Als fervent kijker moet dat toch onderhand in je systeem zitten?Jasphur schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:48:
Owh snap. FP3. Vergeten.
Probs voor Vet

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja is ook. Maar ik lag zo lekker in mn bedje. Had de ipad al wel klaar liggen haha. Gelukkig staat de Q al wel dikgeblokt in de agenda.sww89 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:50:
[...]
Als fervent kijker moet dat toch onderhand in je systeem zitten?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
rb was wel tot t laatste moment zeg
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat dacht je van Bottas nu nog even naar buiten?spartacusNLD schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:52:
rb was wel tot t laatste moment zeg
Die had motorproblemen, lag nog helemaal uit elkaar half uur geleden (de autosww89 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:53:
[...]
Wat dacht je van Bottas nu nog even naar buiten?
Wel mooi dat hij nu nog even kan, geeft een beter beeld van waar MERC staat straks.
1:21:025 niet slecht voor VER. Wat ik zag is dat ie sneller was dan BOT in S1, en langzamer in S2. S3 heb ik gemist
Lekker rondje van VESR.
[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 13-05-2017 11:56 ]
Mooi om het verschil te kunnen zien tussen de oude en nieuwe Merc motoryorkick schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:54:
[...]
Die had motorproblemen, lag nog helemaal uit elkaar half uur geleden (de auto).
Wel mooi dat hij nu nog even kan, geeft een beter beeld van waar MERC staat straks.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Opvallend, Ferrari voor Mercedes nu.. en gat ferrari <-> RBR bijna een seconde..
Benieuwd naar de kwalificatie, ik denk dat RBR er 'gewoon' 6 tot 7 tienden achter staat.
Benieuwd naar de kwalificatie, ik denk dat RBR er 'gewoon' 6 tot 7 tienden achter staat.
Wel weer erg benieuwd wat Stroll en Palmer gaan laten zien in de Q straks. Gister zat Palmer er nog wel goed bij, maar het ziet er vandaag weer erg karig uit. Zelfde voor Stroll, en die moet toch echt wel een keer punten gaan pakken.
@d0s Ja dat wordt hier al zo vaak gezegd, beetje voorbarig vind ik. Niet dat ik daarmee oneens ben, maar niet elke coureur kan in 1 race presteren, helemaal niet sinds de 2017 regels. Meeste media gunt hem ook die tijd wel, maar de circuits in het europese seizoen kent hij beter, dus steeds minder ruimte voor excuses.
@d0s Ja dat wordt hier al zo vaak gezegd, beetje voorbarig vind ik. Niet dat ik daarmee oneens ben, maar niet elke coureur kan in 1 race presteren, helemaal niet sinds de 2017 regels. Meeste media gunt hem ook die tijd wel, maar de circuits in het europese seizoen kent hij beter, dus steeds minder ruimte voor excuses.
[ Voor 40% gewijzigd door yorkick op 13-05-2017 12:03 ]
Stroll is gewoon een aanfluiting. Het hele totaalbeeld, zenuwachtige rijden, radiocommunicatie, uitstraling laat gewoon zien dat hij helemaal niet geschikt is voor de Formule1.yorkick schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:00:
Wel weer erg benieuwd wat Stroll en Palmer gaan laten zien in de Q straks. Gister zat Palmer er nog wel goed bij, maar het ziet er vandaag weer erg karig uit. Zelfde voor Stroll, en die moet toch echt wel een keer punten gaan pakken.
Mooi die betere startnummers op de auto's
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
En vergeet VAN ook niet. Deze 3 zijn toch wel steeds een klap langzamer dan hun teamgenoot.yorkick schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:00:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Dat lijkt me nog een vrij positieve schatting (zeker ten opzichte van pole). Ik verwacht eigenlijk dat het gat wat groter zal zijn. Hoop dat VER zich een keer voor RIC kan kwalificeren.d0s schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:00:
Opvallend, Ferrari voor Mercedes nu.. en gat ferrari <-> RBR bijna een seconde..
Zei VER nog iets in de trant van 'wrong again' over de boardradio? Dat lees ik in de chat van F1Today, maar is mij niet opgevallen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En weer was Max sneller dan Ric. Moet je opletten, dadelijk is hij sneller in Q1, Q2, de eerste ronde van Q3 en dan komt Ric.
Dan passeert Max morgen Ric al in de eerste rondje en eindigt voor Ric.
Dan passeert Max morgen Ric al in de eerste rondje en eindigt voor Ric.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha zou wat zijn inderdaad. Ik begin ondertussen net zoveel te 'houden van' RIC als MAX btw. Toffe gozer.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:24:
En weer was Max sneller dan Ric. Moet je opletten, dadelijk is hij sneller in Q1, Q2, de eerste ronde van Q3 en dan komt Ric.
Dan passeert Max morgen Ric al in de eerste rond en eindigt voor Ric.
Dit is nu al zo vaak gebeurd dat ik het geen verrassing meer zou noemen.Jasphur schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:26:
[...]
Haha zou wat zijn inderdaad. Ik begin ondertussen net zoveel te 'houden van' RIC als MAX btw. Toffe gozer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand de uitslag?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Jup thx!
Weer kvy, str,van en Palmer ver achter hun teamgenoot. Rb best redelijk vlak achter merc. Benieuwd wat de quali mode van de Mercedes gaat doen.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik verwacht iets van 1:17, tijdens de wintertest had alleen al Ferrari een 1:18 laten zien. Ze hebben dus duidelijk allemaal nog niet veel laten zien in deze FP's.Snowhite0901 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:50:
[...]
Jup thx!
Weer kvy, str,van en Palmer ver achter hun teamgenoot. Rb best redelijk vlak achter merc. Benieuwd wat de quali mode van de Mercedes gaat doen.
[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 13-05-2017 13:00 ]
Op zachtere banden en een koudere baan, gaat hem echt niet worden vandaag helaasLopendeVogel schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:00:
[...]
Ik verwacht iets van 1:17, tijdens de wintertest had alleen al Ferrari een 1:18 laten zien.
We gaan het zien héyorkick schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:01:
[...]
Op zachtere banden en een koudere baan, gaat hem echt niet worden vandaag helaas.
Aangezien mijn bericht dat Max zijn Q3 nogal eens "verkloot" niet echt goed werd begrepen, heb ik een overzichtje gemaakt met de tijden tijdens een GP t/m de kwali. Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat Max veruit de snelste was t/m Q2, maar dat klopt blijkbaar niet helemaal.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:24:
Dan passeert Max morgen Ric al in de eerste rond en eindigt voor Ric.
Wel kun je zien dat Max steeds vaker de snelste is in de FP en het begin van de kwali, maar in Q3 lukt het dus niet helemaal:

