Even reactie nav mijn verhuizing en de vraag op pagina 1.
Zojuist mijn verhuizing doorgegeven bij de crossdesk. Ik krijg een nieuw Ziggo account en aangepast pakket (ga naar Connect Max), maar mijn eigen smartcards blijven gekoppeld aan mijn account.

Ook krijg ik de aanbieding van 3 maanden voor €34,95 (en teken dan ook daarmee voor 12 maanden). De Ziggo Mobiel aansluitingen van de kinderen worden enkele dagen later automatisch meeverhuisd.
Leuk detail: de juffrouw van de crossdesk kon (mocht) niet bevestigen dat mijn CI+ zaken gewoon zouden werken op het nieuwe adres, maar tussen de regels door merkte ik dat ze dat wel wist.

Ik heb het gehouden op dat ik het gewoon ga proberen.
Het nieuwe modem (ik gok de Connect Box) wordt 21 maart bezorgd, kan ik mooi DHZ installeren en dan 1200 bellen om 'm in bridge te laten zetten (na de IPv4 only optie te vragen).
Net de bevestigingsmails binnen, maar daarin alleen een opzegging (oude adres) en bestelling (nieuwe adres), zonder details. Wordt dus even afwachten of ook alle gemaakte afspraken worden nagekomen. Zal zo wel even schermprintjes maken van mijn smartcard pagina, voor het geval dat...
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl