dus doen.

Ik snap goed dat je niet op een overkill aan mails van LG zit te wachten, ik ook niet. Maar volgens mij zitten we (en LG) net zo min te wachten op allerlei discussie en gemail over de cash back, en die ontstaat gewoon als het (te) onduidelijk is of (te) lang duurt, dat blijkt. Maar goed, misschien vind je het wel leuk om erover te discussieren, kan natuurlijk. :)

Hoe dan ook: we kunnen de teksten van LG eindeloos blijven uitspellen, analyseren en dan een semantische discussie gaan houden, maar dat wordt een beetje kinderachtig denk ik. Zoals gezegd: erg handig, proactief en klantvriendelijk is het proces wat mij betreft niet, maar erg is het wat mij betreft ook weer niet. Ik heb ook helemaal niet geklaagd bij LG. We krijgen het geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Het blijft in en in triest! Nu zegt LG, we streven er naar om het geld eind deze week over te maken...Wederom niets concreets, maar “ streven “.....Je raadt het al: Geen geld vandaag! Wat een club! Triest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

In mijn mail van 3 feb stond "binnen 2 weken". We gaan zien of dat lukt, het wordt krap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-06 23:35
Zit ook al sinds oktober te wachten.
Maar het zal vast dit jaar of deze eeuw op de rekening staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1340630

Ik heb contact gehad met LG en die vind het zelf ook belachelijk hun zeggen dat ze geld moeten krijgen van de Koreanen en dit doen hun in delen vandaar dat het zo lang duurt. Ik heb een telefoonnummer van ze gekregen ‭(0438) 80 01 57‬ lekker blijven bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcrobbie
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-01 05:22
Oei nu moet het geld ook nog ontsmet worden, weer een weekje erbij.
Alle gekheid op een stokje....van black friday tot nu, nog niets ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Cap schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:06:
Daarom staat het tussen haakjes, het is suggestief. :)
Precies, het is suggestief. Is al genoeg fakenews in de wereld. Dus dat onnodig heeft geen enkele waarde en je weet dat men daar meteen weer op gaat happen...¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

NoahAmber schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:01:
[...]

Precies, het is suggestief. Is al genoeg fakenews in de wereld. Dus dat onnodig heeft geen enkele waarde en je weet dat men daar meteen weer op gaat happen...¯\_(ツ)_/¯
Heb je aandelen in LG? Serieus? Er mag niks negatiefs gezegd worden over LG? Dat je zelfs nu nog het lachwekkende traject van de cashback probeert goed te praten..Het is een aanfluiting! Niks concreets, allemaal "natte vinger" werk en iedere keer de woorden "streven" "trachten" gebruiken. Nou, dan ben je een multinational hoor! Erg zakelijk en adequaat! Ja, ik krijg heus mijn geld, maar de manier waarop is beneden alle peil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Onnodig.

[ Voor 96% gewijzigd door FeaR op 16-02-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:08
pdavie2311 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:50:
[...]

Heb je aandelen in LG? Serieus? Er mag niks negatiefs gezegd worden over LG? Dat je zelfs nu nog het lachwekkende traject van de cashback probeert goed te praten..Het is een aanfluiting! Niks concreets, allemaal "natte vinger" werk en iedere keer de woorden "streven" "trachten" gebruiken. Nou, dan ben je een multinational hoor! Erg zakelijk en adequaat! Ja, ik krijg heus mijn geld, maar de manier waarop is beneden alle peil...
Wat wil je nu precies? De afhandeling van de cashback is heel erg slecht,ben ik en velen met je eens. En nu?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Deze kan dan ook weg.

[ Voor 86% gewijzigd door FeaR op 16-02-2020 11:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Dan zelf ook niet happen.

[ Voor 89% gewijzigd door FeaR op 16-02-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bijna elke cashback staat bekend om trage terugbetaling.
Kijk maar eens een keer in het Shopping subforum, waar dit soort cashback topics meestal staan.

Dat er zo’n drama van wordt gemaakt over LG, maar de andere topics mensen wel normaal kunnen reageren is wel opvallend.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

*KNIP* Op de man.

Was jij niet klaar met dit topic? pdavie2311 in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"

[ Voor 83% gewijzigd door FeaR op 16-02-2020 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wat een zielig azijn topic is dit geworden zeg.

Beetje huilie doen omdat de cashback actie niet snel genoeg gaat roepen dat LG kut is maar ondertussen wel LG kopen. :F

Precies zoals @YakuzA zegt cashback acties duren lang en komt echt wel goed, duurde mij mij ook maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Blijkbaar is het niet mogelijk om een beetje normaal op elkaar te reageren als het om een paar centen gaat die we nog tegoed hebben van LG en lopen de gemoederen steeds hoog op. De een kan het niet hebben dat de cash back zo verloopt en loopt enorm te klagen. De ander kan het niet hebben dat die een loopt te klagen, of vindt het leuk om hem uit te lokken. Geen Tweakers.net niveau, wat mij betreft mag er een slotje op. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ja! Dom hè? Laat ik me toch weer uitlokken..Nu echt klaar mee! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawai0
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06 17:26
YakuzA schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:16:
Bijna elke cashback staat bekend om trage terugbetaling.
Kijk maar eens een keer in het Shopping subforum, waar dit soort cashback topics meestal staan.

Dat er zo’n drama van wordt gemaakt over LG, maar de andere topics mensen wel normaal kunnen reageren is wel opvallend.
Ik wacht nu ook al sinds begin oktober:

13/10/2019: documenten opgestuurd en geregistreerd
09/12/2019: (2 maand later) alles goed ontvangen
16/02/2020: vandaag, 4 maand later, nog niks gezien of gehoord, enkel mail op 09/12

Mijn ervaring met Samsung was stukken beter: dat verliep (voor TV, tablet ondermeer) toch veel en veel vlotter. Maar wellicht hebben anderen ook daar lange wachttijden gekend.

Ach, geduld is een goede deugd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-06 21:57
een week terug, en 2 weken terug hadden ze belofte gedaan dat de 15e februari de cashback gestort zou worden. Maar we hebben nog steeds niets binnen. Ze mailen niet meer terug, en ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Snake_Eye schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:25:
een week terug, en 2 weken terug hadden ze belofte gedaan dat de 15e februari de cashback gestort zou worden. Maar we hebben nog steeds niets binnen. Ze mailen niet meer terug, en ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar. :(
Ik had bewust nog niet gereageerd, omdat ik maandag een iets minder vriendelijke email had gestuurd en ik daar eerst de reactie van wilde afwachten. Maar inderdaad, weer een termijn niet nagekomen.

Veel beloven en weinig geven, doet een gek in vreugde leven.... 8)7

Je zou haast een poultje op kunnen zetten en gaan wedden wanneer ze wel een keer zin hebben het geld over te maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
thunder8 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:27:
[...]

Ik had bewust nog niet gereageerd, omdat ik maandag een iets minder vriendelijke email had gestuurd en ik daar eerst de reactie van wilde afwachten. Maar inderdaad, weer een termijn niet nagekomen.

Veel beloven en weinig geven, doet een gek in vreugde leven.... 8)7

Je zou haast een poultje op kunnen zetten en gaan wedden wanneer ze wel een keer zin hebben het geld over te maken. :+
Laatste wat ik heb gekregen was dat ze het in de loop van deze week gingen overmaken...
Het is al aardig in de loop van de week denk ik zo....

• Snake_Eye
wimpie007 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:27:
[...]

Laatste wat ik heb gekregen was dat ze het in de loop van deze week gingen overmaken...
Het is al aardig in de loop van de week denk ik zo....
Er wordt niet meer gereageerd van hun kant, nog steeds niet telefonisch bereikbaar, en je krijgt geen mail terug. Er zijn 2 mails: lgoled@consumercare.info en lg@consumercare.info

Zo heb ik LG zelf gebeld, en vroeg ze of ik niet de persoon kon bereiken die hun de opdracht geeft. Maar nee, hij zei dat ik naar lgoled@consumercare.info moest mailen met de klacht met bewijsmateriaal van de belofte het geld week 8 op mijn rekening te hebben staan. (Ik het gesprek opgenomen waar de LG TV promotie voor de cachback mij vertelde dat het de 15e wordt gestort en de week daarna op mijn bankrekening zou hebben staan) Maar ik denk dat het helemaal niets gaat uitmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Ik had wel even zin om te zeiken dus heb ook LG zelf gebeld. Die gaf aan dat ze erg veel telefoon en mail hierover krijgen maar dat het de verantwoordelijkheid is van hoofd marketing maar dat die nog geen uitzicht had op wanneer......

