Hey allemaal,
Ik heb hulp nodig en dat durf ik bijna niet te vragen, aangezien ik van huis uit elektrotechneut ben (met kantoorhandjes)
Maar het volgende; ik kamp al een tijdje met een aardlekschakelaar die er regelmatig uit klapt en
altijd 's avonds laat/begin van de nacht, soms nachten op een rij, maar ik heb het ook een nacht of 2-3 niet gehad.
Achter die aardlek zitten drie groepen, de droger, slaapkamer groep en woonkamer groep. Het eerste wat mij te binnen schoot is dat ik onlangs aan de droger groep wat extra buiten WCD's had geknoopt. Dus dat leek mij een 1+1-tje. Nou niet dus, inmiddels zijn de buiten WCD's helemaal weggehaald, heb ik de droger zelf een tijdje eraf gehad en op die manier allerlei (10+) apparaten uitgesloten.
De aardlekschakelaar zelf is redelijk nieuw, een paar jaar geleden is de elektra door de vorige bewoner helemaal vernieuwd;
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ecf4pPuPbWY4PgVwNuEdSI3F.jpg?f=user_large)
Het meest opmerkelijke aan het hele verhaal is dat het altijd rond dezelfde tijd gebeurd, de afgelopen 2 keer was ik er redelijk rap bij; dat was tussen 22:00 en 23:00. Ik heb verder geen vijverpomp of een ander zwaar apparaat wat rond die tijd in zou kunnen schakelen.
Heeft iemand enig idee? Zou ik contact moeten leggen met de netbeheerder? Kan het zijn dat die ALS niet goed is (wat het tijdstip van uitschakelen niet verklaard voor mij, ik zou verwachten dat dit dan ook gewoon overdag gebeurd). Ik weet het niet meer

HELP!