Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Ik zie nu build 2.18.212.0 staan.
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 16-01-2019 15:30 ]
Testing, one, two ...
Maar zal even naar de versie kijken.
Testing, one, two ...
Betahardware-lover schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:59:
@Amadeus1966, maar heb jij nu ook de bèta versie geïnstalleerd staan en niet alleen de Final? Bij installatie van alleen de Final krijg je geen update voor de bèta te zien.
Testing, one, two ...
Ik ook niet, krijg nu net de update gepresenteerd 😊hardware-lover schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:32:
Dan kan ik het niet verklaren waarom ik wel, maar jij de 212 versie niet krijgt aangeboden.
Testing, one, two ...
https://mspoweruser.com/w...s-as-stories-on-facebook/
Zolang WA in de huidige vorm nog te gebruiken valt vind ik dat verder prima, de gehele FB en Instagram koppeling kan me verder gestolen worden.
Testing, one, two ...
Het feit dat de WA app op WP niet meer doorontwikkeld wordt (lees: niet van nog meer irritante 'functies' wordt voorzien) is bijna een reden om alsnog een WP te kopenhardware-lover schreef op woensdag 10 april 2019 @ 02:21:
Ik verwacht dat het met de verdere ontwikkeling van WA voor dit platform nu onderhand wel afgelopen is. Geen bèta meer gezien de laatste tijd en met het verschijnen van onderstaand bericht lijkt mij dit ook wel logisch.
https://mspoweruser.com/w...s-as-stories-on-facebook/
Zolang WA in de huidige vorm nog te gebruiken valt vind ik dat verder prima, de gehele FB en Instagram koppeling kan me verder gestolen worden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Edit: ik zeg er maar niets meer over want sinds bovenstaande reactie zijn er alweer diverse Bèta updates langsgekomen, zo ook vandaag weer. We wachten dus maar op een actieve melding van Whatsapp zelf waarbij ze aankondigen dat het voor dit platform einde verhaal is
[ Voor 58% gewijzigd door hardware-lover op 23-04-2019 14:39 ]
Testing, one, two ...
Overigens is het wel een beetje gemakkelijk om bij de info voor het stoppen met WA te verwijzen naar een algemene Microsoft pagina. Daar zal wel te lezen zijn dat per december 2019 de ondersteuning stopt voor Windows Mobile. Dit heeft op zich helemaal niets met Windows Phone te maken, waarvoor de app eigenlijk is bedoeld, de ondersteuning daarvoor ligt al veel langer op zijn gat. Eigenlijk een goedkoop excuus dus.
Sommigen denken dat er een UWP app in de maak is, maar dat lijkt mij een erg sterk verhaal en onlogisch gezien het hele UWP gebeuren.
[ Voor 63% gewijzigd door hardware-lover op 30-05-2019 19:18 ]
Testing, one, two ...
Misschien dat er ooit wel een UWP-app gaat komen, zodat je WA eenvoudig vanuit de store kunt installeren, maar die zal dan niet geschikt zijn voor Mobile devices.hardware-lover schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:28:
[...]
Sommigen denken dat er een UWP app in de maak is, maar dat lijkt mij een erg sterk verhaal en onlogisch gezien het hele UWP gebeuren.
Dit is de zoveelste stap in het begraven van Windows 10 Mobile. Voor mij is er vanaf december een wereld open gegaan met mijn iPhone 7.
Ehhh...wat voor wereld dan precies, behalve de wel beschikbare apps, nieuwere hardware en features? Ik ben deels overgestapt op Android en mis de duidelijkheid en ook eenduidige design.St00mwals schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:49:
[...]
Dit is de zoveelste stap in het begraven van Windows 10 Mobile. Voor mij is er vanaf december een wereld open gegaan met mijn iPhone 7.
De apps inderdaad.rookie no. 1 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:31:
[...]
Ehhh...wat voor wereld dan precies, behalve de wel beschikbare apps, nieuwere hardware en features? Ik ben deels overgestapt op Android en mis de duidelijkheid en ook eenduidige design.
En ja, ik moet toegeven dat ik het design van Windows zeker wel mis! Dat was voor mij ook een van de redenen om voor iOS te kiezen ipv Android. Op de Android toestellen van familie raak ik altijd de draad kwijt...
Ik heb maar een beperkte WA community, met mijn gezin en aanhang als hoofdmoot. Eens kijken hoeveel Telegram gebruikers er tussen zitten 😏
Testing, one, two ...
Ik al een hele poos enkel de bèta. Updates (nieuwe opties), kwamen nogal wat sneller (soms meerdere updates per week), maar dat maakt allemaal niet meer uit nu. Water onder de brug zullen we maar zeggen 🤔rookie no. 1 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:42:
Waar is de beta anders in dan de reguliere? Nog nooit de beta variant gebruikt...
Edit: Vanavond alweer een update? Why?
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 19-06-2019 23:02 ]
Testing, one, two ...