‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[Video: https://my.mixtape.moe/dmbjdf.mp4]JeroenTheStig schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:29:
Ik wil de herhaling van de crash van Max nog wel even zien. Op het eerste gezicht zag ik hem veel te laat starten met remmen, ik betwijfel dus of het echt een brake failure is ...
Auto kon gewoon niet deacceleren lijkt wel.
Een paar metertjes laten remmen mag niet zoveel uitmaken. Die bocht is breed genoeg om 5 auto's naast elkaar te hebben rond de apex (bij entry/exit past het dan weer niet). Dus dan zit je nog lang niet bij de grnidbak.
Uiteraard, houdt Ric op bij de pitentrynachtnet schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:30:
HAM is dan ook under invest..
"When you grow up your heart dies"
Het valt mij nog mee dat dat hier in het topic nog niet gemeld is..PjotrStroganov schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:29:
Ik ben benieuwd hoeveel collega' s morgen zeggen dat ze zonder Max in de race maar zijn afgehaakt.
Hij moet even afkoelen, en geef hem eens ongelijk. Klote manier om eruit te gaan...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vond het al geen goed idee om te pitten, heeft er waarschijnlijk niks mee te maken, maar nog
Williams en SAI eruit, mijn hele pool naar de kl*te
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zure wk punten verlies. Die kunnen op het eind van het jaar heel handig zijn geweest.cheiron schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:30:
Wat balen van Max. Ik had voor het weekend weinig verwacht voor RB, maar de Racepace was echt goed. Zuur dat hij er dan zo af vliegt, dit had nog heel leuk kunnen worden.
Och, ik vind het al heel fijn dat Red Bull erbij zit in racepace.
Wat Ricciardo nu aan het doen is me een raadsel.
3......
[ Voor 17% gewijzigd door Smultie op 16-04-2017 17:34 ]
Al was het bij max gelukkig een stuk minder erg.
Ah die gaat hem uitrijden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 16-04-2017 17:35 ]
PannenkoekPatrickC schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:34:
RIC pannekoek!!!
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Als hij zonder punten wil eindigen ja.alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:34:
Ricciardo gaat hem uitrijden op deze banden. Let maar op.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Snel gevondenHans1990 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:31:
[...]
[video]
Auto kon gewoon niet deacceleren lijkt wel.
Een paar metertjes laten remmen mag niet zoveel uitmaken. Die bocht is breed genoeg om 5 auto's naast elkaar te hebben rond de apex (bij entry/exit past het dan weer niet). Dus dan zit je nog lang niet bij de grnidbak.
Lijkt inderdaad op een brake failure linksvoor
2250 WP Zuid PVoutput
HAM rijdt iig ook soft..Hupske schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:34:
Soft band tegen ss?
Thanks for the heads up
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
RIC ingehaald, en stream gaat terug naar toen de actie van Kimi begon.
Titanium blokjes onder wagen... puur voor de show.MdO82 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:35:
Wat is dat gevonk eigenlijk bij de wagens ?
Slijtage van bodem van de auto tegen asfaltMdO82 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:35:
Are you a one or a zero
Titanium blokjes voor de vonken. Voor de showMdO82 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:35:
Titanium voor de mooi.MdO82 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:35:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Titanium onderplaat die voor spektakel moet zorgen.MdO82 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:35:
Boh. Buiten Max prachtige race.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dankjewel voor de correctie, nu snapt iedereen het tenminste!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nu heb ik niet meegekregen wat ze tijdens de SC hebben gedaan. Ws valt ERI nog wel terug naar WEH.
HAM en MAS rijden ook op die banden. Maar wat een verschil tussen die en RIC terwijl RIC met de SS geen problemen had om bij te blijven.alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:34:
Ricciardo gaat hem uitrijden op deze banden. Let maar op.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wordt in ieder geval wel ingehaald.alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:36:
Jongens, wat een race he.
Boh. Buiten Max prachtige race.
Ahasjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:36:
[...]
Titanium blokjes onder wagen... puur voor de show.
2250 WP Zuid PVoutput
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Weddings are basically funerals with cake.
Ja hoe?Hackus schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:37:
Hulk ineens stuk achter Perez
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Die zitten er altijd op, maar de camera registreert ze alleen met kunstlicht, als het een stuk donkerder is dan in de felle zon.Hans1990 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:36:
[...]
Titanium blokjes voor de vonken. Voor de show
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Je ziet ze bij dagraces ook gewoon, maar niet zo duidelijkChiron schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:38:
[...]
Die zitten er altijd op, maar de camera registreert ze alleen met kunstlicht, als het een stuk donkerder is dan in de felle zon.
Maar wel geruststellend dat zelfs zonder inhalen het een toffe race kan zijn haha. Ik vind DRS wel prima werken zo, bij RAI op MAS was het kantje boord, zo hoort het zijn.
En wat een geluk dat Merc nog 2 auto's in de top 3 heeft rijden.
Palmer weet het gaspedaal niet de vinden. The Hulk rijdt zijn hok naar P8.
hopelijk hebben ze en nieuwe stopwatchDijkstraat schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:39:
Hopelijk hebben ze bij Mercedes time penalty's wel geoefend
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij moet niks.Gekkenhuis schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:39:
Die MOET dus nog een keer naar binnen, MAS naar 3?
Hoeft niet he, krijg je gewoon 5sec erbij op het einde.Gekkenhuis schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:39:
Die MOET dus nog een keer naar binnen, MAS naar 3?
Mee eens.gambieter schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:40:
Zo'n 5 sec penalty vind ik maar niets, is te makkelijk terug te winnen. Gewoon stop'n'go met dat soort geniepige acties.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Echt he...Exocet schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:41:
Nu al teamorders? Boe... 😀
Logisch, weinig urgentie om dat nu tijdens de race nog te doen.Robinvdh5 schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:41:
Stroll wordt na de race uitgezocht
alles kan off-topic
Dan heb ik niet goed opgelet met F1 101.Joster schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:40:
[...]
Hoeft niet he, krijg je gewoon 5sec erbij op het einde.
Hamilton is absolute nummer 1 rijder binnen het team. Dat lijkt me na vandaag.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 16-04-2017 17:43 ]
Misschien heeft hij juist geen zin om naar achteren te lopen omdat hij dan naar de pers moetalwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:42:
Top van Max. Niet naar achteren lopen maar gelijk weten hoe of wat het probleem was. Grote man.
Volgens mij moet hij eerst het gat dichtrijden voor een multi4477...alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:43:
[...]
Waiting on the world to change
3 rondjes geleden ja. De tijden worden niet ge-update op dit moment.sjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:45:
VET snelste ronde 1:34:503.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Als je het mij vraagt is het na deze teamorder eerder de huilende nummer 2..alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:43:
[...]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1