Gok het ook.Grrrrrene schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:04:
[...]
Nee, HAM moet nog een keer stoppen, dat houden zijn banden niet. En dan is het VET, HAM, RAI
Ik denk dat hij em uitrijdt.Grrrrrene schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:04:
[...]
Nee, HAM moet nog een keer stoppen, dat houden zijn banden niet. En dan is het VET, HAM, RAI
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
En vergeet niet de 5 sec straf die HAM nog heeft
[ Voor 5% gewijzigd door Stefie2010 op 16-04-2017 18:05 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Vettel heeft als voordeel dat hij alleen maar dichtbij hoeft te komen (<5 sec), zonder HAM in te halen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
WTF RIC? Dat is niet echt verdedigen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RIC is zijn mojo kwijt zonder Max?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
RIC moet effe op les bij Max wat betreft verdedigen!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
VET loopt echt te stampen. Weer snelste ronde.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ongelofelijk. Leek wel alsof hij van het gas ging inderdaad.Rivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:05:
Hij laat hem gewoon voorbij laten zeg...
Weddings are basically funerals with cake.
Voor de race zei Lauda op RTL dat een 1 stop absoluut onmogelijk was.
Wat een heerlijk Engels van Raikonen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
RAI lijkt me een hele gezellige vrolijke kerel...
Sjonge RIC doe je allemaal??
RAI nog steeds problemen
RAI nog steeds problemen
Ric had Bottas nooit kunnen tegenhouden, dus vond het niet zo vreemd dat hij weinig moeite deed.
Enorm verschil in racepace.
Enorm verschil in racepace.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 16-04-2017 18:07 ]
Vettel rijdt zo 4sec weg, dat is echt geen schuld van Kimi. zijn auto lijkt gewoon minder
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
HAM is echt buggered. 
Uitrijden lijkt niet realistisch, hij loopt niet uit op Vettel en heeft nog 5 seconde staan. Zo mist hij het podium.
Uitrijden lijkt niet realistisch, hij loopt niet uit op Vettel en heeft nog 5 seconde staan. Zo mist hij het podium.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eh hoeveel ronden verschil in banden? Verse banden zorgen er ook voor dat je later kan remmen, verdedigen had hier echt niet veel zin hoor.Rivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:05:
Hey wat is er met bwoahh gebeurt. Zit hem echt niet lekker
Inderdaad, gaat harder dan ik dacht. En vettel hoeft natuurlijk alleen maar op z'n staart te gaan zitten totaan de finish.ANdrode schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:05:
[...]
HAM verloor 1.4s op VET in de laatste ronde.
Uitrijden lijkt mij niet opportuun
Denk dat Ric banden aan het sparen is, BOT had ie niet kunnen houden, maar Rai afhouden is mogelijk nog wel mogelijk met de 20 sec die hij nu heeft.
Ziet er wel zo uit ja.
Ik hou tegenwoordig mijn bakkes online als ik een race kijk. Betere race op die manier.
Hamilton kan deze toch pakken hoor. Die banden van Vettel hebben dadelijk ook hun beste leven gehad.
Ferrari heeft moeite met meer dan 1 goede strategie neerzetten blijkbaar, erg jammer.Danster schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:07:
Wat schreeuwde Kimi net over de boordradio? Ik kan het niet echt volgen i.v.m. lawaaiende kinderen hier
in het seizoen heb ik nog geen BWoah gehoord van RAI. Wel tijdens de tests..Danster schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:07:
Alonso
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Banden van VET zijn 20 ronden nieuwer, die van HAM zullen er eerder aangaan.alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:08:
Hamilton kan deze toch pakken hoor. Die banden van Vettel hebben dadelijk ook hun beste leven gehad.
Ah ja... vandaar dat je nu niet reageertUltraSub schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:07:
[...]
Ziet er wel zo uit ja.
Ik hou tegenwoordig mijn bakkes online als ik een race kijk. Betere race op die manier.

Zoooo jammer dat Alonso niet in die Mercedes van Bottas zit.... maar dat mocht natuurlijk niet van Lewis!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alonso is een eindbaas.
We consider strategy b.
Alonso: Do whatever you want man.
We consider strategy b.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vettel gaat hij niet voor blijven, maar als hij pit valt hij terug naar 4 vanwege de penalty.Odessa schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:08:
Beter om HAM naar binnen te halen denk ik zo....
Wat riep ie nou weer allemaal?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Held.v8power67 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:09:
Alonso is een eindbaas.
We consider strategy b.
Ik zie Alonso misschien wel naar Renault gaan, Palmer dumpen voor Alonso.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ricciardo naar binnen. Oei. Jezus.
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 16-04-2017 18:10 ]
Slechte stop van RIC.. Het gaat niet best vandaag
Weddings are basically funerals with cake.
Misschien ham straks ook nog. Zou leuk zijn voor Ferrarialwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:10:
Op ss, gaat hij Rai nog aanvallen?alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:10:
Ocon valt me tegen zeg. Perez gewoon beter in racepace.
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 16-04-2017 18:11 ]
Vandaag? Al 3 races is het "3 keer niks".Robinvdh5 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:10:
Slechte stop van RIC.. Het gaat niet best vandaag
HAM pit.. +5s
[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 16-04-2017 18:12 ]
Nvm
[ Voor 100% gewijzigd door Arjantje72 op 16-04-2017 18:12 ]
Hij mag geen Raymond Vermeulen noemen?Dennism schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:10:
Mooie namedropping van de manager van Verstappen door Plooij
HAM was net al bevestigd op Sky Sports F1.
Toiletbezoek met smartphone op Sky Sports F1.
Toiletbezoek met smartphone op Sky Sports F1.
[ Voor 44% gewijzigd door sjaool op 16-04-2017 18:12 ]
"When you grow up your heart dies"
Dag Hamilton.
Perez doet het goed ja, +11 sinds de startalwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:11:
Ocon valt me tegen zeg. Perez gewoon beter in racepace.

