Dit dus:GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:53:
[...]
LIVE locatie niet kunnen vinden, moet ook even ontdekken wat het precies is.....
nieuws: WhatsApp laat gebruikers huidige locatie van chatdeelnemers in real t...
Dit dus:GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:53:
[...]
LIVE locatie niet kunnen vinden, moet ook even ontdekken wat het precies is.....
Testing, one, two ...
Bij de .308 gaat het blijkbaar om nieuwe Emoijs:hardware-lover schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:19:
Er is weer een nieuwe bèta, v308. Updates lopen nog door dus, goed nieuws. Geen live locatie, daarvoor is een flinke sprong in het versienummer nodig verwacht ik.
Me.
[Voor 89% gewijzigd door hardware-lover op 02-12-2017 23:05. Reden: Last man on Earth 😉]
Testing, one, two ...
Het ontvangen en 'lezen' van Live Locatie werkt nu ook.
hardware-lover schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:21:
[knip:]
ik praat tegen mezelf hier, dat kan net zo goed offline 😏
...
Last man on Earth 😉
"What do you get if you multiply six by nine..."
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
[Voor 3% gewijzigd door witterholt op 10-12-2017 07:13]
[Voor 19% gewijzigd door witterholt op 10-12-2017 10:27]
Hoe lang blijft die hangen? Ik heb WA kleine maand geleden nog opnieuw geinstalleerd en dat ding gewoon laten gaan, koffie, sigaret en wat YouTube later en hij was klaar, geen idee hoelang hij er echt over heeft gedaan.witterholt schreef op zondag 10 december 2017 @ 09:48:
Vervang "overzetten" door "werkend te krijgen op een Lumia 650" dan...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Testing, one, two ...
Op de map zelf? Mijne geeft onderin '2017 microsoft' aan, impliceert dat die gewoon Maps gebruikt?hardware-lover schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:57:
Ze zijn met de Bèta wel heel erg aan het spelen en ze weten niet welke kant ze op willen? Bij "locatie delen" zie ik wisselend (powered by) Foursquare info in je omgeving (en wel heel erg achterhaald inmiddels), maar sinds kort (bij een vorige bèta versie), ook wel eens (powered by) Facebook info in je directe omgeving?
[Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2017 17:02]
Ik heb meerdere malen de telefoon een hele nacht niet aangeraakt; de volgende morgen stond ie nog steeds op dezelfde melding... Dit gelijk na een harde reset (fabrieksinstellingen dus; een keer mét en een keer zonder ingeschakelde Wifi) en zonder backup van WhatsApp van OneDrive terug te zetten en ook geen toegang te geven aan contactpersonen...SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:40:
[...]
Hoe lang blijft die hangen? Ik heb WA kleine maand geleden nog opnieuw geinstalleerd en dat ding gewoon laten gaan, koffie, sigaret en wat YouTube later en hij was klaar, geen idee hoelang hij er echt over heeft gedaan.
Ik weet wel dat de oude methode (was voor favoriete contacts) was om toegang te weigeren en achteraf nog in te schakelen, geen idee of dat bij de huidige versie nog kan?
[Voor 14% gewijzigd door witterholt op 19-12-2017 17:18]
Dat moet het toch iets recent zijn geweest, of ik had 'iets' in november waardoor het wel leek te werken.witterholt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:13:
[...]
Ik heb meerdere malen de telefoon een hele nacht niet aangeraakt; de volgende morgen stond ie nog steeds op dezelfde melding... Dit gelijk na een harde reset (fabrieksinstellingen dus) en zonder backup van WhatsApp van OneDrive terug te zetten en ook geen toegang te geven aan contactpersonen...
[Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2017 17:23]
Bedankt voor het meedenken; maar ik heb voor dit account geen contactpersonen. Wel heb ik nu even de Personen app opgestart zodat ie even kan initialiseren. Nu weer WhatsApp gestart en afwachten of ie nu verder komt....SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:19:
[...]
Dat moet het toch iets recent zijn geweest, of ik had 'iets' in november waardoor het wel leek te werken.
Zit nog even mee te zoeken, maar kan niet echt vinden wat de engelse tekst zou moeten zijn voor die melding.
edit, meest voorkomende foutmelding die ik in het engels vind: WhatsApp is setting up your favorites, please wait. Mogelijk dat dat dus de vertaling is waar die van jou op blijft hangen (en de oplossing soms wel extreem lijkt, tot het verwijderen van je contactpersonen).
Op de kaart en in de opsomming daaronder. Maar inmiddels is Foursquare weer verdwenen en staat er nu weer Facebook bij exact hetzelfde WA versienummer. De "POI's" zijn nu ook weer anders. Het lijkt erop dat die info "live" geregeld wordt vanaf afstand?SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:02:
[...]
Op de map zelf? Mijne geeft onderin '2017 microsoft' aan, impliceert dat die gewoon Maps gebruikt?
Edit, dat is normale versie, niet de beta
Testing, one, two ...
Dat werkt toch via Delen->locatie? Of heeft de beta een compleet ander nieuwe feature?hardware-lover schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:30:
[...]
Op de kaart en in de opsomming daaronder. Maar inmiddels is Foursquare weer verdwenen en staat er nu weer Facebook bij exact hetzelfde WA versienummer. De "POI's" zijn nu ook weer anders. Het lijkt erop dat die info "live" geregeld wordt vanaf afstand?
Ik heb hier nog een 830 liggen, kan ik ook WA nog mee proberen te installeren, maar ik heb geen tweede sim/nummer meer om te activeren (heb je nodig).witterholt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:27:
[...]
Bedankt voor het meedenken; maar ik heb voor dit account geen contactpersonen. Wel heb ik nu even de Personen app opgestart zodat ie even kan initialiseren. Nu weer WhatsApp gestart en afwachten of ie nu verder komt....
Ai, het werkt nog steeds niet. Je kan je eigen sim wisselen naar een ander toestel en een beperkt aantal malen achter elkaar registreren...SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:36:
Ik heb hier nog een 830 liggen, kan ik ook WA nog mee proberen te installeren, maar ik heb geen tweede sim/nummer meer om te activeren (heb je nodig).
Meer het probleem dat ik mn simkaart niet meer uit mijn 950 krijg, iets met zelf nanosim knippenwitterholt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:47:
[...]
Ai, het werkt nog steeds niet. Je kan je eigen sim wisselen naar een ander toestel en een beperkt aantal malen achter elkaar registreren...
Da's inderdaad lastig dan....SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:16:
[...]
Meer het probleem dat ik mn simkaart niet meer uit mijn 950 krijg, iets met zelf nanosim knippen
Daar heb ik het over ja, dat zal met de bèta nog steeds niet veel anders zijn, behoudens de (wisselende) bron van de POI's in je omgeving dan misschien?SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:36:
[...]
Dat werkt toch via Delen->locatie? Of heeft de beta een compleet ander nieuwe feature?
[knip]
Testing, one, two ...
Ik had precies hetzelfde probleem en heb in de personen app 1 nieuw contact toegevoegd (ik had helemaal geen contacten) en daarna kwam whatsapp door de initialiseren. Lijkt er dus op dat whatsapp hangt op dit punt als er geen enkel contact in de personen app staat.witterholt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:27:
[...]
Bedankt voor het meedenken; maar ik heb voor dit account geen contactpersonen. Wel heb ik nu even de Personen app opgestart zodat ie even kan initialiseren. Nu weer WhatsApp gestart en afwachten of ie nu verder komt....
Bedankt, dit is de gouden tip. Hierbij kan ik nog toevoegen dat de contactpersoon een ingevuld mobiel nummer moet hebben.saewer schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:16:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem en heb in de personen app 1 nieuw contact toegevoegd (ik had helemaal geen contacten) en daarna kwam whatsapp door de initialiseren. Lijkt er dus op dat whatsapp hangt op dit punt als er geen enkel contact in de personen app staat.
Leffunk schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:54:
Klopt dit ?
https://www.hln.be/ihln/h...iet-meer-werken~ad22a56d/
Dus ook geen ondersteuning meer voor W10 toestellen ?
Het staat nu ook op de FrontPage:ShitHappens schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:02:
Daar staat toch heel duidelijk "Windows Phone 8.0 en ouder"?
Dubbel-check met https://faq.whatsapp.com/nl/s60/26000006/ laat zelfs zien dat ze nadrukkelijk stellen dat Windows Phone 8.1+ voorlopig ondersteunt blijft (laten we 10 Mobile daar voor 't gemak maar onder scharen).
...en daardoor ook W10MSt00mwals schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:45:
[...]
Het staat nu ook op de FrontPage:
nieuws: WhatsApp staakt ondersteuning BlackBerry 10 en Windows Phone 8.0 - up...
Windows Phone 8.1 10 Mobile blijft (nog) gewoon werken en ondersteund......
Testing, one, two ...
[Voor 7% gewijzigd door route99 op 29-12-2017 00:05]
Je eigen geluk bepaal je zelf!
Testing, one, two ...
Klopt, al bekend sinds de update van Sinterklaas 5 decemberhardware-lover schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:55:
Ik dacht, ik zal er nog eens naar kijken. Live locatie delen werkt nu, als ontvanger van het bericht bedoel ik dan. Zelf je Live locatie delen zit nog niet in de laatste bèta.
Geen ervaring met de niet bèta. Die is niet te gebruiken, naast de bèta, indien op hetzelfde toestel geïnstalleerd. Maar het zal er beslist al wat langer hebben ingezeten verwacht ikSt00mwals schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:43:
[...]
Klopt, al bekend sinds de update van Sinterklaas 5 december
Testing, one, two ...
[Voor 25% gewijzigd door opdiefiets op 09-01-2018 15:11]
[Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 02-03-2018 15:44]
Testing, one, two ...
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat we deze optie nog zouden krijgen...hardware-lover schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 20:22:
Ik zal er eens wat inpoffen hier.
Zelf live locatie delen zou nu in de laatste beta aanwezig moeten zijn, maar hoewel ik hetzelfde versienummer op het toestel heb, heb ik die optie niet?
https://mspoweruser.com/n...ve-location-sharing-more/
[afbeelding]
Testing, one, two ...
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
[Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 03-03-2018 08:36]
Testing, one, two ...
Thx.hardware-lover schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:35:
@Amadeus1966 Kijk onder gearchiveerde chats binnen Whatsapp. Als je daar de handel opruimt dan komen ze volgens mij niet meer tevoorschijn als je deelt zoals jij dat nu doet. Heb het even getest met een oude gearchiveerde groep en dat lijkt de oplossing.
Vermoedelijk heb je ergens de toegang tot de camera ontzegd.Punkrocker schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:42:
Heb net een andere laptop en wil daar ook de Windows client van WA opzetten maar als ik op mijn telefoon de app opstart en de QR code wil scannen dan krijg ik wel het zoekvenstertje voor de QR code maar de camera doet het dan niet...
Waar kan dat aan liggen?
Bedankt!Amadeus1966 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:15:
[...]
Vermoedelijk heb je ergens de toegang tot de camera ontzegd.
Even kijken bij:
Instellingen/privacy/camera.
Zolang er nog wekelijks meerdere updates voor de bèta binnen blijven komen, zal de Final versie ook nog wel regelmatig een update krijgen. Voor nu worden we nog prima van support voorzien op dit platform.St00mwals schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:10:
Toch weer een update ontvangen vandaag!
Helaas geen live locatie delen, maar wel en vernieuwde emoticons
Testing, one, two ...
WA is wel echt the last man standing... als die verdwijnt, moet ik helaas direct overstappen;hardware-lover schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:13:
[...]
Zolang er nog wekelijks meerdere updates voor de bèta binnen blijven komen, zal de Final versie ook nog wel regelmatig een update krijgen. Voor nu worden we nog prima van support voorzien op dit platform.
Testing, one, two ...
Zou kunnen. Maar de rest van de notificaties/berichten (wordfeud bijvoorbeeldhardware-lover schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:58:
@robkrekel ik kan enkel zeggen dat ik die problemen niet ervaar met de bèta, al in geen tijden eigenlijk (indien WA zelf niet in storing ligt). Je zou bijna denken dat je probleem buiten WA zit op je toestel.
Testing, one, two ...
hardware-lover schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:09:
En daar is het dan eindelijk (voor wie het gemist heeft). Final versie moet nog even een update afwachten.
https://mspoweruser.com/w...ets-long-awaited-feature/
[Voor 9% gewijzigd door St00mwals op 25-05-2018 13:04]
Ik heb sinds een week (ongeveer) hetzelfde probleem plus het heel traag starten van de App... Laden, laden, laden.....robkrekel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:19:
Ik heb de laatste tijd een probleem met whatsapp (beta). Berichten worden niet instant verstuurd/ontvangen. Niet via een prima wifi verbinding, maar ook niet via 4g. Beta verwijderd en opnieuw geinstalleerd met back-up bood geen oplossing. Alle whatsapp afbeeldingen weggegooid en Web whatsapp ook afgemeld, maar niks help tot nu toe. Erg irritant omdat ik het nu harder nodig heb dan ooit, en wel instant natuurlijk.
Volgende stap wordt backup niet terugzetten na reinstal, en anders ben ik bang dat ik een volledige hard reset moet gaan doen waar ik echt geen zin in heb.
Iemand nog andere tips?
[Voor 3% gewijzigd door HansvDr op 18-06-2018 17:38]
Je eigen geluk bepaal je zelf!
Ik ben uiteindelijk teruggegaan naar fabrieksinstellingen met terugzetten van de W10M back-upp. Dit verhielp het probleem uiteindelijk.HansvDr schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:37:
[...]
Ik heb sinds een week (ongeveer) hetzelfde probleem plus het heel traag starten van de App... Laden, laden, laden.....
Terug naar Fabrieksinstellingen, Whatsapp Beta, met backup, zonder backup... Chats verwijderd enz. enz.
Helaas het blijft drama.
Dan zal dit dan toch het einde van mijn 930 worden. Tot nu toe was ik zeer tevreden maar Whatsapp zoals nu is einde Windows Mobile voor mij.
Ben toch bang dat het toestel gerelateerd is. Draai inmiddels al erg lang met de beta en heb er nauwelijks problemen mee, ook de laatste weken niet. En als er een update is wordt deze vrijwel direct door mij geïnstalleerd, ik draai daardoor altijd met de laatste versie.HansvDr schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:35:
Fabrieksinstellingen ook gedaan. Maar het werkt alleen heel af en toe normaal. Gewoon periodes van 1 a 2 uur dat er niks binnenkomt of verstuurd wordt en opeens is alles er weer. Whatsapp Web doet het meer niet dan wel.
Het is versie 2.18.126 en de Beta (weet niet welke versie dat is) doet het ook niet goed.
Ik weet niet wat ze veranderd hebben sinds 1 a 2 weken maar het is een drama. Jammer. Nu wordt ik toch gedwongen om over te stappen.
Testing, one, two ...
Ik heb geen idee waar het door komt. Als het niet vanzelf weggaat is het tijd voor een ander toestel. Dus ik wacht nog even af.hardware-lover schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:17:
[...]
Ben toch bang dat het toestel gerelateerd is. Draai inmiddels al erg lang met de beta en heb er nauwelijks problemen mee, ook de laatste weken niet. En als er een update is wordt deze vrijwel direct door mij geïnstalleerd, ik draai daardoor altijd met de laatste versie.
Indien het toestel, als voorbeeld, een zieke accu heeft, dan is het gedrag heel erg onvoorspelbaar en onbetrouwbaar. Dat is mijn ervaring tenminste, en dat bedoel ik met toestel specifiek. Niet dat een 930 of ander model meer problemen met WA zou hebben dan weer een ander model. Maar bij een zieke accu zou je ook problemen met andere apps verwachten of problemen met het toestel gebruik.Amadeus1966 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 17:36:
Ondervind zelf geen problemen, maar toestel gerelateerd?
Of iets is stuk en doet het niet, of bijna stuk en doet het soms.....niet.
Maar dat lijkt me met een simpele app als dit toch niet het geval.
[knip]
Testing, one, two ...
Volgens mij was dat al een tijdje.St00mwals schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:00:
Ik heb sinds vandaag ineens de optie voor Live locatie delen![]()
Laatste update van WA is van 15-6 en gisteren kon ik dit nog niet.
Ik heb de productie versie van WA en kan nu dus zelf mijn locatie live delen. Het ontvangen/lezen van live locatie kon ik al wel langer en in de Beta was het delen ook al beschikbaar, maar (bij mij) dus sinds vandaag ineens.Amadeus1966 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:12:
[...]
Volgens mij was dat al een tijdje.
Tenminste als we over hetzelfde hebben.
Live locatie delen via WP vanaf 25 mei jl voor de bèta, final blijkbaar pas vanaf vandaag.Amadeus1966 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:12:
[...]
Volgens mij was dat al een tijdje.
Tenminste als we over hetzelfde hebben.
Testing, one, two ...
Live locatie delen is iets anders dan locatie delen, live delen zit er echt pas sinds 25 mei in (bèta). Je hebt dus twee mogelijkheden om je locatie te delen nu in dat scherm.Amadeus1966 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:07:
Niet om het eea maar ik heb dat al heel lang kunnen doen.
Zeker meer dan een half jaar al.
In de chat naar paperclip, locatie en dan locatie delen.
En dat gewoon in de standaard app.
[Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 20-06-2018 23:56]
Testing, one, two ...
Helaas herken ik dit probleem sinds ruim een week op mijn Lumia 640. Ik moest WhatsApp tijdelijk verwijderen om ruimte te maken voor de 1806 update vorige week. Sinds ik WhatsApp opnieuw heb geïnstalleerd haalt deze zo goed als alleen nog berichten binnen als ik de app open heb staan. WhatsApp-web wil al helemaal zelden (app moet open staan + 2 minuten wachten). Ik heb WhatsApp ondertussen nog tweemaal opnieuw geïnstalleerd, maar helaas blijven de problemen. Mijn volgende stap zou zijn WhatsApp nogmaals te herinstalleren, nu zonder terugzetten van de back-up. Als ik bovenstaande posts lees is dat echter ook niet de oplossing en lijkt enkel het compleet opnieuw installeren van Windows 10 de enige optie. Daar heb ik natuurlijk geen zin in. Jammer, tot nu toe kon ik goed werken met mijn Windows-telefoon, maar als dit niet snel verbetert is dat toch wel afgelopen.HansvDr schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:35:
Fabrieksinstellingen ook gedaan. Maar het werkt alleen heel af en toe normaal. Gewoon periodes van 1 a 2 uur dat er niks binnenkomt of verstuurd wordt en opeens is alles er weer. Whatsapp Web doet het meer niet dan wel.
Het is versie 2.18.126 en de Beta (weet niet welke versie dat is) doet het ook niet goed.
Ik weet niet wat ze veranderd hebben sinds 1 a 2 weken maar het is een drama. Jammer. Nu wordt ik toch gedwongen om over te stappen.
[Voor 64% gewijzigd door HansvDr op 09-07-2018 17:21]
Testing, one, two ...
Volgens mijn telefoon 17 december.hardware-lover schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:44:
Even een vraag m.b.t. de Whatsapp Final gebruikers. Wanneer is er nog een update geweest van deze app?
Duidelijk. Ik vroeg het omdat het op het bèta front ontzettend stil is geworden met updates, dit is nooit een goed teken (denk ik dan).
[Voor 19% gewijzigd door hardware-lover op 16-01-2019 12:20]
Testing, one, two ...
[Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 16-01-2019 15:30]
Testing, one, two ...
Testing, one, two ...
Betahardware-lover schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:59:
@Amadeus1966, maar heb jij nu ook de bèta versie geïnstalleerd staan en niet alleen de Final? Bij installatie van alleen de Final krijg je geen update voor de bèta te zien.
Testing, one, two ...
Ik ook niet, krijg nu net de update gepresenteerd 😊hardware-lover schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:32:
Dan kan ik het niet verklaren waarom ik wel, maar jij de 212 versie niet krijgt aangeboden.
Testing, one, two ...
Testing, one, two ...
Het feit dat de WA app op WP niet meer doorontwikkeld wordt (lees: niet van nog meer irritante 'functies' wordt voorzien) is bijna een reden om alsnog een WP te kopenhardware-lover schreef op woensdag 10 april 2019 @ 02:21:
Ik verwacht dat het met de verdere ontwikkeling van WA voor dit platform nu onderhand wel afgelopen is. Geen bèta meer gezien de laatste tijd en met het verschijnen van onderstaand bericht lijkt mij dit ook wel logisch.
https://mspoweruser.com/w...s-as-stories-on-facebook/
Zolang WA in de huidige vorm nog te gebruiken valt vind ik dat verder prima, de gehele FB en Instagram koppeling kan me verder gestolen worden.
[Voor 58% gewijzigd door hardware-lover op 23-04-2019 14:39]
Testing, one, two ...
[Voor 63% gewijzigd door hardware-lover op 30-05-2019 19:18]
Testing, one, two ...
Misschien dat er ooit wel een UWP-app gaat komen, zodat je WA eenvoudig vanuit de store kunt installeren, maar die zal dan niet geschikt zijn voor Mobile devices.hardware-lover schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:28:
[...]
Sommigen denken dat er een UWP app in de maak is, maar dat lijkt mij een erg sterk verhaal en onlogisch gezien het hele UWP gebeuren.
Ehhh...wat voor wereld dan precies, behalve de wel beschikbare apps, nieuwere hardware en features? Ik ben deels overgestapt op Android en mis de duidelijkheid en ook eenduidige design.St00mwals schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:49:
[...]
Dit is de zoveelste stap in het begraven van Windows 10 Mobile. Voor mij is er vanaf december een wereld open gegaan met mijn iPhone 7.
De apps inderdaad.rookie no. 1 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:31:
[...]
Ehhh...wat voor wereld dan precies, behalve de wel beschikbare apps, nieuwere hardware en features? Ik ben deels overgestapt op Android en mis de duidelijkheid en ook eenduidige design.
Testing, one, two ...
Ik al een hele poos enkel de bèta. Updates (nieuwe opties), kwamen nogal wat sneller (soms meerdere updates per week), maar dat maakt allemaal niet meer uit nu. Water onder de brug zullen we maar zeggen 🤔rookie no. 1 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:42:
Waar is de beta anders in dan de reguliere? Nog nooit de beta variant gebruikt...
[Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 19-06-2019 23:02]
Testing, one, two ...
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details