‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou breek maar weer af dat circuit, saaaai #f1russia
Is dit een visualisatie van de hartslag van kijkers tijdens de race? Leuke toevoeging, hoop dat ze dat vaker gaan doen.
Haters everywhere but I don’t really care
Badumm tssssss
Waiting on the world to change
Niet alle Tilke circuits zijn ruk. En de opties waren ook wat beperkt in Sochi.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ja,
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Flatliners...LA-384 schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:43:
[...]
Is dit een visualisatie van de hartslag van kijkers tijdens de race? Leuke toevoeging, hoop dat ze dat vaker gaan doen.
"When you grow up your heart dies"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bedoel je niet Da?
Trump spreekt ook geen Russisch.Hupske schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:44:
Man, zo man leid een land en kan geen Engels
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
Idd vreemdHupske schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:44:

Kan of wil?Hupske schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:44:
Ja verbaasd mij ook, carriere bij KGB, maar engels hoo maar. Zoooo 1998 een tolk.Hupske schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:44:
[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 30-04-2017 15:45 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook fijn dat ie met 2 Finnen staat. Die verhoudingen liggen nog wel enigszins gevoelig..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hij kan wel Engels, maar weigert het te spreken, omdat hij dan zwakker overkomt.Hupske schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:44:
De gemiddelde fransman ook niet
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Vergal dit lekker niet...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En jij geen Nederlands.Hupske schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:44:
Verwijderd
Haha, lijkt mij ook, doet zich alleen dom voor.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:45:
Poetin kan perfect Engels en Duits. Verder is het een hufter eerste klasse en moet hij lekker oprotten...
Vergal dit lekker niet...
[ Voor 3% gewijzigd door RichardQG op 30-04-2017 15:47 ]
Wil je het op zo'n niveau wereldwijd redden zul je minstens Engels, Spaans, Duits of Chinees moeten spreken.
[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 30-04-2017 15:49 ]
Niet dom, machtsvertoon. Ik hoef mij niet te schikken naar jouw taal.Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:46:
[...]
Haha, lijkt mij ook, doet zich alleen dom voor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Je hebt een spannende inhaalrace van VET gemist... helaas werd die gesmoord door een onhandige blauwe vlag situatie met MAS.sig69 schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:46:
Oh het is al weer afgelopen, was even ingedut. Weinig gemist blijkbaar.
En Max heeft een breiwerkje gemaakt en de 3e aflevering van de wondere wereld met Chriet gekeken.sjaool schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:47:
[...]
Je hebt een spannende inhaalrace van VET gemist... helaas werd die gesmoord door een onhandige blauwe vlag situatie met MAS.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Nu je het zegt, ik heb de marathonuitzending van Wondere Wereld van gisteren gemist op NPO Best.koli-man schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:48:
[...]
En Max heeft een breiwerkje gemaakt en de 3e aflevering van de wondere wereld met Chriet gekeken.
Had ook nog tijd voor een rondje "spot the debris"koli-man schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:48:
[...]
En Max heeft een breiwerkje gemaakt en de 3e aflevering van de wondere wereld met Chriet gekeken.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Alsof dat enig verschil had gemaakt... Vettel was Bottas nooit voorbij gekomen ondanks dat dat wat tijd kostte...sjaool schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:47:
[...]
Je hebt een spannende inhaalrace van VET gemist... helaas werd die gesmoord door een onhandige blauwe vlag situatie met MAS.
Nice race though.. Ondanks het gebrek aan inhaalacties was het toch wel vrij spannend (imo)
Wil je mij dan wel verbeteren, want dan leer ik er nog wat van.
Het podium laat wel de emotie zien die de kijkers hadden vandaag. Geen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Euh Eddie, niet liegen hè.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 30-04-2017 15:52 ]

WTF hoe kan hij dit nou met droge ogen zeggen? What a fantastic race.....
Het gat was dus 1.4 sec per rondje achter op Bottas. Dat is niet best...
Ja, dat was zeg maar de grap. Hij doet net alsof we net de spannendste race van het jaar hebben we seizoen, terwijl het eigenlijk slaapverwekkend was.koli-man schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:52:
[...]
WTF hoe kan hij dit nou met droge ogen zeggen? What a fantastic race.....
Edit: waarschijnlijk was je gewoon sarcastisch

[ Voor 7% gewijzigd door RichardQG op 30-04-2017 15:56 ]

