webos 25
versie 33.22.15
voor C3 G3
download
versie 33.22.15
voor C3 G3
download
[ Voor 6% gewijzigd door edonkey-boy op 03-11-2025 00:51 ]
Mooi dat LG nu ook een lange ondersteuning biedt. Op mijn LG B4 65-inch met WebOS 25 merk ik vrij weinig het verschil, als ik denk aan WebOS 24. Het kan ook aan mij liggen en zullen ongetwijfeld verbeteringen en aanpassingen zijn gedaan naar WebOS 25edonkey-boy schreef op maandag 3 november 2025 @ 00:50:
webos 25
versie 33.22.15
voor C3 G3
download
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
wat ik direkt kon vernemen op de G3 was dat webos25 wat betere motionhandling heeft en ook de upscaling verbeterd is. net of er een nieuwere soc (cpu) in is gekomen. dolbyvision driver v 28.10Van der Berg schreef op maandag 3 november 2025 @ 01:25:
[...]
Mooi dat LG nu ook een lange ondersteuning biedt. Op mijn LG B4 65-inch met WebOS 25 merk ik vrij weinig het verschil, als ik denk aan WebOS 24. Het kan ook aan mij liggen en zullen ongetwijfeld verbeteringen en aanpassingen zijn gedaan naar WebOS 25
heb het nu enkele weken erop en werkt goed alleen had ik de voice aasistent uitstaan voor de upgrade en nu krijg ik bij het aanzetten vd tv een melding dat deze aanstaat/beschikbaar is maar staat gewoon uit..denk.dat lg wil dat ik eerst accepteer waarna ik het daarna weer uit kan schakelen. ook pas een melding dat ik dagelijks aantal uren na hdmi1 had gekeken 😀
Mooi om te lezen dat er toch vooruitgang is gemaakt. Ik krijg ook steeds dezelfde melding als ik mijn televisie aanzet van voice aasistentedonkey-boy schreef op maandag 3 november 2025 @ 17:33:
[...]
wat ik direkt kon vernemen op de G3 was dat webos25 wat betere motionhandling heeft en ook de upscaling verbeterd is. net of er een nieuwere soc (cpu) in is gekomen. dolbyvision driver v 28.10
heb het nu enkele weken erop en werkt goed alleen had ik de voice aasistent uitstaan voor de upgrade en nu krijg ik bij het aanzetten vd tv een melding dat deze aanstaat/beschikbaar is maar staat gewoon uit..denk.dat lg wil dat ik eerst accepteer waarna ik het daarna weer uit kan schakelen. ook pas een melding dat ik dagelijks aantal uren na hdmi1 had gekeken 😀
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.