Bewijs moet nog komen, eerste kwalificatie Spanje 2017 is pas over een uurtje
Heb je ooit 3 seconden spring gezien van FP3 naar de kwalificatie?LopendeVogel schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:00:
[...]
Ik verwacht iets van 1:17, tijdens de wintertest had alleen al Ferrari een 1:18 laten zien. Ze hebben dus duidelijk allemaal nog niet veel laten zien in deze FP's.
We gaan een mid/ lage 1.19 zien. Ik gok op 1.19.527 😉
3 sec is daar dan ook niet voor nodig..Requiem19 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:27:
[...]
Heb je ooit 3 seconden spring gezien van FP3 naar de kwalificatie?
We gaan een mid/ lage 1.19 zien. Ik gok op 1.19.527 😉
Wel om en nabij. En het gaat er ook gewoon om dat je een verkeerde conclusie trekt hier.
"tijdens de wintertest had alleen al Ferrari een 1:18 laten zien. Ze hebben dus duidelijk allemaal nog niet veel laten zien in deze FP's"
Totaal andere omstandigheden en banden.
Klopt, toen hadden ze (Ferrari) al een 1:18 laten zien, op een baan met veel lagere temperaturen (nadeel). En inderdaad, hebben nog niet veel laten zien..yorkick schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:33:
[...]
Wel om en nabij. En het gaat er ook gewoon om dat je een verkeerde conclusie trekt hier.
"tijdens de wintertest had alleen al Ferrari een 1:18 laten zien. Ze hebben dus duidelijk allemaal nog niet veel laten zien in deze FP's"
Totaal andere omstandigheden en banden.
Niet om en nabij, ze moeten nu 2.3sec sneller gaan om in de 1:17 terecht te komen, dat is iets anders dan de hierboven genoemde 3 seconde (een behoorlijk verschil).
3 seconde sneller zie ik ze ook niet gaan nee, maar dat is dan ook helemaal niet nodig om in de 1:17 terecht te komen.
We gaan het zo dadelijk zien, ik schakel alvast af van deze website richting het echte werk wat ieder moment gaat beginnen
Voor Kimi zou 2,3 nodig zijnLopendeVogel schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:36:
[...]
Klopt, toen hadden ze (Ferrari) al een 1:18 laten zien, op een baan met veel lagere temperaturen (nadeel). En inderdaad, hebben nog niet veel laten zien..
Niet om en nabij, ze moeten nu 2.3sec sneller gaan om in de 1:17 terecht te komen, dat is iets anders dan de hierboven genoemde 3 seconde (een behoorlijk verschil).
3 seconde sneller zie ik ze ook niet gaan nee, maar dat is dan ook helemaal niet nodig om in de 1:17 terecht te komen.
We gaan het zo dadelijk zien, ik schakel alvast af van deze website richting het echte werk wat ieder moment gaat beginnen
Voor Vettel 2,5
Voor Hamilton 2,6
Bottas al 2.9
En Max 3+ secondes
Dus idd niet 3 secondes, maar wel 2.6 voor Mercedes. Het zou bijzonder veel zijn... maar the oroof is in the pudding!
Red Bull Racing
SPY: 183 races, 46 poles, 28 fastest laps, 44 victories, four World Championships, still can’t pull a balaclava on without help…#RBspy🕵️♀️
SPY: 183 races, 46 poles, 28 fastest laps, 44 victories, four World Championships, still can’t pull a balaclava on without help…#RBspy🕵️♀️

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OyszMP81AoM]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IHVkfvc6eDw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IHVkfvc6eDw]
[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 13-05-2017 13:53 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo present voor de Q

DVR draait, timing loopt.
Veel plezier allen.

DVR draait, timing loopt.
Veel plezier allen.
We zitten er weer klaar voor

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Kom op Kimi, win ook eens een pole.
Wat? Max wordt maximaal 4de als Vettel niet kan rijden.
Wat? Max wordt maximaal 4de als Vettel niet kan rijden.
Kimi op pole zou idd wel weer mooi zijn, vorige keer zat hij er al dicht bij.
Red Bull kan alleen maar hopen dat Ferrari en Mercedes elkaar zo opjagen dat ze betrouwbaarheid inleveren; zoals we nu misschien al zien bij Vettel en Bottas. Moeten ze zelf ook wel even heel blijven....
Red Bull kan alleen maar hopen dat Ferrari en Mercedes elkaar zo opjagen dat ze betrouwbaarheid inleveren; zoals we nu misschien al zien bij Vettel en Bottas. Moeten ze zelf ook wel even heel blijven....
Vettel naar buiten
En moet de auto weer stilzetten....
En moet de auto weer stilzetten....
[ Voor 52% gewijzigd door TinusTegengas op 13-05-2017 14:03 ]
Ahh Vettel.
"Stop the car?"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Jeu
Haters everywhere but I don’t really care
"Are you sure?"
Blijft een eigenwijs dondertje.
Blijft een eigenwijs dondertje.
[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 13-05-2017 14:04 ]
KIMI op pole!
In progress: VW kever
Max voor P4 dus.
Ok dan, nu gaat het weer om de knikkers. 
Fijne Q all.
Fijne Q all.
Jammer voor Vertel, aan de andere kant heeft dat morgen wel spektakel als hij achteraan begint. Men zou eigenlijk elke race iemand uit de top 6 op de laatste rij moeten laten starten... 😋
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
VET gaat alweer lekker, reset lijkt geholpen te hebben...
Vettel kan naar binnen, voldoende voor Q1 lijkt me.
All fine with car bij VET.
Palmer foutje gemaakt ofzo? 8 tienden op hulk...
Palmer is gewoon traag...thijszor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:13:
Palmer is meestal zo'n seconde trager als hulkenber.thijszor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:13:
PAL = Palmer..thijszor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:13:
@thijszor Dat Palmer, Palmer is, en af en toe als een pannenkoek rijdt... Zeker niet gelijkwaardig aan HUL.
Kerel kan gewoon niet rijdenthijszor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:13:
Wie liggen eruit in Q1?
Hoe doet Max het tegenover Ric?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
KVY
Daar zal wel iets aan de hand zijn. De allerlaatste plek.

ERI, PAL, STR, VAN & KVY eruit.
Wat doet massa ook op 14? Kvyat laatste? zijn de track temps veel veranderd oid?
Wat doet massa ook op 14? Kvyat laatste? zijn de track temps veel veranderd oid?
hoevenpe schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:18:
Wie liggen eruit in Q1?

Yes! Leuk voor ALO
Ja renault en Williams wel heel erg traag zeg.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat is er met Kvyat en Massa gebeurd? Hulk was ook meh.
Dat middelveld zit behoorlijk dicht op elkaar zeg
Have mercy jongens, ik zit op een verjaardag via de Ziggo app de Q te volgen. Lastig, al die pratende mensen ertussen door!
Waiting on the world to change

Vandoorne moet wel een beetje beter gaan presteren. 0.5 seconde langzamer dan zijn ploegmaat.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Voor Kvyat niet te hopen dat de tijden richting 1.17 gaan i.v.m. 107%
Even een uurtje naar de wc?pinda powerrr schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:22:
Have mercy jongens, ik zit op een verjaardag via de Ziggo app de Q te volgen. Lastig, al die pratende mensen ertussen door!
Ja, dat is dus Alonso, en het is niet alsof Vandoorne nu beter kan worden, aangezien zijn auto nog erger is dan die van Alonso...Lasmibalsingh schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:22:
Vandoorne moet wel een beetje beter gaan presteren. 0.5 seconde langzamer dan zijn ploegmaat.
VAN heeft gewoon meer racetijd nodig. Nu is het al heel wat als de finish gehaald wordt. Pas als dat regelmatig gebeurd is het eerlijk vergelijken met ALO.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:22:
Tijden gaan per Q-sessie dacht ik. Anders dispensatie aanvragen ;-)TinusTegengas schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:23:
Voor Kvyat niet te hopen dat de tijden richting 1.18 gaan i.v.m. 107%
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Daar zijn ze ook wel makkelijk in als je kan aantonen dat er een probleem wasmjjveldt schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:23:
[...]
Tijden gaan per Q-sessie dacht ik. Anders dispensatie aanvragen ;-)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1