Luuk1983 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:39:
[...]
Ik ben verder niet zo thuis in de kortingsstructuur van T-Mobile. Ik weet alleen dat een vriend van mij iets van 25 euro per maand betaalt voor T-Mobile thuis 1Gbit (vanwege kortingen mobiele abonnementen) en daarbij NLZiet genomen heeft om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Hij kijkt sowieso heel weinig TV. Ik ben zelf ook naar deze constructie aan het kijken, vandaar mijn suggestie
Misschien nog een andere suggestie waar je waarschijnlijk niks aan hebt, maar ik noem 'm toch even; ik heb overwogen om T-Mobile te nemen en daarbij Ziggo kabelTV (
https://www.ziggo.nl/televisie/kabel-tv). Dan heb je ook geen kastje nodig en er zit Ziggo Sport bij inbegrepen. Ook de Ziggo GO app zit erbij, mogelijk dat die wel kan casten.
Ik ben weliswaar niet je vriend voor zover ik weet, maar heb ook sinds maart enkel GBit internet voor 25 euro, een unlimited mobiel voor 26 euro. Daarbij NLZiet en de usual streaming diensten via een mi box android tv.
Eigenlijk kan ik concluderen dat ik nog altijd wacht op een ultieme tv aanbieder die het volgende kan:
1. App voor android tv, apple tv, lg
2. Kwaliteit van tv via app maximaal (dus niet minder dan los kastje)
3. Redelijk ruim aambod van tv zenders
4. Terugkijken zonder reclame cq door kunnen spoelen voor een lange periode (liefst een jaar, dan is punt 5 overbodig)
5. Opnemen in de cloud
6. Opnames / gepauzeerde content op ander device kunnen verder kijken
7. Te gebruiken door het gehele gezin, tegelijkertijd.
Op dit moment voldoet NLZiet het meest hieraan, maar ook daar is de stream kwaliteit weliswaar hd maar duidelijk minder dan eerst via t mobile kastje. En ik mis toch wat zaken zoals Fox sport, evt Ziggo en bbc zenders. Daarnaast is de app niet super optimaal.
Daarvoor heb ik ook Canaal Digitaal bomvol geprobeerd, die heeft voor mijn situatie wel de juiste zenders. Echter is de kwaliteit van de streams daar echt slecht vind ik, en moet je opnames plannen om reclamevrij terug te kijken.
Ik ga vanaf morgen weer tenminste een maand tv van t mobile uitproberen, als.het goed is krijg ik dan de nieuwe tv propositie. Ik hoop dat dan ook vrij snel de nieuwe tv apps worden gelanceerd.
Eigenlijk zou ik het liefste zien dat tmobile de kwaliteit van hun oude propositie houden, de optie om zonder reclames te kijken naar zenders zoals nlziet en de app zo handig als die van canaal digitaal. Dan betaal ik graag 25 euro per maand daarvoor (ipv 15 of 20 inclusief opnemen wat het nu kost)