Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:55
Whatsapp is uit voor WP7.

Mensen die het al geprobeerd hebben?
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocketnow.com/html/portal/news/0000018988//WhatsApp.JPG

[ Voor 40% gewijzigd door Xmoo op 19-09-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368013

Is dit uit de Mango marketplace of niet? Ik kan hem niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
Anoniem: 368013 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:50:
Is dit uit de Mango marketplace of niet? Ik kan hem niet vinden..
Volgens mij wel, staat verder niks in de omschrijving. Maar ik kan via een link naar Zune ook niet installeren onder NoDo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-06 22:12
Whatsapp is op dit moment in private beta. Je kunt hem dus niet vanuit de marketplace installeren op dit moment. Er is wel ergens een xap gelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 21:03
Dat je een 'noob' bent is geen excuus om niet eerst zelf te Googlen.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 19-09-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hier een link naar de XAP file. Lees vooral even verder in dat topic, want je toestel moet developper unlocked zijn.
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:05
Ik begrijp dat portrait niet wordt ondersteund. Dat is echt zuigend, als het klopt. Waar heb ik mijn fysieke toetsenbord voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat de echte versie ook gewoon 79 cent gaat kosten.. Oooohwww Mango schiet op..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novermars
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-04-2020
Landscape wordt (nog) niet ondersteund. Portrait gewoon wel :)
http://wmpoweruser.com/whatsapp-video-demo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Dat bedoel ik, ja. Zou echt heel zonde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
maratropa schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:50:
Ik neem aan dat de echte versie ook gewoon 79 cent gaat kosten.. Oooohwww Mango schiet op..
De android en blackberry versie zijn ook gewoon gratis. Alleen de iphone versie kost geld, dus wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novermars
Hij staat als gratis bij Zune, dus waarschijnlijk wel. (Hoop ik :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Landscape mode zal vast wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Daar ga ik van uit, maar komt het ook snel. Ik kan em overigens nog steeds niet downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Novermars schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:59:
Hij staat als gratis bij Zune, dus waarschijnlijk wel. (Hoop ik :D)
Zag ik ook. Ik neem aan dat de app dus gratis wordt.

Ik heb Whatsapp via de XAP draaien en het werkt.
Ook handig dat je onder Favs degene van je contacten ziet die Whatsapp gebruiken.

Kik was soms net wat te traag met het doorgeven van berichten. Eens kijken of Whatsapp beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Laatst online: 16-05-2023
ECiftci schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:58:
[...]

De android en blackberry versie zijn ook gewoon gratis. Alleen de iphone versie kost geld, dus wie weet...
Voor zover ik weet kosten alle versies uiteindelijk wel geld. Je krijgt alleen een jaar lang een free trial. Wil je de service behouden, wat zeer waarschijnlijk is in de meeste gevallen, dan moet je eenmalig betalend. 0,99 voor iOS geloof ik, 1,99 voor Symbian en Android en BB zou ik het niet van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 22:55
Beanie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:56:
[...]

Voor zover ik weet kosten alle versies uiteindelijk wel geld. Je krijgt alleen een jaar lang een free trial. Wil je de service behouden, wat zeer waarschijnlijk is in de meeste gevallen, dan moet je eenmalig betalend. 0,99 voor iOS geloof ik, 1,99 voor Symbian en Android en BB zou ik het niet van weten.
Dat is idd correct. Dacht dat het voor Android 0,79 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
$2 per jaar voor Android, €0,79 voor iOS.

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Deployed maar komt niet voorbij splash screen. Draai Mango beta 2 op Samsung Omnia... Nogal frustrerend.

Loopt lekker en snel. Kik wilde wel eens vertraagd doorgeven en Whatsapp is tot nu toe wel altijd snel met doorgeven bericht. Het enige wat ik nog zou willen is dat ik m'n status kan aanpassen naar niet meer de standaard Whatsapp statusregel.

