"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hij werd dus ook doodsbang van Max.Rivanov schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:40:
Beetje klein, maar Max heeft Martin Brundle even rondgereden in de DB11.
[afbeelding]
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
As a former insider, Cuquerella's knowledge and opinion is obviously valued. In his view, Ferrari's improvement has come on the back of "a great investment in development".
"We are talking about an injection of hundreds of millions of euros in tools that allow the testing of most parts of the car," he revealed.
"Ferrari realised this is the deficit they had to Mercedes.
"The results of the winter were strong enough for me to think that they will do well, although I dare not quantify that improvement.
"They may be four tenths behind or two tenths ahead, but at the very least, Ferrari is serious now," said Cuquerella.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dat verklaart de mooie tijden in Barcelona. Want dat was eigenlijk niet verwacht na al het gerommel in het team deze winter.p0st schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:51:
http://en.f1i.com/news/26...says-former-engineer.html
As a former insider, Cuquerella's knowledge and opinion is obviously valued. In his view, Ferrari's improvement has come on the back of "a great investment in development".
"We are talking about an injection of hundreds of millions of euros in tools that allow the testing of most parts of the car," he revealed.
"Ferrari realised this is the deficit they had to Mercedes.
"The results of the winter were strong enough for me to think that they will do well, although I dare not quantify that improvement.
"They may be four tenths behind or two tenths ahead, but at the very least, Ferrari is serious now," said Cuquerella.
Maar als je er een paar honderd miljoen tegenaan gooit...
Ze hebben vorig jaar dan wel geen goed jaar gehad op de baan, maar in de verkoop wel. 400 miljoen winst (tegen 290 in 2015). Dus dan is er wel budget
In hoeverre mogen coureurs dit soort evenementen nou doen? Oke, dit is gewoon een shoot voor RB in Melbourne, maar je ziet soms ook foto's van coureurs die in een paar dagen vrije tijd even gaan mountainbiken. Lijkt mij dat als diegene dan komt te blesseren dat het team dat niet zo tof vindt.Dacuuu schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:00:
[...]
Ricciardo gaat dit verliezen natuurlijk.Geen optimale gewichtsverdeling.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max die zei al, dat douchen net zo gevaarlijk is.Jasphur schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:17:
[...]
In hoeverre mogen coureurs dit soort evenementen nou doen? Oke, dit is gewoon een shoot voor RB in Melbourne, maar je ziet soms ook foto's van coureurs die in een paar dagen vrije tijd even gaan mountainbiken. Lijkt mij dat als diegene dan komt te blesseren dat het team dat niet zo tof vindt.
...
Volgens mij worden de coureurs daarin redelijk los gelaten, want mountainbiken wordt door meerdere coureurs gedaan, is mede goed voor de cardio.
De pool, bij Renault, ik ben zijn naam even kwijt, reed rally's naast de formule 1, maar na het heftige ongeval kon hij geen F1 auto meer besturen.
Ferrari had vroeger (ten tijde van M. Schumacher/ M. Massa / E. Ervine) een event met de coureurs in de sneeuw, skieen / snowboarden en dergelijke, helaas heeft M. Schumacher aan den lijve ondervonden dat skieen ook niet zonder risico's is.
Mark Webber heeft volgens mij een aantal jaar geleden de grond gekust, door het mountainbiken en had daardoor ook een verwonding, dacht ik.
Zo zullen er meerdere voorbeelden zijn van coureurs met "gevaarlijke" hobbies, sporten, allicht dat er in de contracten staat dat ze geen zaken mogen doen die nog gevaarlijker dan F1 zijn ;-)
Edit: voorbeeld Mark Webber toegevoegd.
[ Voor 11% gewijzigd door Juncto op 22-03-2017 12:33 ]
Ach, Hamilton speelt zelfs met tijgers.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wikipedia: John Surtees
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Montoya die op een crossmotor ging tennissenJuncto schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:30:
@Jasphur
Volgens mij worden de coureurs daarin redelijk los gelaten, want mountainbiken wordt door meerdere coureurs gedaan, is mede goed voor de cardio.
