Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Acties:
  • +1Henk 'm!
Er is hoop.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 01:47
quote:
Ik mis BSOD, helaas, deze gaat het ook niet worden...

• St00mwals
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:01
quote:
Met Clippy!!!! <3

Maar zonder dollen:
Ik vind het wel een super vet thema voor op mijn home screen!!

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:46

Punkrocker

Mostly harmless

quote:
_/-\o_ 8)

Ik heb MS-DOS nog op mijn Lumia staan....
:+

"What do you get if you multiply six by nine..."

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:32

P_Tingen

omdat het KAN

Haha, ziet er best grappig uit eigenlijk

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +5Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Voor de diehards, 2018-07 update is beschikbaar.

A smile a day.... [The end is there]

• rscheper
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 02:07
Hoe is jullie ervaring met WhatsApp op WP? Ik heb altijd een 950XL gehad en wil wel weer terug. Ik doe niet veel meer met m'n mobiel dan internetten, WhatsApp en bankzaken, plus de nodige foto's maken. De bank kan via de browser en foto's maken verbeterd juist weer tov mijn huidige iPhone.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St00mwals
quote:
rscheper schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:11:
Hoe is jullie ervaring met WhatsApp op WP? Ik heb altijd een 950XL gehad en wil wel weer terug. Ik doe niet veel meer met m'n mobiel dan internetten, WhatsApp en bankzaken, plus de nodige foto's maken. De bank kan via de browser en foto's maken verbeterd juist weer tov mijn huidige iPhone.
Prima! Soms wel wat traag op mijn 650, maar verder goed.

Kijk anders ook hier eens:
WhatsApp voor Windows Phone

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ardvark99
quote:
WhatsApp doet het prima op een 950XL, de app wordt nog steeds regelmatig geupdate, qua functionaliteiten bijna gelijk aan de andere os'en.

ardvark99 wijzigde deze reactie 10-07-2018 23:50 (10%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
@rscheper , welke bank?

Als het om ING gaat, dat is een drama via Edge. Rabobank daarentegen is een verademing.

• richdb
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18-01 12:21
Gisteren de update gedownload op mijn 930. En die werkt nog steeds super. Eigenlijk de afgelopen weken de 930 weer meer in gebruik, en wat werkt het toch nog steeds goed.

Wel ben ik 1 ding tegengekomen met Instagram. Hier moet blijkbaar een nieuwe versie voor zijn (http://allaboutwindowspho..._for_Windows_10_Mobil.php), maar wat ik ook probeer (weggooien, opnieuw installeren) ik krijg de nieuwe opties niet te zien. Iemand een idee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rscheper
quote:
hardware-lover schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:52:
[...]

@rscheper , welke bank?

Als het om ING gaat, dat is een drama via Edge. Rabobank daarentegen is een verademing.
Gelukkig heb ik de Rabobank! Met wat geluk komt morgen of overmorgen mijn Lumia binnen, gaan we het beleven!

• Dutch2007
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-01 07:32
quote:
hardware-lover schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:52:
[...]

@rscheper , welke bank?

In het topic over chrome + ING (en het opslaan van username+pw), las ik dat de ING website ook t witte laad scherm heeft op iOS (safari), denk te "experimental" bezig met Chrome(en extentions).

Zal na de Juli update zo eens kijken of er "magisch" iets beters werkende is.

• Dutch013
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 00:46
na update:

Lumia 650 - Versie 1709 Build nummer is 10.0.15254.490

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ardvark99
quote:
Dutch013 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:31:
na update:

Lumia 650 - Versie 1709 Build nummer is 10.0.15254.490
Is idd geen grote stap, van 489 in juni naar 490 in juli.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

@Amadeus1966
Heb jij ooit je front camera nog werkend gekregen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

quote:
SinergyX schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 17:16:
@Amadeus1966
Heb jij ooit je front camera nog werkend gekregen?
De laatste keer dat ik hem werkend kreeg was na een recovery.
Tijdens of na deze installatie volgden der nog diverse "updates" en daarna was het weer afgelopen met de pret.
Ik hou dan ook nog steeds vol dat het een software issue ipv hardware.

Of....
Het is dezelfde ellende als toen met de win 8.1 naar win 10 update van de 930.
Na die bewuste update werkten bij velen de speakers niet meer.
Dit bleek toen wel een hardwaredefect te zijn.

Alles is mogelijk, het is immers wel Microsoft ;-)

Amadeus1966 wijzigde deze reactie 12-07-2018 19:41 (23%)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Amadeus1966 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 19:36:
[...]

De laatste keer dat ik hem werkend kreeg was na een recovery.
Tijdens of na deze installatie volgden der nog diverse "updates" en daarna was het weer afgelopen met de pret.
Ik hou dan ook nog steeds vol dat het een software issue ipv hardware.

Of....
Het is dezelfde ellende als toen met de win 8.1 naar win 10 update van de 930.
Na die bewuste update werkten bij velen de speakers niet meer.
Dit bleek toen wel een hardwaredefect te zijn.