Maar de vraag is of VER aan het stampen is geweest. Hij reed in niemandsland. Dat hij de rest niet bij kon houden is duidelijk, maar ik denk niet dat hij tot aan het gaatje is gegaan.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:53:
[...]
Het gat was dus 1.4 sec per rondje achter op Bottas. Dat is niet best...
Dit is toch gewoon F1 en dit soort races horen erbij? Soms heb je gewoon van die races waarbij er wat betreft inhalen weinig te zien is, maar de strijd vooraan alsnog wel interessant is... Ik zal niet zeggen dat het de beste race ooit was, maar echt slecht was het ook weer niet?RichardQG schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:54:
[...]
Ja, dat was zeg maar de grap. Hij doet net alsof we net de spannendste race van het jaar hebben we seizoen, terwijl het eigenlijk slaapverwekkend was.
Ze noemen hem the IcemanLejavh schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
Is Kimi altijd zo zuur?
JaLejavh schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
Is Kimi altijd zo zuur?
Volgens mij krijgt iedereen dezelfde beelden toch? Wat maakte voor jou de race leuk?Hackus schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
Ik heb een leuke race gezien, komt misschien door RTL.de ipv Ziggo. Als Max niet in beeld is zal het wel saai zijn daar
Met die gedownrate motor zeker niet...RoD schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:55:
[...]
Maar de vraag is of VER aan het stampen is geweest. Hij reed in niemandsland. Dat hij de rest niet bij kon houden is duidelijk, maar ik denk niet dat hij tot aan het gaatje is gegaan.
Maar zelfs dan nog. RB is duidelijk sneller dan de middenmoot teams, maar ze komen er niet aan te pas voor het podium. Zelfs met de falende HAM.
Overigens was het wel leuk om het Duitse en Finse volkslied te horen met de grote leider van Rusland met zijn historische besef van een kleuter.
Nee hoor, Kimi is een charismatische persoonlijkheid vol humor.Lejavh schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
Is Kimi altijd zo zuur?
Je kan nog beter de helm van Kimi interviewen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik weet niet of je het zuur kan noemen, dat is Kimi nu eenmaal (iig in het Engels, ik weet niet of ie in het Fins uitbundiger is).Lejavh schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
Is Kimi altijd zo zuur?
Natuurlijk krijgt iedereen dezelfde beelden.Joster schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
[...]
Volgens mij krijgt iedereen dezelfde beelden toch? Wat maakte voor jou de race leuk?
Is maar één World Feed.
Hij lijkt nog vrij vrolijk vandaag.Lejavh schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
Is Kimi altijd zo zuur?
Bwo.......nee laat maarLejavh schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
Is Kimi altijd zo zuur?
Ja, dat gaat dus niet gebeuren....Jackson6 schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:58:
Max naar Ferrari, Sainz naar RB, Gasly naar STR en Kimi lekker weg.
Daarom, op een andere zender zie je dus geen leukere race omdat ze andere beelden hebben. Dan komt het puur door het commentaar.Rivanov schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:58:
[...]
Natuurlijk krijgt iedereen dezelfde beelden.
Is maar één World Feed.
not sure if seriousLejavh schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:56:
Is Kimi altijd zo zuur?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 30-04-2017 15:59 ]
Verwijderd
Ik vind het geen droom, Ferrari is nu sterk maar dat zegt niks over volgend jaar.
Gasly is niet F1 waardig, dus een STR team met Gasly en Kyvat is een drama.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2017 16:02 ]
Kan beter inderdaad, maar het is al stukken verbeterd dan die brakke shit die we ervoor hadden...
Mooie race trouwens! Wat een spanning toch nog aan 't einde
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
PSN: xMaurice93
Een nieuwe winnaar is het enige hoogtepunt.Maurice079 schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:03:
Kunnen mensen mij uitleggen waarom ze dit een mooie race vonden?
Well done Sochi.
Op naar de B spec; hopelijk gaat die wat beter.
Die Stroll mag zich ook wel schamen trouwens: teamgenoot die met 2 pitstops nog een flink eind voor hem eindigt.

Ik vind 'm leuk om te rijden in F1 2016 op de PS4 maar om het zo op tv te zien is echt saai. Vorige week was veel leuker en volgende week keer verwacht ik er ook meer van.Maurice079 schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:03:
Misschien voor de Verstappen fans is dit een mindere race maar de de laatste 10 rondes tussen Vettel en Bottas was zeker spannend.Maurice079 schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:03:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1HfDJ5yIWCs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MRAXeKADIZM]
[ Voor 50% gewijzigd door Rivanov op 30-04-2017 16:05 ]
Bears and Bulls
Voor iedere F1 fan lijkt me dit een waardeloze race. Als we dit soort races als leuk gaan bestempelen, is het wel treurig gesteld met de sport hoor. Maargoed, het blijft natuurlijk maar mijn mening. Ik hoop op wat meer spektakel in Spanje.Xepos schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:05:
[...]
Misschien voor de Verstappen fans is dit een mindere race maar de de laatste 10 rondes tussen Vettel en Bottas was zeker spannend.
Mwah ik vond het gevecht tussen VER en RIC veel spannender in China omdat dat veel aanvallender was. Dit was gewoon een gat managen, of heb ik wat gemist (door de regie)?Xepos schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:05:
[...]
Misschien voor de Verstappen fans is dit een mindere race maar de de laatste 10 rondes tussen Vettel en Bottas was zeker spannend.
Ook voor de neutrale kijkers hoor. Is er überhaupt door iemand ingehaald (en dan niet bij de start/met pit stops)?Xepos schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:05:
[...]
Ik had gewoon echt moeite om wakker te blijven.
Nope, als je de grafiek hier in de thread ziet, zie je dat er na ronde 5 geloof ik geen inhaalacties meer zijn geweest.toolkist schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:08:
[...]
Ook voor de neutrale kijkers hoor. Is er überhaupt door iemand ingehaald (en dan niet bij de start/met pit stops)?
Heb je de laaste 25 jaar ooit F1 gekeken? Dit is gewoon F1... Als je moeite had om wakker te blijven, dan is het misschien een idee om wat anders te gaan kijken...toolkist schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:08:
[...]
Ook voor de neutrale kijkers hoor. Is er überhaupt door iemand ingehaald (en dan niet bij de start/met pit stops)?
In 50 ronden geen enkele reguliere inhaalactie is toch vrij uniek hoor. Zoiets moet je gewoon niet willen als sport.Snowdog schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:09:
[...]
Heb je de laaste 25 jaar ooit F1 gekeken? Dit is gewoon F1... Als je moeite had om wakker te blijven, dan is het misschien een idee om wat anders te gaan kijken...
...
Ik heb het idee dat het "vroeger" niet zoveel beter was en ik vond deze race ook bepaald niet saai.... Ik weet niet of er daadwerkelijk 0 inhaalacties waren, maar als het in het achterveld (p15-20) gebeurd dan boeit het sowieso niemandMaurice079 schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:10:
[...]
In 50 ronden geen enkele reguliere inhaalactie is toch vrij uniek hoor. Zoiets moet je gewoon niet willen als sport.
Afgelopen 3 jaar waren er hier tussen de 29 en 38 inhaalacties, dan was dit wel heel pover hoor.Snowdog schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:09:
[...]
Heb je de laaste 25 jaar ooit F1 gekeken? Dit is gewoon F1... Als je moeite had om wakker te blijven, dan is het misschien een idee om wat anders te gaan kijken...
Yep, ik kijk niet pas sinds Max rijd als je dat soms bedoelt.Snowdog schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:09:
[...]
DRSJoster schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:13:
[...]
Afgelopen 3 jaar waren er hier tussen de 29 en 38 inhaalacties, dan was dit wel heel pover hoor.
Nouja, dit jaar is DRS duidelijk minder effectief... Dat is het punt... Maar waarom zou een race beter worden door enorm veel inhaalacties? In principe gebeurt dat vaak doordat een snellere auto een langzamere auto inhaalt, maar was daar vandaag sprake van? Ik heb het idee dat de snellere auto's wegreden van de langzamere auto's, dus waarom zou er ingehaald moeten worden?

Het kan natuurlijk er ook aan liggen voor wie je bent. Als je dan bent van Ferrari of Mercedes kan de beleving zeker anders zijn dan iemand die van Red Bull of Williams.toolkist schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:08:
[...]
Inhaalacties waren inderdaad afwezig op het begin na maar dat is niet het enige wat F1 spannend maakt.
Omdat dat voor een heel aantal kijkers (zeg maar 95% van het totaal aantal kijkers) een stuk spannender is, dan kijken naar wat tabelletjes waaruit blijkt dat iemand de ene ronde 2 tiende ingelopen is en de ronde erop weer 2 tiende verloren heeft.Snowdog schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:16:
[...]
Nouja, dit jaar is DRS duidelijk minder effectief... Dat is het punt... Maar waarom zou een race beter worden door enorm veel inhaalacties? In principe gebeurt dat vaak doordat een snellere auto een langzamere auto inhaalt, maar was daar vandaag sprake van? Ik heb het idee dat de snellere auto's wegreden van de langzamere auto's, dus waarom zou er ingehaald moeten worden?
Dat een deel van de kijkers dat juist wel fantastisch vindt is prima, maar ga nou niet laten geloven dat het dan een leuke race was.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1