[F1 2017] Race 1 - GP van Australië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste
Acties:
  • 70.528 views

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:32

nachtnet

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Australian Grand Prix - 24-26 maart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZqhiROPaNt0hOWh5NoKrQT4e/full.png
Data
Vr 24 Mrt
Free Practice 1:02:00(12:00)
Free Practice 2:06:00(16:00)
Za 25 Mrt
Free Practice 3:04:00(14:00)
Quali:07:00(17:00)
Zo 26 Mrt
Race:07:00 ZT(16:00)

CircuitAlbert Park
LocatieMelbourne, Australië
Lengte5303 m
Aantal race ronden58
Total race afstand307,574 km
Laatste winnaarNico Rosberg (Mercedes) 1:48:15.565
Lap record1:24.125 - Michael Schumacher (2004)
LinksFormula1.com Google maps

Banden

Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden*:
  • UltraSoft (US) Paars
  • SuperSoft (SS) Rood
  • Soft (S) Geel
*tot en met GP van Monaco is de banden keuze voor ieder team gelijk.
  • 7 sets van de zachtste band
  • 4 sets van de middelste band
  • 2 sets van de hardste band

These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero SuperSoft and one set Soft.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.

Over the course of a race weekend the teams have to hand back tyres according to a certain schedule, though they can decide which tyres to give back at the following times:
- One set after the first 40 minutes of FP1
- One set at the end of FP1
- Two sets at the end of FP2
- Two sets at the end of FP3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pkRHlYNUIpo3E0vQMLlQkeXR/full.jpg

Banden beschikbaar voor de Race

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vVWQDft98ipFFrhKi4nlCYov/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 25-03-2017 15:10 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7aSQQWU0AANlIz.jpg:large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:06

Coldcat

HODL

Gaaf het gaat beginnen. Na 119 dagen worden de motoren weer gestart in de race van Australië!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:31
jajajaaja zin in! *Bookmark

Voortaan altijd op dinsdag? Het was voorheen op de woensdag toch? Of zijn er in de stop een paar hersencellen weggerot.

[ Voor 91% gewijzigd door Jasphur op 21-03-2017 09:15 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-06 20:32

Kiwi

Gadgetfreak

Kan niet wachten! Wanneer is de persconferentie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Scarbs heeft voor Red Bull nieuwe onderdelen in zijn bagage zitten.. reist met Red Bull onderdelen in zijn vliegtuig. Beter lezen nachtnet ! @Tylocke

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7amMUlXwAAJD36.jpg

@Kiwi Persco is donderdag 15:00u local time. (05:00 NL) https://www.formula1.com/.../Australia/Timetable.html

[ Voor 41% gewijzigd door nachtnet op 21-03-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 11:07
nachtnet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:18:
Scarbs heeft voor Red Bull nieuwe onderdelen in zijn bagage zitten..

[afbeelding]
Huh? Dus Red Bull laat aero upgrades meereizen met tech analisten? 8)7

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Dat is toch niet Scarb zijn wagentje maar eentje van Red Bull toch?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Ik begin al langzaam de kriebels te krijgen voor zaterdagmorgen mensen, kan niet wachten om de daadwerkelijke krachtinspanningen van alle teams te zien!

Al die testen zeggen bupkis, blijkt ook uit voorgaande jaren, dus het kan mij niet snel genoeg zaterdagmorgen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

nachtnet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:18:
Scarbs heeft voor Red Bull nieuwe onderdelen in zijn bagage zitten.. reist met Red Bull onderdelen in zijn vliegtuig. Beter lezen nachtnet ! @Tylocke
Nou moet ik bekennen dat ik het ook pas goed begreep na het lezen van de comments in zijn twitterfeed. Het had duidelijker kunnen zijn gemaakt.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik kijk wel uit naar hoe Lil'Lewis die 70PK extra tegenover vorig jaar gaat bestieren. Gigantische stap voorwaards van Mercedes als de geruchten waar zijn.

De strijd met Botas wordt ook leuk!
Heb er zin in.

Ik gun Ricciardo ook wel een podiumplek in zijn thuisrace.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Was het gerucht niet 80 PK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 10:27

koli-man

Bartender!!!!

