Alonso stopt er meteen mee nadat hij door twee tegelijk wordt ingehaald
ALO, in 1 ronde van 1 punt naar DNF
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
VET > 1:26:6
"When you grow up your heart dies"
Heb ik die compleet gemist of is die niet in beeld geweest?Señor Sjon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:19:
Even terugkomend op Stroll, dit illustreert het uitstekend:
[video]
Hij is zo aan het zagen aan het stuur... de crash komt dan ook vrij onverwacht.
Haha Jack: 'A fast first stop'. Stroll snapt hem niet helemaal, die gekke Nederlanders ook
.
FTFY
M'n Oma is een site aan het haken.
tijdens FPFastFred schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Heb ik die compleet gemist of is die niet in beeld geweest?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max zijn remmen branden zowat...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit was FP3.FastFred schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:26:
[...]
FP3FastFred schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Jawel hoor, maar niet vandaagFastFred schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Hij is zo goed dat hij 2X kan uitvallen in 1 raceFastFred schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Hopen dat er geen radiobericht van Max komt nu.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Was @Grimmie187 maar hier om dit mee te maken
[ Voor 7% gewijzigd door JackBol op 26-03-2017 08:28 ]
Max Maximaal aan het presteren. Een Ferrari onder druk zetten had ik van tevoren niet gedacht!
GIF van renault is wel netjes voorbereid..
https://twitter.com/RenaultSportF1/status/845884212376940545
https://twitter.com/RenaultSportF1/status/845884212376940545
Max zijn remmen zijn op.. Gewoon 5th denk ik
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Pfffff... Alleen de top 3 teams nog in dezelfde ronde...
Als dit de rest van het jaar ook zo gaat zijn word ik daar niet blij van.
Als dit de rest van het jaar ook zo gaat zijn word ik daar niet blij van.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Haha Max toch.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
lmao @ Max
Lol @ Horner
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Wat zei hij?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- DaniëlWW2
- Niet online
Heerlijk Max.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verstappen: "How much faster is the fastest lap?"Trevor schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:29:
Wat zei hij?
Engineer: "Too fast..."
Hij vroeg wat de snelste ronde was... antwoord van Horner: too fast.Trevor schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:29:
Wat zei hij?
Mooi hoor. Well done Vettel.
Ferrari heeft McLaren verslagen! Goed zeg!
Olav, iedereen verslaat vandaag het volledige team van Mclaren
Olav. Haha.
Ze verslaan het volledige team van McLaren.
Rivanov schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:31:
Olav. Haha.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Loon naar werken heet dat... met een beetje hulp van Max.
welterusten!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wacht watJackBol schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:30:
Ferrari heeft McLaren verslagen! Goed zeg!
Are you a one or a zero
Olav zat weer even in 1998.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Mede mogelijk gemaakt door Max Verstappen. Gefeliciteerd maatje!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Niet een geweldige baan om in te halen. Er waren genoeg gevechten op de baan maar de regie hield geen steek. Het is in ieder geval goed dat de race pace van Ferrari en Mercedes ongeveer hetzelfde issanderb schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:29:
Als dit de rest van het jaar ook zo gaat zijn wordt ik daar niet blij van.

Vlak Massa niet uit hè.sanderb schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:29:
Als dit de rest van het jaar ook zo gaat zijn wordt ik daar niet blij van.
En even een compliment voor de Ziggo stream. Geen enkele hapering. Toch precies nu dat ik dit type.. wtf
Flickr PSN ID= cheironnl
WTF dat publiek.
Queue de internet commentaar dat verstappen kut is met "slechts de 5e plek"
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het mooiste vind ik nog wel dat de auto van Max het een hele race heeft volgehouden. Dat was in de weken in aanloop naar Melbourne wel even anders. Al met al een positievere dag dan ik had verwacht. Jammer van Ricciardo maar soms gaat het nu eenmaal zo.
Ehhh publiek??!
Flashback! Wel heel slecht hoor van Olav. Komop, hoorde hem altijd graag maar..
Misschien is dit ook wel nieuw beleidDutchCrownNL schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:33:
Ehhh publiek??!
Wat was dat een optocht zeg. Volgens mij zijn er maar 2 on track inhaalmanoeuvres geweest (Stroll op een Sauber en Perez op Alonso die een probleem had).

