Ik wilde lekker slapen tot vlak voor de start, maar er stonden hier 2 auto's in de fik voor de deur.
Vermoedelijk een gejatte en gestripte auto die hier gedumpt is en de auto van de overbuurman (die hier ook op tweakers zit trouwens) meegenomen heeft in de ellende.
Denk niet dat slapen nu nog veel zin heeft.
Mogguh!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Versnellingsbak van RIC is vervangen. 5 plaatsen gridpenalty.
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2017 05:49 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Moggel!
I am the great Cornholio!
Gentlemen, start your engines!
* Robsta86 doet zich melden 
Nog wel ff wakker worden zeg... haha
Nog wel ff wakker worden zeg... haha
Ik ben benieuwd wie zich straks pas om 8 uur komt melden ivm zomertijd 
Wakker worden was geen probleem. Heb er zin in en straks uiteraard wat koffie
Of je wekker een uur te ver doorzetten en dus uur te vroeg te zijnsww89 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:08:
Ik ben benieuwd wie zich straks pas om 8 uur komt melden ivm zomertijd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@ Sky beweren ze dat zowel de crashes van Palmer als van Ricciardo veroorzaakt zouden zijn door de haaienvin: als een auto nu schuift zou de windstroom op de haaienvin voor nogal veel onbalans zorgen waardoor de auto sneller achterstevoren schuift.
Voor het 1st dat ik op een zaterdagavond rond 22.00 naar boven ben gegaan om te gaan slapen voor een f1 race.
Als t nog vroeger was geweest had ik t niet gedaan waarschijnlijk. Al knap dat ik ook vrij snel ben ingeslapen aangezien ik vaker 23-00.00 ga slapen....goeiemorgen
Als t nog vroeger was geweest had ik t niet gedaan waarschijnlijk. Al knap dat ik ook vrij snel ben ingeslapen aangezien ik vaker 23-00.00 ga slapen....goeiemorgen
Jup. Als de wind van een te grote hoek op de haaienvin komt, dan vervalt de helft van de achtervleugel waardoor downforce volledig verdwijnt. De haaienvin beschadigd dan ook de achtervleugel door de druk die er op komt.
[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2017 06:21 ]
Daar gaan we weer! Fijne race allemaal.
Dit en het feit dat de nieuwe banden niet duidelijk laten merken wanneer ze versleten zijn (zou volgens een aantal coureurs "uit het niets op komen") zou wel eens kunnen betekenen dat we meer crashes gaan zien.Rivanov schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:20:
Jup. Als de wind van een te grote hoek op de haaienvin komt, dan vervalt de helft van de achtervleugel waardoor downforce volledig verdwijnt. De haaienvin beschadigd dan ook de achtervleugel door de druk die er op komt.
En minder inhaalacties door de nieuwe aero.
Zit er al een uurtje klaar voor maar heb wel heel erg weinig trackparade gezien bij Sky F1.
"When you grow up your heart dies"
Ik had geen wekker gezet maar werd toch wakker ... enfin nu aan de koffie om wakker te blijven en zo maar eens kijken of het de gevreesde parade wordt of een echte race.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
HAM had vorig jaar n poepstart. Tijdens de persco zat Vettel ook te prikken met "we zien morgen wel bij de start waar we staan". Nieuwe startreglementen.. ben benieuw naar de start en eerste 3 bochten.
Olav zei net ook dat de top 3 in kwali bij dit circuit ook nooit de top 3 was op t podium.
Altijd n spektakelstuk als je t mij vraagt
Olav zei net ook dat de top 3 in kwali bij dit circuit ook nooit de top 3 was op t podium.
Altijd n spektakelstuk als je t mij vraagt
Komt dat ze nu in de auto's rijden i.p.v. achterop trailer staan. Dan zijn de interviews altijd wat minder.sjaool schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:24:
Zit er al een uurtje klaar voor maar heb wel heel erg weinig trackparade gezien bij Sky F1.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2017 06:27 ]
Het zou mooi zijn als Hamilton en Vettel elkaar eraf rijden.
Dat is wel jammer. Ik zit nu te twijfelen om nog een half uurtje bij Sky te blijven of om over te schakelen naar Ziggo. Die laatste neem ik sowieso op dus ik denk dat ik maar bij Sky blijf en de voorbeschouwing van Ziggo later terugkijk.Rivanov schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:26:
[...]
Komt dat ze nu in de auto's rijden i.p.v. achterop trailer staan. Dan zijn de interviews altijd wat minder.

Koffie? Nee trek zo wel een biertje open
leuk een nachtdienst hebben, ik ben 1 van de weinige die nu zin in een biertje zal hebben
Stoffel is vandaag jarig. 25 jaar oud geworden. 
Hoe zou het zitten met de bandenstrategie? De softs schijnen een complete race mee te kunnen gaan. Dus wanneer zouden we de eerste pitstops kunnen verwachten? Binnen tien ronden al?
Net al wel een bak met pittige olijven op
. Iets met luiheid enzo......
Zzzz, koffie......
(Tandjes, wat is dit vroeg op zondag)
Maar :
We gaan er weer voor !
(Tandjes, wat is dit vroeg op zondag)
Maar :
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Iemand die Chase heet en dan de baas van de F1 zijn. 
Toch gaaf zo'n snor.
Toch gaaf zo'n snor.
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 26-03-2017 06:36 ]
Zou er een herhaling van deze crash volgen vandaag? 
Goedemorgen heb er weer zin in, wat is er met de Red Bull aan de hand
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
NOOOO RIC!! Gaat ie niet kunnen starten?
We hebben zowaar een live gridwalk op Ziggo!
Ziggo op de grid cool
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
#BreakSuperstition voor red bull?
Maar balen voor RIC
Maar balen voor RIC
Ai, niet best. Nog tijd genoeg om naar de pits te krijgen hoop ik. En dan natuurlijk snel fiksen zou wel fijn zijn. Zo wil je je home grand pric niet beginnen/eindigen.
Ach, als je 82 bent kun je eigenlijk op elk tijdstip van een dag wel slapen 😜Jeroentjuh82 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:20:
Voor het 1st dat ik op een zaterdagavond rond 22.00 naar boven ben gegaan om te gaan slapen voor een f1 race.
Testing, one, two ...
Ja dusRivanov schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:36:
Zou er een herhaling van deze crash volgen vandaag?
[video]
Ik denk dat Stroll het seizoen niet gaat afmaken als hij dit soort acties blijft uitvoeren.
Dan ken je z'n pa nog niet.tlpeter schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:38:
[...]
Ja dus
Ik denk dat Stroll het seizoen niet gaat afmaken als hij dit soort acties blijft uitvoeren.
Wow, die badges knallen wel het shirt van Max af zeg.
DC moet even op onze Jack wachten.
Och, wat triest voor Ricciardo zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Arme Ricciardo, hij verdiend toch wel een mooie thuis race.
Nou jammer naar dat betekend 1-0 quali en waarschijnlijk ook 1-0 race tegenover ricciardo.
Ik had liever gezien dat ricciardo had laten zien dat je wel degelijk kan inhalen met deze auto.
Ik had liever gezien dat ricciardo had laten zien dat je wel degelijk kan inhalen met deze auto.
De kar van RIC gaat in ieder geval van de startopstelling richting pitbox.
Geen best begin zo zeg:( Laten we hoop dat Max z'n plek kan houden, dat zou al prima zijn vrees ik.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik hoop het niet maar het zou mij niks verbazen.Bart-Willem schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:40:
[...]
Dan ken je z'n pa nog niet.Het is wachten op bevelen van hem dat Massa slomer moet worden zodat zoonlief in een beter daglicht komt te staan.
![]()
Zulke figuren moeten meteen exit.