Alles is mogelijk, het is immers wel Microsoft ;-)
Dat lees ik inderdaad bij de meeste, factory reset (of met die tool) geeft een werkende camera, daarna is het weer over voor velen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:50:
[...]
Dat lees ik inderdaad bij de meeste, factory reset (of met die tool) geeft een werkende camera, daarna is het weer over voor velen.
Ik moet mij dan toch wel heel erg gelukkig prijzen. 2 950XL's, en heb het werkelijk nog niet meegemaakt (tot voor nu).

Dan vraag ik mij af hoe het gaat bij het opstarten van de laatste versie van Instagram? Deze begint nu namelijk met het scherm waarbij de front camera meteen actief is (tamelijk irritant). Is het scherm dan zwart of geeft de app een foutmelding bij de gebruikers waarbij de camera aan voorzijde niet werkt?

• GiLeX
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:37:
[...]

Ik moet mij dan toch wel heel erg gelukkig prijzen. 2 950XL's, en heb het werkelijk nog niet meegemaakt (tot voor nu).

Dan vraag ik mij af hoe het gaat bij het opstarten van de laatste versie van Instagram? Deze begint nu namelijk met het scherm waarbij de front camera meteen actief is (tamelijk irritant). Is het scherm dan zwart of geeft de app een foutmelding bij de gebruikers waarbij de camera aan voorzijde niet werkt?
instagram app even verwijderen, en opnieuw installeren.
Dat hielp bij mij, de laatste versie doet iets raars met de policies/toestemmingen.
Moest steeds toestemmingen geven voor ik door de geposte foto's kon scrollen.
Na verwijderen en opnieuw installeren werkt het hier weer als vanouds.

------

Hier ook geen problemen met de camera's verder op onze 950/950XL's

Caffenol en C41. Canon EOS 35mm film & digital SLRs met wat glas en filmrolletjes 😁

• hardware-lover
  • Niet online
@GiLeX en dan start Instagram weer op met het scherm waarin de berichten staan?

Edit: Maakt niet uit, start nog steeds met frontcamera scherm. Heb jij ook de laatste Instagram op je toestel staan @GiLeX ?

Meer algemeen bedoelt. Het viel mij op dat de accuduur de laatste tijd wat tegenviel op mijn toestel. Nu dacht ik eerst dat het bij mij tussen de oren zat omdat ik was teruggegaan van een 9400mAh model naar de originele accu. Wat bleek nu echter het geval te zijn, alle apps hadden toestemming om op de achtergrond te draaien, dat heb ik zelf zo niet ingesteld dus dit zal mogelijk met een update zo gekomen zijn verwacht ik. Door het gebruik van de extra zware accu is mij dat eerst niet zo opgevallen verwacht ik. Nu ik alls weer naar wens heb ingesteld, is het verbruik ook weer zoals ik dat gewend was.

hardware-lover wijzigde deze reactie 13-07-2018 14:33 (8%)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:19:
....................
Ja, op alle telefoons daarna weer op het normale scherm, noem het maar hoofdscherm ;)

Edit op @hardware-lover edit:
Versie 10.1096.22713.0 dd 11-07-2018

GiLeX wijzigde deze reactie 13-07-2018 14:35 (10%)

Caffenol en C41. Canon EOS 35mm film & digital SLRs met wat glas en filmrolletjes 😁

• rscheper
Het is een jaar geleden dat ik een WM10 toestel heb gebruikt, maar sinds gisteren ben ik weer een trotse eigenaar van een Lumia 950 XL. Erg tevreden, apps gebruik ik eigenlijk heel weinig en de bank doet het meer dan prima via de mobiele site.

Ik zit nog met 1 dingetje, ik heb de automatische camera upload aanstaan naar OneDrive toe, hij slaat ze echter op in een oude bestaande map (die ik zelf iets met iPhone genoemd heb) op mijn OneDrive (waarschijnlijk heb ik dat ooit zo ingesteld op een iPhone).. Nu wil ik daar een nieuwe map voor maken, dat is geen probleem. Maar waar geef ik in mijn toestel aan dat hij ze naar die map moet uploaden?

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
GiLeX schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:32:
[...]
Ja, op alle telefoons daarna weer op het normale scherm, noem het maar hoofdscherm ;)

Edit op @hardware-lover edit:
Versie 10.1096.22713.0 dd 11-07-2018
@GiLeX Versienummer zie ik nergens staan binnen de app, maar ik heb de update ontvangen die oa hieronder staat vermeld. Daar wordt in de opmerkingen ook aangehaald wat ik ervaar.

https://mspoweruser.com/i...d-with-many-improvements/

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

Versie nummer kan je zien in de Store app, bij je downloads en updates tabje :*)

Maar herken het "threaded reactions gebeuren. dus het zal dan wel om die versie gaan.
(dd 01-07-2017 bij MSP)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:37:
[...]

Ik ben ook in de overweging om gewoon een 950XL erbij te kopen, wel vooraf checken voor de camera, ik heb werkelijk nog geen waardig alternatief gevonden in Android :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ardvark99
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:57:
[...]