Vet
Bot
Ham
Dus
Bot
Ham
Dus
Livetiming zegt S
Zou Mercedes nog een teamorder gaan uitdelen?
Meestal als je dit al zo vroeg concludeert crasht er nog wel watalwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:13:
Dan moet dit de uitslag zijn.
Van mij mag ie, maar het voegt totaal niets toe. Ik vind dat net zo iets als al die semi BNers die altijd op de radio bij Vara shows op 3FM even moeten roepen wanneer ze weer bij "Matthijs" geweest zijn.
botas mag hem staks op de finish parkeren...PatrickC schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:13:
Met 9 seconden tussen beiden... nah... ik denk het niet.PatrickC schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:13:
Kan je nu echt niet meer maken, maar met Mercedes weet je het nooit.PatrickC schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:13:
Vettel stevig aan de WK-leiding als het zo blijft.
Waarom?PatrickC schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:13:
Hou toch op zeg, jij vestigt er nu meer aandacht op dan Jack Plooij dat doet ondanks dat hij op nationale tv te horen is en jij niet.Dennism schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:14:
[...]
Van mij mag ie, maar het voegt totaal niets toe. Ik vind dat net zo iets als al die semi BNers die altijd op de radio bij Vara shows op 3FM even moeten roepen wanneer ze weer bij "Matthijs" geweest zijn.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Waarom niet? Dan kan Bot mooi zorgen dat er een kussen van 5+ seconden achter Ham zitalwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:15:
[...]
Kan je nu echt niet meer maken, maar met Mercedes weet je het nooit.
Vettel stevig aan de WK-leiding als het zo blijft.
Stand in het WK... strijd met VET... en HAM is duidelijk 1e coureur.
Die 5 seconden heeft Ham al uitgezeten.soulcrusher schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:16:
[...]
Waarom niet? Dan kan Bot mooi zorgen dat er een kussen van 5+ seconden achter Ham zit
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik denk dat de jongens van mercedes nog wel wat te analyseren heeft na deze race. Gebeurt zelden dat ze het middels strategie weggeven..
Ik vrees dat RIC het op het einde wel eens lastig kan krijgen met Massa, die SS houden het nooit tot het eind vol denk ik
Na 3 races? Zou erg zwak zijn.PatrickC schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:16:
[...]
Stand in het WK... strijd met VET... en HAM is duidelijk 1e coureur.
En er dan gewoon voorbij mag...Smultie schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:16:
Denkt dat HAM dat gaatje naar BOT nog wel dichtrijdt.
2 punten op zijn licentie dus, dat had ik niet meegekregen.
Hamilton rijdt het snel dicht met Bottas
Hamilton nog maar 5 seconden achter Bottas. Wtf.
Lijkt er wel op. Maar moet er ook voorbij. Daar had hij net ook een order voor nodig.Smultie schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:16:
Denkt dat HAM dat gaatje naar BOT nog wel dichtrijdt.
Vet kan rustig aan gaan doen
Excusez moi
Als Bottas nu nog wordt ingehaald komop zeg Bottas. Dat zou lachwekkend zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door alwaysleft op 16-04-2017 18:19 ]
Massa heeft toch best een solide race, waar ze vorig jaar vaak in het 2de deel van de race volledig off the pace waren.
4alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:18:
Inderdaad, netjes maar waarom dan die boordradio over waarom die banden. Net alsof ze niet goed zijn...alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:18:

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wint 2 seconden in de ronde, wat is bottas aan het doen?alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:18:
Nou, Bottas zal not amused zijn met zichzelf na de race.
Bottas zakt hier echt volledig door het ijs...
Maar als HAM nu weer een teamorder krijgt dan zakt Mercedes ook helemaal door het ijs...
Maar als HAM nu weer een teamorder krijgt dan zakt Mercedes ook helemaal door het ijs...
Just cruisin'Exocet schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:19:
[...]
Wint 2 seconden in de ronde, wat is bottas aan het doen?
Je vraagt het je af ja.Exocet schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:19:
[...]
Er voor aan het zorgen dat het geen teamorder lijkt?Exocet schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:19:
[...]
RIC ook niet.alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:19:
Nou, Bottas zal not amused zijn met zichzelf na de race.
Ik vind de penalty points opvallender.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1