CrazyFool schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:41:
Wat mij vooral opvalt hier. Er wordt weinig gesproken over bottas. Terwijl die toch 3e is geworden.
Wat is dat toch? Ik lees hier alleen maar Hamilton/Vettel/Verstappen is de beste bla bla bla.
Ik bedoel hij heeft toch best een aardige race gereden? Of zeg ik nu rare dingen?
Vettel heeft gewonnen. Verstappen is Nederlander

Hamilton is de nummer twee van vorig jaar en 'beste' die nu rijd, en daarnaast opgehouden door Verstappen. Bottas heeft daarnaast een vrij kleurloze race gereden en niet veel in beeld geweest (al dan niet door slechte regie). In die zin dus niet zo gek dat er niet over gesproken wordt. Raikonnen op 4 hoor je ook niemand over. Hetzelfde voor
de gestopte Massa, ook daar hoor je niks over. Het is dus niet zo dat Bottas genegeerd wordt, maar het gaat alleen over de top teams/coureurs.
En je bent zelf natuurlijk ook vrij om erover te beginnen

Ik vond, zoals gezegd, dat hij vrij kleurloos rond reed. Van een ervaren coureur mag je verwachten dat hij 57 rondjes achter elkaar kan rijden, en dat heeft hij ook oke gedaan. Maar hij heeft niet de kans gehad om iemand aan te vallen, en hij hoefde tegen niemand te verdedigen. Dus zijn race was gewoon saai en valt niet over te oordelen.