Ik ben ook in de overweging om gewoon een 950XL erbij te kopen, wel vooraf checken voor de camera, ik heb werkelijk nog geen waardig alternatief gevonden in Android :P
Op deze manier wordt mijn 950XL nog veel geld waard oOo

Maar voorlopig blijf ik hem nog lekker gebruiken, zeker zo lang er geen fatsoenlijke vervanger is. Leuk om te zien dat er weer mensen terug gaan naar W10M, niet dat het grote aantallen zullen zijn, maar zou leuk zijn dat MSFT dit gaat opvallen....

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
GiLeX schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:50:
Versie nummer kan je zien in de Store app, bij je downloads en updates tabje :*)

Maar herken het "threaded reactions gebeuren. dus het zal dan wel om die versie gaan.
(dd 01-07-2017 bij MSP)
@GiLeX Daar staat bij mij een heel ander versienummer? 41.1760.62502.0

Blijkbaar heb jij niet de laatste versie op je toestel staan?
richdb in "Windows Phone Store en applicaties"

hardware-lover wijzigde deze reactie 13-07-2018 17:49 (15%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
ardvark99 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 17:06:
[...]

Op deze manier wordt mijn 950XL nog veel geld waard oOo

Maar voorlopig blijf ik hem nog lekker gebruiken, zeker zo lang er geen fatsoenlijke vervanger is. Leuk om te zien dat er weer mensen terug gaan naar W10M, niet dat het grote aantallen zullen zijn, maar zou leuk zijn dat MSFT dit gaat opvallen....
Ik ben nooit weggeweest, maar met de gedachte dat Android of iOS zoveel meer kan.. heb ik nog steeds weinig van gemerkt. Had vanzelf wel moment verwacht dat ik gewoon teveel zou missen, maar eigenlijk zijn dan nog steeds maar 2 apps.

• richdb
quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:19:

Edit: Maakt niet uit, start nog steeds met frontcamera scherm. Heb jij ook de laatste Instagram op je toestel staan @GiLeX ?

Meer algemeen bedoelt. Het viel mij op dat de accuduur de laatste tijd wat tegenviel op mijn toestel. Nu dacht ik eerst dat het bij mij tussen de oren zat omdat ik was teruggegaan van een 9400mAh model naar de originele accu. Wat bleek nu echter het geval te zijn, alle apps hadden toestemming om op de achtergrond te draaien, dat heb ik zelf zo niet ingesteld dus dit zal mogelijk met een update zo gekomen zijn verwacht ik. Door het gebruik van de extra zware accu is mij dat eerst niet zo opgevallen verwacht ik. Nu ik alls weer naar wens heb ingesteld, is het verbruik ook weer zoals ik dat gewend was.
Hier al tijden geen nieuwe optie in Instagram. Dus geen live en het nieuwe 'type' die links van live staat. Geen idee wat ik eraan moet doen. Verwijderen, opnieuw installeren … niks het.
Hebben jullie de optie live en type wel? Echt irritant dit, krijg je eens nieuwe opties maar dan werkt het niet.

• hardware-lover
  • Niet online
@richdb heb ik ja, sinds die update is aangekondigd.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 17:14:
[...]

@GiLeX Daar staat bij mij een heel ander versienummer? 41.1760.62502.0

Blijkbaar heb jij niet de laatste versie op je toestel staan?
richdb in "Windows Phone Store en applicaties"
Dat nummer heb ik ook voorbij zien komen vanavond. het wordt nu wel vreemd.......
Heb het (instagram dus) gewoon nog maar een keer weer verwijderd.
Store geopend,--> instagram zoeken installeren. dan inderdaad dat 41. versie nummer in de store.
sluit ik de store vervolgens af en start ik de store weer dan heb ik weer de eerder genoemde 10.1096.22713.0 8)7

• richdb
quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:50:
@richdb heb ik ja, sinds die update is aangekondigd.
/
Ik dus niet. Enig idee hoe ik er wel aan kan komen? Blijf het raar vinden.

• richdb
quote:
GiLeX schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:01:
[...]

Dat nummer heb ik ook voorbij zien komen vanavond. het wordt nu wel vreemd.......
Store geopend,--> instagram zoeken installeren. dan inderdaad dat 41. versie nummer in de store.
sluit ik de store vervolgens af en start ik de store weer dan heb ik weer de eerder genoemde 10.1096.22713.0 8)7
Hier ook 10.1096.22713.0, versie 41. nog nooit gezien. Heel bizar en vreemd dit.

richdb wijzigde deze reactie 13-07-2018 22:00 (5%)

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
GiLeX schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:01:
[...]
Bij mij blijft het versienummer ongewijzigd, en de besproken nieuwe opties zijn ook beschikbaar. Waarom niet iedereen de laatste versie krijgt aangeboden weet ik niet te zeggen. Weet alleen dat het wel vaker is voorgekomen in het verleden dat niet iedereen meteen de meest recente update kreeg aangeboden.

• richdb
quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 23:03:
[...]