Pffff...als dat het geval gaat zijn, dan wordt het qua wereldkampioen een retesaai jaar. Laten we hopen dat dit niet het geval is, of de andere teams moeten ergens 100 pk hebben weten te vinden, dan heft 1 en ander elkaar op.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:19
We gaan zien of Ferrari hun goede testen een vervolg kunnen geven. Stieken hoop ik ook op wat red bull konijnen uit de hoed, dan zou het spannend worden. Maar ik vrees dat het gewoon weer mercedes wordt. Zeker tijdens quali, en inhalen blijft waarschijnlijk lastig. Maar zin heb ik er sowieso weer in.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
7 uur is al vroeg... Is het ook nog net de dag dat de zomertijd begint. klok een uurtje vooruit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Heeft Pirelli nog niet de bandenkeuzes van de verschillende coureurs uitgegeven? Ik heb al even zitten zoeken, maar kan via Google niets vinden.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
demo31051987 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:01:
Heeft Pirelli nog niet de bandenkeuzes van de verschillende coureurs uitgegeven? Ik heb al even zitten zoeken, maar kan via Google niets vinden.
Volgens mij krijgen ze allemaal dezelfde hoeveelheden van een type voor de eerste paar races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
koli-man schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:51:
[...]

Pffff...als dat het geval gaat zijn, dan wordt het qua wereldkampioen een retesaai jaar. Laten we hopen dat dit niet het geval is, of de andere teams moeten ergens 100 pk hebben weten te vinden, dan heft 1 en ander elkaar op.
Ik vrees daar eigenlijk al de hele tijd voor. MERC lekker stabiel op 1. Ik verwacht eigenlijk de meeste actie bij FI, Sauber en STR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 21:37

p0st

Dutch Reefer

Zahariac schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:06:
[...]

Volgens mij krijgen ze allemaal dezelfde hoeveelheden van een type voor de eerste paar races.
Dat klopt :)

Pirelli will take the ultrasoft, the supersoft and the soft tyres to the season opener in Melbourne, with either a set of the soft or the supersoft acting as the mandatory tyres that must be used in the race. The ultrasoft will be the tyre chosen for Q3.

For China, the supersoft, the soft and the medium will be used, one of the last two to be used at least once during the race. The supersoft is the compound assigned for Q3.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:28
Huh? Eerst wordt staat er in de openingspost een snelste rondetijd van 1:34 van Schumacher en verderop in het plaatje in een 1:24?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
aDutchCow schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:15:
Huh? Eerst wordt staat er in de openingspost een snelste rondetijd van 1:34 van Schumacher en verderop in het plaatje in een 1:24?
Scherp oog. Ik verwacht een tikfout van of de maker van de het plaatje of van @naitsoezn :9

Niet dat Wikipedia een bron is maar: 1:24.125

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 21-03-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:28
Jasphur schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Scherp oog. Ik verwacht een tikfout van of de maker van de het plaatje of van @nachtnet :9
Ik denk een typfout aangezien alleen de seconde fout zijn haha. Anyway, ik ga m niet live kijken. Vroeg in het weekend en de klok gaat een uurtje vooruit haha. Rond een uur of 9 richting mn pa en dan gaan we het zien. Telefoon gaat dan ook niet aan voordat ik de race gezien heb haha.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

Ik ga ook voor een opname, en mediastilte/telefoon uit tot na de race. Ik heb er zin in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Zahariac schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:06:
[...]

p0st schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:12:
[...]

Dat klopt :)

Pirelli will take the ultrasoft, the supersoft and the soft tyres to the season opener in Melbourne, with either a set of the soft or the supersoft acting as the mandatory tyres that must be used in the race. The ultrasoft will be the tyre chosen for Q3.

For China, the supersoft, the soft and the medium will be used, one of the last two to be used at least once during the race. The supersoft is the compound assigned for Q3.
Dat is niet het geval. Zie de post op formula1.com: https://www.formula1.com/...ces-for-2017-openers.html

Daarin wordt aangegeven "Under rules established for 2016, teams have free choice between the three compounds at each race, within their allocation of 13 sets of tyres per Grand Prix."

Dit betekent dus dat de teams zelf mogen bepalen hoeveel ze van elke band meenemen met een max van 13 setjes. En ik was nu juist benieuwd naar deze keuze.

[ Voor 9% gewijzigd door Extigo op 21-03-2017 10:27 ]

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:36

sjaool

Every life should have 9 cats

BioHazard schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:25:
Ik ga ook voor een opname, en mediastilte/telefoon uit tot na de race. Ik heb er zin in...
Het wordt dus lekker rustig hier op het forum tijdens de live-uitzending van de race... ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Good luck haha... je kan tegenwoordig gewoon echt niets meer aanzetten heb ik de laatste keer gemerkt. Zelfs naar buiten gaan is een risico :) dus netflix aan en serietje binchwatchen tot de herhaling start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@demo31051987 Omdat de bandenformule nieuw is, is voor de 1e races de keuze door Pirelli bepaald.
Vrije selectie voor de teams/rijders is pas vanaf (ik dacht) race 4 of 5.

@aDutchCow Verschil in snelste rondetijd is inderdaad gewoon een typefout van mij. Mea Culpa.

[ Voor 29% gewijzigd door nachtnet op 21-03-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

sjaool schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Het wordt dus lekker rustig hier op het forum tijdens de live-uitzending van de race... ;)
Ben dr bang voor. Ik slaap al te weinig, ik kan mijn lichaam dit niet aan doen. :+

Ik heb het trouwens al eerder gedaan, en het is gelukt alles stil te houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:03
[...]

Zeker niet. ;)
5:30 zit deze jongen voor de buis

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:42
Haha dat gaat mij dus echt niet lukken :D
1. Omdat ik al een volledig seizoen aan het wachten ben, al zou de kwali en race midden in de nacht beginnen dan zet ik daar me wekker voor.
2. De hond is gewend om rond half 7 zijn ronde buiten te doen dus wakker ben ik toch al :D

Maar goed het leuke hieraan is, mijn schoonvader komt nooit zo vroeg, die komt pas rond 14.00 uur.. Dus ik moet het voor hem opnemen en dus de race (kwali kijkt hij niet) 2x bekijken :D Hopelijk wordt het een race die je wel 2x wilt zien en niet een flinke flater voor Max want dan wordt het natuurlijk minder leuk om de race 2x te moeten bekijken (althans, als Max ''fan'' ) :D
Ach, stel ze verliezen, ze hebben al aangegeven pas vanaf Barcelona te laten zien wat ze kunnen (na de nodige upgrades dus), eerste paar races wordt een beetje moa moa en waarschijnlijk in het voordeel voor merc en ferrari.
Ergens is dit wel jammer natuurlijk, want iedereen (althans, ik wel) wilt natuurlijk al in de eerste race zien wat er in het verloop van het seizoen kan gaan gebeuren. Dat zal dit jaar wederom, net als vorig jaar, niet zo zijn, de eerste race geeft een indruk maar zegt alsnog niet al te veel..
Stel RBR gaat ''slecht'' in de eerste paar races dan is er nog niet veel reden voor zorgen gelukkig :D Maar van de andere kant zou het wel leuk zijn dat ze direct een paar leuke punten kunnen scoren de eerste races, ondanks dat ze de ''grote'' upgrades missen :O

Het wordt hoe dan ook spannend, ik ben ook benieuwd naar het geluid van de wagens.. Tot nu toe alleen een paar demo's gehoord en wat opnames gezien gemaakt (zoals men het hier noemt) met een aardappel.
[...]

Haha ik hang sowieso niet voor de computer als de kwali/race bezig is, 's morgens vroeg rond 7u gaat dat via een xbox party met een paar man (ik ben geïmmigreerd naar de andere kant van het land, terwijl ik ''vroeger'' nog samen met hun de f1 volgde).. En de races later in de ochtend, middag of de avond die bekijk ik met mijn schoonfamilie bij mij op de bank.
Een computer hoort daar op zo'n moment gewoonweg niet in thuis vind ik haha, dat is ogen gericht op de TV en niks wat me kan storen, al helemaal de computer met een forum niet haha :D Dat is meer iets voor na de nabeschouwing oid of de lonely wolfs :P

[ Voor 18% gewijzigd door LopendeVogel op 21-03-2017 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
Zaterdagavond feestje.. De bus vertrekt terug om half 4 nieuwe tijd. Van te voren matrassen klaar leggen in de mancave, zodat we met alle F1 fans (mannetje of 10) kunnen proberen wakker te blijven. Gezelliger kan niet. Ben alleen bang dat als ik al wakker kan blijven, teveel hersencellen weggedronken heb om een red bull auto te kunnen onderscheiden van de rest.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-06 20:32

Kiwi

Gadgetfreak

LoeWn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:37:
Zaterdagavond feestje.. De bus vertrekt terug om half 4 nieuwe tijd. Van te voren matrassen klaar leggen in de mancave, zodat we met alle F1 fans (mannetje of 10) kunnen proberen wakker te blijven. Gezelliger kan niet. Ben alleen bang dat als ik al wakker kan blijven, teveel hersencellen weggedronken heb om een red bull auto te kunnen onderscheiden van de rest.. :+
Dat is heel makkelijk, de auto die vooraan rijdt is Max :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Yes! Eerste racetopic is er weer, top!