Kortom geen steek verder

kansloos bedrijf, volgende wordt een Sony

Life is Good Greed

[ Voor 4% gewijzigd door wimpie007 op 20-02-2020 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Oftewel LG interesseert het bijzonder weinig deze cashback, net als al die in het verleden, op een fatsoenlijke wijze af te handelen binnen een redelijke termijn. In hun communicatie sturen ze de consumenten het bos is, door nietszeggende beloften die semantisch doortrapt zijn. En als het ze te heet onder de voeten wordt, reageren ze gewoon helemaal niet meer. Schandalig...

• wimpie007
thunder8 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:44:
Oftewel LG interesseert het bijzonder weinig deze cashback, net als al die in het verleden, op een fatsoenlijke wijze af te handelen binnen een redelijke termijn. In hun communicatie sturen ze de consumenten het bos is, door nietszeggende beloften die semantisch doortrapt zijn. En als het ze te heet onder de voeten wordt, reageren ze gewoon helemaal niet meer. Schandalig...
Ze beseffen kennelijk niet of onvoldoende dat dit ten koste gaat van hun merk en dat telefoon en mailverkeer naar hun eigen customer service ook allemaal geld kost ook als hebben ze de cashback geoutsourced naar een derde partij

Kunnen een voorbeeld nemen aan Senseo, daar kreeg ik vandaag netjes een mail van dat de cashback wat vertraagd was

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Zojuist een mail gestuurd naar iemand hoog in de keten bij LG Nederland. Eens kijken of daar wat uitkomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1lko
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:53
Zojuist een mail van LG gehad ik begin me toch echt af te vragen wat er met LG aan de hand is dat het zolang moet duren voor de cashback uitbetaald gaat worden 8)7

Beste,

Je hebt deelgenomen aan onze LG OLED promotie waarbij je een cashback ontvangt.
Je registratienummer is

Helaas is de uitbetaling van de cashback vertraagd, waardoor je deze nog niet hebt ontvangen.
Graag bieden we onze welgemeende excuses aan voor deze vertraging en het ongemak.

Wij vragen je nog een beetje extra geduld; de verwachting is dat we je beloofde cashback in de eerste week van maart kunnen uitbetalen.

Nogmaals onze excuses voor deze vertraging.

We wensen je veel plezier met je LG OLED.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Ik krijg ook net die mail. Wat een baggersoftware wordt er gebruikt om mee te mailen zeg.

code:
1
2
User-Agent: site-MailerScript/1.0
X-Mailer: PHP v5.1.6

code:
1
2
3
4
Received: from www.deskxs.com ([185.46.30.213])
        by mx.google.com with ESMTPS id r25si1859991ejs.421.2020.02.21.07.01.21
        for <snip>
        (version=TLS1 [...]

Wut, PHP 5.1 met een SMTP client die nog niet eens TLSv1.2 snapt. Om te janken dit. Leven nog in het vorige decennium daar.

Ben nou wel bezorgd om de verwerking van mijn persoonsgegevens. Dit kan niet voldoen aan Europese wet en regelgeving.

Nog mooier, als ik een search doe op die User-Agent, komt ik welgeteld exact 1 google resultaat tegen. Een GoT post uit 2006. Is dat code van die persoon? :o @Anoniem: 37691

[ Voor 16% gewijzigd door gertvdijk op 21-02-2020 16:27 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
gertvdijk schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 16:20:
Ik krijg ook net die mail. Wat een baggersoftware wordt er gebruikt om mee te mailen zeg.

code:
1
2
User-Agent: site-MailerScript/1.0
X-Mailer: PHP v5.1.6

code:
1
2
3
4
Received: from www.deskxs.com ([185.46.30.213])
        by mx.google.com with ESMTPS id r25si1859991ejs.421.2020.02.21.07.01.21
        for <snip>
        (version=TLS1 [...]

Wut, PHP 5.1 met een SMTP client die nog niet eens TLSv1.2 snapt. Om te janken dit. Leven nog in het vorige decennium daar.

Ben nou wel bezorgd om de verwerking van mijn persoonsgegevens. Dit kan niet voldoen aan Europese wet en regelgeving.

Nog mooier, als ik een search doe op die User-Agent, komt ik welgeteld exact 1 google resultaat tegen. Een GoT post uit 2006. Is dat code van die persoon? :o @Anoniem: 37691
Wel apart www.deskxs.com, mijn senseo cashback is van desk services lijkt er wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
wimpie007 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 16:33:
[...]

Wel apart www.deskxs.com, mijn senseo cashback is van desk services lijkt er wel op
Lijkt mij vrij logisch hè?
Het is niet LG zelf die de cashback verwerkt maar een derde partij die voor veel bedrijven de cashbacks doet.

Voorbeeld?
Zie je de verschillen in de URL? :P

LG cashback: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/19-0407/

DeWalt cashback: https://promo.deskservices.nl/nl-be/19-0390

Senseo cashback: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/19-0389

Verder jammer van de vertraging wederom maar het geld komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

W1lko schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:54:
Zojuist een mail van LG gehad ik begin me toch echt af te vragen wat er met LG aan de hand is dat het zolang moet duren voor de cashback uitbetaald gaat worden 8)7

Helaas is de uitbetaling van de cashback vertraagd, waardoor je deze nog niet hebt ontvangen.
Graag bieden we onze welgemeende excuses aan voor deze vertraging en het ongemak.

Wij vragen je nog een beetje extra geduld; de verwachting is dat we je beloofde cashback in de eerste week van maart kunnen uitbetalen.

Je krijgt tenminste nog een mail... Maar weer een standaard mail, zonder enige uitleg waarom het weer langer duurt en weer een nietszeggende termijn. En die excuses hebben ook nul-waarde, want als ze het echt zouden menen, zou het allang geregeld zijn. Papier is geduldig zeg maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dbz1985

Beste,

Je registratienummer is

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
Die mail heb ik ook gehad.
Jammer dat ze niet vermelde bij eerste week van maart welk jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 12:44
3 december heb ik de C9 gekocht en 1 dag later alles opgestuurd. Tussendoor een paar keer de status opgevraagd en 3 februari heb ik eindelijk een mail gekregen dat het bedrag binnen 14 dagen wordt overgemaakt maar tot op heden nog niks ontvangen.

Vind het erg slecht dat dit zo ongelofelijk lang duurt, niet echt klantvriendelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

DM89 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 09:02:
3 december heb ik de C9 gekocht en 1 dag later alles opgestuurd. Tussendoor een paar keer de status opgevraagd en 3 februari heb ik eindelijk een mail gekregen dat het bedrag binnen 14 dagen wordt overgemaakt maar tot op heden nog niks ontvangen.

Vind het erg slecht dat dit zo ongelofelijk lang duurt, niet echt klantvriendelijkheid.
Sommigen, waaronder ik, hebben alles begin oktober opgestuurd. En wachten nog steeds op ons geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
thunder8 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 09:31:
[...]

Sommigen, waaronder ik, hebben alles begin oktober opgestuurd. En wachten nog steeds op ons geld. ;)
LG moet zich schamen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snake_Eye

Beste,

Je registratienummer is

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
Ik heb die mail niet gehad na enkele mails die ik had gestuurd. Wel van LG zelf deze mail gekregen.

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend om te horen dat u het geld van de cashback actie nog steeds niet heeft ontvangen.

Wij hebben een dossier voor u opgesteld en uw klacht intern voorgelegd. Wij hopen hier zo snel mogelijk antwoord op te krijgen. Wanneer wij hier meer over weten zullen wij nog contact met u opnemen om de uitkomst hiervan met u te bespreken.

Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet ons te contacteren. We helpen u graag.

Met vriendelijke groet,

KNIP
Customer Service Representative
LG Electronics Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 10:28
Hier ook nog niets gehad. Duurt lang inderdaad.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-02 10:40
Gisteren in de mail (reclame filter!):
Beste ,

Je hebt deelgenomen aan onze LG OLED promotie (19-****) waarbij je een cashback ontvangt.
Je registratienummer is 123456789.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux

[ Voor 2% gewijzigd door McKnight op 26-02-2020 15:20 . Reden: Toevoeging en opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DV_ZED
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:46
McKnight schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:18:
Gisteren in de mail (reclame filter!):

[...]
Hier dezelfde mail ontvangen... heb op 4 november geregistreerd en de volgende dag het spul opgestuurd. Ach ja, het zal vast allemaal wel goed komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
DV_ZED schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:52:
[...]

Hier dezelfde mail ontvangen... heb op 4 november geregistreerd en de volgende dag het spul opgestuurd. Ach ja, het zal vast allemaal wel goed komen ;)
Hier 4 oktober 2019 geregistreerd, en volgende dag alles opgestuurd. En de laatste mail die jullie hebben gekregen, niet gehad.

Het gene wat LG in mijn vorige mail melde

"Wij hebben een dossier voor u opgesteld en uw klacht intern voorgelegd. Wij hopen hier zo snel mogelijk antwoord op te krijgen. Wanneer wij hier meer over weten zullen wij nog contact met u opnemen om de uitkomst hiervan met u te bespreken.."

Ook niets meer van vernomen.

[ Voor 28% gewijzigd door Snake_Eye op 26-02-2020 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-06 14:29
Hmm blijkbaar ben ik niet de enige... nou dat wordt maar wachten met de rest van jullie :+

• Hedva

Hedva

Blobfish

Nou zojuist deze mail ontvangen:

Beste heer/mevrouw

Wij hebben een update rondom je deelname aan de LG TV promotie (met registratienummer *******).
Goed nieuws: de betaling van je cashback is vandaag uitgevoerd, het bedrag staat binnen enkele werkdagen op je rekening.

Onze excuses voor de vertraging, we danken je voor je geduld!

Met vriendelijke groet,
LG Electronics

Ben benieuwd. Morgen en anders volgende week dus op de rekening

[ Voor 8% gewijzigd door Hedva op 27-02-2020 13:51 ]

• Snake_Eye
Na nogmaals een mail gestuurd te hebben, kreeg ik vandaag een mail terug:

"Beste heer/mevrouw ***********,

Wij hebben een update rondom je deelname aan de LG TV promotie (met registratienummer *********).
Goed nieuws: de betaling van je cashback is vandaag uitgevoerd, het bedrag staat binnen enkele werkdagen op je rekening.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics
"

[ Voor 3% gewijzigd door Snake_Eye op 27-02-2020 13:49 ]

• copywrong1982
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 23:41
Zojuist deze gekregen:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben een update rondom je deelname aan de LG TV promotie (met registratienummer xxxxx).

Met vriendelijke groet,
LG Electronics

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43
Yep hier ook de mail.
In oktober de cashback aangevraagd.

• dbz1985
Hier ook zojuist die mail ontvangen....en zowah net uur later het geld ontvangen.

[ Voor 39% gewijzigd door dbz1985 op 27-02-2020 16:03 ]

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-06 14:29
Same here :+

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 10:52

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Geld zojuist ontvangen, na 5 maanden wachten :*)

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43
De centjes staan inmiddels op de rekening.
Case closed.

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-06 23:04
Same, prima. :)

• thunder8

thunder8

Hier ook zojuist de melding via de ING app gekregen dat het eindelijk gestort is.

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 11:25

jelbo

Hij doet het niet!

Ik kreeg zojuist 100 euro bijgeschreven. Gaat om de cashback actie voor de 55C9, welke ik op 2 december heb geregistreerd. Kort daarna heb ik per post het gevraagde opgestuurd.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zojuist een mailtje ontvangen van LG betaling heeft vandaag plaatsgevonden _/-\o_ _/-\o_

Wij hebben een update rondom je deelname aan de LG TV promotie (met registratienummer xxxxxxx).

Met vriendelijke groet,
LG Electronics

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
Krijg hier ook net bovenstaande mailtje binnen, geld is nog niet binnen maar dat zal wel goed komen.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:56
Ik had het geld eerder binnen dan het mailtje...

• DM89
Hier ook zelfde mail.

Edit: geld staat op de rekening.

[ Voor 87% gewijzigd door DM89 op 27-02-2020 16:01 ]

• hcrobbie
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-01 05:22
Me too

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:35
Is everybody happy?
Iets langer geduurd dan normaal maar toch, geld is binnen en dat gaat het om

• wimpie007
Iedereen blij haha idd.

• DV_ZED
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:46
Hier is de poen ook binnen! Ik denk dat ze dit topic in de gaten gehouden hebben 😁

• Snake_Eye
Geld hebben we hier ook binnen. Misschien hebben de mailtjes en doorverwijzingen naar dit topic toch geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Hier ook ontvangen, TV gekocht de woensdag voor black friday. Kunnen we weer wat op doen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Hier ook de cashback ontvangen.
TV met Black Friday gekocht.
Kortom, je kunt uit de berichten afleiden dat LG (eigenlijk de partij die de afhandeling uitvoert) in batches de uitbetalingen verwerkt.
Dit betekent dus soms lang wachten maar het geld komt echt wel.
Dit jaar nog geen cashback gezien wat pech is voor nieuwe kopers.
De kans op cashbacks nemen af als de nieuwe 2020 modellen er bijna zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

HoppyF schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:25:
Hier ook de cashback ontvangen.
TV met Black Friday gekocht.
Kortom, je kunt uit de berichten afleiden dat LG (eigenlijk de partij die de afhandeling uitvoert) in batches de uitbetalingen verwerkt.
Dit betekent dus soms lang wachten maar het geld komt echt wel.
Dit jaar nog geen cashback gezien wat pech is voor nieuwe kopers.
De kans op cashbacks nemen af als de nieuwe 2020 modellen er bijna zijn.
Waar kom je op die batches uit? Het lijkt nu op 1 grote massale betaling, waarbij sommige banken toch meer tijd nemen het geld bij te boeken dan anderen. Ik heb de TV een maand voor Black Friday gekocht en toch op dezelfde tijd de cashback ontvangen als de rest.
Dat het geld zou komen is prima, echter is dat hier nooit de discussie geweest. Het gaat om de enorm trage verwerking van de cashback. Als deze derde partij voor meerdere fabrikanten de cashback regelt en LG is de enige met een dergelijke leadtime, dan is het dus niet een issue met de 3de partij, maar met LG zelf. Dit in de vorm van een instructie lang te wachten met betalen of lang wachten met de betaling van LG naar de bewuste derde partij, voordat deze het geld kan doorsluizen naar de consument. Hoe dan ook, in beide gevallen laat men de consument onnodig lang wachten.
En na wat onderzoek naar eerdere cashbacks, lijkt dit een stelselmatige werkwijze van LG, die in mijn ogen schandalig is. En snap eerlijk gezegd ook niet waarom het zo lang moet duren, want het doet je merk meer slecht dan goed.

Een goed product in de markt zetten, daarnaast een cashback die snel wordt afgehandeld en je hebt een flink aantal nieuwe "fans", die je merk aanraden bij vrienden, familie en kennissen. Dergelijke mond-op-mond reclame is onbetaalbaar. Door de enorm trage cashback, ben ik zelf niet eens meer overtuigd de volgende keer weer voor LG te kiezen, laat staan dat ik anderen aanraad een LG te kopen. En dat alleen om wat langer het geld vast te houden. En nu moet je meer normale reclame maken en dus het geld dat je mogelijk hebt verdiend met langer het geld van de cashback, weer dubbel en dwars uitgeven aan reclame. Penny wise and pound foolish... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

thunder8 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:03:
[...]