Bij mij blijft het versienummer ongewijzigd, en de besproken nieuwe opties zijn ook beschikbaar. Waarom niet iedereen de laatste versie krijgt aangeboden weet ik niet te zeggen. Weet alleen dat het wel vaker is voorgekomen in het verleden dat niet iedereen meteen de meest recente update kreeg aangeboden.
De boel nu helemaal op de hobbel. Op internet zitten zoeken over Instagram probleem. Meer met een 930 die bij versie 10. blijven hangen, dus dacht zal via tools de telefoon instellen als 950 (Ook gedaan om de laatste versie van 10 te krijgen) Nu lijkt alsof Instagram er nog op staat, en is het niet te verwijderen. Krijg dan een Ex800 nog wat melding. Op laatst terug naar fabrieksinstellinge en alles ook gewoon naar 930 (voor de harde reset). Maar nu werkt Whatsapp njet meer. Kan het verwijderden en opnieuw installeren, maar blijft bij opstarten hangen. Instagram gewoon weer versie 10.x (dus oude versie). Iemand idee hoe ik Whatsapp weer aan de praat krijg? De rest werkt allemaal wel, alleen Whatsapp blijft hangen bij laden. Op internet is alleen een oplossing helemaal terug naar begin versie telefoon, dus Windows 8.1. Alleen dit is geen oplossing omdat je dan weer uren bezig bent voordat je weer op de laatste versie zit. Lijkt op een corrupt instellingen bestand van Whatsapp. Kan ik die verwijderen? En hoe? Iemand een idee? Wat een gedoe weer.

• St00mwals
quote:
richdb schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 16:22:
[...]

De boel nu helemaal op de hobbel. Op internet zitten zoeken over Instagram probleem. Meer met een 930 die bij versie 10. blijven hangen, dus dacht zal via tools de telefoon instellen als 950 (Ook gedaan om de laatste versie van 10 te krijgen) Nu lijkt alsof Instagram er nog op staat, en is het niet te verwijderen. Krijg dan een Ex800 nog wat melding. Op laatst terug naar fabrieksinstellinge en alles ook gewoon naar 930 (voor de harde reset). Maar nu werkt Whatsapp njet meer. Kan het verwijderden en opnieuw installeren, maar blijft bij opstarten hangen. Instagram gewoon weer versie 10.x (dus oude versie). Iemand idee hoe ik Whatsapp weer aan de praat krijg? De rest werkt allemaal wel, alleen Whatsapp blijft hangen bij laden. Op internet is alleen een oplossing helemaal terug naar begin versie telefoon, dus Windows 8.1. Alleen dit is geen oplossing omdat je dan weer uren bezig bent voordat je weer op de laatste versie zit. Lijkt op een corrupt instellingen bestand van Whatsapp. Kan ik die verwijderen? En hoe? Iemand een idee? Wat een gedoe weer.
Check deze oplossing voor je WA eens:
saewer in "WhatsApp voor Windows Phone"

- Personen app starten en daarna WA nog een keer
- Nieuw contact in de personen app aanmaken

• richdb
quote:
St00mwals schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 18:52:
[...]

Check deze oplossing voor je WA eens:
saewer in "WhatsApp voor Windows Phone"

- Personen app starten en daarna WA nog een keer
- Nieuw contact in de personen app aanmaken
Helaas niks. Maar ik heb ook gewoon contacten. Wel een raar probleem, alles werkt verder goed behalve WA.

Lijkt erop dat alleen de silverlight apps niet meer werken.

Iemand een oplossing?

Update:
Zat niks anders op dan terug naar 8.1, en daarna weer richting 10.
Nu op 10.0.14393.2363 en zit te twijfelen of ik weer via register settings verder moet updaten. Wat zijn de grootste verschillen? De apps updaten wel mee. Dus heeft het zin or een 930?

richdb wijzigde deze reactie 16-07-2018 21:54 (29%)

• ardvark99
W10M wordt nog steeds gebruikt in films, zag hem in How it Ends op Netflix. Kost geen drol waarschijnlijk ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
ardvark99 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:23:
W10M wordt nog steeds gebruikt in films, zag hem in How it Ends op Netflix. Kost geen drol waarschijnlijk ;)
Als mensen over 10 jaar het weer zien en geen W10M kennen, zullen ze zeggen "Oh wat een cool en modern OS is dat!" :D

• ardvark99
quote:
Fireshade schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:34:
[...]

Als mensen over 10 jaar het weer zien en geen W10M kennen, zullen ze zeggen "Oh wat een cool en modern OS is dat!" :D
Valt in dit geval wel mee, je ziet alleen het Windows 10 blauwe achtergrond scherm zonder livetiles, en er wordt over het scherm geveegd vaarbij een Telefoon app of Skype wordt geopend om iemand te bellen. Dus aan de achtergrond en de knoppen balk is het te herkennen als W10(M). Of het is de nieuwe Surface Phone (not) :9

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
ardvark99 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:42:
[...]