Zak aarde schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:27:
Deployed maar komt niet voorbij splash screen. Draai Mango beta 2 op Samsung Omnia... Nogal frustrerend.
Moet je wel de goede xap pakken. De direkt uit de Marketplace gehaalde werkt niet. Een aangepaste xap moet je hebben die op alle WP7 telefoons werkt. Of gewoon nog even wachten tot de app voor iedereen in de Marketplace zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
7720 RTM geinstalleerd en nu werkt whatsapp wel. Wil alleen nog geen whatsapp berichtjes sturen maar alleen het smsje 'hi, check out whatsapp..." alsof hij nog niet heeft gesyncd wie uit mijn contactenlijst whatsapp hebben. Hoop dat die sync niet al te lang op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnen 24 uur?
Van wpcentral.com
Thank you for your message and your interest. We should release a public version on the marketplace within the next 24 hours, so I do not think it makes sense to send a link to the closed group of beta.
.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 614 op 23-09-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Anoniem: 614 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:47:
Binnen 24 uur?
Van wpcentral.com
Thank you for your message and your interest. We should release a public version on the marketplace within the next 24 hours, so I do not think it makes sense to send a link to the closed group of beta.
.
Nice! Dus Whatsapp staat klaar in de Marketplace zodra ik Mango geïnstalleerd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Niet per sé.
'We should' != 'Er komt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik snap het nuanceverschil, maar als het team van Whatsapp zich aan hun woord houdt dan klopt het toch wat ik zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Klopt, maar er is niet duidelijk of ze met releasen bedoelen dat hij gesubmit wordt, of dat ze hem al gecertificeerd klaar hebben staan en alleen nog op het knopje hoeven te klikken.

Ik zou er dus niet al teveel op rekenen, puur om teleurstelling te voorkomen.

• Relief2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Kan me weinig boeien of het morgen of volgende week is. Ik heb in ieder geval een reden nu om mijn SGS te koop te zetten :D

• MarcoC
Ik heb een soortgelijk mailtje gehad trouwens:
Hi,

Thanks for your message. We aren't adding to the close beta group as we are working on a public release. Please look for WhatsApp in the Marketplace soon.

• MarcoC
Nou Mango nog ;( .

• Novermars
Ik heb hem :D

• joblamie
  • Niet online
Nu ie officieel in de MarketPlace staat; zouden jullie kunnen aangeven of ie een beetje vlot werkt enzo? Wat screenshots eventueel, ook van de notificatiebalk bovenaan als je een berichtje binnenkrijgt? Zit er al groep-support in?

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-06 22:27
joblamie schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:52:
Nu ie officieel in de MarketPlace staat; zouden jullie kunnen aangeven of ie een beetje vlot werkt enzo? Wat screenshots eventueel, ook van de notificatiebalk bovenaan als je een berichtje binnenkrijgt? Zit er al groep-support in?
WhatsApp werkt best rap en werkt best goed met multitasken en push notifications. Als ik alleen 3G aan heb een kleine delay van 10 tot 30s, meer ook niet. Er is verder niet zo heel veel spannends te zien als je een bericht ontvangt, gewoon de standaard push notification balk met een WhatsApp ikoon met daarin wat tekst.

Groep support ontbreekt op dit moment nog, althans, ik kan het nergens vinden. :)

• Relief2009
Manuel schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:56:
[...]

WhatsApp werkt best rap en werkt best goed met multitasken en push notifications. Als ik alleen 3G aan heb een kleine delay van 10 tot 30s, meer ook niet. Er is verder niet zo heel veel spannends te zien als je een bericht ontvangt, gewoon de standaard push notification balk met een WhatsApp ikoon met daarin wat tekst.

Groep support ontbreekt op dit moment nog, althans, ik kan het nergens vinden. :)
Yep, maar je kan wel worden uitgenodigd voor groep zag ik ergens.

• cPT.cAPSLOCK
Groep support werkt sowieso deels - in de hands-on van WinRumors zie je hem in een groep zitten. Verder is het ook mogelijk om je locatie te delen en afbeeldingen te versturen.

Push notificaties gaan net zoals wanneer je een SMS ontvangt. Dat kan je ook bij bovenstaande link zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Werkt goed! Op de live tile op je homescreen zie je ook een nummertje staan met hoeveel ongelezen berichten je hebt.

Wat ik mis, is het opslaan van ontvangen foto's. Zit er volgensmij nog niet in.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Al een longpress/tap-and-hold geprobeerd? Daar zit het wel vaker achter verstopt in apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Nee, hij heeft gelijk. Je kan geen fotos opslaan, alleen bekijken.

Whatsapp heeft wel een haastklus gedaan. Het lijkt wel of ze pas twee weken geleden begonnen zijn met het bouwen van de app. Alles werkt eigenlijk half.

