Toon posts:

[WhatsApp voor Windows Phone] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14
GerCor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:53:
[...]

LIVE locatie niet kunnen vinden, moet ook even ontdekken wat het precies is.....
Dit dus:
nieuws: WhatsApp laat gebruikers huidige locatie van chatdeelnemers in real t...

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er is weer een nieuwe bèta, v308. Updates lopen nog door dus, goed nieuws. Geen live locatie, daarvoor is een flinke sprong in het versienummer nodig verwacht ik.

Testing, one, two ...

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:53

GerCor

Zonder dallen geen pieken

hardware-lover schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:19:
Er is weer een nieuwe bèta, v308. Updates lopen nog door dus, goed nieuws. Geen live locatie, daarvoor is een flinke sprong in het versienummer nodig verwacht ik.
Bij de .308 gaat het blijkbaar om nieuwe Emoijs:

Me.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip:] ik praat tegen mezelf hier, dat kan net zo goed offline 😏

[Voor 89% gewijzigd door hardware-lover op 02-12-2017 23:05. Reden: Last man on Earth 😉]

Testing, one, two ...

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 23:32
Zowaar een update van WA :)

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-05 09:18
Met o.a. de 'eigen' emoji van WhatsApp.

• St00mwals
Het ontvangen en 'lezen' van Live Locatie werkt nu ook. _/-\o_
Versturen nog niet (of ik ben er nog niet achter hoe...)

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:28

Punkrocker

Mostly harmless

hardware-lover schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:21:
[knip:]
ik praat tegen mezelf hier, dat kan net zo goed offline 😏

...
Last man on Earth 😉
:+

Kop op.
Wij zijn er ook nog. :P

"What do you get if you multiply six by nine..."

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Weet niet of deze tip reeds is langsgekomen: bij een dual-sim telefoon kan Whatsapp voor beide nummers toegankelijk worden gemaakt door eenmaal Whatsapp te installeren, en eenmaal Whatsapp beta.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• witterholt
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 17:42
Ik probeer WhatsApp over te zetten van een Samsung S4 naar een Lumia 650. Het probleem waar ik tegenaan loop is dat bij het aanmaken van het WhatsApp account, na de vraag voor toestemming dat WhatsApp toegang mag krijgen tot de contactpersonen, hij blijft hangen in onderstaand scherm met de melding "WhatsApp instellen. Even wachten a.u.b.":
https://1drv.ms/i/s!Asxt1Bx8h6uhhT71KsS5UUAjgmAs

Dit gebeurd met zowel de normale als de beta versie van WhatsApp.
Het betreft hier een Lumia 650 welke draait op de meest recente productie build van Windows 10 Mobile (november update):
https://1drv.ms/i/s!Asxt1Bx8h6uhhT-_qq5hmiP8ExVH

Dingen welke ik tot nu toe heb geprobeerd, zijn:
  1. Accu en sim verwijderen en opnieuw terug zetten.
  2. Toestel resetten naar fabrieksinstellingen.
  3. WhatsApp Beta.
  4. Wifi uit, mobiel netwerk aan.
  5. WhatsApp account via S4 toestel verwijderd.
Heeft iemand nog suggesties om dit probleem op te lossen?

[Voor 3% gewijzigd door witterholt op 10-12-2017 07:13]

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 14:38
Er valt niks over te zetten. Alle berichten blijven op je oude toestel.

Web Enrichment

• witterholt
Vervang "overzetten" door "werkend te krijgen op een Lumia 650" dan...

[Voor 19% gewijzigd door witterholt op 10-12-2017 10:27]

• Pversluis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-10-2018
Witterholt,

Ik heb hetzelfde probleem met een lumia 950 met alle laatste updates.
Toestel gereset wil Whatsapp gebruiken en deze blijft hangen op Whatsapp instellen even wachten aub.

Wordt tijd voor een Android toestel lijkt me zo :F

• witterholt
Ik zie dit voor alsnog als een storing. Ze hebben pas nog een update voor W10M uitgebracht.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Een storing van meer dan een week? Heeft iemand hier nog informatie over, ik heb zelf geen ervaring met Windows Phone en een collega drukt mij zojuist de telefoon van z'n ouders in mijn handen. Op een Microsoft forum kan ik er een opmerking over vinden. Ik weet echter niet exact hoe de melding in het Engels zou moeten luiden wat goed zoeken wat lastiger maakt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

witterholt schreef op zondag 10 december 2017 @ 09:48:
Vervang "overzetten" door "werkend te krijgen op een Lumia 650" dan...
Hoe lang blijft die hangen? Ik heb WA kleine maand geleden nog opnieuw geinstalleerd en dat ding gewoon laten gaan, koffie, sigaret en wat YouTube later en hij was klaar, geen idee hoelang hij er echt over heeft gedaan.