Waar kom je op die batches uit? Het lijkt nu op 1 grote massale betaling, waarbij sommige banken toch meer tijd nemen het geld bij te boeken dan anderen. Ik heb de TV een maand voor Black Friday gekocht en toch op dezelfde tijd de cashback ontvangen als de rest.
Dat het geld zou komen is prima, echter is dat hier nooit de discussie geweest. Het gaat om de enorm trage verwerking van de cashback. Als deze derde partij voor meerdere fabrikanten de cashback regelt en LG is de enige met een dergelijke leadtime, dan is het dus niet een issue met de 3de partij, maar met LG zelf. Dit in de vorm van een instructie lang te wachten met betalen of lang wachten met de betaling van LG naar de bewuste derde partij, voordat deze het geld kan doorsluizen naar de consument. Hoe dan ook, in beide gevallen laat men de consument onnodig lang wachten.
En na wat onderzoek naar eerdere cashbacks, lijkt dit een stelselmatige werkwijze van LG, die in mijn ogen schandalig is. En snap eerlijk gezegd ook niet waarom het zo lang moet duren, want het doet je merk meer slecht dan goed.

Een goed product in de markt zetten, daarnaast een cashback die snel wordt afgehandeld en je hebt een flink aantal nieuwe "fans", die je merk aanraden bij vrienden, familie en kennissen. Dergelijke mond-op-mond reclame is onbetaalbaar. Door de enorm trage cashback, ben ik zelf niet eens meer overtuigd de volgende keer weer voor LG te kiezen, laat staan dat ik anderen aanraad een LG te kopen. En dat alleen om wat langer het geld vast te houden. En nu moet je meer normale reclame maken en dus het geld dat je mogelijk hebt verdiend met langer het geld van de cashback, weer dubbel en dwars uitgeven aan reclame. Penny wise and pound foolish... 8)7
Geen speld tussen te krijgen! Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
thunder8 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:03:
[...]

Voor mij is deze hele vertraging geen enkele belemmering om mensen niet te adviseren voor LG te kiezen. Ik zou er hooguit bijleggen dat als een potentiële koper aan een cashback actie meedoet dit wel lang kan duren.
Dat mogen ze zelf bepalen of dit een punt is of niet.
Uiteindelijk telt voor mij de kwaliteit van de TV en niet de cashback actie.

Derde partijen zijn niet altijd snel met verwerken of uitbetalen.
Dat zal hun verdienmodel ook wel zijn.
Ik zit ook al weken te verwachten op een cashback van een KPN mobiel abonnement.
Geen wereldbedrag iets van €15 maar toch...
De verwerking hiervan hoeft ook niet lang te duren want het abonnement is al lang ingegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-06 10:12
24 november cashback geregistreerd bij LG, uiteindelijk 27 februari ontvangen, dit even ter info voor mensen die deze nog niet ontvangen hebben 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 14:01
Bij mij is het ook afgelopen donderdag op mn rekening toegevoegd... hoewel ik niks geen mails heb ontvangen dat ze uberhaubt mijn aanvraag in behandeling hebben genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawai0
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06 17:26
ManfredZ0R schreef op zondag 1 maart 2020 @ 11:41:
Bij mij is het ook afgelopen donderdag op mn rekening toegevoegd... hoewel ik niks geen mails heb ontvangen dat ze uberhaubt mijn aanvraag in behandeling hebben genomen.
Check ook eens in spam. De "we hebben vertraging" mail zat van mij daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 14:01
dawai0 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 12:38:
[...]

Check ook eens in spam. De "we hebben vertraging" mail zat van mij daar...
Zelfs daarin niks te vinden XD maargoed ik heb het ontvangen dus bij mij is het wachten eindelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBdV1
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-02 11:41
In October gekocht en ook nu pas de cash back gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II This Game II
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-06 16:52
In dit bericht Lg cx 65 inch wordt gesproken over een 500€ cashback vanaf 14 april.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Mooie prijs gespot van een OLED TV? Post ze in OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Algemene vragen over LG OLED TV's kunnen in [LG OLED] Ervaringen & Discussie