Ik heb een starterskit gehaald bij de IKEA (remote control + 2x E27 lampen + gateway)
Gateway aan het netwerk gehangen en de app gedownload.
De app kan de gateway vinden, dan moet ik een steering device (remote control bijv.) toevoegen.
Dan gaat het mis bij mij, ik doe precies wat er staat, maar het lampje gaat niet 4x knipperen op de gateway. Ik krijg dus niets met elkaar gekoppeld.
Heb IKEA gebeld en die wisten het ook niet, langs gegaan bij de vestiging en die wisten het ook niet.
Heb mijn starterskit nu omgeruild voor een compleet nieuwe, en zelfs dan werkt het niet.
Op meerdere Wi-Fi netwerken in mijn huis geprobeerd en zelfs met meerdere devices (2x iPhone, een iPad en zelfs een Android tablet) maar niets werkt.
Op internet staat ook geen soortgelijk probleem, en ik word er nu wel erg gestoord van.
Sta op het punt om deze troep wederom terug naar IKEA te brengen en mijn Hue set verder uitbreiden ipv IKEA troep.
Mijn laatste hoop zijn de tweakers hier, die misschien iets weten.
Ik kan vanaf mijn Macbook wel de gateway pingen, portscan geeft poort 80 open. Als ik erheen ga dan krijg ik een witte pagina (geen html ook)