Valt in dit geval wel mee, je ziet alleen het Windows 10 blauwe achtergrond scherm zonder livetiles, en er wordt over het scherm geveegd vaarbij een Telefoon app of Skype wordt geopend om iemand te bellen. Dus aan de achtergrond en de knoppen balk is het te herkennen als W10(M). Of het is de nieuwe Surface Phone (not) :9
Misschien helpt dit dan... :P
YouTube: windows phone product placement

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-01 10:20

Wailing_Banshee

You're Next

quote:
Ben benieuwd of Wie is de Mol dit jaar ook weer Lumia's gebruikt of niet :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• BounceMeister
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
Was me niet opgevallen in die film eigenlijk. Wat wel gek is dat er geen einde aan die film zit, het stopt ineens. En dan die film "How it ends" noemen. ;)

M'n Lumia 930 is alweer een tijd geleden kapotgegaan. Het scherm liet los en dat had ik weer vastgelijmd, waarna er helemaal niks meer werkte helaas.
Ik heb nu een goedkope Galaxy J3, wat inderdaad een goedkoop en traag toestel is. Maar wel een heleboel apps die ik gewoon kan installeren en gebruiken. Dat is toch ook wel weer fijn.

• ardvark99
quote:
BounceMeister schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:52:
[...]

Was me niet opgevallen in die film eigenlijk. Wat wel gek is dat er geen einde aan die film zit, het stopt ineens. En dan die film "How it ends" noemen. ;)

M'n Lumia 930 is alweer een tijd geleden kapotgegaan. Het scherm liet los en dat had ik weer vastgelijmd, waarna er helemaal niks meer werkte helaas.
Ik heb nu een goedkope Galaxy J3, wat inderdaad een goedkoop en traag toestel is. Maar wel een heleboel apps die ik gewoon kan installeren en gebruiken. Dat is toch ook wel weer fijn.
Ik denk dat ze het ? vergeten zijn in de titel. Maar het moment is op de helft van de film, wanneer de vader zijn vrouw probeert te bellen terwijl ze de brandhaard in rijden.

• beste-spellen
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:52
Zojuist een update ontvangen van de Phone app. Wat moet ik nu daar weer van denken...?
De achtergrond is nu niet meer zwart, maar donkergrijs. En het contrast tussen het nummerblok en de lijst met gebelde nummers is verdwenen, dat is nu dezelfde kleur grijs.

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
beste-spellen schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:48:
Zojuist een update ontvangen van de Phone app. Wat moet ik nu daar weer van denken...?
De achtergrond is nu niet meer zwart, maar donkergrijs. En het contrast tussen het nummerblok en de lijst met gebelde nummers is verdwenen, dat is nu dezelfde kleur grijs.
I see nothing.... :N M.a.w., (nog) geen update voor de telefoon app te zien voor de meest recente W10M build?

• ardvark99
quote:
hardware-lover schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:26:
[...]

I see nothing.... :N M.a.w., (nog) geen update voor de telefoon app te zien voor de meest recente W10M build?
Is een preview/slow/fast ring update. Wat fluend design updates, is niet veel bijzonders. Wel apart, deze app is al lang niet meer geupdeted. Zit er toch nog meer in de pipeline >:)

• hardware-lover
  • Niet online
@ardvark99 duidelijk zo. Het Insider topic leeft natuurlijk ook niet meer echt begrijp ik. Misschien kunnen ze dat beter op slot gooien en samenvoegen met dit topic. Veel berichten worden er al niet meer geplaatst in alles wat met Windows mobiel te maken heeft.

• ardvark99
quote:
hardware-lover schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:48:
@ardvark99 duidelijk zo. Het Insider topic leeft natuurlijk ook niet meer echt begrijp ik. Misschien kunnen ze dat beter op slot gooien en samenvoegen met dit topic. Veel berichten worden er al niet meer geplaatst in alles wat met Windows mobiel te maken heeft.
Insider voor W10M OS heft idd helemaal geen zin meer. Alleen voor apps van MSFT. En de losswe topics voor de Lumia x50 en andere Lumia devices heeft ook weinig zin meer. Misschien een "opschoon" actie begin 2019 maken, en alles naar dit topic verwijzen.

• Openfeld
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:09
... en dan direct uit Overige (in 2018 nog liefst), ik stel voor: Microsoft Phones & Tablets (mede inspelend op de Surface Go en meer).
Laten we dit in de ideeënbus en feedback topic houden?
Daarvoor was dat toch

• satya
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16-01 22:55
Iemand een idee hoe je alleen in edge het font wat groter kan krijgen. Soms is het toch wel priegelig klein.

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
satya schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:14:
Iemand een idee hoe je alleen in edge het font wat groter kan krijgen. Soms is het toch wel priegelig klein.
Alleen voor Edge is volgens mij niet mogelijk, maar er zijn meer dan prima alternatieven als browser waarbij dat binnen de browser wel is in te stellen. Helaas kun je binnen het W10M OS geen andere standaard browser selecteren, dus Egde wordt altijd als standaard browser gestart vanuit een link e.d..

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 01:45
Iemand een idee hoe je het gradensymbool naar voren tovert? Er wordt in onze WhatsAppgroep uit verschillende vakantielanden het aantal graden doorgegeven maar ik kan het op het toetsenbord van de 950 helemaal nergens vinden.