Maar hey, ik kan berichten sturen. Dat is het belangrijkste. Nu nog de snelheid omhoog, wat animaties erin en een redesign van het conversationscherm. En dan pas mogen ze van mij extra opties inbouwen. Het moet eerst soepel en snel draaien.

Trouwens we bereiken samen veel meer als iedereen feedback stuurt naar wp-support@whatsapp.com

[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 25-09-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ziet er wel erg traag uit op dat filmpje van Winrumers.. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Tot mijn verbazing kreeg ik net een reactie van Whatsapp op mijn mail. Een inhoudelijke reactie van ene Michael Donohue welke ook mij specifieke vragen stelt om bepaalde zaken op te helderen. Verder zegt hij ook iets over de komende updates:

"Unfortunately, we don't adhere to a specific release schedule, but we do plan to release often, in order to cover fixes for the issues you've identified."

Het is dus zeer waard om een lijstje met problemen, dingen die betere kunnen, etc op te sturen naar wp-support@whatsapp.com zodat het voor Whatsapp ook duidelijk is dat er issues zijn met de app.

[ Voor 12% gewijzigd door Relief2009 op 25-09-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
http://wmpoweruser.com/wh...ity-with-other-platforms/

Ze geven toe dat op dit moment de applicatie nog wat beta-achtig is. Ook geven ze aan de functionaliteit gelijk te trekken.

Goed teken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfixje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:16:
http://wmpoweruser.com/wh...ity-with-other-platforms/

Ze geven toe dat op dit moment de applicatie nog wat beta-achtig is. Ook geven ze aan de functionaliteit gelijk te trekken.

Goed teken dus :)
Yep, maar ik denk dat we als gebruikers actief betrokken moeten zijn bij het geven van feedback. Op die manier maak je het voor de ontwikkelaars ook duidelijker wat er mis is.

[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 25-09-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik denk dat dat wel redelijk duidelijk is :P . Het grootste probleem lijkt me dat het nog niet feature complete is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Very true. Feedback is altijd welkom, ook als je zelf als ontwikkelaar al plannen hebt.

Maar voor mij gaat het een beetje lastig, omdat ik nog op NoDo hang :X Ik wacht op de officiële update, geen zin om te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MarcoC schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:04:
Ik denk dat dat wel redelijk duidelijk is :P . Het grootste probleem lijkt me dat het nog niet feature complete is.
Features vind ik geen prioriteit om eerlijk te zijn. Ze moeten eerst de performance en snelheid van de app opkrikken, gebruikvriendelijkheid moet flink beter en gebruikmaken van animaties. En dan pas mogen ze van mij kijken naar nieuwe features.

• MarcoC
Ik vind het erg vervelend dat als je vanuit de popup naar Whatsapp gaat, je vervolgens niet Whatsapp zelf echt in kan. Je kan alleen in de huidige conversatie blijven. Als je op het pijltje drukt wordt je Whatsapp uitgekickt en kom je weer terug waar je was (wat opzich ook wel logisch is). Vind dat echt enorm irritant ;( .

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
HOE zet ik die vreslijk irritante autocorrect uit? Can't find it..

EDIT sorry het is een mango feature, niet van whatsapp, ik heb hem al!

[ Voor 35% gewijzigd door maratropa op 28-09-2011 00:48 ]

specs

Anoniem: 159816

maratropa schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:42:
Bij de keyboard, type settings, press to change.

• Relief2009
maratropa schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:42:

EDIT sorry het is een mango feature, niet van whatsapp, ik heb hem al!
Heb je wel de taal goed ingesteld. Dat is vaak het probleem als autocorrect niet goed gaat ;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MarcoC schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:23:
Ik vind het erg vervelend dat als je vanuit de popup naar Whatsapp gaat
Wacht, jij krijgt wel popups? Ik zie alleen een nummertje op de live tile, ik krijg geen toast message.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• MarcoC
.oisyn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:18:
[...]

Wacht, jij krijgt wel popups? Ik zie alleen een nummertje op de live tile, ik krijg geen toast message.
Ja.

[...]

Ja

• Relief2009
[...]

Hier ook. Heb je bij settings push message aanstaan?

@MarcoC: Alleen begrijp ik niet wat daar zo vervelend aan is? Je kunt er zelf voor kiezen om niet erop te drukken?

Verder moet ik zeggen dat Whatsapp na een aantal dagen instabiel begint te worden. Ik hoop dat ze snel met een update komen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Relief2009 op 29-09-2011 12:07 ]

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Bij mij gaat de (1) op de live tile niet weg, terwijl ik 'm al 10 keer gelezen heb. Rete-irritant..

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb zojuist voor het eerst whatsapp geinstalleerd. Ligt het aan mij of is deze app rete traag?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Anoniem: 159816

Bolk schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:29:
Ik heb zojuist voor het eerst whatsapp geinstalleerd. Ligt het aan mij of is deze app rete traag?
Als je de app opent duurt het inderdaad een aantal seconden voordat je wat kan doen. Ook andere acties hebben een vertraging.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ah, dan ligt het niet aan m'n foon ;) Wachten op een update dan :) Thanks

Anoniem: 379656

Gebruik het nu ook, werkt nog wat langzaam etc maar dat is al bekend.
Heb zelf nog wat problemen met het toevoegen van contacten. Je hebt uiteraard in je contactenlijst die bestaat uit Facebook contacten en Windows Live contacten (en nog meer maar ok).
Nu herkent hij soms de nummers in het Facebook contact niet en moet ik deze toevoegen in Windows Live contact (zelfde nummer!).
Dit werkt echter weer niet altijd en hapert bij sommige mensen waarvan ik zeker weet dat ze WhatsApp gebruiken. Ook internationale gebruikers is somehow nog niet gelukt (niet met 00 voor het nummer en niet met een +).
Meer mensen hier problemen mee?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Relief2009 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:05:
[...]

Hier ook. Heb je bij settings push message aanstaan?
Ja. Maar ik las op XDA dat bepaalde applicaties je live tiles en push notifications konden verneuken. Daar was dan wel een oplossing voor (in het registry gaan prutsen op een geunlockte telefoon), maar helaas is mijn telefoon sinds Mango niet meer geunlockt :/. En die ChevronWP7 lui zijn ook een stel luie zakken, zeg. Waar blijft die tool dan?

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 29-09-2011 15:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Anoniem: 104511

Ook ik ben erg blij dat Whatsapp dan eindelijk voor eenieder met WP7 beschikbaar is, alleen zoals al meerdere mensen hier hebben laten weten is deze app nog niet bepaald compleet te noemen. M'n voornaamste hekelpunt is dat alles behoorlijk traag is (vooral in vergelijking met al het andere op de telefoon). Opstarten duurt even, vervolgens de threads updaten duurt even en ik krijg constant hele periodes niks binnen om vervolgens alles van het afgelopen uur ineens te ontvangen.
Verder ook al gehad dat de (1) niet van de tile wilde verdwijnen, alhoewel dat na enige tijd vanzelf ging en een aantal keer gehad dat er geen melding werd gegeven van een nieuw bericht. Iets meer opties zou ook wel leuk zijn.
Maargoed, het is een begin

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Heb inderdaad ook het idee dat het een snelle release geweest is die ze met Mango tegelijkertijd wilden uitbrengen. Ik noem dit eerder een beta of zelfs een alpha, het doet af en toe wat het moet doen, maar daar is ook alles mee gezegd :P

• Relief2009
Ze geven het zelf toe dat het meer beta dan af is. Mij is verteld ook dat ze geen gebruik hebben gemaakt van animaties, dat ze ook nog niet geoptimaliseerd hebben. Er moet nog zoveel gebeuren aan de app, maar ze wilde het alvast releasen zodat je op zijn minst een manier hebt om berichten te sturen.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Niet slim, wel fijn :P

• TheSlowOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 10:29
Heb whatsapp nu sinds de officiele update maar bij mij doen zowel push notification als de live tile niks meer...
Pas in het overzicht van chats worden de nieuwe berichtjes ingeladen, had ditzelfde ook met de 1e release van KIK messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat probleem heb ik dus ook.
http://forum.xda-develope...p?p=12731855#post12731855

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 30-09-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
TheSlowOne schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:02:
Heb whatsapp nu sinds de officiele update maar bij mij doen zowel push notification als de live tile niks meer...
Pas in het overzicht van chats worden de nieuwe berichtjes ingeladen, had ditzelfde ook met de 1e release van KIK messenger.
Jup zelfde probleem, sowieso de app moet open blijven staan op de achtergrond anders doet ie het helemaal niet heb ik het gevoel. Maar werkt zeker nog niet stabiel behalve als ik continue met iemand blijf chatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik probeerde vanmorgen via WA een foto die ik geschoten had met mijn Omnia 7 door te sturen naar de Blackberry Pearl 3G van mijn vrouw. Zij kreeg hem echter niet geopend.