Hier zitten we er op race day ook gewoon klaar voor met een glaasje verse jus en Brabants worstenbroodje 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QteBh3GCXwcMMnVu7EDBs4LE/full.png

Het lijkt een grotendeels droog warm weekeinde te worden met mogelijk wat lichte regen die stopt ruim voor de kwalificatie begint op zaterdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:50:
[afbeelding]

Het lijkt een grotendeels droog warm weekeinde te worden met mogelijk wat lichte regen die stopt ruim voor de kwalificatie begint op zaterdag.
Met die temperaturen is een beetje eigenlijk geen regen :+

Heftige weer app trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 21-03-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
nachtnet schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:30:
@demo31051987 Omdat de bandenformule nieuw is, is voor de 1e races de keuze door Pirelli bepaald.
Vrije selectie voor de teams/rijders is pas vanaf (ik dacht) race 4 of 5.
Dank je wel, nachtnet. Dat is de informatie die ik wilde hebben. :)

Inmiddels ook een bijbehorend artikel gevonden: https://www.formula1.com/...oices-bahrain-russia.html

[ Voor 13% gewijzigd door Extigo op 21-03-2017 11:40 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 10:30
*dubbel-knip* spam én een cross-post

[ Voor 113% gewijzigd door naitsoezn op 21-03-2017 13:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
fia:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7b6hpaXgAAClBW.jpg:large
ALO, HAM, RIC, VET & BOT, MAS, OCO, STR
*The Thursday Drivers’ Press Conference will be divided into two sections.
The first part of the print media conference (approx. 25 mins) in the FIA Press Conference room, will be
devoted to the four drivers nominated in Part 1 at the top of the above list. During this part of the conference,
the drivers nominated in Part 2 of the Thursday Press Conference list will be available in the TV pen for
broadcast media.
After 25 minutes, the drivers will be accompanied by the FIA to make their way from the TV pen to the press
conference room for the second part of the print media press conference. At this juncture the first drivers will
make their way to the TV pen for interview by broadcast media.

even mezelf quoten:
nachtnet schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:29:
[...]
Over 5 dagen is de persco al weer geweest.. (gokje: RIC, BOT, STR, VET, VAN, MAS)
Toch 5 van de 6 goed (+ 2 extra deelnemers.) .. :+

[ Voor 115% gewijzigd door nachtnet op 21-03-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nice. Meteen erg benieuwd naar het eerste deel. Hopelijk word het niet weer 1 "ja-het-word-een-spannend-race" en "ik-ben-blij-dat-mijn-fans-hier-zijn" gesprek. Ofja, opdreunen van een ingestudeerd perspraatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 16:39
Alonso en bij de teammanagers zit Eric Boullier aan tafel, er zullen ognetwijfeld vragen gesteld worden over de (ontbrekende) prestaties, waarop vooral dor Eric waarschijnlijk geantwoord zal worden met "We werken er 24/7 aan en we blijven vertrouwen houden in onze partner Honda", misschien dat Alonso nog een leuke uitspraak zal doen.... ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Present :)

Te koop....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7ITbB1XQAI8jxi.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 11:08

Pierre

Van nature lui!

Zo ik meld me ook weer, kom maar op met de race. Sta al lang genoeg droog wat racen betreft :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Yes, topic is al vroeg open dit seizoen :D
Ik heb er zin in!
Liefst zou ik eigenlijk alles willen zien maar de vrije trainingen ga ik niet trekken vrees ik.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Van mij mag het beginnen!!!!!

Ben erg benieuwd hoe snel de quali gaat dit jaar. DIk onder de 1:20 moet toch wel gaan lukken lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
pilskes schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:32:
Van mij mag het beginnen!!!!!

Ben erg benieuwd hoe snel de quali gaat dit jaar. DIk onder de 1:20 moet toch wel gaan lukken lijkt me!
Pole-tijd vorig jaar was 1:23.837. Ik verwacht een tijd in de buurt van de 1:19:000.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
demo31051987 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:36:
[...]

Pole-tijd vorig jaar was 1:23.837. Ik verwacht een tijd in de buurt van de 1:19:000.
Ik heb hem weggezet op 1:18.748 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb mijn ouders en schoonouders dit weekend op bezoek voor hulp in de tuin, dus ik denk dat ik de vrije trainingen wel kan vergeten. Maar voor Q en de race ga ik zeker klaarzitten. Mijn vader en schoonvader kijken waarschijnlijk wel mee, hoewel ik niet weet of ze op zondag ook zo vroeg opstaan :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:48

pinda powerrr

Slow down...

* Anoniem: 168490 meldt zich

FP's worden lastig dit jaar voor me, waarschijnlijk alleen de Q kijken ivm een overvol programma op zaterdag, dat ga ik niet trekken :X Hele nacht kijken en dan de hele zaterdag doorgaan. Was gevraagd om mee te gaan naar een concert zaterdagavond, lang geleden gevraagd aan me en gelijk ja gezegd, zonder er bij na te denken dat GP weer begint }:|
Voor de race zelf sta ik uiteraard wel op, ga daarna wel weer even bijslapen :Z :O

Zin in!!!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik kijk erg uit naar het moment dat de motoren worden gestart voor FP1. Natuurlijk moeten we tot de kwalificaties wachten, echter zullen we vanaf FP1 een overzicht krijgen hoe de krachten verdeeld worden. Grote vraag is naar mijn idee hoe zit het met RBR, FER en WIL. In welke volgorde staan zij achter MERC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Woudloper schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:14:
Ik kijk erg uit naar het moment dat de motoren worden gestart voor FP1. Natuurlijk moeten we tot de kwalificaties wachten, echter zullen we vanaf FP1 een overzicht krijgen hoe de krachten verdeeld worden. Grote vraag is naar mijn idee hoe zit het met RBR, FER en WIL. In welke volgorde staan zij achter MERC.
Ik verwacht eigenlijk dat de FP nog niks gaan zeggen en vooral een verlengde zijn van wat we twee/drie weken geleden aal zagen, maar dan nu voor Melbourne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:48

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Ik verwacht eigenlijk dat de FP nog niks gaan zeggen en vooral een verlengde zijn van wat we twee/drie weken geleden aal zagen, maar dan nu voor Melbourne.
FP1 zeg ik ja, maar voor FP2 en zeker FP3 moeten ze gewoon alles uit de kast halen, het is tenslotte voor het echie en dan ga je niet nog een beetje spelen met de afstellingen, dan wil je winnen. Hoe verder vooraan de startgrid, des te beter je kansen op een hoge eindklassering.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Zelden zo ongeduldig en onrustig geweest. Veel te veel gelezen en gezien de afgelopen tijd :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
pinda powerrr schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:25:
[...]

FP1 zeg ik ja, maar voor FP2 en zeker FP3 moeten ze gewoon alles uit de kast halen, het is tenslotte voor het echie en dan ga je niet nog een beetje spelen met de afstellingen, dan wil je winnen. Hoe verder vooraan de startgrid, des te beter je kansen op een hoge eindklassering.
Ik had het woordje 'vanaf' niet gelezen :P Maar dan nog geloof niks van alles op alles. Ik verwacht dat er in FP2 en 3 racetijden worden neergezet en nog geen Q tijden. Maar we gaan het zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:06

Coldcat

HODL

Jasphur schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:15:
[...]

In de FP worden de krachtverhoudingen echt wel zichtbaar. Juist door gebrek aan data zullen de teams zoveel mogelijk willen vergaren. Om in de kwalificatie voluit te kunnen gaan zul je ook moeten weten waarde limiet ligt.

Een nadeel van de nieuwe wagens is dat de races een paar minuten korter zijn :+

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 09-06 17:52
Iemand de tijd om even de 2016 AUS GP tijden hier neer te zetten? Dus FP1, 2, 3 en Q1, 2 en 3. Krijgen we meteen een idee wat de FP vorig jaar zei over de snelheid

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik krijg helaas niet de hele lijst erop met knippen :')
Practice 1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0zkJHo8vjIaBXTXXQXzt5eMy/medium.png
P2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ufAH6O0HZiUwKAIrTXA4IwrA/medium.png
P3:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rsVjkTXo2B3J2qIUmbyEvhxY/medium.png
En Qualifying:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kbnGWH8HNLF5XqQuarVwpLIG/medium.png
Hier vind je alles: https://www.formula1.com/...australia/practice-1.html

[ Voor 23% gewijzigd door Humma Kavula op 21-03-2017 13:47 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
New season, new press conference

Part 1: ALO, HAM, RIC, VET
Part 2: BOT, MAS, OCO, STR

A new season and a new format for the opening press conference of the Melbourne weekend. Eight drivers will be split into two groups, which will alternate in answering questions from the written press and broadcast media...

Thursday, March 23, 1500 hours local time (0400 GMT)

Part 1: Fernando Alonso (McLaren), Lewis Hamilton (Mercedes), Daniel Ricciardo (Red Bull), Sebastian Vettel (Ferrari)

Part 2: Valtteri Bottas (Mercedes), Felipe Massa (Williams), Esteban Ocon (Force India), Lance Stroll (Williams)

Friday, March 24, 1800 hours local time (0700 GMT)

Maurizio Arrivabene (Ferrari), Eric Boullier (McLaren), Christian Horner (Red Bull), Paddy Lowe (Williams), Toto Wolff (Mercedes)

The qualifying and post-race conferences with the top three drivers will take place immediately after the respective sessions.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7cfQIwXQAEQXA-.jpg:large

[ Voor 74% gewijzigd door Rivanov op 21-03-2017 14:34 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://nl.motorsport.com...-moeilijk-weekend-884285/

Ben benieuwd of er vorderingen zijn gemaakt de afgelopen 2 weken.
Hopelijk kunnen ze tijdens de vrije trainingen de nodige kilometers maken, en weer vooruitgang boeken.
Finishen van de race zou eigenlijk al goud waard zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:58
kevlar01 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:25:
https://nl.motorsport.com...-moeilijk-weekend-884285/

Ben benieuwd of er vorderingen zijn gemaakt de afgelopen 2 weken.
Hopelijk kunnen ze tijdens de vrije trainingen de nodige kilometers maken, en weer vooruitgang boeken.
Finishen van de race zou eigenlijk al goud waard zijn...
Dat is natuurlijk onzin. Het zou echt van de gekke zijn als McLaren het finishen van een race als 'goud waard' moet beschouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 12:37
Tommiiee schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:37:
[...]

Dat is natuurlijk onzin. Het zou echt van de gekke zijn als McLaren het finishen van een race als 'goud waard' moet beschouwen.
Gezien de huidige status is dat allesbehalve onzin. Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn maar het trieste feit is dat Alonso daar nu vast voor zou tekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Tommiiee schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:37:
[...]

Ze hebben in de tests geen langere stints dan 11 ronden kunnen rijden.
Tuurlijk is het voor zowel McLaren en Honda niet het uiteindelijke doel (ze willen geloof ik top 5 constructeurs eindigen), maar gezien de huidige situatie, zou dit betekenen dat ze vooruitgang geboekt hebben.

Vandaar dat ik het omschreef dat het goud zou zijn :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jasphur schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Scherp oog. Ik verwacht een tikfout van of de maker van de het plaatje of van @naitsoezn :9

Niet dat Wikipedia een bron is maar: 1:24.125
He, don't shoot the mods. :P
Dit topic en de paar opvolgende zijn allemaal gemaakt door nachtnet. Wij bereiden ze alleen voor voor publicatie per timer. Verder, don't shoot nachtnet. Hij maakt uitstekende topicstarts. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:50:
[...]

He, don't shoot the mods. :P
Dit topic en de paar opvolgende zijn allemaal gemaakt door nachtnet. Wij bereiden ze alleen voor voor publicatie per timer. Verder, don't shoot nachtnet. Hij maakt uitstekende topicstarts. ;)
haha. Sorry. Ik hou het niet meer. Kort lontje. Need F1 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pffff, slecht weekend voor deze GP. Mijn broer doet zaterdag zijn vrijgezellenfeest, maar wil ook om 06.00 (UK) de GP kijken met zijn allen, en de klok gaat ook nog eens een uurtje vooruit die nacht. Dat wordt gapen, hoe spannend het ook moge zijn :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:33:
Pffff, slecht weekend voor deze GP. Mijn broer doet zaterdag zijn vrijgezellenfeest, maar wil ook om 06.00 (UK) de GP kijken met zijn allen, en de klok gaat ook nog eens een uurtje vooruit die nacht. Dat wordt gapen, hoe spannend het ook moge zijn :+
Je gaapt niet meer als Max pole rijdt. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
F1.com is goed bezig. Nu ook quizjes over de GP van AUS..

https://www.formula1.com/...017/3/australia-quiz.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
2 goed /me Jasphur schaamt zich diep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:35
Iemand anders ook die "resubscribe to f1" mail gehad? Of nouja, als ik zeg mail, het zijn 30 mails onder elkaar, bedoeld voor andere mensen, die ik allemaal in 1 mail heb gehad..

Dear Javier,

Dear Sergey,

Oeps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:04
Ik plaats een schaamteloze tvp. Kan zelf weinig zien van die F1 weekend. Wellicht alleen zelfs de race :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 10:30
Jasphur schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:44:
[...]

