Phusebox schreef op zondag 9 februari 2020 @ 09:53:
[...]
Voor deze specifieke foto geen idee. De blur komt uiteraard door de lange sluitertijd, het gaat hier om.de verticale strepen.
Maar eh 4k in Netflix is geen probleem. Fast.com geeft via de browser gemiddeld 240 Mbps.
De C7 had dit in veel mindere maten, die heb ik gekocht en heeft nooit vervangen te hoeven worden voor problemen. Van de C8 is dit nummer 5 geloof ik.
Mijn ouders hebben mijn C7 gekregen, daar is het tot op heden niet zichtbaar bij normale content. Beste vriend en mijn broer hebben een C8 gekocht. Ook die hebben het bij lange na niet in deze mate.
Ik ben dan ook al op zoek geweest naar wat een externe oorzaak zou kunnen zijn maar heb niets kunnen bedenken...
Troost je, ik heb ook de problemen, banding, tinting en andere rare zaken gekend.
LG en hun kwaliteitscontrole is gewoon om te huilen en vooral de prijzen die ze vragen zijn dan absurd.
Ook op software vlak zijn ze zeer amateuristisch, bugs releasen in firmware, wat eerst goed was om zeep helpen en dan zeer laat oplossen of zelfs niet.
B8 en macroblocking, nooit opgelost.
LG heeft me veel geld en tijd gekost en een zeer zure nasmaak gegeven bij LG en servilux, ik zal er geen meer van kopen van deze dieven. Steek me geld liever in kwaliteit dat ik weet wat ik koop ook acceptabel is. Zelfs een simpele Sony LED TV levert mij amper/geen problemen tov de LG's, go figure
De LG helpdesk is echt hopeloos.
[
Voor 21% gewijzigd door
Light21M op 09-02-2020 10:39
]