Me.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Openfeld
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:09
De nul lang indrukken °.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18:17
Ik heb een raar 'probleem'. Het toetsenbord is omhoog geschoven en transparant tussen de knoppen. Is erg onhandig, overzicht is minder en typen met een hand onhandig.

Ik heb herstarten meermaals geprobeerd, maar tot nu toe geen oplossing. Alleen landscape doet het nog goed. Heb een Lumia 950xl met de laatste updates.

Kennen jullie dit en hebben jullie een oplossing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ardvark99
quote:
Paulus73 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 09:26:
Ik heb een raar 'probleem'. Het toetsenbord is omhoog geschoven en transparant tussen de knoppen. Is erg onhandig, overzicht is minder en typen met een hand onhandig.

Ik heb herstarten meermaals geprobeerd, maar tot nu toe geen oplossing. Alleen landscape doet het nog goed. Heb een Lumia 950xl met de laatste updates.

Kennen jullie dit en hebben jullie een oplossing.
Spatie balk ingedrukt houden en toetsenbord naar beneden slepen 😜

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18:17
Dat werkt! 😊

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Openfeld schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:21:
... en dan direct uit Overige (in 2018 nog liefst), ik stel voor: Microsoft Phones & Tablets (mede inspelend op de Surface Go en meer).
Sowieso is het raar dat Windows Tablets onder 'overigen' staat, maar Android Tablets een eigen entiteit hebben.

Er zijn meer Windows Tablets (convertibles) op de markt dan Android - dus vanwaar deze willekeur?

• satya
quote:
hardware-lover schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 14:48:
[...]

Alleen voor Edge is volgens mij niet mogelijk, maar er zijn meer dan prima alternatieven als browser waarbij dat binnen de browser wel is in te stellen. Helaas kun je binnen het W10M OS geen andere standaard browser selecteren, dus Egde wordt altijd als standaard browser gestart vanuit een link e.d..
Dank je. Nog wat verder gezocht, en met interop-tools zou ik de default browser misschien kunnen veranderen. Maar nu blijkt er ook de "leesknop" te zijn. Het boekje rechtsonder. Daaring kun je grotere fonts of een inverse thema kiezen.

• hardware-lover
  • Niet online
@satya klopt, maar dan wordt het allemaal wel meteen flink groter. Als ik op het boekje klik (blauw), waar zijn dan de instellingen voor fontgrootte e.d. terug te vinden voor de leesmode? Ik kijk er blijkbaar overheen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• satya
quote:
hardware-lover schreef op maandag 30 juli 2018 @ 22:12:
@satya klopt, maar dan wordt het allemaal wel meteen flink groter. Als ik op het boekje klik, en het is blauw, waar zijn dan de instellingen voor fontgrootte e.d. terug te vinden voor de leesmode? Ik kijk er blijkbaar overheen?
Als je in leesmodus in de pagina drukt en vasthoud komt er iets van "werkbalk weergeven of verbergen" tevoorschijn. Dan komt er rechtsboven een piepklein menuutje waar het eea naar wens ingesteld kan worden.

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
satya schreef op maandag 30 juli 2018 @ 22:56:
[...]
Als je in leesmodus in de pagina drukt en vasthoud komt er iets van "werkbalk weergeven of verbergen" tevoorschijn. Dan komt er rechtsboven een piepklein menuutje waar het eea naar wens ingesteld kan worden.
Duidelijk zo. We blijven nog steeds leren 😉

Niet echt win10 mob iets of misschien stiekem toch wel.
Je weet het immers nooit met MS.
Maar ik zag dat facebook weer gewijzigd was in de edgebrowser.

• Fuel_80
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 21:07
Sinds gisteren kan ik mijn facebook (fout, I know) niet meer goed openen via de browser, meer mensen die dit probleem hebben?
quote:
Fuel_80 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:39:
Sinds gisteren kan ik mijn facebook (fout, I know) niet meer goed openen via de browser, meer mensen die dit probleem hebben?
Als je de post boven die van jou gelezen had....
Nee je bent niet de enige.

• Fuel_80
quote:
Amadeus1966 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 22:34:
[...]

Als je de post boven die van jou gelezen had....
Nee je bent niet de enige.
Overheen gelezen..... :$

• hardware-lover
  • Niet online
Mijn browsers gaan over de rooie bij het FP artikel over Android P van vandaag? Edge, Monument, Côc, allen crashen bij dat artikel? Ze hebben natuurlijk allemaal Edge als basis, maar toch.

nieuws: Google brengt Android 9.0 Pie uit voor Pixel-telefoons

Edit: Blijkbaar gaat het mis als de afbeelding in beeld komt waarop 3 toestellen staan afgebeeld.

hardware-lover wijzigde deze reactie 06-08-2018 20:48 (12%)

• St00mwals
quote:
hardware-lover schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:33:
Mijn browsers gaan over de rooie bij het FP artikel over Android P van vandaag? Edge, Monument, Côc, allen crashen bij dat artikel? Ze hebben natuurlijk allemaal Edge als basis, maar toch.

nieuws: Google brengt Android 9.0 Pie uit voor Pixel-telefoons

Edit: Blijkbaar gaat het mis als de afbeelding in beeld komt waarop 3 toestellen staan afgebeeld.
Same here!
Overigens heb ik sinds dit weekend dat het lettertype van de verschillende nieuwsberichten op de FP ineens anders zijn...
Tijdens het laden lijkt het zoals altijd en op het eind veranderen de letters ineens, heel vreemd.