Iemand screwd up. Dit kan natuurlijk niet!
Wtf dat publiek
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bizar.Goron schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:34:
Wtf hoezo zijn de hekken al open
Ferrari en Mercedes gewoon gelijkwaardig. Eerste paar races gaan tussen Vettel en Hamilton

Zo dat was een leuke race en ook wel leuk om te zien dat Ferrari en Mercedes gewoon aan elkaar gewaagd zijn. VER deed het verder prima daar was weinig op aan te merken. Blij dat het festijn weer begonnen is
Top 6...sanderb schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:29:
Maar wel mooi hoor eindelijk weer eens Ferrari! Hopelijk zijn rood en zilver aan elkaar gewaagd dit jaar.
Ferrari die de goede strategie had.
Mercedes die wat meer moeite met de banden had?
Max die toch behoorlijk kan meekomen.
Op naar de volgende!
Mercedes die wat meer moeite met de banden had?
Max die toch behoorlijk kan meekomen.
Op naar de volgende!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Echt kom op he, het is was een verspreking. Niet meer niet minder gewoon menselijk.Daniel_Elessar schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:34:
[...]
Flashback! Wel heel slecht hoor van Olav. Komop, hoorde hem altijd graag maar..
Zelfs op het hier heilige sky makennze weleens een verspreking.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vettel lijkt blij.
Een gevecht tussen Vettel en Hamilton zou wel heerlijk zijn.Goron schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:36:
Maar wel mooi hoor eindelijk weer eens Ferrari! Hopelijk zijn rood en zilver aan elkaar gewaagd dit jaar.
Saai maar mooi dat Ferrari terug is.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vettel was ook verdacht stil op de radio. 
Ze praten nu geen van beiden meer.
Ze praten nu geen van beiden meer.
[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 26-03-2017 08:38 ]
teams... (ok...Massa zat ook nog net 5 s binnen dezelfde ronde..)
Mercedes is over het algemeen wat beter qua ontwikkelen in het seizoen. Laat dat dit jaar maar meer richting Ferrari zijn. En volgend jaar Max in die FerrariVos schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:37:
[...]
Een gevecht tussen Vettel en Hamilton zou wel heerlijk zijn.
VES doet dit jaar niet meer mee.KopjeThee schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:38:
Ik hoop dat VES dit seizoen vaker 5e dan 6e wordt.
Kijk niet op sky. Maar bij de Waalse tv. Die zal zich ook vast wel eens verspreken, maar dat hoor ik niet mijn frans is niet zo geweldig.Adlermann schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:37:
[...]
Echt kom op he, het is was een verspreking. Niet meer niet minder gewoon menselijk.
Zelfs op het hier heilige sky makennze weleens een verspreking.
Natuurlijk kun je je verspreken. Maar hoe Olav heeft wel meer versprekingen dan dat. Hij weet toch ook dat Mercedes al een paar jaar overheerst in het zilver en dat Mclaren minder is en die kleur niet meer draagt. Zo maakte hij nog wel meer versprekingen die nergens op sloegen.
Tot aan Canada de motorupdate is dit gewoon het maximaleKopjeThee schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:38:
Ik hoop dat VES dit seizoen vaker 5e dan 6e wordt.
VET heeft haast

The finger is back!
Vettel oogt nog heel fit, zo zwaar is het dus niet
Hmmm ik sta er niet meer voor op, ik heb er verdorie voor op de bank geslapen. Was een bietje saai
I am the great Cornholio!
Die verspreking slaat nergens op. Hij ziet McLaren nog gelijk aan MercedesDaniel_Elessar schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:39:
[...]
Kijk niet op sky. Maar bij de Waalse tv. Die zal zich ook vast wel eens verspreken, maar dat hoor ik niet mijn frans is niet zo geweldig.
Natuurlijk kun je je verspreken. Maar hoe Olav heeft wel meer versprekingen dan dat. Hij weet toch ook dat Mercedes al een paar jaar overheerst in het zilver en dat Mclaren minder is en die kleur niet meer draagt. Zo maakte hij nog wel meer versprekingen die nergens op sloegen.

Toch prima vermaakt. Achterstand van Max in de race viel me alleszins mee. En belangrijkste natuurlijk: Forza Ferrari
Afwachten hoe structureel dit is, maar mooi om te zien dat Mercedes gewoon op kracht geklopt kan worden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Red Bull Gives You Wings.
Olav: Vettel maakt kans op de wereldtitel.
Uhm ok.
Uhm ok.

I would like to thank all my fans, these fans here are the best! Incredible crowd!
Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de woensdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1