Insert Coin to continue?loekf2 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:19:
[...]
Denk storing bij AMEX, creditcard van pa doet het niet.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
@sjaool, je had toch voor SAI moeten kiezen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Damn dat was een nice Q1... hopen dat de rest net zo goed is
Slordig van OCO, die had het moeten kunnen halen hoor.
SAI weer een heel stuk voor KVY.
SAI weer een heel stuk voor KVY.
Ik denk dat KVY zijn tijd is verprutst door het akkefietje met GRO.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Kan deze race gewoon drie keer per seizoen gereden worden? Dit is tenminste niet zo saai en voorspelbaar.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Benieuwd wat Mercedes in Q2 voor een tijden laat zien
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Bijna 16 man in 1 seconde 
Dat had ik na de afgelopen race in Spanje niet verwacht.
Dat voorspelt een lange trein morgen.
How do you save a random generator ?
Leuke gok van Mercedes, het zou zomaar ineens mogelijk kunnen zijn, dat de vijf coureurs na HAM een betere tijd konden neerzetten, dan was het gewoon in Q1 exit.
Waiting on the world to change
waarvan 1x in de regen (al dan niet met sprinklers..)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:21:
Kan deze race gewoon drie keer per seizoen gereden worden? Dit is tenminste niet zo saai en voorspelbaar.
Regie moet alleen het cameraatje naast de coureurs meer in beeld laten. Damn, die snelheid bij het uitkomen tunnel en die bocht in.Snowdog schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:21:
Damn dat was een nice Q1... hopen dat de rest net zo goed is
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Wel knap Haas heeft zonder banden gereden?
[ Voor 26% gewijzigd door Dijkstraat op 27-05-2017 14:23 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeker met sprinklers, maar alleen als Max dan ook finished.nachtnet schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:22:
[...]
waarvan 1x in de regen (al dan niet met sprinklers..)
Ik ben anders toch wel bang voor een saaie optocht tijdens de race.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:21:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dit wordt een slagveld in q2. Iedereen op een paar tienden die om een plekje in de q3 knokken.enchion schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:21:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verschillen zullen morgen wel groter zijn als ze afgetankt zijn.enchion schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:21:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
De race moet ik morgen nog maar zien, kijken of het geen file rijden wordt zo dicht zit het op elkaar.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:21:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Gewoon heel het seizoen om en om met Spa en Montreal. All you need.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:21:
"0.562 seconds covered the top 10 cars in Q1"
ik gok 1.11.8xxloekf2 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:20:
Wat zal de P1 worden, 1.12 blank ?
- DaniëlWW2
- Niet online
Minder saai dan Barcelona want de baan is tenminste uitdagend.Gekkenhuis schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:22:
[...]
Ik ben anders toch wel bang voor een saaie optocht tijdens de race.
Silverstone en Interlagos ook. Wat? Regenraces.enchion schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:23:
[...]
Gewoon heel het seizoen om en om met Spa en Montreal. All you need.
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-05-2017 14:24 ]
Monza, Suzuka niet vergeten hier hoor!enchion schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:23:
[...]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Veel inhalen zul je hier niet zien nee, maar toch, zelfs bij een optocht heeft Monaco altijd een bepaalde spanning die je op andere circuits niet ziet, omdat hier (bijna) ieder foutje gewoon fataal is.Gekkenhuis schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:22:
[...]
Waarom niet een keer met sneeuw? We weten dat Max dat ook kan...nachtnet schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:22:
waarvan 1x in de regen (al dan niet met sprinklers..)
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Poletijd: 1.12.1
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 27-05-2017 14:25 ]
Suzuka mag er van mij ook in blijven hoor. Monaco hoeft van mij echt niet meer dan 1x, leuke historische waarde.enchion schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:23:
Monza en Suzuka zijn schitterende banen maar leveren vaak lang niet zoveel chaos op.Daniel_Elessar schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:24:
[...]
Monza, Suzuka niet vergeten hier hoor!
En weer gaat Red Bull later dan de anderen de baan op.
En met dat ik dit type gaat Max naar buiten.
En met dat ik dit type gaat Max naar buiten.
[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 27-05-2017 14:26 ]
Ow vanochtend was 1.12.3 dan een hoge 1.11 als poletijd haha.
In plaats van een race gewoon alleen maar Q-sessies voor punten doen.Gekkenhuis schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:22:
[...]
We gaan de historie toch niet weglaten. Monaco staat ook niet bekend om de flitsende races. Ga dan terug naar de Nordslcheifeenchion schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:25:
[...]
Monza en Suzuka zijn schitterende banen maar leveren vaak lang niet zoveel chaos op.
Ja straks de 24 uur....Daniel_Elessar schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:26:
[...]
We gaan de historie toch niet weglaten. Monaco staat ook niet bekend om de flitsende races. Ga dan terug naar de Nordslcheife
HAM krijgt het even benauwd...
Wow HAM, dat scheelde niets, en dat handje ook!
Wow, HAM
Wat een save.
Als VER dit doet moet ik aan het zuurstof.

Als VER dit doet moet ik aan het zuurstof.
Absoluut! vorig jaar ook tot het einde spanend
Hier hopen dat Button en Vandoorne iets kunnen behalen
Wow Ham. Hij was zelf ook opgelucht dat het goed ging
Wat een save! maar vertrouwen zakt nu helemaal in gok ik..
Max P3.
Dit kan voor Mclaren zo maar eens de beste GP worden van het jaar
IIg kwa Q.
HAM moet erg echt voor knokken. Als dit zo blijft haalt hij Q3 niet eens...
Verstappen steeds goed erbij. Keurig achter de Ferrari's.
Lijkt me wel eens een leuke afwisseling
HAM lijkt serieuze issues te hebben. Ben benieuwd of hij nog een fatsoenlijke ronde eruit weet te persen. Hij heeft het nodig.
Hamilton no grip. Wordt nog vechten voor Q3.
Dat braketesten van Grosjean op Monaco in 2015 heeft ook niet veel geholpen zo te zien.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
P14 voor HAM is wel erg.. achter HAM & MASSA heeft nog niet eens een ronde neergezet..
Max P2!!!
Max zit in de juiste flow zo lijkt. Hou hem alsjeblieft heel!
VER blijft gewoon stampen
Nu maar hopen dat hij het in Q3 ook laat zien. Er liggen kansen vandaag, zo lijkt het.
Helaas niemand op de ss in q2
De haters bij FIA om HAM nog even een "random" weight check te laten doen hhaha
Vandoorne rijdt lekker rond dit weekend
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Snap het ook niet. Ze staan veilig.P.O. Box schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:33:
waarom blijft Red Bull doorrijden? minder rondjes op de bandjes kan geen kwaad lijkt me....
Maakt in Monaco niet zo heel veel uit. De banden hebben zeer weinig slijtage.P.O. Box schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:33:
waarom blijft Red Bull doorrijden? minder rondjes op de bandjes kan geen kwaad lijkt me....
Verwijderd
Goed punt, Ferrari maar 1 ronde op de banden..P.O. Box schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:33:
Zoals Massa, als selfproclaimed mentor van Stroll, al zei: "doing a lot of laps is important."P.O. Box schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:33:
Dacht ik net nog dat VER er lekker bij lag, rijdt RAI even een halve seconde harder

Boem Kimi, halve seconde
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
RAI en VET rijden ook weer...Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:35:
[...]
Goed punt, Ferrari maar 1 ronde op de banden..
blijkbaar is de kennis die ze nu vergaren veel meer waard dan de bandjes....
Ham zoekt en zoekt
Omdat het een aantal ronden kost voor je scherp genoeg overal langs rijdt. Eroverheen is nl direct boem, itt andere circuits. En aangezien de bandenslijtage laag is op Monaco, wegen de extra ronden voor een betere qualificatietijd kennelijk op tegen de extra slijtage.
Nog een keer een glijer van HAM en het is een keer boem, hij heeft al een paar keer geluk gehad.
Storing bij Ziggo... commentaar van Olav is weg.
Daar gleed ie al een beetje. Hij heeft echt serieuze issues met z'n grip. Ongelofelijk dat ze dat bij Merc niet voor elkaar krijgen.pinda powerrr schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:37:
Nog een keer een glijer van HAM en het is een keer boem, hij heeft al een paar keer geluk gehad.
Je ziet Ham driften, lekker
Mis het nietsjaool schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:38:
Dan hebben ze toch juist de storing opgelost?sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:38:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dat is niet erg. Beeld is belangrijker.sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 14:38:
Ah daar is ie weer
Maximaal haalbare voor Max lijkt P3. Goo Max!
Gatver, nu hoor je die Franse circuitomroeper doordat het commentaarlijntje eruit ligt. 
Oeiii dat is zuur voor HAM
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Da's kut voor HAM..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1