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
St00mwals schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:52:
[...]
Same here!
Overigens heb ik sinds dit weekend dat het lettertype van de verschillende nieuwsberichten op de FP ineens anders zijn...
Tijdens het laden lijkt het zoals altijd en op het eind veranderen de letters ineens, heel vreemd.
Misschien niet zo heel vreemd? Ze zijn er mee aan het "spelen", blijkbaar niet tot ieders tevredenheid 😏
Voor mij hoeft het iig niet.

Nieuwsberichten op FP tonen in andere layout?

• ardvark99
quote:
Fuel_80 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:39:
Vandaag een update van AIR for Facebook gehad, layout is hierin gefixed.

• Fuel_80
quote:
ardvark99 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:23:
[...]

Vandaag een update van AIR for Facebook gehad, layout is hierin gefixed.
Een update van wat? Komt mij niet bekend voor. :?

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
Fuel_80 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:21:
[...]

Een update van wat? Komt mij niet bekend voor. :?
App store > AIR (for Facebook)

hardware-lover wijzigde deze reactie 08-08-2018 21:34 (4%)

• Fuel_80
quote:
Ah top, ik heb het gevonden. Werkt inderdaad prima. Werkte voorheen gewoon via de internetsite, maar dit is een goed werkbaar alternatief.

• satya
Sinds gisterenavond in de twitter app alles zo'n 50% kleiner. grrr....
quote:
Fuel_80 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:31:
[...]

Ah top, ik heb het gevonden. Werkt inderdaad prima. Werkte voorheen gewoon via de internetsite, maar dit is een goed werkbaar alternatief.
Heb hem nu ook geïnstalleerd
Werkt prima.

• satya
Iemand een goed advies voor een fitness tracker app? Gaat mij vooral ook om registratie van slaap en het liefst gratis. De bandjes hier in huis zijn van MI.

• ardvark99
quote:
Amadeus1966 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:00:
[...]

Heb hem nu ook geïnstalleerd
Werkt prima.
Via Edge werkt het ook prima op de volgende link:

https://touch.facebook.com

• Swerfer
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 24-12-2019
Meer mensen die sinds gisteravond geen WhatsApp meer kunnen openen? Bij mij blijft Loading staan, zowel in WhatsApp Beta als WhatsApp. Telefoon al factory reset gegeven. L950XL

Surface Pro LTE | Microsoft Lumia 950XL (ja nog steeds ja) | Surface 1 | Surface 2

• ardvark99
quote:
Swerfer schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:25:
Meer mensen die sinds gisteravond geen WhatsApp meer kunnen openen? Bij mij blijft Loading staan, zowel in WhatsApp Beta als WhatsApp. Telefoon al factory reset gegeven. L950XL
Geen problemen met de WA beta, zit wel in het buitenland...

• hardware-lover
  • Niet online
quote:
ardvark99 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:02:
[...]
Geen problemen met de WA beta, zit wel in het buitenland...
Ook in Nederland heb ik GEEN enkel probleem met de bèta versie.

@ardvark99 slip of the type ;)

hardware-lover wijzigde deze reactie 12-08-2018 17:29 (7%)
Reden: foutje, bedankt ;)

• ardvark99
quote:
hardware-lover schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:16:
[...]

Ook in Nederland heb ik heb enkel probleem met de bèta versie.
Dan ligt het aan Nederland, of ze lopen hier achter ;)

• St00mwals
quote:
Swerfer schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:25:
Geen problemen met gewone WA op 650.
Zit jij misschien op een Insiders Ring?

• Swerfer
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 24-12-2019
2 dagen geen WhatsApp gehad en nu doet hij het ineens weer. Vreemd probleem. Ik zit inderdaad op een insiders-ring, echter zijn daar geen updates of zo voor geweest.

Het begon dat ik een filmpje van 8 minuten wilde delen met WhatsApp, echter had ik niet daoor dat deze 1Gbyte groot was. Toen dit filmpje verwijderd van mijn telefoon. Daarna deed WhatsApp het nog wel een uurtje en toen dus 2 dagen niets meer, zelfs niet na een factory reset van mijn telefoon.

Ach ja, hij doet het (voorlopig) weer...

Surface Pro LTE | Microsoft Lumia 950XL (ja nog steeds ja) | Surface 1 | Surface 2

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

De patch tuesday update is weer beschikbaar, hier onze backup Lumia's weer aan het updaten gezet.

• beste-spellen
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:52
quote:
Swerfer schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 07:22:
2 dagen geen WhatsApp gehad en nu doet hij het ineens weer. Vreemd probleem.
Heb ik ook gehad, zit op release preview met WhatsApp beta. Er waren wel updates, maar die leken geen enkele invloed te hebben op het probleem... Probleem kwam vanzelf, en is ook vanzelf weer weg gegaan. Heel raar, maar ja, het is weer opgelost :)
quote:
GiLeX schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:21:
De patch tuesday update is weer beschikbaar, hier onze backup Lumia's weer aan het updaten gezet.
Thanks, ik ga ook aan de gang. 50 hele MB's klinkt niet al te hoopvol, dus waarschijnlijk merken we er weer niets van...

beste-spellen wijzigde deze reactie 14-08-2018 19:28 (6%)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Analoog fotograferend

De 2018-08 update is op onze Lumia's trouwens 10.0.15254.527

• hherrie
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18-01 13:25
Zijn er meer die problemen hebben met het installeren van de meest recente update van de Dropbox-app? De foutmelding zegt mij weinig (0x80004005).

Edit: Laat maar! Verwijderen en opnieuw installeren is (toch wel) gelukt!

hherrie wijzigde deze reactie 22-08-2018 10:39 (20%)
Reden: Reactie niet meer nodig...

• matroosoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17-01 19:47

matroosoft

Lone Christian

Ben op zoek naar een vervangende Lumia 1520 (die van mij is het scherm aan gruzelementen), maar heb nu een vraagje:

M'n huidige 1520 draait nog op WP8.1, en als ik een andere koop wil ik daar bij blijven. Is het nog steeds mogelijk te downgraden naar WP8.1 in de recovery tool? Miscchien wil iemand dat even checken? Voor het geval ik er een koop waar W10m op staat. :)

• ardvark99
quote:
matroosoft schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:29:
Ben op zoek naar een vervangende Lumia 1520 (die van mij is het scherm aan gruzelementen), maar heb nu een vraagje:

M'n huidige 1520 draait nog op WP8.1, en als ik een andere koop wil ik daar bij blijven. Is het nog steeds mogelijk te downgraden naar WP8.1 in de recovery tool? Miscchien wil iemand dat even checken? Voor het geval ik er een koop waar W10m op staat. :)
Met de recovery tool ga je idd terug naar 8 of 8.1 op de offerte Nokia toestellen.

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22:09
quote:
matroosoft schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:29:

Ik heb nog een 1520 liggen waarvan de accu compleet verrot is. Wellicht kan je van 2 een goede maken?

• matroosoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17-01 19:47

matroosoft

Lone Christian

quote:
ardvark99 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:37:
[...]

Met de recovery tool ga je idd terug naar 8 of 8.1 op de offerte Nokia toestellen.
Bedankt!
quote:
PeaceNlove schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:52:
[...]

Ik heb nog een 1520 liggen waarvan de accu compleet verrot is. Wellicht kan je van 2 een goede maken?
DM

matroosoft wijzigde deze reactie 22-08-2018 13:24 (35%)

Krijg wel hele wazige toestanden te zien in de store.

https://www.microsoft.com...urity_int_omc_win_msstore

• ardvark99
quote:
Valt wel mee, je probeert met W10M de W10 status van jouw device te checken, tja en dan loop je wat achter qua branches 😜 dat wist je allang.

Maar de start pagina van de store is allang alleen op W10 bericht, het bovenste gedeelte tenminste. Maar dat ze op deze site dan niet effe een check op W10M valt wel tegen, zelfs dat kost te veel moeite...
Stiekem wist ik het al wel.
Bij veel apps krijg ik de melding van dat mijn kleinood niet compatibel is.
Tja een stille dood.....

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 01:45
quote:
Amadeus1966 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:13:
Stiekem wist ik het al wel.
Bij veel apps krijg ik de melding van dat mijn kleinood niet compatibel is.
Tja een stille dood.....
Ach, jouw link onderin jouw berichten werkt ook niet. Dusssss. >:)

Me.

quote:
GerCor schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 05:51:
[...]

Ach, jouw link onderin jouw berichten werkt ook niet. Dusssss. >:)
Dikke spam hier 😂

http://hengelsportvereniging-excelsior.mysites.nl/

Zo beter? 😆

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zullen we dan nu weer ontopic verder gaan voordat ik gebruik moet gaan maken van al mijn extra knopjes?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• The_Scarabial
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16-01 22:20

The_Scarabial

MTB for life!

Hier nog steeds best wel tevreden met Win10mobile, maar ben toch voorzichtig wel naar het kijken voor een eventuele vervanger van mijn Lumia 950 en Lumia 950XL.
Ik neig vooralsnog naar iOS omdat ik een paar keer wel eens een Android telefoon heb mogen bedienen en dat vond ik toch maar een wirwar van menu's en veel reclame in de apps.

Wat denken jullie win10mobile users er van?
Ik blijf overigens net zo lang mijn Lumia's gebruiken tot ze het fysiek opgeven of dat de camera het begeeft. Een betere camera ben ik overigens nog niet tegengekomen op een telefoon. Maar wil wel voor het geval zich voordoet een snelle actie kunnen doen voor een nieuwe telefoon.
Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True