Roze broek... lol bijpassend bij de FI wagen.
[ Voor 45% gewijzigd door sjaool op 26-03-2017 06:45 ]
RB13. Unlucky for some.
[ Voor 4% gewijzigd door swv op 26-03-2017 06:45 ]
Bensimpel
Positieve meneer
max voor p3 natuurlijk!twit schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:43:
Geen best begin zo zeg:( Laten we hoop dat Max z'n plek kan houden, dat zou al prima zijn vrees ik.
😆 - Denk ook eens om ;)
Goedemorgen
Koffie!
Viel RIC nou gewoon stil? Heb dat even gemist..
Koffie!
Dat parapluutje van Hamilton ziet er nogal euh... tja.
Ja, versnellingsbak problemen (die al vervangen was). RIC doet niet mee.Joster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:47:
Goedemorgen![]()
Koffie!
Een bak die niet meer uit zijn 6 wilde.Joster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:47:
Goedemorgen![]()
Koffie!
Bleef hangen in 6de versnelling en heeft hem toen uitgezetJoster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:47:
Goedemorgen![]()
Koffie!
Als dit nu al begint met de Renault dan wordt het een zwaar seizoen gok ik
Lekker wakker worden zo! RIC doet niet mee?! Damn, wat ontzettend zuur voor de beste man! 
Maar goed, ik zit er klaar voor! Here we go op een mooi begin van het seizoen, boys and girls. Veel kijkplezier!
Maar goed, ik zit er klaar voor! Here we go op een mooi begin van het seizoen, boys and girls. Veel kijkplezier!
Vanuit oogpunt van de organisatie zou het toch prettiger zijn als er 20 auto's rijden. Waarom krijgt RIC niet mogelijkheid om vanuit de pits te starten als de auto zo teruggebracht is? Lijkt me toch dat dat moet kunnen. Ik snap dat er regels zijn, maar deze regel heb ik nooit zo goed kunnen plaatsen vanuit entertainment oogpunt.
Het is de versnellingsbak, niet de motor.Pierre schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:48:
Als dit nu al begint met de Renault dan wordt het een zwaar seizoen gok ik
Jammer voor RIC inderdaad. 
Heb net de hond uitgelaten. Blijkbaar geen F1 liefhebbers in de straat, want overal is het nog pikkedonker.
Heb net de hond uitgelaten. Blijkbaar geen F1 liefhebbers in de straat, want overal is het nog pikkedonker.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Present met Koffie en broodjes.. (virtueel te delen met iedereen hier..

RIC not happy..
Bedankt voor alle screenshot tips.

RIC not happy..
Bedankt voor alle screenshot tips.
quote: Red Bull RacingDaniel stops on track with an electrical issue. 😫 Car back and Team pushing to get the #RB13 fixed to start from the pit lane. #AusGP
Bensimpel
Positieve meneer
Jij denkt dat ze het kunnen fixen in 15 min?P.O. Box schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:49:
Vanuit oogpunt van de organisatie zou het toch prettiger zijn als er 20 auto's rijden. Waarom krijgt RIC niet mogelijkheid om vanuit de pits te starten als de auto zo teruggebracht is? Lijkt me toch dat dat moet kunnen. Ik snap dat er regels zijn, maar deze regel heb ik nooit zo goed kunnen plaatsen vanuit entertainment oogpunt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nog even het bandenoverzichtje schaamteloos van N8net gekopieerd :
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Jack zei dat er sprake van bonje zou zijn tussen RBR en Renault, iets met een probleem met een luchtfles waardoor ze er nu 2 mee moeten nemen (= extra gewicht)Bart-Willem schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:49:
[...]
Het is de versnellingsbak, niet de motor.
Stel dat het lukt om de auto te fixen in 10 minuten, mag ie dan überhaupt starten?
Volgens Horner een sensorprobleem bij RIC.
Als de pitlane dicht is, dan moet 'ie vanuit de pits starten. Lijkt erop dat dat ook gaat gebeuren want hij is haastig aan het instappen.Joster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:51:
[...]
Stel dat het lukt om de auto te fixen in 10 minuten, mag ie dan überhaupt starten?
ja... maar lees paar posts boven je dat RB gaat proberen hem uit pitlane te laten starten... dus blijkbaar mag het wel...Bensimpel schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:50:
[...]
Jij denkt dat ze het kunnen fixen in 15 min?
Mag ik me dan nog even beklagen over her geluidsniveau van de Max Verstappen-reclame? Mijn hemel wat een geluid om kwart voor 7 in de morgen..
PSN: xMaurice93
Bensimpel
Positieve meneer
als de fia de auto cleared, dan wel ja. Hoop het voor hem.Joster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:51:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja, volgens mij wel. Maar dan wel vanuit de pitlane.Joster schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:51:
[...]
De 2016 MGU-K die ze gebruiken is ook al 5KG zwaarder dan die in 2017 zou zijn. (5KG ~0,3s (Klok-klepel gegevens..))Robsta86 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:51:
[...]
Jack zei dat er sprake van bonje zou zijn tussen RBR en Renault, iets met een probleem met een luchtfles waardoor ze er nu 2 mee moeten nemen (= extra gewicht)
Viel me ook al op, nu zijn reclames sowieso al luider... maar standaard komt geluid hier niet uit de tv, maar een aardige home cinema set, geen probleem met dat geouwehoer... maar die reclame :xMaurice079 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:52:
Mag ik me dan nog even beklagen over her geluidsniveau van de Max Verstappen-reclame? Mijn hemel wat een geluid om kwart voor 7 in de morgen..
Dat geneuzel ben ik nu al moe uit de Ziggo studio, die Bart Chabot omg
Dat knalde hier gewoon op immens niveau de speakers uit. De TV staat niet eens heel hard.Maurice079 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:52:
Hier ook. Meteen bovenverdieping wakker met reclame.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:53:
[...]
Viel me ook al op, nu zijn reclames sowieso al luider... maar standaard komt geluid hier niet uit de tv, maar een aardige home cinema set, geen probleem met dat geouwehoer... maar die reclame :x
De start kan behoorlijk chaotisch gaan worden, met de nieuwe start methode waar de coureurs meer invloed hebben met de koppeling
Van die gast krijg je sowieso de zenuwen, zelfs als het niet over de F1 gaat.Pierre schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:54:
Dat geneuzel ben ik nu al moe uit de Ziggo studio, die Bart Chabot omg
Ik zie hier met een draadloze koptelefoon op. Speciaal gekocht ooit zodat niet iedereen hoeft me te genieten
Meuning!
Wordt wakker met Red Bull met iets met een versnellingsbak en luchtflessen en ruzie met Renault?
Klinkt allemaal niet lekker.
Ben ook bang dat VER zijn onstabiele auto niet weet te finishen...
Wordt wakker met Red Bull met iets met een versnellingsbak en luchtflessen en ruzie met Renault?
Klinkt allemaal niet lekker.
Ben ook bang dat VER zijn onstabiele auto niet weet te finishen...
Pff, present...
/me Heatonme schuift koffie en croissants het topic in
Fijne race allen!
/me Heatonme schuift koffie en croissants het topic in
Fijne race allen!
Mijn koffie is opHumma Kavula schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:55:
Pff, present...
/me Heatonme schuift koffie en croissants en topic in
Fijne race allen!
Per ongeluk gemalen koffie ipv bonen gekocht
Haha, die lineup leader wordt gewoon met te weinig CPU power gerenderd. Wat een schokken.
[ Voor 16% gewijzigd door JackBol op 26-03-2017 06:58 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Zeef+theedoek en opgieten.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 26 maart 2017 @ 06:57:
[...]
Mijn koffie is op![]()
Per ongeluk gemalen koffie ipv bonen gekocht
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de woensdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1