Ik denk dat de ervaring van veel mensen dat de race saai is ook komt door de waardeloze regie, ze hebben een hoop acties gemist. Ik heb niet 1x rondetijden of posities onder in beeld gezien. Weet niet, de regie was anders, normaal komt de replay van de start steevast na 2 of 3 ronden. Dit keer pas na 5 of 6, dat was het eerste wat me opviel, rondetijden was de volgende. De spins van Palmer hebben ze tot 3x toe gemist, de actie van Perez op Kvyat heb ik ook niet gezien, maar dat kan ook komen omdat ik op het punt stond in slaap te vallen.
Deels is het ook te wijten aan dirty air. Dat is de enige reden volgens mij dat Vettel zo veel ruimte hield tot Hamilton en gewoon niet dichterbij kon komen. Dus dan wordt het manage the gap, je banden sparen, wachten tot Hamilton naar binnen gaat voor banden en dan planken.
Deels is het ook te wijten aan dirty air. Dat is de enige reden volgens mij dat Vettel zo veel ruimte hield tot Hamilton en gewoon niet dichterbij kon komen. Dus dan wordt het manage the gap, je banden sparen, wachten tot Hamilton naar binnen gaat voor banden en dan planken.
[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 27-03-2017 09:03 ]