De pool, bij Renault, ik ben zijn naam even kwijt, reed rally's naast de formule 1, maar na het heftige ongeval kon hij geen F1 auto meer besturen.
Ferrari had vroeger (ten tijde van M. Schumacher/ M. Massa / E. Ervine) een event met de coureurs in de sneeuw, skieen / snowboarden en dergelijke, helaas heeft M. Schumacher aan den lijve ondervonden dat skieen ook niet zonder risico's is.
Mark Webber heeft volgens mij een aantal jaar geleden de grond gekust, door het mountainbiken en had daardoor ook een verwonding, dacht ik.
Zo zullen er meerdere voorbeelden zijn van coureurs met "gevaarlijke" hobbies, sporten, allicht dat er in de contracten staat dat ze geen zaken mogen doen die nog gevaarlijker dan F1 zijn ;-)
Edit: voorbeeld Mark Webber toegevoegd.
Dit soort foto's vind ik altijd leuk!
Wel opmerkelijk dat dat gastje er zomaar voorbij kwam bij de bewaker.
After persuading a security guard, I found myself in the Albert Park fast lane - Here are the pictures!
Zitten wel wat leuke foto's tussen:
bijvoorbeeld de velgen met daarop de bandendruk sensoren en een versnellingsbak met alleen een linker ophanging gemonteerd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://twitter.com/ausgr...s/844329893571653632?s=09

Sow, nu zie je pas echt hoe groot die voorvleugels zijn!
Haha, lekkere tikjes onder de gordel altijd van RicciardoRivanov schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:41:
"This is Max everyone, he just finished school" - @danielricciardo 😂😂
https://twitter.com/ausgr...s/844329893571653632?s=09

Max boeit het geen drol.. See you on the track!
http://uk.reuters.com/art...lia-renault-idUKKBN16T1Q9
Belt and Braces is een Engelse uitdrukking. De Engelstalige uitleg van dat gezegde is: providing double security, in case one security measure should failnachtnet schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:55:
Renault heeft het ERS probleem voorlopig opgelost met "Belts & Braces"
http://uk.reuters.com/art...lia-renault-idUKKBN16T1Q9
Juist nietMikeyMan schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:01:
Het klinkt een beetje alsof ze het met plakband hebben opgelost
[ Voor 18% gewijzigd door Zahariac op 22-03-2017 15:02 ]
In his first column for Motorsport.com, McLaren driver Stoffel Vandoorne talks about his expectations for the season-opening Australian Grand Prix.

[ Voor 51% gewijzigd door Rivanov op 22-03-2017 15:09 ]
Bij McLaren-Honda lijken de druiven toch wat zuur te worden..
McLaren accuse Honda of lacking F1 cultural assimilation…again
Hier de video:nachtnet schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:04:
[VER & RIC zijn nu ergens in Melbourne met water bezig.. (zal vast een mooie video worden)
[Video: http://players.brightcove.net/2574028815001/H1J79Pwve_default/index.html?directedMigration=true&videoId=5367928045001&]
Of was die al voorbij gekomen?
edit,
dit is nog niet de hele video maar de trailer volgens mij
Sorry, even gemistRivanov schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:16:
[...]
Had ik vanochtend al gepost. Is de aankondiging voor de final versie die morgen online komt.
[ Voor 27% gewijzigd door Humma Kavula op 22-03-2017 15:17 ]
Had ik vanochtend al gepost. Is de aankondiging voor de final versie die morgen online komt.Humma Kavula schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:15:
[...]
Hier de video:
[video]
Of was die al voorbij gekomen?
edit,
dit is nog niet de hele video maar de trailer volgens mij
[ Voor 95% gewijzigd door MaXeRs op 22-03-2017 17:07 ]
Massa's fun denk ik.Jasphur schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:59:
Iemand een idee hoe de rest van de wereld uitkijkt naar het nieuwe seizoen. Wat vinden bijvoorbeeld de Brazalianen ervan dat hun Massa weer rijdt?