2 goed /me Jasphur schaamt zich diep
Your score: 5 / 10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:34:
Je gaapt niet meer als Max pole rijdt. oOo
Heb al gesuggereerd dat we gewoon doorzuipen tot de GP begint, dan een stevig ontbijt en dan slapen tot het lunchtijd is :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7cnpA6XwAAmnJJ.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7cnpA8XwAA0j1y.jpg

RIC doet een Australië-plaatsnamen quiz..
http://www.redbullracing....ussie-towns-true-or-false

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

gambieter schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:43:
[...]

Heb al gesuggereerd dat we gewoon doorzuipen tot de GP begint, dan een stevig ontbijt en dan slapen tot het lunchtijd is :+
Je hebt best een aardige reputatie opgebouwd hier, dus pas je op met hier reageren in dronken staat?

Na het Engelse ontbijt kan je weinig meer gebeuren uiteraard. :+

Klinkt trouwens best als een goed weekend!
Have fun!

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

albino71 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:51:
Je hebt best een aardige reputatie opgebouwd hier, dus pas je op met hier reageren in dronken staat?
Wie zegt dat ik hier ooit nuchter heb gereageerd?
Klinkt trouwens best als een goed weekend!
Have fun!
Thanks. Gaat wel lukken ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:11

Killjoy

Klingon lawn products

gambieter schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:43:
[...]

Vroeger ooit gedaan en kort na de start op de wc in slaap gevallen :/

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:16
Ik kan niet wachten, het is alleen wel vroeg op, 6:00 wintertijd begint het. Ben benieuwd hoe de krachtverhoudingen nu gaan liggen, en hoeveel die afwijken van de wintertests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Will Buxton over het nieuwe concept van de persconferentie:
@thebuxtonblog
We have been pressing for this concept to be implemented for a few years. Grateful to @fia, teams and FOM for giving this concept a go!
@simon3862
@thebuxtonblog @fia so which group is televised? 1 or 2? Or both? I don't see what's changed
@thebuxtonblog
1 group with tv, 1 with print. Finish. Switch. Proper and effective use of time.
@simon3862
@thebuxtonblog I thought the print media didn't like TV getting the live headlines before they had chance to do a write up. Hope this works!
@thebuxtonblog
No the issue was broadcasting the print press conference. Unsure if this is still the plan. Hope not.
Goddamn Tweakers, laat ons tweets embedden! :(

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 21-03-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xsI2gUv9rUakWPd4xZ648bhJ/full.png

Helaas moet je daar rode naam-rechten voor hebben..
of PrtScn + Paint combineren.. :+

Maar ik dacht dat het headline kapen van de geschreven pers weldegelijk een sleutel onderwerp was in de discussie over deze persco's (naast dat ze onmogelijk saai en voorspelbaar waren op tv)

[ Voor 30% gewijzigd door nachtnet op 21-03-2017 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 10-06 21:37

p0st

Dutch Reefer

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r9xqWuA.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
ohh het eerste race topic van het seizoen :D de 'spanning' begint toch te stijgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@p0st Bekend plaatje, lijkt wel een beetje op die uit de startpost.. :+

Toro Rosso heeft een trackguide gemaakt..

Kan iemand uitleggen waarom deze in 360o moet? In dit geval lijkt het mij echt niet meer dan een gimmick..

VER & RIC zijn nu ergens in Melbourne met water bezig.. (zal vast een mooie video worden)
https://twitter.com/ausgrandprix/status/844320741709430784

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nYaC8MySLjYPFng5g5TkGQu9/full.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7emrZ-VUAAJuWO.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7emz-JXkAEFDXj.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7eng8bX0AEsp7T.jpg:largemet T-wing
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7erRCuWkAA3P8p.jpg:large

[ Voor 30% gewijzigd door nachtnet op 22-03-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:04:
@p0st Bekend plaatje, lijkt wel een beetje op die uit de startpost.. :+

Toro Rosso heeft een trackguide gemaakt..
[video]
Kan iemand uitleggen waarom deze in 360o moet? In dit geval lijkt het mij echt niet meer dan een gimmick..

VER & RIC zijn nu ergens in Melbourne met water bezig.. (zal vast een mooie video worden)
https://twitter.com/ausgrandprix/status/844320741709430784

[afbeelding]
@ De video. Ze moeten toch testen met nieuwe camera's dus kunnen de content net zo goed inzetten :+

@ Water. Moet toch fantastisch zijn om voor zo'n merk te 'werken'! Compleet marketing team om je heen die alles regelen en je komt zelf opdraven op een moment dat alles klaar staat en je noG genoeg tijd hebt om te concentreren voor het echte werk oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 22:54
Dus Max wordt 5e? Hmmm... balen! Vraag me wel af wie dan MIN is op 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:47

Spotmatic

Ken sent me

Robsta86 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 07:12:
[...]
Dus Max wordt 5e? Hmmm... balen! Vraag me wel af wie dan MIN is op 1 :+
Een nog onbenoemde coureur die uitkomt voor team Minardi lijkt me. :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Highlights van race vorig jaar.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XCp_TmLIc44]
Virtual Circuit guide

Nieuws recap van the Inside Line

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Preview op het Red Bull filmpje dat morgen verschijnt.

https://twitter.com/redbullracing/status/844438889972551680

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7gE7-UXUAIrKCe.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7ftgtOXwAEaxwH.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7f2WMOX0AA9I7v.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7fthiHXQAAUDgk.jpg:large

Olav heeft z'n pas ook binnen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7fRDZ2WsAAyLjK.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7fDRzlV4AAblG6.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7e4uScW4AAGuG3.jpg:large

Nieuwe T-Wing op de Sauber.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7fA0PWVUAEVicD.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7f2UgtW0AI8VQG.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das nog redelijk subtiel. Had een compleet roze outfit (en daarmee merchandise) verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 09:38

vhal

ಠ_ಠ

Rivanov schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:02:
Preview op het Red Bull filmpje dat morgen verschijnt.

[afbeelding]

[afbeelding]
Je ziet wel dat de heren van RB behoorlijk hebben getrained tijdens de winterpauze, met name hun nek en armen. Bij andere teams lijkt dit wat minder...
Als je een foto van VES uit 2015 erbij pakt, dan is het helemaal een groot verschil 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 22-03-2017 08:30 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
vhal schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:28:
[...]

Je ziet wel dat de heren van RB behoorlijk hebben getrained tijdens de winterpauze, met name hun nek en armen. Bij andere teams lijkt dit wat minder...
Als je een foto van VES uit 2015 erbij pakt, dan is het helemaal een groot verschil 8)7
Inderdaad zeg. Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Je ziet wel dat ze behoorlijk hebben getrained tijdens de winterpauze, met name hun nek en armen
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/verstappen0vlbg.jpg

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
[...]
Nou is dat doorgaans een periode waarin de meeste jonge mannen sowieso wel 'groeien' natuurlijk ;) . Neemt niet weg dat ie goed getraind heeft..

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Helm Esteban Ocon.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7gad9XXkAADY_m.jpg:large

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 22-03-2017 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 09:38

vhal

ಠ_ಠ

Hoeveel pegels zou BWT neer hebben gelegd om zelfs de helm roze te maken? Het veld wordt er wel fleuriger op in ieder geval d:)b

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
vhal schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:17:
[...]

Hoeveel pegels zou BWT neer hebben gelegd om zelfs de helm roze te maken? Het veld wordt er wel fleuriger op in ieder geval d:)b
vind het vooral grappig dat Bell en Magnesium goed matchen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-06 15:18
Wie betaalt, bepaalt. Dat blijkt maar weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Foto geeft een beetje een vertekend beeld doordat de linker van wat verder weg is genomen.

Hier een wat gecorrigeerde versie en dan valt het wel mee.
Zeker, zijn kop is wat mannelijker en er is heus wel wat spiermassa bijgekomen, maar zo erg groot is het verschil nu ook weer niet vind ik

Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/56ccd97957aa493394b9071fbb3a7006.png

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 09-06 20:45
albino71 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:59:
[...]

Foto geeft een beetje een vertekend beeld doordat de linker van wat verder weg is genomen.

Hier een wat gecorrigeerde versie en dan valt het wel mee.
Zeker, zijn kop is wat mannelijker en er is heus wel wat spiermassa bijgekomen, maar zo erg groot is het verschil nu ook weer niet vind ik

[afbeelding]
Als je de fotos zo goed naast elkaar zet lijkt mij links gespierder dan rechts, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Voor iedereen die de informatie van de FIA over deze race wil lezen (circuit informatie, stewards decisions, technical reports, etc..)

FIA - Event & Timing Information - Australian Grand Prix

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 22-03-2017 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Beetje klein, maar Max heeft Martin Brundle even rondgereden in de DB11. :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7g07FZUwAAOrAd.jpg:large
Martin Brundle @MBrundleF1
Don't like being driven but the world's fastest teenager + beautiful Aston Martin DB11 was fun and very informative

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de woensdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1