"When you grow up your heart dies"
Ik ben er! Wat een start van het seizoen
Ik reken mezelf nog niet rijk maar Mercedes vandaag fair en square verslagen. Het werd een keer tijd, wat voelt dit goed zeg

Zeg maar eens dat het niet zo is... Hij staat nu op 1 en een goed begin is het halve werk (spreekwoordelijk).alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:40:
Olav: Vettel maakt kans op de wereldtitel.
Uhm ok.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
JaDijkstraat schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:43:
zijn dat nou confetti kanonnen boven het podium?
iig wel kanonnen.Dijkstraat schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:43:
zijn dat nou confetti kanonnen boven het podium?
Het is een Nederlandstalige commentator en dan schieten Nederlanders altijd wat eerder in de zeikmodus. Buitenlandse commentators maken namelijk nooit fouten, ongeacht de sport.Adlermann schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:37:
[...]
Echt kom op he, het is was een verspreking. Niet meer niet minder gewoon menselijk.
Zelfs op het hier heilige sky makennze weleens een verspreking.
Saaie race, hopelijk wordt dat de rest van het seizoen beter. Leuk dat er nu eens een ander team wint maar het is wel weer een optocht zo.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 26-03-2017 08:45 ]
Voor Williams heeft ie ook een aantal gehad.Malfunctions schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:44:
Is dit nu het eerste podium ooit voor Bottas?
Nee zijn 10e of 11e geloof ik.Malfunctions schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:44:
10de.Malfunctions schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:44:
Not bad for a number two team?Rivanov schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:44:
Webber mag dadelijk VET interviewen. Altijd gezellig.
- DaniëlWW2
- Niet online
Multi 21.Rivanov schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:44:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Moet toch raar zijn. Webber die Vettel een middlefinger geeft paar jaar geleden. HeldRivanov schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:44:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Toch 0.5 sec per ronde, vind het nog best flink.BM schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:40:
Achterstand van Max in de race viel me alleszins mee.
Maar ik heb goede hoop als Renault het voor elkaar krijgt met de 2017 MGU-K, 1 gasfles en dat RBR het zelf voor elkaar krijgt met de afstelling.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
- DaniëlWW2
- Niet online
Iedereen is Ferrari rood of RBR blauw. Wat denk je zelf?Lekker Ventje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:46:
Hamilton is niet populair daar?
Toch frappant dat jij binnen één positieve zin toch weer negatief kunt eindigen.Phusebox schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:45:
Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een overwinning voor Vettel. Maar ja dat blijft ook maar even leuk natuurlijk. 😉
+ geen zomertijd overgang..alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:46:
Volgende race is om 8 uur in de morgen. Beter.
De prijs van succes. Buiten Engeland geniet hij niet veel populatiteit bij F1 fans.Lekker Ventje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:46:
Hamilton is niet populair daar?
Tis sowieso te veel uiteraard, maar in Q leek het 1+ seconde te worden. Ben d'r niet blij mee, maar het valt me ook niet tegenTheBrut3 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:46:
[...]
Toch 0.5 sec per ronde, vind het nog best flink.
Maar ik heb goede hoop als Renault het voor elkaar krijgt met de 2017 MGU-K, 1 gasfles en dat RBR het zelf voor elkaar krijgt met de afstelling.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Haha, ik zei het toch? Vreselijk praatje altijd van Lewis, de rest is gewoon blij, hij moet weer zijn marketingpraatje houden.
Waiting on the world to change
Eén saaie race maakt nog geen saai seizoen hè.Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:47:
Gaap. Gaat saai seizoen worden zo..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
- DaniëlWW2
- Niet online
En geen gedoe met de verschuiving door zomertijd.alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:46:
Maar er zijn er wel een paar door het ijs gezakt.

Overigens voor het eerst sinds 2007 dat Ferrari hier wint.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
2 teams die echt het gevecht met mekaar aan kunnen aan de top 2 teams. 2013 laatste seizoen. Wordt mooi seizoenVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:47:
Tis geen voetbal zeg, pff. Doe even normaal.
meer aerodynamicaDaniëlWW2 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:48:
Vettel heeft zich trouwens ook geschoren, dat zal het verklaren.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Stratencircuits zijn meestal iets saaier. Evengoed liet de regie een hoop niet zien of of pas eindelijk als het eigenlijk al te laat was/replay. Zo saai vond ik hem niet eigenlijk, heb me prima vermaaktVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:47:

Verwijderd
Wel met dit soort verschillen.. en bijna geen inhaalacties meer.sjaool schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:48:
[...]
Eén saaie race maakt nog geen saai seizoen hè.
- DaniëlWW2
- Niet online
Minder gewicht.
Eerder getrimd, zie gewoon een 'baardje'DaniëlWW2 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:48:
Vettel heeft zich trouwens ook geschoren, dat zal het verklaren.
Flickr PSN ID= cheironnl
*Zucht* .. omdat FOM al het hele weekend technische problemen heeft.cheiron schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:49:
Ik heb het misschien helemaal gemist, maar waarom worden er amper nog tijden en de stand onderaan het scherm getoond. Zonder een tweede scherm ben je behoorlijk blind
Jep ik vrees er ook voor. Max zei het ook al, inhalen is gewoon nog moeilijker geworden.Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:49:
[...]
Wel met dit soort verschillen.. en bijna geen inhaalacties meer.
Kan me daar ook heel erg aan ergeren want zelfs bij het voetbal vind ik dat niet passen.-Sander- schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:48:
Dat boe geroep, wat voris jaar is begonnen vindt ik echt niet passen hoor.
Tis geen voetbal zeg, pff. Doe even normaal.
Vettel factor speelt ook mee hoor. Vettel zijn feedback heeft misschien ook geleid tot dit jaarPhusebox schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:49:
Nu is dan het turning point voor Alonso. Had hij geen spijt (zogenaamd) omdat Ferrari toch niet won kan hij nu niks meer ontkennen.
Waarom niet? Sport is emotie. Boe roepen is gewoon een vorm om je ongenoegen te uiten. Bij voetbal gebeurt dat doorgaan door het stadion, de stad of andere bezoekers te verbouwen.Daniel_Elessar schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:51:
[...]
Kan me daar ook heel erg aan ergeren want zelfs bij het voetbal vind ik dat niet passen.

Ferrari won ook in het eerste jaar van Alonso bij McLaren.Phusebox schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:49:
Nu is dan het turning point voor Alonso. Had hij geen spijt (zogenaamd) omdat Ferrari toch niet won kan hij nu niks meer ontkennen.
Dat denk ik ook. Vettel schijnt heel goede feedback te kunne geven en duidelijk naar de engineers. Dan maak je stappen.alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:51:
[...]
Vettel factor speelt ook mee hoor. Vettel zijn feedback heeft misschien ook geleid tot dit jaar
Geloof ik helemaal niks van. Zelfs het hele Schumacher verhaal is bullshit. Je moet gewoon de juiste mensen hebben en een beetje geluk. Of wil je zeggen dat Vettel zelf aan de tekentafel heeft gezeten.alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:51:
[...]
Vettel factor speelt ook mee hoor. Vettel zijn feedback heeft misschien ook geleid tot dit jaar
Dat feedback geven is leuk en aardig maar met het beperkte testen is je auto 98% klaar voordat hij er überhaupt in heeft gezeten. Kun je wel gaan simuleren maar dat komt toch niet in de buurt van de realiteit.
[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 26-03-2017 08:55 ]
Zo begon het vorig seizoen ook: Vettel veel sneller dan RAI.alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:53:
Raikkonen is echt bezig aan zijn laatste jaar als hij zo blijft presteren. Vettel heeft hem aan gort gereden vandaag.
Gedurende het seizoen kwam RAI stukken dichterbij. Verwacht dat dit jaar ook wel weer.
Hij heeft gisteren nog even flink wat tips aan de engineers gegeven na grondig onderzoek aan de wagen van RBR en Mercedes.Daniel_Elessar schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:53:
[...]
Dat denk ik ook. Vettel schijnt heel goede feedback te kunne geven en duidelijk naar de engineers. Dan maak je stappen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
En juist dat vind ik niet kunnen. Natuurlijk mag je juichen, WOW'en etc. Maar boe roepen of oerwoud geluiden maken etc dat kan niet. Dingen stuk maken al helemaal niet! EN dat is iets van ' de laatste jaren'.Phusebox schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:52:
[...]
Waarom niet? Sport is emotie. Boe roepen is gewoon een vorm om je ongenoegen te uiten. Bij voetbal gebeurt dat doorgaan door het stadion, de stad of andere bezoekers te verbouwen.
Bruikbare (technisch onderlegde) feedback is van doorslaggevend belang.Phusebox schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:53:
[...]
Geloof ik helemaal niks van. Zelfs het hele Schumacher verhaal is bullshit. Je moet gewoon de juiste mensen hebben en een beetje geluk. Of wil je zeggen dat Vettel zelf aan de tekentafel heeft gezeten.
Dat moet (zelfs jij) kunnen inzien.
Dat zeg ik toch niet. Maar kijk naar vorig jaar Red Bull. Ik geloof echt dat Max zijn feedback die wagen tot een goede Ferrari beater in 2016 heeft gemaakt. Rijder feedback is echt heel belangrijk nog hoor om een wagen veel beter te maken.Phusebox schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:53:
[...]
Geloof ik helemaal niks van. Zelfs het hele Schumacher verhaal is bullshit. Je moet gewoon de juiste mensen hebben en een beetje geluk. Of wil je zeggen dat Vettel zelf aan de tekentafel heeft gezeten.
Vandoorne zelfs uitgereden.
Stroll... werd al Strolldonado genoemd, maar dat vind ik wat negatief ten opzichte van Maldonado zelf, die probeerde er tenminste nog wat van te maken en had gewoon meer snelheid. Ja, Stroll is een rookie, maar er ontbreekt gewoon wat aan hem... Stukje commitment die de echte doorgroeiers uit de lagere klassen wel hebben.
Giovinazzi, ondanks z'n een na laatste plek vond ik het dan toch een stuk beter doen. Zou een bak zijn als hij einde jaar de beste geklasseerde Sauber coureur is...
Dit.Smultie schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:55:
[...]
Bruikbare (technisch onderlegde) feedback is van doorslaggevend belang.
Dat moet (zelfs jij) kunnen inzien.
valt mij op dat bij meerdere coureurs het 'gezicht' wat smaller is ten opzichte van vorig jaar. Heeft dat toch iets te maken met gewicht van de auto / totaal gewicht zo laag mogelijk te houden?
PSN: xMaurice93
Oerwoud geluiden is wat anders, dat is gewoon racistisch. Of gaan we hier de rassen kaart spelen voor Hamilton?Daniel_Elessar schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:55:
[...]
En juist dat vind ik niet kunnen. Natuurlijk mag je juichen, WOW'en etc. Maar boe roepen of oerwoud geluiden maken etc dat kan niet. Dingen stuk maken al helemaal niet! EN dat is iets van ' de laatste jaren'.
Hamilton heeft gewoon alle schijn tegen, iemand die alles wint wordt al snel verguisd en met zijn popie-jopie kijk mij eens helemaal fantastisch zijn instelling maakt ie dat nog erger.
Vettel was ook zo in zijn succes jaren. Hopelijk heeft die daarvan geleerd want sinds hij niet meer wint is ie een stuk sympathieker.
Die hedendaagse simulators zijn echt wel heel goed. En feedback van de coureur is zeker wel een meerwaarde tussen een goede auto en een top auto.Phusebox schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:53:
[...]
Dat feedback geven is leuk en aardig maar met het beperkte testen is je auto 98% klaar voordat hij er überhaupt in heeft gezeten. Kun je wel gaan simuleren maar dat komt toch niet in de buurt van de realiteit.
Waarom is de Nurburgring held Stefan Bellof later in de F1 gekomen ten voordele van Senna. Omdat senna direct kon vertellen wat hij aan de set-up verandert wilde zien om sneller te kunnen zijn.
quote: Toro Rosso#AusGP: P8 and P9 for Carlos and Daniiil 🙂
Both our guys into the points! A very good way to start the 2017 #F1 season 🙌
Volgens f1.com om 0900alwaysleft schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:46:
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Je merkt wel echt aan de beelden dat hij het lastig heeft. Heel veel stuur bewegingen.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:56:
Stroll... werd al Strolldonado genoemd, maar dat vind ik wat negatief ten opzichte van Maldonado zelf, die probeerde er tenminste nog wat van te maken en had gewoon meer snelheid. Ja, Stroll is een rookie, maar er ontbreekt gewoon wat aan hem... Stukje commitment die de echte doorgroeiers uit de lagere klassen wel hebben.

Ik zie de filmpjes vanmiddag wel.
Waiting on the world to change

Bij ons om 08:00 uur.
2016: 1.28.997
2017: 1.26.538
Maar...
2004: 1.24.125
Volgens de F1 app om 08:00 race & om 09:00 kwalificatie.
Is dat niet het gevolg van het trainen van de nekspieren om de hogere G-krachten te kunnen opvangen?Dannyo90 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:56:
[...]
valt mij op dat bij meerdere coureurs het 'gezicht' wat smaller is ten opzichte van vorig jaar. Heeft dat toch iets te maken met gewicht van de auto / totaal gewicht zo laag mogelijk te houden?
Klopt, mee eens. Enigste opvallende verder is, is dat ook de Mercedessen geen indruk of acties konden maken. Iets wat de laatste jaren wel anders was. De frustratie van Toto was er niet voor niks.Maurice079 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:56:
Kop is eraf! Door pit-stops werd het 3 rondes echt spannend in de race, maar verder was er toch vrij weinig te beleven in de 57 ronden. Desondanks heel tof dat Ferrari weer eens heeft gewonnen!
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de woensdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1