Ik weet wel dat de oude methode (was voor favoriete contacts) was om toegang te weigeren en achteraf nog in te schakelen, geen idee of dat bij de huidige versie nog kan?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hoe lang geleden is 'een kleine maand'? Deze berichten, en die op het Microsoft forum zijn allemaal van december, het kan zomaar zijn dat er sinds jouw installatie en nu iets is gewijzigd waardoor het niet werkt. Begrijp ik @SinergyX goed dat jij (koffie+sigaret+YouTube) maximaal 15 minuten hebt moeten wachten?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, ik zei: geen idee hoelang hij er echt over heeft gedaan.

Net als store updates, ik gooi die aan en kijk er niet meer naar om, is vanzelf een keertje klaar. Net als bij de Xbox app, heb ik soms het idee dat communicatie met de MS servers soms wat kapot is, berichten laden kost soms ook 3-4 minuten, terwijl ander moment hij het weer normaal doet. Of dat MS iets in de communicatie/werking heeft veranderd waar apps niet mee om kunnen gaan en daar op blijven hangen.

Even teruggekeken, dat was 16 november, dus iets meer dan een maand geleden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ze zijn met de Bèta wel heel erg aan het spelen en ze weten niet welke kant ze op willen? Bij "locatie delen" zie ik wisselend (powered by) Foursquare info in je omgeving (en wel heel erg achterhaald inmiddels), maar sinds kort (bij een vorige bèta versie), ook wel eens (powered by) Facebook info in je directe omgeving?

Testing, one, two ...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hardware-lover schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:57:
Ze zijn met de Bèta wel heel erg aan het spelen en ze weten niet welke kant ze op willen? Bij "locatie delen" zie ik wisselend (powered by) Foursquare info in je omgeving (en wel heel erg achterhaald inmiddels), maar sinds kort (bij een vorige bèta versie), ook wel eens (powered by) Facebook info in je directe omgeving?
Op de map zelf? Mijne geeft onderin '2017 microsoft' aan, impliceert dat die gewoon Maps gebruikt?

Edit, dat is normale versie, niet de beta :P

[Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2017 17:02]

• witterholt
SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:40:
[...]

Hoe lang blijft die hangen? Ik heb WA kleine maand geleden nog opnieuw geinstalleerd en dat ding gewoon laten gaan, koffie, sigaret en wat YouTube later en hij was klaar, geen idee hoelang hij er echt over heeft gedaan.

Ik weet wel dat de oude methode (was voor favoriete contacts) was om toegang te weigeren en achteraf nog in te schakelen, geen idee of dat bij de huidige versie nog kan?
Ik heb meerdere malen de telefoon een hele nacht niet aangeraakt; de volgende morgen stond ie nog steeds op dezelfde melding... Dit gelijk na een harde reset (fabrieksinstellingen dus; een keer mét en een keer zonder ingeschakelde Wifi) en zonder backup van WhatsApp van OneDrive terug te zetten en ook geen toegang te geven aan contactpersonen...

[Voor 14% gewijzigd door witterholt op 19-12-2017 17:18]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

witterholt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:13:
[...]

Ik heb meerdere malen de telefoon een hele nacht niet aangeraakt; de volgende morgen stond ie nog steeds op dezelfde melding... Dit gelijk na een harde reset (fabrieksinstellingen dus) en zonder backup van WhatsApp van OneDrive terug te zetten en ook geen toegang te geven aan contactpersonen...
Dat moet het toch iets recent zijn geweest, of ik had 'iets' in november waardoor het wel leek te werken.

Zit nog even mee te zoeken, maar kan niet echt vinden wat de engelse tekst zou moeten zijn voor die melding.

edit, meest voorkomende foutmelding die ik in het engels vind: WhatsApp is setting up your favorites, please wait. Mogelijk dat dat dus de vertaling is waar die van jou op blijft hangen (en de oplossing soms wel extreem lijkt, tot het verwijderen van je contactpersonen).

[Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2017 17:23]

• witterholt
SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:19:
[...]

Dat moet het toch iets recent zijn geweest, of ik had 'iets' in november waardoor het wel leek te werken.

Zit nog even mee te zoeken, maar kan niet echt vinden wat de engelse tekst zou moeten zijn voor die melding.

edit, meest voorkomende foutmelding die ik in het engels vind: WhatsApp is setting up your favorites, please wait. Mogelijk dat dat dus de vertaling is waar die van jou op blijft hangen (en de oplossing soms wel extreem lijkt, tot het verwijderen van je contactpersonen).
Bedankt voor het meedenken; maar ik heb voor dit account geen contactpersonen. Wel heb ik nu even de Personen app opgestart zodat ie even kan initialiseren. Nu weer WhatsApp gestart en afwachten of ie nu verder komt....

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:02:
[...]
Op de map zelf? Mijne geeft onderin '2017 microsoft' aan, impliceert dat die gewoon Maps gebruikt?

Edit, dat is normale versie, niet de beta :P
Op de kaart en in de opsomming daaronder. Maar inmiddels is Foursquare weer verdwenen en staat er nu weer Facebook bij exact hetzelfde WA versienummer. De "POI's" zijn nu ook weer anders. Het lijkt erop dat die info "live" geregeld wordt vanaf afstand?

Testing, one, two ...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hardware-lover schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:30:
[...]

Op de kaart en in de opsomming daaronder. Maar inmiddels is Foursquare weer verdwenen en staat er nu weer Facebook bij exact hetzelfde WA versienummer. De "POI's" zijn nu ook weer anders. Het lijkt erop dat die info "live" geregeld wordt vanaf afstand?
Dat werkt toch via Delen->locatie? Of heeft de beta een compleet ander nieuwe feature?
witterholt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:27:
[...]

Bedankt voor het meedenken; maar ik heb voor dit account geen contactpersonen. Wel heb ik nu even de Personen app opgestart zodat ie even kan initialiseren. Nu weer WhatsApp gestart en afwachten of ie nu verder komt....
Ik heb hier nog een 830 liggen, kan ik ook WA nog mee proberen te installeren, maar ik heb geen tweede sim/nummer meer om te activeren (heb je nodig).

• witterholt
SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:36:
Ik heb hier nog een 830 liggen, kan ik ook WA nog mee proberen te installeren, maar ik heb geen tweede sim/nummer meer om te activeren (heb je nodig).
Ai, het werkt nog steeds niet. Je kan je eigen sim wisselen naar een ander toestel en een beperkt aantal malen achter elkaar registreren...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

witterholt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:47:
[...]

Ai, het werkt nog steeds niet. Je kan je eigen sim wisselen naar een ander toestel en een beperkt aantal malen achter elkaar registreren...
Meer het probleem dat ik mn simkaart niet meer uit mijn 950 krijg, iets met zelf nanosim knippen :P

• witterholt
SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:16:
[...]

Meer het probleem dat ik mn simkaart niet meer uit mijn 950 krijg, iets met zelf nanosim knippen :P
Da's inderdaad lastig dan....

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SinergyX schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:36:
[...]
Dat werkt toch via Delen->locatie? Of heeft de beta een compleet ander nieuwe feature?

[knip]
Daar heb ik het over ja, dat zal met de bèta nog steeds niet veel anders zijn, behoudens de (wisselende) bron van de POI's in je omgeving dan misschien?

Testing, one, two ...

• saewer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-05-2019
witterholt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:27:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem en heb in de personen app 1 nieuw contact toegevoegd (ik had helemaal geen contacten) en daarna kwam whatsapp door de initialiseren. Lijkt er dus op dat whatsapp hangt op dit punt als er geen enkel contact in de personen app staat.

• witterholt
saewer schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:16:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem en heb in de personen app 1 nieuw contact toegevoegd (ik had helemaal geen contacten) en daarna kwam whatsapp door de initialiseren. Lijkt er dus op dat whatsapp hangt op dit punt als er geen enkel contact in de personen app staat.
Bedankt, dit is de gouden tip. Hierbij kan ik nog toevoegen dat de contactpersoon een ingevuld mobiel nummer moet hebben.

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-06 16:48
Klopt dit ?

https://www.hln.be/ihln/h...iet-meer-werken~ad22a56d/

Dus ook geen ondersteuning meer voor W10 toestellen ?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:49
Daar staat toch heel duidelijk "Windows Phone 8.0 en ouder"?
Dubbel-check met https://faq.whatsapp.com/nl/s60/26000006/ laat zelfs zien dat ze nadrukkelijk stellen dat Windows Phone 8.1+ voorlopig ondersteunt blijft (laten we 10 Mobile daar voor 't gemak maar onder scharen).

• St00mwals
ShitHappens schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 19:02:
Daar staat toch heel duidelijk "Windows Phone 8.0 en ouder"?
Dubbel-check met https://faq.whatsapp.com/nl/s60/26000006/ laat zelfs zien dat ze nadrukkelijk stellen dat Windows Phone 8.1+ voorlopig ondersteunt blijft (laten we 10 Mobile daar voor 't gemak maar onder scharen).
Het staat nu ook op de FrontPage:
nieuws: WhatsApp staakt ondersteuning BlackBerry 10 en Windows Phone 8.0 - up...
Windows 10 Mobile blijft (nog) gewoon werken en ondersteund.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

St00mwals schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:45:
[...]
Het staat nu ook op de FrontPage:
nieuws: WhatsApp staakt ondersteuning BlackBerry 10 en Windows Phone 8.0 - up...
Windows Phone 8.1 10 Mobile blijft (nog) gewoon werken en ondersteund......
...en daardoor ook W10M ;)

Testing, one, two ...

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 08:18
Windows 8.1 blijft werken

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

route99

just passionately curious...

Yep, het staat er heel duidelijk.
Voor sommigen verwarrend wellicht het dat het ook om Blackberry 10 gaat (mbt stoppen WA).... maar ja das geen Windows 10... :+

[Voor 7% gewijzigd door route99 op 29-12-2017 00:05]

Je eigen geluk bepaal je zelf!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik dacht, ik zal er nog eens naar kijken. Live locatie delen werkt nu, als ontvanger van het bericht bedoel ik dan. Zelf je Live locatie delen zit nog niet in de laatste bèta.

Testing, one, two ...

• St00mwals
hardware-lover schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:55:
Ik dacht, ik zal er nog eens naar kijken. Live locatie delen werkt nu, als ontvanger van het bericht bedoel ik dan. Zelf je Live locatie delen zit nog niet in de laatste bèta.
Klopt, al bekend sinds de update van Sinterklaas 5 december ;)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

St00mwals schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:43:
[...]
Klopt, al bekend sinds de update van Sinterklaas 5 december ;)
Geen ervaring met de niet bèta. Die is niet te gebruiken, naast de bèta, indien op hetzelfde toestel geïnstalleerd. Maar het zal er beslist al wat langer hebben ingezeten verwacht ik ;)

Testing, one, two ...

• opdiefiets
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-03 13:42
Vanmorgen heb ik de update van W10M naar 1801 gedaan, sindsdien staan er geen namen van mijn contacten meer bij de chats alleen de telefoonnummers. Profielfoto's zijn wel zichtbaar. Zojuist een soft reset gedaan, bood geen soelaas helaas.
Zijn er anderen met dit probleem?

Het had te maken met personen app, daar stonden geen contacten meer in. Personen app is nu aan het synchroniseren, in WA verschijnen ook weer de contacten. Het gaat wel langzaam btw.

[Voor 25% gewijzigd door opdiefiets op 09-01-2018 15:11]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zal er eens wat inpoffen hier.

Zelf live locatie delen zou nu in de laatste beta aanwezig moeten zijn, maar hoewel ik hetzelfde versienummer op het toestel heb, heb ik die optie niet?

https://mspoweruser.com/n...ve-location-sharing-more/

[edit] blijkbaar is de functie nog steeds verborgen, daar wordt met geen woord over gerept door MSPU.

[Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 02-03-2018 15:44]

Testing, one, two ...

• St00mwals
hardware-lover schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 20:22:
Ik zal er eens wat inpoffen hier.

Zelf live locatie delen zou nu in de laatste beta aanwezig moeten zijn, maar hoewel ik hetzelfde versienummer op het toestel heb, heb ik die optie niet?

https://mspoweruser.com/n...ve-location-sharing-more/

[afbeelding]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat we deze optie nog zouden krijgen...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik wel. Er komen nog met regelmaat updates voor de bèta en zolang dat het geval is heb ik er nog vertrouwen in.

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-04 18:53
Het is een kleinigheidje maar toch...
Als ik iets wil delen, bijvoorbeeld een foto uit mijn fotoalbum.
Dan tik ik op delen, delen met en dan whatsapp.
Whatsapp opent en...ik zie oude groepen die al lang niet meer bestaan.
Hoe kan ik deze oude zooi verwijderen?

Whatsapp verwijderen en herinstaleren helpt niet.
Fabrieksinstellingen, had ik al gedaan nadat die groepen verdwenen waren. Dan waren ze nu ook wel verdwenen.

Zoals ik al zei, het is maar een kleinigheidje of een schoonheidsfoutje.

Of weet iemand toevallig wel een oplossing?

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Amadeus1966 Kijk onder gearchiveerde chats binnen Whatsapp. Als je daar de handel opruimt dan komen ze volgens mij niet meer tevoorschijn als je deelt zoals jij dat nu doet. Heb het even getest met een oude gearchiveerde groep en dat lijkt de oplossing.

[Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 03-03-2018 08:36]

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
hardware-lover schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:35:
@Amadeus1966 Kijk onder gearchiveerde chats binnen Whatsapp. Als je daar de handel opruimt dan komen ze volgens mij niet meer tevoorschijn als je deelt zoals jij dat nu doet. Heb het even getest met een oude gearchiveerde groep en dat lijkt de oplossing.
Thx. :)
Dat was idd de oplossing.

Gelijk de boel even opgeruimd.

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Heb net een andere laptop en wil daar ook de Windows client van WA opzetten maar als ik op mijn telefoon de app opstart en de QR code wil scannen dan krijg ik wel het zoekvenstertje voor de QR code maar de camera doet het dan niet...

Waar kan dat aan liggen?

• Amadeus1966
Punkrocker schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:42:
Heb net een andere laptop en wil daar ook de Windows client van WA opzetten maar als ik op mijn telefoon de app opstart en de QR code wil scannen dan krijg ik wel het zoekvenstertje voor de QR code maar de camera doet het dan niet...

Waar kan dat aan liggen?
Vermoedelijk heb je ergens de toegang tot de camera ontzegd.
Even kijken bij:
Instellingen/privacy/camera.

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Amadeus1966 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:15:
[...]

Vermoedelijk heb je ergens de toegang tot de camera ontzegd.
Even kijken bij:
Instellingen/privacy/camera.
Bedankt!

Dat was het. Had mijn privacy wellicht iets te sterk ingesteld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St00mwals
Toch weer een update ontvangen vandaag!
Helaas geen live locatie delen, maar wel en vernieuwde emoticons oOo

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

St00mwals schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:10:
Toch weer een update ontvangen vandaag!
Helaas geen live locatie delen, maar wel en vernieuwde emoticons oOo
Zolang er nog wekelijks meerdere updates voor de bèta binnen blijven komen, zal de Final versie ook nog wel regelmatig een update krijgen. Voor nu worden we nog prima van support voorzien op dit platform.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:13:
[...]

Zolang er nog wekelijks meerdere updates voor de bèta binnen blijven komen, zal de Final versie ook nog wel regelmatig een update krijgen. Voor nu worden we nog prima van support voorzien op dit platform.
WA is wel echt the last man standing... als die verdwijnt, moet ik helaas direct overstappen;

Steeds meer klanten contacten mij voor snel overleg via WA web... waar Skype en #slack steeds minder worden ingezet.

Handig is het niet, maar het is een natuurlijke evolutie, zo te zien - dus WA is essentieel voor het uitzitten op W10M.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-06 14:14
Ik heb de laatste tijd een probleem met whatsapp (beta). Berichten worden niet instant verstuurd/ontvangen. Niet via een prima wifi verbinding, maar ook niet via 4g. Beta verwijderd en opnieuw geinstalleerd met back-up bood geen oplossing. Alle whatsapp afbeeldingen weggegooid en Web whatsapp ook afgemeld, maar niks help tot nu toe. Erg irritant omdat ik het nu harder nodig heb dan ooit, en wel instant natuurlijk.

Volgende stap wordt backup niet terugzetten na reinstal, en anders ben ik bang dat ik een volledige hard reset moet gaan doen waar ik echt geen zin in heb.

Iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@robkrekel ik kan enkel zeggen dat ik die problemen niet ervaar met de bèta, al in geen tijden eigenlijk (indien WA zelf niet in storing ligt). Je zou bijna denken dat je probleem buiten WA zit op je toestel.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robkrekel
hardware-lover schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:58:
@robkrekel ik kan enkel zeggen dat ik die problemen niet ervaar met de bèta, al in geen tijden eigenlijk (indien WA zelf niet in storing ligt). Je zou bijna denken dat je probleem buiten WA zit op je toestel.
Zou kunnen. Maar de rest van de notificaties/berichten (wordfeud bijvoorbeeld :*) ) krijg ik wel instant binnen, en ook fb, en fb messenger gaan prima.

Ik ga hem eerst er weer eens afgooien, en schoon beginnen met de beta versie.

• robkrekel
Na een schone installatie die ook niet hielp een complete hard-reset met backup installeren (van de telefoon dus) gedaan. Dit hielp gelukkig wel. Blijft vaag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En daar is het dan eindelijk (voor wie het gemist heeft). Final versie moet nog even een update afwachten.

https://mspoweruser.com/w...ets-long-awaited-feature/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St00mwals
hardware-lover schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:09:
En daar is het dan eindelijk (voor wie het gemist heeft). Final versie moet nog even een update afwachten.

https://mspoweruser.com/w...ets-long-awaited-feature/
oOo

Nu nog beschikbaar op final en dan: Me Happy!!

[Voor 9% gewijzigd door St00mwals op 25-05-2018 13:04]

• HansvDr
  • Niet online
robkrekel schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:19:
Ik heb de laatste tijd een probleem met whatsapp (beta). Berichten worden niet instant verstuurd/ontvangen. Niet via een prima wifi verbinding, maar ook niet via 4g. Beta verwijderd en opnieuw geinstalleerd met back-up bood geen oplossing. Alle whatsapp afbeeldingen weggegooid en Web whatsapp ook afgemeld, maar niks help tot nu toe. Erg irritant omdat ik het nu harder nodig heb dan ooit, en wel instant natuurlijk.

Volgende stap wordt backup niet terugzetten na reinstal, en anders ben ik bang dat ik een volledige hard reset moet gaan doen waar ik echt geen zin in heb.

Iemand nog andere tips?
Ik heb sinds een week (ongeveer) hetzelfde probleem plus het heel traag starten van de App... Laden, laden, laden.....

Terug naar Fabrieksinstellingen, Whatsapp Beta, met backup, zonder backup... Chats verwijderd enz. enz.

Helaas het blijft drama.

Dan zal dit dan toch het einde van mijn 930 worden. Tot nu toe was ik zeer tevreden maar Whatsapp zoals nu is einde Windows Mobile voor mij.

[Voor 3% gewijzigd door HansvDr op 18-06-2018 17:38]

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

route99

just passionately curious...

Vreemd. Op de 830 werkt ie gelukkig nog goed.
De FB app had wel problemen mijn ega kreeg alleen een kaal scherm.
Ik kreeg de nieuwe versie na de-installeren van de oude niet erop.
Maar eens een nacht gewacht, mss waren er nog achtergrond processen bezig met updaten of zo?
De volgende dag kon ik hem probleemloos installeren, probleemloos op te starten...
Wel wat weird, maar het zou kunnen dat er iets loopt dat je niet ziet....
De 830 kan weer vooruit...

Je eigen geluk bepaal je zelf!

• robkrekel
HansvDr schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:37:
[...]

Ik heb sinds een week (ongeveer) hetzelfde probleem plus het heel traag starten van de App... Laden, laden, laden.....

Terug naar Fabrieksinstellingen, Whatsapp Beta, met backup, zonder backup... Chats verwijderd enz. enz.

Helaas het blijft drama.

Dan zal dit dan toch het einde van mijn 930 worden. Tot nu toe was ik zeer tevreden maar Whatsapp zoals nu is einde Windows Mobile voor mij.
Ik ben uiteindelijk teruggegaan naar fabrieksinstellingen met terugzetten van de W10M back-upp. Dit verhielp het probleem uiteindelijk.

Al ga ik binnenkort wel overstappen, naar een Nokia 8, bij gebrek aan een beter en betaalbaar alternatief....

• HansvDr
  • Niet online
Fabrieksinstellingen ook gedaan. Maar het werkt alleen heel af en toe normaal. Gewoon periodes van 1 a 2 uur dat er niks binnenkomt of verstuurd wordt en opeens is alles er weer. Whatsapp Web doet het meer niet dan wel.

Het is versie 2.18.126 en de Beta (weet niet welke versie dat is) doet het ook niet goed.

Ik weet niet wat ze veranderd hebben sinds 1 a 2 weken maar het is een drama. Jammer. Nu wordt ik toch gedwongen om over te stappen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

HansvDr schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:35:
Fabrieksinstellingen ook gedaan. Maar het werkt alleen heel af en toe normaal. Gewoon periodes van 1 a 2 uur dat er niks binnenkomt of verstuurd wordt en opeens is alles er weer. Whatsapp Web doet het meer niet dan wel.

Het is versie 2.18.126 en de Beta (weet niet welke versie dat is) doet het ook niet goed.

Ik weet niet wat ze veranderd hebben sinds 1 a 2 weken maar het is een drama. Jammer. Nu wordt ik toch gedwongen om over te stappen.
Ben toch bang dat het toestel gerelateerd is. Draai inmiddels al erg lang met de beta en heb er nauwelijks problemen mee, ook de laatste weken niet. En als er een update is wordt deze vrijwel direct door mij geïnstalleerd, ik draai daardoor altijd met de laatste versie.

Testing, one, two ...

• HansvDr
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:17:
[...]

Ben toch bang dat het toestel gerelateerd is. Draai inmiddels al erg lang met de beta en heb er nauwelijks problemen mee, ook de laatste weken niet. En als er een update is wordt deze vrijwel direct door mij geïnstalleerd, ik draai daardoor altijd met de laatste versie.
Ik heb geen idee waar het door komt. Als het niet vanzelf weggaat is het tijd voor een ander toestel. Dus ik wacht nog even af.

• Amadeus1966
Ondervind zelf geen problemen, maar toestel gerelateerd?
Of iets is stuk en doet het niet, of bijna stuk en doet het soms.....niet.
Maar dat lijkt me met een simpele app als dit toch niet het geval.
Wat moet er immers hardwarematig stuk zijn als hij zo nu en dan de berichten niet direct doorgeeft.
Wifi? Internet?
Lijkt mij niet anders kon ie voor de rest ook niets met dat ding.
En dan zou bijvoorbeeld Messenger of een andere chatapp het ook niet doen.
Heb je dat al geprobeerd of die wel werken?
Denk dat je het toch bij de software of instellingen moet gaan zoeken.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Amadeus1966 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 17:36:
Ondervind zelf geen problemen, maar toestel gerelateerd?
Of iets is stuk en doet het niet, of bijna stuk en doet het soms.....niet.
Maar dat lijkt me met een simpele app als dit toch niet het geval.
[knip]
Indien het toestel, als voorbeeld, een zieke accu heeft, dan is het gedrag heel erg onvoorspelbaar en onbetrouwbaar. Dat is mijn ervaring tenminste, en dat bedoel ik met toestel specifiek. Niet dat een 930 of ander model meer problemen met WA zou hebben dan weer een ander model. Maar bij een zieke accu zou je ook problemen met andere apps verwachten of problemen met het toestel gebruik.

Testing, one, two ...

• St00mwals
Ik heb sinds vandaag ineens de optie voor Live locatie delen *O*

Laatste update van WA is van 15-6 en gisteren kon ik dit nog niet.

• Amadeus1966
St00mwals schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:00:
Ik heb sinds vandaag ineens de optie voor Live locatie delen *O*

Laatste update van WA is van 15-6 en gisteren kon ik dit nog niet.
Volgens mij was dat al een tijdje.
Tenminste als we over hetzelfde hebben.

• St00mwals
Amadeus1966 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:12:
[...]

Ik heb de productie versie van WA en kan nu dus zelf mijn locatie live delen. Het ontvangen/lezen van live locatie kon ik al wel langer en in de Beta was het delen ook al beschikbaar, maar (bij mij) dus sinds vandaag ineens.

Ik ben er blij mee ivm aanzetten als je op weg gaat naar huis.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Amadeus1966 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:12:
[...]
Live locatie delen via WP vanaf 25 mei jl voor de bèta, final blijkbaar pas vanaf vandaag.

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
Niet om het eea maar ik heb dat al heel lang kunnen doen.
Zeker meer dan een half jaar al.
In de chat naar paperclip, locatie en dan locatie delen.

En dat gewoon in de standaard app.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Amadeus1966 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:07:
Niet om het eea maar ik heb dat al heel lang kunnen doen.
Zeker meer dan een half jaar al.
In de chat naar paperclip, locatie en dan locatie delen.

En dat gewoon in de standaard app.
Live locatie delen is iets anders dan locatie delen, live delen zit er echt pas sinds 25 mei in (bèta). Je hebt dus twee mogelijkheden om je locatie te delen nu in dat scherm.

Edit: https://mspoweruser.com/w...ets-long-awaited-feature/

[Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 20-06-2018 23:56]

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
Ah, nu vat ik hem.

Eindelijk....hahaha

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
HansvDr schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:35:

Helaas herken ik dit probleem sinds ruim een week op mijn Lumia 640. Ik moest WhatsApp tijdelijk verwijderen om ruimte te maken voor de 1806 update vorige week. Sinds ik WhatsApp opnieuw heb geïnstalleerd haalt deze zo goed als alleen nog berichten binnen als ik de app open heb staan. WhatsApp-web wil al helemaal zelden (app moet open staan + 2 minuten wachten). Ik heb WhatsApp ondertussen nog tweemaal opnieuw geïnstalleerd, maar helaas blijven de problemen. Mijn volgende stap zou zijn WhatsApp nogmaals te herinstalleren, nu zonder terugzetten van de back-up. Als ik bovenstaande posts lees is dat echter ook niet de oplossing en lijkt enkel het compleet opnieuw installeren van Windows 10 de enige optie. Daar heb ik natuurlijk geen zin in. Jammer, tot nu toe kon ik goed werken met mijn Windows-telefoon, maar als dit niet snel verbetert is dat toch wel afgelopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HansvDr
  • Niet online
Het wordt bij mij om elk geval niet beter. En het licht echt aan WA. Alle andere apps geen enkel probleem.

Alleen is WA het belangrijkste voor mij.

Het lijkt vandaag in elk geval weer wat beter merk ik nu. Heb vannacht een nieuwe versie gekregen. Even aankijken maar het lijkt nu beter.

edit:
update

Helaas, de ellende blijft.

Ik ga morgen een andere telefoon uitzoeken.

Tot zover mijn Windows Phone tijdperk....

edit:
update2

Het werkt sinds een week weer prima. Ik had nog geen nieuw toestel gekocht dus ik blijf nog even :-)

[Voor 64% gewijzigd door HansvDr op 09-07-2018 17:21]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Even een vraag m.b.t. de Whatsapp Final gebruikers. Wanneer is er nog een update geweest van deze app?

Testing, one, two ...

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:25
hardware-lover schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:44:
Even een vraag m.b.t. de Whatsapp Final gebruikers. Wanneer is er nog een update geweest van deze app?
Volgens mijn telefoon 17 december.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Minneyar schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:40:
[...]
Volgens mijn telefoon 17 december.
Duidelijk. Ik vroeg het omdat het op het bèta front ontzettend stil is geworden met updates, dit is nooit een goed teken (denk ik dan).

Edit: ik dacht, ik kijk toch nog even naar app updates, en daar staat een nieuwe bèta klaar. Ze hebben even vakantie gehouden daar ;)

[Voor 19% gewijzigd door hardware-lover op 16-01-2019 12:20]

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
Nou, hier nog niets te zien van een bèta update.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Amadeus1966, ik controleer altijd dagelijks handmatig (auto app updates staat uit), dat heb jij ook gedaan?
Ik zie nu build 2.18.212.0 staan.

[Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 16-01-2019 15:30]

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
Doe ook alleen maar handmatig updaten.
Maar zal even naar de versie kijken.

• Amadeus1966
Versie 218.208

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Amadeus1966, maar heb jij nu ook de bèta versie geïnstalleerd staan en niet alleen de Final? Bij installatie van alleen de Final krijg je geen update voor de bèta te zien.

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
hardware-lover schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:59:
@Amadeus1966, maar heb jij nu ook de bèta versie geïnstalleerd staan en niet alleen de Final? Bij installatie van alleen de Final krijg je geen update voor de bèta te zien.
Beta

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dan kan ik het niet verklaren waarom ik wel, maar jij de 212 versie niet krijgt aangeboden.

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
hardware-lover schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:32:
Dan kan ik het niet verklaren waarom ik wel, maar jij de 212 versie niet krijgt aangeboden.
Ik ook niet, krijg nu net de update gepresenteerd 😊

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Amadeus1966, en we zitten nu weer op versie 214 ;)

Testing, one, two ...

• Amadeus1966
Ik heb nu als beta 218.212

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik verwacht dat het met de verdere ontwikkeling van WA voor dit platform nu onderhand wel afgelopen is. Geen bèta meer gezien de laatste tijd en met het verschijnen van onderstaand bericht lijkt mij dit ook wel logisch.

https://mspoweruser.com/w...s-as-stories-on-facebook/

Zolang WA in de huidige vorm nog te gebruiken valt vind ik dat verder prima, de gehele FB en Instagram koppeling kan me verder gestolen worden.

Testing, one, two ...

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:48
hardware-lover schreef op woensdag 10 april 2019 @ 02:21:
Ik verwacht dat het met de verdere ontwikkeling van WA voor dit platform nu onderhand wel afgelopen is. Geen bèta meer gezien de laatste tijd en met het verschijnen van onderstaand bericht lijkt mij dit ook wel logisch.

https://mspoweruser.com/w...s-as-stories-on-facebook/

Zolang WA in de huidige vorm nog te gebruiken valt vind ik dat verder prima, de gehele FB en Instagram koppeling kan me verder gestolen worden.
Het feit dat de WA app op WP niet meer doorontwikkeld wordt (lees: niet van nog meer irritante 'functies' wordt voorzien) is bijna een reden om alsnog een WP te kopen :).

iRacing Profiel

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@alexbl69, "helaas", er is inmiddels afgelopen week toch weer een nieuwe bèta verschenen 😏

Edit: ik zeg er maar niets meer over want sinds bovenstaande reactie zijn er alweer diverse Bèta updates langsgekomen, zo ook vandaag weer. We wachten dus maar op een actieve melding van Whatsapp zelf waarbij ze aankondigen dat het voor dit platform einde verhaal is :)

[Voor 58% gewijzigd door hardware-lover op 23-04-2019 14:39]

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als aanvulling op bovenstaande. De update met de melding van het nakende einde voor Whatsapp Windows Phone is inmiddels aan de laatste bèta toegevoegd. 😔

Overigens is het wel een beetje gemakkelijk om bij de info voor het stoppen met WA te verwijzen naar een algemene Microsoft pagina. Daar zal wel te lezen zijn dat per december 2019 de ondersteuning stopt voor Windows Mobile. Dit heeft op zich helemaal niets met Windows Phone te maken, waarvoor de app eigenlijk is bedoeld, de ondersteuning daarvoor ligt al veel langer op zijn gat. Eigenlijk een goedkoop excuus dus.

Sommigen denken dat er een UWP app in de maak is, maar dat lijkt mij een erg sterk verhaal en onlogisch gezien het hele UWP gebeuren.

[Voor 63% gewijzigd door hardware-lover op 30-05-2019 19:18]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St00mwals
hardware-lover schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:28:
[...]
Sommigen denken dat er een UWP app in de maak is, maar dat lijkt mij een erg sterk verhaal en onlogisch gezien het hele UWP gebeuren.
Misschien dat er ooit wel een UWP-app gaat komen, zodat je WA eenvoudig vanuit de store kunt installeren, maar die zal dan niet geschikt zijn voor Mobile devices.

Dit is de zoveelste stap in het begraven van Windows 10 Mobile. Voor mij is er vanaf december een wereld open gegaan met mijn iPhone 7.

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-06 21:02
St00mwals schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:49:
[...]

Dit is de zoveelste stap in het begraven van Windows 10 Mobile. Voor mij is er vanaf december een wereld open gegaan met mijn iPhone 7.
Ehhh...wat voor wereld dan precies, behalve de wel beschikbare apps, nieuwere hardware en features? Ik ben deels overgestapt op Android en mis de duidelijkheid en ook eenduidige design.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• St00mwals
rookie no. 1 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:31:
[...]

Ehhh...wat voor wereld dan precies, behalve de wel beschikbare apps, nieuwere hardware en features? Ik ben deels overgestapt op Android en mis de duidelijkheid en ook eenduidige design.
De apps inderdaad.
En ja, ik moet toegeven dat ik het design van Windows zeker wel mis! Dat was voor mij ook een van de redenen om voor iOS te kiezen ipv Android. Op de Android toestellen van familie raak ik altijd de draad kwijt...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nu wordt er in de bèta melding gemaakt dat vanaf 1 juli as WA mogelijk niet meer in de Store te vinden zal zijn.

Ik heb maar een beperkte WA community, met mijn gezin en aanhang als hoofdmoot. Eens kijken hoeveel Telegram gebruikers er tussen zitten 😏

Testing, one, two ...

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 08:19
Hier kwam vandaag op het release-kanaal ook deze melding binnen. Mijn moeder had 'm gisteren al.

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-06 21:02
Waar is de beta anders in dan de reguliere? Nog nooit de beta variant gebruikt...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rookie no. 1 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:42:
Waar is de beta anders in dan de reguliere? Nog nooit de beta variant gebruikt...
Ik al een hele poos enkel de bèta. Updates (nieuwe opties), kwamen nogal wat sneller (soms meerdere updates per week), maar dat maakt allemaal niet meer uit nu. Water onder de brug zullen we maar zeggen 🤔

Edit: Vanavond alweer een update? Why?

[Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 19-06-2019 23:02]

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee