AUW HAM
Nu een Schumachertje?
Waiting on the world to change
HAM eruit, doordat VAN hem in de vangrail rijdt. Wat een spektakel!
Met dank aan Stoffel haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als Max P3 weet te rijden en een goede start heeft morgen en bij RAI uit de buurt weet te blijven dan kan hij zomaar P2 of zelfs wel P1 pakken.
En HAM is het haasje...
En HAM is het haasje...
"When you grow up your heart dies"
Zonde voor Stoffel.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Niet slim van Van. Hij zat in q3
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Op Monaco?pinda powerrr schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:40:
Nu een Schumachertje?

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Er RIC bestaat niet meer?sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:40:
Als Max P3 weet te rijden en een goede start heeft morgen en bij RAI uit de buurt weet te blijven dan kan hij zomaar P2 of zelfs wel P1 pakken.
En HAM is het haasje...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Stoffel, held.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vettel gaat dik uitlopen als die gewoon finisht morgen zeg.
Vandoorne wat doe je.
Vandoorne wat doe je.
Ah, Stoffel...
Jammer.

Jammer.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dat deed die Stoffel expres, een Schumachertje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zonde voor VAN... straks twee McLarens op de achterste startrij.,
Had ik nu maar niks gezegdHackus schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:34:
Vandoorne rijdt lekker rond dit weekend
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Edit: In de war met Stroll.
[ Voor 83% gewijzigd door Saturnus op 27-05-2017 14:42 ]
En omdat VAN in Q3 zou komen zo rijden met 9 ipv 10?
Magazijn bediende bij McLaren ook weer blij, nieuwe ophanging ipv nieuwe auto of motor
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
BUT naar Q3!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
HAM kan mooi op SS starten en dan snel switchen naar US en daar de race op uitrijden.
VES haalt RIC dan weer direct in zoals al elke race is geweest.
Nope, RIC start niet zo goed als VER... dat is wel gebleken de laatste gp's.
Hamilton met handje naar Vandoorne. Wtf.
Maar helaas wel gelijk alle plekken teruggezet tenzij hij pole weet te pakkenRivanov schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:41:
BUT naar Q3!
Wil je daarmee zeggen dat BUT nu een hired gun is en BOT risico loopt?sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:41:
Zonde voor VAN... straks twee McLarens Mercs op de achterste startrij.,

[ Voor 3% gewijzigd door max op 27-05-2017 14:42 ]
Als HAM die vorige ronde na de slide over de bobbel niet had afgebroken had hij nu in Q3 gezeten denk ik.... want hij had nog een groen tijd in sector 1..... niet slim volgens mij....
alhoewel die bak echt alle kanten op glijdt, dus wellicht had hij nog meer foutjes.
alhoewel die bak echt alle kanten op glijdt, dus wellicht had hij nog meer foutjes.
Was vanmiddag nog bij SKY, hoe Schumacher heel netjes een gele vlag situatie creeërde om zijn eigen P1 te verdedigen, kreeg hij wel straf voor overigens.
Verwijderd
Klinkt mooi, maar dit is Monaco dus inhalen gaat lastig worden.RocketKoen schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:41:
HAM kan mooi op SS starten en dan snel switchen naar US en daar de race op uitrijden.
Start Vandoorne nou 10de of achteraan?
Oja crap. Was ik even vergeten. 15 plaatsen penalty.Finntasy schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:42:
[...]
Maar helaas wel gelijk alle plekken teruggezet tenzij hij pole weet te pakken
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit. Wel spektakel morgen. Een frusti Hamilton is bijna altijd spektakel.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:42:
[...]
Klinkt mooi, maar dit is Monaco dus inhalen gaat lastig worden.
Janachtnet schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:41:
En omdat VAN in Q3 zou komen zo rijden met 9 ipv 10?
volgens mij 13e... hij heeft volgens mij 3 plaatsen gridstraf...TheBorg schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:42:
10e. Of uit de pits. Ligt eraan hoe erg zijn auto er aan toe is.TheBorg schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:42:
Excuus, dacht dat je hem anders bedoelde.pinda powerrr schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:42:
[...]
Was vanmiddag nog bij SKY, hoe Schumacher heel netjes een gele vlag situatie creeërde om zijn eigen P1 te verdedigen, kreeg hij wel straf voor overigens.
Of 122 omdat BUT ook een straf krijgt.P.O. Box schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:43:
[...]
volgens mij 13e... hij heeft volgens mij 3 plaatsen gridstraf...
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 27-05-2017 14:44 ]
Verwijderd
Idd leuk, en dan in het einde een mooie crash + safetycar waarvan Verstappen kan profiterenalwaysleft schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:43:
[...]
Dit. Wel spektakel morgen. Een frusti Hamilton is bijna altijd spektakel.
Echt, welke schlemiel bij Dacia heeft bedacht om Dacia reclame uit te zenden tijdens een programma voor autoraceliefhebbers.....

Deed ROS toch ook om HAM te fucken?pinda powerrr schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:42:
[...]
Zonde van Stoffel, iets te scherp
Maar als ze die auto maken kunnen ze van p10 starten volgens mij.
Maar P13 met straf. Jammer want er zat meer in!
Leuke Q dit keer
Maar P13 met straf. Jammer want er zat meer in!
Leuke Q dit keer
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Natuurlijk zuur voor HAM, maar stiekem ben ik wel een beetje blij.
En die beelden van VAN die zijn bolide in de vangrail gooit zijn onwijs mooi! Credits voor de cameramensen en regie!!
En die beelden van VAN die zijn bolide in de vangrail gooit zijn onwijs mooi! Credits voor de cameramensen en regie!!
Mag ook hoor...max schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:42:
[...]
Wil je daarmee zeggen dat BUT nu een hired gun is en BOT risico loopt?
![]()
Ik ben nog niet helemaal wakker gezien sommige van mijn reacties,
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 27-05-2017 14:46 ]
Weet niet meer welke race, maar kan me wel zoiets herinneren.
En zo heeft Vandoorne nog geen teamgenoot kunnen outqualifien.
Waarom heeft Van Doorne altijd een mes bij zich in de auto?
RIC moet best wat vinden deze keer om alsnog voor VER te starten...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verwijderd
Ric was vrij anoniem, dus die zal nu wel een geweldige ronde gaan rijden in Q3 zoals gewoonlijk. Als Verstappen deze Q wint dan is het 3-3 niet?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2017 14:46 ]
Monaco 2014.pinda powerrr schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:45:
[...]
Weet niet meer welke race, maar kan me wel zoiets herinneren.
Nico Rosberg beat Mercedes team-mate Lewis Hamilton to pole position at the Monaco Grand Prix in controversial circumstances.
http://www.bbc.com/sport/formula1/27555339
[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 27-05-2017 14:47 ]
Ja, maar ik sluit dat niet uit. RIC weet altijd iets extra's te vinden.hoevenpe schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:46:
RIC moet best wat vinden deze keer om alsnog voor VER te starten...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Renault he.max schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:44:
Echt, welke schlemiel bij Dacia heeft bedacht om Dacia reclame uit te zenden tijdens een programma voor autoraceliefhebbers.....![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt. Die houdt zich altijd in tot aan Q3.RoD schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:46:
[...]
Ja, maar ik sluit dat niet uit. RIC weet altijd iets extra's te vinden.
Staat nu idd 3-2 voor RICVerwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:46:
Ric was vrij anoniem, dus die zal nu wel een geweldige ronde gaan rijden in Q3 zoals gewoonlijk. Als Verstappen deze Q wint dan is het 3-3 niet?
Er is nu veel mogelijk voor RBR als team, HAM is bijna geen bedrijging meer, BOT is gewoon een mindere rijder imo tov de anderen, dus een podium zit er nu gewoon in.
Om de bocht beter aan te kunnen snijden. Of HAM neer te steken. Wat jij wil.lampekap06 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:45:
Waarom heeft Van Doorne altijd een mes bij zich in de auto?
Zie die woede bij HAM, flashback aan 2 jaar geleden, kwam die 2de, good ol HAM.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel triest dat handje van Hamilton richting Vandoorne.

Wobbly Red Bull...
Ja. Was minder.Bart-Willem schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:49:
Verklaarbare frustratie als je het mij vraagt.Bart-Willem schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:49:
Wat zou jij doen als je hierdoor je snelste rondje niet kan afmaken? Een handje uit de auto..nou nouBart-Willem schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:49:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
...zeker een paar seconden nadat het je overkomt. Menselijke reactie.Gekkenhuis schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:49:
[...]
Verklaarbare frustratie als je het mij vraagt.
Niet iemand de schuld geven, had 'ie maar eerder de zaken op orde moeten hebben.Stefie2010 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:49:
[...]
Wat zou jij doen als je hierdoor je snelste rondje niet kan afmaken? Een handje uit de auto..nou nou
Zie in het dagelijkse verkeer meer frustratie en handjes..Bart-Willem schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:49:
Wat gaan ze toch snel, vanaf de camera op de auto gezien. Doodeng.
[ Voor 5% gewijzigd door zetje01 op 27-05-2017 14:52 ]
Max problemen met de banden.
Verwijderd
Altijd en Max in Q3 in slaapmodus, weer die bandenbatsma schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:52:
En RIC is eindelijk wakker?
Het is gewoon een genadeloos circuit, 1 klein foutje en je wordt keihard afgestraft.Joster schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:52:
In de Q vind ik dit wel een gruwelijk spannend circuit zeg.
Wel apart dat hij daar dan alleen in Q3 last van heeft.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Sabotage van Pirelli?Hupske schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:54:
Wel apart dat hij daar dan alleen in Q3 last van heeft.
Gewoon een setje verkeerde banden misschien?
Keep me posted guys. Zit hier op het vliegveld van Valencia. Jullie zijn mijn life-line naar de echte wereld!
Basement Bios ---- Exo-S
Op dit moment RAI, RIC,VET, BOT, MAXMystikal schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:54:
Keep me posted guys. Zit hier op het vliegveld van Valencia. Jullie zijn mijn life-line naar de echte wereld!
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
MAX P1!!!!!Mystikal schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:54:
Pfffffffff, rustig aan hoor jongens, we hebben nog wel ff!

Er is nog maar 1 rondje mogelijk, dan een foutje en het is gebeurd..
Basement Bios ---- Exo-S
BOT op weg naar pole... Daggutnie... hoop ik tenminste.
Ik snap ook niet waarom ze zo lang wachten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1