Wekker zetten? Kwestie van uurtje langer wakker blijven dan normaalCFC-Mathijs schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:08:
De twijfels zijn hier erg aanwezig om toch ff de wekker te zetten voor FP1. Zijn er meer die dat doen?
En verder even kijken hoe het raceweekend zich ontwikkeld, afhankelijk daarvan kijk ik nog wel meer live.
Ja zekerCFC-Mathijs schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:08:
De twijfels zijn hier erg aanwezig om toch ff de wekker te zetten voor FP1. Zijn er meer die dat doen?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vind de zondag al erg genoeg, met de overgang naar de zomertijd...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar dan kun je alvast wennen voor de zomertijdDaniëlWW2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:12:
Meerdere dagen achter elkaar vroeg op staan? Zijn jullie helemaal gek geworden?
Zelf zal ik vrijdagochtend wel een uurtje eerder opstaan, zodat FP2 kan kijken. FP3 weet ik nog niet, maar Q natuurlijk wel.
-
Ik twijfel of ik vroeger naar bed ga en FP1 opneem en voor FP2 kijk. Of dat ik gewoon tot 0230 op blijf en FP2 laat lopen. Allebei live is bijna onmogelijk met de dagplanning erna.
Pfff, zegt de medeauteur van dit topicDaniëlWW2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:12:
Meerdere dagen achter elkaar vroeg op staan? Zijn jullie helemaal gek geworden?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat ik geen ochtendmens ben en dat is een understatement.naitsoezn schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:27:
[...]
Pfff, zegt de medeauteur van dit topic. Als zelfs mensen met een échte opleiding en baan hiertoe in staat zijn, waarom jij dan niet?
Oh en he, ga mijn universitaire graad eens niet dissen.

FP1 begint om 02:00u tot 03:30u..
Over enkele minuten op SKY F1Report.
en in Melbourne begint de dag net (07:29am), dus zal de hoeveelheid tweets en afbeeldingen uit AUS weer sterk toenemen..
En daar is de 1e

* nachtnet is wel fan van nachtelijke bedrijvigheid.
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 22-03-2017 22:02 ]
Het gaat ook uiteindelijk om zondag (de race), de rest is maar voorspelDaniëlWW2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:29:
[...]
Omdat ik geen ochtendmens ben en dat is een understatement.![]()
Damn. Overheen gelezen dan.nachtnet schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:30:
@UltraSub Oh zeker welnachtnet in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"
FP1 begint om 02:00u tot 03:30u..
Ik ook. Maar dag erna hele dag meeting en 's avonds klussen. En dan zaterdagochtend weer vroeg. Het wordt een pittig weekend.* nachtnet is wel fan van nachtelijke bedrijvigheid.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:29:
[...]
Omdat ik geen ochtendmens ben en dat is een understatement.![]()
Scusi!
Volgende week zit Giedo van der Garde aan tafel om de AUS gp na te bespreken.
en ook als embedded video via YT te kijken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uW5lR7n2DAU]
[ Voor 91% gewijzigd door nachtnet op 22-03-2017 22:26 ]
Als inhalen inderdaad lastig blijkt en er maar 1x gestopt wordt is zaterdag misschien wel belangrijker dan zondagbvbal79 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:32:
[...]
Het gaat ook uiteindelijk om zondag (de race), de rest is maar voorspel
Minimalistisch verwacht ik, dat zal de verrassing zijn waar Horner over sprakpilskes schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:51:
Ik vraag me nog steeds af of Red Bull nou een grote upgrade heeft deze race. We hebben eigenlijk nog geen foto's gezien van de RB13 in Australië, ik hoop dat we vrijdag een visuele upgrade mogen aanschouwen die ons doet verbazen!
Je gaat niet 8 dagen testen, waarbij ook het volledige vermogen niet eens beschikbaar was (maar komend weekeinde gelukkig wel), om vervolgens met een totaal andere auto te gaan beginnen v.w.b. aerodynamica.
Testing, one, two ...
Tenzij je dus heel erg zeker weet dat je windtunnel / cfd 100% correleert met de werkelijkheidhardware-lover schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:37:
[...]
Minimalistisch verwacht ik, dat zal de verrassing zijn waar Horner over sprak
Je gaat niet 8 dagen testen, waarbij ook het volledige vermogen niet eens beschikbaar was (maar komend weekeinde gelukkig wel), om vervolgens met een totaal andere auto te gaan beginnen v.w.b. aerodynamica.

Full Dinghy Dash video met RIC & VER.
http://www.redbullracing....me-dinghys-daniel-and-max +11/2 min
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2017 00:22 ]
Daarvoor hebben ze soms de "wasrekken" op de auto om verder te testen met die data en daarop dan modificaties te doen na de 8 dagen testen. 😉hardware-lover schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:37:
[...]
Minimalistisch verwacht ik, dat zal de verrassing zijn waar Horner over sprak
Ik zie dat pirelli nu meer informatie in hun infograms stopt mbt banden wear&tear. Interessant!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Linkje https://nl.motorsport.com...npassen-australie-884865/UltraSub schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:01:
Ik lees op motorsport.com net dat RBR en MERC zijn verzocht om hun ophanging aan te passen voor Melbourne. Voor Mercedes lijkt dat niet zo spannend omdat ze er vorig jaar niet iedere race mee reden, maar voor RBR die er toch op in lijken te zetten met hun high rake setup? Hmm. We gaan het zien.
Ben ook benieuwd wat voor impact t heeft... ze konden het wel zien aankomen dus hopelijk heeft RBR een alternatief.
kevlar01 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:39:
[...]
Linkje https://nl.motorsport.com...npassen-australie-884865/
Ben ook benieuwd wat voor impact t heeft... ze konden het wel zien aankomen dus hopelijk heeft RBR een alternatief.
Ai...was dat niet waar men van vermoedde dat dat de aero trick zou zijn van Red Bull? Pijnlijk als hun design daarop leunt, dan gaan ze behoorlijk terugzakkenSo if a suspension system goes down at one speed and comes back at a different speed then really there shouldn’t be any reason for that.

Sorry voor het FB linkje, maar wel lachen:
"One thing you would change in F1?"
Alonso: "equal engines for everyone
LOL
/edit
Jeeej! Allemaal een Honda! Welkome to the lottery!
[ Voor 16% gewijzigd door UltraSub op 23-03-2017 08:03 ]
Zei Alonso als een boer met kiespijnUltraSub schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:54:
https://www.facebook.com/Formula1/videos/780641405426177/
Sorry voor het FB linkje, maar wel lachen:
"One thing you would change in F1?"
Alonso: "equal engines for everyone 😀"
LOL
Het lijkt mij sterk dat een team als Red Bull zich maar op één designpunt zou richten. Ik denk dus dat de gevolgen wel mee zullen vallen.Cubic X schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:54:
[...]
[...]
Ai...was dat niet waar men van vermoedde dat dat de aero trick zou zijn van Red Bull? Pijnlijk als hun design daarop leunt, dan gaan ze behoorlijk terugzakken.
"When you grow up your heart dies"
Ik denk ook wel dat ze in Barcelona (ook) hebben getest met zo'n "Plan B chassis".sjaool schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:05:
[...]
Het lijkt mij sterk dat een team als Red Bull zich maar op één designpunt zou richten. Ik denk dus dat de gevolgen wel mee zullen vallen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Misschien switchen ze nu wel naar minder rake en komt er een hele kermis aan vaantjes en winglets bij omdat ze nu niet meer weg komen met zo'n cleane wagen. Press spin daarna; dat was de verrassing!sjaool schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:05:
[...]
Het lijkt mij sterk dat een team als Red Bull zich maar op één designpunt zou richten. Ik denk dus dat de gevolgen wel mee zullen vallen.
Ja, dat was die setup wat RIC niet goed kreeg en ineens een halve seconde langzamer was.Spotmatic schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:09:
[...]
Ik denk ook wel dat ze in Barcelona (ook) hebben getest met zo'n "Plan B chassis".

Maar het blijft leuk om over te speculeren
Dus het staat nog niet vast.Als ze ons er niet van kunnen overtuigen dat het niet tot doel heeft om de aerodynamica te beïnvloeden, dan mogen ze het niet gebruiken
Was dat niet hetzelfde gerucht wat al rond ging tijdens de testdagen?
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Deze miste nog, en hij is briljant. (Alonso wil gelijke motoren voor iedereen
http://www.fia.com/file/54436/download?token=NUoPLHBl
[ Voor 27% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2017 09:00 ]
ALO: "Equal engines for everyone?"Hoogie2004 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:36:
[video]
Deze miste nog, en hij is briljant. (Alonso wil gelijke motoren voor iedereen)
RIC: "But not electric..."
HAM: "And not Honda!"

Kwam ook even ter sprake in die persconferentie. Vettel wil z'n trophy uit Mexico terugAnoniem: 891931 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:01:
Verstappen rule
mm Liberty is lekker bezig
[ Voor 30% gewijzigd door naitsoezn op 23-03-2017 09:03 ]
Dat zegt het artikel van Motorsport.com ook al he.nachtnet schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:56:
Fia website Initial scutenering zegt niets over de ophanging, alle wagens ok.
Ben benieuwd naar dit weekend, of er er toch niet een bepaalde versie van het systeem op de Mercedes en Red Bull zit.
Charlie benoemt specifiek de A-symmetrische werking van de systemen.
Dat zou er op kunnen duiden dat ze er alsnog mee kunnen rijden, zolang de werking maar lineair is?
Ergo, een minder complexe versie van het systeem.
[ Voor 4% gewijzigd door P.K. op 23-03-2017 09:02 ]
quote: AMUSToto Wolff on suspension issue: “There's nothing in the clarifications that forces us to change anything or affects our performance.”
[ Voor 23% gewijzigd door jorank op 23-03-2017 09:11 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Welke clarifications en op welk moment heeft ie dit gezegd?nachtnet schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:09:
Ik zie nog geen verdere bronnen die ondersteunen dat Merc & RBR de "trick-suspension" inderdaad hebben verwijderd/vervangen/aangepast.
[...]
Horner was immers er ook van overtuigd, na de clarification voor de eerste test, dat de ophanging van RBR legaal was.
Autosport meldt het ook... Ik vind Motorsport en Autosport toch wel twee van de meest betrouwbare bronnen die er zijn. Sowieso veel betrouwbaarder en technisch onderlegder dan AMuS.
Er staat ook een artikel op Autosport met dezelfde titel, inhoud en quote van Charlie.jorank schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:10:
Lijkt een clickbait titel dus..
Het is echt geen clickbait.
http://www.autosport.com/...l-had-to-alter-suspension
[ Voor 10% gewijzigd door P.K. op 23-03-2017 09:17 ]
Zelfde bron dus..
Quotes van C. Whiting zouden uit de donderdag persco komen. Die komt als transcript bij de FIA beschikbaar. (ik wacht nog even af.)
* nachtnet gaat zich zo door 7 uur tweets lezen..
[ Voor 46% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2017 09:26 ]
Had de Nederlandse Motorsport gelezen, dus niet gezien dat het dezelfde auteur was.nachtnet schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:19:
Autosport / motorsport zit toch in dezelfde mediagroep? Auteur is in beide gevallen Jonathan Noble.
Zelfde bron dus..
Maar dat neemt niet weg dat ik het wel een betrouwbare bron vind. Betrouwbaarder dan een ongeduidde quote van Toto.
Moet overigens op dit soort momenten denken aan Juan Pablo Montoya. In een aflevering over hem op SkySports vertelde hij dat in zijn tijd bij Williams de FIA, Ferrari Internal Affairs genoemd werd. Omdat ze altijd hun zin kregen.
[ Voor 26% gewijzigd door P.K. op 23-03-2017 09:34 ]
Is dit geen test over alleen het in/uitstappen van de coureur?nachtnet schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:56:
Fia website Initial scruteneering zegt niets over de ophanging, alle wagens ok.
http://www.fia.com/file/54436/download?token=NUoPLHBl
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Het specifiek in-/uitstappen is in Barcelona al getest als ik het goed lees, dit gaat erom over of de auto's aan de veiligheidsvoorschriften voldoen. Pas na de race wordt gecontroleerd of de auto's aan álle regels voldoen.Mad-Matt schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:51:
[...]
Is dit geen test over alleen het in/uitstappen van de coureur?
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
- DaniëlWW2
- Niet online
Voor de luilakken die alleen dit willen zien..naitsoezn schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:00:
[...]
ALO: "Equal engines for everyone?"
RIC: "But not electric..."
HAM: "And not Honda!"
YouTube: 2017 Australia - Drivers Press Conference - Part 1
Ah, dat had ik even niet uit het document begrepen, thanks.Flotter schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:57:
[...]
Het specifiek in-/uitstappen is in Barcelona al getest als ik het goed lees, dit gaat erom over of de auto's aan de veiligheidsvoorschriften voldoen. Pas na de race wordt gecontroleerd of de auto's aan álle regels voldoen.
Hoop niet dat Ferrari gelijk krijgt.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
[ Voor 90% gewijzigd door nachtnet op 23-03-2017 10:05 ]
"Het is niet toegestaan om een wielophanging te gebruiken die de aerodynamische performance van de auto op een bewuste manier beïnvloedt."
"Als een ophanging zich asymmetrisch gedraagt, dan is daar geen rechtvaardigende verklaring voor. De ophanging kan niet op een bepaalde snelheid omlaag gaan en omhoog komen bij een andere snelheid."
Conclusie: 'De FIA heeft Mercedes en Red Bull Racing gevraagd om modificaties aan het ophangingssysteem door te voeren en dat is gebeurd. Whiting: "Ik verwacht geen problemen in Australië."
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tof filmpje!Full Dinghy Dash video met RIC & VER.
http://www.redbullracing....me-dinghys-daniel-and-max +11/2 min
Interessant om te zien dat de bestuurders van de boten wel een zwemvest aan hebben maar RIC & VER niet.
/post
Haha je moet eens bij de volledige versie kijken naar circa 15:00 waar Alonso begint... Vervolgens wordt er uit gezoomd en moet je die kop van Ricciardo eens zienDaniëlWW2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:00:
[...]
Voor de luilakken die alleen dit willen zien..![]()
YouTube: 2017 Australia - Drivers Press Conference - Part 1
Edit: ah gewoon helemaal afkijken, Alonso maakt nog wel meer opmerkingen over de auto waar op zijn beurt Hamilton ook wel weer een steek (positief) uitdeelt haha
[ Voor 15% gewijzigd door LopendeVogel op 23-03-2017 10:47 ]
Suspension zou in de (extra, eerdere) persco die Charlie Whiting gehouden heeft besproken zijn (niet in de drivers-persco) Maar ik kan van die CW persco nog geen transcript vinden..Jasphur schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:04:
[...]
Zijn er naast de suspension overigens nog andere dingen verteld in de PersCo?
/me Jasphur gaat vanavond de persco pas kijken
En wat is dat toch met autosport en Twitter?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ah okay! de Drivers PersCo is dan vandaag?nachtnet schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:06:
[...]
Suspension zou in de (extra, eerdere) persco die Charlie Whiting gehouden heeft besproken zijn (niet in de drivers-persco) Maar ik kan van die CW persco nog geen transcript vinden..
Mijn glazen bol zegt overigens dit:
1: HAM
2: BOT
3: RAI
5: VER
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de woensdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1