Bahrain Circuit is snel met tekenen: "going insane on Lap 13"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kijk ik ook een keer naar links op mijn tablet...Smultie schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:45:
[...]
3 rondjes geleden ja. De tijden worden niet ge-update op dit moment.
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bedoel je het lampje dat de werkelijke snelheid op de baan meet? (zat tijdens fp2 ook onder de str.)Señor Sjon schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:47:
Lijkt wel een lampje voor de tea tray van de TR. Zal waarschijnlijk iets smeulend zijn.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat lampje bij de Torro Rosao is toch een sensor die de daadwerkelijke snelheid meet? Iets voor data-analyse etc.Señor Sjon schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:47:
Lijkt wel een lampje voor de tea tray van de TR. Zal waarschijnlijk iets smeulend zijn.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waiting on the world to change
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Weddings are basically funerals with cake.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
He BOTched it.PatrickC schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:49:
HAM's got a new bitch... BOT-bitch
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Bottas is dan ook niet van het kaliber Hamilton, Max, Vettel of Alonso.Gé Brander schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:49:
Alle respect voor BOT is weg. Moet ie niet doen.
Precies.Pannekoek81 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:50:
Ondanks teamorder. Gat is er al tussen ham en bot
Dat weet hij toch als hij daar tekent?Gé Brander schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:49:
Alle respect voor BOT is weg. Moet ie niet doen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De actie dat RAI MAS voorbij gaat aan het einde van het rechte stuk (met DRS)? Geen spectaculaire inhaalactie, de Ferrari was gewoon sneller.Spotmatic schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:50:
Ik wil nu wel eens de actie tussen MAS en RIC zien!
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 16-04-2017 17:51 ]
Mercedes heeft geen winnaar nodig. Ze moeten een consistente kampioenschapspunten pakker hebben. En dat kan hij wel.alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:50:
[...]
Bottas is dan ook niet van het kaliber Hamilton, Max, Vettel of Alonso.
Geen WK materiaal. Snap echt niet wat mensen in hem zien buiten Massa die hij wist te verslaan in de nadagen van zijn carriere.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
En dat wist ie toen ie instapte.pinda powerrr schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:49:
Zoals ik al zei....het nieuwe slaafje van HAM.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Met andere woorden HAM had hem er ook gewoon een keer naast kunnen zetten in plaats van om teamorders te vragen. Laat ze er maar om racen.Pannekoek81 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:50:
Ondanks teamorder. Gat is er al tussen ham en bot
U said what?Hackus schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:51:
Pakt RIC Massa nog ?
Are you a one or a zero
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 28% gewijzigd door Exocet op 16-04-2017 17:53 ]
Maar dat is anders want MaxStefie2010 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:52:
Uhm, Ferrari en RB geven ook teamorders... RIC die VER vorig jaar nog voorbij liet gaan toch?
Yes.Exocet schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:52:
RIC valt wel tegen in de races dit kaar
Jij snapt hoe het werkt.
Ah ja, zo werkt dat bij mensen die pas 2 seizoenen F1 volgen
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Online doet ie het wel https://www.formula1.com/en/f1-live.htmlVos schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:53:
Zonder live timing stuk saaier...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Eens. Maar goed vuile lucht etc. Maar eens zou mooier zijn. Maar goed ham moet ook nog ergens 5 sec goed makensjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:52:
[...]
Met andere woorden HAM had hem er ook gewoon een keer naast kunnen zetten in plaats van om teamorders te vragen. Laat ze er maar om racen.
HAM heeft al wel een gat van 4 sec, terwijl hij op een hardere compound staat. Merc wil op de top step.Lekker Ventje schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:52:
Fuk team dat Mercedes. Hamilton mag een ander wel ophouden maar als Bottas dat doet mag het niet. Inconsequent.
Anyway, de fijne sfeer is weer terug bij Mercedes. En als Bottas de volgende keer weer voor Hamilton in de qualificatie staat moet ie die plek bij start zeker meteen inleveren?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Valt wel mee, ook pech gehad. Als hij echt de race kan uitrijden zie ik hem nog wel op het podium komen. Ik ben nog niet overtuigd dat de softs van Hamilton het (goed) vol gaan houden). VET/RAI moeten sowieso nog stoppen toch?Exocet schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:52:
RIC valt wel tegen in de races dit jaar. Gelukkig wel voorbij massa
Want Stroll spreekt Nederlands?!Malfunctions schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:54:
Wat een tenenkrommend Engels van Jack bij dat interview met Stroll.
Hou het gewoon bij Nederlands aub..
You can nothing do about itMalfunctions schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:54:
Ze hadden gewoon moeten racen, grote zeiker die HAM.RoD schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:55:
Volkomen terechte teamcall. HAM rijdt zo een eind weg bij BOT. Dit hadden ze eerder moeten doen.
Dat gaat lastig worden want > Stroll spreekt geen Nederlands. En de meeste andere coureurs ook niet.Malfunctions schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:54:
Dit was een logische strategische zet. Zeker met die tijdsstraf. Die banden werkten gewoon niet.RoD schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:55:
Volkomen terechte teamcall. HAM rijdt zo een eind weg bij BOT. Dit hadden ze eerder moeten doen.
Ik zou het doen!
Hahaha dit ja, wat slecht
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
We hebben dit wel vaker gezien, ook vorig seizoen bij RB. BOT kon het tempo gewoon niet houden en zorgde ervoor dat beide Merc's de wedstrijd gingen verliezen. HAM komt gewoon dichterbij, dus zo hebben ze nog een kans.Robinvdh5 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:55:
[...]
Ze hadden gewoon moeten racen, grote zeiker die HAM.
En vorig jaar was een gelijke auto inhalen erg lastig ook voor Hamilton en dat is met de 2017 regels alleen maar lastiger gewordenRoD schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:56:
[...]
We hebben dit wel vaker gezien, ook vorig seizoen bij RB. BOT kon het tempo gewoon niet houden en zorgde ervoor dat beide Merc's de wedstrijd gingen verliezen. HAM komt gewoon dichterbij, dus zo hebben ze nog een kans.
Hij reed op softs van 18 laps oud. vettel rijdt ook niet van ham weg.alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:57:
Bottas valt wel weer door de mand vandaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 16-04-2017 17:59 ]
Daar komt de 'minder legale' bron ook aan z'n informatie natuurlijknachtnet schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:59:
F1 official App werkt ook weer.
Ham gaat nog een keer pitten lijkt het.Dennism schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:01:
Voordeel voor Ferrari is wel dat als Vettel terug kan rijden naar Hamilton hij hem niet eens hoeft in te halen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Daar ga ik ook van uit, na die 5 seconden kan hij misschien nog een plek terug pakken. Als ie tot het einde wacht gaat hij naar 6
Ik verwacht het ook, maar als hij hem uit gaat rijden is dat wel het voordeel van Ferrari.
Vettel heeft een snellere pace.Dennism schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:02:
Ben benieuwd of Rai / Vet ook een teamorder gaan doen.
Lijkt er niet opDennism schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:02:
Ben benieuwd of Rai / Vet ook een teamorder gaan doen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ben me gewoon aan het concentreren op de race.
Nee, HAM moet nog een keer stoppen, dat houden zijn banden niet. En dan is het VET, HAM, RAIsjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:03:
1. HAM
2. VET
3. RAI
4. RIC
En dat blijft volgens mij ook zo tot de finish.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Rai moet nog naar binnensjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:03:
1. HAM
2. VET
3. RAI
4. RIC
En dat blijft volgens mij ook zo tot de finish.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq