No matter the age, never lose the Kramer inside
Wel gezien, niet onthouden. Hij was op dat moment iets sneller dan RIC.TheBrut3 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:33:
weet iemand de split van VER zijn ronde toen RIC crashte?
Why not both? Zit hier lekker in de zon te kijkenRoamor schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:27:
[...]
Scheelt toch weer wat minuten om van de zon te gaan genieten.
Dus als VER op de tijd van RAI was, dan is de achterstand op Mercedes eigenlijk 'maar' 0.85 (oké, nog veel) ipv de 1.3. De overige tijd verloor hij dus omdat de 2e run gewoon minder goed was.Tackleberry schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:41:
Hij zat "op" de tijd die Kimi toen had staan voor wat betreft sector 1 en 2.
Als ik zo lees dat de vering dan is aangepast, ze rijden met een 2016 MGU-K en VER had de afstelling gewoon nog niet lekker. Dan is het gat alsnog groot en zijn ze het 3e team momenteel. Maar het verschil als alles normaal loopt zal dan weer een stuk kleiner zijn.
Ook is een stratencircuit met weinig rubber een klein nadeel voor RBR als ze daadwerkelijk meer mechanische grip hebben. Omdat mechanische grip minder telt op een circuit waar het asfalt van mindere kwaliteit is.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Ze kunnen de eerste paar weekends niet kiezen wat ze willen, dat kwam door de nieuwe banden.Naboo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:12:
Ik blijf het maar raar vinden dat Pirelli bepaalt hoeveel van welke soort je mag meenemen enzo. Laat lekker ieder team voor zichzelf kiezen hoe of wat. En sowieso die regel met je moet verplicht twee soorten gebruiken vind ik maar een raar gedoe.
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Hierdoor is de kans dat auto's op bepaalde momenten gedurende de race op verschillende compounds ten opzichte van elkaar rijden groter, dus zou het in principe voor meer gevechten of inhaalacties moeten zorgen.Naboo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:12:
En sowieso die regel met je moet verplicht twee soorten gebruiken vind ik maar een raar gedoe.
Daarnaast dwingt het teams om een goede setup te zoeken die werkt voor minimaal twee compounds, in plaats van dat teams al hun stints altijd maar met de band doen die het beste bij hun auto past.
Volgens mij lees je dat verkeerd, VER zat op de tijd die RAI op dat moment had staan, die ik geloof 5 honderdste sneller was dan de tijd die VER uiteindelijk echt op de klokken zette. RAI verbeterde zijn tijd op het eind van de kwali echter nog met grofweg een halve seconde. Het huidige verschil is volgens mij dan ook gewoon redelijk representatief.TheBrut3 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:51:
[...]
Dus als VER op de tijd van RAI was, dan is de achterstand op Mercedes eigenlijk 'maar' 0.85 (oké, nog veel) ipv de 1.3. De overige tijd verloor hij dus omdat de 2e run gewoon minder goed was.
Als ik zo lees dat de vering dan is aangepast, ze rijden met een 2016 MGU-K en VER had de afstelling gewoon nog niet lekker. Dan is het gat alsnog groot en zijn ze het 3e team momenteel. Maar het verschil als alles normaal loopt zal dan weer een stuk kleiner zijn.
Ook is een stratencircuit met weinig rubber een klein nadeel voor RBR als ze daadwerkelijk meer mechanische grip hebben. Omdat mechanische grip minder telt op een circuit waar het asfalt van mindere kwaliteit is.
Ze weten nu al dat de nieuwe regels het "inhalen" negatief zal beinvloeden.Tito129 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:51:
Als ik Ted notebook zo beluister wordt inhalen dit jaar een stuk moeilijker. Met het toch wel verschil in snelheid (3 tiende) hoop ik niet dat we naar 10 rondjes een optocht krijgen. Ben heel erg benieuwd hoe morgen de nieuwe regels uitpakken.
Ik kwam dit stukje film tegen, een paar goeie vragen, maar ook duidelijke antwoorden.
Hopen dat de teams willen meewerken aan veranderingen die het close racen ten goede komen.
YouTube: LIVE – Australian Grand Prix Fan Forum
Vanaf 30min20 gaan de vragen verder.
https://f1manager.info/ranking/4605
Die had ik dan even gemist, ik dacht dat RAI zichzelf niet had verbeterd.Snowdog schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:33:
RAI verbeterde zijn tijd op het eind van de kwali echter nog met grofweg een halve seconde.
Haha, dit stukje:
YouTube: LIVE – Australian Grand Prix Fan Forum
[ Voor 18% gewijzigd door TheBrut3 op 25-03-2017 16:04 ]
Verstappen verwacht in ieder geval wel een optocht:Tito129 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:51:
Als ik Ted notebook zo beluister wordt inhalen dit jaar een stuk moeilijker. Met het toch wel verschil in snelheid (3 tiende) hoop ik niet dat we naar 10 rondjes een optocht krijgen. Ben heel erg benieuwd hoe morgen de nieuwe regels uitpakken.
Bron: Motorsport.comWhen asked by Sky Sports F1's Damon Hill if the new regulations are the right way to go for F1, Verstappen replied: "In terms of driving, yes, absolutely, it's a lot faster and a lot more enjoyable – especially in qualifying when you take out the fuel, in the high-speed corners it's really hooked.
"But in terms of racing, I think it will be more boring because tomorrow who takes first into Turn 1 will win the race."
De auto's mogen er dan wel mooier uitzien, maar als inhalen daardoor moeilijker wordt ga ik toch liever terug naar de 2016 wagens...

Jep, ik verwacht zelf ook een optocht.Cubic X schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:15:
[...]
De auto's mogen er dan wel mooier uitzien, maar als inhalen daardoor moeilijker wordt ga ik toch liever terug naar de 2016 wagens....
De auto's kunnen minder goed elkaar dichtbij volgen
maar niet vergeten dat Raikkonen daarna nog sneller is gegaan, dus het gat zou waarschijnlijk nog steeds even groot zijn geweest op het eind (1.247 op één na snelste tijd door Rai gereden)TheBrut3 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:51:
[...]
Dus als VER op de tijd van RAI was, dan is de achterstand op Mercedes eigenlijk 'maar' 0.85 (oké, nog veel) ipv de 1.3. De overige tijd verloor hij dus omdat de 2e run gewoon minder goed was.
[knip]
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 25-03-2017 16:27 ]
Testing, one, two ...
Geen idee waar ik naar aan het kijken ben, wat houd dat in
Smiling as the shit comes down...
Ik blijf het ook apart vinden, zoals hij zelf ook zegt:
bronWerhlein has withdrawn due to fitness concerns and Giovinazzi admitted he was not sure what state he would be in at the end of the 58-lap race, having not focused on long runs when he appeared in testing.
He said: “I think I will be quite prepared but we’ll see if I’m fit or not!
“It will be a long race, anything can happen, so I need to do the same job I did today.”
Dan moet het toch wel heel slecht gesteld zijn met (de fitheid van) Wehrlein?
/me Heatonme hoopt stiekem dat Giovinazzi de race van zijn leven heeft
Ik denk het verschil van de gemiddelde kwalificatietijd per team van vandaag (2017) tegenover de poletijd van 2015.ScrooLoose schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:31:
[...]
Als het zou gaan om hoeveel ze sneller of langzamer waren dan toen.. dan ziet het er alsnog niet logisch uit. Mercedes was sowieso sneller, dus dan zou Merceses nu in seconden minder snel zijn tegenover 2015 dan de Sauber. Dan zou het langzamer moeten zijn, maar dan zou Mercedes nu minder snel dan in 2015 zijn.
Dus ik weet het ook niet.
[ Voor 35% gewijzigd door Luxicon op 25-03-2017 16:43 ]
...
Verschil per team tussen de eigen kwalificatietijd van AUS 2015 tegen die van de kwalificatie van vandaag.ScrooLoose schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:31:
[...]
...
Plaatje is gemaakt door een Italiaan.. (vergelijkbaar met de nederlandstalige gebruiksaanwijzing van huishoudelijke apparaten die door een chinees vertaald zijn.)Luxicon schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:49:
Oke, maar er staat bij vs pole position. Maar goed, dat verklaard het plaatje.
SAUBER
Pascal Wehrlein: „Ein Riesentalent, hat das Potenzial, irgendwann Weltmeister zu werden.
Wehrlein hat übrigens das gleiche Imageproblem wie ich: Viele Leute halten ihn für arrogant.“
"A huge talent, has the potential to become world champion.
Wehrlein, incidentally, has the same image problem as I do: many people consider him to be arrogant."
[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 25-03-2017 16:54 ]
Testing, one, two ...
Precies.Ryur schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:22:
[...]
Jep, ik verwacht zelf ook een optocht.
De auto's kunnen minder goed elkaar dichtbij volgen
De veranderingen aan de bolides en reglement zijn nog afkomstig van Ome Bernie.
Die wou de mannen van de jongens scheiden, Helaas vergat Ome Bernie mee te nemen dat juist de jongens de smaakmakers waren dat seizoen.
Brede banden en hoge bochten snelheid zijn leuk ... maar ik kies liever voor veel inhaal acties IPV een hard rijdende trulli-train.
Als we Ross Brawn kunnen geloven veranderd dit dus binnen 3 tot 5 jaar
Nog ff volhouden

https://f1manager.info/ranking/4605
http://www.espn.co.uk/f1/...wful-terrible-car-q1-exit
Zeker vergeten dat HUL op P12 staat en ruim 3 sec sneller is in dezelfde wagen
* nachtnet denkt dat PAL na dit seizoen exit is..
Dat heeft deze voormalig coureur toch nooit zelf in het Duits gezegd..?hardware-lover schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:52:
Rara, van wie is deze uitspraak?
SAUBER
Pascal Wehrlein: „Ein Riesentalent, hat das Potenzial, irgendwann Weltmeister zu werden.
Wehrlein hat übrigens das gleiche Imageproblem wie ich: Viele Leute halten ihn für arrogant.“
"A huge talent, has the potential to become world champion.
Wehrlein, incidentally, has the same image problem as I do: many people consider him to be arrogant."
Mea Culpa, had in bovenstaande post gemoeten...
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 25-03-2017 16:57 ]
Hulk heeft mij toch wel een beetje positief verrast. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze misschien iets verder naar achteren zouden staan. Tijdens de Q had ik ook nog hoop dat hij in Q3 zou belanden, maar dat is helaas niet gelukt.nachtnet schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:55:
Palmer begint ook goed te worden in de Blame-game.
Morgen start hij naast zijn oud-teamgenoot. Kan nog leuk worden misschien?
-
Nouja, het gaat er toch juist om dat de auto na zijn crash gewoon niet lekker liep? Lijkt me sterk dat je hieruit kan concluderen dat hij gewoon te langzaam zou zijn ofzo. En als er idd een probleem was met de auto (hij geeft zelf al aan dat de auto voor de crash prima was), dan kan ik me zijn frustatie wel enigszins voorstellen. Niet helemaal netjes hoe hij het brengt, maar dat is in de heat of the moment.nachtnet schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:55:
Palmer begint ook goed te worden in de Blame-game.
Verder heeft Palmer toch nooit zo extreem veel geklaagd? Of ben ik dat even vergeten?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Palmer bakt er gewoon niks van. Hij verdwijnt zodra Renault iemand beters kan vinden.
[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-03-2017 17:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
@DaniëlWW2 Mooi hé, analytics..
Het staat zo in een Duits blad, zo heeft hij over het gehele veld een uitgesproken meningnachtnet schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:57:
[...]
Dat heeft deze voormalig coureur toch nooit zelf in het Duits gezegd..?
[knip]
Of ie Duits kan praten en schrijven weet ik niet, maar Verstappen vocaal afkraken in het Italiaans gaat hem ook goed af, dus wie weet?
Testing, one, two ...
Voor wie nog meer uitspraken over andere rijders wil lezen:hardware-lover schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:07:
[...]
Het staat zo in een Duits blad, zo heeft hij over het gehele veld een uitgesproken mening
Of ie Duits kan praten en schrijven weet ik niet, maar Verstappen vocaal afkraken in het Italiaans gaat hem ook goed af, dus wie weet?
http://www.autobild.de/bi...ahrer-11433963.html#bild1
Dit vind hij o.a. van zijn landgenoot bij Williams: "Mit seinen 18 Jahren ist er noch viel zu jung für die Formel 1". Klinkt ergens bekend.

https://twitter.com/SmilexTech Vol met dit soort data-analyse. (en ook voorzien van wat toelichting (Italiaans (te vertalen met de translate knop))
[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 25-03-2017 17:20 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is één op één dezelfde tekst dan in de papieren uitvoering, voor wie er zin in heeftChocoball schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:14:
[...]
Voor wie nog meer uitspraken over andere rijders wil lezen:
http://www.autobild.de/bi...ahrer-11433963.html#bild1
Dit vind hij o.a. van zijn landgenoot bij Williams: "Mit seinen 18 Jahren ist er noch viel zu jung für die Formel 1". Klinkt ergens bekend.
Testing, one, two ...
Ik neem aan dat je op deze grafiek doelt?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:20:
Wat gaat er daar mis bij RBR? Je kan toch mogelijkerwijs niet langzamer zijn? Klopt die vergelijking wel, zit er wat achter of loopt RBR op het moment echt met een behoorlijk gedowngrade motor?

Het gaat om Sector tijden 2016 vs 2017. In 2017 is RB in alle sectoren sneller. & winnen ze in S1 & S3 behoorlijk tijd t.o.v. 2016.
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 25-03-2017 17:27 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik kan klaarblijkelijk vandaag niet lezen.nachtnet schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:26:
[...]
Ik neem aan dat je op deze grafiek doelt?
[afbeelding]
Het gaat om Sector tijden 2016 vs 2017. In 2017 is RB in alle sectoren sneller.
Koffie nodig?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:28:
[...]
Ik kan klaarblijkelijk vandaag niet lezen.

Kijken of Bottas door die hongerige wolven achter hem verschalkt gaat worden. Kwalificatie is een ding, maar long runs(race) is natuurlijk een ander verhaal. Hoop ook wel dat Grosjean weer een goed resultaat haalt, en STR(Toro Rosso, Stroll heb ik wat minder mee).
En natuurlijk Max en Dan, hopelijk kunnen ze beiden minimaal in de top 6 blijven morgen.
Zoals Cruyff zou zeggen, het wiel is rond
dat is dan ook de enige overeenkomst tussen alle auto's
Ik zit hier ook al een tijdje aan te denken, als het goed is om 08:00 in de nieuwe tijd.boe.i schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:27:
Hoe laat begint het morgen? Aangezien de klok een uur vooruit gaat vannacht. Is hier ook rekening mee gehouden, want in Australie gebeurt dit volgens mij niet.
Nope, 7:00 nieuwe tijd.Arn0uDz schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:28:
[...]
Ik zit hier ook al een tijdje aan te denken, als het goed is om 08:00 in de nieuwe tijd.
Tien uur, dertig minuten van nu
[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 25-03-2017 19:30 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Mogelijk zijn er wel mensen in de war gebracht door het feit dat het pas een week goed op formula1.com staat. Eerder stond er namelijk wel 8:00.Migrator schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:30:
Nee, 7:00 - formula1.com houdt gewoon rekening met de zomertijd (vergelijk de tijden van Q en race in local time (geen zomertijd) en 'your time' (wel zomertijd))
Tien uur, dertig minuten van nu
Moet die wel betrouwbaar zijn en niet aftellen naar een uur te laatdaniellammers schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:37:
http://www.f1countdown.com/
Gewoon een timer zetten op je telefoon
Uur eerder op bed
Lekker om half 9 op staan en met een ontbijtje en koffie de race kijken.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat vindt ik nu net niks, dan maar vroeg en livemax schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:44:
* max aait zijn geprogrammeerde Humax tv-recorder.
Samsung Flip 7
En dan per ongeluk inschakelen op het nieuws waarop de uitslag verteld wordt...max schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:44:
* max aait zijn geprogrammeerde Humax tv-recorder.
Ik zap vanavond voor het uitschakelen van het ding bewust naar Discovery Channeldaniellammers schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:48:
[...]
En dan per ongeluk inschakelen op het nieuws waarop de uitslag verteld wordt...
[ Voor 4% gewijzigd door max op 25-03-2017 20:01 ]

Mooi gestroomlijnd opgelost
https://www.motorsport.co...-legality-problem-886198/
Ah, toch, ik kon het vanochtend vroeg niet goed zien eerlijk gezegd.JustSomeone schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:58:
In de kwalificatie zat die T-wing er ook gewoon op....
Staat ook in de link (ahead of qualifying....)
Hier te zien inderdaad
[ Voor 41% gewijzigd door Humma Kavula op 25-03-2017 20:07 ]
Staat ook in de link (ahead of qualifying....)
[ Voor 30% gewijzigd door JustSomeone op 25-03-2017 19:59 ]
Waarom moet ik gelijk denken aan die engineering flowchart..Humma Kavula schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:56:
T-Wing komt weer terug op de Haas voor de race:
[afbeelding]
Mooi gestroomlijnd opgelostMaar het zal vast voldoende zijn voor de stevigheid en betere aero
https://www.motorsport.co...-legality-problem-886198/

Wel echt zo'n beunhazenoplossing om een stuk random carbonfiber er tegen aan te plakken met tape
[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 25-03-2017 20:04 ]
vhal schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:01:
[...]
Waarom moet ik gelijk denken aan die engineering flowchart..![]()
[afbeelding]
Wel echt zo'n beunhazenoplossing om een stuk random carbonfiber er tegen aan te plakken met tape

Beetje in het straatje van:
"wat niet past, lassen we vast"
of
"als ge t niet wit, pur of kit"
Lag nog te pitten!

"If you can't Duck it, fuck it"kevlar01 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:12:
[...]
![]()
Beetje in het straatje van:
"wat niet past, lassen we vast"
of
"als ge t niet wit, pur of kit"
As't van voor'n nich geet, dan maar van achter'n.
Wil t nie passen, flexen en lassen!AzzKickah schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:37:
[...]
As't van voor'n nich geet, dan maar van achter'n.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zitten we al in het Chinese GP topic?Chiron schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:02:
Wehrlein meldt zich toch af voor deze GP, heeft teveel achterstand opgelopen met fysieke training en is niet fit genoeg om een hele raceafstand te rijden.
Niet Meiden van Holland? Word je 's morgens nog leuk wakker ookmax schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:49:
[...]
Ik zap vanavond voor het uitschakelen van het ding bewust naar Discovery Channel
Holy shit gast... jij bent ook nog steeds hierChiron schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:02:
Wehrlein meldt zich toch af voor deze GP, heeft teveel achterstand opgelopen met fysieke training en is niet fit genoeg om een hele raceafstand te rijden.

vhal schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:01:
[...]
Waarom moet ik gelijk denken aan die engineering flowchart..![]()
[afbeelding]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat WEH niet zou rijden was vanmorgen vroeg al bekend. GIO heeft daarom FP3 & Q gereden en gaat ook de race rijden. (in Kwalificatie maakte hij een zeer goede indruk.)
02:49 yorkick in "[F1 2017] Race 1 - GP van Australië"
[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 25-03-2017 22:21 ]
Wehrlein's afmelding was al bekend gemaakt voor de kwali.
En aangezien ik niet echt fan ben van zijn persoontje deed ik even aan wishful thinking.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik weet niet, maar dat klinkt erg stotterig?nachtnet schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:12:
Om dat nog maar even on-topic te gaan: Zo klinkt een onboard rondje met ALO.
[video]
😆 - Denk ook eens om ;)
Als het al zo beroerd klinkt hoe moet het er dan binnen in de Honda aan toe gaan?Bensimpel schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:23:
[...]
Ik weet niet, maar dat klinkt erg stotterig?
Je hoort bij elke upshift vanaf de 4 die bibber. En in de 8 lopen de toeren niet eens meer op.
Poeh dat ziet er toch wel heel belabberd uit... hoop voor ze dat ze de race wel uitrijden, maar op zo'n manier snap ik wel dat alles stuk gaat.nachtnet schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:26:
[...]
Als het al zo beroerd klinkt hoe moet het er dan binnen in de Honda aan toe gaan?
De MGU-K kan niet goed gebruikt worden voor de volle 100%(zoals eerder bekend door vibraties). Zag op Ziggo Racing bij GP confidential daarstraks een stuk erover. Ze missen hierdoor 162 BHP.
Tevens zijn de intercoolers te klein en is het oliepomp systeem verkeerd geplaatst en te ingewikkeld. Maar het MGU-K verhaal zou de meeste impact hebben.

De wagens voor de Drivers Parade straks..
Wow, laat wel weer 2 dingen zien:AzzKickah schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:28:
[video]
Je hoort bij elke upshift vanaf de 4 die bibber. En in de 8 lopen de toeren niet eens meer op.
- balans Mclaren is goed
- Alonso rijdt nog steeds als een baas. Heel goed te zien hoe hij de langzame bochten te snel instuurt en via het gaspedaal de achterkant licht laat oversturen in het midden van de bocht om decachterkant te roteren. Dat vergt echt skill. Kijk bijv 1 na laatste bocht.
Denk dat ie eerder hier een klein foutje maakt; hij gaat iets te hard deze bocht door en komt daardoor te ver naar rechts uit. Hierdoor moet ie dus iets liften in de laatste bocht, wat veel meer tijd kost dan het opofferen van de één-na-laatste bocht door er iets langzamer doorheen te gaan maar wel in het midden van de weg te blijven. Hamilton deed het in zijn Q3-rondje iets beter, want hij kan iets eerder op het gas:Requiem19 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:38:
[...]
Heel goed te zien hoe hij de langzame bochten te snel instuurt en via het gaspedaal de achterkant licht laat oversturen in het midden van de bocht om decachterkant te roteren. Dat vergt echt skill. Kijk bijv 1 na laatste bocht.
YouTube: 2017 Australian Grand Prix: Lewis Hamilton Onboard Pole Lap
Overigens ben ik het er verder mee eens hoor, denk ook persoonlijk dat hij het nog lang niet is verleerd!
[ Voor 24% gewijzigd door CaptainPanda op 25-03-2017 23:17 ]
Zet die pruttel eens heel gauw in het Engels. Of Nederlands.
iig geen Duits.

Niet mijn screenshot.. (geen idee hoe ik die kan maken.. Schaamteloos uit de twitterfeed van Sky.de geplukt.. )AzzKickah schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 23:35:
[...]
![]()
Zet die pruttel eens heel gauw in het Engels. Of Nederlands.
iig geen Duits.
![]()
hahaha dat meen je nietnachtnet schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 23:37:
[...]
Niet mijn screenshot.. (geen idee hoe ik die kan maken.. Schaamteloos uit de twitterfeed van Sky.de geplukt.. )
Home-knop + volume-down, probeer dat eens
Hou Home ingedrukt en druk op Volume omhoog
Kan ik een keer iets terugdoen
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nee ok, dan ga maar slapen inderdaad
Hahaha
Da's bijna hetzelfde, alleen dan de windows knop + vol-up.
En dan is er ook nog de combinatie voor Windows mobile, power+vol-up 😜EvilWhiteDragon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 00:15:
[...]
Testing, one, two ...
Met W10M op een toestel met on-screen knoppen is dat weer de modus voor gebruik met 1 hand. Dat 3-4 keer switchen in een paar jaar tijd is niet bepaald handig; ooit waren ze zo consistent qua design...EvilWhiteDragon schreef op zondag 26 maart 2017 @ 00:15:
[...]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Startcrash morgen? RIC?
StrollAzzKickah schreef op zondag 26 maart 2017 @ 00:25:
Volgens mij dwalen we af jong's
Startcrash morgen? RIC?
Ontopic:
Toto heeft wel wat deals met Hammi gemaakt volgens mij:
https://www.motorsport.co...n-ever-says-wolff-886211/"There was a point towards the end of the year where we sat down and it felt like a reset of the relationship," said Wolff.
"So many things came out which needed to be discussed, and since then I have perceived him as being in a really good place.
"He's happy and motivated and I've seen the strongest Lewis on track that I've seen so far consistently over the weekend."
Vraag mij af of dit het gesprek was voor of na de bekendmaking van het stoppen van Rosberg
Afijn, ontopic. Riciardo duikt heel snel naar binnen voor een andere set banden en gaat via die weg heel ver naar voren komen. Op het laatst een setje ultrasoft er tegenaan en dan komt het helemaal goed. Als Alonso weer gaat vliegen na een x-aantal ronden dan kan die strategie ook weer het putje in.
Testing, one, two ...
Inloggen ziggo go app en replay tv moet lukken denk ik. Ik heb de horizonbox op opnemen ingesteld, lekker kijken wanneer ik er zin in heb en vooral geen nieuws/sites checken voorafDeruxian schreef op zondag 26 maart 2017 @ 01:06:
Ik kan de race via ziggo horizon (mobiel) kijken. 0700 is me echter te vroeg. Kan ik ook om 10 inloggen op de horizon app en de race terugkijken, zonder dat de uitslag voor mij wordt verpest?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de woensdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1