Andersom werkt prima. Meer mensen die tegen zoiets aangelopen zijn?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb alle apps met live tiles geuninstalled (volgens mij was dat alleen Beezz, die nu toch niet meer nodig is met de twitter integratie), en whatsapp opnieuw geinstalleerd. Nu werken push notifications gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 07:59
.oisyn schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:27:
Ik heb alle apps met live tiles geuninstalled (volgens mij was dat alleen Beezz, die nu toch niet meer nodig is met de twitter integratie), en whatsapp opnieuw geinstalleerd. Nu werken push notifications gewoon.
Er is een limiet aan aantal apps dat gelijktijdig push notification channels kunnen gebruiken. Geloof dat dit in het begin van WP7 op 15 lag. Wellicht dat je tegen dit limiet bent aangelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Het limiet lag inderdaad op 15 voor Mango. Als het goed is, is de interne manier waarop met Push Notifications omgegaan wordt nu efficienter gemaakt waardoor het limiet veel hoger ligt.

Ik heb zelf in elk geval nergens last van, al mijn tiles doen het gewoon. Then again, ik heb niet heel veel live tiles die van internet updaten. Stuk of 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
dit brengt me op het idee om de facebook push not. te disablenen, dus die haal ik weg.
De facebook app heeft sowieso nog weinig nut, nu de me hub beter is geworden

eens kijken of whatsapp hierdoor beter gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 16:49
cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:23:
Het limiet lag inderdaad op 15 voor Mango. Als het goed is, is de interne manier waarop met Push Notifications omgegaan wordt nu efficienter gemaakt waardoor het limiet veel hoger ligt.

Ik heb zelf in elk geval nergens last van, al mijn tiles doen het gewoon. Then again, ik heb niet heel veel live tiles die van internet updaten. Stuk of 12.
Limiet ligt nu op 30 endpoints. dus apps als buienradar tellen niet mee omdat die een tileschedule gebruiken en geen pushchannel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Caelorum schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:06:
[...]

Er is een limiet aan aantal apps dat gelijktijdig push notification channels kunnen gebruiken. Geloof dat dit in het begin van WP7 op 15 lag. Wellicht dat je tegen dit limiet bent aangelopen?
Zoals ik al zei, de enige live tile app die ik verder had was Beezz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Cheeky schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:15:
Bij mij gaat de (1) op de live tile niet weg, terwijl ik 'm al 10 keer gelezen heb. Rete-irritant..
Dat gebeurt soms als je een nieuw bericht krijgt en meteen de App opent op één of andere manier.
Dit gebeurt bij mij ook af en toe, maar na een half uurtje ofzo verdwijnt het cijfertje toch nog van de live tile (ws checken ze maar op 1 moment voor deze waarde ofzo).

Verder ben ik echt blij dat WhatsApp er nu is voor WP.
Vind het alleen jammer dat er een boot tijd is van 10 sec. ofzo. Het is een App van niets dus dat moet echt wel korter kunnen lijkt me.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

PaT schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:04:
Ik probeerde vanmorgen via WA een foto die ik geschoten had met mijn Omnia 7 door te sturen naar de Blackberry Pearl 3G van mijn vrouw. Zij kreeg hem echter niet geopend.

Heel veel mensen op blackberries hebben problemen met picture attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 07:59
.oisyn schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 03:19:
[...]
Zoals ik al zei, de enige live tile app die ik verder had was Beezz.
Een app kan ook een endpoint (zoals Matthijs het noemt) in gebruik nemen als die niet meer actief is, daar hoeft het geen live tile voor te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Laat ik het dan zo stellen, ik denk dat ik nog niet eens 15 custom apps geïnstalleerd heb. Live tiles kunnen gewoon busted raken, punt. Het aantal live tiles heeft daar geen drol mee te maken en de XDA thread spreekt boekdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 12:23
PaT schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:04:

Bij werkt de hele attachment slecht, openen lukt heel soms. En verzenden helemaal niet. Denk dat we gewoon moeten wachten op de volgende update.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-06 22:27
Zojuist de WhatsApp update binnengekregen, met als resultaat dat alles net wat vlotter gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-06 16:01
Zojuist ook de update binnengehaald. Volgens de marketplace zou het versie 1.2 moeten zijn, maar bij about in whatsapp staat nog steeds 1.1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De voorwaarden zijn ook aangepast. Eerste jaar gratis, daarna 2 euro per jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Betalen vind ik niet erg. Voor wat hoort wat, maar dan moeten ze wel animaties erin bouwen en het gespreksscherm optimaliseren. Er is teveel verspilde ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 21-06 22:12
Regenbui schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:36:
Zojuist ook de update binnengehaald. Volgens de marketplace zou het versie 1.2 moeten zijn, maar bij about in whatsapp staat nog steeds 1.1.0.
Dat nummertje zijn ze vergeten aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm ik krijg helemaal geen update binnen?
1x market openen, nu wel. Versie 1.2.0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als je 'm dan nog niet krijgt, dan kun je ook whatsapp zoeken in de marketplace en dan krijg je een update optie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Valt mij trouwens nu pas op.
Als ik in Whatsapp een bericht typ, zie ik ineens dat mijn gesprekspartner ook typt. Als ik alleen het bericht zie (zonder tekstinvoer vak), valt deze melding buiten het beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:41
Ook als je naar "chats" gaat in whatsapp valt een deel van de foto weg van je contactpersoon, in landscape modus. Jammer, maar ach.
En idd agoNITE, in de vorige versie bleef dat wel leesbaar. Fixen ze vast wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379656

Ik had dat wegvallen ook in de oude versie hoor, ben qua performance ook wel tevreden, is bij mij voor mijn gevoel net wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Broodbeleg schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:37:
Ook als je naar "chats" gaat in whatsapp valt een deel van de foto weg van je contactpersoon, in landscape modus. Jammer, maar ach.
En idd agoNITE, in de vorige versie bleef dat wel leesbaar. Fixen ze vast wel weer.
Had het in de oude versie ook al. Zag het nu toevallig pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSlowOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 10:29
.oisyn schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:27:
Deze oplossing heeft voor mij ook gewerkt, totdat ik later een andere app installeerde.
Hierna whatsapp weer opnieuw geinstaleerd en het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Manuel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:26:
Zojuist de WhatsApp update binnengekregen, met als resultaat dat alles net wat vlotter gaat. :)
Vlotter niet hier, maar het crashed iig niet meer (random, overigens) bij het openen van een chat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kan sinds die nieuwste update (1.2.0.0) geen foto's meer versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Vanmorgen startte een chat op WhatsApp met een 10-tal vrienden.
Echter, het begin van de chat kon ik niet lezen, alsof ik bij het derde item pas werd aangesloten?

Tevens, bij hetontvangen van foto's kan ik ze niet openen. Ik zie ze in het chatschermpje staan als thumbnail, maar meer kan ik er niet mee :(

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb de ervaring dat je serieus moet "rammen" op de foto voordat ie een keertje geopend wordt. Ik vind de hele look and feel van de app nog echt enorm zuigen. Alles gaat behoorlijk traag in vergelijking met de rest van het OS! Het is dat het 'gratis' is, want anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb de ervaring dat je serieus moet "rammen" op de foto voordat ie een keertje geopend wordt
Het probleem is volgens mij dat je geen feedback krijgt van de tap, en dat het even duur voordat ie de foto heeft gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:59
Had goede hoop dat het na de update beter zou gaan, maar helaas..
Openen van de app duurt echt te lang, thumbnails zijn bijna niet te openen, binnengekomen berichten zie ik vaak niet gelijk en in de live tile blijft vaak een 1 staan terwijl ik het bericht allang heb gelezen..

Edit: Scrollen door contacten gaat ook ontzettend laggy.

[ Voor 9% gewijzigd door InZane op 06-10-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Zo te zien hebben ze alleen landscape support toegevoegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:29:
Ik kan sinds die nieuwste update (1.2.0.0) geen foto's meer versturen
Werkt blijkbaar wel. Zal wel van hetzelfde euvel last hebben van wat ik daarnet zei: geen feedback van het uploaden. Waarschijnlijk had ik op dat moment geen 3G en was ik wat te ongeduldig.

Pagina: 1 2 ... 58 Laatste